• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
_Peter2_ schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:09:
Gister voor het eerst sinds tijden weer eens Diablo gestart :)

Ben wel wat verder gekomen in Act 2 inferno op mijn barbarian (Isgrnimnur)

Heb nog wel wat "koopjes" van het AH gehaald (Sword, shield, chest, shoulder, bracer en gloves) bij elkaar nog geen 500k. Zijn mischien geen toppers, maar waren mega upgrades.
ik ben 2 weken geleden ook weer d3 begonnen, heb nu een plvl 31 barb en plvl 35 wizzy.

Add me maar als je wat items wil. Baristo#2696

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-01 14:33
KneoK schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:41:
[...]

Nee, eigenlijk helemaal niet. WotB is ontzettend makkelijk up te houden en met de extra MS, AS en damage daarvan schiet je echt door de levels heen, vrijwel alles on-shot. Die twee of drie monsters die ik dan niet kill wegen niet op tegen de langzamere runspeed en -tijd van RltW.

Ik zal dadelijk eens een run op MP2 opnemen.
Had nog even bij Kongor gekeken, en hij gebruikt nu overpower/killing spree ipv war cry voor de extra 10% crit, net even getest op MP3 en dat werkt erg lekker

Movies: letterboxd

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:06

KneoK

Not in a million lightyears

desjaak909 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:04:
[...]

Had nog even bij Kongor gekeken, en hij gebruikt nu overpower/killing spree ipv war cry voor de extra 10% crit, net even getest op MP3 en dat werkt erg lekker
Hmm, ook maar eens naar kijken dan. Als ik m'n full AS build pak dan zit ik maar op 265 all res en 25k life dus dan zal ik de AS op m'n boots even moeten inleveren voor 140 extra all res en 3k extra life. Zodra ik het volgende doel, een miljard gold, gehaald heb ga ik kijken voor tri-stat IK gloves zodat ik daar de extra all res bonus van kan halen en weer met m'n AS boots kan rennen.

Hier in ieder geval even een snelle run die ik vanmiddag gedaan heb. Het liep voor geen meter en heb een aantal flink domme fouten gemaakt maar dit geeft wel een indruk van hoeveel potentie de build heeft:

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
bakbakbak schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:32:
Voor alle HC spelers hier op GoT, op de forums van battle.net is nu (eindelijk) ook een HC trade forum. Misschien zweer je bij de AH, maar ik vind het wel handig, ook al staat er nog niet zoveel op.

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5966978993

[...]

Lekkere barb! Waarom speel je niet in act3 mp0 als ik vragen mag? Ik merk dat ik act 3 mp0 (zeker de eerste levels) prettiger vind spelen dan act 1 mp1, jij andere ervaring?
Ik wissel een beetje Tussen MP0 A3 en MP1, omdat 1 act farmen zo saai word :P

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

KneoK schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:16:
[...]

Hmm, ook maar eens naar kijken dan. Als ik m'n full AS build pak dan zit ik maar op 265 all res en 25k life dus dan zal ik de AS op m'n boots even moeten inleveren voor 140 extra all res en 3k extra life. Zodra ik het volgende doel, een miljard gold, gehaald heb ga ik kijken voor tri-stat IK gloves zodat ik daar de extra all res bonus van kan halen en weer met m'n AS boots kan rennen.

Hier in ieder geval even een snelle run die ik vanmiddag gedaan heb. Het liep voor geen meter en heb een aantal flink domme fouten gemaakt maar dit geeft wel een indruk van hoeveel potentie de build heeft:

[video]
Indrukwekkend. Je bent dus full-on voor Attack Speed en Critical Hit Chance gegaan ?

• Marcvz
  • Laatst online: 14-12-2025
De stream is live.
We gaan eerst even een uberrunnetje doen met in ieder geval Escue.
Er is nog wel een spot vrij voor iemand die nog geen ringetje heeft.

Als Bob er is gaan we beginnen aan inferno op hardcore..!! :D

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Waar stackt men eigenlijk op als Monk?
Ik heb nu bijna een L60 monk, maar ik weet niet wat ik dan moet kopen.
Mijn main is een DH, daar stack ik op CHC/CHD/DEX.
Welke stats heb ik als monk vooral nodig?

Quis custodiet custodes?

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
desjaak909 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:04:
[...]

En brawler passive nemen, die werkt extreem goed, kan je zo met gelijke gears een MP hoger spelen.

Als je effectief wil zijn, dus wat defensievere gears nemen, maar de Dps skills nemen zoals killing spree en brawler. Zo kan je veel hogere Mp levels aan. Mja helpt natuurlijk niet aan je epeen, i.e d-progress :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Marcvz
Dasherman schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:26:
Waar stackt men eigenlijk op als Monk?
Ik heb nu bijna een L60 monk, maar ik weet niet wat ik dan moet kopen.
Mijn main is een DH, daar stack ik op CHC/CHD/DEX.
Welke stats heb ik als monk vooral nodig?
Hetzelfde als je DH..
Check anders even mijn armory..

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08-2025
KneoK schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:16:
[...]

Zo dat gaat lekker zeg..

1 miljard Gold, hoe ga je dat aanpakken?

• Mofkees
Marcvz schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:29:
[...]

Check anders even mijn armory..
Heb trouwens nog even bij je gepeekt ivm de fear op een EF. Als je een follower hebt, kan je inderdaad veel laten vriezen. In een party heb je echter die booggast niet meer, is er ook een manier die fear tegen te houden?

• Marcvz
Een wapen met cold dmg slowed alles dusdanig dat fear een pak minder irritant is.
Of een stone of jordan natuurlijk.

Maar eigenlijk maakt het bij ubers niet zoveel uit.. Want er loopt altijd wel iemand met een EF rond..
Dus je hebt er toch wel last van :P

Met gewoon farmen, farm je als t goed is op een MP waarbij alles vrij snel dood gaat.. Dus dan is t ook niet heel vervelend.

Een monk heeft natuurlijk ook thunderclap om achter de weglopende gast aan te teleporten.

• KneoK

KneoK

Deegeeooh schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:02:
[...]

Zo dat gaat lekker zeg..

1 miljard Gold, hoe ga je dat aanpakken?
Gewoon niets meer uitgeven en lekker blijven doorfarmen. Ik zet de HotA build even in de koelkast omdat mijn ww build in the long run nog effectiever is omdat ik minder dood ga en mijn ww build is meer dan goed equipped voor MP4 runs. In een gemiddelde week moet ik makkelijk 100+ miljoen kunnen pakken, het doel is om in ieder geval voor het eind van het jaar die miljard bij elkaar te krijgen.

De eerste 34 miljoen is in ieder geval alweer verdiend, nog 966 :D

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 29-11-2012 20:22 ]

• Deegeeooh
KneoK schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:19:
[...]

Gewoon niets meer uitgeven en lekker blijven doorfarmen. Ik zet de HotA build even in de koelkast omdat mijn ww build in the long run nog effectiever is omdat ik minder dood ga en mijn ww build is meer dan goed equipped voor MP4 runs. In een gemiddelde week moet ik makkelijk 100+ miljoen kunnen pakken, het doel is om in ieder geval voor het eind van het jaar die miljard bij elkaar te krijgen.

100 miljoen per week bij elkaar farmen.. makkelijk? 8)7

• Marcvz
Ja joh, 100m per week haal je makkelijk..
Tot je Koen 100m leent, dan heeft ie ineens weken nodig om t bij elkaar te krijgen :P

*geintje hoor Koen ;)*

Eind van t jaar gaat wel lukken. Dat is nog ruim een maand.

• KneoK

KneoK

Bla bla bla... :D

Om een kleine indruk te geven van mijn AH:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fx6qG4YFyRsFdhBolu20WRxf/full.jpg

• Deegeeooh
KneoK schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:39:
Bla bla bla... :D

Om een kleine indruk te geven van mijn AH:
Ja ok als t ff meezit is t wel te doen.. mijn log van de laatste dagen daarentegen :)

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimage.org/lmdwy41fd/image.jpg

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 08:08

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Wilde vandaag een monk aanmaken met de naam gandhi en dat mocht niet :(

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01 12:53
Nog mensen die ubers willen gaan doen vanavond?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Iemand intresse te groupen met mij, Key's farmen offzo off ubers.

http://eu.battle.net/d3/e...khantos-2997/hero/5145188

• Mofkees
KneoK schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:19:
[...]

Met meer dan 200k ub Dps, heb je fan niet fury problemen omdat de mobs te snel doodvallen? Ik heb maar 120k Dps maar met killing spree en brawler doe ik meestal MP5. 25mins voor 2x towers keeps 2/3, FoS, arrest 2 en azmo, en 2x INV ID'en en verkopen in town.

TWH is leuk voor paperdoll, maar IK belt of lamentation is echt beter voor farming. Je bent dan niet meer afhankelijk van bloodthirst.

• Mofkees
Bosmonster schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:13:
Even een leuke Jordan op de kop getikt:

+ 6% poison
+ 29% elite
+ 10% darts

Laat die ubers maar komen :+
En nog een tyrael's might met sockets!

• Cpt.Chaos
  • Laatst online: 22:05
even een vraagje, ik heb de volgende dagger gevonden, is dit wat voor barb offhand?
(ik kan op een of andere manier geen print screen doen in diablo)
dagger
410.2 dps
1.59 aps
adds 99-180 cold dmg
163str
+6% attack speed
1737 life after kill
increased crit dmg 89%
1 socket

• Mofkees
Cpt.Chaos schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:34:
even een vraagje, ik heb de volgende dagger gevonden, is dit wat voor barb offhand?
(ik kan op een of andere manier geen print screen doen in diablo)
dagger
410.2 dps
1.59 aps
adds 99-180 cold dmg
163str
+6% attack speed
1737 life after kill
increased crit dmg 89%
1 socket
Vroeger was dit godly geweest, als LS ipv LAK daarop stond nog beter. Tegenwoordig willen velen voor OH ook Dps hebben, want op hogere MP lvls is het aandeel van damage door WW steeds groter.

Desondanks misschien kan je er nog 1m uithalen.

• Cpt.Chaos
  • Laatst online: 22:05
hm ok, had bid gewonnen op ah voor 2k, ook niet beter omdat er cold dmg op zit? zodat je met een EF geen probleme hebt en een ring slot uitspaart ivm geen soj nodig?

• Mofkees
Cpt.Chaos schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:42:
hm ok, had bid gewonnen op ah voor 2k, ook niet beter omdat er cold dmg op zit? zodat je met een EF geen probleme hebt en een ring slot uitspaart ivm geen soj nodig?
Mensen die zich een goeie EF kunnen veroorloven, willen zeker LS op de OH, en meestal hogere DPS. :) cold is inderdaad leuk maar niet een must.

• Whiskeyjack
  • Laatst online: 25-01 11:30
voor iedereen die dit leest..... pas de fuk op voor Nekarat, de act4 keywarden. Was ik er bijna laaste quest hc inferno :P

peace to alle HARDCORE spelers ;)

• Marcvz
Act 4 is niet relaxt nee.. De keywardens zijn sowieso niet relaxt :P
Wij hebben helaas afscheid moeten nemen van Koen's WD tijdens een ontmoeting met de act 2 keywarden..

We gingen zo lekker.. We dachten, goh, we rennen zo in één keer door naar inferno diablo.. Niet dus...
Oh well, Koen gaat even een wiz levellen (ik loop mee met een DH, dat zal vast van korte duur zijn want heb inmiddels begrepen dat ik niet echt de juiste playstyle en mindset voor een DH heb ^^ )
Ik verwacht Koen van t weekend wel weer op level 60.. Dus hopelijk kunnen we dan weer verder waar we gebleven waren.

Was gezellig op de stream vandaag jongens. Wat nieuwe namen ook!
We hopen jullie in de toekomst vaker te zien :)

• KneoK

KneoK

Mofkees schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:25:
[...]

Met meer dan 200k ub Dps, heb je fan niet fury problemen omdat de mobs te snel doodvallen? Ik heb maar 120k Dps maar met killing spree en brawler doe ik meestal MP5. 25mins voor 2x towers keeps 2/3, FoS, arrest 2 en azmo, en 2x INV ID'en en verkopen in town.

TWH is leuk voor paperdoll, maar IK belt of lamentation is echt beter voor farming. Je bent dan niet meer afhankelijk van bloodthirst.
Mijn hele karakter is gebouwd om efficiënt te farmen, niet voor paperdoll stats. Natuurlijk vind ik het leuk om naar de top 100 toe te werken, maar niet ten koste van efficiëntie of survivability.

MP5 is leuk, maar in dezelfde tijd doe ik anderhalve Alkaizer op MP3, veel efficiënter, levert meer XP en meer loot op. Heb even een Alkaizer run voor je opgenomen met de volgende stats:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EJwMI1Ot9fX3zLLCltOadUOz/full.jpg
De AS is van m'n offhand, m'n mainhand zit op 2,66, stats zijn alleen gebuffed door enchantress. Run in 9 minuten, 31 seconden.

• Tiesemans
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08-2024

Tiesemans

what the Fok

Vandread schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:45:
[...]

Heb je geen probleem met life regen? Welke MP haal je max?
Thanks nog voor het compliment .. Maar wat bedoel je met Life regen ?!

Ties Thee

• KneoK

KneoK

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gFlpmq8lc3oSyCbY2BPxuBoo/full.jpg

Omdat ik nog vaak dingen lees over de drops in Diablo en hoeveel moeite sommigen hebben met het verkrijgen van gear om te farmen ben ik zes dagen geleden stiekem begonnen met het verzamelen van een complete set ww gear om Mp0 of MP1 Act 3 te kunnen farmen. Vannacht is de laatste drop die ik nodig had om de set compleet te maken gedropt en ik heb zojuist mijn eerste rondje Act 3 gedaan op MP1. Alleen de gems van de build komen van de AH, de rest van de items heb ik in die 6 dagen bij elkaar gefarmd.

Nu is het tijd om het volledige setje weg te geven. Hoe of wat daar ben ik nog over aan het nadenken, maar het idee zal ongeveer zijn dat mensen zich bij mij via DM aanmelden en dan vanaf scratch een Barbarian naar level 60 levellen. Degene die zich als eerste meldt met een barbarian op level 60 wint dan het complete setje. Voorwaarden en andere zaken ben ik dus nog aan het verzinnen.

Mensen die een barbarian willen starten, mensen die barbs easy-mode noemen maar nog steeds de moeite niet hebben genomen om er daadwerkelijk een te starten, free-loaders en anderszins geïnteresseerden, houdt dit topic de komende dagen dus even goed in de gaten. Het setje zal uiteraard live van eigenaar wisselen op de stream van Marc (dus dan weet je dat bij deze ook Marc :D ).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/l25jVEnaUb0PzSGiIuBALTGp/full.jpg

De volgende set items heb ik bij elkaar gefarmd:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZQ7FEZfSs1P4tARWwzJvyTcj/full.jpg
De stats zijn gebuffed met War Cry en Battle Rage en uiteraard de drie WW passives. Zoals gezegd heb ik zojuist mijn eerste rondje A3 gedaan (Arreat Core > Tower 1 > Tower 2 > Heart of the Damned > Arreat Crater 2 > Rakkis Crossing > Fields of Slaughter > Depths 3, 2 en 1 > Stonefort) op MP1 zonder dood te gaan, dit is dus solid gear.

Als dit een succes blijkt dan wil ik dit meer gaan doen voor andere classes.

Je hebt in ieder geval nog een paar dagen om je voor te bereiden. Scoor dus alvast een Cains setje, zorg dat je een goeie XP gem hebt voor in je helm, kom bij Marc, Bob en mezelf op de stream langs en doe eens een rondje übers mee zodat je alvast een hellfire ring hebt. Doe in principe alles wat je kunt om zo goed mogelijk te kunnen starten maar start nog geen nieuwe barb uiteraard ;)

[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 30-11-2012 07:16 ]

Verwijderd

KneoK schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 07:12:
[afbeelding]

Omdat ik nog vaak dingen lees over de drops in Diablo en hoeveel moeite sommigen hebben met het verkrijgen van gear om te farmen ben ik zes dagen geleden stiekem begonnen met het verzamelen van een complete set ww gear om Mp0 of MP1 Act 3 te kunnen farmen. Vannacht is de laatste drop die ik nodig had om de set compleet te maken gedropt en ik heb zojuist mijn eerste rondje Act 3 gedaan op MP1. Alleen de gems van de build komen van de AH, de rest van de items heb ik in die 6 dagen bij elkaar gefarmd.

Nu is het tijd om het volledige setje weg te geven. Hoe of wat daar ben ik nog over aan het nadenken, maar het idee zal ongeveer zijn dat mensen zich bij mij via DM aanmelden en dan vanaf scratch een Barbarian naar level 60 levellen. Degene die zich als eerste meldt met een barbarian op level 60 wint dan het complete setje. Voorwaarden en andere zaken ben ik dus nog aan het verzinnen.

Mensen die een barbarian willen starten, mensen die barbs easy-mode noemen maar nog steeds de moeite niet hebben genomen om er daadwerkelijk een te starten, free-loaders en anderszins geïnteresseerden, houdt dit topic de komende dagen dus even goed in de gaten. Het setje zal uiteraard live van eigenaar wisselen op de stream van Marc (dus dan weet je dat bij deze ook Marc :D ).

[afbeelding]

[afbeelding]
De stats zijn gebuffed met War Cry en Battle Rage en uiteraard de drie WW passives. Zoals gezegd heb ik zojuist mijn eerste rondje A3 gedaan (Arreat Core > Tower 1 > Tower 2 > Heart of the Damned > Arreat Crater 2 > Rakkis Crossing > Fields of Slaughter > Depths 3, 2 en 1 > Stonefort) op MP1 zonder dood te gaan, dit is dus solid gear.

Je hebt in ieder geval nog een paar dagen om je voor te bereiden. Scoor dus alvast een Cains setje, zorg dat je een goeie XP gem hebt voor in je helm, kom bij Marc, Bob en mezelf op de stream langs en doe eens een rondje übers mee zodat je alvast een hellfire ring hebt. Doe in principe alles wat je kunt om zo goed mogelijk te kunnen starten maar start nog geen nieuwe barb uiteraard ;)
Top, krijg je ook de inventory mee ;), zou wel lekker zijn.. of is dit nu teveel gevraagd koen :)

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01
KneoK schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 07:12:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik wil niet vervelend/een-party-pooper zijn maar zit er niet een beetje boel weinig str op deze items? :P

Mijn zelfgevonden barb zit op ruim het dubbele. :X

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wolf schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:29:
[...]

Ik wil niet vervelend/een-party-pooper zijn maar zit er niet een beetje boel weinig str op deze items? :P

Mijn zelfgevonden barb zit op ruim het dubbele. :X
Str is niet de belangrijkste stat voor een ww barb mijn baba heeft ook maar 1400 nogwat str maar kan prima mp3 farmen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Blaat
Bokkie schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:32:
[...]

Str is niet de belangrijkste stat voor een ww barb mijn baba heeft ook maar 1400 nogwat str maar kan prima mp3 farmen
Ik weet dat het niet DE belangrijkste stat is, maar wel de makkelijkste om hoog te krijgen voor je dps. Een beetje extra str hoeft niet lastig te zijn om aan te komen. Dan zijn de rest van de stats misschien wel op orde maar met zulke hoeveelheden str is je dps alsnog niet omhoog te krijgen, hoeveel tristat meuk je ook equipped.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:59

ChUcKiE

Dus........

Vraagje, zit er een limiet op movement speed?
Ik heb nu 24%, eenvoudig via mijn boots en bracers, maar zou op zichvia een Inna's pants en een Tyraels Might Chest er zo nog 24% bij kunnen krijgen, waarmee je theoretisch dus zo maar op 48% uit zou komen.
Laat staan dat je er nog een wapen bij zoekt waar ook nog wel wat MS op zou kunnen zitten.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
ChUcKiE schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:43:
Vraagje, zit er een limiet op movement speed?
Ik heb nu 24%, eenvoudig via mijn boots en bracers, maar zou op zichvia een Inna's pants en een Tyraels Might Chest er zo nog 24% bij kunnen krijgen, waarmee je theoretisch dus zo maar op 48% uit zou komen.
Laat staan dat je er nog een wapen bij zoekt waar ook nog wel wat MS op zou kunnen zitten.
Ja 25%

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-01 08:48
Aangezien ik een tijd weg ben geweest merk ik nu pas een aantal zaken op:
1. Volgens mij is Inferno een stuk simpeler geworden dan grofweg 3 maanden terug.
2. Ik lees nu weer allerlei nieuwe termen..keys, MP0, MP1 etc...)

Ik was begonnen in act 2 inferno op mijn barbarian bij "A Royal Audience" en ben nu aangekomen in "The Lair of Zultan Kule", ik moet zijn zijn lichaam nog vinden in de 3 dungeons die daar zijn. Maar tot nu toe ben ik niet doodgegaan.

Hoewel het voor mijn gevoel nu redelijk goed loopt sta ik nog open voor tips:
Profiel van mijn Barbarian

Ik denk er al over om weaponmaster te vervangen door Boon of Bul Kathos, verder vind ik mijn build nog steeds wel fijn.

Qua gear weet ik nog niet wat mijn prioriteiten moeten zijn voor het vervangen. Qua gold zit ik nog krap (< 1M gold), maar dat komt vanzelf wel.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Aha ok, dus dan heeft het geen zin om daar in te investeren. Dan gooi ik het meer richting Attack Speed, komt die Inna's wellicht wel van pas en kan ik mijn Lacuni Prowlers vervangen door bracers met meer All-res en STR en VIT.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ChUcKiE schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:47:
Aha ok, dus dan heeft het geen zin om daar in te investeren. Dan gooi ik het meer richting Attack Speed, komt die Inna's wellicht wel van pas en kan ik mijn Lacuni Prowlers vervangen door bracers met meer All-res en STR en VIT.
Waarom heb je je EF in je offhand?
Wolf schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:35:
[...]

Ik weet dat het niet DE belangrijkste stat is, maar wel de makkelijkste om hoog te krijgen voor je dps. Een beetje extra str hoeft niet lastig te zijn om aan te komen. Dan zijn de rest van de stats misschien wel op orde maar met zulke hoeveelheden str is je dps alsnog niet omhoog te krijgen, hoeveel tristat meuk je ook equipped.
Het is een weggeef starterset he :) dat str meer moet worden is een gegeven, maar de gearset laat ook gewoon meteen goed zien welke andere stats en dingen de focus op moet liggen voor een ww barb.

Verwijderd

Mofkees schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:39:
[...]

Vroeger was dit godly geweest, als LS ipv LAK daarop stond nog beter. Tegenwoordig willen velen voor OH ook Dps hebben, want op hogere MP lvls is het aandeel van damage door WW steeds groter.

Desondanks misschien kan je er nog 1m uithalen.
Hebben jullie die test gezien op diablofans of diabloincgamers (weet niet meer welke)? De dps op je offhand schijnt geen bal uit te maken bij ww. De test bestond uit een Azmokill op MP 10 met continu hetzelfde mainweapon en 3 verschillende offhands varierend in dps van 14 tot 1000 dps. Tijd om te killen varierend tussen 1.53 minuut en 1.52 minuut :) Hun conclusie was: stats op offhand tellen wel bij offhand, dps niet.

Voor de goede orde, die test is alleen gedaan bij WW-baba's

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
_Peter2_ schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:47:
Aangezien ik een tijd weg ben geweest merk ik nu pas een aantal zaken op:
1. Volgens mij is Inferno een stuk simpeler geworden dan grofweg 3 maanden terug.
2. Ik lees nu weer allerlei nieuwe termen..keys, MP0, MP1 etc...)
Ja inferno is flink generfed. Op MP8-10 kom je ongeveer de damage tegen die het in 1.02 was ^^
Op softcore kom je weinig barbs/monks meer tegen die nog gebruik maken van een schild.
MP0-10 zijn de monster power levels, hiermee worden mobs sterker/meeeeer hp. Maar daarmee ook betere dropkans.

Overigens lijkt het mij het beste om die neck als 1e te vervangen door iets met chc/chd.

D3 account

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Bokkie schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:51:
[...]
Waarom heb je je EF in je offhand?
[...]
Uhm weet ik eigenlijk niet, behalve dat mijn attacks per seconde van 1,79 naar 1,91 gaan als ik de Axe in mijn mainhand heb.

• Blaat
ChUcKiE schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:05:
[...]

Uhm weet ik eigenlijk niet, behalve dat mijn attacks per seconde van 1,79 naar 1,91 gaan als ik de Axe in mijn mainhand heb.
Je ias verandert naarmate je aanvalt, van de ene hand naar de andere, dus in dat opzicht maar het niet uit welk wapen je in welke hand stopt.

Een ander verhaal is het voor dot skills oid. Daarvoor wil je je hoogste weapon dmg (weapon dps/ias) in je main hand hebben zitten, dan krijg je de hoogste theoretische dmg output.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ow ok :) weer wat geleerd. Dan gaat de EF naar mijn main hand. Wil uiteindelijk toch een Dagger met goede specs kopen voor mijn offhand (vergelijkbare specs als mijn AXE, maar dan meer CHD en hopelijk DPS).

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01-2025
ChUcKiE schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:21:
Ow ok :) weer wat geleerd. Dan gaat de EF naar mijn main hand. Wil uiteindelijk toch een Dagger met goede specs kopen voor mijn offhand (vergelijkbare specs als mijn AXE, maar dan meer CHD en hopelijk DPS).
ik heb hem juist ook in mijn offhand omdat als je hem in je mainhand hebt de sprint tornado's een 'fear' triggeren.

• Blaat
tdjager schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:28:
[...]

ik heb hem juist ook in mijn offhand omdat als je hem in je mainhand hebt de sprint tornado's een 'fear' triggeren.
Ik dacht dat dat sinds de procrate nerf op tornado's niet zo'n issue meer was?

Wolf schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:28:
[...]

Ik dacht dat dat sinds de procrate nerf op tornado's niet zo'n issue meer was?
Ik blijf het @$&@*$&*#@&$@# irritant vinden :P En daarnaast WW proct hem nog steeds even veel :(

Gisteren nog een paar keyrunnetjes gedaan en m'n HC monkje nog wat geleveled, inmiddels 18 geworden! Moet nog wel iets betere gear hebben, begin in A2 nu aardige tikjes te krijgen die voor mijn gevoel net wat te hard zijn nog :P

[ Voor 28% gewijzigd door porn* op 30-11-2012 09:41 ]

Bnet pindle#2913

• Mofkees
porn* schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:30:
[...]

Ik blijf het @$&@*$&*#@&$@# irritant vinden :P En daarnaast WW proct hem nog steeds even veel :(
precies. vandaar gebruik ik hem ook helemaal niet. zeker in een party, wanneer het gevecht ook een beetje langer duurt.

Je moet eigenlijk ook de raw wapen damage bekijken. Omdat EF snel is, kan het zo zijn dat je met een -100DPS mace meer tornado damage doet,.dan kan je beter die mace als MH nemen, en EF als OH.

• Mofkees
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:55:
[...]

Hebben jullie die test gezien op diablofans of diabloincgamers (weet niet meer welke)? De dps op je offhand schijnt geen bal uit te maken bij ww. De test bestond uit een Azmokill op MP 10 met continu hetzelfde mainweapon en 3 verschillende offhands varierend in dps van 14 tot 1000 dps. Tijd om te killen varierend tussen 1.53 minuut en 1.52 minuut :) Hun conclusie was: stats op offhand tellen wel bij offhand, dps niet.

Voor de goede orde, die test is alleen gedaan bij WW-baba's
hmm link? lijkt zeer onwaarschijnlijk eigenlijk.

• Blaat
Mofkees schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:43:
[...]

precies. vandaar gebruik ik hem ook helemaal niet. zeker in een party, wanneer het gevecht ook een beetje langer duurt.

Je moet eigenlijk ook de raw wapen damage bekijken. Omdat EF snel is, kan het zo zijn dat je met een -100DPS mace meer tornado damage doet,.dan kan je beter die mace als MH nemen, en EF als OH.
Klopt, maar de dps boost van de +0.25 ias op je offhand is domweg niet te negeren. Je moet wel een extreem overpowerde rare zien te vinden om het verlies van dps en ias te compenseren.

En zeker voor ww barbs is die +0.25 superfeestelijk.

Ik heb er zelf ook een op mijn monk, maar ook ik merk dat die fear in parties echt strontvervelend is. Het enige wat ik kan doen is zorgen dat enemies de juiste kant op gefeared worden, maar er wordt wel vaak op mij geraged erdoor. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Blaat op 30-11-2012 09:49 ]

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Klopt ik krijg zo 1 2 3 geen beter wapen gevonden dat er qua DPS/damage uiteindelijk beter uitkomt. Puur door die +0.25

• MarcM88
Heft Revenge, 1059.6DPS + 1.3AS. DPS display: 205k start, 294k WotB. Kill time: 1m54s.
Whisper Gambit – 225.6DPS + 1.66AS. DPS display: 143k start, 206k WotB. Kill time: 1m53s.
Rakanishu’s Blade – 14.4DPS + 1.44AS. DPS display: 121k start, 173k WotB. Kill time: 1m56s.

Dat is ook wazig.. moet ik echt zelf is gaan testen.

Edit: ik heb altijd gelezen dat offhand niet uit maakt voor sprint, maar dat het voor ww wel zeer belangrijk is. En dan komt zoiets voorbij ^^

[ Voor 11% gewijzigd door MarcM88 op 30-11-2012 09:53 ]

D3 account

• Mofkees
Wolf schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:47:
[...]

Klopt, maar de dps boost van de +0.25 ias op je offhand is domweg niet te negeren. Je moet wel een extreem overpowerde rare zien te vinden om het verlies van dps en ias te compenseren.

En zeker voor ww barbs is die +0.25 superfeestelijk.

Ik heb er zelf ook een op mijn monk, maar ook ik merk dat die fear in parties echt strontvervelend is. Het enige wat ik kan doen is zorgen dat enemies de juiste kant op gefeared worden, maar er wordt wel vaak op mij geraged erdoor. :P
EF als MH of OH maakt niet uit voor de totale APS. ik wilde alleen zeggen dat je niet naar DPS moet kijken als je 2 maces hebt (1x EF + 1x Rare) of EF+ axe, ook al heeft EF een hogere DPS, soms is het beter die "slechtere" wapen als MH te gebruiken.

Op het moment heeft bijna iedereen de hoogste DPS wapen als MH. Ik zie afentoe dus bij mensen dat het eigenlijk beter is om MH en OH met elkaar te wisselen.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Kutter de kut kut kut! Dit had ik eerder moeten weten. Weken geleden dropte er de offhand der offhanders voor mij en dan verkoop ik hem voor maar 5 mil.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EjVYFLm9XdXg4LErD3a4Va8h/full.png

• Mofkees
MarcM88 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:51:
[...]

Heft Revenge, 1059.6DPS + 1.3AS. DPS display: 205k start, 294k WotB. Kill time: 1m54s.
Whisper Gambit – 225.6DPS + 1.66AS. DPS display: 143k start, 206k WotB. Kill time: 1m53s.
Rakanishu’s Blade – 14.4DPS + 1.44AS. DPS display: 121k start, 173k WotB. Kill time: 1m56s.

Dat is ook wazig.. moet ik echt zelf is gaan testen.

Edit: ik heb altijd gelezen dat offhand niet uit maakt voor sprint, maar dat het voor ww wel zeer belangrijk is. En dan komt zoiets voorbij ^^
hmm kan nu niet de videos bekijken. maar er is ook een APS verschil. dat betekent dus dat tornado's een andere tikrate hebben, misschien daardoor? WW is zeker weten 2 wapens om de beurt, die damage doen.

• MarcM88
Loev schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:56:
[...]

Kutter de kut kut kut! Dit had ik eerder moeten weten. Weken geleden dropte er de offhand der offhanders voor mij en dan verkoop ik hem voor maar 5 mil.
[afbeelding]
Als dat een dagger was geweest, dan was die aardig king.. en dan ipv dex attack speed oef.

D3 account

• Mofkees
MarcM88 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:57:
[...]

Als dat een dagger was geweest, dan was die aardig king.. en dan ipv dex attack speed oef.
CHD is ook te laag, man (ik althans) wil 190+CHD incl. socket hebben

• Blaat
Mofkees schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:54:
[...]

EF als MH of OH maakt niet uit voor de totale APS. ik wilde alleen zeggen dat je niet naar DPS moet kijken als je 2 maces hebt (1x EF + 1x Rare) of EF+ axe, ook al heeft EF een hogere DPS, soms is het beter die "slechtere" wapen als MH te gebruiken.

Op het moment heeft bijna iedereen de hoogste DPS wapen als MH. Ik zie afentoe dus bij mensen dat het eigenlijk beter is om MH en OH met elkaar te wisselen.
Dat weet ik, die opmerking maakte ik net zelf toch?

Ik gebruikte het woord offhand voor "andere hand". Niet je offhand in die zin, dat is misschien wat onduidelijk.

Dps/ias = weapon dmg. Hoogste weapon dmg in mainhand. Of was ik niet duidelijk genoeg? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 30-11-2012 10:02 ]

• Mofkees
Wolf schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:01:
[...]

Dat weet ik, die opmerking maakte ik net zelf toch?

Dps/ias = weapon dmg. Hoogste weapon dmg in mainhand. Of was ik niet duidelijk genoeg? :P
praten we langs elkaar heen dus:) maar iig met elkaar eens.

Je hoeft ook niet te delen hoor. Damage getallen staan gewoon onder het DPS getal.

Verwijderd

Marcvz schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 02:05:
Wij hebben helaas afscheid moeten nemen van Koen's WD tijdens een ontmoeting met de act 2 keywarden..

We gingen zo lekker.. We dachten, goh, we rennen zo in één keer door naar inferno diablo.. Niet dus...
Oh well, Koen gaat even een wiz levellen (ik loop mee met een DH, dat zal vast van korte duur zijn want heb inmiddels begrepen dat ik niet echt de juiste playstyle en mindset voor een DH heb ^^ )
Ik verwacht Koen van t weekend wel weer op level 60.. Dus hopelijk kunnen we dan weer verder waar we gebleven waren.

Jah was wel gezellig :) En thnx alot! Had ook wel geluk dat 2/3 items dropten, en precies degenen die ik nog miste :P

Wel jammer Koen :| Als je nou barb ging lvlen ,kheb gisteravond nog een 2h legendary gevonden met 100+str voor rond de lvl 40, ben de naam even kwijt...

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Marcvz schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 02:05:

Spijtige zaak, als WD heb je in feite met hex het perfecte wapen tegen de wardens, afgewisseld met spirit walk krijgen die de kans niet jou te raken.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Ik ben gisteren begonnen met een HC barb, bedoeling is dat ik alles op MP 10 ga spelen. Ik gok dat ik Act II niet red ;)

• Blaat
Loev schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:37:
Ik ben gisteren begonnen met een HC barb, bedoeling is dat ik alles op MP 10 ga spelen. Ik gok dat ik Act II niet red ;)
Veel succes. Het zal iig wel een nieuwe ervaring en zeker spannend zijn!

Ik vind HC met mijn wiz op Mp0 al spannend hier en daar. :+

• tboheeren
  • Laatst online: 23-01 11:47
porn* schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:40:
[...]

Ligt aan de str die erbij zit liever 300str 40 crit dmg dan 100 str/100 crit dmg :P
Waarom zou je een OH willen met zo weinig dps? Geldt dit enkel voor WW barbs of ook andere builds/classes?

[ Voor 13% gewijzigd door tboheeren op 30-11-2012 11:46 ]

Inventaris

tboheeren schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:42:
[...]

Waarom zou je een OH willen met zo weinig dps? Daarmee verlies je toch gigaveel of ben ik mis?
Omdat, zoals hierboven getest is, voor WW barbs een groot deel van de dmg van hun sprint whirlwinds komt, en die ticken alleen met mainhand weapon dmg. Offhand damage boeit alleen voor 50% van de hits van Whirlwind zelf (de skill).

Edit: overigens doe ik op hogere MPs volgens mij toch echt nog zeker 30-40% van m'n dmg met Whirldwind, als het niet meer is. Vraag me toch af hoe goed die test is maar moet 't nog ff goed bekijken :P

[ Voor 18% gewijzigd door porn* op 30-11-2012 11:46 ]

Bnet pindle#2913

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Zo ik ben eindelijk wat aan mijn EHP aan het doen. Echter. Weet ik niet wat genoeg is. Ik heb nu volgens e calculators 455k ehp staan (vs elites 490k dps). Wat is eigenlijk goed voor een CM-wiz?

Ik ga nu aan mijn all resis en armor werken. Hopelijk hoef ik niet teveel in te leveren daarvoor, maar ik zie een aantal wins in mijn gear. Chest armor kan veel beter, gloves en boots en bracers ook :). Jammer dat ik ook niet de offhand damage kan negeren zoals die WW "barbarians".

Op naar een betere wizzzzz

• Mofkees
porn* schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:40:
[...]

Ligt aan de str die erbij zit liever 300str 40 crit dmg dan 100 str/100 crit dmg :P
is op zich ook afhankelijk van de rest van je gear maar tis mogelijk. Dus beter allerbei hebben :) mijn dagger heeft 240 str 190 CHD en 3% LS... is ook de duurste item op mijn barb.

Mofkees schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:08:
[...]

is op zich ook afhankelijk van de rest van je gear maar tis mogelijk. Dus beter allerbei hebben :) mijn dagger heeft 240 str 190 CHD en 3% LS... is ook de duurste item op mijn barb.
Jep heb zelf een sword (ook vrij snel) die ik na een tijdje zoeken cheap gekocht heb, 200 str, 130 vit, 3LS, 60 crit dmg en een socket. Zelfde idee dus :) Als ik straks van m'n LS af ben (iets meer dmg nog nodig) dan kan ik m'n ouwe offhand weer pakken voor 15k meer dps, die heeft dezelfde stats maar 300 str en 89 CHD op 't wapen alleen geen LS :(

Bnet pindle#2913

• Mofkees
porn* schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:29:
[...]

Jep heb zelf een sword (ook vrij snel) die ik na een tijdje zoeken cheap gekocht heb, 200 str, 130 vit, 3LS, 60 crit dmg en een socket. Zelfde idee dus :) Als ik straks van m'n LS af ben (iets meer dmg nog nodig) dan kan ik m'n ouwe offhand weer pakken voor 15k meer dps, die heeft dezelfde stats maar 300 str en 89 CHD op 't wapen alleen geen LS :(
erm LS zul je toch altijd nodig hebben ivm RD omdat ie ook meer damage teruggeeft, wanneer jij meer damage doet. Voor alle andere mobs heb je genoeg aan 1 LS item (of helemaal geen, maar de bloodthirst passive)

trouwens ik kan je ook brawler aanraden als passive, als je zonder bloodthirst/tough as nails kan. wat werkt het toch goed. Je kunt nergens anders zo goedkoop 30% meer damage krijgen in 80% van je speeltijd.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-01 20:30
brawler werkt helemaal niet fijn, ik heb het een tijdje getest, en duurt som heel lang voordat je die 30% erbij krijgt, en op elites/bosses heb je er imo gewoon minder aan, en op ubers dito.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik heb ooit zo'n authenticator op mijn account gezet. Toen D3 niet meer gespeeld en nu heb ik een andere telefoon. Ik weet niet wat ik nu moet doen maar als ik de code invoer geeft d3 een error dat mijn gegevens niet goed zijn. Wat doe ik fout?

• Mofkees
barrel schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:39:
brawler werkt helemaal niet fijn, ik heb het een tijdje getest, en duurt som heel lang voordat je die 30% erbij krijgt, en op elites/bosses heb je er imo gewoon minder aan, en op ubers dito.
in ubergames heeft iedereen een andere skill set (OK, velen dan :) ).

hoe bedoel je brawler niet direct je damage geeft? op je char screen? die wordt niet zo snel geupdate. je kunt beter die damage getallen bekijken en dat is toch een heel ander verhaal.

mja als je zonder brawler al iedereen one-shot, gaat dit natuurlijk niet op.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Malt007 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:40:
Ik heb ooit zo'n authenticator op mijn account gezet. Toen D3 niet meer gespeeld en nu heb ik een andere telefoon. Ik weet niet wat ik nu moet doen maar als ik de code invoer geeft d3 een error dat mijn gegevens niet goed zijn. Wat doe ik fout?
Die authenticator is niet gelinkt aan diablo, dus even ticket aanmaken bij blizz dan lossen ze dit wel op.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Jep, ticket aanmaken en het wordt opgelost. Geen enkel issue, volgens mij! is er zelfs een speciale pagina voor "Lost authenticator" (Bij WoW tenminste wel, en dat is dezelfde Battle.net pagina)

Shatterbone mag echt voor mij dood neervallen. Ga 3x dood op mn barb voordat ik snap "als hij wapen omhoog doet, GTFO" en dan heb ik hem dood.. 1 grijze belt.

Trashmob erna wel een Legendary WD mask gekregen voor level 10 <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• barrel
Mofkees schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:46:
[...]

in ubergames heeft iedereen een andere skill set (OK, velen dan :) ).

hoe bedoel je brawler niet direct je damage geeft? op je char screen? die wordt niet zo snel geupdate. je kunt beter die damage getallen bekijken en dat is toch een heel ander verhaal.

mja als je zonder brawler al iedereen one-shot, gaat dit natuurlijk niet op.
Ja ik bedoel op je char screen, kan zijn hoor dat daar een delay op zit, mischien eens proberen op trash in mp10, de rest gaat gewoon te snel neer. Evengoed, ik speel met EF en dan is bijvoorbeeld op rare packs, altijd wat gefeared en dus out of range, vandaar dat ik zelf de effectieviteit wat minder vind, maar dat zal ook aan de speelstijl/gear liggen.

• Mofkees
Afbeeldingslocatie: http://img11.myimg.de/fury4ac01.jpg

lijkt me wel wat :)

[ Voor 47% gewijzigd door Mofkees op 30-11-2012 13:05 ]

Mofkees schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:36:
[...]

erm LS zul je toch altijd nodig hebben ivm RD omdat ie ook meer damage teruggeeft, wanneer jij meer damage doet. Voor alle andere mobs heb je genoeg aan 1 LS item (of helemaal geen, maar de bloodthirst passive)

trouwens ik kan je ook brawler aanraden als passive, als je zonder bloodthirst/tough as nails kan. wat werkt het toch goed. Je kunt nergens anders zo goedkoop 30% meer damage krijgen in 80% van je speeltijd.
Ik vind anders dat ik nu pas net genoeg heb voor RD mobs, met 8.9%. Ik kan met WotB nu lekker door meerdere lasers, molten en andere crap rondhobbelen, en dat heeft m'n dps (niet paperdoll, maar echte dps) enorm goed gedaan. Nooit meer moeilijk doen en eng eng eng steeds rond 10% HP hangen :P Ik heb zo'n 10-12k paperdoll dps ingeleverd met die offhand maar heb minimaal het dubbele aan realworld dps voor teruggekregen, zeker op lastige packs met veel rommel of zware reflect (health link reflect gevallen bijv).

Dat is dus belt + 1 wapen + Bloodthirst btw, kan hem niet missen voor Brawler helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 30-11-2012 13:06 ]

Bnet pindle#2913

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:13

Thompson

Beeromaniac

Wat vinden de WW barbs hier de beste passive voor meer fury generation? Merk toch dat, zeker bij maar 1 of 2 targets, ik WotB niet up kan houden. Animosity, Superstition of Unforgiving?

Beeromaniac

• barrel
Ik heb Hota(met smash rune) erbij genomen om dat probleem op te lossen, werkt voor mij perfect, WotB 100% uptime daarmee

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Een active skill heb ik niet meer over helaas in mijn build :9

Ik lees over net in deze guide voor een Weapon Throw barb; http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5208540954

"as long as I kept throwing hammers and either spamming Battle Rage or Sprint to spend fury"

Het is toch niet zo dat als je fury vol zit je geen fury kan generaten die meetelt voor je WOTB time? Dan is dat t probleem want ik zit vaak als ik aan t ronddraaien ben wel gewoon met volle fury, dan moet ik dus gewoon vaker op die sprint/battle rage knop rammen :x

Beeromaniac

• barrel
Dat is dus wel zo :p

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Xenomorphh schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:46:
[...]

Die authenticator is niet gelinkt aan diablo, dus even ticket aanmaken bij blizz dan lossen ze dit wel op.
Om je ticket definitief te maken moet je inloggen met authenticator. Je kan ook je authenticator removen alleen dan moet je een scan van je ID meesturen en dat doe ik liever niet. Iemand hier ervaring mee?

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

LOL, dan faal ik dus hard en kan ik wss WOTB makkelijk up houden en heb ik misschien niet eens een extra fury generator passive nodig 8)7

Beeromaniac

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Malt007 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:40:
[...]

Om je ticket definitief te maken moet je inloggen met authenticator. Je kan ook je authenticator removen alleen dan moet je een scan van je ID meesturen en dat doe ik liever niet. Iemand hier ervaring mee?
Klopt, ik heb hier ervaring mee. Foto van ID opsturen en binnen een half uur heb je weer toegang. Als je dat niet wilt houdt het voor zover ik weet op.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
[...]

zie mijn eerdere post

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• barrel
Thompson schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:42:
[...]

LOL, dan faal ik dus hard en kan ik wss WOTB makkelijk up houden en heb ik misschien niet eens een extra fury generator passive nodig 8)7
Ja waarschijnlijk heb je eerder een fury dumper nodig
Thompson schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:42:
[...]

Nope waarschijnlijk niet, kan hem met alleen Bash zelfs uphouden als ik maar BR/Sprint blijf spammen (zonder mighty weapon ofc), doe ik vaak als ik geen groep meer tegenkom, dan dump ik eerst m'n fury en bash dan de 1-2 mobs een paar keer, kun je weer ff verder ;)

Overigens, dat WW artikel dat de offhand speed niet uitmaakt, ik vind het maar een slechte test. 1 run met 3 verschillende wapens, frappant dat het maar een 1 tot paar sec scheelt maar da's niet echt een waterdichte manier om te concluderen dat ook WW geen gebruik maakt van de offhand damage (maw: om en om met je wapens hit). Zal het zelf nog eens goed testen.

[ Voor 42% gewijzigd door porn* op 30-11-2012 13:58 ]

Bnet pindle#2913

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 12:24
[...]

Kan je nog bij je oude telefoon..? Volgens mij kan je dan daar een restore op doen en met deze gegevens serial etc inloggen op je nieuwe telefoon

https://us.battle.net/sup...ticator-troubleshooting#3

[ Voor 8% gewijzigd door djerror op 30-11-2012 14:03 ]

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

barrel schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:49:
[...]

Ja waarschijnlijk heb je eerder een fury dumper nodig
Groot kans inderdaad hehe. Misschien dat ik met wat betere gear m'n warcry kan missen en dan kan ik mn build aanpassen en er hota bijnemen. Of ik pak Unforgiving als passive (= altijd fury) en heb geen fury generator skill meer nodig? :)

Beeromaniac

• Mofkees
Thompson schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:52:
[...]

Groot kans inderdaad hehe. Misschien dat ik met wat betere gear m'n warcry kan missen en dan kan ik mn build aanpassen en er hota bijnemen. Of ik pak Unforgiving als passive (= altijd fury) en heb geen fury generator skill meer nodig? :)
een tip, je krijgt altijd wat fury als je damage krijgt! Zo kan je inderdaad bash/frenzy/cleave weglaten bijvoorbeeld, want als je een x met WW begint, zul je geen problemen met fury meer hebben.

nu gebruik ik weapon throw als fury generator, icm met no escape heb je ook nooit problemen. nu zelfs zonder no escape krijg ik fury erbij met weapon throw. Je moet wel CHC redelijk hooghouden.

Verwijderd

Ik heb nog een paar mil uitstaan en zou graag op een hoger MP lvl spelen, nu speel ik op 2.

Ik schat dat ik op vier nog wel geraak met mijn gear en zou nu als eerste mijn gloves veranderen naar legend , of heeft iemand een beter idee ?http://eu.battle.net/d3/en/profile/wiked-2352/hero/13655404
porn* schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:52:
[...]
Overigens, dat WW artikel dat de offhand speed niet uitmaakt, ik vind het maar een slechte test. 1 run met 3 verschillende wapens, frappant dat het maar een 1 tot paar sec scheelt maar da's niet echt een waterdichte manier om te concluderen dat ook WW geen gebruik maakt van de offhand damage (maw: om en om met je wapens hit). Zal het zelf nog eens goed testen.
Ben benieuwd.

If so: ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen, dit is natuurlijk de grootste bullshit die er is, eigenlijk zou dit het hele gebeuren weer eens lekker belachelijk maken en laten zien hoe weinig blizzard met dit soort details bezig is.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vandread schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:02:
[...]

Ben benieuwd.

If so: ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen, dit is natuurlijk de grootste bullshit die er is, eigenlijk zou dit het hele gebeuren weer eens lekker belachelijk maken en laten zien hoe weinig blizzard met dit soort details bezig is.
Game balance :)

2x een uberwapen wielden is meer dps dan welke offhand item dan ook kan geven mbt stats voor de andere classes.(quiver/mojo/source)

Denk dat de offhand wapen dmg calculatie best wat ingewikkelder is voor sommige skills dan alleen maar min-max dmg roll + modifiers.

Bijvoorbeeld de demonhunter ook je hebt 2x een1h crossbow, di eom en om schiet,
1 van 900 dps en een van 14dps wat gebeurd als je cluster arrow gebruikt? pakt ie dan je mainhand? je average dmg? of het wapen wat toevallig aan de beurt is om te schieten?

Zelfde met hota als je dual wield,

Denk best wel dat blizzard er over nagedacht heeft hoor :)

Tiesemans schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 02:54:
[...]
Thanks nog voor het compliment .. Maar wat bedoel je met Life regen ?!
Het verkrijgen van leven dmv skills of life on hit of life steal.
Denk dat ondertussen je skills gewijzigd zijn.
Maar qua LoH / LS heb je maar 260 loh ofzo op een ring en gebruik je enkel ignore pain verder om je life aan te vullen.
MicScott schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:48:
[...]
De build die je nu gebruikt focust veel te veel op mana regen terwijl je met jouw gear beter kunt gaan voor een build met meer survivability en die helemaal bijna geen mana gebruikt. (Tenzij je burst damage doet.)

Dus ik zou als ik jou was gaan voor een build met een guargantuan en zombie dogs. De smaakjes kun je zelf kiezen, maar zombie dogs met life leech is handig.

Spiritual attunement en vision quest zou ik overboord gooien. Neem dan liever Blood Ritual, daar haal je meer mana uit en je krijgt ook nog life regen. Met jungle fort zou je wat meer survivability krijgen, maar je kunt ook kiezen voor zombie handler om je pets beter te maken en meer heals te krijgen van je leaching zombie dogs.

Op je eerste muisknop zou je de splinters rune moeten nemen. Die doet verreweg de meeste damage.

Bij dit alles zou je nog zombie bears kunnen nemen voor wat burst dps.

Zo kom je op zoiets uit:
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#afUdYT!dcW!acaYcc

Of zelfs dit:
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#aZUdYT!dcW!aZaYcc
Voor aardige aoe damage en slow die erg fijn is tegen de wat pittigere elites.
Thx nog! ook de rest.

Heb nu het een en ander gewijzigd aan m'n Witch Doctor, gaat al een stuk beter
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/8640910
Speel gewoon voor de leut op publics, beetje door Inferno heen banjeren.
Mana regen is ook wat beter met een andere helm en life regen zit bijna op 1000 volgens mij :)

Bracers waren 50k, helm 100k en de TotD ook 100k ^^

Denk dat ik voor single target beter die Spinters kan nemen :)

• Flapmo
  • Laatst online: 30-01 14:11

Flapmo

and back is gigi!

Vandread schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:02:
[...]

Ben benieuwd.

Och, iedereen die aan software werkt van dit formaat weet dat dit soort dingen er gewoon in sluipen. Er werkt veel samen om het spel draaiend te houden. Na verloop van tijd sluipen er wat hacks in, bugfixes, en what more. Alle componenten werken dan weer, maar specifieke paden willen nog wel eens een bugje vertonen. Omdat het zootje niet mag crashen draait het gewoon door en zijn ze extra lastig op te sporen.

Gevolg: er zal wrs gekeken worden of ze dit eruit willen. Als dat zo is, wat de impact is en de tijd die ervoor nodig is om het te fixen. Dan nog de tijd die er nodig is om het goed te testen. Als alles binnen het budget past gaan ze er mee aan het werk, if not: postpone.

Het is altijd makkelijk om te QQ-en dat bliz weer eens een of ander rand-scenario niet helemaal juist heeft ;).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Pagina: 1 ... 129 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.