• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-12-2025
Dxtory kan ook, vreet minder FPS van je weg dan Fraps.

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Mocht je fraps gebruiken en je hebt 2 harde schijven. Schrijf het filmpje dan weg op je 2e hdd (waar je os niet op draait). En bij duo core processor of hoger zet fraps op core 0 en diablo 3 op core 1.
Scheelt echt gigantisch qua fps :)

D3 account

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-01 09:57

IIsnickerII

Docent Software Dev

Overwolf kun je ook gebruiken. Naast een recorder zitten er ook verschillende widgets in, zoals een in game facebook chat window en dergelijke. Werkt bij een groot aantal moderne games! Tot nu toe ben ik er zwaar tevreden over!

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-01 14:31
Goede info. Ik moet ook even een prog hebben om te recorden.
Al is dat nu met WD in MP2 nog niet echt boeiend natuurlijk. :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

IIsnickerII schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:30:
Underwolf kun je ook gebruiken. Naast een recorder zitten er ook verschillende widgets in, zoals een in game facebook chat window en dergelijke. Werkt bij een groot aantal moderne games! Tot nu toe ben ik er zwaar tevreden over!
Dat soort tools ben ik nogal huiverig voor, aangezien ze niet voldoen aan de voorwaarden van Blizzard en je dus potentieel een ban op kunnen leveren.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:32:
[...]

Dat soort tools ben ik nogal huiverig voor, aangezien ze niet voldoen aan de voorwaarden van Blizzard en je dus potentieel een ban op kunnen leveren.
really? ze beïnvloeden het spel niet! Het is gewoon een app die altijd op de voorgrond draait.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:43:
[...]

Draai je D3 dan in windowed mode? Want anders beinvloeden ze de D3D stream.
Volgens de site werkt underwolf inderdaad via directx. Maar waarom zouden ze dit uitbrengen als het illegaal zou zijn. Het heeft 0 intentie om een hack van enige soort te zijn... Ik vind het namelijk een heerlijk programma. Nooit meer alt+tabben om je facebook te checken. Heerlijk!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

IIsnickerII schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:51:
[...]

Volgens de site werkt underwolf inderdaad via directx. Maar waarom zouden ze dit uitbrengen als het illegaal zou zijn. Het heeft 0 intentie om een hack van enige soort te zijn... Ik vind het namelijk een heerlijk programma. Nooit meer alt+tabben om je facebook te checken. Heerlijk!
Illegaal heeft er niks mee te maken. Maar veel hacks werken ook door in direct x in te grijpen. Het kan dus best dat de automatische anticheat het als een cheat ziet, en ik denk dat op zo'n moment Blizzard je niet gaat unbannen. Verder weet ik natuurlijk niks van de werking van Warden, maar beter safe dan spijt...

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:32:
[...]

Het is inderdaad een risico, maar Blizzard weet zelf ook wat wel/niet toegestaan mag worden, dus er zit wel redelijk wat vrijheid in, zo lang je de game niet uitleest.

Ik gebruik zelf bijv. de TeamSpeak Overlay plugin, en die wordt toegestaan omdat die niets met de gamefiles doet. Maar iets dat gamefiles uitleest (bijv. een DPS meter) kan je inderdaad wel een ban opleveren.

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 12-11-2012 14:55 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

En net die effective DPS meter is iets wat ik echt graag zou zien :)

In WoW kun je tenminste goed je class vergelijken met die van anderen en goed zien wat buildkeuzes en rotaties voor invloed hadden op je DPS. Die hele discussie mis ik een beetje in D3.

Ik zou wel willen weten of ik beter Darts voor minder mana of Spirit Barrage voor iets meer mana kan gebruiken bijvoorbeeld op Ubers :P

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2012 14:58 ]

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Angeloonie schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:55:
[...]

Het is inderdaad een risico, maar Blizzard weet zelf ook wat wel/niet toegestaan mag worden.

Ik gebruik zelf bijv. de TeamSpeak Overlay plugin, en die wordt toegestaan omdat die niets met de gamefiles doet. Maar iets dat gamefiles uitleest (bijv. een DPS meter) kan je inderdaad wel een ban opleveren.
Overwolf past verder niets aan aan de games zelf en leest al helemaal geen game files. Het is slechts een UI overlay met handige functionaliteiten.

PS: Ik had het net fout gezegd het is Overwolf i.p.v. Underwolf. |:(

IIsnickerII schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:58:
[...]

Overwolf past verder niets aan aan de games zelf en leest al helemaal geen game files. Het is slechts een UI overlay met handige functionaliteiten.

Gaat ook niet zozeer alleen om game files uitlezen, maar om het aanpassen van / inhaken op de DirectX stream die de game produceert. In dit geval alleen een overlaytje, maar het wordt ook gebruikt voor speedhacks e.d.
Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:57:

In WoW kun je tenminste goed je class vergelijken met die van anderen en goed zien wat buildkeuzes en rotaties voor invloed hadden op je DPS. Die hele discussie mis ik een beetje in D3.

Ik zou wel willen weten of ik beter Darts voor minder mana of Spirit Barrage voor iets meer mana kan gebruiken bijvoorbeeld op Ubers :P
Dat is toch juist prachtig? :) Zo blijf je tenminste nog variatie houden en moet je nog dingen gaan ontdekken. Als je direct weet wat het beste werkt, dan heeft iedereen exact dezelfde builds straks. ;)
IIsnickerII schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:58:
[...]

Ik ken Overwolf niet, maar als het een (voice)chat overlay is denk ik niet dat het een probleem is.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Angeloonie schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:00:
[...]

Dat is toch juist prachtig? :) Zo blijf je tenminste nog variatie houden en moet je nog dingen gaan ontdekken. Als je direct weet wat het beste werkt, dan heeft iedereen exact dezelfde builds straks. ;)

[...]

Ik ken Overwolf niet, maar als het een (voice)chat overlay is denk ik niet dat het een probleem is.
voicechat, music player, mozilla browser en zelfs een youtube player zouden toch geen probleem moeten zijn... De thread op de d3 forums zelf geeft ook niet echt antwoord.

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 14:45
tboheeren schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:42:
Zijn er hier monks die me enkele tips willen geven? Zit momenteel beetje vast met de mijne: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hool-2900/. Ik doe momenteel slechts 30K dps UB. Ik heb innas radiance wel klaarliggen maar die doe ik pas aan als ik de + light res elders kan opkrikken. Ik vermoed dat ik algemeen CHD mankeer maar ik weet niet op welke items ik dit het beste investeer. Momenteel heb ik slechts 2M te spenderen... Ik farm nog steeds op MP1 en dat gaat vlot maar toch wil ik wel wat vooruit
CHD is voornamelijk van je weapons te krijgen. Daarnaast rings/amu/gloves, maar duur als je andere stats wil behouden. Echter, je offhand moet te upgraden zijn naar iets met 50+CHC/500+LOH/socket zonder teveel te spenderen. Mits de dps onder de 800 blijft, maar je huidige is dat ook niet. Dan een CHDsteen erin ipv de LOHsteen en je hebt een dikke CHD boost. Als je niet weet of je CHC/CHD in balans zijn kan je ongeveer een 1:8 ratio aanhouden (bron even niet bij de hand). Trek die Inna's gewoon aan en probeer het, ws merk je er niet veel van en dan het wordt deze helemaal leuk icm met een cheap Inna's belt ofzo, +130dex setbonus. Mocht je nog moeite hebben kan je de roze steen uit je wapen nu in je Inna's stoppen voor een lifeboost. MP1 itemfarmen (geen keys) is overigens niets mis mee, doe ik zelf ook met 60k paperdoll dps, sneller is beter:)

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/post/4990932#4990932

volgens deze mensen zou overwolf geen problemen moeten geven, aangezien het ook geen probleem was op WoW.

Angeloonie schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:00:
[...]

Dat heeft ook wel weer zo z'n charme idd. Maar ik hou heel erg van het micro-optimaliseren, maar de juiste tools ontbreken daarvoor. Simpelweg kijken naar de praktijk is niet voldoende, want ik zie echt het verschil in DPS niet tussen de ene skill en de andere.

Misschien moet ik ook maar een dummy-boss zoeken (maar dan niet azmodan :P) om mn DPS op te testen. Is alleen vrij lastig voor een WD...

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:31

Anno

Griefmaker#2862

Is deze build viabele ?

Met deze build zijn de costs voor bears 119 mana en is mijn mana regen 87 mana per sec. Alleen mijn damage gaat wel een stuk omlaag.

Met mijn huidige build kosten bears 182 mana en is mijn mana regen 75 mana per sec.

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-12-2025
Cthulhu schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:17:
omg mijn HC wd is dood, crashed het game...
Ajjajajaj RIP

Als je een boost door normal wil, ik ren er echt doorheen met tempest rush en MP10. Krijg je sowieso boel rares (ook van mij)!

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Hoe doen HC-spelers het met de disconnect-probleem? Hebben alle hardcore spelers dat probleem niet?

Ik zie veel spelers problemen hebben met disconnects, waaronder myzelf. Ik vraag altijd wanneer ik terug in het spel ben, 'was ik dood gegaan' en ik krijg altijd het antwoord ja...
Anno schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:14:
Is deze build viabele ?

Met deze build zijn de costs voor bears 119 mana en is mijn mana regen 87 mana per sec. Alleen mijn damage gaat wel een stuk omlaag.

Met mijn huidige build kosten bears 182 mana en is mijn mana regen 75 mana per sec.
Spiritual attunement is het eigenlijk nooit echt waard voor de regen. Stel je hebt 1200 mana, dan is dat 12 mana/sec.. wooptiedoo :P

Dan is Vision Quest nog interessanter eigenlijk om snel je mana te regeneraten met af en toe een Dart tussendoor :)

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-01 17:19

Barthak

mcl

Cthulhu schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:17:
omg mijn HC wd is dood, crashed het game...
RIP :( had je al een backup op level 60?

Diablo3

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:57:

Aan de andere kant heb je dan ook weer van die sjappie's die dan na elk gevecht de dps-meters in je group chat spammen. Maar aan de andere kant speel ik in D3 meer met bekenden dan met random figuren, dus dan kun je er gewoon voor zorgen om niet meer met die lui te spelen.

Ik ben ook wel heel benieuwd hoe mijn build zich zou verhouden tot de jouwe.

MicScott schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:23:
[...]
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe mijn build zich zou verhouden tot de jouwe.
Precies, kan ik je eindelijk eens uit je droom helpen 8)

In mn profile momenteel overigens mn uberboss-setup. Normaliter loop ik met Flash fire en Soul Harvest voor farmen.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2012 15:30 ]

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01 11:47
Galen2850 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:07:
[...]

CHD is voornamelijk van je weapons te krijgen. Daarnaast rings/amu/gloves, maar duur als je andere stats wil behouden. Echter, je offhand moet te upgraden zijn naar iets met 50+CHC/500+LOH/socket zonder teveel te spenderen. Mits de dps onder de 800 blijft, maar je huidige is dat ook niet. Dan een CHDsteen erin ipv de LOHsteen en je hebt een dikke CHD boost. Als je niet weet of je CHC/CHD in balans zijn kan je ongeveer een 1:8 ratio aanhouden (bron even niet bij de hand). Trek die Inna's gewoon aan en probeer het, ws merk je er niet veel van en dan het wordt deze helemaal leuk icm met een cheap Inna's belt ofzo, +130dex setbonus. Mocht je nog moeite hebben kan je de roze steen uit je wapen nu in je Inna's stoppen voor een lifeboost. MP1 itemfarmen (geen keys) is overigens niets mis mee, doe ik zelf ook met 60k paperdoll dps, sneller is beter:)
Thanks, bedoel je met 50+CHC niet CHD?

Inventaris

• bakbakbak
ejtnaj schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:20:
Hoe doen HC-spelers het met de disconnect-probleem? Hebben alle hardcore spelers dat probleem niet?

Ik zie veel spelers problemen hebben met disconnects, waaronder myzelf. Ik vraag altijd wanneer ik terug in het spel ben, 'was ik dood gegaan' en ik krijg altijd het antwoord ja...
Uhm.. ik moet eerlijk zeggen dat ik in alle uren dat ik heb gespeeld misschien 1 keer een DC heb gehad in D3.
Lucky dus, maar ik heb er dus nagenoeg geen last van. (even afkloppen)

Maar ik hoor (en lees) op de b.net forums regelmatig van DC rips, je kan er niet veel tegen doen behalve jezelf wapenen met goede skills / stats, party en internet verbinding... het schijnt dat een disconnect 30 - 45 seconden duurt voordat je mannetje de game verlaat, dus als er een elite oid in de buurt is, zonder teamgenoten bij je, lijkt mij het einde verhaal als je op inferno speelt..

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Met men lvl 60(2) HC character nog geen enkele disconnect gehad. RIP chtulu, lijkt me niet leuk om op die manier te sterven..

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:57

ResuCigam

BOFH

ejtnaj schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:20:
Met zijn 2en spelen, mocht er dan iemand wegvallen dan heb je een backup rondlopen :)

We do what we must because we can.

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
strekie schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:31:
Met men lvl 60(2) HC character nog geen enkele disconnect gehad. RIP chtulu, lijkt me niet leuk om op die manier te sterven..
Toch gaan er heel erg veel dood op die manier. Hardcore zou een leuke optie zijn geweest om offline te spelen.

D3 account

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:20:
[...]
Spiritual attunement is het eigenlijk nooit echt waard voor de regen. Stel je hebt 1200 mana, dan is dat 12 mana/sec.. wooptiedoo :P

Dan is Vision Quest nog interessanter eigenlijk om snel je mana te regeneraten met af en toe een Dart tussendoor :)
Met VQ wordt de mana regen dan 98 mana per sec. Je hebt dan dus 200 mana minder en je moet je bear spam stoppen om een keer darts te schieten.

Ik kan ook proberen om alleen GF te droppen voor VQ. Dan kan ik PoV houden.

Ik zal vanavond een aantal builds proberen.

Thnx for de input :)

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Daarom ben ik al een 2e WD naar level 60 aan het brengen, moest ie dood gaan heb ik nog een backup.
MarcM88 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:32:
[...]

Toch gaan er heel erg veel dood op die manier. Hardcore zou een leuke optie zijn geweest om offline te spelen.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:26:
[...]

Precies, kan ik je eindelijk eens uit je droom helpen 8)

In mn profile momenteel overigens mn uberboss-setup. Normaliter loop ik met Flash fire en Soul Harvest voor farmen.
Als je de cijfertjes bekijkt kan het niet anders dan dat mijn build meer single target dps doet over het verloop van een ubers-gevecht. O-)

Anno schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:33:
[...]

Met VQ wordt de mana regen dan 98 mana per sec. Je hebt dan dus 200 mana minder en je moet je bear spam stoppen om een keer darts te schieten.

Ik kan ook proberen om alleen GF te droppen voor VQ. Dan kan ik PoV houden.

Ik zal vanavond een aantal builds proberen.

Thnx for de input :)
Beiden skills zijn niet perfect dus, maar als je voor full mana regen gaat, dan moet je ze beiden nemen idd. En dan samen met wat mana regen gear en full Zuni. Hoe meer regen, hoe meer profijt je haalt uit VQ.

Maar goed.. de vraag is of je daarmee genoeg DPS wint (zonder PtV) om gewoon af en toe darts tussendoor te compenseren. Zeker als je een keer een death meerekent door het missen van Spirit Vessel (bijvoorbeeld door een alkaida-gastje in The Keep).

• Hofnar
  • Laatst online: 17-01 14:04
Ik speel ook weer met m'n WD en gebruik deze build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zinod-1832/hero/4553678

Ik kan hex wel vervangen voor iets anders, maar ik vind het een mooie skill :)

• bakbakbak
ResuCigam schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:31:
[...]

Met zijn 2en spelen, mocht er dan iemand wegvallen dan heb je een backup rondlopen :)
Klopt inderdaad, er is overigens op B.net al een poosje een petitie / discussie over een alternatief bij een disconnect, is ook behoorlijk uitgedacht. Bij een disconnect pauzeert de game automatisch en heb je x seconden om te reconnecten. Zo schijnt het bij SC2 ook te gaan. Probleem is alleen wanneer je in een party speelt, betekent dat ook voor je teamgenoten een pauze..? Is ook weer wat op bedacht. Blues hebben er uiteraard nog niet op gereageerd :)

Mja, ondertussen hoort het ook een beetje bij hardcore merk ik :S

[ Voor 11% gewijzigd door bakbakbak op 12-11-2012 15:49 ]

bakbakbak schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:46:
[...]

Klopt inderdaad, er is overigens op B.net een petitie gestart over een alternatief, is behoorlijk uitgedacht. Bij een disconnect pauzeert de game automatisch en heb je x seconden om te reconnecten. Zo schijnt het bij SC2 ook te gaan. Probleem is alleen wanneer je in een party speelt betekent dat ook voor je teamgenoten een pauze..? Blues hebben er uiteraard nog niet op gereageerd :)
Bij een disconnect pauzeert de game automatisch
Niet zo goed doorgedacht dan, want de server weet pas wanneer er een disconnect is als het te laat is. Of je moet willen dat met een wat mindere verbinding je game continu uit zichzelf pauzeert :P

Bij SC2 maakt die paar seconden niet zoveel uit en werkt een dergelijke oplossing. Bij D3 is een paar seconden genoeg om dood te gaan en werkt dat dus niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2012 15:50 ]

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Hofnar schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:43:
Ik speel ook weer met m'n WD en gebruik deze build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zinod-1832/hero/4553678

Ik kan hex wel vervangen voor iets anders, maar ik vind het een mooie skill :)
Doe pierce the viel en vision quest weg en zet er gruesome feast voor terug, dat vind ik veel beter werken. De extra damage van pierce the viel weegt niet op tegen de extra mana kosten. Vooral ook omdat je voor bears goed moet mikken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• ejtnaj
  • Laatst online: 08-12-2025
Tja het spel hoeft op zich niet te pauzeren. Bij een disconnect moet het spel je gewoon invincible maken tot het weer input krijgt.

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-01 17:19

Barthak

mcl

Denk dat er wel wat haken en ogen aan zoiets zitten. "Oh, m'n karakter gaat bijna ter ziele" - unplug kabel. Hoe lang heb je de tijd om terug in de game te komen, etc.

Diablo3

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:59
Mijn barb nu up to date:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/8200781

Nieuwe gloves en off hand :)
Barthak schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:54:
Denk dat er wel wat haken en ogen aan zoiets zitten. "Oh, m'n karakter gaat bijna ter ziele" - unplug kabel. Hoe lang heb je de tijd om terug in de game te komen, etc.
Grootste haak (of oog :P) is dat je een threshold in moet stellen. Ergens moet je gaan bepalen dat "X seconden geen verbinding = disconnect". Stel je zet het op 3 seconden, dan betwijfel ik of het veel nut heeft. Zet je hem veel lager, dan heb je met een mindere verbinding dus continu pauze-momenten.
FragNeck schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:12:
[...]
Af en toe kom ik nog wel reflect / electrified tegen waardoor ik even moet improviseren, die zijn meestal wel taai.

Ik zit ook op een redelijk hoge crit, ik zit ruim over de 50% buffed crit.
Ruil Tough as Nails eens in voor bloodthirst, dan heb je met die reflect geen moeite meer denk ik.

Ga ja vanavond denk ik even toevoegen, als je die Skorn eens linkt kan ik zien hoeveel dmg ik daarmee zou winnen :9

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:43:
[...]
Beiden skills zijn niet perfect dus, maar als je voor full mana regen gaat, dan moet je ze beiden nemen idd. En dan samen met wat mana regen gear en full Zuni. Hoe meer regen, hoe meer profijt je haalt uit VQ.

Maar goed.. de vraag is of je daarmee genoeg DPS wint (zonder PtV) om gewoon af en toe darts tussendoor te compenseren. Zeker als je een keer een death meerekent door het missen van Spirit Vessel (bijvoorbeeld door een alkaida-gastje in The Keep).
Spirit Vessel wil ik overigens niet droppen alleen PtV en GF.Ik denk eigenlijk ook dat ik PtV niet kan missen zonder dat mijn killspeed omlaag gaat.

Eigenlijk GF ook niet.... lol. Eigenlijk is mijn huidige build de build die het beste bij mij past om xp, gear en keys te farmen. Alleen mijn mana is te snel op in MP5 of hoger om snelheid te houden.

[ Voor 12% gewijzigd door Anno op 12-11-2012 16:02 ]

Anno schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:58:
[...]

Spirit Vessel wil ik overigens niet droppen alleen PtV en GF.Ik denk eigenlijk ook dat ik PtV niet kan missen zonder dat mijn killspeed omlaag gaat.
Dat heb ik ook. PtV is voor mij een must eigenlijk. Er wordt soms vergeten dat het effect van die 20% als je CHC/CHD meerekent, ruim de extra mana goedmaakt.

SV vind ik ook een must have. Een death voorkomen scheelt me meer tijd dan welke DPS-passive dan ook.

GF vond ik niet zo heel boeiend, doordat de stacks hun eigen timer hadden (en dus niet echt stacken). Dus die heb ik ook ingewisseld.

Zelf speel ik nu met Blood Ritual voor de -15% mana cost en extra regen is mooi meegenomen.

Voor buff gebruik ik overigens gewoon Soul Harvest met de 1 minuut rune. Dus loop ik praktisch continu met 5 stacks rond.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2012 16:05 ]

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:04:
[...]
Zelf speel ik nu met Blood Ritual voor de -15% mana cost en extra regen is mooi meegenomen.

Voor buff gebruik ik overigens gewoon Soul Harvest met de 1 minuut rune. Dus loop ik praktisch continu met 5 stacks rond.
Dan probeer ik vanavond eerst GF te swappen voor Blood Ritual. Soul Harvest gebruik ik ook altijd. Alleen bij bosses swap ik die voor BBV met slam dance.

Verwijderd

MarcM88 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:32:
[...]

Ik ben een level 60 (27) WD kwijt geraakt door een DC. Helaas.
Gelukkig had ik al een reserve tot lvl 55 gebracht en die knalt er nu alweer een tijdje flink op los (lvl 60(17)).

Eerlijk gezegd vind ik het nogal meevallen met DC's, dit was mijn enige tot nu toe. Helaas wel bij een elite-pack.

• Wooldoor
Anno schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:58:
[...]

Eigenlijk GF ook niet.... lol. Eigenlijk is mijn huidige build de build die het beste bij mij past om xp, gear en keys te farmen. Alleen mijn mana is te snel op in MP5 of hoger om snelheid te houden.
Ik vind PtV echt kut spelen, hoeveel mana regen heb je wel niet als je fatsoenlijk bears wilt schieten?
Ik zou niet zonder GF kunnen spelen, stel je komt zonder mana dan liggen er vaak nog health globes die je weer extra mana geven. Even een centimeter bewegen en je kan weer spammen.

Of beter nog, sacrifice met de return mana skill. In combinatie met grave injustice werkt dat perfect.

Anno schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:08:
[...]

Dan probeer ik vanavond eerst GF te swappen met Blood Ritual. Soul Harvest gebruik ik ook altijd. Alleen bij bosses swap ik die voor BBV met slam dance.
Yes same here. Soul Harvest -> BBV en Fire bomb -> Dart is wat ik omwissel nu.
Wooldoor schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:09:
[...]

Ik vind PtV echt kut spelen, hoeveel mana regen heb je wel niet als je fatsoenlijk bears wilt schieten?
Ik zou niet zonder GF kunnen spelen, stel je komt zonder mana dan liggen er vaak nog health globes die je weer extra mana geven. Even een centimeter bewegen en je kan weer spammen.

Of beter nog, sacrifice met de return mana skill. In combinatie met grave injustice werkt dat perfect.
Heb genoeg mana/dps om met PtV een elite pack op MP3 in 1 mana pool om te leggen (mits ze even goed staan dan). En genoeg regen om bij de volgende pack weer vol mana te zitten. Kan een stuk of 12 bears spammen volgens mij achter elkaar.

GF vind ik persoonlijk te onvoorspelbaar en te situationeel, dan heb ik liever iets als BR met een permanente 15% reduction bijvoorbeeld. GF is ook bijvoorbeeld zinloos bij ubers en voor trash heb ik de mana noch de dps nodig.

Sacrifice vond ik trouwens een hele leuke spin. Even mee gespeeld en lijkt me voor ubers een prima setup!

[ Voor 61% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2012 16:14 ]

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

Cthulhu

Carpe Noctem

bakbakbak schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:17:
[...]

Ajjajajaj RIP

Als je een boost door normal wil, ik ren er echt doorheen met tempest rush en MP10. Krijg je sowieso boel rares (ook van mij)!
Ben een Barb begonnen, is nu lvl17 en zit in Act2 norm, boost zou fijn zijn :)
Ben ff off nu, ben straks weer online, add me maar Demanto#2946

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05-2025

Cthulhu

Carpe Noctem

strekie schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:31:
Risico van HC ;) Was ook mijn 1e lvl60 op HC, 4 eerdere sterfgevallen gehad :P
Alleen jammer van die ring die ik had gevonden, hij stierf ook heel lullig, stond in moltenvuur toen ik niks meer kon doen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Cthulhu op 12-11-2012 16:15 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• bakbakbak
Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:49:
[...]

[...]

Niet zo goed doorgedacht dan, want de server weet pas wanneer er een disconnect is als het te laat is. Of je moet willen dat met een wat mindere verbinding je game continu uit zichzelf pauzeert :P
Dat bedoelen ze uiteraard. De haken en ogen zijn er zeker, worden ook uitvoerig bediscussieerd.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-01 17:48
Vandread schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:58:
[...]

Ruil Tough as Nails eens in voor bloodthirst, dan heb je met die reflect geen moeite meer denk ik.

Ga ja vanavond denk ik even toevoegen, als je die Skorn eens linkt kan ik zien hoeveel dmg ik daarmee zou winnen :9
Hoi, is prima, ik zie de invite wel verschijnen in D3.
En ik zal Bloodthirst eens proberen, misschien heb je gelijk ja.

Skorn was wel een leuke drop inderdaad, jammer dat het geen STR is maar INT, maar ik vond er toen geen met 1506 dmg op de AH, dus ik was wel even verheugd met zo'n drop.

Zelfde geldt voor de broek en bracers, beide eigen vondsten

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Galen2850
tboheeren schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:26:
[...]

Thanks, bedoel je met 50+CHC niet CHD?
Yes, CHD idd. Het afkortingenbos is soms wat verwarred.

Weet overigens iemand wat het icoontje voor NV moet voorstellen? Er zijn meer cryptische icons, maar deze blijft me bezighouden

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-01 10:42

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Cthulhu schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:12:
[...]

Ben een Barb begonnen, is nu lvl17 en zit in Act2 norm, boost zou fijn zijn :)
Ben ff off nu, ben straks weer online, add me maar Demanto#2946
Anders dan een boost krijgen is een Hellfirering natuurlijk super handig. Levelen gaat echt super fast.
Normal > MP level 10 en met die meteor op die ring is de butcher in 1 klap dood. Maat van me zit binnen 2 dagen op lvl 60.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• TheFes
  • Laatst online: 10:14
Galen2850 schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:24:
[...]

Yes, CHD idd. Het afkortingenbos is soms wat verwarred.

Weet overigens iemand wat het icoontje voor NV moet voorstellen? Er zijn meer cryptische icons, maar deze blijft me bezighouden
Is het niet een schatkist (vanwege de extra MF&GF) onder goud bedolven dood monster met een zwaard in zijn nek?

[ Voor 8% gewijzigd door TheFes op 12-11-2012 16:29 ]

Home Assistant configuratie

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:04:
[...]

Dat heb ik ook. PtV is voor mij een must eigenlijk. Er wordt soms vergeten dat het effect van die 20% als je CHC/CHD meerekent, ruim de extra mana goedmaakt.
Kun je dit meer uitleggen? Er komt toch gewoon plat 20% bovenop in ruil voor 30% meer manakosten. Er is geen enkele reden waarom dat het 'ruimschoots goedmaakt' tenzij je 100% van de tijd beren kunt spammen zonder te hoeven stoppen.

• Wooldoor
Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:09:
[...]

Yes same here. Soul Harvest -> BBV en Fire bomb -> Dart is wat ik omwissel nu.

[...]

Heb genoeg mana/dps om met PtV een elite pack op MP3 in 1 mana pool om te leggen (mits ze even goed staan dan). En genoeg regen om bij de volgende pack weer vol mana te zitten. Kan een stuk of 12 bears spammen volgens mij achter elkaar.

GF vind ik persoonlijk te onvoorspelbaar en te situationeel, dan heb ik liever iets als BR met een permanente 15% reduction bijvoorbeeld. GF is ook bijvoorbeeld zinloos bij ubers en voor trash heb ik de mana noch de dps nodig.

Sacrifice vond ik trouwens een hele leuke spin. Even mee gespeeld en lijkt me voor ubers een prima setup!
Het zal denk ik ook verschil in speelstijl zijn wat je voorkeur heeft. Tussen elite's in gaat mijn mana pool nog wel een aantal keer leeg. Eigenlijk is het non stop bears spammen als ik een monster zie en doorrennen. Mijn primary gebruikt ik eigenlijk alleen incidenteel omdat het te langzaam is vergeleken met bears.

Mijn regen is ook maar 60 en heb nog geen zuni set of vision voor de extra mana. Daar ben ik wel naartoe aan het werken.

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Fijne offhand zeg! Die moet ik vanavond maar eens in action zien.
MicScott schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:31:
[...]

Kun je dit meer uitleggen? Er komt toch gewoon plat 20% bovenop in ruil voor 30% meer manakosten. Er is geen enkele reden waarom dat het 'ruimschoots goedmaakt' tenzij je 100% van de tijd beren kunt spammen zonder te hoeven stoppen.
Hangt ervanaf waar die 20% op berekend wordt, maar volgens mij gebeurt dat met damage modifiers altijd voor de crit. Dus de 20% wordt extra vermenigvuldigd met je crits.
Wooldoor schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:33:
[...]

Het zal denk ik ook verschil in speelstijl zijn wat je voorkeur heeft. Tussen elite's in gaat mijn mana pool nog wel een aantal keer leeg. Eigenlijk is het non stop bears spammen als ik een monster zie en doorrennen. Mijn primary gebruikt ik eigenlijk alleen incidenteel omdat het te langzaam is vergeleken met bears.

Mijn regen is ook maar 60 en heb nog geen zuni set of vision voor de extra mana. Daar ben ik wel naartoe aan het werken.
Ik zou dan eens goed kijken hoe je je bears effectiever kunt gebruiken. Trash ligt namelijk meestal in 1 a 2 bears plat, dus waarom zou je non stop spammen. Als mobs niet bij elkaar staan kun je ze beter gewoon overslaan (of een skill als Firebombs gebruiken voor de restjes).

[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2012 16:42 ]

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Hoeveel damage doen mobs eigenlijk op inferno MP0? (Voordat die verlaagd wordt door armor en resist)
Zo kan ik een beetje mijn EHP vergelijken.

Quis custodiet custodes?

• Galen2850
Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:26:
[...]

[afbeelding]

Een dood monster met veel loot dus :P
Ah, die raptorkop had ik er nooit uitgehaald wtf. Maar eeuwige dank voor het plaatje :)

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:38:
[...]

Hangt ervanaf waar die 20% op berekend wordt, maar volgens mij gebeurt dat met damage modifiers altijd voor de crit. Dus de 20% wordt extra vermenigvuldigd met je crits.

[...]

Ik zou dan eens goed kijken hoe je je bears effectiever kunt gebruiken. Trash ligt namelijk meestal in 1 a 2 bears plat, dus waarom zou je non stop spammen. Als mobs niet bij elkaar staan kun je ze beter gewoon overslaan (of een skill als Firebombs gebruiken voor de restjes).
Maar dat maakt toch niet uit?

1 x 5 (zomaar een voorbeeld, 500 crit damage) x 1.2 is net zo veel als 1 x 1.2 x 5

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Galen2850 schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:46:
[...]

Ah, die raptorkop had ik er nooit uitgehaald wtf. Maar eeuwige dank voor het plaatje :)
Ik ook niet xD
Ik vind het wel een lelijk plaatje eigenlijk.

Quis custodiet custodes?

• Hofnar
Wooldoor schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:49:
[...]

Doe pierce the viel en vision quest weg en zet er gruesome feast voor terug, dat vind ik veel beter werken. De extra damage van pierce the viel weegt niet op tegen de extra mana kosten. Vooral ook omdat je voor bears goed moet mikken.
Met gruesome feast kun je wel meer spammen dan met ptv, maar met ptv hoef je ook minder te spammen ;)
Ik vind ze allebij fijn spelen eigenlijk. Ik moet wel meer spelen en beide uitproberen om te kijken wat echt beter werkt.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:13:
[...]

Ah nee daar heb je gelijk in (gedachtenkronkel).

Dus eigenlijk is het altijd de moeite waard.
Ligt er waarschijnlijk een beetje aan hoeveel % van je totale dps je doet met splinters en hoeveel met bears, en aan je manaregen en manapool denk ik. Maar aan die berekening ga ik me niet wagen. :p

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
KneoK schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:34:
[...]

Het filmpje is juist alles wat Diablo leuk maakt. Denk je dat je dit binnen een paar uurtjes voor elkaar hebt? Diablo is geen strategiespel, het is een hack&slasher waarbij gear sparen en je karakter steeds verbeteren één van de hoofdpunten is.

En als dit je niet leuk lijkt, maak dan geen whirlwinder ;) 5 Karakters, een veelvoud aan mogelijke builds, je kunt het jezelf zo moeilijk of makkelijk maken als je wilt.
DUs je char zo builden dat je maar 1 ability hoeft te spammen = leuk? Vond de "trial" wel erg leuk, maar de endgame farming lijkt me dus echt niks :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

MicScott schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:16:
[...]

Ligt er waarschijnlijk een beetje aan hoeveel % van je totale dps je doet met splinters en hoeveel met bears, en aan je manaregen en manapool denk ik. Maar aan die berekening ga ik me niet wagen. :p
Zal hem de volgende keer dat ik XP ga farmen (toch MP1) eens uitzetten om te kijken of het veel uitmaakt op lagere MP's. Met BR en 4/4 Zuni zou ik dan aardig continu moeten kunnen spammen.

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:36:
[...]

Zal hem de volgende keer dat ik XP ga farmen (toch MP1) eens uitzetten om te kijken of het veel uitmaakt op lagere MP's. Met BR en 4/4 Zuni zou ik dan aardig continu moeten kunnen spammen.
Greusome feast is superieur aan PTV, heb wel 35+ radius:D

De laatste keer dat ik keek waren zuni helmet met 180-220 int en 4 chc niet te krijgen voor onder de 100m niet echt waard. Sacrifice met pride = mana

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:54

Thompson

Beeromaniac

Zojuist mijn meest lucky run ooit, 4 legendaries!

Identify, identify, identify, identify.

Nailbiter (vendor crap), Frostburn Gauntlets (vendor crap), Won Khim Lau (slechtste roll ever, vendor crap), Windforce (zeer matige roll, max 100k.)

Waarom heten die dingen Legendaries? :( Laat ze voor mijn part dan (veel) minder vaak droppen als ze dan tenminste eens een keer nuttig zijn. Sinds ik speel denk ik 40 legendaries gevonden, waarvan 1 verkocht voor 12 mil en de rest 100k of minder :x

Beeromaniac

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Thompson schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:13:
Zojuist mijn meest lucky run ooit, 4 legendaries!

Identify, identify, identify, identify.

Nailbiter (vendor crap), Frostburn Gauntlets (vendor crap), Won Khim Lau (slechtste roll ever, vendor crap), Windforce (zeer matige roll, max 100k.)

Waarom heten die dingen Legendaries? :( Laat ze voor mijn part dan (veel) minder vaak droppen als ze dan tenminste eens een keer nuttig zijn. Sinds ik speel denk ik 40 legendaries gevonden, waarvan 1 verkocht voor 12 mil en de rest 100k of minder :x
Troost je, voor 1.0.4 was je gemiddeld blijer met elke rare drop dan met elke legendary. Nu kan je tenminste nog hopen dat een legendary daadwerkelijk iets oplevert ;)
Vooral klagen, dat helpt! Er zal _altijd_ geklaagd worden over legendaries.....
Heb 2 keer een armor voor ~50m verkocht, dat is het ongeveer.... de roll moet ook maar net lekker rollen

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Over Bad Rolls gepraat, gisteren dropte een Manticore, met 888dps (zelfs 930dps is voor 20k te koop), Intelligence en nog wat crap rolls. Het is gewoon zo'n slechte roll dat het zeldzaam is dat het zó crap is.
Oh well, atleast it dropped :)

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05:44
Heb sinds gisteren diablo verslagen op inferno.. maar wat nu? Waar kun je het beste elites mollen en levels? En een beetje geld verdienen?

Verder speel ik niet dagelijks d3 dus weet niet alles precies :P Iemand nog tips voor mijn uitrusting?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wiebsel-2564/hero/7500455

• meller14
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-01 12:36
Ja je zou een aantal dingen kunnen doen. Meer critic + chance op je ringen proberen te krijgen. Amulet kan beter, en op AH een goede windforce halen voor de knockback. (als je goed zoekt zijn ze ongeveer 2-5m?)
Of anders een manti voor de Critic (eventueel met sockets)

26k vital is ook wat karig, heb zelf 55k maar dat maak niet zoveel uit (?)

[ Voor 12% gewijzigd door meller14 op 12-11-2012 20:08 . Reden: omdat het kan ]

• sweebee
Zal is even kijken... maar eest is wat geld bij elkaar zien te krijgen. Iemand daar tips voor? Nu zoek ik een quests waar veel mensen mee bezig zijn op inferno en join die maar. Maar heb het gevoel dat dat ook niet echt opschiet.

Ben nog meer gewent aan de Diablo 2 gameplay... Baalrunnetjes etc :P

[ Voor 26% gewijzigd door sweebee op 12-11-2012 20:45 ]

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:06:
[...]

Greusome feast is superieur aan PTV, heb wel 35+ radius:D

De laatste keer dat ik keek waren zuni helmet met 180-220 int en 4 chc niet te krijgen voor onder de 100m niet echt waard. Sacrifice met pride = mana
Ben ik blij dat ik die van mij met 250 int en 5.5 chc voor 99M gesniped heb >:)

Verwijderd

Iemand die hier zin heeft om een team te vormen om de hogere MP levels aan te kunnen?
Heb een barb met 3k+ life regen, 1k+ all res, 10k armor en 40k dps(wat wel vrij laag is) maar kan dus behoorlijk veel damage tanken.
Inferno act 4 is erg makkelijk hiermee, en MP3 lukt ook nog vrij gemakkelijk, alleen mijn damage is wat aan de lage kant.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Edwin-2558/hero/20165645

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 20:55 ]

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-01 13:24
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:54:
Iemand die hier zin heeft om een team te vormen om de hogere MP levels aan te kunnen?
Heb een barb met 3k+ life regen, 1k+ all res, 10k armor en 40k dps(wat wel vrij laag is) maar kan dus behoorlijk veel damage tanken.
Inferno act 4 is erg makkelijk hiermee, en MP3 lukt ook nog vrij gemakkelijk, alleen mijn damage is wat aan de lage kant.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Edwin-2558/hero/20165645
je damage is nogal laag doordat je CHC,CHD en IAS mist op alles waar dat te krijgen is
3K life p/s is leuk maar echt overkill, zorg voor een wapen met socket en LOH en probeer overal waar dat kan CHC te krijgen, helm, bracers, gloves en juwelen

Movies: letterboxd

• desjaak909
Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:24:
En ik ben niet heel bekend met barbs, maar 20K hp lijkt me ook wat aan de lage kant.. Volgens mij kun je wel een berg regen en all res wegmikken voor meer vit en dps.
Ja, voor een tank is 20K nogal laag, probeer ergens tussen de 30-40K life te zitten en tussen de 400-600All res. En als je sword and board wilt spelen probeer dan ook CHC op je schild te krijgen.

En kijk naar een mighty belt met LS

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
desjaak909 schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:23:
[...]

je damage is nogal laag doordat je CHC,CHD en IAS mist op alles waar dat te krijgen is
3K life p/s is leuk maar echt overkill, zorg voor een wapen met socket en LOH en probeer overal waar dat kan CHC te krijgen, helm, bracers, gloves en juwelen
Hij wil tank spelen in een party, dus die stats helpen wel in dat doel, toch ? Dps is in zijn geval niet van belang. Als je een 100% Dps glass-canon DH bent, is hij denk ik je beste vriend :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• bakbakbak
Vreemd dat de lvl req. op battle net armory niet overeenkomt met de ingame lvl req. De boots op deze (http://eu.battle.net/d3/e...darijn-2145/hero/19533782) hebben een lvl req van 3 ingame, maar hier lvl 17.. enig idee iemand?

Verwijderd

Mofkees schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:27:
[...]

Hij wil tank spelen in een party, dus die stats helpen wel in dat doel, toch ? Dps is in zijn geval niet van belang. Als je een 100% Dps glass-canon DH bent, is hij denk ik je beste vriend :)
Is inderdaad ook mijn bedoeling, en de gear is nog niet optimaal.
Helm, chest armor, boots moet ik als eerst nog beter doen. En dan inderdaad nog wat CHC + CHD erbij voor betere DPS. Maar dat kost miljoenen, dus dat farm ik niet zo snel bij elkaar.

Life regen + Allres + CHD + CHC + goede Str is onbetaalbaar voor mij nog. Dus bouw alles langzaam op :)
Kan makkelijk inferno act 4 door, dus kan daar wel goed farmen.

Maar bedankt voor de tips!

• desjaak909
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:54:
[...]

Kan makkelijk inferno act 4 door, dus kan daar wel goed farmen.

Maar bedankt voor de tips!
Act4 is geen goede ACT om te farmen, te weinig mobs en elites, dan kan je beter 1 van de andere acts doen.

• sweebee
welk act en quests kun je het beste farmen dan?

• desjaak909
sweebee schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:18:
welk act en quests kun je het beste farmen dan?
Doe zelf voornamelijk volledige ACT3 runs en Alkaizer runs http://www.diablofans.com...leveling-alkaizer-method/ naast het key hunten en ubers

Verwijderd

desjaak909 schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:29:
[...]

Doe zelf voornamelijk volledige ACT3 runs en Alkaizer runs http://www.diablofans.com...leveling-alkaizer-method/ naast het key hunten en ubers
Meestal doe ik dat ook.
Maar op één of andere manier krijg ik in Act 4 veel betere drops.
Tenminste, meer iLvl 63.

Net eindelijk na 20 uur spelen weer één Legendary gevonden. Alleen maar max 100k waard...

• JohnnyV76
  • Laatst online: 24-01 09:25
ilvl maakt niet meer uit he.. monster level bepaalt nu de roll... tenminste dat beweert blizz.
Hoeveelheid crap rare is niet meer normaal. Heb liever wat minder items met wat meer kans op goede rolls.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik bleef maar doodgaan met m'n niet zo grote EHP en redelijk wat damage op elites met reflect.. WOTB hielp daar ook niet echt, maar nu met Ingore Pain (ipv wotb) lijkt het een stuk beter te gaan. Stom dat ik dat niet eerder geprobeerd heb..

specs

Handig bij Frozen/Jailer etc....
Overpower met Crushing Advance kan ook nog wel eens helpen, 4 seconden 35% dmg redirecten helpt ook wel :) Vaak kan je hem ook nog eens spammen.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vandread schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:41:
Handig bij Frozen/Jailer etc....
Overpower met Crushing Advance kan ook nog wel eens helpen, 4 seconden 35% dmg redirecten helpt ook wel :) Vaak kan je hem ook nog eens spammen.
En de kortere cooldown is ook relaxed.. itt die 120 van wotb..

Overpower zat ik ook aan te denken als counter tegen reflect maar die had ik al met killings spree en die wil ik ook niet kwijt. :)

specs

• Hofnar
maratropa schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:22:
Ik bleef maar doodgaan met m'n niet zo grote EHP en redelijk wat damage op elites met reflect.. WOTB hielp daar ook niet echt, maar nu met Ingore Pain (ipv wotb) lijkt het een stuk beter te gaan. Stom dat ik dat niet eerder geprobeerd heb..
Haal een belt met lifesteal en/of een weapon met ls.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:51

KneoK

Not in a million lightyears

JACKPOT :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tONGZIHNCoWR8xAqC1Mq1Ob3/full.jpg

Beste drop in een aantal weken en met precies de juiste stats voor m'n barb. Het enige probleem, ik gebruik nu een Immortal King's chest en IK belt, als ik de Witching Hour dus nu equip dan ga ik er 135 all res op achteruit en verlies ik 2,8% lifesteal.

Nu dus gaan sparen voor een offhand met dezelfde stats als ik al heb en zo'n 2,5% lifesteal en tri-stat IK gloves zodat ik geen damage inlever om de Hour maar te kunnen gebruiken. Dat wordt dus zo'n 300 tot 500m extra sparen :X

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-12-2025

Mikromanic

Onder de titel

KneoK schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 02:34:

[afbeelding]

Beste drop in een aantal weken en met precies de juiste stats voor m'n barb. Het enige probleem, ik gebruik nu een Immortal King's chest en IK belt, als ik de Witching Hour dus nu equip dan ga ik er 135 all res op achteruit en verlies ik 2,8% lifesteal.

Nu dus gaan sparen voor een offhand met dezelfde stats als ik al heb en zo'n 2,5% lifesteal en tri-stat IK gloves zodat ik geen damage inlever om de Hour maar te kunnen gebruiken. Dat wordt dus zo'n 300 tot 500m extra sparen :X
Holy craperoni! Lekker hoor!

Ik verwacht deze drop ook al dagen.. komt er maar niet van!

Up

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
KneoK schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 02:34:

[afbeelding]

Koop gewoon de boots.. Dat scheelt je een bak gold..
En dan farm je weer wat sneller en heb je dus ook sneller je offhand.
Ik ga er gewoon 1 zoeken voor je ;)

Zoek wat leuke boots om te snipen, desnoods leen ik je nog wat.
Zonde om die belt niet te gebruiken.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:51

KneoK

Not in a million lightyears

Marcvz schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 04:10:
[...]

Koop gewoon de boots.. Dat scheelt je een bak gold..
En dan farm je weer wat sneller en heb je dus ook sneller je offhand.
Ik ga er gewoon 1 zoeken voor je ;)

Zoek wat leuke boots om te snipen, desnoods leen ik je nog wat.
Zonde om die belt niet te gebruiken.
Ik ga inderdaad eerst voor de boots kijken, met een beetje geluk kan ik met 3% LS wel gewoon door blijven rennen als ik niet al teveel all res verlies.

Edit: Is op zich wel te doen, maar ze zijn met hoge str roll nog best prijzig. Met 122 str zijn ze 30m, dan lever ik wel 8k dps in dus ga ik er met de Witching Hour 'maar' 8k op vooruit. Zo rond de 170 str gaan ze voor ongeveer 80m, dan verlies ik er maar 4,5k dps mee, dus zo rond de 11 tot 12k dps increase met belt.
Hiermee verlies ik dan 71 all res van m'n belt en 57 all res van m'n boots. Hiervoor krijg ik 73 all res en 90 vit terug op de boots, dus wat EHP betreft zal het niet zo heel erg veel schelen.

Met 190 str, 79 all res en 95 vit gaan ze meteen naar de 185m, dan verlies ik 3,4k dps.

M'n oude Fire Walkers moeten makkelijk 60m op kunnen leveren, de goedkoopste met vergelijkbare str en 8 meer all res staat voor 80m b/o.

Dan is het nog even kijken of ik het wel red met maar 3% LS, maar m'n IK belt kan ik sowieso nog even bewaren en gebruiken als we über runs doen ofzo. Mocht het allemaal lukken met 3% LS dan kan die ook voor 40m op de AH.

Ik zet als ik dadelijk uitgespeeld ben m'n boots wel te koop voor 65m b/o, als die morgen verkocht zijn dan kan ik in ieder geval 170+ str IK boots kopen.

[ Voor 50% gewijzigd door KneoK op 13-11-2012 04:42 ]

Pagina: 1 ... 108 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.