Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Dopiej schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:30:
[...]

dan heb je geluk dat dat allemaal account wide gaat worden he!
Yep, m'n Argent en War hippogryphs op m'n lock hebben zou leuk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Frerk schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:43:
[...]

Yep, m'n Argent en War hippogryphs op m'n lock hebben zou leuk zijn :P
ja ik heb 76 mount op mijn dk op ander realm.. waaronder alle netherwing drakes enzo..
Alhoewel ik die als druid eiggenlijk niet nodig heb is het leuk om te hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
had de changes wel gelezen, maar er nog niet zo bij stilgestaan:
hit & expertise in MoP

ik vond het een goeie uitleg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Dopiej schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:30:
dan heb je geluk dat dat allemaal account wide gaat worden he!
Weet eigenlijk iemand precies wat er allemaal account wide gaat worden? Zijn dit alleen de mount/pet achievements of ook de raiding achievements? Mss beter vraag welke worden niet account wide? Feat of strenghts worden ook account wide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Grompie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:58:
[...]

Weet eigenlijk iemand precies wat er allemaal account wide gaat worden? Zijn dit alleen de mount/pet achievements of ook de raiding achievements? Mss beter vraag welke worden niet account wide? Feat of strenghts worden ook account wide?
achievenents in z'n geheel worden accountwide, net als mounts.
enige wat je niet kunt doen is de afzonderlijke voorwaarden van een achievement op verschillende characters doen (tenzij de verschillende voorwaarden ook weer achievements zijn)
om 'bloody rare' te halen bijvoorbeeld, moet je al die mobs op 1 toon halen.
een meta-achievement die uit afzonderlijke achievements bestaat kun je wel op verschillende toons halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:58:
[...]

Volgens mij alles behalve dingen waarvoor je echt iets speciaals gedaan moet hebben zoals Gladiator titles en Mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05 16:14
ok geregeld met mn vriendin

dit wordt em:

1x 80 = 40 levels
1x 40 = 20 levels
1x 20 = 10 levels
= monk naar 80 (kan pas vanaf level 10 als je faction gekozen hebt)

Dan snel doorknallen voor de guild en dan yay!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 11:16
Frerk schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:23:
Ja, ik kan eigenlijk ook niet zonder m'n achievements en mounts.. Voelt zo incompleet aan :P Maar ik blijf toch wel raiden op m'n Rogue, hoewel ik wel ontzettend benieuwd ben welke spec 't eigenlijk gaat worden in MoP.. In WotLK was assassination baas, nu is 't combat(Nee niet sub, ga weg.), gaan we dan toch eens fatsoenlijke subtlety zien? :P
Sub is wel de leukste spec om te doen, ook al is de damage output van combat een stuk hoger (op een paar bazen in DS na dan). Voor boss fights lekker schreeuwen om heals "I need 5 CP!", op Morchok de mechanics kunnen negeren. Als ik überhaupt MoP ga spelen, doe mij dan maar subtlety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
JoeBravo schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:58:
had de changes wel gelezen, maar er nog niet zo bij stilgestaan:
hit & expertise in MoP

ik vond het een goeie uitleg. :)
hmm, nu ik er over nadenk, zie ik een kans voor blizzard om te trollen: een trinket met expertise en een haste, mastery of crit proc/use... bruikbaar voor alle dps. goeie kans dat deze voor meerdere classes BiS is ook nog _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:15
Kun je eigenlijk een nieuwe account openen, RAF doen, oude account mergen met je nieuwe account?

Ik heb maar zo'n 3 weken totdat ik op vakantie ga en daarna komt MoP vrij snel uit, dus misschien is het ook wel niet zo handig om te willen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:27
IntToStr schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:48:
Kun je eigenlijk een nieuwe account openen, RAF doen, oude account mergen met je nieuwe account?

Ik heb maar zo'n 3 weken totdat ik op vakantie ga en daarna komt MoP vrij snel uit, dus misschien is het ook wel niet zo handig om te willen proberen...
Ja, en om veel issues te verkomen zorg ervoor dat het op zelfde persoongegevens geregistreed wordt.

Zo ver ik me kan herinderen kun je zelfs je eigen battlenet account een RAF sturen

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Teunis schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:01:
[...]

Ja, en veel issues te verkomen zorg ervoor dat op zelfdepersoon geregristreed staan.

Zo ver ik me kan herinderen kun je zelfs je eigen battlenet account een RAF sturen
Krijg je dan alle charachters ook samen op 1 login?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kun je gewoon een 2e wow account aan je battle.net toevoegen en die nieuwe wow account dus een RAF sturen? Dan log je in met hetzelfde emailadres/wachtwoord voor beide accounts, maar je kunt dus wel RAF met jezelf spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Voor RAF moet het een nieuw account/spel aanschaf zijn,
in die tijd heb je dus 2 accounts (als meedere account onder 1 battle net hebt hangen krijg je extra selectie boxje onder de login gegevens), er zijn zelf "trukjes" om een kopie van wow te maken zonder dat giga veel meer schijf ruimte kost. (heb thuis ergens die bat files)

na de RAF kun je prima je level 80's oververhuizen al is dat wel een dure bezigheid.
beetje het zelfde als multi-boxen dus.zou zegen stuur je zelf een RAF, hij geld toch maar 1 week of zo.

offtopic:
heeft onderhand nu 5 account :x, stomme raf mounts

[ Voor 36% gewijzigd door Teunis op 22-08-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ah, je moet nog wel de standaard character transfer betalen zo te zien. Dat maakt het niet zo leuk ineens :p Al kun je je 2e account verder gewoon negeren of blijven gebruiken uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Teunis schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:06:
Voor RAF moet het een nieuw account/spel aanschaf zijn,
in die tijd heb je dus 2 accounts (als meedere account onder 1 battle net hebt hangen krijg je extra selectie boxje onder de login gegevens), er zijn zelf "trukjes" om een kopie van wow te maken zonder dat giga veel meer schijf ruimte kost. (heb thuis ergens die bat files)

na de RAF kun je prima je level 80's oververhuizen al is dat wel een dure bezigheid.
beetje het zelfde als multi-boxen dus.zou zegen stuur je zelf een RAF, hij geld toch maar 1 week of zo.

offtopic:
heeft onderhand nu 5 account :x, stomme raf mounts
Heb je geen bat voor nodig :) gewoon 2x Wow.exe launchen en je kan alles spelen. Mocht het naar een andere PC moeten, gewoon de map kopieren. (ik doe dit bijna dagelijks xD)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
ValHallen schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:23:
[...]

Mijn guild heeft nog een rogue nodig voor rated battlegrounds @ Hellscream alliance :P
tijd begint te dringen voor zowel de RBG's als de Arena..
zodra de patch er is en het seizoen voorbij is is het afgelopen ermee :( beetje net alsof ze bij de Dungeons de heroic mode weg zouden halen en je alleen normals kan doen :S

wel jammer genoot altijd bijzonder veel vd RBG's die deden je de onkunde en chaos vd randoms snel vergeten haha

maarja vanaf de 29e is er geen conquest meer en worden de items die je nu met conquest kan kopen (behalve de rating items) beschikbaar voor honor, niet dat dat gameplay wise wat goedmaakt ofzo..

daarna maar weer naar lvl 90 en dan begint het feest weer van voor af aan haha

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
vindt de kopie wel makelijk hoef bij inlogen niet telkens mijn selectie van account aan te passen (ja das 1 extra klik, lazzy)

je moet niet voor de account transfer betalen, uiteindelijk heb je 1 extra account met een level 80 daarop, je kan die leeg plukken en links laten liggen, of je kan maandelijks blijven betalen voor dat account of je transfert de toon naar de main-account

en ter verduidelijk dit hoe ze link maken, dus ja kan op zelfde battlenet account.
How long will I be linked to my recruit(s)?

The link between the veteran and recruit account will last for 90 days from the date that the recruited account is created. For the link to work properly, your recruit must create a new World of Warcraft account using the Starter Edition key in your invitation email.
-edit-
Monk kunen wel met RAF realm-first krijgen :X source

[ Voor 42% gewijzigd door Teunis op 22-08-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeiend :), ik ben niet van plan monk first te worden laatstaan wat anders !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Die methode met levels granten zorgt er dus voor dat de eerste monks nog binnen de minuut na release van MoP op level 80 zullen staan :p

Ik denk dat ik deze trucs maar ga bewaren voor een periode waarin het "rustig" is, zoals het einde van een patch. Misschien dat ik nog wel besluit om nu alvast die 2x 5 euro te betalen voor een extra account. Kan me niet voorstellen dat dit binnen een afzienbare tijd veel goedkoper kan worden en het bedrag zou geen ramp zijn om uiteindelijk weinig/niets mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Thysiej schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:39:
[...]

Sub is wel de leukste spec om te doen, ook al is de damage output van combat een stuk hoger (op een paar bazen in DS na dan). Voor boss fights lekker schreeuwen om heals "I need 5 CP!", op Morchok de mechanics kunnen negeren. Als ik überhaupt MoP ga spelen, doe mij dan maar subtlety
Ik heb sub überhaupt nog niet geprobeerd in Cata, voornamelijk omdat mijn enige taak is om zoveel mogelijk damage te doen terwijl je niet dood gaat, en dan doe ik niet de moeite om een ingewikkeldere spec te spelen voor minder DPS. Als Subtlety beter is in MoP geef ik 't wel een kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Refreshment of Ironforge <3 leukste naam+titel die ik nu heb (dwarf mage)

nu ook echt on topic:

1x 80 = 40 levels
2x 30 = 30 levels

Granten, maar dan vraag ik me af. Je kan niet hoger dan je eigen level granten
Gaat dit dan werken of niet?

Voor een Dwarven monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:14:
Granten vanaf een 85 main? :p
(ik heb ooit een char overgezet daarvoor om dat te kunnen tbf)

[ Voor 11% gewijzigd door detheavn op 22-08-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
neh, ik maak deze chars puur voor de levelling van de monk, en aangezien je alleen kan granten van de char die ook gelevelled is xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-05 23:07
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:35:
neh, ik maak deze chars puur voor de levelling van de monk, en aangezien je alleen kan granten van de char die ook gelevelled is xD
http://www.mmo-champion.com/threads/1175159-RAF-Monk-Level-Granting-The-Guide <-- zou hier even kijken, volledige guide met betrekkening to RAF en monks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
awesome! dank

Gister heroic gecleared, BiS shoulders en pants gekregen. Ook OS ret wapen, maar die heb ik aan een guildie gegeven voor zn tank OS.

Wel wat leuke attempts op spine gekregen, en ging nu een stuk beter qua tanking. Helaas was mn eerste switch iets te vroeg gecalled wat voor iets van chaos zorgde. Maar de tendon dps gaat een stuk beter. Nu nog uitvogelen hoe ik meer dps kan doen op dat ding.

[ Voor 93% gewijzigd door corset op 23-08-2012 07:33 ]

• Dopiej
Vanavond maar eens JP en VP farmen voor komende week xD

• IntToStr
Gisteren was een bijzondere dag, eindelijk m'n laatste tier token binnen :D Had al 2 maanden gems en enchant in m'n bags zodat ik snel kon wisselen, maar het is dus zo ver. Een mooie nieuwe helm.

Verder uiteraard nog steeds geen indomitable pride en tank shield gezien. Hoewel ik in principe al vrede heb met het feit dat ik ze waarschijnlijk nooit ga krijgen, is het toch een soort strijd om ze toch in ieder geval nog voor MoP te gaan zien droppen :p

En ik ga denk ik ook maar een paar HoT dungeons tanken om zo snel mogelijk nog wat extra JP binnen te harken. Toch snel verdiend allemaal.

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:04
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:44:
awesome! dank

Gister heroic gecleared, BiS shoulders en pants gekregen. Ook OS ret wapen, maar die heb ik aan een guildie gegeven voor zn tank OS.

Wel wat leuke attempts op spine gekregen, en ging nu een stuk beter qua tanking. Helaas was mn eerste switch iets te vroeg gecalled wat voor iets van chaos zorgde. Maar de tendon dps gaat een stuk beter. Nu nog uitvogelen hoe ik meer dps kan doen op dat ding.
welke switch?

maar nu met de 30% nerf is ut zoveel makkelijker. op het begin van de fight de twee rechter corruptions downen daarna blijft de twee tanks staan zodat ze beide 2 snacks van de 20% damage reduce krijgt. ondertussen zijn de twee linker corruptions ook gekilled. en rol je een keer. dan is het gewoon wachten op bloods en de amalgation killen. repeat en rinse. en niet wachten op de grip aangezien alleen maar langzamer gaat en meer healings debuffs komen.

Voor dps incraese is het je goed de class forums af te gaan. retpala is bijvoorbeeld zeer goed..

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• corset
Lcount schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:50:
[...]

welke switch?

maar nu met de 30% nerf is ut zoveel makkelijker. op het begin van de fight de twee rechter corruptions downen daarna blijft de twee tanks staan zodat ze beide 2 snacks van de 20% damage reduce krijgt. ondertussen zijn de twee linker corruptions ook gekilled. en rol je een keer. dan is het gewoon wachten op bloods en de amalgation killen. repeat en rinse. en niet wachten op de grip aangezien alleen maar langzamer gaat en meer healings debuffs komen.

Voor dps incraese is het je goed de class forums af te gaan. retpala is bijvoorbeeld zeer goed..
Klopt inderdaad, we wachten nu tot een X tijd voor de grip, dit vertraagt alleen maar omdat het toch steeds 10 a 15 seconde kost. Qua switch:

Tank Blood staat bij de plate, slacht er daar 10 af
Tank Amal staat bij de andere kant (tail part)

zodra er 10 bloods dood zijn, ruilen we van plek. En dan nuke tendon

• IntToStr
Hoewel het bij ons niet heroic maar normal is laat ik de andere tank altijd de amal doen en ikzelf als paladin de bloods. Hierbij ga ik in tank spec, maar in dps gear (wel met schild uiteraard). Zodra de andere tank de nuclear blast heeft laten komen gaat hij de bloods bij de healers oppakken en ga ik mee nuken in m'n dps gear en met VP trinket.

Geen idee of zoiets ook op heroic werkt, maar zo kan ik nog wel eens matige burst dps een beetje opvangen als er weer eens wat nieuwelingen / ubersocials mee gaan :p

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-05 23:07
lanerios schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:55:
[...]

Klopt inderdaad, we wachten nu tot een X tijd voor de grip, dit vertraagt alleen maar omdat het toch steeds 10 a 15 seconde kost. Qua switch:

Tank Blood staat bij de plate, slacht er daar 10 af
Tank Amal staat bij de andere kant (tail part)

zodra er 10 bloods dood zijn, ruilen we van plek. En dan nuke tendon
14 seconden is de ideale tijd :)

dan heb je de laatste grip in de 2 seconden voordat de almagation explode. en heb je volle dps tijd op de tendon

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:57
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:44:
awesome! dank

En vergeet je BiS belt niet ;) Ik heb goede hoop dat onze resto shaman misschien weer terug komt voor zondag. Dan hebben we onze SP ook als burst, gaat een hoop schelen!

Was leuk die raid van gister. De eerste 6 bosses HC 2healen maakt het allemaal net ff wat sneller. Spine gaat m inderdaad wel worden, maar de dps moet echt hoger!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Is er iemand die mij nog een tip kan geven over mijn main voor MoP?
Ben bezig met VP's sparen, alleen ga ik dat niet meer halen voor de patch van woensdag denk ik.
Ga wel mijn best doen om nog één ding te kopen om mijn ilvl op te hogen maar denk dat ik verder aardig klaar ben voor MoP.
Raiden doe ik niet, dus die items kan je skippen...

En de jp's die ik heb, stuk of 2000, gewoon bewaren en wachten op het goud ervoor?

RZor @ Argent Dawn

Gruwelijk gejatte Icoon!

• IntToStr
Of je laat je VP ook gewoon verlopen (dus naar JP omzetten) en gaat zo van start in MoP :) Lijkt me niet dat het veel uitmaakt tijdens het levelen en als je toch niet raid maakt de gear ook niet zo veel uit.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:27
lanerios schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:14:
Refreshment of Ironforge <3 leukste naam+titel die ik nu heb (dwarf mage)

nu ook echt on topic:

1x 80 = 40 levels
2x 30 = 30 levels

Voor een Dwarven monk
Beste als volgt:

1 x level 80
1 x level 40
2x level 20

Je levelt je monk to 99% xp van lvl 1 voordat je gaat granten (op die manier kom je uit op lvl 80 met 99% xp).
Dan gebruik je lvl 20 nummer 1 om tot 10 te granten, lvl 20 nummer 2 om tot 20 te granten, lvl 40 om tot 40 te granten, lvl 80 om tot 80 te granten.
Hierna naar Hyjal, als je Hyjal binnenkomt ding je lvl 81 van de discovery XP, hoef je maar 1 level te doen in hyjal en dan kun je al naar deepholm, rest is de bekende weg :)

• detheavn
Krukar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:14:
[...]
Je levelt je monk to 99% xp van lvl 1 voordat je gaat granten (op die manier kom je uit op lvl 80 met 99% xp).
Dan gebruik je lvl 20 nummer 1 om tot 10 te granten, lvl 20 nummer 2 om tot 20 te granten, lvl 40 om tot 40 te granten, lvl 80 om tot 80 te granten.
Als je dag 1 inlogt op je monk, hem 10 dagen laat staan en daarna pas begint met granten, heb je nog 1,5 (3 voor pandaren) levels aan rested XP ook nog :)

[ Voor 1% gewijzigd door detheavn op 23-08-2012 11:22 . Reden: kleine verduidelijking ]

• Dopiej
detheavn schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:27:
[...]

Als je dag 1 inlogt op je monk, hem 10 dagen laat staan en daarna pas begint met granten, heb je nog 1,5 (3 voor pandaren) levels aan rested XP ook nog :)
denk niet dat de meeste zo lang kunnen wachten xD

• detheavn
De eerste week ben ik sowieso nog kei hard bezig met m'n main te levelen ... welke dat ook moge zijn op dat moment :p
Die 10 dagen wachten kunnen voor mij echt wel :)

• Frerk

Frerk

*bliep*

Wuuuuuuuut. Die laatste beta build is een release candidate, en Rogue yellow damage is gewoon nog verder generfed, wtf. Moet ik een auto attack class worden ofzo ;__;

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
Afgelopen dinsdag dan eindelijk de knoop doorgehakt en mijn guild (Ravens) verlaten en een iets meer hardcore guild gejoined (Abyss) zodat ik met MoP er vol tegenaan kan :) 3x week met optioneel nog een 4de dag als de kill binnen handbereik is maar het net niet wou lukken de vorige dag door tijdgebrek :)

Gisteren avond na een avondje uitgeweest te zijn, kwam ik om een uur of 10 thuis.. ik kom online.. direct een raid invite.. even DW hc killen :P ze zouden een FL hc run doen (voor raggie mount) maar waren zo snel klaar dat ze ook maar even een DS HC run er achteraan deden, en ik kwam net op tijd voor DW. Ze wisten dat ik die nog niet gekilled had dus ik mocht direct mee :)

Direct een kill en de Kiril heroic mogen looten en de mount :P als bonus ook nog een rode gem in het ei, lol..
niet gek voor een half uurtje toevallig online komen

• detheavn
Auto attack damage het meeste van je DPS?
Welkom terug in TBC :)

• Helza
detheavn schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:39:
Auto attack damage het meeste van je DPS?
Welkom terug in TBC :)
:F
Helza schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:39:
Afgelopen dinsdag dan eindelijk de knoop doorgehakt en mijn guild (Ravens) verlaten en een iets meer hardcore guild gejoined (Abyss) zodat ik met MoP er vol tegenaan kan :) 3x week met optioneel nog een 4de dag als de kill binnen handbereik is maar het net niet wou lukken de vorige dag door tijdgebrek :)

Gisteren avond na een avondje uitgeweest te zijn, kwam ik om een uur of 10 thuis.. ik kom online.. direct een raid invite.. even DW hc killen :P ze zouden een FL hc run doen (voor raggie mount) maar waren zo snel klaar dat ze ook maar even een DS HC run er achteraan deden, en ik kwam net op tijd voor DW. Ze wisten dat ik die nog niet gekilled had dus ik mocht direct mee :)

Direct een kill en de Kiril heroic mogen looten en de mount :P als bonus ook nog een rode gem in het ei, lol..
Nice ! :)

• Krukar
Frerk schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:35:
Wuuuuuuuut. Die laatste beta build is een release candidate, en Rogue yellow damage is gewoon nog verder generfed, wtf. Moet ik een auto attack class worden ofzo ;__;
Wie zegt dat deze build RC is dan?

De beta kan zomaar nog enkele weken duren en zelfs als de game Gold gaat brengen ze waarschijnlijk nog wel een patch uit op release-day (was bij alle vorige expansions ook zo).

• Vivaladen
Dopiej schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:28:
[...]

denk niet dat de meeste zo lang kunnen wachten xD
haha ik hou het lekker bij human :P pandaren en monk class zijn niet echt mijn ding ;)

• detheavn
Vivaladen schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:55:
[...]
haha ik hou het lekker bij human :P pandaren en monk class zijn niet echt mijn ding ;)
}:|

Every day I'm shuff'lin' *mop mop mop mopmopmop mop mop mop* Shuff'lin' shuff'lin' :p

• Vivaladen
detheavn schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:57:
[...]

}:|

Every day I'm shuff'lin' *mop mop mop mopmopmop mop mop mop* Shuff'lin' shuff'lin' :p
Hahaha! nou iedere keer als ik mezelf als padaren probeer voor te stellen moet ik of aan Yogi bear denken of aan balou van junglebook :P met een grappig waggelend loopje erbij waar je je na enige tijd aan kapot gaat ergeren :P ik hou het wel lekker tijdloos bij Human Paladin O-)

• Helza
Krukar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:53:
[...]

Wie zegt dat deze build RC is dan?

De beta kan zomaar nog enkele weken duren en zelfs als de game Gold gaat brengen ze waarschijnlijk nog wel een patch uit op release-day (was bij alle vorige expansions ook zo).
Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/august/releaseFlagged.jpg

zie laatste string in tekst..

maar er zal zullen vast nog wel een paar kleine wijzigingen komen, dat blijven ze toch altijd wel doen, zelfs na release

• Dopiej
Vivaladen schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:00:
[...]

Hahaha! nou iedere keer als ik mezelf als padaren probeer voor te stellen moet ik of aan Yogi bear denken of aan balou van junglebook :P met een grappig waggelend loopje erbij waar je je na enige tijd aan kapot gaat ergeren :P ik hou het wel lekker tijdloos bij Human Paladin O-)
Ik denk dan aan kunfu panda van die animantie films xD
Ik ga wrsch. wel eens kijken om te testen maar denk dat ik het ook op hunter en druid houd.. maarja je weet maar nooit hé..

• detheavn
Dopiej schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:03:
[...]
!!! Jack Black was awesome als Po! :D

• JoeBravo
Dopiej schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:03:
[...]

Ik ga wrsch. wel eens kijken om te testen maar denk dat ik het ook op hunter en druid houd.. maarja je weet maar nooit hé..
na het voor de 4e keer bekijken van de MoP cinematic, kon ik het niet laten om kung fu panda te gaan kijken :P
qua uiterlijk heeft het (natuurlijk) grote gelijkenissen, maar de algehele sfeer is imo toch wel heel anders.

ben al weken bezig met uitvogelen welke class en welk ras ik wil gaan spelen in MoP, incl hoe ze er uit zien in m'n favoriete transmog gear 8)7
hunter/shaman, tauren m/f, pandaren m/f of goblin f... ik kom er niet uit ;(

alliance is makkelijk: spacegoat, ik bedoel draenei O+ :P

• Krukar
Helza schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:01:
[...]

[afbeelding]

zie laatste string in tekst..

maar er zal zullen vast nog wel een paar kleine wijzigingen komen, dat blijven ze toch altijd wel doen, zelfs na release
Als je op die "release x86" doelt, dat staat er bij elke (beta-)build achter sinds ze 2 verschillende clients gebruiken voor x86 en 64-bits en geeft gewoon aan dat dit de x86 versie van de build betreft, heeft niets met een release van het spel te maken :)

• detheavn
Krukar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:39:
[...]
Als je op die "release x86" doelt, dat staat er bij elke (beta-)build achter sinds ze 2 verschillende clients gebruiken voor x86 en 64-bits en geeft gewoon aan dat dit de x86 versie van de build betreft, heeft niets met een release van het spel te maken :)
Klopt niet helemaal, dat release staat er pas een dag of 2, daarvoor stond er gewoon Beta :)

• Krukar
detheavn schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:43:
[...]

Klopt niet helemaal, dat release staat er pas een dag of 2, daarvoor stond er gewoon Beta :)
:? In mijn client staat er sinds de uitrol van de nieuwe beta-client 1,5 maand geleden gewoon Release x86 achter elke build....

Inmiddels is er ook al weer een nieuwe build, 16016 uit wat maar aangeeft dat die release niet doelt op de gamestatus maar op het type client.

• detheavn
Krukar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:50:
[...]
Inmiddels is er ook al weer een nieuwe build, 16016 uit wat maar aangeeft dat die release niet doelt op de gamestatus maar op het type client.
Ja, dat zei ik eerder ook al :p

Naar mijn inziens geeft alpha, beta , etc niet veel meer anders aan dan hoe bezeten een spel is van bugs :p

• Dopiej
JoeBravo schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:36:
[...]

na het voor de 4e keer bekijken van de MoP cinematic, kon ik het niet laten om kung fu panda te gaan kijken :P
qua uiterlijk heeft het (natuurlijk) grote gelijkenissen, maar de algehele sfeer is imo toch wel heel anders.

ben al weken bezig met uitvogelen welke class en welk ras ik wil gaan spelen in MoP, incl hoe ze er uit zien in m'n favoriete transmog gear 8)7
hunter/shaman, tauren m/f, pandaren m/f of goblin f... ik kom er niet uit ;(

alliance is makkelijk: spacegoat, ik bedoel draenei O+ :P
Hmm met dat transmoggen heb ik me nog totaal niet bezig gehouden..
Mja zelfde als wat ik in MoP ga spelen (gewoon mijn chars verder levelen die ik nu heb) en denk dat me druid toch mijn main gaat blijven..

• detheavn
Ben nu holy pala aan het spelen welke best funny is, daarnaast altijd mijn favoriete enhance shammy! :D

Wordt alleen even kiezen wat ik als eerste level. Als die kameraad van mij Blood DK blijft, dan ga ik gewoon holy pala, gewoon dungeon zerging :D

En de pala challenge mode set <3
* detheavn kwijlt z'n toetsenbord onder.

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Eindelijk word LFR veranderd.

Ze zagen toch in dat het een verplichting was in sommige gevallen, en de replay value niet ten goede komt.
Darkangle schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:39:
Eindelijk word LFR veranderd.

Ze zagen toch in dat het een verplichting was in sommige gevallen, en de replay value niet ten goede komt.
indeed ! :D

• IntToStr
Ter info de uitleg die ik ben gaan zoeken nav de posts hierboven:
We know that competitive players seem to dislike the idea of having to go through LFR to get some upgrades and that some will always go there as long as there is any chance at all of getting the slightest competitive advantage from it.
Of course we would prefer that LFR wasn’t part of the progression path for guilds that are raiding normal/heroic content, and so we have made some additional adjustments for the next iteration of LFR, for example:

- Currently we have two separate item levels in LFR, items from the last 2 encounters have a level of 390, while the rest have 384, this made the LFR gear from Deathwing a bit too attractive for just about everyone, including hardcore raiders, so we’ve decided that this needed to be changed for MoP.
Our initial intention was that this difference would work as a special reward for beating such difficult encounters but that didn’t really translate in LFR since those encounters don’t have a difficulty that is relevant enough for this reward to be warranted.
Basically our intention for MoP is that if we decide to give a slight bump and increase the loot table ilvl of end bosses, that same bump won’t be applied to LFR but only to normal/heroic modes.

- While the LFR gear from a new tier will continue to be slightly better than the normal difficulty items from the previous tier, we’ll structure the power level of future tiers’ LFR loot so that it doesn’t replace Heroic gear from the previous raid, and we’re continuing to discuss other solutions internally to limit the pressure for competitive raiders to run LFR.

- We’ve also made a slight change on how Terrace of Endless Spring and Heart of Fear are going to roll out. These two raids will still be split into three separate queues for LFR, but we no longer plan to release them all on the same day, instead, we’ll unlock one queue each week. We hope that by the time all of the bosses are available in LFR, organized raiders will have had two full weeks to work on normal difficulty and one week for Heroic difficulty.

While I don’t expect this to completely stop raiding guilds from feeling some need to go into LFR, I hope that it will provide less incentive, they shouldn’t feel obligated to continue running LFR for a long time on top of their normal/heroic progression, I’d say if LFR remains somewhat interesting for 2-3 weeks to some players that want one or two specific items from there, that’s not such a big issue.
toon volledige bericht

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Aan de ene kant een goed idee, maar aan de andere kant wordt LFR nu waarschijnlijk ondoenlijk gezien je de meeste "goede" raiders nu gaat mislopen...

Ah well, we zien wel wat eruit komt :)

Want a cookie?!

Klinkt voor mij helemaal prima, ik wil toch alleen maar de normal / heroic's doen en niet LFR om maar extra random dingen binnen te harken voor de items die ik miss.

Ik hoef echt niet de zelfde instance op 3 difficulties te doen.

• detheavn
Renquin schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:59:
Aan de ene kant een goed idee, maar aan de andere kant wordt LFR nu waarschijnlijk ondoenlijk gezien je de meeste "goede" raiders nu gaat mislopen...
Ligt eraan wat bijvoorbeeld een set-bonus van je tier voor invloed heeft op je DPS/HPS/TPS/WhateverPS.
In bepaalde gevallen was het gewoon aantrekkelijker om 2x raidfinder te hebben ipv 4x Hc FL.

Ik ben het er verder wel grandioos mee eens dat het niet aan LFR moet liggen om competatief te blijven en dat het eigenlijk geen concurrerende gear moet zijn voor last tier Hc.

Mij gaat het in RF voornamelijk om een setje voor de looks :p
Ik had het idee dat LFR me opgedrongen werd, omdat ik dan meer VP's kreeg en kans op Gear die ik toch usefull vondt.

Als ik nu met Normal / Heroci een stuk betere gear krijg, en daarom niet de zelfde content hoef te doen kwa uiterlijk etc.
Ben ik daar wel voor.
Anders ben je het echt zo snel zat

• detheavn
To be fair, het verschil in stats van LFR en Normal was toch best groot. Persoonlijk vond ik dat LFR gear eigenlijk wel gewoon meer in line had kunnen liggen met de HoT Hc dungeons. De procs en set bonusen hadden het in z'n geheel toch wel beter gemaakt dan dat :)

Het probleem is gewoon dat je zoiets niet in relatie kunt leggen tot een paar heroic dungeons die diezelfde tier uit zijn gekomen. Zowel die dungeons als de nieuwe LFR zouden meer in lijn moeten zijn met bijvoorbeeld de vorige normal tier ...

Volgens mij wordt ik steeds onduidelijker ...

* detheavn cries in hoekje D:

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Is er de afgelopen anderhalve maand nog e.e.a. aangepast in-game? Of is alles nog exact hetzelfde.
Zit even te kijken of ik de draad nog oppak voordat de expansion uitkomt :)

• Burlok86
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04 11:35
Woensdag komt de nieuwe patch waarin de wereld om zal 'schakelen' naar MoP, dus alle talents zullen al worden aangepast. Pet battles en Pandaria komen uiteraard pas op 25 september, maar ik zou zelf alvast goed willen wennen aan de nieuwe talents voordat MoP begint.
Een volle maand heb je daar echter ook niet voor nodig, dus je zou nog even kunnen wachten.
(afgelopen 1,5 maand is er trouwens afaik 0,0 veranderd)
Paar daagjes xD, voorsprong in de beta scheeld enorm.

• toolkist
  • Niet online
Helza schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:39:
Afgelopen dinsdag dan eindelijk de knoop doorgehakt en mijn guild (Ravens) verlaten en de Kiril heroic mogen looten en de mount :P als bonus ook nog een rode gem in het ei, lol..
Ah dus dat was de reden dat je ons verliet :p

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:21:
Is er de afgelopen anderhalve maand nog e.e.a. aangepast in-game? Of is alles nog exact hetzelfde.
Zit even te kijken of ik de draad nog oppak voordat de expansion uitkomt :)
Hey Schuiteman ook terug van weggeweest?
Ik heb ondertussen 2 lvl 85 xD mijn druid en heb ook mijn hunter naar aszune getransfert xD

• EJSchuiteman
Burlok86 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:28:
Woensdag komt de nieuwe patch waarin de wereld om zal 'schakelen' naar MoP, dus alle talents zullen al worden aangepast. Pet battles en Pandaria komen uiteraard pas op 25 september, maar ik zou zelf alvast goed willen wennen aan de nieuwe talents voordat MoP begint.
Een volle maand heb je daar echter ook niet voor nodig, dus je zou nog even kunnen wachten.
(afgelopen 1,5 maand is er trouwens afaik 0,0 veranderd)
Thnx voor de update.
Dopiej schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:35:
[...]

Hey Schuiteman ook terug van weggeweest?
Ik heb ondertussen 2 lvl 85 xD mijn druid en heb ook mijn hunter naar aszune getransfert xD
Yep, heb lekker van de vakantie en het mooie weer genoten >:)
Haha goed bezig, kunnen we samen eens dingen ondernemen. Binnenkort maar weer eens online kijken.
toolkist schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:31:
[...]

Ah dus dat was de reden dat je ons verliet :p
Lol Lol.

Nou ik heb er vaker over gedacht om in eens Horde te gaan worden en een andere guild te joinen hoor ;).
Maar nee het is gezellig hier bij mijn server en niet de beste progress maar wel lol :)

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:38:
[...]

Thnx voor de update.

[...]

Yep, heb lekker van de vakantie en het mooie weer genoten >:)
Haha goed bezig, kunnen we samen eens dingen ondernemen. Binnenkort maar weer eens online kijken.
ja kunnen wel samen een LFR of een paar HoT's doen..
Ben ook overstapt van het tanken naar het healen xD
Eljie heeft me bijna een hele set bezorgd en me helemaal geholpen met mijn talents enz.
Kom je ook op Ventrilo dan 's avonds?

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-05 02:03
komt account wide achievs en mounts ook al komende woensdag?
destroye schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:45:
Dat hoop ik wel :)

• detheavn
Geiv pet battles :D

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:43:
[...]

ja kunnen wel samen een LFR of een paar HoT's doen..
Ben ook overstapt van het tanken naar het healen xD
Eljie heeft me bijna een hele set bezorgd en me helemaal geholpen met mijn talents enz.
Kom je ook op Ventrilo dan 's avonds?
Kijk dat scheelt een stuk.
Yep mijn mic werkt weer dus kan weer op Ventrilo.

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

destroye schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:45:
Als dat zo is dan ga ik kijken of ik niet ga rerollen in MoP :D (wil alle achievements houden)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:50:
[...]

Kijk dat scheelt een stuk.
Yep mijn mic werkt weer dus kan weer op Ventrilo.
ja inderdaad heb nu volgens mij 383 iLvl ofzo..
Mooi zo dan zie ik je daar wel op verschijnen..
Ga je weer verder met Jany spelen of ander char?

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:54:
[...]

ja inderdaad heb nu volgens mij 383 iLvl ofzo..
Mooi zo dan zie ik je daar wel op verschijnen..
Ga je weer verder met Jany spelen of ander char?
Ja denk eerst weer met Jany. Wil mijn Druid ooit ook nog wel overgooien maar dat zie ik nog wel.
En aangezien jij kan healen scheelt dat ook weer wachttijd :P

Zou ook wel leuk zijn als komende woensdag account-wide achieves en mounts doorgevoerd worden!!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:00:
[...]

Ja denk eerst weer met Jany. Wil mijn Druid ooit ook nog wel overgooien maar dat zie ik nog wel.
En aangezien jij kan healen scheelt dat ook weer wachttijd :P

Zou ook wel leuk zijn als komende woensdag account-wide achieves en mounts doorgevoerd worden!!
Ja indd scheelt zeker.. alleen is het soms toch nog wel eens lang wachten op een tank mja..

Ja inderdaad! Dan het ik op m'n druid ook eindelijk veel mounts xD

• destroye
zojuist dit gevonden: Account-wide Achievements, pets, and mounts
In Patch 5.0.4 and beyond, the majority of your character's Achievements, pets, and mounts will be shared with your other characters. Please read: Bringing Achievements to the Account Level, by Greg "Ghostcrawler" Street

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

destroye schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:12:
zojuist dit gevonden: Account-wide Achievements, pets, and mounts
In Patch 5.0.4 and beyond, the majority of your character's Achievements, pets, and mounts will be shared with your other characters. Please read: Bringing Achievements to the Account Level, by Greg "Ghostcrawler" Street
w00t, vanaf volgende week kan ik dus mijn kip gaan mounten (anzu mount) op mijn alts :D

Edit: typo fix :P

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

• detheavn
ValHallen schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:16:
[...]
w00t, vanaf volgende week kan ik dus mijn kip gaan mounten (azune mount) op mijn alts :D
Anzu? ;)

• destroye
Zojuist volgensmij volledige patch notes gezien:

Account-wide Achievements, pets, and mounts

World Event: Attack on Theramore Isle
Warchief Garrosh, obsessed with assuring the Horde’s supremacy over Kalimdor, launches an all-out attack against Jaina's island home of Theramore. Though valiant Alliance defenders rush to repel the sudden onslaught, they’ll soon find themselves unprepared for the terrible scope of Garrosh's true plans… In the Public Test Realm, we will be testing this event at specified intervals. Keep an eye on our PTR Feedback forum for more details as they become available.

AOE Looting
Area of effect looting comes to World of Warcraft with this patch. After killing a group of enemies in close proximity, when you loot one of their corpses, the loot window will include items from all of the nearby corpses for which you have loot rights.

BattleTag support in World of Warcraft
Players who have enabled their BattleTag will now be able to: See BattleTag friends in your friends list.
Add and remove BattleTag friends.
Send BattleTag invites to other players via right-click.

Classes: General
See also: Patch 5.0.4 (class changes) All classes have been updated with a new talent system, improved abilities, and spells (accessible throughout levels 1-85). Your character's talents have been reset. Many old talents have been converted to specialization abilities.
Druids now have access to a fourth class specialization: Guardian.
New spells are now learned automatically. Class trainers are only needed to change talents, glyphs, class specialization, or to utilize the dual specialization feature.
All characters now take 30% less damage from other players.
Hunters lose their ranged slot, the item in this slot when the patch goes live will be placed into their backpack. Ranged weapons will now have to be placed into the Main Hand slot. The off-hand slot cannot be used if the Main Hand holds a Bow, Crossbow or Gun.

Intellect now only increases spell power and not mana.
Expertise now also reduces the hunter's ranged attacks to be dodged.

Currency Conversion

Chef's Award and Dalaran Cooking Award has been removed. Existing awards have been converted to Epicurean's Award at a rate of 1:1.

Valor, Conquest, Justice and Honor point conversion:[2]

• toolkist
  • Niet online
Zou de 11e char slot ook al beschikbaar zijn volgende week?

• destroye
Items

Spell Penetration has been replaced by PvP Power on existing items.
Head enchants removed
Enchants that modify the gear in your head slot have been removed from the game. This includes older head enchants of every type.
Relics, ranged, and thrown items
The slot in which ranged, relics, and thrown items were previously equipped has been removed. All weapons should now be equipped in the weapon slot.
Ranged weapons, including wands, have been adjusted to be more powerful.
Ranged weapons no longer have a minimum range.

User Interface

There is a new user interface for your mounts and pets.
Character creation screens have been updated.
Buffs have been consolidated in the UI.
New roll results frame added. This new feature can be accessed by clicking the word "[Loot]" in chat, or by typing "/loot".
The PvE queue frames have been unified. You can now queue for dungeons, raids, and other queue-able content in one handy place.
Vendors now offer item filtering.
Spellbooks have been updated to reflect changes to core abilities, and now include a brief overview of specializations.
The Dungeon Journal has been expanded with information on all pre-Cataclysm encounters.
A new help system has been added to many frames. You can toggle this on and off by clicking the "i" button in the upper left corner of the frame.

Dit hoort er ook nog bij

[ Voor 24% gewijzigd door destroye op 23-08-2012 16:29 ]

• Grompie
destroye schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:20:
Intellect now only increases spell power and not mana.
Eerste keer ik dit lees, wat verhoogt mana dan wel? of wordt er enkel een base pool mana voorzien en komt alles op regen?

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Grompie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:29:
[...]

Eerste keer ik dit lees, wat verhoogt mana dan wel? of wordt er enkel een base pool mana voorzien en komt alles op regen?
Dit vraag ik mij nu dus ook af.

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:39

Maduth

Probeersel

Nou eindelijk me Shammy op 80, klaar voor de rit naar 85. :9~

Profs lekker bijgewerkt dus alles komt goed maar ja...

Nog steeds weet ik niet welke Char ik in MOP ga spelen of wil spelen? :?

Di-Priest, A-Warlock, El-Shammy of toch mijn F**-Mage...

Staat dus ook nog een Rrrr-Pally op 44 te wachten.... KEUZES KEUZES... 8)7
Dat van die Mounts en Pet's was echt irritant.

CTRL K ofzo om bij je mounts te komen >.<
Dat gaat dus weer een apparte bar worden met mijn top 10 moutns erop ik ga echt niet elke keer CTLR of iets gebruiken.
( en ja ik ben lui )

• IntToStr
Ik gebruik gewoon altijd 1 mount, is makkelijker :p

• destroye
Ik wil nog steeds de anzu mount op mijn druid maar hij dropped niet!!!!

MIjn druid atm: http://eu.battle.net/wow/...e-venture-co/Xodan/simple

[ Voor 37% gewijzigd door destroye op 23-08-2012 16:45 ]

IntToStr schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:38:
Ik gebruik gewoon altijd 1 mount, is makkelijker :p
Boring :D je draagt toch ook niet elke dag de zelfde onderbroek ! ( gear )

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mektheb schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:39:
[...]

Boring :D je draagt toch ook niet elke dag de zelfde onderbroek ! ( gear )
Nou, je kunt een onderbroek binnen ste buiten draaien en nog een keer aan trekken :P (niet dat ik dat doe, maar was een voorbeeld). Dus je vergelijking gaat niet helemaal op :P

Ik heb zelf meestal gewoon een mount die het beste bij mijn transmog past.

• toolkist
  • Niet online
ValHallen schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:30:
[...]

Dit vraag ik mij nu dus ook af.
Alleen je class en je level, verder wordt het puur regen afhankelijk.
ValHallen schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:41:
[...]

Nou, je kunt een onderbroek binnen ste buiten draaien en nog een keer aan trekken :P (niet dat ik dat doe, maar was een voorbeeld). Dus je vergelijking gaat niet helemaal op :P

Ik heb zelf meestal gewoon een mount die het beste bij mijn transmog past.
Dat probeer ik ook wel ja :P dat met de mount en de sets :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 23-08-2012 16:48 ]

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:39

Maduth

Probeersel

Wat een onderbroekenLOL hier :+
Dit topic is weer op z'n einde en gaat dicht.

Graag hierzo verder:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 266

Daar kan de onderbroekenlol over warcraft gewoon verder gaan :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.