Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 27-01 15:05
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
Wat je zou kunnen doen is de digitale editie nu kopen (dan heb je de wings alvast) en dan tijdens de release de CE kopen en je account upgraden. Dan kun je vervolgens via de Customer service van Blizzard een nieuwe key aanvragen die je door kan verkopen. Dat heb ik ook met D3 gedaan, werd erg netjes afgehandeld door Blizz.Angeloonie schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:33:
[...]
Hmm die krijg je dus nu direct al.
Niet eerlijk, ik wil die wings, en ik ga de CE bestellen van HotS, dus niet de digitale versie
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik heb ook 2x Diablo 3 gekocht, dit werkte wel, maar is zwaar irritant om te doen. Ik kreeg ook geen nieuwe key, maar moest op een account van iemand de game laten toevoegen (dus mailadres van account doorgeven), kon dus niet zomaar een key doorverkopen. Leg dat maar eens uit aan een potentiële koperBarthak schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:35:
[...]
Wat je zou kunnen doen is de digitale editie nu kopen (dan heb je de wings alvast) en dan tijdens de release de CE kopen en je account upgraden. Dan kun je vervolgens via de Customer service van Blizzard een nieuwe key aanvragen die je door kan verkopen. Dat heb ik ook met D3 gedaan, werd erg netjes afgehandeld door Blizz.
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 14-11-2012 14:50 ]
http://eu.battle.net/d3/e...elFUBAR-2337/hero/8595910
http://www.diabloprogress...2337/wroekelFUBAR/8595910
[ Voor 13% gewijzigd door wroekel op 14-11-2012 14:57 ]
Ik zou beginnen met een belt met LS nemen en je VIT gems vervangen voor STRwroekel schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:54:
iemand die eens zou kunnen kijken of mijn huidige barb gear+spec nog up to date is. Heb al een tijdje diablo 3 meer geopend en wil weer eens kijken hoe en wat.
en je offhand vervangen voor 1tje met was meer DPS
[ Voor 4% gewijzigd door desjaak909 op 14-11-2012 15:01 ]
Movies: letterboxd
jouw off hand trekt je dps zwaar omlaag, voor weinig gold heb je al een veel betere!wroekel schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:54:
iemand die eens zou kunnen kijken of mijn huidige barb gear+spec nog up to date is. Heb al een tijdje diablo 3 meer geopend en wil weer eens kijken hoe en wat.
toen ik het voor het laatst speelde maakte offhand niet zo veel uit alleen de stats erop vandaar dat ik met die nog rondloop. Zoals ik al zij al een hele tijd niet ingelogd en nieuwschierig of mijn huidige spullen uberhaupt nog bruikbaar zijn.T7D_Sneezy schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:01:
[...]
jouw off hand trekt je dps zwaar omlaag, voor weinig gold heb je al een veel betere!
Farmen in act1 op mp0 :xHenkje.doc schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:50:
Van de week weer ff verdergegaan met mijn barb om nog wat plezier te beleven aan de game.
Zit met de demon hunter redelijk vast in ACT III
Tja probleem is vooral denk ik ik de all-res stat:
http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/13551062
Of heeft iemand anders nog goede tips?
Je gear is bij elkaar misschien net 100k waard.
Alle items kunnen flink verbeterd worden.
Denk aan ias/chd/chc/dex/vit/avarage damage en all res. En dan zoveel mogelijk van deze stats op 1 item.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 23-01 07:34
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
uhh.. of mn auto-update ding werkt gewoon niet meer
[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 14-11-2012 15:20 ]
JaBosmonster schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:20:
Iedereen ineens hard aan het werk ofzo?
On topic. Ik ga vanavond Blood Ritual vervangen door Grafe Injustice. En mijn Garg voor Sacrifice met de Pride rune. Doel is mana hoog te houden tijdens MP5 key runs.
Blood Ritual hielp wel maar niet genoeg.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Roxasrs-2833/hero/1056796
Heel druk bezig met het doen alsofBosmonster schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:20:
Iedereen ineens hard aan het werk ofzo?
Dat auto update ding is af en toe traag als je veel tabs open hebt staan.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ziet er eerlijk gezegd een beetje uit als een botter.... zoveel kills en nog geen goeie gear is toch wel appart...MarcM88 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:27:
Iemand op het bnet forum zoekt een account om te kopen.. ik dacht prima zal wel een multiboxer zijn. Maar ik bekeek zijn account en zag een whopping 234.000 elite kills op zijn barb. En een enorme lading +GF.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Roxasrs-2833/hero/1056796
[...]
Heel druk bezig met het doen alsof
Dat auto update ding is af en toe traag als je veel tabs open hebt staan.
Zeker de 47 pickup-yards lijkst me alleen handig op een bot..
Met 234K elite kills kun je er denk ik toch wel 99.99999% zeker van zijn dat dat geen zuivere koffie is.. Blizzard vind t kennelijk allemaal geen probleem. Jammer.3xNix schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:07:
[...]
Ziet er eerlijk gezegd een beetje uit als een botter.... zoveel kills en nog geen goeie gear is toch wel appart...
Hmm, lees nu pas verder.. T gebrek aan goede gear en de pickup radius zijn inderdaad wel dubieus te noemen.. ^^
[ Voor 42% gewijzigd door Marcvz op 14-11-2012 16:21 ]
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Ja ik bedoelde ook dat het een botter is. Duidelijk dan dit kom je ze niet snel tegen3xNix schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:07:
[...]
Ziet er eerlijk gezegd een beetje uit als een botter.... zoveel kills en nog geen goeie gear is toch wel appart...
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Maar dat is nog geen bewijs. Voor hetzelfde geld is het een zwakbegaafde die de hele dag goudstukjes opraapt.MarcM88 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:21:
[...]
Ja ik bedoelde ook dat het een botter is. Duidelijk dan dit kom je ze niet snel tegen
Blizzard zal toch echt een bewijs moeten hebben van bot-software willen ze hier iets aan doen. Gelukkig.
Wat denken jullie van het volgende;
Gear; Zoveel mogelijk CHD, IAS en Str. CHC is in dit geval niet een 1e prioriteit (dit scheelt al heel veel in kosten)
Build; Overpower met Killing spree (+10CHC), Revenge met Best Served Cold (+10CHC), Berserker form (+10CHC), Weapon Master passive (+10 CHC), Ruthless passive (+5 CHC), Battle Rage shout (+3CHC)
Dan zit je dus al, zonder enige CHC op je gear, op 48% CHC als je tegen elites/ubers bezig bent.
Combineer dat met een 2-hander met dikke damage, str en 280%+ CHD, Gloves met 45+ CHD, 2x Ring met 45+ CHD, Amu met 85+ CHD en je zit inclusief Ruthless op 505%+ CHD.
Dan nog IAS op ringen, amu en gloves en je hebt nog best een aardige attack speed? Wat denken jullie, zit hier iets in?
Beeromaniac
Meestal begin je bij wat voor attacks je wilt doen, dus een build hiervoor... en daarna kijk je wat daarbij past kwa passives of overige skills...Thompson schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:25:
Ik zit wat te brainstormen over een mogelijke barbarian 2H build.
Gear; Zoveel mogelijk CHD, IAS en Str. CHC is in dit geval niet een 1e prioriteit (dit scheelt al heel veel in kosten)
Build; Overpower met Killing spree (+10CHC), Revenge met Best Served Cold (+10CHC), Berserker form (+10CHC), Weapon Master passive (+10 CHC), Ruthless passive (+5 CHC), Battle Rage shout (+3CHC)
Dan zit je dus al, zonder enige CHC op je gear, op 48% CHC als je tegen elites/ubers bezig bent.
Combineer dat met een 2-hander met dikke damage, str en 280%+ CHD, Gloves met 45+ CHD, 2x Ring met 45+ CHD, Amu met 85+ CHD en je zit inclusief Ruthless op 505%+ CHD.
Dan nog IAS op ringen, amu en gloves en je hebt nog best een aardige attack speed? Wat denken jullie, zit hier iets in?
Bash met Onslaught of Punish3xNix schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:32:
[...]
Meestal begin je bij wat voor attacks je wilt doen, dus een build hiervoor... en daarna kijk je wat daarbij past kwa passives of overige skills...
Overpower met Killing Spree
Revenge met Best server cold
3x damage dealers dus.
Dan Battle Rage, War Cry en WOTB erbij.
Beeromaniac
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Neem al die skills met 50% CHC en je hebt 100% CHC! Woopwoop!Thompson schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:25:
Ik zit wat te brainstormen over een mogelijke barbarian 2H build.
Mja als je puur crit wilt zou dit wel werken... alleen zou je je kunnen afvragen of deze build ook praktisch is..Thompson schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:35:
[...]
Bash met Onslaught of Punish
Overpower met Killing Spree
Revenge met Best server cold
3x damage dealers dus.
Dan Battle Rage, War Cry en WOTB erbij.
0,0 Gap closers.. dus alles kan vrij weg rennen
Revenge en Overpower zijn situatie skills, en werken niet altijd zoals geplanned.
Geen life-savers in geval van frozen of trapped.. kan niet door mobs heen of overheen...
Gaat puur uit van DPS of LoH om je levend te houden...
Stil staan meppen met een 2hander lijkt mij niet de ideale situatie... zonder bovengenoemde artikelen.
Verwijderd
Aangezien ik niet zo tevreden ben met mijn voortgang, dacht ik eens te gaan kijken op dit forum.
Nu ben ik benieuwd of iemand tips heeft voor mijn WD.
Volgens mij geef ik mijn geld altijd uit aan de verkeerde dingen, en het opbouwen van mijn saldo gaat dan ook niet echt snel.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Purno-2237/hero/11233647
Ik zou zeggen....schiet maar :-)
Thanks
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
De meeste van je gear is vendor trash. Je hebt heel veel strength en armor gear (heb je die overgenomen van je barbarian
Begin eens met eenvoudige int/vit/all res gear te verzamelen. Bij voorkeur met dmg/chc/chd op items waar mogelijk.
Ik zie 0 Crit damage en Crit chance. Voor alle classes zijn dit zeer nuttige stats die je dps zullen skyrocketen. Weet wel dat gear met deze stats vrij prijzig zijn.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:43:
Hallo iedereen,
Aangezien ik niet zo tevreden ben met mijn voortgang, dacht ik eens te gaan kijken op dit forum.
Nu ben ik benieuwd of iemand tips heeft voor mijn WD.
Volgens mij geef ik mijn geld altijd uit aan de verkeerde dingen, en het opbouwen van mijn saldo gaat dan ook niet echt snel.
Thanks
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
En een mojo ipv een schild, thing of the deep kost niet veel met deftige stats. Qua wapen: manajuma carving knife, als je het AH in t oog houd moet het mogelijk zijn om eens eentje met 920+dps 90+ chd en 180+ int te vinden voor 300k ofzo.Bosmonster schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:46:
[...]
De meeste van je gear is vendor trash. Je hebt heel veel strength en armor gear (heb je die overgenomen van je barbarian)
Begin eens met eenvoudige int/vit/all res gear te verzamelen. Bij voorkeur met dmg/chc/chd op items waar mogelijk.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee, was zo slim mijn vorige op de AH te zetten zonder buyout.. Ding gekocht voor 15M, 3 weken later verkocht voor 4400strekie schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:49:
[...]
En een mojo ipv een schild, thing of the deep kost niet veel met deftige stats. Qua wapen: manajuma carving knife, als je het AH in t oog houd moet het mogelijk zijn om eens eentje met 920+dps 90+ chd en 180+ int te vinden voor 300k ofzo.
Dus nee, die Things hoeven niet veel te kosten
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Verwijderd
Goed nieuws:Henkje.doc schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:50:
Van de week weer ff verdergegaan met mijn barb om nog wat plezier te beleven aan de game.
Zit met de demon hunter redelijk vast in ACT III
Tja probleem is vooral denk ik ik de all-res stat:
http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/13551062
Of heeft iemand anders nog goede tips?
- al je gear is rotzooi
- voor een prikkie kun je dus veel upgraden
Plan A
Run drie keer act 1 door (als dat moeilijk is, act 3 op Hell werkt ook wel voor het goud vinden) en verzamel 100K, kijk op de AH en koop het tofste wat je kunt kopen voor 100K.
Gezien je huidige gear kun je die DH waarschijnlijk voor 10K/stuk met een hele riedel aan vervangende items behangen. En 100K heb je in één of twee runs door act1 mp0 bij elkaar.
Plan B
Een paar GoTters vragen of ze met je Act1 willen doen op MP1 - zij het werk en jij erachteraan om alles op te pakken. Als ze dan in plaats van alles te vendoren alles voor jouw voeten dumpen heb je een hele berg gele zooi om doorheen te spitten, daar vind je al snel wat leuks - het is bij jouw DH al snel een upgrade tenslotte.
Verpats die gems en gooi er flawless squares in - voor dat geld kun je betere gear kopen dan je nu hebt.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:43:
- Je doet nauwelijks damage. Wat heb je aan Grave Injustice als de vijand niet plat gaat als grashalmen onder de grasmaaier? Regel ringen en Amulet met +x-Y damage stat en INT, al het andere is mooi als je het kunt betalen maar niet noodzakelijk voor een low budget build.
- 108% MF is leuk maar als je vijandjes niet plat gaan droppen ze niets. Offer rustig aL je MF op voor (merkbaar) meer damage.
- knal die Spiritual Attunement eruit en zet er Pierce the Veil voor terug voor instant 20% damage boost.
- Gargy met Restless Giant doet veel meer schade tegen blauwe mobs, en als je twee mobs achter elkaar hebt her-cast je hem voor de nieuwe restless buff
- Locust Swarm doet nauwelijks damage. Vervangen door een buff skill? (BBV, misschien?)
- Dat schild eruit en een Voodoo ritselen. Voodoos met +200 INT en 200~300 avg Damage gaan voor een paar ton en verdubbelen je damage zo ongeveer.
Mijn TOTD van onder de 20K had ik later verkocht voor 1,5M terwijl er met betere stats voor 50K buyout opstonden, dus even shoppen loont zich zekersBosmonster schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:50:
[...]
Nee, was zo slim mijn vorige op de AH te zetten zonder buyout.. Ding gekocht voor 15M, 3 weken later verkocht voor 4400
Dus nee, die Things hoeven niet veel te kosten
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 17:03 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Heb nog bergen rares waar ik de AH-plek niet voor heb om ze te verkopen.
Nah gewoon lekker de enchantress of scoundrel nemen. Templar is echt nutteloos.IIsnickerII schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:51:
En kleed je companions aan. Ze zijn uiterst handig. Vooral de templar voor ranged classes.
[ Voor 57% gewijzigd door Bosmonster op 14-11-2012 16:56 ]
Ik heb gewoon een Scoundrel met max MF, geeft ook nog 3% critBosmonster schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:55:
Of vraag of je even in mn stash mag kijken
[...]
Nah gewoon lekker de enchantress of scoundrel nemen. Templar is echt nutteloos.
Het schijnt toch dat als je de templar volhangt met vit hij best kan tanken? Maar ik vind een freeze scoundrel ook het leukst, en bizar hoe lang hij elites some frozen laat zijn!Bosmonster schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:55:
Of vraag of je even in mn stash mag kijken
[...]
Nah gewoon lekker de enchantress of scoundrel nemen. Templar is echt nutteloos.
Pff who needs critFrerk schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:18:
[...]
Ik heb gewoon een Scoundrel met max MF, geeft ook nog 3% crit
Verwijderd
Klopt, werkt als een tierelier met de buriza/amu combo. Met name op hoge MP's bijzonder bruikbaarmaratropa schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:26:
[...]
Het schijnt toch dat als je de templar volhangt met vit hij best kan tanken? Maar ik vind een freeze scoundrel ook het leukst, en bizar hoe lang hij elites some frozen laat zijn!
Iedereen.
Maar goed, enige tijd geleden had het nog zin om je follower heel veel damage te laten doen door een goede combinatie stats op zijn/haar items. Maar tegenwoordig heeft mijn Enchantress zelfs met 15k dps eigenlijk weinig invloed op de snelheid waarmee ik elites kill.
En dat is op m'n Barb die unbuffed 'maar' 105k dps doet. M'n Demon Hunter doet 225k dps (zonder SS) en de Scoundrel follower die ik ernaast laat lopen doet 14k dps. Dat merk je dus nog minder. Wat dat betreft kun je followers inderdaad beter volproppen met zoveel mogelijk MF gear.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Verwijderd
+216 INT 8.5% CHC 74 allres gloves, voor de vijfde keer niets gebid.
+230 INT 9,5% CHC 80 allres gloves idem ditto.
Als iemand die gloves wil hebben tegen een min of meer redelijk bod (volgens de AH gaan ze voor 2 á 3 miljoen, daar mag wmbde helft af voor Tweakers korting) dan DM me of vind me in-game, krijg je ze voor serieus minder.
Heb ook nog een ceremonial knife, 11 mana, socket, +150 VIt (geen int) 3% life steal, 939 DPS. Wil ook schijnbaar geen hond hebben, ook TEAB.
Heb hem net neer, maar ben ik nou gek of kan Fraps unregistered (onbetaald) maar 30 seconden opnemen, geen idee dus hoe lang ik er over deed. Wil het dus nog wel een x doen om een tijd neer te zetten maar met welke software?Marcvz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:34:
Fraps, gratis en werkt prima![]()
http://www.fraps.com/
hier iig het bewijs:
http://www.youtube.com/watch?v=04m8kFwdC24
http://www.youtube.com/watch?v=bxXLVEQoCAM
Ik heb maar 4M te besteden.
http://eu.battle.net/d3/e...ogeltje-2662/hero/3964570
Ik heb ook eens gezocht naar een Manticore, maar is het dan belangrijk dat de damage ook hoog is of krijg je meer door CHD ? Dus een Manticore met 2 sockets en 90% CHD kunnen er nog 2 Emeralds in om de CHD nog hoger te maken ?
[ Voor 11% gewijzigd door Kogeltje op 14-11-2012 19:05 ]
Maar je video's staan private dus kan ze nu sowieso niet kijken ^^
Ik speel weer d3, maar heb totaal geen vrienden meer.
Van een friendlist van 80 spelers zijn er nog 0 over na 1.03.
Zelf was ik ook een tijdje gestopt. Ik farm wel af en toe, maar omdat er nooit iemand online is is de lol er snel vanaf.
Mijn account is baristo#2696, ik heb een ww barb met 70k dps.
De meeste gear die ik heb is nog van pre-1.04 (altijd leuk om van een 300M barb naar 10M te gaan in 2 maanden) , maar ik kan redelijk keys farmen op 1.05. Maar doe vooral alkaizer runs voor de paragon lvls.
Add me maar als je wil spelen, ik kan ook wel iemand ff powelvlen (ik heb zo'n cains set)
edit: excuses voor het spammen van mijn battle tag. Ik lees dat het niet word gewaardeerd.
[ Voor 6% gewijzigd door Baristo op 14-11-2012 19:52 ]
FixedMarcvz schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:05:
Hmm, dat zou kunnen...
Maar je video's staan private dus kan ze nu sowieso niet kijken ^^
HeyBaristo schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:21:
Heey gotters,
Ik speel weer d3, maar heb totaal geen vrienden meer.
Van een friendlist van 80 spelers zijn er nog 0 over na 1.03.
Zelf was ik ook een tijdje gestopt. Ik farm wel af en toe, maar omdat er nooit iemand online is is de lol er snel vanaf.
Mijn account is baristo#2696, ik heb een ww barb met 70k dps.
De meeste gear die ik heb is nog van pre-1.04 (altijd leuk om van een 300M barb naar 10M te gaan in 2 maanden) , maar ik kan redelijk keys farmen op 1.05. Maar doe vooral alkaizer runs voor de paragon lvls.
Add me maar als je wil spelen, ik kan ook wel iemand ff powelvlen (ik heb zo'n cains set)
Ik heb je toegevoegd, ik zit ongeveer met het zelfde als jij.
Mijn DH doet 80k dps
Ik kan wel wat hulp gebruiken met farmen en lvlen
Ja, met twee Radiant Star Emeralds erin haal je dan dus 290% CHD uit één item. Dat tikt aardig aan.Kogeltje schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:05:
Heeft iemand tips voor upgrades ?
Ik heb maar 4M te besteden.
http://eu.battle.net/d3/e...ogeltje-2662/hero/3964570
Ik heb ook eens gezocht naar een Manticore, maar is het dan belangrijk dat de damage ook hoog is of krijg je meer door CHD ? Dus een Manticore met 2 sockets en 90% CHD kunnen er nog 2 Emeralds in om de CHD nog hoger te maken ?
Wat betreft upgrades kun je misschien wat ideeën halen uit de items van mijn DH:
http://eu.battle.net/d3/e...gnvaldr-2767/hero/9064399
Hoewel ik vrij dure items heb en 4M tegenwoordig een relatief laag budget is kun je vast wel wat items vinden met een soortgelijke stat-combinatie.
[ Voor 6% gewijzigd door Rone op 14-11-2012 19:56 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Thnx voor de tipRone schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:52:
[...]
Ja, met twee Radiant Star Emeralds erin haal je dan dus 290% CHD uit één item. Dat tikt aardig aan.
Wat betreft upgrades kun je misschien wat ideeën halen uit de items van mijn DH:
http://eu.battle.net/d3/e...gnvaldr-2767/hero/9064399
Hoewel ik vrij dure items heb en 4M tegenwoordig een relatief laag budget is kun je vast wel wat items vinden met een soortgelijke stat-combinatie.
Ik ga eens kijken
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Toen wist ik zeker een paar legendaries die op de AH stonden dus ze moeten gebugged zijn.
Ik wacht nog ff met een ticket want ik zie op de eu fora al wat gelijke dingen verschijnen...
Die trifecta roll man..Drum schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:56:
Héél vervelende drop voor een monk die fire-resist stackt![]()
[afbeelding]
Lekker! Komt ie op de markt of ga je hem zelf gebruiken?Drum schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:56:
[afbeelding]
Omdat ik dit item voor elke class kan gebruiken zal ik het bewaren/zelf gebruiken. Als ik het zou verkopen dan weet ik zeker dat ik er over een paar maanden spijt van zou hebben.Marcvz schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:08:
[...]
Lekker! Komt ie op de markt of ga je hem zelf gebruiken?
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Deed hier daarnet ook even raar.Delph schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:59:
Ben ik de enige die problemen met de AH heeft? Ik heb nog maar 7 openstaande auctions dus ik dacht mooi wat gold te kunnen oppikken. STaat er helemaal niks bij completed, dus ik ging al twijfelen aan mijzelf maar met een stash vol met spullen die ik kan verkopen heb ik zelden minder dan 10 auctions lopen.
Toen wist ik zeker een paar legendaries die op de AH stonden dus ze moeten gebugged zijn.
Ik wacht nog ff met een ticket want ik zie op de eu fora al wat gelijke dingen verschijnen...
Kon geen bids doen en geen auctions cancellen. Lijkt opgelost nu
oh, en yay! mijn HC monk is level 60
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Idd zeer vervelend!Drum schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:56:
[afbeelding]
Ik neem met genoegen die last van je over
Quis custodiet custodes?
Verwijderd
is zo 5 miljard waard, staan niet echt betere op.Drum schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:56:
[afbeelding]
Dit lijkt me t understatement van t jaar..Lexxx schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:00:
Dat is een hele mooie drop... tientallen, zo niet honderden miljoenen waard als je het mij vraagt
Was er niet een limiet van 2 miljard ofzo op de AH? Dan zou ik hem inderdaad mooi zelf houden...
GZ Ribbon, das wel de beste drop ooit die een tweakr volgens mij heeft laten zien...
[ Voor 10% gewijzigd door Darth Malak op 14-11-2012 22:45 ]
Reken maar dat je daar geen spijt van gaat krijgen.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Ja buiten de AH limiet is er ook een RMAH limiet maar kan me idd zo voorstellen dat er wel een paar zotten zijn die daar behoorlijk boven kunnen gaan zitten... Lijkt me alleen nogal risky business me al de scammers op deze wereld.TRG schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:44:
Op Ebay zetten en flink reclame voor maken op wat forums.
Reken maar dat je daar geen spijt van gaat krijgen.
Ik zou hem verkopen, bij blizzard weet je nooit wat de volgende patch brengt.
Kan je ineens een uber amulet craften oid.
En 750euro moet ie minimaal wel opleveren.
Ik sluit me hier bij aan, misschien is hij volgende week een stuk minder waard. Als je er een leuk geldbedrag aan overhoud lijkt me niet verkeerd.Sinned123 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:09:
wat een drop
Het enige probleem, naast het feit dat ik het gold niet heb voor dit soort items, is dat er op de AH geen Echoing Fury of offhand wapen staat met lifesteal of LoH waarmee m'n dps gelijk blijft dus voorlopig zal ik even moeten blijven switchen. Ringen of amulet met LoH en gelijke stats zijn niet te betalen dus eigenlijk blijft all res over om de damage van reflect te verminderen. Dat wordt dus op zoek naar 75+ allres, 100+ str tri-stat gloves met eventueel ook nog met een beetje physical res. Het beste zouden tri-stat IK gloves zijn zodat ik op termijn m'n IK Strides kan vervangen door BiS Ice Climbers met zo'n 190 str, all res, MS en socket. Nog maar 992m en dan kan ik die wel betalen
Volgens diabloprogress zit ik nu op 148,6k dps, plekje 379. Ik moet er nog zo'n 15k dps op vooruit voor een stabiele top 100 plaats.
[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 15-11-2012 02:56 ]
ik, en ik denk ook voor Bob te spreken in deze, zullen bijdragen wat we kunnen om t mogelijk te maken
Check de stream om de avonturen van MKB (jaja, die naam komt bij Bob vandaan) live bij te wonen ^^
Oh, nog even een officieel momentje voor An1ma.
Ik heb hem op de stream al uitgeroepen tot de meest geweldige uber wiz in mijn friend list, maar doe dat ook nog even hier.
Bedelf hem niet onder invites want dan vis ik achter t net, maar man, wat een toffe wiz heeft die gozer!
[ Voor 10% gewijzigd door Marcvz op 15-11-2012 03:25 ]
Ik heb nog wel een mooie offhand voor je ;-)KneoK schreef op donderdag 15 november 2012 @ 02:51:
Zo, gisteren heeft BobstaH mijn Fire Walkers gekocht zodat ik IK Strides kon kopen. Hiermee verloor ik ongeveer 40 all res totaal maar daardoor kan ik nu wel m'n Witching Hour gebruiken. De lifesteal die ik van m'n IK belt mis is geen probleem, het enige waar ik voor moet uitkijken nu is Reflect Damage. Bij sommige mobs is dat gewoon oppassen, bij andere mobs is dat insta-death. Zodra ik merk dat een mob reflect doet dan switch ik terug naar m'n IK belt voor nu.
Het enige probleem, naast het feit dat ik het gold niet heb voor dit soort items, is dat er op de AH geen Echoing Fury of offhand wapen staat met lifesteal of LoH waarmee m'n dps gelijk blijft dus voorlopig zal ik even moeten blijven switchen. Ringen of amulet met LoH en gelijke stats zijn niet te betalen dus eigenlijk blijft all res over om de damage van reflect te verminderen. Dat wordt dus op zoek naar 75+ allres, 100+ str tri-stat gloves met eventueel ook nog met een beetje physical res. Het beste zouden tri-stat IK gloves zijn zodat ik op termijn m'n IK Strides kan vervangen door BiS Ice Climbers met zo'n 190 str, all res, MS en socket. Nog maar 992m en dan kan ik die wel betalen
Volgens diabloprogress zit ik nu op 148,6k dps, plekje 379. Ik moet er nog zo'n 15k dps op vooruit voor een stabiele top 100 plaats.
Btw vind jij 444 all res en 38K HP niet een beetje te weinig? Dat speelt toch helemaal niet lekker...
[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 15-11-2012 07:40 ]
Geef hem nou niet teveel complimentjes... Anders moet ik dat hele avonden aanhorenMarcvz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 03:19:
Je bent lekker bezig Kneok. Kwestie van tijd tot je in de top 100 staat.
ik, en ik denk ook voor Bob te spreken in deze, zullen bijdragen wat we kunnen om t mogelijk te maken
Check de stream om de avonturen van MKB (jaja, die naam komt bij Bob vandaan) live bij te wonen ^^
Ik heb hem op de stream al uitgeroepen tot de meest geweldige uber wiz in mijn friend list, maar doe dat ook nog even hier.
Bedelf hem niet onder invites want dan vis ik achter t net, maar man, wat een toffe wiz heeft die gozer!
Binnenkort speelt ie toch met een barb
Ok wist niet dat het zo slecht wasSinned123 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:09:
[...]
Farmen in act1 op mp0 :x
Je gear is bij elkaar misschien net 100k waard.
Alle items kunnen flink verbeterd worden.
Denk aan ias/chd/chc/dex/vit/avarage damage en all res. En dan zoveel mogelijk van deze stats op 1 item.
I second that.dx5314 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 07:43:
[...]
Geef hem nou niet teveel complimentjes... Anders moet ik dat hele avonden aanhoren![]()
Misschien toch dat mute knopje op teamspeak eens opzoeken
[ Voor 12% gewijzigd door Klitse op 15-11-2012 08:23 ]
Bizar goede necklace.. dat is er echt 1 die je buiten auction house moet verkopen (als je hem kwijt wilt). Als je deze op ah zet, zit je binnen 5 min aan een 2miljard bid.Drum schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:56:
[afbeelding]
Edit: even op diabloprogress gekeken bij Europa. Als je zoekt op 9ias - 9chc - 90chd dan staat er 1 andere neck op en dat is die van Kongor.
[ Voor 14% gewijzigd door MarcM88 op 15-11-2012 08:50 ]
Haha of zou die toch met een monk gaan spelenTimeless schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:23:
[...]
I second that.
Misschien toch dat mute knopje op teamspeak eens opzoeken
Super drop congratzDrum schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:56:
[afbeelding]
Nee dat denk ik niet. Ik denk dat ik binnenkort met 3 barbs rondloop.dx5314 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:45:
[...]
Haha of zou die toch met een monk gaan spelen
Was inderdaad gezellig. Is ook de enige manier om op MP5 te farmen voor mijcybergi schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:04:
Gister met Proemnpot rond gelopen in mp5was gezellig als er nog meer mensen zijn die zich aan willen sluiten hoor het graag
Bedankt trouwens dat ik het één en ander aan bogen van je mocht uitproberen / lenen.
Binnen kort maar weer eens wat runs doen
Star Citizen Referral : STAR-DK5L-7NXL
Ik wil wel een keer meelopen. Alleen farmen is de laatste tijd ook zo eenzaamcybergi schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:04:
Gister met Proemnpot rond gelopen in mp5was gezellig als er nog meer mensen zijn die zich aan willen sluiten hoor het graag
Battletag: Griefmaker#2862
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Betwijfel ik. Dit is zo'n extreme roll dat je moet denken aan bedragen van 2 miljard+ (of 1000 euro+).Drum schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:13:
[...]
Omdat ik dit item voor elke class kan gebruiken zal ik het bewaren/zelf gebruiken. Als ik het zou verkopen dan weet ik zeker dat ik er over een paar maanden spijt van zou hebben.
Voor 10% van dat bedrag koop je iets terug wat misschien 80-90% zo goed is.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Gisteren een lange tijd met een maat gespeeld die op vrij korte tijd veel drops heeft gekregen de laatste weken. Hij doet eerst een normal alkaizer run. Indien er geen legendaries/sets bijzijn doet hij een 'reset' (nog geen idee wat hij bedoelt). Indien er wel legends/sets vallen dan doet hij door en zegt hij dat hij een pak meer drops heeft dan normaal.
Ik wil hier zeker niet de RNG discussie terug opentrekken maar ik vroeg me gewoon af of er hier veel mensen dezelfde tactiek gebruiken?
Thx, leuk om te horen =)Marcvz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 03:19:
Over m'n barb gesproken, heb gisteren meest van m'n barb gear al te koop gezet om wiz nog "beter" te gearen ^^dx5314 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 07:43:
[...]
Geef hem nou niet teveel complimentjes... Anders moet ik dat hele avonden aanhoren![]()
Dan wordt het iig geen screamfest in onze gamesAn1mA schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:44:
[...]
Thx, leuk om te horen =)
[...]
Over m'n barb gesproken, heb gisteren meest van m'n barb gear al te koop gezet om wiz nog "beter" te gearen ^^
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Waarom mist er een gem in je pants?An1mA schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:44:
[...]
Thx, leuk om te horen =)
[...]
Over m'n barb gesproken, heb gisteren meest van m'n barb gear al te koop gezet om wiz nog "beter" te gearen ^^
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Kan geen excuus zijn.Timeless schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:48:
[...]
Hij had geen gold meer voor een nieuwe gem.
(dan had ik overigens de opmerking geplaatst: waarom zit er in hemelsnaam een Star in
Zo irritant 2 dagen voor werk weg zijn
[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 15-11-2012 09:51 ]
Gaar ding man die WizAn1mA schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:44:
[...]
Thx, leuk om te horen =)
[...]
Depth Diggers gevonden:
192 Dex
165 Vit
72 All Res
23 Gold Find
19% Magic Find
2 (!!) Lege Sockets.
Dingdingding
Lekker zeg!De_Bastaard schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:55:
Oei
Depth Diggers gevonden:
192 Dex
165 Vit
72 All Res
23 Gold Find
19% Magic Find
2 (!!) Lege Sockets.
Dingdingding
Zelf heb ik op het moment een Inna's pants, maar deze is ook wel erg lekker....
Je moet me ff adden ben de komende dagen ff druk. na het weekeinde weer aan het runnenAnno schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:30:
[...]
Ik wil wel een keer meelopen. Alleen farmen is de laatste tijd ook zo eenzaam.
Battletag: Griefmaker#2862
Goede opmerking, ook dit zou ik niet onderschatten. Eigenlijk heb ik al bij elke patch de situatie meegemaakt dat mijn zuurverdiende topitems ge-de-evalueerd. worden. Het verhogen van ilvl62 naar ilvl63 van amulets en rings is het laatste wapenfeit.Sinned123 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:09:
wat een drop
Daarbij is Ebay de way to go aangezien iemand je niet met betaling kan scammen. Het is wel handig als je een account hebt met wat feedback, want dat wekt vertrouwen.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Je doet het geweldig op mp5 ondangs je laage DPS ...super goede spelerGhAoS897 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:13:
[...]
Was inderdaad gezellig. Is ook de enige manier om op MP5 te farmen voor mij
Bedankt trouwens dat ik het één en ander aan bogen van je mocht uitproberen / lenen.
Binnen kort maar weer eens wat runs doen
Ik ga dadelijk een Inna's Temp kopen met res en met gems, dont worry ^^Timeless schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:48:
[...]
Hij had geen gold meer voor een nieuwe gem.
Gisteren kocht ik op de AH een belt voor een leuk prijsje. Doel was om deze belt meteen met winst door te verkopen. Effin, ik win de auction, daarna send to stash, vervolgens zet ik de belt te koop. Kijk ik vanmorgen is de belt weg, maar geen afgeronde auction? Oftewel m'n belt is in rook op gegaan. Vanmiddag Blizz maar even contacteren over dit gebeuren.
Overigens mn barb nog wat verder opgepoetst, doel was om meer DMG te krijgen en daarbij mn health iets afbouwen, echter kwam het zo uit dat zowel Health als DMG zijn gestegen. Nieuw zwaard, nieuwe shoulders (meer STR en minder VIT) en gems verbeterd.
[ Voor 6% gewijzigd door T7D_Sneezy op 15-11-2012 10:14 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik ben nog op zoek naar zoiets, maar dan met int. Prijzen lopen alleen op tot boven de 100M (excl gems)... Vind ik dan weer wat overdreven voor nu.De_Bastaard schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:55:
Oei
Depth Diggers gevonden:
192 Dex
165 Vit
72 All Res
23 Gold Find
19% Magic Find
2 (!!) Lege Sockets.
Dingdingding
Waarschijnlijk heb je ook je geld terug. Misschien is er een kleine rollback geweest. Het was per slot van rekening patch day.T7D_Sneezy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:13:
ik heb nu iets raars meegemaakt.
Gisteren kocht ik op de AH een belt voor een leuk prijsje. Doel was om deze belt meteen met winst door te verkopen. Effin, ik win de auction, daarna send to stash, vervolgens zet ik de belt te koop. Kijk ik vanmorgen is de belt weg, maar geen afgeronde auction? Oftewel m'n belt is in rook op gegaan. Vanmiddag Blizz maar even contacteren over dit gebeuren.
Overigens mn barb nog wat verder opgepoetst, doel was om meer DMG te krijgen en daarbij mn health iets afbouwen, echter kwam het zo uit dat zowel Health als DMG zijn gestegen. Nieuw zwaard, nieuwe shoulders (meer STR en minder VIT) en gems verbeterd.
[ Voor 52% gewijzigd door Bosmonster op 15-11-2012 10:15 ]
Vaak even geduld hebben. Het is vaker voorgekomen dat voltooide auctions met vertraging binnen kwamen.T7D_Sneezy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:13:
ik heb nu iets raars meegemaakt.
Enige wat ik voor je heb zijn deze, maar die mist dus 2 sockets ...Bosmonster schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:14:
[...]
Ik ben nog op zoek naar zoiets, maar dan met int. Prijzen lopen alleen op tot boven de 100M (excl gems)... Vind ik dan weer wat overdreven voor nu.
[...]
Waarschijnlijk heb je ook je geld terug. Misschien is er een kleine rollback geweest. Het was per slot van rekening patch day.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Even gekeken en ze zijn er wel met armor rolls. Eens kijken of ik er zo eentje goedkoop op de kop kan tikken.
[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 15-11-2012 10:36 ]
Heb een 2-handed axe gekocht voor mn 50 HC WD met -10lvl req. doet nu 10k damage
Wel nice, oneshot alles op hell
[ Voor 10% gewijzigd door Cthulhu op 15-11-2012 10:41 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Toch lukt het me om af en toe nog eens zonder mana te zitten. Helaas heb ik geen ruimte voor sacrifce-pride meer. 2 legandaries met 1 cloud gevonden allebei crap.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.