Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-06 09:53
NovemberHotel schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:29:
Ik had toevallig nog een betakey over, mocht iemand geïnteresseerde zijn hier staat die: 6493338062133571227029411
"The code you’ve entered has already been claimed." :(

Deze week heeft blizzard een actie:
  • battlechest voor 5 euro
  • wrath of the lich king voor 5 euro
  • cataclysm voor 10 euro
Bron: http://eu.battle.net//wow/en/blog/5690053

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaez
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-02 14:28
Kost ook echt niks meer, is leuk voor als je wil dual box raffen :) voor een 10tje kan je naar 80 met triple xp, en dan ook nog is 40 levels om te granten. Level 2 chars allebei naar 80 > 40x2 grant a levels > MoP komt uit en tada een level 80 monk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Jaez schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:41:
Kost ook echt niks meer, is leuk voor als je wil dual box raffen :) voor een 10tje kan je naar 80 met triple xp, en dan ook nog is 40 levels om te granten. Level 2 chars allebei naar 80 > 40x2 grant a levels > MoP komt uit en tada een level 80 monk :)
Werkt dat zo? En moet je ook niet nog je subscription erbij optellen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaez schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:41:
Dat zat ik mij dus af te vragen.. of MoP ook werkt met RAF . anders is world first level 90 monk natuurlijk ook een laggertje :/

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

Ricmaniac schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:25:
[...]

Dat zat ik mij dus af te vragen.. of MoP ook werkt met RAF . anders is world first level 90 monk natuurlijk ook een laggertje :/
Ja. Alleen krijg je dan niet de achievement.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:46:
[...]

Ja. Alleen krijg je dan niet de achievement.
oooh oke dan is het goed =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Zit toch weer te twijfelen om met WoW te beginnen nu MoP voor de deur staat. Ben een beetje uitgekeken op 'die andere MMO' (The Old Republic). Vroeger betaalde ik mijn gametime altijd met gamecards vanuit de winkel maar wil het nu wel eens gemakkelijker regelen. Nu zag ik dat iDeal één van de ondersteunde betalingsmethoden is maar hoe werkt dit precies? Daarmee bedoel ik dus voor WoW specifiek, ik weet wel hoe iDeal werkt. ;) Sluit je een abonnement af waardoor er automatisch maandelijks geld van je rekening wordt afgehaald of doe je dit elke maand handmatig? Ben namelijk niet echt gecharmeerd van automatische betalingen voor gamediensten.

Alvast bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 363533 op 21-08-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450

Je hebt met iDeal 3 mogelijkheden, 1, 2 of 3 maanden subscription... verder werkt het gewoon als elke iDeal betaling, via je battlenet account word je doorgelinked en kan je betalen en een minuut later kan je inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:38:
Je hebt met iDeal 3 mogelijkheden, 1, 2 of 3 maanden subscription... verder werkt het gewoon als elke iDeal betaling, via je battlenet account word je doorgelinked en kan je betalen en een minuut later kan je inloggen :)
Okee, dat is goed. :) Maar mijn vraag is of er, nadat die 1,2 of 3 maanden zijn afgelopen er automatisch geld van je rekening wordt afgehaald voor de volgende maand, 2 maanden of 3 maanden? Daar ben ik namelijk niet zo gecharmeerd van.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 363533 op 21-08-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450

nee, als je huidige subscription afloopt dan word je account gewoon stopgezet (frozen) net zolang totdat jij weer iets afsluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:43:
nee, als je huidige subscription afloopt dan word je account gewoon stopgezet (frozen) net zolang totdat jij weer iets afsluit
Ah. Bedankt voor de informatie. Reden dat ik dit vroeg is omdat ik de informatie nergens anders kon vinden. Thanks ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06 17:47
Hmm, voor 10 euro binnen de gratis maand even een paar chars boosten naar 80 klinkt nog bijna aantrekkelijk :p

De andere account gewoon laten verlopen en poppetjes negeren terwijl je op je main account een paar leuke nieuwe opties tot je beschikking hebt. Waarschijnlijk heb ik er de tijd niet voor over, maar ach, idee is mooi :)

Mage net van 79,5 naar 80,5 gehaald, eindelijk cata content in. Gaat nog vrij snel eigenlijk dat eerste level, maar op 81 houden de meeste heirlooms op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-06 11:30
IntToStr schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:55:
Hmm, voor 10 euro binnen de gratis maand even een paar chars boosten naar 80 klinkt nog bijna aantrekkelijk :p

De andere account gewoon laten verlopen en poppetjes negeren terwijl je op je main account een paar leuke nieuwe opties tot je beschikking hebt. Waarschijnlijk heb ik er de tijd niet voor over, maar ach, idee is mooi :)

Mage net van 79,5 naar 80,5 gehaald, eindelijk cata content in. Gaat nog vrij snel eigenlijk dat eerste level, maar op 81 houden de meeste heirlooms op...
Ik ben zelf met RaF nu bezig omdat ik monk ga rerollen, en ik kan je vertellen zo snel levellen is fun :D

Gisteren begonnen met 2 mages (ik dual-box ze), en ben nu al 56, krijg per LFD bijna een level al, en de quests erbij soms wel 2 of 3 levels, zeker tot de 40, was het niet vreemd om 3/4 levels per dungeon te krijgen, nu meestal 1,5 level per LFD run :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik weet niet of het handig is om hier te posten, maar tot 27 augustus kun je WoW tot aan cata kopenvoor 20 dollar (geen idee wat dat ik euro is).

Bron:
http://blue.mmo-champion....-warcraft-this-week-only/

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:29
ValHallen schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:34:
Ik weet niet of het handig is om hier te posten, maar tot 27 augustus kun je WoW tot aan cata kopenvoor 20 dollar (geen idee wat dat ik euro is).

Bron:
http://blue.mmo-champion....-warcraft-this-week-only/
Als je dit doet spoor je niet.

Tot 27 augustus kun je WoW Alle delen tot MoP voor €20,- kopen
Bron :
WoW Kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-06 16:01
Ik ga er mee bezig, tijd om mn priest naar 80 te krijgen en een andere class xD

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Goeie moggel..
Gisteren met mijn lowbie huntard maar verder gepvpt..
Is echt top ben level 14 en heb mijn xp maar even stop gezet om wat hp te farmen xD anders kom ik weer in een andere bracket..
Valt me echt 100% mee met pvpen.. Enigste vraag die ik heb hoe krijg je meer HP.. ik heb nu 10 BG gedaan en heb nog maar 470 HP ofzo..
Is het beter om verder te levelen of even te blijven farmen op lvl 14?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 16:46
Dopiej schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:13:
Goeie moggel..
Is echt top ben level 14 en heb mijn xp maar even stop gezet om wat hp te farmen xD anders kom ik weer in een andere bracket..
Valt me echt 100% mee met pvpen.. Enigste vraag die ik heb hoe krijg je meer HP.. ik heb nu 10 BG gedaan en heb nog maar 470 HP ofzo..
Tja, dat gaat op dat level nog niet zo hard, ik geloof dat de vlag scoren in wsg of bases overnemen in ab wel wat extra's geeft, en verder gewoon zo veel mogelijk killen :p zit je ook in een max level guild ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-06 14:03
Dopiej schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:13:
Goeie moggel..
Wordt je niet geowned? door lvl 19 characters in full hierlooms etc.. ?? Het HP farmen op low lvl is killing idd.
Ik dacht dat als iemand zijn XP stop zet hij alleen nog maar in BG's komt waar anderen ook hun xp hebben stop gezet?

ik heb dat ook ooit eens gedaan met een hunter op lvl 19, is niet grappen wordt je alsnog geowned 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-05 22:07
Thommmyy schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:24:
[...]

Wordt je niet geowned? door lvl 19 characters in full hierlooms etc.. ??
Brackets zijn per 5 levels tegenwoordig, dus 14 is het maximale in (de/het)? bracket waar hij in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Thommmyy schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:24:
[...]

Wordt je niet geowned? door lvl 19 characters in full hierlooms etc.. ?? Het HP farmen op low lvl is killing idd.
Ik dacht dat als iemand zijn XP stop zet hij alleen nog maar in BG's komt waar anderen ook hun xp hebben stop gezet?

ik heb dat ook ooit eens gedaan met een hunter op lvl 19, is niet grappen wordt je alsnog geowned 8)7
Nou ik kom nog gewoon bij gasten die full whites hebben.. en maar 200 hp ofzo.. die 1 hit ik bijna allemaal.. sta wel vaak bovenaan op een andere hunter na dan..
Maar ik snap niet hoe een hunter op lvl 12 al 900 hp kan hebben en ik op lvl 14 full heirloom en enchants maar 670 hp heb..
Bartjeh schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:27:
[...]

Brackets zijn per 5 levels tegenwoordig, dus 14 is het maximale in (de/het)? bracket waar hij in zit
Ja is inderdaad t/m lvl 14 dat ik nu zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Dopiej schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:06:
[...]
Maar ik snap niet hoe een hunter op lvl 12 al 900 hp kan hebben en ik op lvl 14 full heirloom en enchants maar 670 hp heb..

[...]
Hebben hunters op de BM tree niet in de eerste tier al meteen talents om meer health te krijgen?, neem aan dat daar dan 3 punten in zitten.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

ValHallen schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:13:
[...]

Hebben hunters op de BM tree niet in de eerste tier al meteen talents om meer health te krijgen?, neem aan dat daar dan 3 punten in zitten.
In de Survival tree inderdaad. 15% maar dan zit hij nog vrij hoog. tenzij er stam enchants zijn gebruikt natuurlijk ;)

[ Voor 12% gewijzigd door knightofn1 op 22-08-2012 09:19 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Lekker lange maintenance vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
knightofn1 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:18:
[...]

In de Survival tree inderdaad. 15% maar dan zit hij nog vrij hoog. tenzij er stam enchants zijn gebruikt natuurlijk ;)
hmm dan ga ik mijn talents maar eens aanpassen vanavond..
betere survivabilty is altijd welkom, zeker met die stomme rogues xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Meh, kan het niet vast volgende week zijn? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:44
Gister mn huntertje van achter in de 80 richting eind 82 geboost. Vooral met LFD en herbs farmen. Dit character moet deze week maar even 85 en LFR ready worden gemaakt.

Ook gisteravond een altrunnetje opgezet. Twee freshly servertransferred mages (eentje van Lanerios) en een pug in 359 gear die nog nooit DS van binnen had gezien. Ook ging Rodie (van hier) ook weer eens mee op zijn /oomkin die al een x aantal maanden stof staat te vangen. Was leuk en het ging nog redelijk soepel ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmm maintenance duurt inderdaad lang.. wilde even inloggen om mijn talents te veranderen.. maar is toch niet verstandig.. via Teamviewer (schok schok schok) een heel stuk lopen gaat em niet worden..
Gaan we dat vanavond maar doen..
Maar heb btw nog nergens een goeie pvp survival build gevonden voor hunter.. misschien zelf maar eens maken dan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vooral de muur was mooi "En daar gaat Marco" dus niet, blink+iceblock ftw

Nu een andere vraag, wat is een goede tactiek voor RaF? Ik heb mn eigen account, vriendin een ander account. Ik heb heirlooms, zij niet. Ze heeft ook geen hoog level om ons te boosten :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Dopiej schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:38:
hmm maintenance duurt inderdaad lang.. wilde even inloggen om mijn talents te veranderen.. maar is toch niet verstandig.. via Teamviewer (schok schok schok) een heel stuk lopen gaat em niet worden..
Gaan we dat vanavond maar doen..
Maar heb btw nog nergens een goeie pvp survival build gevonden voor hunter.. misschien zelf maar eens maken dan xD
Ja, ik snap ook niet waarom die maintenance nu zo lang duurt, patch is toch pas volgende week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-05 22:07
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:39:
Vooral de muur was mooi "En daar gaat Marco" dus niet, blink+iceblock ftw

Nu een andere vraag, wat is een goede tactiek voor RaF? Ik heb mn eigen account, vriendin een ander account. Ik heb heirlooms, zij niet. Ze heeft ook geen hoog level om ons te boosten :(
Dan gewoon allebei geen heirlooms gebruiken joh, je gaat toch hard zat met RaF.

Persoonlijk geef ik meestal de voorkeur aan dungeons runnen. De dungeons plus quests geven je de gear om constant door te gaan. Plus dat het redelijk hard gaat. Als je puur gaat questen, ga je ook wel hard, alleen moet je iedere paar quests van zone gaan switchen omdat je veel harder levelt dan de bedoeling is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Frerk schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:41:
[...]

Ja, ik snap ook niet waarom die maintenance nu zo lang duurt, patch is toch pas volgende week :P
achja geduld is een schone zaak xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Frerk schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:41:
[...]

Patch word waarschijnlijk deze maintenance uitgevoerd, en pas volgende week actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:12

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Anoniem: 233450 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:38:
Dat is dus 1, 3 of 6 maanden waar je uit kan kiezen ;)
Meer maanden is dan uiteraard goedkoper per maand.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Blitzdoctor schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:18:
[...]

Dat is dus 1, 3 of 6 maanden waar je uit kan kiezen ;)
Meer maanden is dan uiteraard goedkoper per maand.
je kan ook altijd nog een digitale prepaid kaart kopen op bepaalde sites en die invullen.. dat is ook nog een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, deze week is de pre-pre patch, dus serverside wordt alles klaar gemaakt voor 5.0.1, volgende week is dan alleen de patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:22:
Jep, deze week is de pre-pre patch, dus serverside wordt alles klaar gemaakt voor 5.0.1, volgende week is dan alleen de patch
moeten de mensen die nu vrij zijn wat langer geduld hebben dan normaal xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha inderdaad, ach, zo erg is het niet. Kan ook TOR zijn xD met de maintenance op de meest onmogelijke tijden.

Wilde eigenlijk nog wat TB dailies doen en gems/enchants gister, wordt ik meegesleurd DS in. Uiteindelijk 3x Tier piece, 1x belt en 1x weapon gekregen. Was wel echt goed te doen. Vanavond de gems/chants maar regelen, dan wordt ik hopelijk wat minder geschopt door sommige mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:25:
haha inderdaad, ach, zo erg is het niet. Kan ook TOR zijn xD met de maintenance op de meest onmogelijke tijden.

Wilde eigenlijk nog wat TB dailies doen en gems/enchants gister, wordt ik meegesleurd DS in. Uiteindelijk 3x Tier piece, 1x belt en 1x weapon gekregen. Was wel echt goed te doen. Vanavond de gems/chants maar regelen, dan wordt ik hopelijk wat minder geschopt door sommige mensen :P
ghehe ik kan me er op dit moment niet voor zetten om een LFR of uberhaupt HoT's te doen.. maar denk dat ik dat komend weekend en tot volgende week toch maar ga doen tot de patch..
Denk komende dagen ook maar een MoP online kopen weet niet of ik de digital CE pack ga doen of de gewone (denk eerder gewone de CE vind ik wel beetje aan de dure kant..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik eigenlijk ook niet, maar DS normal blijft leuk. Vooral de eerste keer was geweldig "nee, er zit geen verschil in met LFR" Alleen bijna alles maar xD met moeite ging het tanken toch goed toen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:35:
Ik eigenlijk ook niet, maar DS normal blijft leuk. Vooral de eerste keer was geweldig "nee, er zit geen verschil in met LFR" Alleen bijna alles maar xD met moeite ging het tanken toch goed toen :p
Achja, ik wil wel mee met mijn guild raiden maar ze raiden op vrijdag avond.. dan train ik voor voetbal en ga daarna meestal stappen.. vind ik niet echt tactische dag om te raiden.. ik zie een dinsdag of donderdag wel als goede dag voor te raiden met een guild..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:35:
Ook lang niet bij iedere boss hoor, maar je ziet in LFR vaak dat mensen de mechanics compleet negeren. Als je dat doet is de overgang naar normal wel groot ja.. Maar goed, DS blijft leuk ja. We hebben voor morgen weer een guildrun staan, maar onze GL wil de hele zooi nu omgooien omdat ze boos is op onze core groep omdat ze geen OS hebben. Ik begrijp haar ook wel een beetje, 't is nu bijna expansion time en ik snap wel dat je met je progression raiding guild dan 8/8HC af wil hebben.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Niet elke boss, dat klopt. Maar Hagara, Gunship, Spine en madness zijn toch net anders :p en dat zijn net de wat lastige fights.

Ik ben het daar wel mee eens trouwens, ik wil echt graag 8/8HC hebben, maar dan moet er echt veel focus zijn in een raid, en als daar een raid setup voor omgegooid moet worden, dan moet dat maar (let wel op! dit gaat niet op voor de casual guilds, ik spreek nu vanuit hardcore raid ervaring)

4/8 is makkelijk
6/8 is lastiger
8/8 is echt gewoon door rammen.

De guild waar ik nu in zit zit op 6/8. Hopelijk deze reset 7/8, Spine gaat steeds beter.

[ Voor 17% gewijzigd door corset op 22-08-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indeed ik hoop dat ik ook nog is spine dood ga krijgen voor de release, maar krijg er een steeds harder hoofd in !
Wil me meta :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:51:
Niet elke boss, dat klopt. Maar Hagara, Gunship, Spine en madness zijn toch net anders :p en dat zijn net de wat lastige fights.

Ik ben het daar wel mee eens trouwens, ik wil echt graag 8/8HC hebben, maar dan moet er echt veel focus zijn in een raid.

4/8 is makkelijk
6/8 is lastiger
8/8 is echt gewoon door rammen.

De guild waar ik nu in zit zit op 6/8. Hopelijk deze reset 7/8, Spine gaat steeds beter.
Een aantal mensen zijn bij ons gewoon niet gefocust en gegeared genoeg om verder te komen dan Morchok HC. Misschien heb ik als puur DPS class makkelijk praten maar ik vind het gewoon te simpel om als healer/tank bij een raiding guild te gaan om vervolgens gewoon überhaupt geen OS te hebben...

Gunship is trouwens niet zo anders, je moet alleen écht die onslaughts met z'n allen soaken en die sappers dood maken(dus een DK mee voor easy mode) :P

[ Voor 8% gewijzigd door Frerk op 22-08-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mee eens ja. Ik had een OS, holy. Ben retri gegaan voor de guild, terwijl ik echt een pleuris hekel had aan retri. Gearen gingen lekker snel, en mn gear begint nu gewoon goed te worden.

Ik ben van mening dat iedereen die een OS kan hebben die nuttig kan zijn voor sommige fights, die gewoon moet hebben. Al is het een healer, dps of tank OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:59:
Mee eens ja. Ik had een OS, holy. Ben retri gegaan voor de guild, terwijl ik echt een pleuris hekel had aan retri. Gearen gingen lekker snel, en mn gear begint nu gewoon goed te worden.

Ik ben van mening dat iedereen die een OS kan hebben die nuttig kan zijn voor sommige fights, die gewoon moet hebben. Al is het een healer, dps of tank OS.
indeed dat is mijn mening ook :), gelukkig ben ik aardig tevreden over de "vaste raiders bij ons".

Het is alleen altijd wel 8 top mensen en 2 random's erbij in de zin van 3 maanden wel spelen 1 jaar niet etc, ach we zullen zien in MoP gaat het roer wel weer om.
Hoop ik de kans krijg om tot de officers te blijven en niet alleen als recruitment officer, dan kan ik me is active gaan bemoeien met dingen :). ( terwijl ik eigenlijk de originele mede oprichter ben van de guild lolz )

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 22-08-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Precies. Het is zo ontzettend makkelijk(al helemaal als je een guild achter je hebt) om je OS een beetje fatsoenlijk te gearen. Onze priest healer heeft in 2 weken een resto druid op 390iLvl gekregen, als je dan gems, enchants en een beetje verstand van je class hebt dan zit je met de huidige 30% nerf echt wel goed.

Als je met je guild heroic modes will doen dan moet je gewoon bereid zijn om ook je OS te gearen vind ik, zo simpel is het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, ben nu met een mage bezig te gearen, fire en arcane. Daarnaast nog een Priest aan het levellen en in MoP een monk. Dan heb ik in mists voor de raids:

paladin -> Tank/melee dps
mage -> fire/arcane
priest -> Healing/Shadow
Monk -> Tank/healing
Shaman -> Melee dps/Healing (komt er nog aan via transfer)

dan ben ik voor alles beschikbaar. Ik wil gewoon efficient zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:06:
Jep, ben nu met een mage bezig te gearen, fire en arcane. Daarnaast nog een Priest aan het levellen en in MoP een monk. Dan heb ik in mists voor de raids:

paladin -> Tank/melee dps
mage -> fire/arcane
priest -> Healing/Shadow
Monk -> Tank/healing
Shaman -> Melee dps/Healing (komt er nog aan via transfer)

dan ben ik voor alles beschikbaar. Ik wil gewoon efficient zijn
Dat heb ik dan weer dus niet, ik blijf bij me Mage en speel ook alleen me Mage.
Verder zorg ik wel ik me inlees etc en natuurlijk is een alt speel maar niet om te raiden.

Maar misschien kom ik hier op terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ik speel een Rogue en die blijf ik ook spelen, hoewel ik een Warlock alt(Nu 83) heb om het 2e team aan te vullen(alt run group).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-06 14:26
Dit heb ik beschikbaar in MoP:

Pala: Retri/Prot
DK: unholy
Druid: Feral dps/resto
Mage: Fire
Hunter: BM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Dit heb ik helaas niet genoeg van beschikbaar in MoP:

Tijd :-(

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Santho schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:12:

Ach aan de andere kant anders zit ik weer 7 dagen per week meer dan +8 uur te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Mektheb schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:13:
[...]

Ach aan de andere kant anders zit ik weer 7 dagen per week meer dan +8 uur te spelen ;)
That were the good old days.. :9

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Ik kan alleen s avonds nog maar spelen omdat ik mijn afsluitende stage moet lopen voor een half jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Santho schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:12:

Same here.. daarom speel ik ook gewoon casual en als ik eens tijd heb probeer ik eens mee te gaan met raid van guild mja zoals ik al zei gaat dat moeilijk aangezien ik op vrijdag bijna nooit kan xD.

Ik ga gewoon levelen in MoP en ik zie wel waar het schip strand xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

's avonds en in het weekend, genoeg om te raiden(Al helemaal als het weer zoals cata wordt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mektheb schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:08:
[...]

Dat heb ik dan weer dus niet, ik blijf bij me Mage en speel ook alleen me Mage.
Verder zorg ik wel ik me inlees etc en natuurlijk is een alt speel maar niet om te raiden.

Maar misschien kom ik hier op terug ;)
had ik dus ook, maar ja we hadden ooit op bloodhoof een Shaman nodig (primordial fury denk ik? weet het niet zeker), dus een shaman gaan levellen, 1.5 week later op 70 en gegeared voor kara.
In wotlk hadden we een mage nodig, dus een mage geleveled xD

Voor mij is het simpel, als een guild een char nodig heeft, schop me, en ik level dat char.

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 22-08-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Petje af hoor zo gek krijgt niemand me :), ik kan niet op andere char's spelen zonder A al me verleden en B me achievments en C me mounts en D me gold en F het is geen mage dus no portals >.>

Ja ik ben nogal eigenwijs xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:17:
[...]

had ik dus ook, maar ja we hadden ooit op bloodhoof een Shaman nodig (primordial fury denk ik? weet het niet zeker), dus een shaman gaan levellen, 1.5 week later op 70 en gegeared voor kara.
In wotlk hadden we een mage nodig, dus een mage geleveled xD

Voor mij is het simpel, als een guild een char nodig heeft, schop me, en ik level dat char.
Mijn guild heeft nog een rogue nodig voor rated battlegrounds @ Hellscream alliance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ja, ik kan eigenlijk ook niet zonder m'n achievements en mounts.. Voelt zo incompleet aan :P Maar ik blijf toch wel raiden op m'n Rogue, hoewel ik wel ontzettend benieuwd ben welke spec 't eigenlijk gaat worden in MoP.. In WotLK was assassination baas, nu is 't combat(Nee niet sub, ga weg.), gaan we dan toch eens fatsoenlijke subtlety zien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mektheb schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:18:
Petje af hoor zo gek krijgt niemand me :), ik kan niet op andere char's spelen zonder A al me verleden en B me achievments en C me mounts en D me gold en F het is geen mage dus no portals >.>

Ja ik ben nogal eigenwijs xD
Ik ben ook eigenwijs, maar de achievements heb ik me nooit zo aan gestoord, eerder de mounts en zo, want met MoP geen issue meer is :p

Maar ik ga absoluut niets lopen levelen omdat een guild dat nodig heeft, dan recruiten ze dat maar. Ik speel liever dat wat ik wil spelen. Aangezien ik een behoorlijke altoholic ben is dat normaal geen probleem, maar er bestaat ook nog zoiets als een persoonlijke voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Frerk schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:23:
Ja, ik kan eigenlijk ook niet zonder m'n achievements en mounts.. Voelt zo incompleet aan :P Maar ik blijf toch wel raiden op m'n Rogue, hoewel ik wel ontzettend benieuwd ben welke spec 't eigenlijk gaat worden in MoP.. In WotLK was assassination baas, nu is 't combat(Nee niet sub, ga weg.), gaan we dan toch eens fatsoenlijke subtlety zien? :P
dan heb je geluk dat dat allemaal account wide gaat worden he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ter info nog even de extra uitleg bij de currency conversions:
Reward Currencies: Conversions, 5.0.4, & You!
Can you continue earning JP/HP if you pass the soft cap of 4000. Remember, HARD CAP was removed (and that will only be from August 28 - September 25) since Valor and Conquest will convert to their lesser forms and any excess will go over the cap?

The second question is currency conversion. When 5.1 drops (which is probably MoP), will we keep some JP/HP and have excess converted to gold; will all of it be converted to gold; or will no conversion happen?

Yes, starting August 28, you can earn as much as you want, since there's no cap at all on the Justice and Honor currencies from that day, until September 25. With Mists of Pandaria, the caps will be applied, and players will be reduced to 4000 Honor and 4000 Justice - any excess points will be converted on September 25 to gold at the rates described before.
De bedragen waren overigens 35s per HP en 47s per JP. Helaas dus geen bergen JP tot je beschikking in MoP, maar wel wat extraatjes qua gold of als je nog heirlooms wil hebben kun je die "goedkoop" krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:30:
[...]

Gelukkig wel :) had van mij in WOTLK al gemogen maar goed blizzard is wel vaker wat laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 16:46
IntToStr schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:33:

[...]

De bedragen waren overigens 35s per HP en 47s per JP. Helaas dus geen bergen JP tot je beschikking in MoP, maar wel wat extraatjes qua gold of als je nog heirlooms wil hebben kun je die "goedkoop" krijgen.
Dan ga ik even flink wat honor farmen :) op een redelijke dag heb ik ongeveer 2x de cap dus maar eens kijken of ik wat extra gold kan binnenharken :p

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
IntToStr schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:33:

[...]

Kan je me uiteggen hoe ik die dan goedkoop kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
destroye schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:40:
[...]

Kan je me uiteggen hoe ik die dan goedkoop kan krijgen?
Simpel, valor points zijn een stuk sneller te verzamelen als JP :)

LFR/LFD elke week je mainraid.

Meeste van mij characters hebben iets van 4000 tot 10000 VP, ik kan wel wat JP gebruiken voor die nieuwe staff Heirloom, en nog een paar trinkets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

[...]

Yep, m'n Argent en War hippogryphs op m'n lock hebben zou leuk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Frerk schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:43:
[...]

Yep, m'n Argent en War hippogryphs op m'n lock hebben zou leuk zijn :P
ja ik heb 76 mount op mijn dk op ander realm.. waaronder alle netherwing drakes enzo..
Alhoewel ik die als druid eiggenlijk niet nodig heb is het leuk om te hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Laatst online: 20-05 08:43
had de changes wel gelezen, maar er nog niet zo bij stilgestaan:
hit & expertise in MoP

ik vond het een goeie uitleg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Weet eigenlijk iemand precies wat er allemaal account wide gaat worden? Zijn dit alleen de mount/pet achievements of ook de raiding achievements? Mss beter vraag welke worden niet account wide? Feat of strenghts worden ook account wide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Grompie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:58:
[...]

Weet eigenlijk iemand precies wat er allemaal account wide gaat worden? Zijn dit alleen de mount/pet achievements of ook de raiding achievements? Mss beter vraag welke worden niet account wide? Feat of strenghts worden ook account wide?
achievenents in z'n geheel worden accountwide, net als mounts.
enige wat je niet kunt doen is de afzonderlijke voorwaarden van een achievement op verschillende characters doen (tenzij de verschillende voorwaarden ook weer achievements zijn)
om 'bloody rare' te halen bijvoorbeeld, moet je al die mobs op 1 toon halen.
een meta-achievement die uit afzonderlijke achievements bestaat kun je wel op verschillende toons halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:58:
[...]

Volgens mij alles behalve dingen waarvoor je echt iets speciaals gedaan moet hebben zoals Gladiator titles en Mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ok geregeld met mn vriendin

dit wordt em:

1x 80 = 40 levels
1x 40 = 20 levels
1x 20 = 10 levels
= monk naar 80 (kan pas vanaf level 10 als je faction gekozen hebt)

Dan snel doorknallen voor de guild en dan yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-06 09:05
Frerk schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:23:
Sub is wel de leukste spec om te doen, ook al is de damage output van combat een stuk hoger (op een paar bazen in DS na dan). Voor boss fights lekker schreeuwen om heals "I need 5 CP!", op Morchok de mechanics kunnen negeren. Als ik überhaupt MoP ga spelen, doe mij dan maar subtlety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
JoeBravo schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:58:
had de changes wel gelezen, maar er nog niet zo bij stilgestaan:
hit & expertise in MoP

ik vond het een goeie uitleg. :)
hmm, nu ik er over nadenk, zie ik een kans voor blizzard om te trollen: een trinket met expertise en een haste, mastery of crit proc/use... bruikbaar voor alle dps. goeie kans dat deze voor meerdere classes BiS is ook nog _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kun je eigenlijk een nieuwe account openen, RAF doen, oude account mergen met je nieuwe account?

Ik heb maar zo'n 3 weken totdat ik op vakantie ga en daarna komt MoP vrij snel uit, dus misschien is het ook wel niet zo handig om te willen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
IntToStr schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:48:
Kun je eigenlijk een nieuwe account openen, RAF doen, oude account mergen met je nieuwe account?

Ik heb maar zo'n 3 weken totdat ik op vakantie ga en daarna komt MoP vrij snel uit, dus misschien is het ook wel niet zo handig om te willen proberen...
Ja, en om veel issues te verkomen zorg ervoor dat het op zelfde persoongegevens geregistreed wordt.

Zo ver ik me kan herinderen kun je zelfs je eigen battlenet account een RAF sturen

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Teunis schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:01:
[...]

Ja, en veel issues te verkomen zorg ervoor dat op zelfdepersoon geregristreed staan.

Zo ver ik me kan herinderen kun je zelfs je eigen battlenet account een RAF sturen
Krijg je dan alle charachters ook samen op 1 login?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kun je gewoon een 2e wow account aan je battle.net toevoegen en die nieuwe wow account dus een RAF sturen? Dan log je in met hetzelfde emailadres/wachtwoord voor beide accounts, maar je kunt dus wel RAF met jezelf spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Voor RAF moet het een nieuw account/spel aanschaf zijn,
in die tijd heb je dus 2 accounts (als meedere account onder 1 battle net hebt hangen krijg je extra selectie boxje onder de login gegevens), er zijn zelf "trukjes" om een kopie van wow te maken zonder dat giga veel meer schijf ruimte kost. (heb thuis ergens die bat files)

na de RAF kun je prima je level 80's oververhuizen al is dat wel een dure bezigheid.
beetje het zelfde als multi-boxen dus.zou zegen stuur je zelf een RAF, hij geld toch maar 1 week of zo.

offtopic:
heeft onderhand nu 5 account :x, stomme raf mounts

[ Voor 36% gewijzigd door Teunis op 22-08-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ah, je moet nog wel de standaard character transfer betalen zo te zien. Dat maakt het niet zo leuk ineens :p Al kun je je 2e account verder gewoon negeren of blijven gebruiken uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Teunis schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:06:
Voor RAF moet het een nieuw account/spel aanschaf zijn,
in die tijd heb je dus 2 accounts (als meedere account onder 1 battle net hebt hangen krijg je extra selectie boxje onder de login gegevens), er zijn zelf "trukjes" om een kopie van wow te maken zonder dat giga veel meer schijf ruimte kost. (heb thuis ergens die bat files)

na de RAF kun je prima je level 80's oververhuizen al is dat wel een dure bezigheid.
beetje het zelfde als multi-boxen dus.zou zegen stuur je zelf een RAF, hij geld toch maar 1 week of zo.

offtopic:
heeft onderhand nu 5 account :x, stomme raf mounts
Heb je geen bat voor nodig :) gewoon 2x Wow.exe launchen en je kan alles spelen. Mocht het naar een andere PC moeten, gewoon de map kopieren. (ik doe dit bijna dagelijks xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
ValHallen schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:23:
[...]

Mijn guild heeft nog een rogue nodig voor rated battlegrounds @ Hellscream alliance :P
tijd begint te dringen voor zowel de RBG's als de Arena..
zodra de patch er is en het seizoen voorbij is is het afgelopen ermee :( beetje net alsof ze bij de Dungeons de heroic mode weg zouden halen en je alleen normals kan doen :S

wel jammer genoot altijd bijzonder veel vd RBG's die deden je de onkunde en chaos vd randoms snel vergeten haha

maarja vanaf de 29e is er geen conquest meer en worden de items die je nu met conquest kan kopen (behalve de rating items) beschikbaar voor honor, niet dat dat gameplay wise wat goedmaakt ofzo..

daarna maar weer naar lvl 90 en dan begint het feest weer van voor af aan haha

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
vindt de kopie wel makelijk hoef bij inlogen niet telkens mijn selectie van account aan te passen (ja das 1 extra klik, lazzy)

je moet niet voor de account transfer betalen, uiteindelijk heb je 1 extra account met een level 80 daarop, je kan die leeg plukken en links laten liggen, of je kan maandelijks blijven betalen voor dat account of je transfert de toon naar de main-account

en ter verduidelijk dit hoe ze link maken, dus ja kan op zelfde battlenet account.
How long will I be linked to my recruit(s)?

The link between the veteran and recruit account will last for 90 days from the date that the recruited account is created. For the link to work properly, your recruit must create a new World of Warcraft account using the Starter Edition key in your invitation email.
-edit-
Monk kunen wel met RAF realm-first krijgen :X source

[ Voor 42% gewijzigd door Teunis op 22-08-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeiend :), ik ben niet van plan monk first te worden laatstaan wat anders !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Die methode met levels granten zorgt er dus voor dat de eerste monks nog binnen de minuut na release van MoP op level 80 zullen staan :p

Ik denk dat ik deze trucs maar ga bewaren voor een periode waarin het "rustig" is, zoals het einde van een patch. Misschien dat ik nog wel besluit om nu alvast die 2x 5 euro te betalen voor een extra account. Kan me niet voorstellen dat dit binnen een afzienbare tijd veel goedkoper kan worden en het bedrag zou geen ramp zijn om uiteindelijk weinig/niets mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Thysiej schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:39:
[...]

Sub is wel de leukste spec om te doen, ook al is de damage output van combat een stuk hoger (op een paar bazen in DS na dan). Voor boss fights lekker schreeuwen om heals "I need 5 CP!", op Morchok de mechanics kunnen negeren. Als ik überhaupt MoP ga spelen, doe mij dan maar subtlety
Ik heb sub überhaupt nog niet geprobeerd in Cata, voornamelijk omdat mijn enige taak is om zoveel mogelijk damage te doen terwijl je niet dood gaat, en dan doe ik niet de moeite om een ingewikkeldere spec te spelen voor minder DPS. Als Subtlety beter is in MoP geef ik 't wel een kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Refreshment of Ironforge <3 leukste naam+titel die ik nu heb (dwarf mage)

nu ook echt on topic:

1x 80 = 40 levels
2x 30 = 30 levels

Granten, maar dan vraag ik me af. Je kan niet hoger dan je eigen level granten
Gaat dit dan werken of niet?

Voor een Dwarven monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:14:
Granten, maar dan vraag ik me af. Je kan niet hoger dan je eigen level granten
Gaat dit dan werken of niet?
Granten vanaf een 85 main? :p
(ik heb ooit een char overgezet daarvoor om dat te kunnen tbf)

[ Voor 11% gewijzigd door detheavn op 22-08-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
neh, ik maak deze chars puur voor de levelling van de monk, en aangezien je alleen kan granten van de char die ook gelevelled is xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:35:
neh, ik maak deze chars puur voor de levelling van de monk, en aangezien je alleen kan granten van de char die ook gelevelled is xD
http://www.mmo-champion.com/threads/1175159-RAF-Monk-Level-Granting-The-Guide <-- zou hier even kijken, volledige guide met betrekkening to RAF en monks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
awesome! dank

Gister heroic gecleared, BiS shoulders en pants gekregen. Ook OS ret wapen, maar die heb ik aan een guildie gegeven voor zn tank OS.

Wel wat leuke attempts op spine gekregen, en ging nu een stuk beter qua tanking. Helaas was mn eerste switch iets te vroeg gecalled wat voor iets van chaos zorgde. Maar de tendon dps gaat een stuk beter. Nu nog uitvogelen hoe ik meer dps kan doen op dat ding.

[ Voor 93% gewijzigd door corset op 23-08-2012 07:33 ]

• Dopiej
Vanavond maar eens JP en VP farmen voor komende week xD

• IntToStr
Gisteren was een bijzondere dag, eindelijk m'n laatste tier token binnen :D Had al 2 maanden gems en enchant in m'n bags zodat ik snel kon wisselen, maar het is dus zo ver. Een mooie nieuwe helm.

Verder uiteraard nog steeds geen indomitable pride en tank shield gezien. Hoewel ik in principe al vrede heb met het feit dat ik ze waarschijnlijk nooit ga krijgen, is het toch een soort strijd om ze toch in ieder geval nog voor MoP te gaan zien droppen :p

En ik ga denk ik ook maar een paar HoT dungeons tanken om zo snel mogelijk nog wat extra JP binnen te harken. Toch snel verdiend allemaal.

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-06 16:45
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:44:
awesome! dank

Gister heroic gecleared, BiS shoulders en pants gekregen. Ook OS ret wapen, maar die heb ik aan een guildie gegeven voor zn tank OS.

Wel wat leuke attempts op spine gekregen, en ging nu een stuk beter qua tanking. Helaas was mn eerste switch iets te vroeg gecalled wat voor iets van chaos zorgde. Maar de tendon dps gaat een stuk beter. Nu nog uitvogelen hoe ik meer dps kan doen op dat ding.
welke switch?

maar nu met de 30% nerf is ut zoveel makkelijker. op het begin van de fight de twee rechter corruptions downen daarna blijft de twee tanks staan zodat ze beide 2 snacks van de 20% damage reduce krijgt. ondertussen zijn de twee linker corruptions ook gekilled. en rol je een keer. dan is het gewoon wachten op bloods en de amalgation killen. repeat en rinse. en niet wachten op de grip aangezien alleen maar langzamer gaat en meer healings debuffs komen.

Voor dps incraese is het je goed de class forums af te gaan. retpala is bijvoorbeeld zeer goed..

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• corset
Lcount schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:50:
[...]

welke switch?

maar nu met de 30% nerf is ut zoveel makkelijker. op het begin van de fight de twee rechter corruptions downen daarna blijft de twee tanks staan zodat ze beide 2 snacks van de 20% damage reduce krijgt. ondertussen zijn de twee linker corruptions ook gekilled. en rol je een keer. dan is het gewoon wachten op bloods en de amalgation killen. repeat en rinse. en niet wachten op de grip aangezien alleen maar langzamer gaat en meer healings debuffs komen.

Voor dps incraese is het je goed de class forums af te gaan. retpala is bijvoorbeeld zeer goed..
Klopt inderdaad, we wachten nu tot een X tijd voor de grip, dit vertraagt alleen maar omdat het toch steeds 10 a 15 seconde kost. Qua switch:

Tank Blood staat bij de plate, slacht er daar 10 af
Tank Amal staat bij de andere kant (tail part)

zodra er 10 bloods dood zijn, ruilen we van plek. En dan nuke tendon

• IntToStr
Hoewel het bij ons niet heroic maar normal is laat ik de andere tank altijd de amal doen en ikzelf als paladin de bloods. Hierbij ga ik in tank spec, maar in dps gear (wel met schild uiteraard). Zodra de andere tank de nuclear blast heeft laten komen gaat hij de bloods bij de healers oppakken en ga ik mee nuken in m'n dps gear en met VP trinket.

Geen idee of zoiets ook op heroic werkt, maar zo kan ik nog wel eens matige burst dps een beetje opvangen als er weer eens wat nieuwelingen / ubersocials mee gaan :p
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.