• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-01 22:10

scorpie

Supra Addict

Pfoe, als ik de Lacuni Prowlers van een paar posts hierboven zie besef ik me pas hoeveel geluk ik blijkbaar heb. Ik heb er eentje met:
73 dex
79 res all
ias +9%
ms +12%
gold find +16%
melee attackers take 1213 damage per hit.

Deze heb ik op de kop getikt voor +/- 500.000. Heb ik dan een onwijze miskoop gedaan of juist niet? (Volgens mij is ie wel prima, 1 main stat, res all erop ook..)

Verkopen op de AH lukt me trouwens voor geen meter. Of ik redelijke wapens nou voor onder de gebruikelijke prijs erop zet, of er midden tussenin, het maakt geen moer uit..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Nou ja, die kun je niet echt met elkaar vergelijken...
Je hebt er geen crit op.. Dat kan zomaar 1 of meerdere nullen schelen...

Wapens verkoop ik ook bijna niet meer.
T zijn vooral de sets waar nog wat te halen valt. Of hele goede rolls. En die brengen dan zomaar 100mil+ op.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-01 16:06

KneoK

Not in a million lightyears

Het is weer zover, ik heb wederom een volledige set gear bij elkaar gefarmd. Ditmaal is zoals al vermeldt bij de vorige give away de Demon Hunter aan de beurt. Deze set is in tegenstelling tot de vorige niet afgestemd op één bepaalde build dus ideaal voor elke beginnende Demon Hunter. Ook deze set is weer op MP1 getest in Act 3 en de enige items van de AH zijn de gems.

Hoe, wat en wanneer ga ik weer even rustig bedenken, hier alvast de preview:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mR6biJO6Lkjb8MKZTr2vEd4Z/full.jpg

Hou het topic dus zo nu en dan weer in de gaten als je de set wilt winnen.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:53

ChUcKiE

Dus........

Interessant!! Zeker als je alleen Barb gespeeld hebt is dit wel een ideale manier om goed te kunnen starten met een ander karakter.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Anders geef je de volledige set weg in een burnaway ;)

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hardcore lvling contest :P

• Loev
  • Laatst online: 22-01 14:19
Bedankt voor de runs heren. Nog 700k en ik heb mijn eerste ring :)

• scorpie
  • Laatst online: 28-01 22:10

scorpie

Supra Addict

Ik ga vandaag ook weer keyruns doen, heb nu 1 setje keys compleet :)

Ook nog bedankt voor de giveaway heren, vond het weer erg cool!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
vandaag maar is buffelen om 60 te hale :)

• -darkstar-
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11-2025
Hi

Speel nu al een tijdje diablo 3. Alleen met mn Demon Hunter, bij sommige elite's smelt mn health weg en ben ik binnen 2 seconden dood. Ik las al her en der dat DH's moeite hebben met Reflect Damage,

Kan iemand mij vertellen wat ik het beste hiervoor kan upgraden? Heb rond de 20M te spenderen.

http://eu.battle.net/d3/e...rkstar-2120/hero/21255493

Ik ga nu gewoon te veel dood. Wil vooral een betere kans hebben tegen sommige elites.

[ Voor 6% gewijzigd door -darkstar- op 08-12-2012 12:03 ]

• Gian
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-01 14:57
Iemand hier die key run wilt doen? :9

Act 2-3-4 MP4-6 ( ligt eraan )

Stuur even een DM als je interesse hebt!

Verwijderd

-darkstar- schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:03:
Hi

Speel nu al een tijdje diablo 3. Alleen met mn Demon Hunter, bij sommige elite's smelt mn health weg en ben ik binnen 2 seconden dood. Ik las al her en der dat DH's moeite hebben met Reflect Damage,

Kan iemand mij vertellen wat ik het beste hiervoor kan upgraden? Heb rond de 20M te spenderen.

Ik ga nu gewoon te veel dood. Wil vooral een betere kans hebben tegen sommige elites.
Ik zou aanraden om een aantal items met all res te kopen (tussen de 250-300 allres is wel fijn). Ik zou beginnen met de chest armor vervangen voor een Natalya's Embrace met 60+ all res (1mil). Je zou ook een van de ringen kunnen vervangen voor een Litany (1mil), die zijn volgens mij wel redelijk goedkoop en hebben 60+ all res. Daarnaast kan je de shoulders vervangen voor een vile ward met 190+ dex (1-2 mil). Als laatste kan je de boots vervangen voor een Natalya's boots (afhankelijk van de hoeveelheid dex je erop wil begint de prijs vanaf 2mil). Of als je de boots niet wil vervangen kan je altijd nog een Natalya's reflection kopen met 40+ all res (2-3mil).

Met de bovenstaande items ben je minder dan 20 mil kwijt.

• -darkstar-
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:17:
[...]

Ik zou aanraden om een aantal items met all res te kopen (tussen de 250-300 allres is wel fijn). Ik zou beginnen met de chest armor vervangen voor een Natalya's Embrace met 60+ all res (1mil). Je zou ook een van de ringen kunnen vervangen voor een Litany (1mil), die zijn volgens mij wel redelijk goedkoop en hebben 60+ all res. Daarnaast kan je de shoulders vervangen voor een vile ward met 190+ dex (1-2 mil). Als laatste kan je de boots vervangen voor een Natalya's boots (afhankelijk van de hoeveelheid dex je erop wil begint de prijs vanaf 2mil). Of als je de boots niet wil vervangen kan je altijd nog een Natalya's reflection kopen met 40+ all res (2-3mil).

Met de bovenstaande items ben je minder dan 20 mil kwijt.
Dank u zeer! Ik ga hier even mee aan de slag! _/-\o_

• barrel
  • Laatst online: 11-01 20:30
volgens mij (niet gechecked) is een natalya's armor met 60 all res 25+ mil

Verwijderd

Ik heb net gechecked, die zijn vanaf 1 mil

Verwijderd

-darkstar- schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:03:
Hi

met shadow power gloom kan je elke reflect pack aan, je moet dan alleen pas schieten als je de skill aan hebt, als je hem neit 100% aan kan houden moet je kijken of je preparation - backup plan/focused mind en/of night stalker passive ipv steady aim.
verder vind ik hungering arrow -spray of teeth en elemental arrow - ball lightning/nether tentacles wat fijner als left en rightclick. als je vaak ziet waardoor je doodgaat kan je dat ook makkelijk dodgen met smokescreen.

kwa items kan je kijken naar een dead mans met veel meer AS. en een grote nobrainer is een andariels met maar 5 of 6% fire dmg (en een socket als je het kan betalen). verder heb je zo'n beetje 0 all resist vooral op boots en shoulders kan je dit makkelijk erbij krijgen. een innas belt zal je een dikke dps boost geven. een amuletje met wat crit chance erbij en ik zou nog ergens de extra 12% movespeed pakken, of op boots of op je chest. kijk eens naar natalya boots (van 90-100 dex zijn die nog betaalbaar, en die hebben altijd all resist en movespeed) en/of tyreals might (dikke dex/resist/MS)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik ben een DH aan het solo "powerlevellen", met de volgende gear:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phuncz-1686/hero/22889581

Dit op MP10 en ik heb juist Ghom op Normal neer met gemak, lvl 31 ben ik momenteel. Echter merk ik dat de mobs wat langzamer beginnen te gaan. Ik ga bij lvl 33 twee nieuwe handbows equipen met een socket en er elk een 70% crit damage gem in steken omdat de rubies hun nut beginnen te verliezen.

Zijn er nog dingen die ik kan doen om mijn DPS (nu 750) hoger te krijgen of zou ik lager moeten in MP-level ?

Ik kan wel zeggen dat het vooruit gaat met al die exp gear en MP10, damn...

• -darkstar-
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:24:
[...]

met shadow power gloom kan je elke reflect pack aan, je moet dan alleen pas schieten als je de skill aan hebt, als je hem neit 100% aan kan houden moet je kijken of je preparation - backup plan/focused mind en/of night stalker passive ipv steady aim.
verder vind ik hungering arrow -spray of teeth en elemental arrow - ball lightning/nether tentacles wat fijner als left en rightclick. als je vaak ziet waardoor je doodgaat kan je dat ook makkelijk dodgen met smokescreen.

kwa items kan je kijken naar een dead mans met veel meer AS. en een grote nobrainer is een andariels met maar 5 of 6% fire dmg (en een socket als je het kan betalen). verder heb je zo'n beetje 0 all resist vooral op boots en shoulders kan je dit makkelijk erbij krijgen. een innas belt zal je een dikke dps boost geven. een amuletje met wat crit chance erbij en ik zou nog ergens de extra 12% movespeed pakken, of op boots of op je chest. kijk eens naar natalya boots (van 90-100 dex zijn die nog betaalbaar, en die hebben altijd all resist en movespeed) en/of tyreals might (dikke dex/resist/MS)
OK, dan ga ik daar even verder mee :)

dank voor de hulp

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Phuncz schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:27:

Dit op MP10 en ik heb juist Ghom op Normal neer met gemak, lvl 31 ben ik momenteel. Echter merk ik dat de mobs wat langzamer beginnen te gaan. Ik ga bij lvl 33 twee nieuwe handbows equipen met een socket en er elk een 70% crit damage gem in steken omdat de rubies hun nut beginnen te verliezen.

Zijn er nog dingen die ik kan doen om mijn DPS (nu 750) hoger te krijgen of zou ik lager moeten in MP-level ?

Zo snel mogelijk naar 44 oid levelen en een reduced lev req wep equippen, dan loop je heerlijk door hell mp10

Quis custodiet custodes?

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-01 14:11

Flapmo

and back is gigi!

Op dat lvl had ik al 6k dps :). Dh is lastiger, ik gebruikte een hamburger met 560 dps en cains. Nu over naar 1kdps wapen op lvl 43, wat 10k dps gaf. Dus ja, je kan nog veel meer :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hoe precies krijg je een 560dps Horadric Hamburger ?
Reduced Level Requirement gear is trouwens best duur geworden, zeker als je 17-18 zoekt. Ik zit momenteel zonder gold, redelijk wat uitgegeven aan gems en verkopen lukken maar niet.

[ Voor 42% gewijzigd door Phuncz op 08-12-2012 13:20 ]

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Iemand zin om nu wat HC te doen? level maakt niet uit.
StrakkeJakke#2991
Phuncz schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:17:
Hoe precies krijg je een 560dps Horadric Hamburger ?
Reduced Level Requirement gear is trouwens best duur geworden, zeker als je 17-18 zoekt. Ik zit momenteel zonder gold, redelijk wat uitgegeven aan gems en verkopen lukken maar niet.
Ze bestaan, kijk maar op de AH en ze zijn te vinden in het pony level volgens mij.
Evenals het spectrum zwaard.... die niet op battle.net te vinden is ;)
http://i.imgur.com/rkmqH.jpg

De stats passen zich aan op welke moeilijkheid je ze vind: horadric hamburger of spectrum sword op inferno rollen hoger dan op normal/nightmare/hell :)

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 08-12-2012 13:57 ]

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Heeft iemand zin in wat runs met een DH?
Ik heb geen zin om alleen te spelen :P

Quis custodiet custodes?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vandread schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:54:
[...]
Ze bestaan, kijk maar op de AH en ze zijn te vinden in het pony level volgens mij.
Thx eens even zien of ze betaalbaar zijn.

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:06
Phuncz schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:19:
[...]

Thx eens even zien of ze betaalbaar zijn.
nee ;)
wel een uber leveling wapen voor 17-43. daarna een -17 levels reduced wapen en je doorloopt hell blindelings

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Goedkoopste Spectrum die ik kan vinden vanaf 60 average damage kost al 3.5mil, evenals de Hamburger.
Voor iets met 400-500DPS praat je al over 30mil...

Dat schiet niet op, dan ga ik maar verder doen met mijn gems :)

Reduced Level Equipment kost me ook minimaal een miljoen per stuk voor "crap", dan zal ik eerst nog eens iets moeten verkocht krijgen :X 8)7 |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Phuncz op 08-12-2012 14:26 ]

Verwijderd

geeft nightmare mp0 of 1 niet veel meer xp dan normal mp10? ik ga vanaf lvl 25 meestal meteen naar nightmare.

• Alwinonline
  • Niet online
heeft er iemand zin om A3 MP0 te farmen op HC? ik heb een WD

• Hadeway
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-12-2025
Is het mogelijk om meer dan 5 buffs te zien? Ik zou het handig vinden zouden het er meer zijn, als ik volledig gebufft ben + shrine zie ik niet wanneer mijn mantra buff verloopt

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 15:05:
[...]
geeft nightmare mp0 of 1 niet veel meer xp dan normal mp10? ik ga vanaf lvl 25 meestal meteen naar nightmare.
Het probleem was blijkbaar dat ik sneller lvlde dan ik progressde in-game. Ik was dus lvl 35 voordat ik naar Nightmare kon gaan (met +311% exp), toen kreeg ik helemaal geen exp meer binnen. Ik verloor veel tijd met de killrate van de monsters in Act 3 op MP5 (+211% exp), toen ben ik doorgegaan op MP0 (+111% exp) voor Act 4 en nu Nightmare Act 1.

Hier gaat het weer vooruit omdat mijn experience nu niet zo fel gecapped wordt:

Afbeeldingslocatie: http://talonzguide.com/wp-content/uploads/2012/05/Diablo-3-Experience-Chart.jpg

Groen: 100-125%
Geel: 50-100%
Rood: 0-50%

Echter moet ik dus snel naar Act 2 of 3...

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-01 15:21
Phuncz schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 17:06:
[...]

Hier gaat het weer vooruit omdat mijn experience nu niet zo fel gecapped wordt:
Wel verhip, dat is nog eens een handige spreadsheet. _/-\o_
Nu weet ik dat ik het best even door kan racen naar hell act III om de laatste levels van mijn WD erbij te spelen in plaats van onnodig speeltijd in nightmare op MP10 te verstoken.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-01 14:11

Flapmo

and back is gigi!

Phuncz schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:24:
Goedkoopste Spectrum die ik kan vinden vanaf 60 average damage kost al 3.5mil, evenals de Hamburger.
Voor iets met 400-500DPS praat je al over 30mil...

Dat schiet niet op, dan ga ik maar verder doen met mijn gems :)

Reduced Level Equipment kost me ook minimaal een miljoen per stuk voor "crap", dan zal ik eerst nog eens iets moeten verkocht krijgen :X 8)7 |:(
Best cheap toch. End game gear geef je honderden miljoenen aan uit, dan is 30-50 mil voor lvlgear eigenlijk niets. Kan je op elk char gebruiken, dus je hebt er vaak zat lol van. In tegendeel tot end game wat je toch vaak weer wil upgraden voordat het zn nut echt bewezen heeft :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mijn duurste item was 3.5 mil voor een Messerschmidt's Reaver (zie http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phuncz-1686/hero/10831748), ik heb ook nog nooit een drop gehad die meer waard was dan 4 mil, buiten dan de Leoric's Signet maar die heb ik gefarmed voor mezelf.

Anyway, ondertussen ben ik lvl 57 en zit in juist Act 2 Hell dankzij twee vrienden op MP5, heb Nightmare beeindigd toen ik lvl 50 was. Hopelijk zo snel mogelijk lvl 60, dan heb ik leuke gear liggen waaronder een vers gevonden Mempho.

[ Voor 31% gewijzigd door Phuncz op 09-12-2012 00:28 ]

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:06
Zojuist opgepikt:
Afbeeldingslocatie: http://files.zzattack.org/img/d3/pox.jpg
Moet wel wat miljoentjes waard zijn, hoewel... minimale hoeveelheid int, minimale int gerold, en ook nog eens de minimale cd gerold. Socket, +avg damage én socket maken wel weer veel goed! Mag weg bij goed bot.

[ Voor 42% gewijzigd door zzattack op 09-12-2012 02:19 ]

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-01 16:06

KneoK

Not in a million lightyears

zzattack schreef op zondag 09 december 2012 @ 02:17:
Zojuist opgepikt:
[afbeelding]
Moet wel wat miljoentjes waard zijn, hoewel... minimale hoeveelheid int, minimale int gerold, en ook nog eens de minimale cd gerold. Socket, +avg damage én socket maken wel weer veel goed! Mag weg bij goed bot.
Afbeeldingslocatie: http://www.petco.com/assets/product_images/7/742583472071C.jpg

Kom hem dadelijk wel ophalen, goed?

[ Voor 6% gewijzigd door KneoK op 09-12-2012 02:40 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ook wel vrij cool dat hij een socket én een socket heeft !
Zojuist opgepikt:
[afbeelding]
Die is zo slecht nog niet hoor!

Zowel de dmg, socket als IAS zijn goede custom rolls.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 20:36
Gister had ik in één run 3 legs! Dat was wel lachen. Wel de standaard legs die altijd droppen, Stormcrow, die wizz wand, ivory tower :D Die droppen echt vaak :)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Act 4 gehaald, en gelijk erachter gekomen waarom ik echt een pokke hekel heb aan Act 4.

Stunning mobs (Mounted blabla) dus 5 tegelijk = Splat barb

De eerste boss, zwarte lange dude met 2 gigantische zwaarden. 1 hit = 40% hp. Op zich niet zo erg, maar de boss erna en ervoor slaat als een mietje, wat meer balance mag wel.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Op dat gebied dat Act 4 van Diablo 3 toch wel denken aan Act 4 van Diablo 2, daar was het ook soms frustrerend ongebalanceerd.

Verwijderd

lanerios schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:06:
Act 4 gehaald, en gelijk erachter gekomen waarom ik echt een pokke hekel heb aan Act 4.

Stunning mobs (Mounted blabla) dus 5 tegelijk = Splat barb

De eerste boss, zwarte lange dude met 2 gigantische zwaarden. 1 hit = 40% hp. Op zich niet zo erg, maar de boss erna en ervoor slaat als een mietje, wat meer balance mag wel.
rakanoth is de eerste keer dat je hem tegenkomt inderdaad wel lastig. mijn undergearde DH werd toentertijd ge-oneshot door zijn blinkstrike. izual en diablo daarentegen zijn simpel.

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 22:29

Infinchible

Woef!

Ik heb eindelijk weer wat leuks verkocht, daardoor even goed kunnen upgraden. Maar als ik nu op mijn profielpagina kijk zie ik volgens mij de stats buffed met warcry, anders heb ik niet boven de 100k dps, volgens mij is het unbuffed iets van 83k ofzo, kan dat? Dat hij dat meeneemt?
Deze upgrade ronde was vooral gefocust op het behouden van DPS, maar wel veel meer AR en life. Dat was echt te weinig. Alleen jammer dat ik nu niet zoveel LOH meer heb. Heb nog wel een Amu die 15k minder damage doet, maar 600 LOH en 8k life extra, ben ik nog even aan het bedenken wat wijsheid is.
Ik heb nu nog een ring op bid staan, voor 30m, maar als ik dat verlies heb ik in totaal nog iets van 38 miljoen over. Wel een leuke ring, met AS, CHC en LOH.
Wat vinden jullie wat ik hier nog het beste aan kan upgraden mocht ik de auction verliezen?
Link naar profiel

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-12-2025
Gekke vraag maar is er een kanaal in d3 van tweakers ? Of kan dat niet.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Je zou eventueel je firewalkers met All-res kunnen nemen.

Of nog beter....ik heb nog wel Immortal King Striders liggen, met 90STR, 90VIt, iets van 70 All-Res en die geeft je de 60 All-Res set bonus extra met de chest die je al hebt.

Heb je wel een stuk minder STR (of je koopt ze zelf met meer STR en duurder), maar wel extra Vit en veel All res.

Daarnaast kun je Bloodthirst pakken tbv extra Life Leach

En misschien die VIT gem wisselen tegen een van STR (om weer wat STR terug te krijgen) en dan alle STR gems upgraden.
VIT heb je wel genoeg denk ik zo.

[ Voor 42% gewijzigd door ChUcKiE op 09-12-2012 12:42 ]

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Zojuist opgepikt:
[afbeelding]
Lekker voor een wizard, helaas niet voor een WD. Dan had er CHC op moeten zitten ipv IAS.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Infinchible

Infinchible

Woef!

ChUcKiE schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:38:

Of nog beter....ik heb nog wel Immortal King Striders liggen, met 90STR, 90VIt, iets van 70 All-Res en die geeft je de 60 All-Res set bonus extra met de chest die je al hebt.
Dat is op zich wel een idee, maar dan zou ik eerst even moeten uitzoeken hoeveel DPS ik dan verlies. AR is nu wel redelijk op orde, maar meer is natuurlijk nooit slecht. Ik kan nu helaas niet in het spel, vanavond pas. Als je de Striders dan nog hebt wil ik ze wel even komen bekijken, hoeveel zou je ervoor moeten hebben? :)

@edit: Vit heb ik wel redelijk wat ja, kan ook altijd nog een +life gem in mijn mempo stoppen anders. Gems upgraden is wel weer vet duur denk ik, maar die STR kan ik er wel bij in stoppen inderdaad, wel slim.
Die bloodfirst dan misschien wisselen met Nerves of steel? Aangezien armor ook wel redelijk is en ik dan toch wat minder VIT heb?

[ Voor 20% gewijzigd door Infinchible op 09-12-2012 12:46 ]

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ik heb ze een week geleden voor 3M gekocht...20% eraf en ze zijn voor jou.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Infinchible schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:42:
[...]

Dat is op zich wel een idee, maar dan zou ik eerst even moeten uitzoeken hoeveel DPS ik dan verlies. AR is nu wel redelijk op orde, maar meer is natuurlijk nooit slecht. Ik kan nu helaas niet in het spel, vanavond pas. Als je de Striders dan nog hebt wil ik ze wel even komen bekijken, hoeveel zou je ervoor moeten hebben? :)

@edit: Vit heb ik wel redelijk wat ja, kan ook altijd nog een +life gem in mijn mempo stoppen anders. Gems upgraden is wel weer vet duur denk ik, maar die STR kan ik er wel bij in stoppen inderdaad, wel slim.
Die bloodfirst dan misschien wisselen met Nerves of steel? Aangezien armor ook wel redelijk is en ik dan toch wat minder VIT heb?
Gems of zelf upgraden als je er genoeg hebt, anders gewoon kopen, kost wel iets maar geeft wel een basis die je meeneemt naar eventuele toekomstige upgrades, in ieder geval zo zie ik het.
Bloodthirst voor nerves of Steel zou ik ook als eerste denken, maar ik weet niet zeker of dat bij een niet WW-build verstandig is, daar heb ik geen ervaring mee.

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Hoe komt het trouwens dat jij 130k dps doet, heb je zoveel meer CHD/AS meer? Is dat misschien een idee trouwens, een offhand weapon met CHD en socket, dat helpt natuurlijk ook al veel al lever je wel wat survivability in.
Ik gebruik wel WW he, maar heb best wat moeite om WotB op te houden en ging nogal snel dood als ik vast werd gezet vooral.

• RedHat
Waar kan een Buriza droppen? Aangezien het een leg met ilvl 40 betreft? Ik wil namelijk aankomende week een 50+ pierce en 14.5+ freeze buriza gaan farmen. iLvl 40 is toch nightmare of hell?

Verwijderd

RedHat schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:59:
Waar kan een Buriza droppen? Aangezien het een leg met ilvl 40 betreft? Ik wil namelijk aankomende week een 50+ pierce en 14.5+ freeze buriza gaan farmen. iLvl 40 is toch nightmare of hell?
nightmare mp10 act 3 dropte mijn 6.5% freeze buriza

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Infinchible schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:55:
Hoe komt het trouwens dat jij 130k dps doet, heb je zoveel meer CHD/AS meer? Is dat misschien een idee trouwens, een offhand weapon met CHD en socket, dat helpt natuurlijk ook al veel al lever je wel wat survivability in.
Ik gebruik wel WW he, maar heb best wat moeite om WotB op te houden en ging nogal snel dood als ik vast werd gezet vooral.
Tsja als jezelf ook WW gebruikt zou ik zeker voor een andere off-hand gaan. Pak er dan in ieder geval een met LL, STR, CHD en/of Socket.
Een Echoing Fury is dan ook zeker aan te raden, maar dan als mainhand.

Hoe ik aan 130K kom?? weet niet, behalve dat ik volledig buffed 50% CHC heb. attacks per seconde ligt rond de 2.1.
Unbuffed zit ik trouwens op 83K DPS.

• Infinchible

Infinchible

Woef!

ChUcKiE schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:28:
[...]

Tsja als jezelf ook WW gebruikt zou ik zeker voor een andere off-hand gaan. Pak er dan in ieder geval een met LL, STR, CHD en/of Socket.
Een Echoing Fury is dan ook zeker aan te raden, maar dan als mainhand.

Hoe ik aan 130K kom?? weet niet, behalve dat ik volledig buffed 50% CHC heb. attacks per seconde ligt rond de 2.1.
Unbuffed zit ik trouwens op 83K DPS.
Ah, dat is dus ook al buffed, raar dat ze het buffed op het profiel zetten, zat ik ook al raar naar te kijken, van mijn kant. Ik heb ook iets van 53% CHC ongeveer buffed, misschien zelfs iets meer. Ik had laatst al wel een leuke offhand gekocht. 800 LOH, 60CHC en socket, wel alleen maar 600dps geloof ik, maar dat maakt niet heel veel uit he. Jij hebt inderdaad wel veel meer AS, dat zal het grote verschil zijn denk ik. Misschien dat ik zo nog online kan, heb diablo hier ook maar even geïnstalleerd. Nu nog hopen dat deze pc het trekt.. ;)

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Die off-hand is dan wellicht redelijk, maar STR erop en eigenlijk ook LL ipv LoH is aan te raden.
Overigens liep er op het Trading Topic vanmorgen een discussie over off-hand, AS, DPS etc. lees daar ook maar eens doorheen.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01 09:37
Ik begin echt steeds meer een hekel te krijgen aan public games..

Spelers die hun eigen ding gaan doen, en champs/elites killen zonder de rest.. Killen de keywarden zonder de rest. Geen communicatie. Niet wachten tot je 5 stacks NV voordat je een boss killt, zelfs wanneer je op 4 bent en een champ naar ze toe aan het lokken bent. Elkaar niet helpen. Constant dood gaan en duidelijk de act niet aan kunnen..

Echt erg frustrerend.. Ik heb echt nog geen 10% van de keer een groep die enigszinds fatsoenlijk is.. Ik heb steeds vaker de neiging om in mijn eentje te gaan spelen, maarja, dat is ook niet heel veel aan.

Zijn er hier nog mensen die regelmatig ACT 1 Inferno runnen?
Ik kan misschien ook ACT 2 aan, maar dan moet ik denk ik wel zo'n 115% MF inleveren en ik weet niet of dat de moeite waard is.

[ Voor 16% gewijzigd door aicaramba op 09-12-2012 13:54 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• RedHat
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:00:
[...]

nightmare mp10 act 3 dropte mijn 6.5% freeze buriza
Net ff een run gedaan (Keeps -> Bridge - Siege - Arreat and so on). Niet één legend op mp10. Als ik Inferno op MP3 doe vallen er 1 tot 2 legends per run (En die zijn kleiner dan bovenstaande, maar wel met stonefort erbij). Zijn de legend-droprates lager in bijvoorbeeld nightmare mp10 dan inferno mp3, of gewoon bad luck? :)

Ik speel btw als Monk met Echoing Fury (600 loh) en Fist of AzzTurasq... Een Echoing Fury met lifeleech is mega duur, maar wil wel switchen naar life leech, alleen niet te betalen. Zijn er alternatieven die wel voldoen? (Als ik zoek op 1 sock met lifeleech dan zijn alle 1000+DPS wapens onbetaalbaar).

[ Voor 23% gewijzigd door RedHat op 09-12-2012 13:46 ]

Verwijderd

RedHat schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:41:
[...]

Net ff een run gedaan (Keeps -> Bridge - Siege - Arreat and so on). Niet één legend op mp10. Als ik Inferno op MP3 doe vallen er 1 tot 2 legends per run (En die zijn kleiner dan bovenstaande, maar wel met stonefort erbij). Zijn de legend-droprates lager in bijvoorbeeld nightmare mp10 dan inferno mp3, of gewoon bad luck? :)

Ik speel btw als Monk met Echoing Fury (600 loh) en Fist of AzzTurasq... Een Echoing Fury met lifeleech is mega duur, maar wil wel switchen naar life leech, alleen niet te betalen. Zijn er alternatieven die wel voldoen? (Als ik zoek op 1 sock met lifeleech dan zijn alle 1000+DPS wapens onbetaalbaar).
buriza zal toch nooit op inferno droppen? en <inferno gewoon met mantra of conviction submission en een lompe 2 hander met tempest rush overal doorheen knallen

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

aicaramba schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:39:
Ik begin echt steeds meer een hekel te krijgen aan public games..

Spelers die hun eigen ding gaan doen, en champs/elites killen zonder de rest.. Killen de keywarden zonder de rest. Geen communicatie. Niet wachten tot je 5 stacks NV voordat je een boss killt, zelfs wanneer je op 4 bent en een champ naar ze toe aan het lokken bent. Elkaar niet helpen. Constant dood gaan en duidelijk de act niet aan kunnen..

Echt erg frustrerend.. Ik heb echt nog geen 10% van de keer een groep die enigszinds fatsoenlijk is.. Ik heb steeds vaker de neiging om in mijn eentje te gaan spelen, maarja, dat is ook niet heel veel aan.

Zijn er hier nog mensen die regelmatig ACT 1 Inferno runnen?
Ik kan misschien ook ACT 2 aan, maar dan moet ik denk ik wel zo'n 115% MF inleveren en ik weet niet of dat de moeite waard is.
Uhm er zit toch geen verschil meer in Act 1 en Act 2 qua moeilijkheidsgraad sinds 1,0.5??
Zorg gewoon dat je via GoT een groep maakt op MP1, Act maakt dan niet uit.

• An1mA
  • Laatst online: 30-01 11:26
[...]

Ik zou eerst meer dps doen voordat je over wilt gaan op een ef met ls. Tot een bepaalde punt is loh effectiever dan ls.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01 09:37
ChUcKiE schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:57:
[...]

Uhm er zit toch geen verschil meer in Act 1 en Act 2 qua moeilijkheidsgraad sinds 1,0.5??
Zorg gewoon dat je via GoT een groep maakt op MP1, Act maakt dan niet uit.
Is dat zo? Oh.. Ik had een tijd niet gespeeld en heb daarna ACT2 niet meer geprobeerd.. Maar eens doen :)

Ik weet ook niet of ik MP1 aan kan.. Ook even proberen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• RedHat
An1mA schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:58:
[...]

Ik zou eerst meer dps doen voordat je over wilt gaan op een ef met ls. Tot een bepaalde punt is loh effectiever dan ls.
Ik dacht dat het omslagpunt bij 80k ligt. 100k dps moet voldoende wezen voor lifeleech me dunkt :?

• An1mA
  • Laatst online: 30-01 11:26
RedHat schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:03:
[...]

Ik dacht dat het omslagpunt bij 80k ligt. 100k dps moet voldoende wezen voor lifeleech me dunkt :?
De breakpoint weet ik precies uit mn hoofd. Haal je char even door een calc en check hoeveel 1ls je geeft en dan kun je zelf beslissen of het nu waard is om over te gaan op ls.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Verwijderd

[...]

Ik zweer zelf bij de http://www.diabloprogress.com/item/15765556 met life steal

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-01 15:21

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
RedHat schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:03:
[...]

hangt af van je skills e.d. met proc rate. LS wordt nog eens beinvloed door skills omdat die ook meestal +xx% hebben.

LoH heeft te doen met proc rate. Op welke char zit je nou te puzzlen dan en wat is de main skill?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Mofkees
WKL heeft 2 rolls en je kunt dus niet +xxCHD + Soc +LS hebben, helaas :)

• Infinchible

Infinchible

Woef!

ChUcKiE schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:38:

Heb je wel een stuk minder STR (of je koopt ze zelf met meer STR en duurder), maar wel extra Vit en veel All res.
Heb ondertussen je tip opgevolgd, alleen wel andere Striders gekocht, iets meer strength maar ook movement speed erbij, toch wel handig voor de tornado's. Ik weet niet of die er bij jou toevallig ook opzaten anders had ik beter jouwe kunnen doen.. :P Vanavond maar even kijken op mijn eigen pc naar een offhand, kan het hier niet echt lekker testen. 1280x720 op alles low laat het nog laggen met +-20fps en drops. Life leech zit nu op 6% en 450 LOH, hoeveel wordt LL ook alweer afgeknepen op inferno? Hield je 20% daarvan over?
Hoe kan je trouwens items linken naar de chat zodat je de dps, life increase en dergelijke ziet? Krijg dat niet echt voor elkaar..

[ Voor 6% gewijzigd door Infinchible op 09-12-2012 14:39 ]

Verwijderd

Mofkees schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:19:
[...]

WKL heeft 2 rolls en je kunt dus niet +xxCHD + Soc +LS hebben, helaas :)
dat weet ik, ik linkte alleen naar een voorbeeld ;)

Verwijderd

wiked#2352 weet er iemand een betere wand for me ? Ik ben al weken op de AH aan het zien maar ik zoek precies op het verkeerde want ik kom niks beter tegen.

Ik wil nu mijn belt verbeteren maar dat is direct 5 mil :/.

• Mofkees
Infinchible schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:36:
[...]

Heb ondertussen je tip opgevolgd, alleen wel andere Striders gekocht, iets meer strength maar ook movement speed erbij, toch wel handig voor de tornado's. Ik weet niet of die er bij jou toevallig ook opzaten anders had ik beter jouwe kunnen doen.. :P Vanavond maar even kijken op mijn eigen pc naar een offhand, kan het hier niet echt lekker testen. 1280x720 op alles low laat het nog laggen met +-20fps en drops. Life leech zit nu op 6% en 450 LOH, hoeveel wordt LL ook alweer afgeknepen op inferno? Hield je 20% daarvan over?
Hoe kan je trouwens items linken naar de chat zodat je de dps, life increase en dergelijke ziet? Krijg dat niet echt voor elkaar..
kweenie of ik je vraag goed begrijp... Als je op AH zit, gewoon chat openen en shift click item. enter

dan game starten, in de chat log de AH item clicken...

(misschien krijg je vragen van mensen over je vraagprijs van de item, maar die kan je lekker negeren dan :) )

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Oh lol, wist niet eens dat je de chat kon bereiken als je in de AH zat, probeerde gewoon shift-click op het item. Maar thanks in ieder geval, het lukt! :P

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Op de Immortal King Strides zitten volgens mij altijd 12% MS zelfde als bij de Firewalkers.
LL wordt vokgens mij niet afgeknepen, dat geldt juist voor LoH.

• Marcvz
Kan nu helaas niet op mijn pc, ben vanavond pas weer thuis.
Maar ontvang net een mail van blizz dat mijn account gelocked is op basis van verdenking van illegale praktijken.. :S

Benieuwd hoe dit afloopt, maar weet wel dat ik D3 nooit meer aanraak als dit niet goed opgelost wordt...

Iemand hier ervaring mee?

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Niet gewoon suspicious activity? Misschien dat gewoon iemand geprobeerd heeft om op een andere pc jouw account te hacken ofzo? Vooral omdat je natuurlijk een stream draait en dergelijke dat je sneller een doelwit bent daarvan?

Verwijderd

Marcvz schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:06:
Kan nu helaas niet op mijn pc, ben vanavond pas weer thuis.
Maar ontvang net een mail van blizz dat mijn account gelocked is op basis van verdenking van illegale praktijken.. :S

Benieuwd hoe dit afloopt, maar weet wel dat ik D3 nooit meer aanraak als dit niet goed opgelost wordt...

Iemand hier ervaring mee?
had ik toen ik de game net gekocht had en vanaf een andere plaats ging spelen. even bellen en het was opgelost. weet je zeker dat het niet zo'n phishing bericht is? als iemand met je acco heeft proberen te knoeien moet je mss eens kijken naar een authenticator. je mail adres is waarschijnlijk wel zichtbaar geweest op de stream dus iemand anders heeft misschien geprobeerd in te loggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2012 15:10 ]

• Marcvz
Dat zou kunnen.. Bob smste net ook dat t misschien wel gewoon phising kan zijn..
zou sense maken idd.. Maar kan op mn telefoon de urls niet echt nakijken.

Misschien dat t meevalt. Straks mn account eens zo instellen dat ik altijd authenticator moet gebruiken ipv eens in de week...

[ Voor 3% gewijzigd door Marcvz op 09-12-2012 15:14 ]

• TrinityHX
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-01 08:56
Heb 't ook gehad, logde laatst twee keer in op de Battlenet page vanaf m'n telefoon, paar uur later was m'n account geblocked om veiligheidsredenen

• Mofkees
Wil er nog iemand ubers down? MP7?

Neooen#2211

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Marcvz schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:12:
Dat zou kunnen.. Bob smste net ook dat t misschien wel gewoon phising kan zijn..
zou sense maken idd.. Maar kan op mn telefoon de urls niet echt nakijken.

Misschien dat t meevalt. Straks mn account eens zo instellen dat ik altijd authenticator moet gebruiken ipv eens in de week...
Ja dat viel me wel op, dat je niet altijd authenticator hebt evenals een vrij kort paswoord. Als ik jou was zou ik minimaal iets van 12 tekens ofzo nemen met minimaal een cijfer en een hoofdletter, evenals ALTIJD authenticator nodig, zelfs voor login op website enzo.

De mail zou ik ook eerst verdenken als verdacht, anders zal een emailtje of telefoontje richting Blizzard het al snel oplossen. Sowieso vraagt Blizzard geen gegevens van je via email en ik zou ook op geen enkele link in die email klikken.

• RedHat
Mofkees schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:18:
[...]

hangt af van je skills e.d. met proc rate. LS wordt nog eens beinvloed door skills omdat die ook meestal +xx% hebben.

LoH heeft te doen met proc rate. Op welke char zit je nou te puzzlen dan en wat is de main skill?
Staat in mijn signature natuurlijk :) Met skills die ik gebruik.

• Mofkees
Phuncz schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:39:
[...]

Ja dat viel me wel op, dat je niet altijd authenticator hebt evenals een vrij kort paswoord. Als ik jou was zou ik minimaal iets van 12 tekens ofzo nemen met minimaal een cijfer en een hoofdletter, evenals ALTIJD authenticator nodig, zelfs voor login op website enzo.

De mail zou ik ook eerst verdenken als verdacht, anders zal een emailtje of telefoontje richting Blizzard het al snel oplossen. Sowieso vraagt Blizzard geen gegevens van je via email en ik zou ook op geen enkele link in die email klikken.
Eigenlijk is alleen de pw-lengte van belang. 1234567890 is net zo moeilijk voor de kraker als W1&cg9#!DR :)

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-01 20:43
Ik ben bezig om een barb te maken die op mp7 ubers aan kan en die key's kan farmen. Wat zijn de dingen waar ik op moet letten om dit comfortabel te kunnen doen? Ik heb me nu vooral gefocusts op all res, maar heb denk ik teveel.

mijn barb

Ik heb momenteel geen goud, maar wil het liefst niet meer dan 5 miljoen per item betalen (wapen uitgezonderd), wat is verstandig om aan te passen.
Mofkees schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:40:
[...]

Eigenlijk is alleen de pw-lengte van belang. 1234567890 is net zo moeilijk voor de kraker als W1&cg9#!DR :)
In het geval van pure brute force wel, maar normaliter neem je ook wel een tabel mee met veel voorkomende combinaties/tekens en daar zou die eerste toch wel een stuk sneller mee gevonden moeten zijn.

Maar goed, in de praktijk maakt het met dit soort systemen niet zoveel uit, aangezien brute force niet tot de mogelijkheden behoort, aangezien je na een aantal foute logins gewoon geblokkeerd wordt.

Een veel succesvollere methode is phishing (of keylogging), waar dus ook gretig gebruik van wordt gemaakt. En daar heb je dan weer 2 oplossingen voor: gezond verstand en de authenticator :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 09-12-2012 18:07 ]

• Mofkees
RedHat schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:28:
[...]

Staat in mijn signature natuurlijk :) Met skills die ik gebruik.
OK neem gewoon FoT/thunderclap als je main attack dan. en je hebt 2.17 APS en 95k dps. Stel je hebt 1000 LOH.

TC heeft een 150% LOH return, dus per s heb je 2.17*1,5*1000=3255 life terug.

je paper doll heeft 95k DPS, maar je aura geeft je minstens 24% damage en BoH op CD geeft nog eens 15%. FoT doet 10% er boven op. Cyclones doen ook best veel damage maar daar ken ik de getallen niet van, laat we zeggen dat het jouw damage dubbelt.

dan kom je al op 95*2*(1+0,24+0,15+0,10) = 283,1k DPS. om 3255 life terug te krijgen moet je 3255*5/283100 = 5,7% LS hebben.

TC/Cyclones/Overawe geven waarschijnlijk meer damage dan in de berekening is aangenomen. Maar grofweg heb je dus 1000 LOH=5% LS in jouw geval. Bij meer DPS gaat de balance steeds meer de LS kant op natuurlijk.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Is er al iets bekend over een uitbreiding voor Diablo 3?
Elke keer dezelfde missies spelen word ik ook eens beu...

An  a day keeps the doctor away.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

thriller schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:59:
Ik ben bezig om een barb te maken die op mp7 ubers aan kan en die key's kan farmen. Wat zijn de dingen waar ik op moet letten om dit comfortabel te kunnen doen? Ik heb me nu vooral gefocusts op all res, maar heb denk ik teveel.

mijn barb

Ik heb momenteel geen goud, maar wil het liefst niet meer dan 5 miljoen per item betalen (wapen uitgezonderd), wat is verstandig om aan te passen.
Uhm wat mij opvalt is dat jouw damage heel erg laag is. Als je ubers op MP7 wilt doen, zou ik zeker daar op gaan focussen anders ben je uren bezig. Als je het al vol houdt met de rest van je gear!

• barrel
  • Laatst online: 11-01 20:30
iApp schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:22:
O+

Verwijderd

iApp schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:22:
PVP moet dit spel redden en dat weten zij ook heel goed.
Er is 1 ding wat we weten en dat is dat je met pvp wel wat kunt verdienen.

• corset
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:23:
[...]

rakanoth is de eerste keer dat je hem tegenkomt inderdaad wel lastig. mijn undergearde DH werd toentertijd ge-oneshot door zijn blinkstrike. izual en diablo daarentegen zijn simpel.
Net gemerkt,

Nightmare Act IV Keywarden. Pure bullshit dat ding. Niet te doen. Veel klachten over op fora etc. Dus gewoon langsrennen en naar diablo, en die gaat zonder moeite neer :p

Hell, here I come. 51!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:47:
[...]

PVP moet dit spel redden en dat weten zij ook heel goed.
Er is 1 ding wat we weten en dat is dat je met pvp wel wat kunt verdienen.
PvP boeit me geen ruk eigenlijk in een game als Diablo. Is een leuk tijdverdrijf, verder niks. Het wordt sowieso geen e-sports titel dus balans heeft geen prioriteit.

Ik zie liever nog een paar honderd legendaries erbij en opgepoetste skills, zodat de mogelijkheden om je char te bouwen wat verder uitbreiden. Daarnaast wat extra endgame content (zoals de ubers).

• corset
PVP in diablo 3 moet dit spel redden? Is het aan het doodgaan dan? Nee, stop met je doemdenken.

PVP in diablo 3? Ach leuk voor degenen die het willen, het echte spel blijft belangrijker dan een kleine bijzaak.

Ik ben het met Bosmonster eens voor de rest.

• RedHat
Mofkees schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:05:
[...]

OK neem gewoon FoT/thunderclap als je main attack dan. en je hebt 2.17 APS en 95k dps. Stel je hebt 1000 LOH.

TC heeft een 150% LOH return, dus per s heb je 2.17*1,5*1000=3255 life terug.

je paper doll heeft 95k DPS, maar je aura geeft je minstens 24% damage en BoH op CD geeft nog eens 15%. FoT doet 10% er boven op. Cyclones doen ook best veel damage maar daar ken ik de getallen niet van, laat we zeggen dat het jouw damage dubbelt.

dan kom je al op 95*2*(1+0,24+0,15+0,10) = 283,1k DPS. om 3255 life terug te krijgen moet je 3255*5/283100 = 5,7% LS hebben.

TC/Cyclones/Overawe geven waarschijnlijk meer damage dan in de berekening is aangenomen. Maar grofweg heb je dus 1000 LOH=5% LS in jouw geval. Bij meer DPS gaat de balance steeds meer de LS kant op natuurlijk.
Thanks voor de berekening :) Dan houdt ik mij voorlopig nog wel even bij LoH ipv LL :)

Verwijderd

Bosmonster schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:49:
[...]

PvP boeit me geen ruk eigenlijk in een game als Diablo. Is een leuk tijdverdrijf, verder niks. Het wordt sowieso geen e-sports titel dus balans heeft geen prioriteit.

Ik zie liever nog een paar honderd legendaries erbij en opgepoetste skills, zodat de mogelijkheden om je char te bouwen wat verder uitbreiden. Daarnaast wat extra endgame content (zoals de ubers).
Toch denk ik dat je stiekem het heerlijk zult vinden om andere te slachten met de gear waar je zo veel tijd in hebt gestoken. En afgeslacht worden zal je meer motivatie geven om je gear te fine tunen.

Ubers vind ik niet echt endgame. Geef mij maar oneindig dungeon met levels en random affixes. Of dat je het spel van begin tot eind speelt en bij elke act gaat alles harder en harder met de nodige bonussen :9~

• MadxCat
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
aangezien mijn farm pogingen echt shit gaan... probeer ik het hier maar als last resort =p
als iemand nog enkele upgrades voor mn monk heeft of barb aangezien ik die 2 het meest speel..
ik sta open voor ontvangst.
check mn armory om te zien wat k nu heb..
ik kan echt niks meer via AH te pakken krijgen omdat alles zo extreem duur is dus vandaar deze oproep tot de mede GoTters :)

pls help a brother out ^^

Tag: MadxCat#1754-----D3 Armory-----Diablo Progress

Je moet ook niet al je chars proberen te gearen ;)
Ben ooit met m'n wizard begonnen, daarna toch barb gemaakt, bijna alles van m'n wizard verkocht en nu ik rond de 100+k buffed zit met m'n barb andere klasses gaan spelen.

Barb zit denk ik voor ~70m aan gear op (nu vast niet meer waard, ex gems) vervolgens de rest gaan levelen, met als laatst Monk en WD, die laatste 2 max 3m totaal aan besteed.

Gewoon beetje snipen met wat bids.
Overigens gewoon doorgaan met grinden, ik heb de boel betaald door 2 keer een armor te vinden van ~40m. Eens heb je gewoon een keertje mazzel.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-01 22:07
Zoo, vanavond weer even spelen! Niet de eerste keer van de week :}

Mocht iemand nog een free of iig een cheap upgrade hebben voor deze oude speler, hoor ik het graag!
(huidige crappy gear: http://www.diabloprogress...uzetc-2952/mouzetc/230300 )

mouzetc#2952

Signature

Pannekoek je had ook niet al je gold moeten verkopen/verspillen ;)
thriller schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:59:

mijn barb

Jij overleeft wel maar je doet geen dmg.......
Je allres wat lager en je str veel hoger, de enige manier waarop je echt meer dmg doet is je shield ditchen en op beide wapens flink CHD erbij (in combinatie met LOH of LL als je echt dmg gaat doen.)

Instant boost: Andy's met STR en allres, WEINIG fire dmg.
Kan je voor zo'n 100/200k kopen geloof ik?
Strongarm bracers met 200+str kosten ook niet veel.
Als je me toe voegd kan ik wel eens wat barb items linken.

[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 09-12-2012 20:22 ]

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-01 22:07
Haha, tsjah, speelde vrijwel niet meer en 1000euries cashen is wel fijn! Had wel willen weten hoever ik nu geweest zou zijn!

Signature

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-01 14:01

gakkethijs

niks

mouzetc schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:13:
Zoo, vanavond weer even spelen! Niet de eerste keer van de week :}

Mocht iemand nog een free of iig een cheap upgrade hebben voor deze oude speler, hoor ik het graag!
(huidige crappy gear: http://www.diabloprogress...uzetc-2952/mouzetc/230300 )

mouzetc#2952
ik zal morgen voor je kijken, verwacht niet teveel. Ik vind namelijk je gear niet eens zo heel slecht.
Pagina: 1 ... 138 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.