Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 13:03
JoeBravo schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:25:
crap, krijg net een mailtje dat m'n account gelocked is. Zodra ik thuis ben maar eens zien hoe snel ik dat op kan lossen :/
Vaag, ik heb ook een mailtje gekregen. Nouja, vanavond maar eens uitzoeken hoe we die weer unlocken. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eerst maar eens goed of het geen scam is.
Gewoon even inloggen op battle.net en je accountstatus checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29 augustes patch ! dan komen de nieuwe talentrees :)
btw als iemand een RAF wil mail me even op vapochill@pandora.be
guild lvl 25 providid
server shattered hand
faction : horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:33
In tussentijd dat jullie allemaal problemen met clients downloaden en inloggen op de beta hebben :p, heb ik ff een panda monk gelvld naar lvl 15... ging snel... heb hem horde gemaakt, maar ik moet nou niet zeggen dat ik eigenlijk onder de indruk ben van een monk.

tis wel leuk om te spelen, maar wat ik had bij de death knight van cool, dat is leuk, dat is hier met de monk toch wel stukken minder... Later vandaag maar ff wat instances proberen, kijken of dat gewoon lukt.

enigste leuke wat ik tot nu toe bij de panda heb gezein is dat ze fluffy zijn, en de vrouwtjes ook een fluffy staart hebben :). Dat zal mij nog wel ff aan het spelen houden, dat ze fluffy zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:51:
[...]

Ik neem aan dat hij niet staat te springen om bergen onbekende mensen op mijn RealID te hebben, Lightings Blade heeft zo weinig mensen nog rond lopen dat je zo goed als verplicht ben X-realm te gaan.
Lekker belangrijk erna verwijder ik ze weer :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:44:
@helza: Weet je zeker dat de client voor beta en PTR verschillend zijn? Ik heb namelijk de link gehad van een vriend. (als het goed is degene met MoP plaatje), maar ik kom alsnog op PTR uit. :p (ik ga nog met hem dubbelchecken)
even gedubbel checked, beiden linken gaan naar totaal verschillende download lokaties, maar hij lijkt wel dezelfde installer te downloaden :?

bizar want je kunt niet met de Beta client inloggen op de ptr client en omgedraaid :| er is wel een post geweest dat beta accounts niet op ptr konden etc..laatste nooit zelf probrobeert trouwens

[ Voor 18% gewijzigd door Helza op 17-08-2012 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Felsch schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:14:
In tussentijd dat jullie allemaal problemen met clients downloaden en inloggen op de beta hebben :p, heb ik ff een panda monk gelvld naar lvl 15... ging snel... heb hem horde gemaakt, maar ik moet nou niet zeggen dat ik eigenlijk onder de indruk ben van een monk.

tis wel leuk om te spelen, maar wat ik had bij de death knight van cool, dat is leuk, dat is hier met de monk toch wel stukken minder... Later vandaag maar ff wat instances proberen, kijken of dat gewoon lukt.

enigste leuke wat ik tot nu toe bij de panda heb gezein is dat ze fluffy zijn, en de vrouwtjes ook een fluffy staart hebben :). Dat zal mij nog wel ff aan het spelen houden, dat ze fluffy zijn ^^
waarom zou je heb nieuw levelen van scratch? is toch leuker om op 85 te beginnen zodat je direct de meeste spells al hebt en normale dungeons kunt doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Helza schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:24:
[...]

even gedubbel checked, beiden linken gaan naar totaal verschillende download lokaties, maar hij lijkt wel dezelfde installer te downloaden :?

bizar want je kunt niet met de Beta client inloggen op de ptr client en omgedraaid :| er is wel een post geweest dat beta accounts niet op ptr konden etc..laatste nooit zelf probrobeert trouwens
bij het inloggen moet je ook kiezen welke wow versie je wilt hebben.ik kan daar bv kiezen voor wow2 (cata beta) en wow3 (mist beta) maar dit kan verschillend zijn

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die me scroll of resurrection kan sturen?
shudson@mail.be

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:40:
Iemand die me scroll of resurrection kan sturen?
shudson@mail.be

Thx
verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
mrsar schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:36:
[...]

bij het inloggen moet je ook kiezen welke wow versie je wilt hebben.ik kan daar bv kiezen voor wow2 (cata beta) en wow3 (mist beta) maar dit kan verschillend zijn
met mij beta client kan ik niet met mijn ptr wow account inloggen en omgedraaid. dus die clients zijn echt anders, daarom snap ik dus niet dat je nu op battle.net 2x dezelfde client krijgt aangeboden

of vraagt voor hij begint met installer een account? :) (niet geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Helza schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:48:
[...]

met mij beta client kan ik niet met mijn ptr wow account inloggen en omgedraaid. dus die clients zijn echt anders, daarom snap ik dus niet dat je nu op battle.net 2x dezelfde client krijgt aangeboden

of vraagt voor hij begint met installer een account? :) (niet geprobeerd)
dat weet ik niet meer :P is alweer een tijd terug

maar zover ik weet gaf de download duidelijk aan dat het voor mists was.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helza schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:48:
[...]

Dat is een technisch probleem van Battle.net. Blizzard weet dat, maar geeft het weinig prioriteit blijkbaar.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Bij mij zijn de links in mijn battle.net account voor de cataclysm ptr en de mop beta anders:
mop beta: http://enus.nydus.battle.net/WoW/enUS/MoP-Beta-Installer-PC/
cataclysm ptr: http://eu.media.battle.ne...rcraft%20Beta%20Setup.exe

In beide clients kan ik met mijn zelfde battle.net account inloggen. De mop beta geeft dan toegang tot mijn wow3 account (mop), en de cataclysm beta geeft dan toegang tot mijn wow2 account (cataclysm).

Direct na het invoeren van je wachtwoord en je authenticator code krijg je een keuzemogelijkheid of je wow2 of wow3 wilt gebruiken (of welk nummer ook op jou van toepassing is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is wel interessant nieuws trouwens:
quote: chaud (MMO Champion)
All Races Available in Patch 5.0.4
[blizzquote="Blizzard;http://blue.mmo-champion.com/topic/232764-all-races-available-in-patch-504/;http://us.battle.net//wow/en/blog/6994738"]With the release of patch 5.0.4, we’re making all the races of Azeroth playable by anyone, no matter which version or expansion of World of Warcraft they own. This includes the enigmatic pandaren, who will become available for play when Mists of Pandaria is released on Tuesday, September 25. We want the entire World of Warcraft community to be able to embrace their inner goblin, blood elf, worgen, draenei, or pandaren from the moment they step foot into the world of Azeroth.

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/august/thumb/0LO1Y1NVRLXN1345075155085.jpg

Now, the only hard part will be choosing a name. Who will you be next?[/blizzquote]

I've seen some confusion about when pandaren character creation will be accessible.

Just to be clear on the announcement, we're making it possible for people to create a character of any race, regardless of what expansions you've purchased. So if you only have the original game (which now has The Burning Crusade included), when patch 5.0.4 hits you'll be able to create goblin and worgen characters as well. And, once Mists of Pandaria is released, you'll be able to create pandaren characters, regardless of whether or not you own Mists of Pandaria.

So it says all races, what about though all classes? Just because Pandaren become available for play regardless if you have MoP or not, does this include the new monk class?
No, you'll need to upgrade your World of Warcraft license to Mists of Pandaria in order to unlock the monk class. The same is true for leveling from 85-90 and gaining access to the continent of Pandaria.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Ik wil nog steeds een Worgen spelen als horde zijnde :) jammer dat dat dan weer niet kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helza schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:40:
Ik wil nog steeds een Worgen spelen als horde zijnde :) jammer dat dat dan weer niet kan :P
Die mogen ze van mij hebben !, ruilen voor de BE's ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:53
Maar al te graag, blood elves zijn toch niet leuk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzy2.0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-08 09:57
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:53:
Iemand die een bèta gamekey wil van Mists of Pandaria?
Stuur mij dan een berichtje of stuur een mail!
hey zou hem maar al te graag van je handen af nemen, heb je all een DM gestuurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 10:12

.je

En zo heb ik het spel ook maar weer eens gestart. Ergens gestopt in het midden van Wotlk en met een pre-order op MoP ook meteen Cata erbij gekregen.

Huppel een beetje rond op Stormfront op het moment. Het lijkt wel alsof ze daar een speler tekort hebben. In het begin was het guildinvite na guildinvite. Nu ik dat op een block heb staan krijg ik whisper achter whisper. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

.je schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:49:
En zo heb ik het spel ook maar weer eens gestart. Ergens gestopt in het midden van Wotlk en met een pre-order op MoP ook meteen Cata erbij gekregen.

Huppel een beetje rond op Stormfront op het moment. Het lijkt wel alsof ze daar een speler tekort hebben. In het begin was het guildinvite na guildinvite. Nu ik dat op een block heb staan krijg ik whisper achter whisper. :?
Is overal zo, komt door die guild perks, dat zijn gewoon bot addons die mensen inviten. Door dit briljante ding zijn er nu zoveel guilds met zoveel spelers. Het is dan wel weer een leuk ding voor raiding guilds, die kunnen zo hun repair kosten betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

.je schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:49:

Stormfront? Die server kende ik nog niet. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Ik las niet aandachtig en dacht dat er eerst stormwind stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mektheb schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:51:
[...]

Die mogen ze van mij hebben !, ruilen voor de BE's ? :P
:9~ Gelijk doen hoor die ruil. Die furries mot ik nie.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indeed geef mij maar een Blood elf :D alleen dan wel ally, ik hou niet zo van die dooie zooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Nog hordes die Heroics willen lopen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Iemand die een scroll kan sturen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Grudgie schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:30:
Iemand die een scroll kan sturen? :)
DM maar even je mail en ik verstuur em gelijk voor je

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Damn, net een mailtje dat mijn account gelocked is wegens verdachte handelingen... Kan pas thuis mijn wachtwoord resetten. Hoop dat ik niet gehacked ben en mijn spullen nog wel heb allemaal...

Wel een goeie om de mobile authenticator te gaan gebruiken!

Jammer genoeg moet ik uit mijn werk gelijk weg, dus kan pas vanavond laat alles in orde maken.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:41
RZor schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:26:
Damn, net een mailtje dat mijn account gelocked is wegens verdachte handelingen... Kan pas thuis mijn wachtwoord resetten. Hoop dat ik niet gehacked ben en mijn spullen nog wel heb allemaal...

Wel een goeie om de mobile authenticator te gaan gebruiken!

Jammer genoeg moet ik uit mijn werk gelijk weg, dus kan pas vanavond laat alles in orde maken.
Weet je zeker dat het geen fake mail kan zijn?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:36
Ik heb nog één betakey over van World of Warcraft: Mists of Pandaria. De eerste die reageert, die mag hem hebben. (Ik dacht dat mijn vriend WoW speelde, dat was dus ook...)

Edit: vergeven aan ozzy2.0.

[ Voor 7% gewijzigd door Xesxen op 18-08-2012 22:55 ]

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Mijn account was ook gelocked, en het was geen fake, ik heb eerst zelf op battle.net ingelogt om te kijken of het inderdaad klopt, en het was ook zo. Toch maar de authenticator doen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2022
Xesxen schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:59:
Ik heb nog één betakey over van World of Warcraft: Mists of Pandaria. De eerste die reageert, die mag hem hebben. (Ik dacht dat mijn vriend WoW speelde, dat was dus ook...)

Edit: vergeven aan ozzy2.0.
Zou ik hem van je mogen hebben, of is hij inmiddels al weg ?

Ah soz zie nu de edit pas :S

Enthousiasme he ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ducar op 19-08-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heerlijk, 30 tabards achievement, choco cookies achievement done. Kom steeds meer in de buurt van de 7000 xD

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:02:
Heerlijk, 30 tabards achievement, choco cookies achievement done. Kom steeds meer in de buurt van de 7000 xD
Gz !

Ik zou zelf nog graag wat meer achievements halen :), denk ik binnenkort maar is BWD / BOT / FL achievments moet gaan hunten.

Zit nu op 11505 ofzo en wil graag in MoP op de 12000 beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha, ik wil juist naar de 9k voordat MoP komt. Helaas erg lastig zonder world events :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Tweede keer gelocked in twee dagen tijd, nu de mobile authenticator er maar opgezet. Hopen dat het nu goed blijft gaan... Stom gedoe.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vraag mij of al die account locks die de laatste tijd hier worden gemeld te maken hebben met die hack bij Blizzard die pas heeft plaats gevonden.

Nog steeds niemand op beta die wil 2v2'n (lvl85) met een full cata feral, mage of disc? (bij voorkeur ook iemand in full cata maar hoeft niet perse).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
totaal niet, locks waren ook al ver daarvoor. Mijn account wordt wekelijks gelocked, maar then again 64 stacks thorium op 1 dag zorgt voor vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Op basis waarvan doen ze die locks eigenlijk? Betekent het per definitie dat er iemand ongewenst op je account heeft ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Frerk schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 22:21:
Op basis waarvan doen ze die locks eigenlijk? Betekent het per definitie dat er iemand ongewenst op je account heeft ingelogd?
Nope, het kan ook betekenen dat je bijvoorbeeld veel gold of items aan iemand hebt gegeven/gekregen (trade of mail).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Jerry schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 22:36:
[...]

Nope, het kan ook betekenen dat je bijvoorbeeld veel gold of items aan iemand hebt gegeven/gekregen (trade of mail).
Ik stuur wel eens een hoop gold naar m'n broertje(En hij naar mij) en regelmatig spullen naar m'n guild master, misschien dat ze het daarom doen, maar dat is wel wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Das bij mij dus echt niet het geval, met 8k gold en weinig activiteit op mail gebied lijkt me dat niet echt een reden om me te locken, eens zien wat die authenticator gaat uitrichten nu...

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:48

Osxy

Holy crap on a cracker

In maart gestopt met raiden, toen stonden we op 3/8 heroic. Iets wat toen best een redelijke prestatie was voor een kleine guild zoals die van ons, we hadden eigenlijk maar 11 raiders, eigenlijk eerder 10 en we hadden hierbij ook een slechte setup voor heroics, toch vonden we altijd wel manieren om door te gaan.

Gister kreeg ik samen met me vriendin de mogelijkheid mee te gaan in een pug die voor minimaal 6/8 heroic zou gaan. En verdomd! Met niet al te veel moeite hadden we 6/8 heroic plat.
Was voor mij letterlijk eerste keer sinds eind maart dat ik speelde maar toch kwam ik goed mee (in officieel me OS) en topte op paar plekken zelfs de dmg meters zonder in dat proces dik te falen.

Ga dus onverwachts MoP toch in met meer dan 3/8 :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:20:
Indeed geef mij maar een Blood elf :D alleen dan wel ally, ik hou niet zo van die dooie zooi :P
Hehe maken ze daar toch ook een "Neutral race"van :P kan je als je level 15 bent kiezen of je Blood elf wil worden en bij de horde wil gaan of High elf en trouw wil blijven aan de bonden van je voorouders hahaha

gisteren maar eens begonnen met het farmen van Molten Core om Sulfuras, hand of ragnaros te scoren.
gaat nog wel even duren maar heb wel gelijk bij de eerste run 3x set item vd T1 pally "bananas"set.

leuk om ff te doen tussendoor en leverd nog een aardig zakcentje op ook, denk dat dit wel met zo'n beetje iedere class te doen is btw!

alleen jammer dat de mechanics van BWL het soloen niet toelaten anders was ik gelijk achter mn T2 spul aangegaan maarja maar ff iemand zoeken die daar gek genoeg voor is :P is dat te doen trouwens met 2 man? of heb je enkel 2 of 3 man nodig bij die boss met die eggs? (met zn wipe ability?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Razor (1e boss BWL) is te soloen als retridin. Staan nu al paar filmpjes van op Youtube.

Nog niet geprobeerd zelf eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
Zo na een super warm weekend (waarin ik alleen gisterenavond uurtje heb gespeeld)
ga ik er vanavond weer eens mee verder.. paar HoT's en normal instances doen voor JP te farmen en als dat gedaan is gelijk door met mijn warrior levelen en misschien kijken om een pvp hunter aan te maken..
Is het beste pvp heirlooms of op low level met de gewone boa gear gaan pvpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Osxy schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:12:
In maart gestopt met raiden, toen stonden we op 3/8 heroic. Iets wat toen best een redelijke prestatie was voor een kleine guild zoals die van ons, we hadden eigenlijk maar 11 raiders, eigenlijk eerder 10 en we hadden hierbij ook een slechte setup voor heroics, toch vonden we altijd wel manieren om door te gaan.

Gister kreeg ik samen met me vriendin de mogelijkheid mee te gaan in een pug die voor minimaal 6/8 heroic zou gaan. En verdomd! Met niet al te veel moeite hadden we 6/8 heroic plat.
Was voor mij letterlijk eerste keer sinds eind maart dat ik speelde maar toch kwam ik goed mee (in officieel me OS) en topte op paar plekken zelfs de dmg meters zonder in dat proces dik te falen.

Ga dus onverwachts MoP toch in met meer dan 3/8 :+
Vind je 't gek met 30% nerf :P 't is eigenlijk te sneu dat toen we met onze guild wat HCs gingen doen een aantal mensen(met ilvl >390!) gewoon veel te weinig dps hadden om die bosses dood te krijgen. Ik las trouwens op MMO champ een topic waaruit blijkt dat er een reële kans is dat ze er volgende week nog eens 5% bovenop gooien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gister maar even heroic Spine geprobeerd. er moet even iets uit:

wat een fucking awesome gevecht om te tanken. Echt het coolste wat ik tot nu toe heb getanked in cata. Helaas als beste naar de 2e plate gekomen, maar moet ook wel zeggen (dit is geen kritiek!) op de tendons was de dps wat laag, en werd soms dood geswarmed door de bloods (ben de blood tank), dat laatste ging een stuk beter toen de resident frost DK ons hielp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Frerk schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 08:54:
[...]

Vind je 't gek met 30% nerf :P 't is eigenlijk te sneu dat toen we met onze guild wat HCs gingen doen een aantal mensen(met ilvl >390!) gewoon veel te weinig dps hadden om die bosses dood te krijgen. Ik las trouwens op MMO champ een topic waaruit blijkt dat er een reële kans is dat ze er volgende week nog eens 5% bovenop gooien :o
oh dat zal best wel eens kunnen er is al een 35% buff in het spel aanwezig, die hoeven ze dus alleen maar te activeren :)

We hebben zelf spine vrijdag ook nog even geprobeert, maar ons lukte het niet door gebrek aan dps :) tja veel undergeared players en slechte setup. helaas, misschien aankomende vrijdag als we een iets betere setup hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
ondanks de hitte gisteren nog maar eens geprobeerd onze raggy hc kill te reproduceren (horde). Dus eerst heel FL hc gecleared om daarna 2x de root buff onder z'n voeten te zien spawnen... toen waren we het zat :')
dinsdag nog maar eens proberen.

En hopen op wel een DS (hc) raid vanavond (alliance). maar na 3 cancels deze lockout zie ik het somber in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
lanerios schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:18:
totaal niet, locks waren ook al ver daarvoor. Mijn account wordt wekelijks gelocked, maar then again 64 stacks thorium op 1 dag zorgt voor vragen
Ik weet niet hoeveel problemen ze maken MBT farmen. Ik heb complete nachten lopen vissen voor raid voer dat ik met 100 lege bag slots ben begonnen en geeindigd ben met nog ongeveer 10 lege slots en dat zelfs continu op 1 enkele plek blijven hangen :)

Uiteindelijk wel met dit geintje gestopt aangezien de rest er ook maar 0,0 effort in duwde. Moet niet van 1 persoon afhankelijk zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Deth, dat is nog te doen >< geef dat maar aan mn vriendin en die doet dat, en vind het nog leuk ook. Gister ook weer, wij gezellig Hagara, Warhamster, Spine en Madness doodkrijgen (wat wipes, en aardig wat heroic attempts op Spine), en ondertussen zij alleen maar 1 rondje vliegen in Ungoro en minen, niets doen behalve dat 1e rondje.

Hoe doen jullie dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:02:
ondanks de hitte gisteren nog maar eens geprobeerd onze raggy hc kill te reproduceren (horde). Dus eerst heel FL hc gecleared om daarna 2x de root buff onder z'n voeten te zien spawnen... toen waren we het zat :')
dinsdag nog maar eens proberen.

En hopen op wel een DS (hc) raid vanavond (alliance). maar na 3 cancels deze lockout zie ik het somber in.
Ik heb geen idee helaas, wel zijn er weer 2 terug dus het kan zijn we er nu wel net aan komen.

Maar een 7/8 8/8 kill voor MoP zie ik niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
@lanerios
Daar hoef ik mijn vriendin niet om te vragen, die levelt liever een ander char dan mij te helpen met raid shizz :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 08:15:
Razor (1e boss BWL) is te soloen als retridin. Staan nu al paar filmpjes van op Youtube.

Nog niet geprobeerd zelf eigenlijk
Is dat die boss met dat heen en weer geren? ik dacht te menen dat die baas door de mechanics niet te soloen was omdat ie een wipe veroorzaakt?

zijn op het moment alleen de mechanics die het soloen tegenhouden denk dat blizzard dit opzettelijk doet haha net zoals met bijvoorbeeld de lich king waar je ook meerdere mensen nodig hebt en altijd zal hebben omdat je anders voor de rest van je leven in frostmourne blijft hangen haha

MC was relatief makkelijk Ragnaros zou alleen een probleem vormen als je op de verkeerde plek staat omdat hij je omhoog gooit en je best wat Fall dmg te verduren krijgt, als je op het goede plekje staat land je in de lava en die doet amper dmg...

enige waar je in MC op moet letten is dat gevecht bij baron geddon (die loopt heen en weer te banjeren) die moet je ff eerst pakken anders kan hij je verassen als je met die andere baas staat te knokken...

en bij die Core hounds... pul ze maar per groepje en niet allemaal tegelijk want als je ze niet allemaal binnen 10 seconden na de eerste kill van het groepje afmaakt ressen ze weer, was gisteren een minuut of 20 bezig met die corehounds en toen heb ik me maar dood laten gaan want ze bleven maar ressen haha

voor de rest kan ik iedereen MC aanraden ongeacht de class, dropt hele mooie transmogification loot daar!
heb de priest shoulders ook bewaard, gewoon omdat ze cool zijn haha

vanaaf maar weer even de mount runnetjes doen (Raven lord, Kara en MGT mounts) en even de ontbrekende onderdeeltjes van mn T2 lookalike set farmen totdat ik de originele T2 set mag aantrekken....zooo mooi! zoooveeel spijt dat ik die toen gevendored heb :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
YouTube: Ret Razorgore the Untamed Solo (No Glitch)

there ya go.

Leuk solo te doen:

1.) Karazhan
2.) MC
3.) Hyjal
4.) TK eerste boss (birdie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:19:
[...]
en bij die Core hounds... pul ze maar per groepje en niet allemaal tegelijk want als je ze niet allemaal binnen 10 seconden na de eerste kill van het groepje afmaakt ressen ze weer, was gisteren een minuut of 20 bezig met die corehounds en toen heb ik me maar dood laten gaan want ze bleven maar ressen haha
Die core hounds hoef je niet eens meer te doen als 85. Magmadar pullt de rest niet meer mee. Tijdens WotLK deed hij dat nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:21:
YouTube: Ret Razorgore the Untamed Solo (No Glitch)

there ya go.

Leuk solo te doen:

1.) Karazhan
2.) MC
3.) Hyjal
4.) TK eerste boss (birdie)
oow dankjewel Kara had ik eerst alleen problemen met die draak met zn laser beams haha maar dat was toen al gauw verholpen : consercration, door de deur rennen voor ie sluit, draakje loopt erin en je hebt geen last van de healing op die draak...

Hyjal heb ik nog nooit gedaan (ook niet met een raid) dus dat lijkt me wel erg leuk om te doen! TK ook niet maar eens ff op wowhead kijken wat birdie voor moois dropt en kijken of dat de moeite waard is...

Kara blijft ondanks het soloen echt een mooie instance kwa opbouw en diversitei aan encounters, deed de huntsman op lvl 80 al solo en merk nu wel dat de brug van lvl 80 naar 85 best groot is! kan nu gewoon de huntsman agroen en hem verslaan terwijl ieder ondood paardje uit de instance op me afkomt, koste me in de lvl 80 tijd mn kop haha
detheavn schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:25:
[...]

Die core hounds hoef je niet eens meer te doen als 85. Magmadar pullt de rest niet meer mee. Tijdens WotLK deed hij dat nog wel :)
oow lol thx dat wist ik niet! nu maar ff wachten tot ie weer gereset is en dan maar eens zien hoelang het duurt voor ik die Eye mag looten van ragnaros haha

zal vanaaf ook eens kijken hoe dat met BWL zit en die solo filmjes, wil die T2 set voor mn pally heel graag weer hebben, die TBC-lookalike is een beetje paars en vind het kleuren pallet vd originele 100x mooier haha

originele helm heb ik trouwens nog van de originele lvl 60 ony :P als riem zal ik denk ik de ligtforge riem gebruiken, staat een mooie leeuwenkop op (loop nu nog in lightforge als transmo set omdat ik net een rangetje tekort kwam in lvl 60 pvp ...Knight-Lieutenant en om de lvl 60 pvp set te transmo-en heb je Knight-captain nodig dus voor mijn smaak is de T2 judgement set the next best thing en lightforge daarna )

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Draak = simpel, sta in groene beam, nuke alles

Chess heb ik nog steeds hulp bij nodig

Hyjal is de 1e boss alleen maar een check om doorheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:31
In de hitte heb ik me maar binnen opgesloten en in de warme uurtjes af en toe m'n mage geleveld. Sta nu bijna op level 80, nog maar een paar balkjes.

Ook nog met een vriendin LFR gedaan, voor haar voor het eerst en voor mij voor het eerst in maanden. In deel 1 zat gewoon een gast die 20k meer dps dan ik deed op een paar bosses. En dat terwijl ik zelf normaal op 1 of 2 sta in LFR/normal. Was wel mooi om te zien. Ging ook op een belachelijk tempo met pullen van trash packs en bosses, maar kwam allemaal goed.

In deel 2 was het weer ouderwets feest. Nu was ik tank, maar stond nog steeds in top 10 van dps (zonder dps gear aan) en gemiddelde dps was echt ver onder de maat. Toen heb ik het maar opgegeven, had geen zin in die ellende in de hitte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Spine HC blijft één van de spannendere gevechten. Onze blood tank is een Blood Tank (ha... ha...) waar block tanks iets prettiger te healen zijn. Dus hij spiket af en toe als een gek als hij zich even omdraait met 30 bloods in zijn nek :P We misten gisteren ook nog eens een 9e stack op de eerste burn van de tweede Tendon. Normaal zouden we die attempt denk ik gecanceled hebben, maar we waren toch leuk bezig, dus gingen gewoon verder. Met als gevolg dat we op het eind nog meer bloods dan gebruikelijk hadden rondrennen. Werd nog best spannend, maar was zowaar 'gewoon' een oneshot.

Op Madness HC erna kwam één van onze rogues er achter dat hij vergeten was te repairen. Offhand brak als eerste. Geen repair bots. Crap.
Na een grondige zoektocht in zijn bags: DAGGER! Gewonnen tijdens een PuG. Geen gem, geen enchant, maar 't is een dagger, dus 't deed damage. Vraagt hij een minuutje later 'How much durability do you guys think my main hand needs to finish this fight...' Die stond dus ook op knappen :P

Anyway, we gaan gewoon onverstoorbaar door. Tot op het 4e platform de andere rogue DC't op het moment dat we net de Bloods hebben gekilled. Aangezien hij top DPS was de hele avond moesten we dus Wing Tentacle 4 met een DPS minder doen...Met nog 20 seconden op de Cata timer reconnect hij, en we killen de tentacle met 2 seconden op de timer over.
Vervolgens fucken we nog een wave Congealing bloods op het laatste platform up, maar omdat het toch al zo'n clusterfuck van een attempt was gingen we nog steeds door... En met minder dan een seconde over op de Berserk timer killen we 'm :P Most pro guild EU strikes again!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Blistimo schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:52:
Spine HC blijft één van de spannendere gevechten. Onze blood tank is een Blood Tank (ha... ha...) waar block tanks iets prettiger te healen zijn. Dus hij spiket af en toe als een gek als hij zich even omdraait met 30 bloods in zijn nek :P We misten gisteren ook nog eens een 9e stack op de eerste burn van de tweede Tendon. Normaal zouden we die attempt denk ik gecanceled hebben, maar we waren toch leuk bezig, dus gingen gewoon verder. Met als gevolg dat we op het eind nog meer bloods dan gebruikelijk hadden rondrennen. Werd nog best spannend, maar was zowaar 'gewoon' een oneshot.

Op Madness HC erna kwam één van onze rogues er achter dat hij vergeten was te repairen. Offhand brak als eerste. Geen repair bots. Crap.
Na een grondige zoektocht in zijn bags: DAGGER! Gewonnen tijdens een PuG. Geen gem, geen enchant, maar 't is een dagger, dus 't deed damage. Vraagt hij een minuutje later 'How much durability do you guys think my main hand needs to finish this fight...' Die stond dus ook op knappen :P

Anyway, we gaan gewoon onverstoorbaar door. Tot op het 4e platform de andere rogue DC't op het moment dat we net de Bloods hebben gekilled. Aangezien hij top DPS was de hele avond moesten we dus Wing Tentacle 4 met een DPS minder doen...Met nog 20 seconden op de Cata timer reconnect hij, en we killen de tentacle met 2 seconden op de timer over.
Vervolgens fucken we nog een wave Congealing bloods op het laatste platform up, maar omdat het toch al zo'n clusterfuck van een attempt was gingen we nog steeds door... En met minder dan een seconde over op de Berserk timer killen we 'm :P Most pro guild EU strikes again!
nice.. is altijd lachen met zoveel gefuck om het dan toch nog te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
lanerios schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:29:
Draak = simpel, sta in groene beam, nuke alles
Netherspite is zelfs heel makkelijk als je beseft dat je alle 3 de beams kunt krijgen als je gewoon wat meer naar het midden loopt, dan is dat beestje zo teut :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Spine, kijkend naar mij als blood tank, wat raden jullie aan?

----------------------------------------------
C___________C___________C

X___________Y___________Z==============TAIL

C___________C___________C
---------------------------------------------

Raar diagram misschien, maar C = corruption tentacle dingen. Z = Amalgation tank spot
Waar is de beste plek om de bloods te tanken? Ik deed steeds X, omdat de amalgation dan in 1x op alle bloods komt, 9 stacks heeft.

Also, wat is de meest optimale situatie? 1 lift voor 1e plate? of rustig aan doen om mana te besparen?

[ Voor 17% gewijzigd door corset op 20-08-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wij hebben nooit het nut gezien van het rushen van de 1e plate. Die 1e plate is nog niet zo mana intensief. Maar als je het zonder al te grote investeringen kunt doen valt het natuurlijk altijd te proberen.

Op de eerste 2 plates tankt onze blood tank op X, waar de ranged DPS en healers dan ook staan. Op de derde plate staat de blood tank tussen X en Y, en de amalg tank tussen Y en Z, zodat die beide ongeveer evenveel bloods oppikken. Je kunt als blood tank dan eigenlijk niet op X blijven staan, omdat je geen range hebt op de achterste Corruptions. Tussen X en Y heb je dat wel, en je ranged DPS kan dan ook op je stacken.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Zaterdag er voor gaan zitten, macro's gemaakt, Paar flessen wijn naast mijn toetsenbord en als een debiel rondjes lopen rennen met macro spam :).

Resultaat:

Bloodsail rep honored, alle goblins exalted, alles klaar behalve ravenhold ( 1863/12000 ).

PHEW

Nu weet ik waarom het "the insane" heet. Grote god wat een lange grind (in wow termen dan).

Naja, ik heb je lockboxjes al op mijn rogue, dus al dat rest is mijn ravenhold ietsje verder omhoog grinden, lockbox handins, en klaar.

Man man man, dat ga ik nooit meer doen (plus zo gaar als een ui nu op werk :D )

[edit] Ja, van zaterdag ochtend tot zondag avond....

[ Voor 4% gewijzigd door Darkangle op 20-08-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Darkangle schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:54:
Nu weet ik waarom het "the insane" heet. Grote god wat een lange grind (in wow termen dan).
Ben maar blij dat je geen rep meer hoeft te grinden voor de Shen'dralar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
detheavn schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:08:
[...]

Ben maar blij dat je geen rep meer hoeft te grinden voor de Shen'dralar :)
Ik had wat boekjes gespaard over de jaren. Maar dat was niet meer nodig inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Weet iemand trouwens of Insane in the Membrane over characters deelt?
Hoe leg ik dat uit ... Is dit een account wide achiev, dat als ik bijv op 1 char de goblins op exalted heb en weer bij een ander de darkmoon faire, of dit account wide opgenomen wordt, of dat dit PER char moet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Darkangle schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:54:
Zaterdag er voor gaan zitten, macro's gemaakt, Paar flessen wijn naast mijn toetsenbord en als een debiel rondjes lopen rennen met macro spam :).

Resultaat:

Bloodsail rep honored, alle goblins exalted, alles klaar behalve ravenhold ( 1863/12000 ).

PHEW

Naja, ik heb je lockboxjes al op mijn rogue, dus al dat rest is mijn ravenhold ietsje verder omhoog grinden, lockbox handins, en klaar.

Man man man, dat ga ik nooit meer doen (plus zo gaar als een ui nu op werk :D )

[edit] Ja, van zaterdag ochtend tot zondag avond....
Ben wel benieuwd naar de macro's, voor het geval ik ooit ns zo gek wordt om dat ook te gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

detheavn schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:31:
Weet iemand trouwens of Insane in the Membrane over characters deelt?
Hoe leg ik dat uit ... Is dit een account wide achiev, dat als ik bijv op 1 char de goblins op exalted heb en weer bij een ander de darkmoon faire, of dit account wide opgenomen wordt, of dat dit PER char moet? :)
Reputations zijn per character dus je kan Insane alleen halen op 1 character.
Maar als je de achievement eenmaal hebt dan kan je de titel op al je characters gebruiken en heb je de achievement ook op al je characters.

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 20-08-2012 12:36 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
EelcoB schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:32:
[...]

Ben wel benieuwd naar de macro's, voor het geval ik ooit ns zo gek wordt om dat ook te gaan doen :P
Zijn mark/nodead/named macro's icm een G19. Zeer effectief. Ik schrijf ze terplekke dus ik zou even moeten inloggen om ze hier te kunnen posten.
Jerry schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:35:
[...]

Maar als je de achievement eenmaal hebt dan kan je de titel op al je characters gebruiken.
Awesome!

Jammer dat het achter je naam komt, mijn altje had wel "The insane booger" willen heten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Jerry schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:35:
[...]
Maar als je de achievement eenmaal hebt dan kan je de titel op al je characters gebruiken en heb je de achievement ook op al je characters.
Een reputation is inderdaad per character, maar omdat die criteria onderdeel zijn van een meta, bestaat de mogelijkheid dat de Meta geshared *kan* zijn. Dit was ook iets wat de Devs besproken en confirmed hebben, maar dit kan per achievement verschillen.

Even als voorbeeld de 'The Explorer' achievement:
Je kunt bijvoorbeeld op character A een aantal areas compleet discoveren, zodat deze als completed staan in de account-wide meta. Daarnaast kun je op character B wat andere areas discoveren en zodoende die completen in je account-wide meta.

Over reputation, daar zul je met je XX amount of Exalted reputations ook gewoon alle (unieke) exalted reputations, geshared over je characters, krijgen te zien.

Maar goed, daar komen we denk ik snel genoeg nog wel achter. Enige char waar ik iets op heb gedaan mbt 'Insane' (wat ook in de meta als completed staat) is m'n alliance druid. Als dit straks zichtbaar is op m'n horde chars weet ik genoeg :)

Hier ook een discussie mbt de 'insane' achiev, maar ook geen duidelijkheid :p

[ Voor 5% gewijzigd door detheavn op 20-08-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

detheavn schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:04:
[...]

Een reputation is inderdaad per character, maar omdat die criteria onderdeel zijn van een meta, bestaat de mogelijkheid dat de Meta geshared *kan* zijn. Dit was ook iets wat de Devs besproken en confirmed hebben, maar dit kan per achievement verschillen.

Even als voorbeeld de 'The Explorer' achievement:
Je kunt bijvoorbeeld op character A een aantal areas compleet discoveren, zodat deze als completed staan in de account-wide meta. Daarnaast kun je op character B wat andere areas discoveren en zodoende die completen in je account-wide meta.

Over reputation, daar zul je met je XX amount of Exalted reputations ook gewoon alle (unieke) exalted reputations, geshared over je characters, krijgen te zien.

Maar goed, daar komen we denk ik snel genoeg nog wel achter. Enige char waar ik iets op heb gedaan mbt 'Insane' (wat ook in de meta als completed staat) is m'n alliance druid. Als dit straks zichtbaar is op m'n horde chars weet ik genoeg :)

Hier ook een discussie mbt de 'insane' achiev, maar ook geen duidelijkheid :p
Klopt, het is even afwachten tot volgende week de patch uitkomt.
Ik ging uit van het slechtste scenario dus het kan alleen maar beter worden :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Blistimo schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:51:
Wij hebben nooit het nut gezien van het rushen van de 1e plate. Die 1e plate is nog niet zo mana intensief. Maar als je het zonder al te grote investeringen kunt doen valt het natuurlijk altijd te proberen.

Op de eerste 2 plates tankt onze blood tank op X, waar de ranged DPS en healers dan ook staan. Op de derde plate staat de blood tank tussen X en Y, en de amalg tank tussen Y en Z, zodat die beide ongeveer evenveel bloods oppikken. Je kunt als blood tank dan eigenlijk niet op X blijven staan, omdat je geen range hebt op de achterste Corruptions. Tussen X en Y heb je dat wel, en je ranged DPS kan dan ook op je stacken.
Bedankt :) ga ik even mn guild overtuigen om deze tactiek te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me alleen af wat voor een inflatie die account wide achievements gaan veroorzaken.
In mijn ogen is het hoofddoel van het account wide maken dat het gemakkelijker te bereiken wordt (of in minder tijd).
Zal het dus niet zo zijn dat straks een heel groot deel van de achievements zo makkelijk/snel te halen is dat niemand er nog echt waarde aan hecht?

Hetzelfde zie je min of meer ook bij Epic gear, dit is tegenwoordig een stuk makkelijker te behalen. Het is al lang niet meer zo heel erg bijzonder als je in paarse gear loopt, terwijl dit ooit is verzonnen om als top-tier gear te dienen;
Grey - Poor
White - Common
Green - Uncommon
Blue - Rare
Purple - Epic
Orange - Legendary

Tegenwoordig is Blue al lang niet meer Rare maar meer de standaard geworden en ligt Purple gear hier maar net boven. (in verschillende gradaties dat wel)
Misschien is dit wel gewoon een logisch verloop in een MMO maar ik vraag me af wat ze gaan verzinnen om mensen weer een gevoel van Epicness te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
die epic discussie wordt erg vermoeiend, iedereen ziet het anders.

Ik zie de "echte" epics nu als mensen die met BiS lopen. Iets wat epic toen ook was. hmm, dus alleen de naam is veranderd? Ja, blijkbaar.
Maar goed, de mensen die klagen dat epics zo makkelijk te krijgen zijn, zijn ook degenen die waarschijnlijk 0/0 normal DS hebben en alleen LFR ervaring. En ja, de LFR loot moet gewoon blue quality zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Gevoel van epicness vereist een gevoel van uniekheid. Uniekheid betekent dat dingen maar minimaal bereikbaar danwel haalbaar zijn. En dat accepteren wij tegenwoordig niet meer van games. Gevalletje 'als iedereen uniek is is niemand uniek'.

Ik zie wel een erg groot voordeel in het account wide maken van achievements, pets en mounts: ik zit namelijk serieus te overwegen mijn druid in te ruilen voor mijn shaman. Ik heb dat idee al sinds de launch van WotLK, maar omdat ik zo'n beetje alles altijd op mijn druid heb gedaan heb ik die nooit willen 'opgeven'. Maar nu vind ik het een serieuze optie.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Sinds de mogelijkheid tot transmoggen is gear naar mijn idee weer epic geworden, vooral de mogelijkheid om een unieke set te maken alleen al is gaaf (zo zie ik op mijn realm een gnome rogue rondlopen met de T11 van een druid kwa looks).

Wat voor mij nog meer waarde heeft dan de gear waar iedereen mee rondloopt, zijn de achievements (realm first, feat of strenght, 8/8 HC, 2400+ rating rbg/arena, etc...) Aleen hieruit kun je nog een goed gevoel van epic uit halen zoals je deze voelde in Vanilla/TBC bij het neerhalen van een moeilijke boss.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Ik vind het account wide achievements idee juist een prima idee, want als ik een nieuwe char level zie ik er altijd tegen op dat ik zoveel achievements weer opnieuw moet gaan halen terwijl je die daarvoor al op je andere 8 chars hebt gedaan bijvoorbeeld. Dat wordt op een gegeven moment wel erg vervelend.

Het maakt het spel wat meer toegangbaar en leuker om te spelen omdat je makkelijker van 'main' kunt wisselen en dus niet moe/verveeld raakt om constant dezelfde char te spelen omdat je veel gemakkelijker overstapt op een andere class

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Account wide achievements, geweldig idee van Blizzard. Kan ik eindelijk switchen van character zonder al die achievements weer te moeten halen. Ook heb ik een aantal achievements/mounts/pets op alts die ik graag op mijn main zou willen hebben (doordat ik geluk had met drops op een alt).

Een ander voordeel van account wide achievements is het eeuwige gezeur dat pugs een achievement willen zien van een desbetreffende raid. Nu haal je die achievement op een main en kan je met alts makkelijker meedoen aan pugs :). Het is af en toe erg irritant dat je de moeilijkste raids op je main hebt behaald (wat laat zien dat je tactiek van het gevecht door hebt), maar het niet op je alt kan doen doordat hij de achievement niet heeft.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Jerry schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:56:
Een ander voordeel van account wide achievements is het eeuwige gezeur dat pugs een achievement willen zien van een desbetreffende raid.
Ik heb er geen last van om in een PuG te komen zonder achievement, maar heb de reputatie van de guild wel mee (realm 3rd, en alliance 2nd).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

ValHallen schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:01:
[...]

Ik heb er geen last van om in een PuG te komen zonder achievement, maar heb de reputatie van de guild wel mee (realm 3rd, en alliance 2nd).
Ik ben net weer begonnen op een ander realm dus dan is het wat lastiger :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reins of the crimson deathcharger MINE :D jeeeej

45k xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Mektheb schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:41:

45k xD
Geen slachtoffer van een dupe he ? die Crimson Deathcharger is bij dupers erg geliefd geloof ik.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zethiel schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:45:
[...]

Geen slachtoffer van een dupe he ? die Crimson Deathcharger is bij dupers erg geliefd geloof ik.
Geen idee ?, dat weet ik niet hij stond op AH voor die prijs en een paar anderen voor 50k 60k dus mja.
dat kan ik niet weten als het op de AH staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:20:
Ik vraag me alleen af wat voor een inflatie die account wide achievements gaan veroorzaken.
In mijn ogen is het hoofddoel van het account wide maken dat het gemakkelijker te bereiken wordt (of in minder tijd).
Zal het dus niet zo zijn dat straks een heel groot deel van de achievements zo makkelijk/snel te halen is dat niemand er nog echt waarde aan hecht?

Hetzelfde zie je min of meer ook bij Epic gear, dit is tegenwoordig een stuk makkelijker te behalen. Het is al lang niet meer zo heel erg bijzonder als je in paarse gear loopt, terwijl dit ooit is verzonnen om als top-tier gear te dienen;
Grey - Poor
White - Common
Green - Uncommon
Blue - Rare
Purple - Epic
Orange - Legendary

Tegenwoordig is Blue al lang niet meer Rare maar meer de standaard geworden en ligt Purple gear hier maar net boven. (in verschillende gradaties dat wel)
Misschien is dit wel gewoon een logisch verloop in een MMO maar ik vraag me af wat ze gaan verzinnen om mensen weer een gevoel van Epicness te geven :)
gaan we weer, de omschrijving slaat niet op de beschikbaarheid maar op de stats, dus een rare is dus nog steeds rare want hij heeft meer stats als een uncommon en een epic heeft meer als een rare etc.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaez
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-02 14:28
Mektheb schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:41:

45k xD
Da's nog best duur op Silvermoon zit ie rond de 20k :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaez schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:05:
[...]

Da's nog best duur op Silvermoon zit ie rond de 20k :o
Ja dat krijg je op een rustige realm, maar goed ik ben er blij mee en dat teld was elke cent waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 13:08

thunderlight

Tja...

45K is een koopje Nordrassil-EU gaat hij richting de 60K :S
en heb het er niet voor over. 20 a 30K is wel mijn max

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaez
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-02 14:28
Vind het niet echt waard om 20k te betalen voor een mount die zoveel lijkt op de dk mount .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaez schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:07:
Vind het niet echt waard om 20k te betalen voor een mount die zoveel lijkt op de dk mount .
Ach ik ben van de mounts dus ik vindt het het wel waard, het 1e wat ik zo ga kopen is de YAK met passengers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

lanerios schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:25:
die epic discussie wordt erg vermoeiend, iedereen ziet het anders.

Ik zie de "echte" epics nu als mensen die met BiS lopen. Iets wat epic toen ook was. hmm, dus alleen de naam is veranderd? Ja, blijkbaar.
Maar goed, de mensen die klagen dat epics zo makkelijk te krijgen zijn, zijn ook degenen die waarschijnlijk 0/0 normal DS hebben en alleen LFR ervaring. En ja, de LFR loot moet gewoon blue quality zijn.
Onzin.. :) Normal DS is tegenwoordig ook echt rete simpel, voor de nerf ook echt wel te doen voor een PuG. Ik heb hem zeer vaak gepugged pre-nerf.

Maaaaaar zal me wel niet weer in deze discussie mengen 8)7

*het moet me van het hart dat jouw laatste zin een vleugje van innerlijke tegenstrijdigheid bevat. Waarom zouden mensen die DS normal 0/0 hebben klagen dat epics te makkelijk te verkrijgen zijn? :N

[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 20-08-2012 15:28 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

hmr schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:23:
[...]
Normal DS is tegenwoordig ook echt rete simpel,
Exact de reden dat ik vanaf deze week geen social member raid meer doe. Heb de guild eindelijk zover dat we flink aan de rated battlegrounds gaan, zit nu zelf op 1400 rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ValHallen schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:31:
[...]

Exact de reden dat ik vanaf deze week geen social member raid meer doe. Heb de guild eindelijk zover dat we flink aan de rated battlegrounds gaan, zit nu zelf op 1400 rating.
Nice :D, dat wil ik ook in MoP wat meer gaan doen PvP.

Dat is echt het laatst in S2 ofzo geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
nog geen antwoord gehad op mijn vraag dus vraag het nog eens.

Voor een pvp hunter (low lvl) is daar de pve heirlooms om mee te beginnen goed of moet je echt de pvp heirlooms hebben om goed te kunnen pvpen op low lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:24
lanerios schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:15:
[...]

Bedankt :) ga ik even mn guild overtuigen om deze tactiek te testen
Ik heb even kort gekeken naar de logs van gisteravond. Conclusie: we zijn er in de afgelopen 3/4 maanden op achteruit gegaan.

We missen de beste tank, we missen de belangrijkste healer en we missen de top burst dpser.

Dat ding in 1 keer neer zie ik niet gebeuren met onze lock die ongeveer evenveel tendon damage doet als de druid tank. Ook denk ik dat onze shadowpriest (die shadow wel goed speelt) niet goed genoeg healed om spine HC te kunnen killen. Hij ligt namelijk behoorlijk ver achter op de healing in vergelijking met de paladin en de druid (die alle dispells doet).

Nu kunnen we komende week met een beetje mazzel wat meer mensen gearen (de DK heeft wel skills) en ben ik onze resto shaman aan t pushen weer terug te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dopiej schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:47:
nog geen antwoord gehad op mijn vraag dus vraag het nog eens.

Voor een pvp hunter (low lvl) is daar de pve heirlooms om mee te beginnen goed of moet je echt de pvp heirlooms hebben om goed te kunnen pvpen op low lvl?
PvE looms zijn net zo goed. Het kleine beetje resi maakt niet zo veel uit.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.