Omdat ik nog vaak dingen lees over de drops in Diablo en hoeveel moeite sommigen hebben met het verkrijgen van gear om te farmen ben ik zes dagen geleden stiekem begonnen met het verzamelen van een complete set ww gear om Mp0 of MP1 Act 3 te kunnen farmen. Vannacht is de laatste drop die ik nodig had om de set compleet te maken gedropt en ik heb zojuist mijn eerste rondje Act 3 gedaan op MP1. Alleen de gems van de build komen van de AH, de rest van de items heb ik in die 6 dagen bij elkaar gefarmd.
Nu is het tijd om het volledige setje weg te geven. Hoe of wat daar ben ik nog over aan het nadenken, maar het idee zal ongeveer zijn dat mensen zich bij mij via DM aanmelden en dan vanaf scratch een Barbarian naar level 60 levellen. Degene die zich als eerste meldt met een barbarian op level 60 wint dan het complete setje. Voorwaarden en andere zaken ben ik dus nog aan het verzinnen.
Mensen die een barbarian willen starten, mensen die barbs easy-mode noemen maar nog steeds de moeite niet hebben genomen om er daadwerkelijk een te starten, free-loaders en anderszins geïnteresseerden, houdt dit topic de komende dagen dus even goed in de gaten. Het setje zal uiteraard live van eigenaar wisselen op de stream van Marc (dus dan weet je dat bij deze ook Marc

).
De volgende set items heb ik bij elkaar gefarmd:

De stats zijn gebuffed met War Cry en Battle Rage en uiteraard de drie WW passives. Zoals gezegd heb ik zojuist mijn eerste rondje A3 gedaan (Arreat Core > Tower 1 > Tower 2 > Heart of the Damned > Arreat Crater 2 > Rakkis Crossing > Fields of Slaughter > Depths 3, 2 en 1 > Stonefort) op MP1 zonder dood te gaan, dit is dus solid gear.
Als dit een succes blijkt dan wil ik dit meer gaan doen voor andere classes.
Je hebt in ieder geval nog een paar dagen om je voor te bereiden. Scoor dus alvast een Cains setje, zorg dat je een goeie XP gem hebt voor in je helm, kom bij Marc, Bob en mezelf op de stream langs en doe eens een rondje übers mee zodat je alvast een hellfire ring hebt. Doe in principe alles wat je kunt om zo goed mogelijk te kunnen starten maar start nog geen nieuwe barb uiteraard
[
Voor 8% gewijzigd door
KneoK op 30-11-2012 07:16
]