![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Juist wel, in het begin zijn de groepen altijd een heel stuk beter, omdat de goede raiders dan ook nog items nodig hebben, je zag in cata ook heel duidelijk dat naar mate LFR langer uit was, dat het gemiddelde niveau heel erg om laag ging.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ben heel de dag weg en het topic had wel de 1.000 posts aangetikt anders vandaag.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klopt helemaal met je eens fenylalaline in mijn ogen moet je een priest ook niet laten DPS en.fenylalaline schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:12:
Noxxic is heel goed voor mensen die net beginnen met een class, het geeft je een duidelijk basis inzicht over je.
noxxic geeft je inzicht in je Reforges en caps. ook geeft noxxic gelijk je basis rotatie neer, welke dots je moet ophouden etc.
tot nu toe heeft noxxic mij altijd geholpen, behalve bij shadow priest, wat is dat een pestbende zeg...
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Shadow priest moeilijk .. ehhhmm okthunderlight schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:27:
[...]
Klopt helemaal met je eens fenylalaline in mijn ogen moet je een priest ook niet laten DPS en.
't is gewoon een goed char voor healing fights. zelf Holy en Disc en doe niet anders
Disc zal ik met MOP wel droppen en tijdelijk terug gaan naar shadow ivm lvlen maar zodra lvl 90 berijkt is gaat shadow weer de kliko in.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Klopt wel ja. echter ben ik al blij als ik er 15K uit weet te halen. en zoals je weet is dat veel te weinig. kan je zelfs voor gekicked worden in een dungeon. als je pech heb.hmr schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:41:
[...]
Shadow priest moeilijk .. ehhhmm okdotten... orb buff ophouden mind flay en mind blast on cooldown toch?
Ik heb ook altijd vrij lage dps gehad met mijn priest, MoP variant heb ik ook even mee gespeeld maar die is nog aparter geworden (of ik doe wat fout, maar die orbs krijg ik amper meer).thunderlight schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:43:
Klopt wel ja. echter ben ik al blij als ik er 15K uit weet te halen. en zoals je weet is dat veel te weinig. kan je zelfs voor gekicked worden in een dungeon. als je pech heb.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Devouring Plague is niet meer te gebruiken zonder orbs. Waar je in Cata gewoon Devouring Plague als standaard dot kan zetten is dat in MoP niet meer het geval.SinergyX schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:47:
[...]
Ik heb ook altijd vrij lage dps gehad met mijn priest, MoP variant heb ik ook even mee gespeeld maar die is nog aparter geworden (of ik doe wat fout, maar die orbs krijg ik amper meer).
Enige leuke aan shadowpriest, 1 van de sterkste aoe's
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
in de basis wel ja, maar om echt goede dps te doen moet je heel erg goed op je orbs en dergelijke letten.hmr schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:41:
[...]
Shadow priest moeilijk .. ehhhmm okdotten... orb buff ophouden mind flay en mind blast on cooldown toch?
SP heb ik tijdens FL als main spec gespeeld en toen ging het best goed! Wat ik wel merk is dat raiden op een laptop echt een stuk minder goed is voor je dps dan raiden op een PC. mijn performance op een pc is 2x zo goed..JoeBravo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:02:
[...]
in de basis wel ja, maar om echt goede dps te doen moet je heel erg goed op je orbs en dergelijke letten.
shadowpriest is momenteel één van de moeilijkste classes om echt in uit te blinken imo.
@thunderlight: een goede shadowpriest is verrekte lastig te verslaan qua dps is mijn ervaring. Er zijn er alleen heel weinig van.
Maarja, dat geldt wel voor meer classes
De eerste goeie boomkin moet ik nog tegenkomen![]()
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
JeetjeZeror schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 07:22:
[...]
Ik ben heel de dag weg en het topic had wel de 1.000 posts aangetikt anders vandaag.
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 09-08-2012 10:12 ]
Ik heb op mijn main priest shadow als off-spec (sinds Cata, was sinds vanilla Holy, en Disc erbij in wotlk (door dual spec). Ik spendeer eigenlijk meer aandacht aan mijn offspec dan aan mijn mainspec (komt waarschijnlijk omdat ik al sinds dag 1 Holy speel en de spec goed ken).thunderlight schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:10:
Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet veel SP tegen kom over het algemeen zijn dan vaak toch OS waar men niet al te veel aandacht aan besteed.
[ Voor 17% gewijzigd door ValHallen op 09-08-2012 10:14 ]
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Die snapte ik, maar ik bouw amper orbs op, na 1 rotatie van Pain (of die andere SW?) heb ik meestal maar 1 of 2 orbs.Carthrax schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:50:
Devouring Plague is niet meer te gebruiken zonder orbs. Waar je in Cata gewoon Devouring Plague als standaard dot kan zetten is dat in MoP niet meer het geval.
Ik speel zelf Holy, op live beviel me deze al enorm, binnen MoP is hij iets leuker geworden.thunderlight schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:52:
in MoP nog niet gespeeld als shadow. alleen nog maar wat dungeons gelopen als healer. en een paar questen gedaan als disc.(gaat opzich ook wel)
Maar verder nog niet veel aandacht aan besteed.
De resolutie en het toestenbord en alles op mijn macbook zorgt gewoon niet echt voor een - in mijn ogen - ideale settingthunderlight schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:10:
Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet veel SP tegen kom over het algemeen zijn dan vaak toch OS waar men niet al te veel aandacht aan besteed.
en ja die boomkin : die kom ik bijna helemaal niet tegen, toevallig hebben wij er 1 in de guild zitten maar meeste is toch feral of healing ( was dat niet resto ).
@hmr. Ik denk dat het puur komt door het systeem waar je op speeld want ik heb geen verschil tussen men desktop en laptop. merk alleen dat de VGA kaart in men pc niet zo heel sterk is. max 35fps in een raid waar men laptop draaid met gemiddeld 55fps
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gz manlanerios schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:22:toon volledige bericht
Om hulkies informatie toe te lichten: Ik was de MT op enkele encounters, en ook een nieuwe tank (had 1x alle normals getanked, nog niet de heroics).
Morchok ging goed, was even wennen met het neerzetten bij de crystals, maar ging niet echt fout.
Orb boss, ik ben dps gegaan, was wat handiger met een tank die wat meer ervaring had.
Ooze boss, als tank niet zo moeilijk. Cooldowns goed timen en we kwamen er wel (was wel een foutje met die call maar ow well)
Hagara, die moet ik echt nog leren tanken. Alles gaat goed, maar zit toch regelematig zonder cooldown bij de flurry. 1e = Ardent Defender, 2e = GoAK, 3e = more shieldblock + 20% less damage. Helaas is dan nog niet alles van cooldown af voor de volgende set.
Ultraxion, 1 wipe dankzij mij. Ik faalde op de taunts.Dus jep, blaim the tank klopte aardig
Wel nieuwe Heroic Shoulders, weapon en trinket gekregen. Helaas zijn de shoulders niet BiS (dat zijn de shoulders van Morchok) maar deze staan er erg dichtbij
Zit nu BiS op:
Shoulders (bijna dus)
Cloak
Weapon
Relic
Trinket
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het was gisteren weer eens een andere raid inderdaad; ikzelf had nogal last van concentratie problemen (ik ben de rogue) op de meeste gevechten. Op Morchok vraagt JoeBravo ineens of ik niet op de verkeerde boss zit, oepsie ;-)hmr schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:27:
[...]
Gz manis wel relaxed als men je meeneemt en je de encounters leert! Gister ook een zeer prettige ervaring gehad met Continuum.. Waar ik een keer faalde bij Yorsaj door te life tappen op een moment dat niet handig was, en hagara de eerste keer ice fase was ook faal faal
daarna alles wel redelijk door
Mijn dps was niet zo heel goedThysiej schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:35:toon volledige bericht
[...]
Het was gisteren weer eens een andere raid inderdaad; ikzelf had nogal last van concentratie problemen (ik ben de rogue) op de meeste gevechten. Op Morchok vraagt JoeBravo ineens of ik niet op de verkeerde boss zit, oepsie ;-)
Op Zon'ozz deed ik een luttele 51k dps, ik mag de volledige tijd op Zon'ozz blijven en flurry de claw mee in de black phases.
Op Yor'sahj stond ik soms voor de baas, danweer niet goed stacked, dan weer te dicht op andere melee dps. Ook daar ging mijn rotation volledig naar de malle moeren, buffs die ik niet lang genoeg up kan houden, cooldowns die ik op het verkeerde moment gebruikte... Ik kwam op 42k dps uit, niet slecht maar ook zeker niet 'uitmuntend'.
Hagara Heroic was redelijke faal gisteren, ik ben te vaak gehit door een icewall omdat ik te laat de bubble in liep. Heel veel mensen hadden nogal wat last met Hagara, zowel de icephases als de lightning phases gingen niet goed
Afijn, ondertussen wel nieuwe hands gekregen (liep rond met LFR tier 13 hands), weer een stukje dichter bij volledig BiS, zit nu op 404 iLvl uit mijn hoofd. Ik heb al mijn gear ook weer gereforged voor optimale combat spec. Al vind ik subtlety een leukere spec om mee te raiden, het doet voor mij toch al snel 3~4k minder dps dan combat. Ik reforge al mijn overige gear wel (ja, ik ben een dps met offspec gear:) ) voor subtlety.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
you're a mean little boyThysiej schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:41:
Wat blijft het trouwens leuk om de opdracht te krijgen Hagara te resetten zodat ze met een andere phase begint en om dan Tricks of the Trade te gebruiken. Vorige week had ik JoeBravo al te pakken, deze week was het wederom een healer die het mocht bezuren. Eens kijken hoe lang het gaat duren voordat ik echt geen heals meer krijg, tot nu toe blijft het bij dreigen
Zulke grappen kan ik wel waarderen, wij gebruiken daar alleen een hunter voor om te resetten.Thysiej schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:41:
Wat blijft het trouwens leuk om de opdracht te krijgen Hagara te resetten zodat ze met een andere phase begint en om dan Tricks of the Trade te gebruiken. Vorige week had ik JoeBravo al te pakken, deze week was het wederom een healer die het mocht bezuren. Eens kijken hoe lang het gaat duren voordat ik echt geen heals meer krijg, tot nu toe blijft het bij dreigen
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
je realiseert je wel dat in MoP de druid in je groep dit straks telkens bij jou gaat doenValHallen schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:52:
[...]
Zulke grappen kan ik wel waarderen, wij gebruiken daar alleen een hunter voor om te resetten.
Ik gooi mijn mede raiders altijd van de boot af met Leap of Faith (leukste spell voor abuse, gebruik het zelden om iemand te redden), als healer kun je zulke grappen gewoon constant uit blijven halen. Meestal is het constant dezelfde die eraf gaat, leert het nooit, ook al doe je een raid warning, wie springt en rond rent gaat van de boot af.
In mijn vorige guild hebben we ten tijde van tier 11 een tijdje met 3 priests geraid. Tijdens de break was het normaal om de main tank in BWD te chainpullen naar de binnenste ring waar nog een patrol rond liep. De main tank dan fijn daar neer zetten en hem horen schreeuwen als ie terug komt, dood natuurlijk. Op een gegeven moment gingen we zo ver dat er een res stond te wachten als de break voorbij was, natuurlijk werd ie dan in de patrol geressed.ValHallen schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:52:
[...]
Zulke grappen kan ik wel waarderen, wij gebruiken daar alleen een hunter voor om te resetten.
Ik gooi mijn mede raiders altijd van de boot af met Leap of Faith (leukste spell voor abuse, gebruik het zelden om iemand te redden), als healer kun je zulke grappen gewoon constant uit blijven halen. Meestal is het constant dezelfde die eraf gaat, leert het nooit, ook al doe je een raid warning, wie springt en rond rent gaat van de boot af.
Wens ze succes, ik spring en ren niet. Genoeg anderen die het geprobeerd hebben en keihard faalden.Helza schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:54:
[...]
je realiseert je wel dat in MoP de druid in je groep dit straks telkens bij jou gaat doen
Ik vind 'm best leuk. Er zit eerder heel veel utility spul tussen, dus inderdaad niet compleet spec gerelateerde zaken, maar welke toch best handig kunnen zijn. Zou is entangling roots natuurlijk iets wat je in PvE niet vaak nodig gaat hebben, maar in PvP zie ik daar best het nut van inValHallen schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:02:
[...]
Maar die symbiosis is ruk, krijg er niets nuttigs voor terug, Entangling roots als Holy, wtf man... Shadow krijgt tranquility (wat imo nuttiger is voor healers)
Ik neem aan dat ie eerst bovenaan de lift al een levitate kreeg?Thysiej schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:00:
[...]
In mijn vorige guild hebben we ten tijde van tier 11 een tijdje met 3 priests geraid. Tijdens de break was het normaal om de main tank in BWD te chainpullen naar de binnenste ring waar nog een patrol rond liep. De main tank dan fijn daar neer zetten en hem horen schreeuwen als ie terug komt, dood natuurlijk. Op een gegeven moment gingen we zo ver dat er een res stond te wachten als de break voorbij was, natuurlijk werd ie dan in de patrol geressed.
dat is toch niet nodig, de meeste tanks gaan zoiezo wel dood bij die lift omdat de heroic leap mislukttoolkist schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:37:
[...]
Ik neem aan dat ie eerst bovenaan de lift al een levitate kreeg?
indeed, en ook een vet aardige kerelhulkie schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:50:
Die warlock die gepost werd is inderdaad echt een monsterlijke speler. Je moet hem maar eens opzoeken in wow-heroes.com , echt super veel rankings en belachelijke gear. Zn guild staat wereldwijd in de top200, dus hij kan wel spelen!
Kan niet wachten op de xpac
Ik heb gewoon United Kingdom ingevuld, omdat het kon.Wtf, hoe? Ik dacht dat Nederland niet mee kon doen
[ Voor 23% gewijzigd door FT Twisty op 09-08-2012 12:13 ]
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
[ Voor 41% gewijzigd door corset op 09-08-2012 12:29 ]
blij dat jij wel tevreden benthmr schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:27:
[...]
Gz manis wel relaxed als men je meeneemt en je de encounters leert! Gister ook een zeer prettige ervaring gehad met Continuum.. Waar ik een keer faalde bij Yorsaj door te life tappen op een moment dat niet handig was, en hagara de eerste keer ice fase was ook faal faal
daarna alles wel redelijk door
Indeed, met een vast team gaat het net wat beter.Thysiej schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:39:
Ik moet zeggen dat ik geen enkel probleem meer heb met die lightning phase qua het overbrengen van de lightning. In het begin wilde ik nog wel eens heen en weer lopen omdat ik dacht dat de lightning niet over wilde springen, nu blijf ik netjes staan, geen enkel probleem.
Vorige week hadden we daarmee nog wel een rare bug, ik en de tank stonden netjes op onze plek, lightning springt over zoals het hoort; 3 seconden later lagen we beiden dood neer, bleek dat de lightning in een paar seconden heel vaak heen en weer sprong waardoor we bijna in één keer dood neer lagen.
Nu moet ik zeggen dat Hagara de afgelopen 3 weken eigenlijk perfect ging, dan zie je hoe waardevol het is om met een semi-vast team te raiden; dan lopen de dingen allemaal net wat soepeler.
[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 09-08-2012 12:48 ]
ik mag niet klagen, was de eerste keer dat ik mee kon met jullie. Verwacht een volgende keer op een normale pc wat mee input te kunnen leveren
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
verschil tussen laptop en desktop zal in mijn optiek niet zo heel groot zijn.IntToStr schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:47:
Scheelt het nou echt zo veel als je op een laptop speelt tov een desktop pc en/of wireless vs lan?
Ik speel zelf altijd op laptop via wifi, maar heb niet het idee dat ik wordt "tegengehouden" eigenlijk.
Op zich geen verschil hoor, tenzij je gelijktijdig nog allerlei andere zaken aan het doen bent (torrents, copying, streaming, ...). Waar je ook zeker op moet letten bij een laptop is alle overbodige zooi dat ze daar standaard bij installeren. Op m'n HP Pavillion was het helemaal triest, daar zat één of ander Diskguard achtig ding op, daarmee was het gewoon huilen om een spel te spelen.IntToStr schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:47:
Scheelt het nou echt zo veel als je op een laptop speelt tov een desktop pc en/of wireless vs lan?
Ik speel zelf altijd op laptop via wifi, maar heb niet het idee dat ik wordt "tegengehouden" eigenlijk.
Off topicMyri schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:53:
[...]
Op m'n HP Pavillion was het helemaal triest, daar zat één of ander Diskguard achtig ding op, daarmee was het gewoon huilen om een spel te spelen.
Naar mijn inziens is het verschil best groot, omdat een desktop over lan vs een laptop over wifi nu eenmaal sneller gaat. Een desktop is (over het algemeen) krachtiger dan een laptop en kan daardoor sneller de informatie verwerken. Daarnaast zijn signalen over lan sneller dan via wifi, waardoor het eerder terecht komt bij de server etc. etc. Andersom geld het in dit geval ook, het duurt op een laptop over wifi langer voordat je een signaal van de server om hebt gezet in een beweging op het scherm. Dit betekend dat je op een PC-systeem meer tijd hebt om ergens op te reageren dan op een laptop.IntToStr schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:47:
Ik merk dat mijn 13" macbook niet ideaal is om op te raiden.. Scherm is te klein, toetsenbord ligt net niet lekker in de hand voor gamen.. tis behelpen. Mijn pc heeft een 22" monitortje eraan hangen, een goed toetsenbord etc etc. Mijn performance in de arena en in raids is stukken beter op mijn pc !Thysiej schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:08:
[...]
Naar mijns inziens is het verschil best groot, omdat een desktop over lan vs een laptop over wifi nu eenmaal sneller gaat. Een desktop is (over het algemeen) krachtiger dan een laptop en kan daardoor sneller de informatie verwerken. Daarnaast zijn signalen over lan sneller dan via wifi, waardoor het eerder terecht komt bij de server etc. etc. Andersom geld het in dit geval ook, het duurt op een laptop over wifi langer voordat je een signaal van de server om hebt gezet in een beweging op het scherm. Dit betekend dat je op een PC-systeem meer tijd hebt om ergens op te reageren dan op een laptop.
De vraag blijft natuurlijk, merk je dit nu echt? Ik denk dat je het zelf niet merkt, maar dat je prestaties wel degelijk omhoog gaan als je op een pc over lan zit te gamen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Je kan zonder problemen je raid groep splitsen er word niet meer gekeken naar raid id maar de bosses die je down heb zo kan je bijvoobeeld ook zeggen we doen 3 op 25 1 op 2X10 en de rest weer op 25 al hebben er dan een aantal een boss overgeslagen.junglebeast schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:18:
>Knip<
Nu vroegen we ons af
of we niet de 25m konden splitsen in 2x 10m groepen vanaf Blackhorn. Dat kan toch met het zelfde raidid?
TENZIJ er een HC raid lockout is omdat je 1 boss op hc gekilled hebtthunderlight schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:28:
[...]
Je kan zonder problemen je raid groep splitsen er word niet meer gekeken naar raid id maar de bosses die je down heb zo kan je bijvoobeeld ook zeggen we doen 3 op 25 1 op 2X10 en de rest weer op 25 al hebben er dan een aantal een boss overgeslagen.
zo erg is het ook weer nietjunglebeast schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:18:toon volledige bericht
Leuk om 'guildchat' te lezen op GoT.
Gisteren mijn laptop zwaar op de proef gesteld met een 25m HC raid naar DS. We hadden 21 guildies mee en nog 4 bekenden. Morchok en Yor gingen heel makkelijk neer. Alleen op Zon'ozz hadden we nog al wat loop problemen. Nadat we de healers een mark gegeven te hebben ging het een stuk beter.
Toen naar Haggara. Daar ging het een beetje mis met eerste lighting phase waar we de marks niet goed hadden staan. Dus maar opnieuw. Het moest een heel mooi plus teken zijn van alle 4 de kanten naar het midden en dat ging de 2de keer dus perfect. Heel snel alles kunnen chainen. Daar de mooie Riven ring kunnen looten en zo mijn 378 ring uit gedaan.
Toen naar Ultrax. Kijk dan is op 25m toch minder als je maar 8fps hebt. Al klikte ik maar 1 keer te laatEn daar hadden een paar soakers ook last van dus het ging niet helemaal optimaal. Ik geloof de 3de of 4de poging ging helemaal perfect. Het disablen van addons, recount oa, helpt een heleboel.
Blackhorn komt een andere keer aan de beurt, want het was inmiddels kwart voor 12. Nu vroegen we ons af
of we niet de 25m konden splitsen in 2x 10m groepen vanaf Blackhorn. Dat kan toch met het zelfde raidid?
Das nieuw voor mij. maar goed ook niet zoveel ervaring met HC raids jammer genoeg.Helza schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:35:
[...]
TENZIJ er een HC raid lockout is omdat je 1 boss op hc gekilled hebt
[ Voor 25% gewijzigd door corset op 09-08-2012 15:55 ]
Daar zou ik er wel erg graag een van willen hebbenPaul Hulsebosch schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:18:
Jawel, het moment is daar, de keys voor de bètest van World of Warcraft: Mists of Pandaria zijn binnen, dus we gaan vrijdag 10 augustus mensen gelukkig maken. We hebben 800 bètakeys gekregen en die gaan we vanaf 15:00 weggeven. Je vindt de aankondiging van de actie op de frontpage en van daar wordt je verder geloodst naar de pagina waar je een key aan kunt vragen.
Zoals steeds moet je ingelogd zijn met een geldige Tweakers-account nodig om mee te kunnen dingen. Bovendien hebben we een random-factor ingesteld. Deelnemen is dus niet automatisch winnen. Succes!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dan weet je wat je morgen moet doenhmr schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:20:
[...]
Daar zou ik er wel erg graag een van willen hebben
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Anoniem: 93248
Och dat boeit me toch 0,0 ( het in lezen van de changens ) ik speel gewoon doe de event en als ik high level ben dan zie ik wel hoe alles weer moetThysiej schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:43:
Met als gevolg dat je je tijdens het pre-MoP event in moet gaan lezen omdat je talents en abilities wellicht volledig gewijzigd zijn? Of hebben we geen pre-MoP event?
Ikzelf heb me ook niet echt ingelezen, al probeer ik wel een beetje bij te houden wat voor 'grote' wijzigingen er zijn voor mijn character. Blizzard mag me volledig verrassen met de nieuwe raids en content :-)
*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*
Ja het was 5/8 HC.Helza schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:35:
[...]
TENZIJ er een HC raid lockout is omdat je 1 boss op hc gekilled hebt
Dat kunnen we inderdaad ook lezen.Mektheb schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:36:
[...]
zo erg is het ook weer niet.
We zijn gewoon erg gezellig![]()
![]()
![]()
[ Voor 36% gewijzigd door junglebeast op 09-08-2012 17:57 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Jawel, we hebben een pre-event. Dit gaat over de vernietiging van Theramore. Dit zal je kunnen beleven als 1ste PvE Scenario (PvE Battleground) van MoP.Thysiej schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:43:
Met als gevolg dat je je tijdens het pre-MoP event in moet gaan lezen omdat je talents en abilities wellicht volledig gewijzigd zijn? Of hebben we geen pre-MoP event?
Anoniem: 445918
Tja, er zitten dan ook al miljoenen mensen op de beta die zo onderhand al een half jaar bezig is. Zo bijzonder is het niet meerAnoniem: 445918 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 18:39:
Hmm een bericht over mop beta keys en een handje vol reacties.. was bij d3 wel anders. Hopen dat ik hier meer kans op maak !
Zou mooi zijn als ik er eentje zou winnen, net een top 300 guild gejoined zonder beta acces :<Paul Hulsebosch schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:18:
Jawel, het moment is daar, de keys voor de bètest van World of Warcraft: Mists of Pandaria zijn binnen, dus we gaan vrijdag 10 augustus mensen gelukkig maken. We hebben 800 bètakeys gekregen en die gaan we vanaf 15:00 weggeven. Je vindt de aankondiging van de actie op de frontpage en van daar wordt je verder geloodst naar de pagina waar je een key aan kunt vragen.
Zoals steeds moet je ingelogd zijn met een geldige Tweakers-account nodig om mee te kunnen dingen. Bovendien hebben we een random-factor ingesteld. Deelnemen is dus niet automatisch winnen. Succes!
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 10-08-2012 09:40 ]
Ik zou ook wel graag meer dingen willen customizen aan mijn character, en dan voornamelijk meer op de details.Santho schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:28:
Ik vind wel dat ze eigenlijk net iets meer customize opties erin hadden mogen doen voor Pandaren. Het is net weer iets te beperkend.
Maar ja, ik ben vrouw, dus die klagen altijd over uiterlijk
Dus een beetje zoals de nieuwe HoT instances? Die zijn ook vrij kort en met net iets te veel gelul/ events naar mijn mening...vhal schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:37:
De beta is wel leuk om te spelen. Momenteel ben ik level 89 met mijn hunter en ik moet zeggen dat de gebieden wel erg mooi eruit zien. Daarnaast heb ik nog enkele dungeons gespeeld, de meeste zijn vrij kort en kennen aardig wat RP.
Ja eigenlijk wel. Temple of the Jade Serpent, Mogu'shan Palace en Shado-Pan Monastery zijn de dungeons die ik even heb gespeeld. De meeste bosses kennen simpele mechanics zoals dispel een DoT, dont stand in crap, sta niet voor een boss (cleave), druk op Meditate als je hate bar oploopt, kill adds etc. Trash leek vrij simpel op enkele packs na. Maar dan moet men gewoon logisch nadenken en bijv de healer eerst neer dps'en.hulkie schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:40:
[...]
Dus een beetje zoals de nieuwe HoT instances? Die zijn ook vrij kort en met net iets te veel gelul/ events naar mijn mening...
Ik zou wel weer terug willen naar Halls of Reflection achtige instances. Veel moeilijke trash en van die 'tunnel of love' achtige praktijken.
[irritatie aan rp] SHHHHHHAAAAAMMMMAAAAAANNNNNNN [/irritatie aan rp]vhal schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:51:
[...]
Ja eigenlijk wel. Temple of the Jade Serpent, Mogu'shan Palace en Shado-Pan Monastery zijn de dungeons die ik even heb gespeeld. De meeste bosses kennen simpele mechanics zoals dispel een DoT, dont stand in crap, sta niet voor een boss (cleave), druk op Meditate als je hate bar oploopt, kill adds etc. Trash leek vrij simpel op enkele packs na. Maar dan moet men gewoon logisch nadenken en bijv de healer eerst neer dps'en.
De RP is wel aanwezig ja. Ik kan mij voorstellen dat je dat op een gegeven moment wel gezien hebt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het nadeel dat je vaak ziet bij die instances is dat ze irritant worden als je ze overgeared, omdat je moet wachten tot er weer een nieuwe wave komt. Juist ervoor zorgen dat je snel door een dungeon heen kunt blijven gaan zorgt ervoor dat het minder irritant wordt en je niet op bepaalde mechanics moet staan wachten. Nu moet ik zeggen dat ik Halls of Reflection ook best een leuke instance vond, totaal niet moeilijk maar weer eens wat andershulkie schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:40:
[...]
Dus een beetje zoals de nieuwe HoT instances? Die zijn ook vrij kort en met net iets te veel gelul/ events naar mijn mening...
Ik zou wel weer terug willen naar Halls of Reflection achtige instances. Veel moeilijke trash en van die 'tunnel of love' achtige praktijken.
Gister weinig wow voor mij, alleen even een snelle HoT samen met bastille en 2 andere guildies.
Ja, euj, volgens mij hebben de Pandaren meer fatsoenlijke customisation options dan welk ander ras dan ookSantho schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:28:
Ik vind wel dat ze eigenlijk net iets meer customize opties erin hadden mogen doen voor Pandaren. Het is net weer iets te beperkend.
Maar ja, ik ben vrouw, dus die klagen altijd over uiterlijk
De laatste waves van de eerste 2 bosses in HoR waren nogal vervelend voor de gemiddelde PuG, zeker als een healer werd geblinded/gestunned/gesilenced/geraped. Verder was het wel een grappige dungeonThysiej schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:06:
[...]
Nu moet ik zeggen dat ik Halls of Reflection ook best een leuke instance vond, totaal niet moeilijk maar weer eens wat anders
[ Voor 8% gewijzigd door vhal op 10-08-2012 10:35 ]
de uitdaging zou denk ik leuker zijn om te gaan tanken met lvl 60 Gear.ValHallen schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:37:
Ik wil zelf nog wel eens voor de grap de nieuwe HoT instances doen in level 60 gear (als healer). Denk dat ik vanmiddag maar eens ga queuen.
helaas had graag meegegaanValHallen schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:37:
Ik wil zelf nog wel eens voor de grap de nieuwe HoT instances doen in level 60 gear (als healer). Denk dat ik vanmiddag maar eens ga queuen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik kan ook wel een andere keer queuen
ga maar mijn shaman naar 85 brengenAnoniem: 93248 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:21:
Doe mij vanavond The Violet Hold maar, lekker pils zuipen en 2 buttons spammenGa op het account van een maat even zijn lvl 74 priest alt levelen nu hij op vakantie is. Wederdienst voor mijn Shaman die ik ooit gehad heb. (meest belabberde class die ik ooit aangeraakt heb, kwam er maar niet in)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nooooo way José!hmr schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:47:
[...]
ga maar mijn shaman naar 85 brengen![]()
moet nog 70%
Lol. Mijne staat geloof ik al iets van 5 jaar op level 62Anoniem: 93248 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:57:
[...]
Nooooo way José!
Het leukste wat ik met mijn Shaman heb gedaan was aanklikken en DELETE intypen, aaah puur genot was dat
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq