oke das mooi dan moet ik alleen de head en cloak even kopen van guild en dan heb ik full set inclusief trinkets voor te pvpen.. eens kijken wat dat gaat worden xD en miss een boar als pet nemen dan?Zertaxka schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:50:
[...]
PvE looms zijn net zo goed. Het kleine beetje resi maakt niet zo veel uit.
Zojuist m'n hele UI maar eens omgegooid zodat alles weer overzichtelijk is. Ik heb gewoon zoveel addons(Die ik ook allemaal gebruik) dat ik een beetje te weinig ruimte had en het overzicht verloor.
Hopelijk woensdag iets meer neer dan alleen Morchok HC.. Ik snap dus echt niet dat mensen die een hoger iLvl hebben dan ik(Ik heb 392, de rest van het raid team zit allemaal boven de 396) het niet voor elkaar krijgen om fatsoenlijke DPS te doen..
Ik hoor trouwens best veel over een nieuwe nerf? Ze zouden de Aspects nerf naar 35% willen uppen?
Hopelijk woensdag iets meer neer dan alleen Morchok HC.. Ik snap dus echt niet dat mensen die een hoger iLvl hebben dan ik(Ik heb 392, de rest van het raid team zit allemaal boven de 396) het niet voor elkaar krijgen om fatsoenlijke DPS te doen..
Ik hoor trouwens best veel over een nieuwe nerf? Ze zouden de Aspects nerf naar 35% willen uppen?
Moet wel zeggen, dat de huidige tank combo wel lekker is (ik en run), maar de healing en dps kan iets beter inderdaad. Enige wat nog niet goed gaat bij de tanks is de location swap bij 9 bloodshulkie schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:49:
[...]
Ik heb even kort gekeken naar de logs van gisteravond. Conclusie: we zijn er in de afgelopen 3/4 maanden op achteruit gegaan.
We missen de beste tank, we missen de belangrijkste healer en we missen de top burst dpser.
Dat ding in 1 keer neer zie ik niet gebeuren met onze lock die ongeveer evenveel tendon damage doet als de druid tank. Ook denk ik dat onze shadowpriest (die shadow wel goed speelt) niet goed genoeg healed om spine HC te kunnen killen. Hij ligt namelijk behoorlijk ver achter op de healing in vergelijking met de paladin en de druid (die alle dispells doet).
Nu kunnen we komende week met een beetje mazzel wat meer mensen gearen (de DK heeft wel skills) en ben ik onze resto shaman aan t pushen weer terug te komen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Speel nu al heel erg lang het spelletje en heb al altijd al problemen gehad met veel gold te verzamelen. En ik lees dan over andere die voor een expansion meer dan 100k gold hebben, hoe doen jullie dat eigenlijk? Heb jewel en alch als professions maar zie ook niet echt hoe ik daar veel gold kan uit slaan. Iemand tips/hints?
Wat voor talentbuild en pet moet ik kiezen dan voor pvp hunter?
Aangezien ik vanavond em ga maken..
[ Voor 22% gewijzigd door Dopiej op 20-08-2012 16:14 ]
1. Alle professions maxed
2. 2 AH alts die soms tegen elkaar op boxen op AH zodat anderen denken dat 2 mensen AH bezitten
3. Zorgen dat je op het juiste moment de juiste AH hoeken bezit (bv met de nieuwe patch volgende week valt een fortuin op te halen).
4. Nooit alts gearen uit AH.
En,
5. DS mount/achievement boosts hosten.
Zelfs op een rustig realm kan je elke 2 maanden goldcap binnen harken.
2. 2 AH alts die soms tegen elkaar op boxen op AH zodat anderen denken dat 2 mensen AH bezitten
3. Zorgen dat je op het juiste moment de juiste AH hoeken bezit (bv met de nieuwe patch volgende week valt een fortuin op te halen).
4. Nooit alts gearen uit AH.
En,
5. DS mount/achievement boosts hosten.
Zelfs op een rustig realm kan je elke 2 maanden goldcap binnen harken.
Kom ik aan met m'n ~50k
Darkmoon faire items verkopen gaat steeds minder goed. Je kon ze bij ons heel goedkoop krijgen in periodes zonder faire en tijdens de faire gaan de prijzen hard omhoog. Ging afgelopen keer wat minder.
Ik verkocht ook regelmatig epic gems. In DS krijg je die af en toe uiteraard en de juiste kleuren verkochten vrij goed, maar de afgelopen weken koopt bijna niemand meer epic gems. Uncut gems kopen en dan als cut gems weer verkopen gaat af en toe bij mijn realm.
Verder kan ore/bars ook wel een hoop opleveren in grote aantallen, maar dat kost uiteraard heel veel tijd. Eventueel kan prospecten van ore die je op de AH koopt ook winstgevend zijn, maar dat ligt aan de relatieve prijzen.
Dit is puur gezien vanuit iemand die niet de tijd heeft om te grinden en maar 1 character met dus mining en jewelcrafting als enige professions.
Oh en vorige week heb ik nog een DS recipe verkocht voor 2k. Had niet verwacht dat iemand dat nog zou kopen met maar een paar weken tot MoP te gaan
Als je heel veel tijd hebt en de resources zoals Darkangle boven mij levert dat dus veeeeel meer op, maar ik heb voorlopig niet het idee dat ik iets mis met mijn 50k
Darkmoon faire items verkopen gaat steeds minder goed. Je kon ze bij ons heel goedkoop krijgen in periodes zonder faire en tijdens de faire gaan de prijzen hard omhoog. Ging afgelopen keer wat minder.
Ik verkocht ook regelmatig epic gems. In DS krijg je die af en toe uiteraard en de juiste kleuren verkochten vrij goed, maar de afgelopen weken koopt bijna niemand meer epic gems. Uncut gems kopen en dan als cut gems weer verkopen gaat af en toe bij mijn realm.
Verder kan ore/bars ook wel een hoop opleveren in grote aantallen, maar dat kost uiteraard heel veel tijd. Eventueel kan prospecten van ore die je op de AH koopt ook winstgevend zijn, maar dat ligt aan de relatieve prijzen.
Dit is puur gezien vanuit iemand die niet de tijd heeft om te grinden en maar 1 character met dus mining en jewelcrafting als enige professions.
Oh en vorige week heb ik nog een DS recipe verkocht voor 2k. Had niet verwacht dat iemand dat nog zou kopen met maar een paar weken tot MoP te gaan
Als je heel veel tijd hebt en de resources zoals Darkangle boven mij levert dat dus veeeeel meer op, maar ik heb voorlopig niet het idee dat ik iets mis met mijn 50k
Anoniem: 63072
Oh wat een bekende problemen. Na drama twee man vertrokken naar andere server, twee man op pauze tot MoP en met vakanties erbij heb ik nog steeds geen madness HC kill. We komen spine HC niet meer voorbijlanerios schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:59:
[...]
Moet wel zeggen, dat de huidige tank combo wel lekker is (ik en run), maar de healing en dps kan iets beter inderdaad. Enige wat nog niet goed gaat bij de tanks is de location swap bij 9 bloods
Is niets mis met 50k. En het hangt er van af hoe je het allemaal ziet.IntToStr schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:28:
Kom ik aan met m'n ~50k![]()
[SNIP]
Ik beschouw AH als een los staand spel.
Ik heb het goud echt allemaal nodig gezien ik elke 2-3 maanden goldcap er wel doorheen blaas voor mijn andere hobby; mijn vrouw aan mounts helpen (178 atm, proud).
Mijn losse raid chars enzo dippen niet eens in mijn reserves. Die hebben hun eigen geld en eigenlijk nooit geld tekort omdat alles door de guild word voorzien.
Vandaar ook mijn opmerking dat ik zelf niets mis met dit bedrag. Ik gebruik het toch alleen voor enchants/gems/crafted gear/flasks. En om m'n levelende mage wat te ondersteunen zo nu en dan. Soms ben ik wat lui aangelegdDarkangle schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:49:
[...]
Is niets mis met 50k. En het hangt er van af hoe je het allemaal ziet.
Ik beschouw AH als een los staand spel.
Ik heb het goud echt allemaal nodig gezien ik elke 2-3 maanden goldcap er wel doorheen blaas voor mijn andere hobby; mijn vrouw aan mounts helpen (178 atm, proud).
Mijn losse raid chars enzo dippen niet eens in mijn reserves. Die hebben hun eigen geld en eigenlijk nooit geld tekort omdat alles door de guild word voorzien.
Als je maar kunt doen wat je wilt doen. Ik begrijp wel dat je het als spel binnen het spel ziet. Zelf vind ik dat ook wel interessant, maar heb er gewoonweg de tijd niet voor.
Heeft het op dit ogenblik nog zin om als lvl 85 heroics en regular dungeons te draaien voor ilvl? Met de nieuwe expansion in het verschiet? Heb slechts 2 paarse items. En ben van shad priest overgegaan naar healing spec omdat de guild het vroeg. Dus de stats verschuiven wat van int naar spi. Wat inhoudt dat ik weer points moet gaan grinden. Gooien ze weer een hele reeks tiers in het spel?
Een beetje redelijke items hebben helpt wel in MoP, maar dungeons droppen te lage items denk ik. De eerste items die je krijgt zijn ilvl 380 o.i.d. in Jade Forest.Hurtebise schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:04:
Heeft het op dit ogenblik nog zin om als lvl 85 heroics en regular dungeons te draaien voor ilvl? Met de nieuwe expansion in het verschiet? Heb slechts 2 paarse items. En ben van shad priest overgegaan naar healing spec omdat de guild het vroeg. Dus de stats verschuiven wat van int naar spi. Wat inhoudt dat ik weer points moet gaan grinden. Gooien ze weer een hele reeks tiers in het spel?
Geen idee of dit ook live gaat, maar op dit moment in beta zijn er in Kung Lai Summit verschillende vendors te vinden, een aantal verkorchten er de Mountainscaler set (alle classes alle specs gear) ilvl 393, en een andere verkocht 406 of 416 ilvl sets waarvan ik even de naam kwijt ben. Kost allemaal rond de 50-90g per piece (niet DE baar, helaas)Frerk schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:13:
[...]
Een beetje redelijke items hebben helpt wel in MoP, maar dungeons droppen te lage items denk ik. De eerste items die je krijgt zijn ilvl 380 o.i.d. in Jade Forest.
Kleine update: in jade forest verkoopt een vendor "Faded Forest" gear sets van ilvl 372..
Daarvoor heb ik eigenlijk niet opgelet omdat m'n hunter voornamelijk Tier 410 gear heeft en ik dus alle supplies vendors genegeerd heb. Op m'n druid ben ik echter geswitched naar boomkin en had ik dus ineens veel gear nodig toen ik level 87 was en ik er op begon te letten
Dus ik vermoed dat zelfs zonder gear je al snel "minimale" gear kunt kopen. Hoewel de huidige DS Tier sets natuurlijk beter zijn de dan greenies, dus je zult met je DS gear sneller door de MoP content heen kunnen ..
Vanavond eens spieken op een "verse" 85 of die direct de hogere ilvl vendors kan benaderen
[ Voor 7% gewijzigd door Helza op 20-08-2012 17:38 ]
Wat ik tot nu doe is vooral 377 gear verkopen. Meeste cloth, daar is heel makkelijk aan te komen.(packs in Deepholm) En ook elementium ore opkopen, prospecten en gems maken. Of ringen/amulets maken en die naar mijn enchanter sturen. Die maakt daar weer enchants van. Als ik rode gems krijg dan transmute ik die. Soms ook van een andere kleur als ze zeg maar 20-30g zijn. (de ore shuffle)Grompie schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:08:
Speel nu al heel erg lang het spelletje en heb al altijd al problemen gehad met veel gold te verzamelen. En ik lees dan over andere die voor een expansion meer dan 100k gold hebben, hoe doen jullie dat eigenlijk? Heb jewel en alch als professions maar zie ook niet echt hoe ik daar veel gold kan uit slaan. Iemand tips/hints?
Met alchemy haalde ik vroeger veel gold uit het transmute van life naar air of water. Maar nu zijn die niet veel meer waard. De treasure pots doen het goed, en een paar elixers.
En veel oude mats (ore, elementals, herbs) grinden. TBC en Wrath.
Even een half uurtje naar Eels vissen is ook zo'n 400-500g waard.
En ik open elke kistje dat ik vind. Heb al veel verdiend aan het verkopen van de blauwe gear.
Edit: Heb nu voor zo'n 20k aan auctions lopen. Waarvan 2k nu verkocht is vandaag.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Survival of Marksmanship. Neig zelf meer naar MM maar dat is een persoonlijke voorkeur.Dopiej schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:13:
Als pet zou ik een Monkey, Crab of Spider pakken voor PvP, simpel voor hun stun/roots.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Anoniem: 44492
http://www.gamer.nl/prijs...mists-of-pandaria-betakey
Ik heb er al eentje, ik gebruik hem niet.
Mocht iemand hem willen, de 1e die mij een DM stuurt krijgt hem.
Op die site zijn er nog meer te krijgen.
Ik heb er al eentje, ik gebruik hem niet.
Mocht iemand hem willen, de 1e die mij een DM stuurt krijgt hem.
Op die site zijn er nog meer te krijgen.
ik zou als ik jou was eens een kijkje gaan nemen op Arenajunkies.comDopiej schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:13:
(en zoals Zertaxka al zei speeltResillience nog geen rol in Low lvl pvp aangezien je en best wat voor nodig hebt wil het effectief worden...hoeveelheden die op low lvl niet worden gehaald, maarja straks heeft iedereen 30% minder schade van andere spelers)
EIN-DE-LIJK.....Mektheb schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:31:
[...]
Nice, dat wil ik ook in MoP wat meer gaan doen PvP.
Dat is echt het laatst in S2 ofzo geweest..
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
oke ja ben gisteren begonnen had op 25 min mijn hunter op lvl 10 (full boa setje en lvl 25 guild)Vivaladen schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:39:
[...]
ik zou als ik jou was eens een kijkje gaan nemen op Arenajunkies.com
(en zoals Zertaxka al zei speeltResillience nog geen rol in Low lvl pvp aangezien je en best wat voor nodig hebt wil het effectief worden...hoeveelheden die op low lvl niet worden gehaald, maarja straks heeft iedereen 30% minder schade van andere spelers)
[...]
EIN-DE-LIJK.....welkom terug haha
Dan spider getamed en gaan met die banaan xD
Ging echt lekker.. ik had veel killing blows en ik had best veel kills op lvl 10 op lvl 16 en hoger dus I like it xD
Waar kan je die PvP heirlooms halen en voor hoeveel HP is dat?
[ Voor 6% gewijzigd door Dopiej op 21-08-2012 08:04 ]
Die vendors verkopen van al je specs een set, omdat quest rewards nu bound aan je huidige spec zijn. Dus kan je voor je OS ook gear krijgen.Helza schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:31:
[...]
Geen idee of dit ook live gaat, maar op dit moment in beta zijn er in Kung Lai Summit verschillende vendors te vinden, een aantal verkorchten er de Mountainscaler set (alle classes alle specs gear) ilvl 393, en een andere verkocht 406 of 416 ilvl sets waarvan ik even de naam kwijt ben. Kost allemaal rond de 50-90g per piece (niet DE baar, helaas)
Kleine update: in jade forest verkoopt een vendor "Faded Forest" gear sets van ilvl 372..
Daarvoor heb ik eigenlijk niet opgelet omdat m'n hunter voornamelijk Tier 410 gear heeft en ik dus alle supplies vendors genegeerd heb. Op m'n druid ben ik echter geswitched naar boomkin en had ik dus ineens veel gear nodig toen ik level 87 was en ik er op begon te letten
Dus ik vermoed dat zelfs zonder gear je al snel "minimale" gear kunt kopen. Hoewel de huidige DS Tier sets natuurlijk beter zijn de dan greenies, dus je zult met je DS gear sneller door de MoP content heen kunnen ..
Vanavond eens spieken op een "verse" 85 of die direct de hogere ilvl vendors kan benaderen
@HMR over het epic, makkelijk. Om er bij te horen, dan hebben ze het gevoel dat ze belangrijk zijn. Kijk even naar de uitgekauwde "We consume content to fast" topic, 90% van de mensen daar heeft met moeite LFR af.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
ja duh xD maar waar kan ik die pvp vendors vinden?lanerios schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:02:
[...]
PVP heirlooms bij de PVP vendors (makes sense)
(ben nogal nieuw voor pvp na BC niet meer gedaan)
Wanneer gaat de conversie conquestpoint/valorpoints --> money plaatsvinden.
Een kamaraad vertelde mij om er voor te zorgen dat ik voor de patch alles maxed moest hebben omdat ze dan al omgezet worden. Aangezien het na de patch nog 1 maand mogelijk is om te raiden neem ik aan dat de conversie pas plaatsvindt na start MOP en niet met MoP maar hij is er heilig van overtuigd dat het volgende week is.
Iemand al beziggeweest met de nieuwe shadowpriest rotation. Op beta even een dungeon ingeweest maar voelde totaal anders. Zal wel weer een kwestie van gewenning zijn. Het gevoel zegt mij dat in PvE shadow best wel weer sterk wordt maar dat je in PvP nog meer squishy wordt dan dat het was in CATA. Wat ik bijvoorbeeld zij bij resto shamans is dat ze gewoon onverwoest baar 1 vs 1. Ze hebben in totaal 5 stuns/interrupts (niet dat ik klaag voor arena, omdat mijn maat switched van zijn DK naar shaman) maar als ik dan zie wat we krijgen als s-priest ben ik eigenlijk zwaar teleurgesteld. Tijd zal het leren.
Een kamaraad vertelde mij om er voor te zorgen dat ik voor de patch alles maxed moest hebben omdat ze dan al omgezet worden. Aangezien het na de patch nog 1 maand mogelijk is om te raiden neem ik aan dat de conversie pas plaatsvindt na start MOP en niet met MoP maar hij is er heilig van overtuigd dat het volgende week is.
Iemand al beziggeweest met de nieuwe shadowpriest rotation. Op beta even een dungeon ingeweest maar voelde totaal anders. Zal wel weer een kwestie van gewenning zijn. Het gevoel zegt mij dat in PvE shadow best wel weer sterk wordt maar dat je in PvP nog meer squishy wordt dan dat het was in CATA. Wat ik bijvoorbeeld zij bij resto shamans is dat ze gewoon onverwoest baar 1 vs 1. Ze hebben in totaal 5 stuns/interrupts (niet dat ik klaag voor arena, omdat mijn maat switched van zijn DK naar shaman) maar als ik dan zie wat we krijgen als s-priest ben ik eigenlijk zwaar teleurgesteld. Tijd zal het leren.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Morgen vind de conversie al plaats bij de patch! Varlor/Conquest points zijn dan niet meer te verkrijgen alle bosses dropen justice points. En ook alle gear die Valor of Conquest points kost zullen nu justice/honor points kosten.sabriel schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:33:
Wanneer gaat de conversie conquestpoint/valorpoints --> money plaatsvinden.
The currency conversion coming with Mists of Pandaria is going to happen in three stages, and this is how we plan for it to progress:
With Patch 5.0.4 on August 28
•Valor points will be converted to Justice points, and Conquest points will be converted to Honor points.
•Neither of the resultant currencies (Justice and Honor) will have an enforced hard-cap at this time.
•The current Arena season will end.
•Players will no longer be able to earn Valor or Conquest points (bosses will drop Justice, Arenas will be closed).
•Items formerly purchasable for Valor/Conquest will be available for Justice/Honor.
With Mists of Pandaria on September 25
•Valor can be earned again.
•Characters can earn up to 1000 Valor per week, and carry a maximum of 3000 Valor.
•Daily quests, random Scenarios, random Heroic dungeons, and all levels of raiding will reward Valor.
•Valor will be used to purchase ilvl 489 gear in Mists of Pandaria.
•The Klaxxi, Golden Lotus, Shado-Pan, and August Celestials factions will sell this gear.
•Revered reputation with each faction will be required.
•Conquest will become earnable.
•There is a cap of 4000 Conquest points.
•Arenas and Rated Battlegrounds reward Conquest.
•It will be used to purchase ilvl 483 gear from Pandaren battlemasters on the Great Wall.
With Mists of Pandaria, Patch 5.1
•We currently plan to upgrade the Valor system as Ghostcrawler described in Mists of Pandaria Looting Explained in the 5.1 patch, allowing you to upgrade your gear using Valor points. We’ll have additional information once Mists of Pandaria launches and we get closer to the 5.1 patch release.
Do you have questions or comments about currencies in World of Warcraft? Please let us know in this discussion thread.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Too early? TOO EARLY!! Volgende week pasGrompie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:37:
[...]
Morgen vind de conversie al plaats bij de patch! Varlor/Conquest points zijn dan niet meer te verkrijgen alle bosses dropen justice points. En ook alle gear die Valor of Conquest points kost zullen nu justice/honor points kosten.
Anoniem: 93248
Mooi man!Dopiej schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:59:
[...]
oke ja ben gisteren begonnen had op 25 min mijn hunter op lvl 10 (full boa setje en lvl 25 guild)
Ging echt lekker.. ik had veel killing blows en ik had best veel kills op lvl 10 op lvl 16 en hoger dus I like it xD
Woops sorry, was vergeten dat patch pas volgende week is
Ja en zeker full boa gear xDAnoniem: 93248 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:00:
[...]
Mooi man!Zei je toch dat PvP op een hunter geweldig is
kan je nog even farmen xD (ga ik ook maar eens doen vanavond xD)Grompie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:08:
[...]
Woops sorry, was vergeten dat patch pas volgende week is.
lekker hoor!Dopiej schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:59:
[...]
oke ja ben gisteren begonnen had op 25 min mijn hunter op lvl 10 (full boa setje en lvl 25 guild)
en ik zou als ik jou was ook even een kijkje nemen op deze site :
www.wow-petopia.com
kan je van alle hunter pets ook de ability's enzo zien dat is wel handig aangezien je veel opties hebt als hunter , zijn een boel pets met CC ability's maar bijv ook met groeps buffs die heel nuttig zijn!
maar leuk om te horen dat je je zo vermaakt en iedere keer dat je een lvltje omhoog gaat sta je er weer iets beter voor kwa matchmaking aangezien die van bijv lvl 10 t/m 19 lopen en bij lvl 20 begin je weer in een nieuw bracket
haha ik schrok ook al!
[ Voor 18% gewijzigd door Vivaladen op 21-08-2012 09:33 ]
Tsk. Je bedoelt natuurlijk TOO SOON!
Arena's will be closed? :[ wtf
kon je niet bij de vorige expansions gewoon arena doen met nieuwe skills
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Old town in stormwind voor allianceDopiej schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:04:
[...]
ja duh xD maar waar kan ik die pvp vendors vinden?
(ben nogal nieuw voor pvp na BC niet meer gedaan)
ergens in orgrimmar voor horde
Geen rated iig. Misschien bedoelen ze ook wel dat je wel gewoon practise matches kunt doen, maar dat je er hoe dan ook geen puntjes voor krijgt. Hoewel closed wel heel definitief klinkt...hmr schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:34:
Arena's will be closed? :[ wtf
ik weet dat rated dicht gaat, maar gewoon skirmishBlistimo schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:37:
[...]
Geen rated iig. Misschien bedoelen ze ook wel dat je wel gewoon practise matches kunt doen, maar dat je er hoe dan ook geen puntjes voor krijgt. Hoewel closed wel heel definitief klinkt...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Oke bedankt zal er eens op kijken..Vivaladen schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:30:
[...]
lekker hoor!
en ik zou als ik jou was ook even een kijkje nemen op deze site :
www.wow-petopia.com
kan je van alle hunter pets ook de ability's enzo zien dat is wel handig aangezien je veel opties hebt als hunter , zijn een boel pets met CC ability's maar bijv ook met groeps buffs die heel nuttig zijn!
maar leuk om te horen dat je je zo vermaakt en iedere keer dat je een lvltje omhoog gaat sta je er weer iets beter voor kwa matchmaking aangezien die van bijv lvl 10 t/m 19 lopen en bij lvl 20 begin je weer in een nieuw bracket
[...]
haha ik schrok ook al!Conquest points worden dan ook niet meer uitgereikt en de Honor cap van 4000 is dan ook wel, daarnaast komen er voor honor items te koop die je nu nog met conquest moet aanschaffen (exclusief de items waar nu nog een rating voor is vereist)
Ja ik vind het echt super leuk
Gister nog even zitten inlezen op Spine, tanking tactics gaan goed. Alleen de stacking op de bloods is echt heel, heel, heel belangrijk. De bloods lagen nog te verspreid. Helaas kwam dit ook door mij (te laat taunten/aggro krijgen).
Ik ga nu, Avenger Shield, Reckoning en Judgement bewaren voor het pullen van de beesten. Even kijken of dat werkt.
Ik ga nu, Avenger Shield, Reckoning en Judgement bewaren voor het pullen van de beesten. Even kijken of dat werkt.
Daarom zorgen wij dat DPS minimaal AoE't en dat met name de healers op de Blood tank stacken. Het overkomt met name mij als resto druid gewoon heel vaak dat ik initiele aggro van de Bloods krijg. Als ik dan op de Blood tank ga staan, hoeft hij maar minimaal moeite te doen om aggro over te nemen. Als onze Elemental shaman meegaat wil zij ook graag Chain Lightningend op de Blood tank gaan staan. Werkt ook prima. En met name op de eerste plate en deel 1 van de tweede plate kan je DPS niet als een malle los gaan om zsm die Bloods te DPSen. Ze moeten wel de tijd hebben om bij de Blood tank te komen.
haha dat heeft iedereen die aan ranged combat doet in de lagere lvlsDopiej schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:42:
[...]
Oke bedankt zal er eens op kijken..
Ja ik vind het echt super leukalleen heb ik zo een hekel aan rogues xD
Ambush crit als ze volle heirlooms hebben doet dus echt pijn op laag lvlVivaladen schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:19:
[...]
haha dat heeft iedereen die aan ranged combat doet in de lagere lvlsmaar vrees niet op de hogere lvls zijn ze ook niet zo blij met jou en je Flares haha (naarmate je hoger in lvl komt lijken ze steeds minder onoverwinnelijk te worden hoor)
Die constructie met VP --> JP etc roept toch wel wat vragen op. Er staat dat alle VP volgende week wordt overgezet in JP en dat er geen cap zal zijn. Maar in principe is er wel de cap van 4k JP. Zou je dus echt (in mijn geval) zo'n 10k JP krijgen bij de start van MoP? Zou wel makkelijk zijn om meteen maar even een setje gear te verzamelen.
en dan heb je het nog alleen maar over rauwe damage...Frerk schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:34:
[...]
Ambush crit als ze volle heirlooms hebben doet dus echt pijn op laag lvl
ze doen het ook nog eens "from behind"
(emotionele schade haha)
[ Voor 4% gewijzigd door Vivaladen op 21-08-2012 10:44 ]
@max level, de meeste rogues zijn bar en bar slecht. wat ik meestal doe is mijn macro:Vivaladen schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:19:
[...]
haha dat heeft iedereen die aan ranged combat doet in de lagere lvlsmaar vrees niet op de hogere lvls zijn ze ook niet zo blij met jou en je Flares haha (naarmate je hoger in lvl komt lijken ze steeds minder onoverwinnelijk te worden hoor)
/rofl
/dance
Als dat zo is dan heb ik iets van 13K jp.IntToStr schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:40:
Die constructie met VP --> JP etc roept toch wel wat vragen op. Er staat dat alle VP volgende week wordt overgezet in JP en dat er geen cap zal zijn. Maar in principe is er wel de cap van 4k JP. Zou je dus echt (in mijn geval) zo'n 10k JP krijgen bij de start van MoP? Zou wel makkelijk zijn om meteen maar even een setje gear te verzamelen.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Net als van WotLK naar Cata was er een conversie. Bij WotLK ging het ook nog van tokens naar JP, maar kon je in eerste instantie dus ook boven het limiet gaan welke in de toekomst aangehouden ging worden. Je had volgens mij een week of 2 om al de JP en Honor boven die cap te spenderen. Laterna werd alle boven de cap geconvert naar gold.
Het is eigenlijk hetzelfde als toen, alleen weet ik nu niet zeker of ze ook het teveel aan punten ook weer omzetten in gold
Ik denk alleen niet dat je van je 10k JP lvl 90 items kunt gaan kopen, omdat lvl 90 een requirement is om het uberhaupt aan te kunnen schaffen.
Het is eigenlijk hetzelfde als toen, alleen weet ik nu niet zeker of ze ook het teveel aan punten ook weer omzetten in gold
Ik denk alleen niet dat je van je 10k JP lvl 90 items kunt gaan kopen, omdat lvl 90 een requirement is om het uberhaupt aan te kunnen schaffen.
[ Voor 13% gewijzigd door detheavn op 21-08-2012 10:46 ]
Kan helaas niet meer herinderen hoe het begin cata was , wel weet ik dat JP in begin cata ilvl 333 items waren, terwijl de hc dungeons ilvl 346 droppen, dus het was leuk om slot te vullen welke niet wou droppen maar hc dungeons drops waren beter.
Als er inderdaad geen cap is, gaan er heel veel mensen even 10k+ JP halen om meteen een volledige ilvl set te kunnen kopen zodra ze 90 zijn.
in mijn ogen niet zo'n big deal aangezien ilvl toch onder hc dungeon ilvl is.
Volgens mij was het bij Firelands -> DW inderdaad gewoon JP+VP was zonder cap, alleen kreeg je geen JP zolang je boven de 4k zat, dus moest je het eerst uitgeven om zo onder de 4k te komen.
Als er inderdaad geen cap is, gaan er heel veel mensen even 10k+ JP halen om meteen een volledige ilvl set te kunnen kopen zodra ze 90 zijn.
in mijn ogen niet zo'n big deal aangezien ilvl toch onder hc dungeon ilvl is.
Volgens mij was het bij Firelands -> DW inderdaad gewoon JP+VP was zonder cap, alleen kreeg je geen JP zolang je boven de 4k zat, dus moest je het eerst uitgeven om zo onder de 4k te komen.
op 28 aug, wordt het niet meer mogelijk om vp en cq te krijgen, die overgebleven punten die je dan hebt worden omgezet in jp of hp, ik neem aan dat als je dan boven de 4k komt, de overgebleven punter naar gold worden om gezet of dat je ze gwn kwijt bent.
Ik verwacht ook dat met de release van MoP alle JP die je dan hebt omgezet wordt naar gold, om zo iedereen van 0 te laten starten.
Correct me if i am rong.
Ik verwacht ook dat met de release van MoP alle JP die je dan hebt omgezet wordt naar gold, om zo iedereen van 0 te laten starten.
Correct me if i am rong.
Van WotLK naar Cata is er ook geen reset geweest naar '0' JP, ik zie niet in waarom dat nu anders zou zijn.
idd enkel de hardcap van 4000 jp points blijft geldig dus het max aantal jp je kan hebben als je net level 90 bent is 4000. Kan als je 90 wordt 2 items mee kopen en zo net iets sneller in hc dungeons gaan.detheavn schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:04:
Van WotLK naar Cata is er ook geen reset geweest naar '0' JP, ik zie niet in waarom dat nu anders zou zijn.
en alles wat dan boven de cap komt wordt dan omgezet in Gold??
ga er wel van uit is met de relase van cata ook gebeurd.
weet alleen niet wat de bereking was die ze daarvoor hanterden
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Ja dat merk ik wel..Frerk schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:34:
[...]
Ambush crit als ze volle heirlooms hebben doet dus echt pijn op laag lvl
Ik wordt gestunned en dan *pop* half mijn hp weg..
Heb wel paar keer mooi gehad dat ik de rogue slowde en mn pet daarna ook nog eens en em met 50 hp over nog killde xD
With Patch 5.0.4 on August 28Teunis schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:55:
[...]Blue post van mmo-champ.
•Valor points will be converted to Justice points, and Conquest points will be converted to Honor points.
•Neither of the resultant currencies (Justice and Honor) will have an enforced hard-cap at this time.
het maar net hoe je leest,
a) JP + VP, alles boven 4k -> goud
b) JP + VP, boven 4k geen jP meer in dungeons
c) JP + VP geen restricies
ik denk optie c, ach over week weten we het.
Voor Cata: Patch 4.0.3 (2010-11-15): Justice Points over the 4,000 hard cap will be immediately converted at a ratio of 47 silver 50 copper per Justice Point.thunderlight schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:10:
ga er wel van uit is met de relase van cata ook gebeurd.
dan zou je bij 4000 cap+ 1000 jp 475g krijgendetheavn schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:16:
[...]
Voor Cata: Patch 4.0.3 (2010-11-15): Justice Points over the 4,000 hard cap will be immediately converted at a ratio of 47 silver 50 copper per Justice Point.
dus voor elke 100 jp boven de cap van 4000 krijg je 47.5g
200 jp 95g
etc..
[ Voor 10% gewijzigd door Thommmyy op 21-08-2012 11:28 ]
Voor de lulz nog eens de token conversie opgezocht:
Dat waren betere bedragen, Heb ik nog behoorlijk wat centen aan overgehouden[Emblems of Valor], [Heroism], and [Conquest] will be immediately converted to gold (and not Justice Points) at a ratio of 5g 50s per emblem in Patch 4.0.1. [Badges of Justice] will also be immediately converted to gold at a rate of 1g 83s 30c per badge.
pff heb zin om te spelen alleen moet nog werken tot half 5 en eer dat ik thuis ben is het half 6..
dan eten en rond half 7 kan ik eindelijk spelen xD duurt me nog te lang!!!
zal dan maar eens gaan farmen met 2 chars komende week xD kan nog op mijn druid 6x HoT random doen en 7x normal.. dat is genoeg te doen vanavond xD
dan eten en rond half 7 kan ik eindelijk spelen xD duurt me nog te lang!!!
zal dan maar eens gaan farmen met 2 chars komende week xD kan nog op mijn druid 6x HoT random doen en 7x normal.. dat is genoeg te doen vanavond xD
[ Voor 30% gewijzigd door Dopiej op 21-08-2012 11:50 ]
http://eu.battle.net/wow/...-tiras/Geenbenul/advanced
vanavond transfer eruit gooien. Deze komt ook naar oost west! Moet nog wel aardig gearen, maar ow well
vanavond transfer eruit gooien. Deze komt ook naar oost west! Moet nog wel aardig gearen, maar ow well
Worden er voor MoP ook nieuwe Class/race combi's mogelijk. Zoals dit bijv met cata was dat er ineens ook dwarf shamans en undead hunters bij gekomen zijn?
Wil mijn warlock naar Dranei hebben want humans zijn zo mehh
Humans zijn juistDyoma schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:08:
Worden er voor MoP ook nieuwe Class/race combi's mogelijk. Zoals dit bijv met cata was dat er ineens ook dwarf shamans en undead hunters bij gekomen zijn?

Eigenlijk als ik het goed bekijk zijn er in mijn ogen maar 2 races die ik echt leuk vindt.
Undead
Blood elf
En ik speel alliance ?, hmmmm
Als ik mijn lock (female human) met mijn priest (dranei female) vergelijk dan zijn mijn lock er uit als een 12 jarig emo meisje hahahaha
Ben toch wel benieuwd, heb zelf nagenoeg geen ervaring met macro's maken, heb wel een G19 dus dat kanDarkangle schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:38:
[...]
Zijn mark/nodead/named macro's icm een G19. Zeer effectief. Ik schrijf ze terplekke dus ik zou even moeten inloggen om ze hier te kunnen posten.
Zag ook dat jij de AH redelijk weet te bespelen, gebruik je daar nog aparte addons voor, ik heb wel auctioneer e.d. en een addon om te kijken wat het bv kost om een item te craften. Zit momenteel op ~45k gold, maar er gaat nog wel redelijk wat doorheen met recepten kopen. Alle professions heb ik bijna maxed, op engineering(450) en leatherworking(~200) na.
Zou wel lekker zijn om straks in MoP wat meer geld te kunnen verdienen, ik hou er van om recepten te verzamelen om de collectie compleet te krijgen, dus dat kost wel een beetje
Klopt, maar dat krijg je als die mensen rogue rollen omdat 'ie op dit moment goed is, en verder dus geen enkel idee hebben hoe de class werkt.. Niet dat 't in PvE zoveel beter is, mensen die een 1.8 OH hebben als assassination bijvoorbeeld..ValHallen schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:44:
[...]
@max level, de meeste rogues zijn bar en bar slecht. wat ik meestal doe is mijn macro:
/rofl
/dance
Zag het ja!lanerios schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:52:
http://eu.battle.net/wow/...-tiras/Geenbenul/advanced
Net nog even met Optical naar onze logs gekeken. Dps op de tendons kan beter. Van iedereen eigenlijk.
Heb nu een mooie macro die wel een paar seconden per persoon aan dps zouden moeten opleveren.
Tanks en healers moeten de eerste tendon ook gewoon burnen, dan zou het met een beetje oefening van mensen moeten lukken om betere dmg te doen op die krengen...
Ja en nee. Nee, omdat je tanks en healers op de derde plate niet mee kunnen DPSen. Die hebben dan wel wat anders aan hun hoofden. Dus als je met inflated DPS de eerste twee plates down krijgt betekent het niet automatisch dat de derde ook down wil.hulkie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:31:
[...]
Tanks en healers moeten de eerste tendon ook gewoon burnen, dan zou het met een beetje oefening van mensen moeten lukken om betere dmg te doen op die krengen...
Van de andere kant, als je nu steeds wipet omdat je je plates niet snel genoeg down krijgt kan het motiverend zijn om met de extra DPS van de tanks en healers in elk geval niet vast te komen zitten op plate 1.
Hebben al jullie DPS de on use trinket van de VP vendor? Dat ding is echt heel handig voor burst DPS.
aah, dat deed ik dus niet
ik was te druk bezig om de bloods van de healers af te houden
HumansDyoma schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:08:

(Mek en Viv zijn het over het algemeen best wel eens met elkaar altijd
"Every Man for Himself" ideaal voor PvP heb je een Trinket slotje over
overige racials vind ik ook niet verkeerd! tja het blijven natuurlijk wel Humans en als je de Looks niet aanstaat ofzo dan is het wel begrijpelijk, ieder zn dingetje kwa ras toch?
maar moet wel eerlijk toegeven dat ik mn "Every man for himself"ability wel miste op mn Worgen warrior in PvP alhoewel cosmetisch die "change form" ability best bruut is haha
[ Voor 5% gewijzigd door Vivaladen op 21-08-2012 13:33 ]
Ja is een goede ability ja merk ik ook hoor..Vivaladen schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:32:
[...]
Humans![]()
(Mek en Viv zijn het over het algemeen best wel eens met elkaar altijd)
"Every Man for Himself" ideaal voor PvP heb je een Trinket slotje over
overige racials vind ik ook niet verkeerd! tja het blijven natuurlijk wel Humans en als je de Looks niet aanstaat ofzo dan is het wel begrijpelijk, ieder zn dingetje kwa ras toch?
maar moet wel eerlijk toegeven dat ik mn "Every man for himself"ability wel miste op mn Worgen warrior in PvP alhoewel cosmetisch die "change form" ability best bruut is haha
Ja dat van worgen is cool maar voegt niks toe jammer genoeg..
Met al die reputation requirements in MoP kan een human zeker ook handig zijn
Inderdaad erg leuke factions om te farmen
, en eindelijk ook is factions waar je gewoon 0,0 van krijgt behalve wat gold en een achievement.
Geen mounts geen Quartermaster etc !
Gewoon nutteloze factions die als " levende wijs " in de wereld rond lopen !.
MoP echt tot nu toe alleen maar geweldig, ook in de Beta kwijl ik elke keer weer
MoP echt tot nu toe alleen maar geweldig, ook in de Beta kwijl ik elke keer weer
Bedoel je bovenstaande nou positief of is dit sarcatisch?Mektheb schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:50:
Inderdaad erg leuke factions om te farmen, en eindelijk ook is factions waar je gewoon 0,0 van krijgt behalve wat gold en een achievement.
Deze regel lijkt positief te zijn, maar reputations alleen maar farmen om niets lijkt me nou precies helemaal zinloos.MoP echt tot nu toe alleen maar geweldig, ook in de Beta kwijl ik elke keer weer
Volgens mij is het negatief ogende bedoeld voor de oude factions 
Maar dan klopt het Quartermaster dinkie niet helemaal
Maar dan klopt het Quartermaster dinkie niet helemaal
PositiefIntToStr schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:55:
[...]
Bedoel je bovenstaande nou positief of is dit sarcatisch?
[...]
Deze regel lijkt positief te zijn, maar reputations alleen maar farmen om niets lijkt me nou precies helemaal zinloos.
Dingen zoals The Insane en Titles als The Exalted etc verwelkom ik
Ik ben weg van Kill poppetje X 100000000 en dan ben je exalted, veel liever dan questhub's etc.
Kuranai in 1 dag

dus voor een bepaalde faction 10bier per dag halen ( bijvoorbeeld ) vindt ik best leuk om te doen, tot een zekere hoogte.
Geef mij maar van NPC Y krijg je 10rep per kill
Maar de hoevelheid dingen die er te doen zijn is voor mij al een echte +.
Dan blijf ik teminste niet in een stad hangen ./afk
[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 21-08-2012 14:07 ]
Tja, Tob Barad was ook wel vrij nutteloos. Het enige wat ik daar enigzins nuttig aan vond was het tanking trinket met resist use. Voor de rest was het alleen maar mounts sparen ... wat een eentonige questzooi
Die heb ik dus ook gewoon helemaal niet gedaan
Ja precies
, dan doe ik nog liever wat funny quests en wat dingetjes voor een Faction die niks geeft 
Dan dat ik zoals Tol"barad en die Firelands Daily's moet gaan doen of Argent Tournament. ( bah )
Tot nu toe de echte Quest hub die me beviel was QuelDanas PvP en Quests en leuke looks en gear.
Maar ach ieder ze ding, ik heb in Panda niet veel bijzonders gedaan in de Beta behalve rondjes lopen en op plekken komen waar je eigenlijk niet hoort te komen etc.
Dan dat ik zoals Tol"barad en die Firelands Daily's moet gaan doen of Argent Tournament. ( bah )
Tot nu toe de echte Quest hub die me beviel was QuelDanas PvP en Quests en leuke looks en gear.
Maar ach ieder ze ding, ik heb in Panda niet veel bijzonders gedaan in de Beta behalve rondjes lopen en op plekken komen waar je eigenlijk niet hoort te komen etc.
Hey allemaal, vraagje. Ik zou graag een leuke fun naam willen hebben voor een mage.
Gewoon lekker minder serieus, niet niveau aarsplug (die is iets te laag voor mij), maar iets hoger dan dat.
Gewoon lekker minder serieus, niet niveau aarsplug (die is iets te laag voor mij), maar iets hoger dan dat.
Ik heb in MoP beta alleen maar de pandaren starting area gespeeld en ben wat wild rond gaan rennen als 85 door Pandaria. Ik vind de omgevingen echt erg mooi
Worgenlefay
Hayblinkin
Jarjarblinks
Tinytemper
Cumbust
Nukapotamus
vast nog wel meer
( google ftw )
Hayblinkin
Jarjarblinks
Tinytemper
Cumbust
Nukapotamus
vast nog wel meer
Mijn mage op EU Lightbringer heet Verassing (nee geen spelfout)
Fire spec uiteraard
Verdere verzinsels:
Aantafel
Uitblinker
Vlammetje
Hansklok
Fire spec uiteraard
Verdere verzinsels:
Aantafel
Uitblinker
Vlammetje
Hansklok
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ik zit zelf te twijfelen tussen:
Darkembers
Refreshments
ijsje
>< lastig
Darkembers
Refreshments
ijsje
>< lastig
Nog enkele voorstellen:
iMage
Frostie
Vuurwerk
Astroloog
iMage
Frostie
Vuurwerk
Astroloog
hmm
Astral Caller astroloog
Professor astroloog
dat werkt wel
Astral Caller astroloog
Professor astroloog

Blinkyblink 
Ik vind zelf Refreshments inderdaad wel geinig.
Ik vind zelf Refreshments inderdaad wel geinig.
Blinkyblink is de naam voor "mages" die overal uit blinken. En nee, niet uitblinken als in goed zijn
Mektheb wint het hoor ! stelletje grappenmakers
maakt een nieuwe druid aan met de naam blinkyblink en doet een symbiose op een mage en gaat rondblinkenlanerios schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:54:
Blinkyblink is de naam voor "mages" die overal uit blinken. En nee, niet uitblinken als in goed zijn
Amageing
Manamuncher
Nopriest (en dan hopen dat de mensen de oude AOE-farm filmpjes nog kennen)
Manamuncher
Nopriest (en dan hopen dat de mensen de oude AOE-farm filmpjes nog kennen)
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Uhm.Helza schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:01:
[...]
maakt een nieuwe druid aan met de naam blinkyblink en doet een symbiose op een mage en gaat rondblinken
Druids krijgen Mirror Images, Frost Nova, Ice Armor of Ice Block.
Geen Blink :<
Displacer beast
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Hoeveel nieuwe faction komen er eigenlijk bij, zit nu momenteel op 61 exalted faactions en wil er nog wel een paar bij.Mektheb schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:50:
Inderdaad erg leuke factions om te farmen, en eindelijk ook is factions waar je gewoon 0,0 van krijgt behalve wat gold en een achievement.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Denk je aardig je lol op kan, er komen er best wat bij wat ik gezien heb, hoeveel weet ik niet maar het zijn er best wat.sabriel schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:25:
[...]
Hoeveel nieuwe faction komen er eigenlijk bij, zit nu momenteel op 61 exalted faactions en wil er nog wel een paar bij.
Maar ik ben resto/ balance. Ik heb veel liever Wild Charge. En da's net iets anders dan Blink :<
FF een vraagje,
Mijn guild wil de raid van afgelopen week, 3/8 hc extenden om donderdag weer verder te gaan op Hagara hc.
Nou wil ik zelf eigenlijk voor de reset de rest op normal clearen.
ik dacht namelijk dat je raid ID persoonlijk is.
Dus stel dat ik vanavond 8/8 af maak op normal, en deze morgen weer gereset wordt. kan ik dan donderdag mee met de extended ID van mijn RL??
Mijn guild wil de raid van afgelopen week, 3/8 hc extenden om donderdag weer verder te gaan op Hagara hc.
Nou wil ik zelf eigenlijk voor de reset de rest op normal clearen.
ik dacht namelijk dat je raid ID persoonlijk is.
Dus stel dat ik vanavond 8/8 af maak op normal, en deze morgen weer gereset wordt. kan ik dan donderdag mee met de extended ID van mijn RL??
nop, dan kan je niet meer mee, dacht ik.
Hagara is trouwens echt geweldig op heroic! een van mn favo gevechten van cata
we hadden gister een wipe op 1% doordat iemand een dc hadlanerios schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:07:
nop, dan kan je niet meer mee, dacht ik.

Iemand anders een idee? wat ik zelf heb kunnen vinden:
Dit geeft nog geen antwoord op mijn vraag.If the Raid leader locks himself into the Raid for an additional week, does it set the flag for everyone on the team?
If the raid leader extends his ID, it won't automatically extend the instance ID for everyone who was in the raid. Each player will have to extend his or her own ID.
However, if the raid leader extends his ID inside an instance, when others subsequently enter the instance to join that raid they will get prompted that they will be saved to the extended ID, which they can accept or decline, exactly as when saving to an instance that has already started.
Ik had toevallig nog een betakey over, mocht iemand geïnteresseerde zijn hier staat die: 6493338062133571227029411
Dit topic is gesloten.