Had net maar 15 FPS in beta XD. Valt tegen heb alles op medium en shadow en liquid staan op low en dan haal je nog maar 15 FPS kan toch eigenlijk niet
Ja, 't wordt steeds erger. Stel je eens voor hoe dat in 25 man raids gaatdestroye schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:27:
Had net maar 15 FPS in beta XD. Valt tegen heb alles op medium en shadow en liquid staan op low en dan haal je nog maar 15 FPS kan toch eigenlijk niet
En dan heb je deze pc pas een week XDFrerk schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:30:
[...]
Ja, 't wordt steeds erger. Stel je eens voor hoe dat in 25 man raids gaat
Het was de keuze tussen mail en leatherFrerk schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:18:
[...]
Jammer, concurrentie op de leather drops ;__;
- plate = warrior/dk/paladin
- mail = shaman/hunter
- leather = druid/rogue (en straks monk)
- cloth = mage/warlock/priest
Mail had het ze waarschijnlijk makkelijker gemaakt met itemization. Ik vind 't alleen zo jammer dat ik nu op guild raids niet alle leather drops krijgJerry schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:42:
[...]
Het was de keuze tussen mail en leather.
- plate = warrior/dk/paladin
- mail = shaman/hunter
- leather = druid/rogue (en straks monk)
- cloth = mage/warlock/priest
Ik heb mijn lock van 69 naar 80 geleveld met SoR, dus ik had al normal flying en azeroth flying, maar ik heb dus epic flying + swift purple gryphon iig gekregen, en 5 20 slot bags, en een level 80 gear set.Zertaxka schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:24:
Even een vraagje.
Als men een SoR krijgt en een lvl 80 een nieuwe realm aanmaakt. Krijgt die lvl 80 al gelijk Epic Flying + Azeroth Flying met een standaard mount ?
Awesomejunglebeast schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:21:
Zo nieuwe achtergrond op mijn pc. http://i.imgur.com/Ls4b0.jpg
[ Voor 16% gewijzigd door Blitzdoctor op 16-08-2012 19:14 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Die blikken, daar moest gewoon een shop van gemaakt worden (beetje flauw, zal vast wel iemand beter kunnenjunglebeast schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:21:
Zo nieuwe achtergrond op mijn pc. http://i.imgur.com/Ls4b0.jpg
http://tweakers.net/ext/f/N5ia1mgvM0ReUTQ34QU1rPYH/full.jpg
(tikkie NSFW)
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
En een nieuwe meme is geboren..temp00 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 20:10:
[...]
Die blikken, daar moest gewoon een shop van gemaakt worden (beetje flauw, zal vast wel iemand beter kunnen)
http://tweakers.net/ext/f/N5ia1mgvM0ReUTQ34QU1rPYH/full.jpg
(tikkie NSFW)
http://www.mmo-champion.com/threads/1179166-new-meme-%29
Edit: Lol! temp00 en z'n nieuwe account op mmo-champ.
http://www.mmo-champion.c...9&viewfull=1#post18019229
[ Voor 15% gewijzigd door junglebeast op 16-08-2012 21:29 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik heb mn beta key geinstalleerd..game kan opstarten..vervolgens alle servers offline...klopt dit?
Stond net in ogrimmar, was iemand zeker 20-25 minuten aan het spammen voor Firelands, zelfs 150g per persoon. Uiteindelijk vroeg iemand waarom, hij wilde z'n legendairy quest afmaken.
Stiekem best zielig voor die gast, moest me meteen denken aan de parody van TaintedLore.
Stiekem best zielig voor die gast, moest me meteen denken aan de parody van TaintedLore.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klopt ik heb het nu ookQueros schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:50:
Ik heb mn beta key geinstalleerd..game kan opstarten..vervolgens alle servers offline...klopt dit?
Done. Wordt aardig in die thread gereageerd. Vond deze wel goed

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
De mijne:

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja die thread begint echt leuk te worden.
Oh en die Subway picture is ook fantastisch.
[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 17-08-2012 00:40 ]
daar heb ik niet echt medelijden voor, je hebt tenslotte openraid waar er echt elke dag wel 8 / 10 runs gedaan worden op FLSinergyX schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:56:
Stond net in ogrimmar, was iemand zeker 20-25 minuten aan het spammen voor Firelands, zelfs 150g per persoon. Uiteindelijk vroeg iemand waarom, hij wilde z'n legendairy quest afmaken.
[video]
Eindelijk 8/8hc gecleared met de guild
helaas geen mainspec loot, maar zelf wel de tanking-1h voor os gepakt. Ik dacht dat ik met de drake wel goed zat... roll van 96. Helaas was onze huis-mage iets gelukkiger met een roll van 98. Nou jah, boeit ook niet zo, ik ben al lang blij dat we de content eens afmaken.
Gister LFR gedaan, toch nieuwe chest en trinket opgehaald voor ret set. Belt van guild gekregen, en boots van AH gehaald. Gelijk zat ik toch rond de 17-20k. Nog niet super goed, maar wel een stuk beter dan eerst.
MMO-champion is aan te raden om te vermijden, de pseudo humoristische kung fu panda grappen worden nu wel erg zielig en uitgemolken.
MMO-champion is aan te raden om te vermijden, de pseudo humoristische kung fu panda grappen worden nu wel erg zielig en uitgemolken.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ach, dat doen ze al een eeuwigheid en met elke beetje nieuws of wat dan ook waait dat weer op. Dat gaat vanzelf wel weer over. Hetzelfde als het hele worgen = furries gedoe van Cataclysmlanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:00:
Je kunt kiezen om je eraan te storen, maar het kost vele malen minder energie om zo'n zaken gewoon links te laten liggen of er de humor van in te zien
Als er humor inzat, dat is juist het probleem. het wordt zover uitgemolken dat het irritant wordt. Op de frontpage nu rechtsboven 6 topics over de cinematic. Gewoon 1 centraal topic voor maken en de rest sluiten.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb op de beta server een monk aangemaakt , die healer spec is echt te grappig. 1 sp = 2 attack power en je healt op je specials attacks. Niet dood te krijgen. Wordt wel grappig met een setje heirlooms
Dat blijft natuurlijk een kwestie van mening. Maar goed, mij boeit de mening van een ander op zo'n vlakken meestal toch niet.lanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:19:
Als er humor inzat, dat is juist het probleem.
Ik hoop eigenlijk nog een agility staff heirloom tegen te komen voor als ik m'n Brewmaster ga levelen
[ Voor 32% gewijzigd door detheavn op 17-08-2012 09:38 ]
Neeee joh! Er zijn al te weinig content patches! Hoe lang zitten we nu al in DS? En hoe lang hebben we moeten wachten voor DS eindelijk kwam?!Mektheb schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:20:
Het is altijd wel een droom van ze geweest om meer tijd in oude engine te steken en met name character animatie's en ik hoop ze daar ooit nog is aan toe komen.
Dat zou ik zelfs nog liever hebben dan een content patch !
@ Optical: Gefeliciteerd man! Lekker bezig. Stukkie beter te doen als Spine dus?
Gister zelf weinig gedaan, LFR Deel II met twee guildies mee. Wat een drama. Wipe op DW omdat t echt niet ging.... Ik stond op 85k dps en de nummer twee rond de 45k, daarna een dik gat met de rest rond de 25-28k. Weet meteen waar waarom ik het nooit meer doe.
@ Lanerios: Ik zie geen blauwe pvp zut meer, lekker bezig! Enchanten, gemmen en je dps gaat zo met 10k omhoog!
Ik ben er mee bezig
wat zal ik doen.
http://eu.battle.net/wow/...nblight/Bastille/advanced
mijn valor gebruiken voor mn ret gear of voor mn prot gear? Prot is een stuk beter dan deze gear (die zit in normal/heroic DS gear). Moet werl zeggen dat ik Retri echt een stuk leuker nu vind worden
mijn valor gebruiken voor mn ret gear of voor mn prot gear? Prot is een stuk beter dan deze gear (die zit in normal/heroic DS gear). Moet werl zeggen dat ik Retri echt een stuk leuker nu vind worden
Ik neem aan dat hij niet staat te springen om bergen onbekende mensen op mijn RealID te hebben, Lightings Blade heeft zo weinig mensen nog rond lopen dat je zo goed als verplicht ben X-realm te gaan.Mektheb schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:43:
daar heb ik niet echt medelijden voor, je hebt tenslotte openraid waar er echt elke dag wel 8 / 10 runs gedaan worden op FL
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kijk naar DS. Kijk nu naar oudere content. Nu terug naar DS.hulkie schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:37:
[...]
Neeee joh! Er zijn al te weinig content patches! Hoe lang zitten we nu al in DS? En hoe lang hebben we moeten wachten voor DS eindelijk kwam?!
Hoeveel originele models/artwork ben jij in die toko tegengekomen? Bar weinig.
Het team verantwoordelijk voor nieuwe models, animaties en artwork heeft dus tijd genoeg gehad voor player models
Nou gisteren dan eindelijk mijn huntard van horde bloodhoof overgezet naar Alliance Aszune..
Gelijk maar wat gear gekocht omdat ik low iLvl had voor random cata instances te doen.
Was toch weer even wennen.. laatste keer dat ik fatsoenlijk met m'n huntard gespeeld heb had hij nog mana xD
Enigste nadeel aan een dps is dat je zo ontiegelijk lang in que staat voor alleer je in een instance graakt.. en het lulligste is nog dat na eerste trashmobs de tank leavde en je weer 10 min kan wachten op nieuwe..
Toch viel mijn dps me niet tegen.. voor bijna all green mix van leather/mail nog 9k dps doen met iLvl van 311 vind ik toch zelf niet slecht xD
Alleen een vraagje, wat is een goeie pet voor een huntard?
Gelijk maar wat gear gekocht omdat ik low iLvl had voor random cata instances te doen.
Was toch weer even wennen.. laatste keer dat ik fatsoenlijk met m'n huntard gespeeld heb had hij nog mana xD
Enigste nadeel aan een dps is dat je zo ontiegelijk lang in que staat voor alleer je in een instance graakt.. en het lulligste is nog dat na eerste trashmobs de tank leavde en je weer 10 min kan wachten op nieuwe..
Toch viel mijn dps me niet tegen.. voor bijna all green mix van leather/mail nog 9k dps doen met iLvl van 311 vind ik toch zelf niet slecht xD
Meeste mensen die ik tegenkom (aangezien ik zel op het moment m'n huntertje nog aan het levelen ben) rennen rond met kitties.Dopiej schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:52:
In MOP maakt dat als het goed is helemaal niets meer uit ... maar goed, dat mag iemand anders bevestigen
ik vond ret pve juist enorm saai na een week.. maar goed that's melanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:41:
Ik ben er mee bezigwat zal ik doen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik vind ret paladin wel ok, leuke afwisseling tov tanken. Gewoon heel hard bosses neermeppen op z'n tijd
@ Lanerios: Eerst je mainspec lijkt me. Maar alles wat overblijft besteden aan retri. Ten opzichte van 3 dagen geleden is je retri gear al keihard vooruit gegaan. Met enchants en gems in deze gear zul je meer in de buurt komen van de rest van de dps. 
@ Deth: Prima als ze er iets aan doen. Zo lang ze het maar niet ten koste doen van nieuwe content!
@ Deth: Prima als ze er iets aan doen. Zo lang ze het maar niet ten koste doen van nieuwe content!
[ Voor 16% gewijzigd door hulkie op 17-08-2012 10:00 ]
Ik ga dan binnenkort ring vervangen als eerste. Wordt nog een paar instances
Vond ik juist healing wel leuk, ret is echt facerollIntToStr schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:59:
Ik vind ret paladin wel ok, leuke afwisseling tov tanken. Gewoon heel hard bosses neermeppen op z'n tijd
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Goed ret spelen is al tijdje geen faceroll meer
dan ga ik maar eens kijken waar ik een leuke kan vinden aangezien ik nu met een wolf rondloop xDdetheavn schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:56:
[...]
Meeste mensen die ik tegenkom (aangezien ik zel op het moment m'n huntertje nog aan het levelen ben) rennen rond met kitties.
In MOP maakt dat als het goed is helemaal niets meer uit ... maar goed, dat mag iemand anders bevestigen
Is er een grote wijziging geweest in het ret systeem tijdens DS?lanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:03:
Goed ret spelen is al tijdje geen faceroll meer
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nop, maar geen enkele spec is faceroll. Ja natuurlijk kan je met weinig buttons veel dps doen, maar om het goed te spelen is echt geen faceroll. Maar ja, dat hoor je ook veel mensen zeggen over Arcane, totdat ze het zelf gaan spelen
Zover ik zag, kan elke pet elke spec aannemen, weet niet of exotic nog een eigen 'ability' blijft behouden zoals spiritpets die heal hebben.detheavn schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:56:
[...]
Meeste mensen die ik tegenkom (aangezien ik zel op het moment m'n huntertje nog aan het levelen ben) rennen rond met kitties.
Maar ik zal nooit een andere pet meer nemen, nu ik Loque heb
Dan blijft het een faceroll, als diverse specs tot op de miliseconde getimed kunnen worden (zoals de vroegere prio-addon van hunter of rogue), inclusief clickies en cooldowns, is de marge tussen faceroll en 'goed spelen' marginaal klein geworden. Met MoP komen er keuzes, combat keuzes, daar zal het wel wat extra 'skill' eisen van de speler, maar pre-MoP is daar maar weinig van te vinden.lanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:09:
Nop, maar geen enkele spec is faceroll. Ja natuurlijk kan je met weinig buttons veel dps doen, maar om het goed te spelen is echt geen faceroll. Maar ja, dat hoor je ook veel mensen zeggen over Arcane, totdat ze het zelf gaan spelen
Dan opzicht blijven rogue en kitty (met de combo-uptimers) in mijn ogen nog steeds de skill-classes, de rest is veelal gewoon doormeppen en die 1-2 sec dat je er soms naast zit met een dotje, marginaal. Lag of verandering van fight heeft al meer impact.
[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2012 10:13 ]
Hmm tbh als je een beetje geoefende speler bent valt het allemaal wel mee hoor, kost een uurtje en dan heb je zo'n rotation wel doorlanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:09:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
sure, we geven iemand die nog nooit! retri pala heeft gespeeld, average van 377 ilevel retridin, en een uur. Dan gaat hij dus volgens jou, omdat het zo faceroll is, even veel dps doen als iemand die het al jaren speelt.
Even buiten het feit om dat Retri totaal geen rotation heeft.
Zolang je niet van gevecht tot gevecht weet wanneer je welke cooldown moet gebruiken, wanneer je het beste Zealotry en GoAK kan poppen etc, dan ben je echt verder dan een uur hoor.
Maar goed, blijft een grappige discussie, je hebt altijd 2 kampen, mensen die hun dps goed genoeg vinden als ze de priority list doorhebben, en de mensen zoals ik, die het aanpassen van gevecht tot gevecht om zo efficient mogelijk bezig te zijn.
Zolang je niet van gevecht tot gevecht weet wanneer je welke cooldown moet gebruiken, wanneer je het beste Zealotry en GoAK kan poppen etc, dan ben je echt verder dan een uur hoor.
Maar goed, blijft een grappige discussie, je hebt altijd 2 kampen, mensen die hun dps goed genoeg vinden als ze de priority list doorhebben, en de mensen zoals ik, die het aanpassen van gevecht tot gevecht om zo efficient mogelijk bezig te zijn.
No offence maar heette jou character niet eerst Zuiplap o.i.d.? Just wondering, en ja het kan makkelijk tuurlijk is je DPS niet helemaal optimaal maar ret is echt niet achterlijk moeilijk om te spelen. Mijn pala had full ds tank gear + healing gear en ben toen maar uit verveling ret gear gaan kopen en na een uurtje had ik het wel door, finesse komt na wat langer maar in guides staat vanalles over wanneer je wat moet poppen, etc...lanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:14:
sure, we geven iemand die nog nooit! retri pala heeft gespeeld, average van 377 ilevel retridin, en een uur. Dan gaat hij dus volgens jou, omdat het zo faceroll is, even veel dps doen als iemand die het al jaren speelt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
1.) waarom wil je het weten? Als je een Beerscore member bent, dan kende je me. Ben je dat niet, dan niet. (Kul Tiras alliance, wat een ruk server >< No offense voor de guilds daar, maar de AH prices waren gestoord en de pugs ook) 
2.) Dat is net het verschil wat ik bedoel
Ik bekijk per fight wat efficient is, ik lees wel guides, maar daarbuiten probeer ik het per fight aan te passen. Wat op Ultraxion werkt, werkt echt totaal niet op Spine. (heb nog geen ervaring met Spine heroic). Natuurlijk is ret wat simpeler dan bijvoorbeeld een shadow priest of affliction lock. Maar het blijft een uitdaging om echt de max eruit te halen per fight.
2.) Dat is net het verschil wat ik bedoel
Elke DPS class leeft tegenwoordig op prioriteit en cooldown basis ... In feite ook een soort van rotatie, want je gaat steeds je hoogste prio aflanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:14:
Enige uitzondering daarin is volgens mij de Arcane mage, maar die heb ik sinds FL patch niet echt meer gespeeld.
Faceroll betekent gewoon dat je met weinig effort makkelijk respectabele DPS kunt halen. Daar vallen tegenwoordig wel een paar classes/specs onder
[ Voor 14% gewijzigd door detheavn op 17-08-2012 10:25 ]
Klopt inderdaad
hoewel die rotation ook echt gigantisch afhangt van je mana %. Blijft wel zeer leuk om te spelen
De discussie is ook niet of het finetunen ervan moeilijk is? In principe is retridin een faceroll spec wil je echt elitist zijn er het absolute maximum uithalen tja dan alsnog denk ik dat het niet super moeilijk is. Het haalt het iig niet bij een Sublety PVE rogue, of een feral dps druid.lanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:20:
1.) waarom wil je het weten? Als je een Beerscore member bent, dan kende je me. Ben je dat niet, dan niet. (Kul Tiras alliance, wat een ruk server >< No offense voor de guilds daar, maar de AH prices waren gestoord en de pugs ook)
2.) Dat is net het verschil wat ik bedoelIk bekijk per fight wat efficient is, ik lees wel guides, maar daarbuiten probeer ik het per fight aan te passen. Wat op Ultraxion werkt, werkt echt totaal niet op Spine. (heb nog geen ervaring met Spine heroic). Natuurlijk is ret wat simpeler dan bijvoorbeeld een shadow priest of affliction lock. Maar het blijft een uitdaging om echt de max eruit te halen per fight.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Thank youdetheavn schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:23:
[...]
Faceroll betekent gewoon dat je met weinig effort makkelijk respectabele DPS kunt halen. Daar vallen tegenwoordig wel een paar classes/specs onder
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
klopt, alle specs in principe. De tijd dat rotations ingewikkeld waren is allang voorbij
En dat klopt weer niet... nogmaals ga maar feral of suble pve spelenlanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:27:
klopt, alle specs in principe. De tijd dat rotations ingewikkeld waren is allang voorbij
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Suble PVE al gespeeld, feral nog niet. Jep, koste een avondje, toen had ik het wel door
gewoon goed opletten
Prioriteiten stellen is ook niet moeilijk, het is alleen wat ingewikkeld als je met je fucking worstenvingers net de verkeerde toets raakt en dan je hele priovolgorde moet verleggen om weer in je optimale te komen ...
* detheavn has bouwvakkerspoten
* detheavn has bouwvakkerspoten
Lets just agree to disagree, heb deze discussie al vaak genoeg gehad met mensenlanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:29:
Suble PVE al gespeeld, feral nog niet. Jep, koste een avondje, toen had ik het wel doorgewoon goed opletten
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Deth, dat doe ik zo vaak >< Templars verdict ipv inquis bijvoorbeeld, dan moet ik echt opeens 3 HP snel krijgen. Zucht.
@hmr, sure, en nog steeds geen antwoord op de andere vraag
ook een Kul Tiras?
@hmr, sure, en nog steeds geen antwoord op de andere vraag
Ik moet wel zeggen dat ik feral kitty in WotLK een stuk minder vergevingsgezind vond. Was meteen ook de charme ervan. Op mijn oude server zogen de meeste kitties dan ook echt gewoon kont
Ik opende laatst op mijn macboekje askmrrobot.com en daar stond jou char tussen (tenminste zuiplap) een paladin in een leuke spec en leuke gemslanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:31:
Deth, dat doe ik zo vaak >< Templars verdict ipv inquis bijvoorbeeld, dan moet ik echt opeens 3 HP snel krijgen. Zucht.
@hmr, sure, en nog steeds geen antwoord op de andere vraagook een Kul Tiras?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zuipert was ik
dus helaas geen zuiplap 
@ deth: Klopt, feral is echt een spec die je goed moet spelen, 1 foutje en je kan weer alles aanpassen. Zelfde met Subtle, en in mindere mate Arcane mage, omdat mana echt een deel van je dps is, als je je mana regen (gem/evo) verkeerd timed, verlies je gewoon veel dps. Blijft wel echt leuk trouwens.
@ deth: Klopt, feral is echt een spec die je goed moet spelen, 1 foutje en je kan weer alles aanpassen. Zelfde met Subtle, en in mindere mate Arcane mage, omdat mana echt een deel van je dps is, als je je mana regen (gem/evo) verkeerd timed, verlies je gewoon veel dps. Blijft wel echt leuk trouwens.
Dat was het , zuipertlanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:34:
Zuipert was ikdus helaas geen zuiplap
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
In principe is het hele spel niet zo ingewikkeld qua rotaties/ prio. Maar zoals jullie eigenlijk allemaal zeggen is het wel net ff iets ingewikkelder om een class echt goed te spelen.
Dus geen respectabele dps, maar gewoon keiharde dps.
En die keiharde dps is ook niet eens zo heel moeilijk. Wat het pas echt interessant maakt is keiharde dps doen terwijl je muren en BadStuff® ontwijkt en altijd op de juiste plek bent/ minimale damage pakt.
Awareness dus. En tijdens het aware zijn het maximale uit je class halen.
Ter illustratie. Wij hebben een hunter in bijna BiS gear die op Ultraxion achtige gevechten altijd 1 of 2 staat omdat:
A. zijn gear super is
B. zijn class/spec erg sterk is op het moment
C. je alleen af en toe een button in hoeft te drukken, verder geen movement of planning nodig is.
Op gevechten als Ship HC en Hagara staat hij vrijwel altijd onderaan. De (A.)gear en de (B.)spec zijn nog steeds gunstig, maar (C.)awareness is niet te amper aanwezig.
En die keiharde dps is ook niet eens zo heel moeilijk. Wat het pas echt interessant maakt is keiharde dps doen terwijl je muren en BadStuff® ontwijkt en altijd op de juiste plek bent/ minimale damage pakt.
Ter illustratie. Wij hebben een hunter in bijna BiS gear die op Ultraxion achtige gevechten altijd 1 of 2 staat omdat:
A. zijn gear super is
B. zijn class/spec erg sterk is op het moment
C. je alleen af en toe een button in hoeft te drukken, verder geen movement of planning nodig is.
Op gevechten als Ship HC en Hagara staat hij vrijwel altijd onderaan. De (A.)gear en de (B.)spec zijn nog steeds gunstig, maar (C.)awareness is niet te amper aanwezig.
Of je hebt een retridin zoals ik. Die de volgende dingen doet:
1.) te vroeg naar ooze rennen
2.) te vroeg opzij rennen van de orb
3.) te ruim om de muur rennen en hierdoor dood gaan
xD jep, je moet de middenweg vinden, tussen geen awareness, en teveel (allebei kost dps)
1.) te vroeg naar ooze rennen
2.) te vroeg opzij rennen van de orb
3.) te ruim om de muur rennen en hierdoor dood gaan
xD jep, je moet de middenweg vinden, tussen geen awareness, en teveel (allebei kost dps)
Hoe is dat tegenwoordig? hoe wordt tegen retridins aangekeken? ik heb een hele stoffige pally healer/retri nu naar level 85 gebracht.. en vroegah.. was het zo dat je geen group in kwam of werd uitgelachen als je als retri pally mee wilde komen als dps'er... Is dat nu anders.. doen we het nu beter?
Nu worden ze goed geaccepteerd, WoG zorgt voor een redelijk goede spotheal en Act of Sacrifice zorgt voor een goede dispell op dingen als Hagara Heroic
het "easy to play, difficult to master" komt aardig uit de verf wat mij betreft.
idioot hoge burst dps helpt ook.lanerios schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:47:
Nu worden ze goed geaccepteerd, WoG zorgt voor een redelijk goede spotheal en Act of Sacrifice zorgt voor een goede dispell op dingen als Hagara Heroic
jep, dat ook inderdaad. Alleen moet ik wel zeggen, dat moet ik nog leren. Ik kan het wel, als de stars alignen (dus snel 6 HP kan poppen voor Inquis+Zealot)
Ret burst is echt epic in DS
Als ik dps speel samen met de andere ret paladin in onze guild ligt alles in no time plat. We zijn ook de nr 1 en 2 qua dps in de hele guild. En ret is slechts m'n offspec... Dus retribution paladins zijn wel ok deze tier
Jammer dat het in MoP zwaar generfed wordt, maar uiteraard is het beter als alle classes ongeveer gelijk uitkomen qua dps etc.
Als ik dps speel samen met de andere ret paladin in onze guild ligt alles in no time plat. We zijn ook de nr 1 en 2 qua dps in de hele guild. En ret is slechts m'n offspec... Dus retribution paladins zijn wel ok deze tier
m'n horde guild ret pala was ook erg goed. nu speelt hij warrior en doet hij nog meer dpsIntToStr schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:06:
Ret burst is echt epic in DS![]()
Als ik dps speel samen met de andere ret paladin in onze guild ligt alles in no time plat. We zijn ook de nr 1 en 2 qua dps in de hele guild. En ret is slechts m'n offspec... Dus retribution paladins zijn wel ok deze tierJammer dat het in MoP zwaar generfed wordt, maar uiteraard is het beter als alle classes ongeveer gelijk uitkomen qua dps etc.

Heb gisteren ook weer gevoeld waarom ik een hekel heb aan melee dps: dpsbattle met de andere frost dk, dus trok alles uit de kast bij yor'sahj. resultaat: <100 dps verschil en pijn in m'n arm.
Blij dat ik daarna weer ff kon tanken en alleen hagara nog maar had om te dps-en.
Thx! Onze healers waren volgens mij niet helemaal blij dat we gingen 2-healen, maar uiteindelijk toch een goede beslissing geweest. Madness heeft gewoon meer dingen waar je op moet letten, maar wat moeilijkheid betreft vond ik spine lastiger ja. Als echte semi-social vraag ik me toch af hoe sommige guilds dit pre-nerf doen...hulkie schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:37:
[...]
@ Optical: Gefeliciteerd man! Lekker bezig. Stukkie beter te doen als Spine dus?
Hebben m'n vriendin en ik ook al eens gehad. Vaak kun je gewoon makkelijk een account restore doen ipv door de hele bel en mail molen heen te moetenJoeBravo schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:25:
crap, krijg net een mailtje dat m'n account gelocked is. Zodra ik thuis ben maar eens zien hoe snel ik dat op kan lossen
Healing requirements op jullie kill zien er niet heel strak uit. De dps die jullie doen vind ik wel relatief hoog. Was het krap of goed te doen?-OPTICAL- schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:26:
[...]
Thx! Onze healers waren volgens mij niet helemaal blij dat we gingen 2-healen, maar uiteindelijk toch een goede beslissing geweest. Madness heeft gewoon meer dingen waar je op moet letten, maar wat moeilijkheid betreft vond ik spine lastiger ja. Als echte semi-social vraag ik me toch af hoe sommige guilds dit pre-nerf doen...
we hebben eerder gisteravond een enrage wipe gehad. Krap aan met de dps dus... Dit hebben we opgelost door de heroism momenten iets anders in te bouwen. Dus á la normal, op het eerste platform, en in de 2e phase, in plaats van de op de parasite van 't 4e platform. Zodoende konden we 2 Congealing Blood spawns pakken tussen de fragments in.
Ja moet je alleen je geheime vraag + antwoord nog weten loldetheavn schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:27:
[...]
Hebben m'n vriendin en ik ook al eens gehad. Vaak kun je gewoon makkelijk een account restore doen ipv door de hele bel en mail molen heen te moeten
Ik had gelukkig m'n antwoord naar mezelf gemaild toendertijd want die vraag was van 8 jaar geleden of zo dus weet ik veel wat voor antwoord ik met cijfers en codes had verzonnen!
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
Sterk staaltje:Santho schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:47:
[...]
Ja moet je alleen je geheime vraag + antwoord nog weten lol
Ik had gelukkig m'n antwoord naar mezelf gemaild toendertijd want die vraag was van 8 jaar geleden of zo dus weet ik veel wat voor antwoord ik met cijfers en codes had verzonnen!
Vraag: Waar is je moeder geboren?
Antwoord: Shoarmaschotelvoor9euro
Nog steeds aan het twijfelen waarmee als eerste ga spelen in MoP:
Mijn Horde Shaman, of mijn Alliance Warlock.
OF level ik een Monk.. argh heb eigenlijk geen tijd om die enigszins snel naar 90 te brengen
Mijn Horde Shaman, of mijn Alliance Warlock.
OF level ik een Monk.. argh heb eigenlijk geen tijd om die enigszins snel naar 90 te brengen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik zit ook te twijfelen, schijnt dat mn guild geen monk nog heeft, dus misschien voel ik me geroepen
Hoe weet jij mijn geheime antwoord!!!detheavn schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:51:
[...]
Sterk staaltje:
Vraag: Waar is je moeder geboren?
Antwoord: Shoarmaschotelvoor9euro
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
Ik jas eerst m'n disc priest OF holy pala (afhankelijk van hoe leuk ik die laatste ga vinden) naar 90. Als 2de m'n enhance shammy en daarna ga ik overwegen of ik een monk ga rollen.
Ik wil in ieder geval 1 flabby panda hebben
Ik wil in ieder geval 1 flabby panda hebben
Panda Monk!
Weet alleen nog niet als wat, maar ik lees in dit topic dat Monk healer wel epic is
Weet alleen nog niet als wat, maar ik lees in dit topic dat Monk healer wel epic is
Weet je wat, ik laat het van Hulkie afhangen xD hij mag beslissen, Monk tank of pala tank
Maximale haalt 90% nooit, bij maximaal praat ik over een 1,5u heroic DS op 25man, ik zie maar bar weinig mensen op zo'n snelheid de DPS halen die zij in zo'n raid weten te halen, los van het gear-verschil natuurlijk.hulkie schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:37:
In principe is het hele spel niet zo ingewikkeld qua rotaties/ prio. Maar zoals jullie eigenlijk allemaal zeggen is het wel net ff iets ingewikkelder om een class echt goed te spelen.
Teveel mensen focusen op individuele performance wat uiteindelijk ten koste gaat van de raid. 1 cast opgeven om een heal eruit te gooien, 1 stap eerder opzij scheelt healing voor de healers, even een remove casten omdat iemand een debuff over het hoofd zag, zelfs balance druids die tranq gewoon nooit gebruiken 'anders zakken ze in DPS'.
Awareness is ook een stukje aanpassing bij situaties die niet helemaal volgens plan gaan, zeker in MoP hebben veel meer mensen de mogelijkheid tot (self)heal of aborb shields, maar weet nu al dat gros teveel bezig zal zijn met zijn DPS-chart.
PRECIES!.. dit is iets waar ik me al tijden aan erger... !SinergyX schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:24:
[...]
Maximale haalt 90% nooit, bij maximaal praat ik over een 1,5u heroic DS op 25man, ik zie maar bar weinig mensen op zo'n snelheid de DPS halen die zij in zo'n raid weten te halen, los van het gear-verschil natuurlijk.
Teveel mensen focusen op individuele performance wat uiteindelijk ten koste gaat van de raid. 1 cast opgeven om een heal eruit te gooien, 1 stap eerder opzij scheelt healing voor de healers, even een remove casten omdat iemand een debuff over het hoofd zag, zelfs balance druids die tranq gewoon nooit gebruiken 'anders zakken ze in DPS'.
Awareness is ook een stukje aanpassing bij situaties die niet helemaal volgens plan gaan, zeker in MoP hebben veel meer mensen de mogelijkheid tot (self)heal of aborb shields, maar weet nu al dat gros teveel bezig zal zijn met zijn DPS-chart.
`compleet mee eens sinergy! dat merk ik zeer veel in raids, dood irritant.
of healers die ervan uit gaan dat een andere healer wel disspelt of even een dpser healt.. Je kan beter overhealen dan dat er gewiped wordt.
Over healen ben ik het wel eens. Maar over disspells moet je afspraken maken en dan ga (ging ik raid niet meerDopiej schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:05:
of healers die ervan uit gaan dat een andere healer wel disspelt of even een dpser healt.. Je kan beter overhealen dan dat er gewiped wordt.
nja ik ben paar keer met raid geweest als healer maar nooit afgesproken over dispells..Bartjeh schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:24:
[...]
Over healen ben ik het wel eens. Maar over disspells moet je afspraken maken en dan ga (ging ik raid niet meer) ik er ook vanuit dat diegene die het moet doen het ook doet
Als je op hardcore progressed wil je wel afspraken maken. Tis niet heel efficiënt als drie healers dezelfde target gaan disspellen (plus dat er soms consequenties aan disspellen zitten, dus misschien wil je pas op een specifiek moment disspellen).Dopiej schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:25:
[...]
nja ik ben paar keer met raid geweest als healer maar nooit afgesproken over dispells..
Het zit m in die paar keer. Als je zo nu en dan eens een raid doet zul je ook niet de moeilijkste content doen. Behalve als je wordt geboost door een groep mensen die iemand op sleeptouw kunnen nemen.Dopiej schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:25:
[...]
nja ik ben paar keer met raid geweest als healer maar nooit afgesproken over dispells..
Als je progress aan het raiden bent moet je juist heel goed afspreken wie, waar, wanneer, wat dispelled, healt en zelfs dpst
/slowpoke: zie hierboven... Doh!
[ Voor 3% gewijzigd door hulkie op 17-08-2012 13:44 ]
ja was tot nu toe nog alleen maar LFR dus.. heb ook geen tijd om de progressie raids van mijn guild mee te doen omdat ze altijd op vrijdagavond raiden en dan moet ik trainen voor de voetbal dus..hulkie schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:42:
[...]
Het zit m in die paar keer. Als je zo nu en dan eens een raid doet zul je ook niet de moeilijkste content doen. Behalve als je wordt geboost door een groep mensen die iemand op sleeptouw kunnen nemen.
Als je progress aan het raiden bent moet je juist heel goed afspreken wie, waar, wanneer, wat dispelled, healt en zelfs dpst
/slowpoke: zie hierboven... Doh!
Op LFR worden nooit afspraken gemaakt. Maar als je met een core team iedere week progressie raid moet je precies weten wie wat doet. Vooral op Heroic modes zijn bosses wat dat betreft gewoon onvergeeflijk.
Gisteren eindelijk een 3de tier token (397 legs) gewonnen op mijn Druid. En ga van het weekend eens kijken of ik ook geluk heb in de LFR voor een chest token. Dan hoef ik eventueel mijn wapen en trinket te vervangen en ben ik klaar voor de heroics. Ik heb dan wel 5/8 gedaan, maar dat was in een 25m.. Beetje geleeched zeg maar. 
Nu zit ook nog te twijfelen of ik een beetje wil gaan raiden met mijn Mage voor MoP. Zeker een optie om dat te doen als de 5.0.4 patch er is. De guild heeft niet zoveel Mages als main en zou best goed in het 2de team passen. En ze spelen erg leuk in RBG als we dat ook gaan doen in MoP.
Maar ik hoor her en der dat mensen nu onderhand uitgekeken zijn op DS en we de komende maand niet veel raids meer plannen. Hooguit om wat talents en skills te testen.
Nu zit ook nog te twijfelen of ik een beetje wil gaan raiden met mijn Mage voor MoP. Zeker een optie om dat te doen als de 5.0.4 patch er is. De guild heeft niet zoveel Mages als main en zou best goed in het 2de team passen. En ze spelen erg leuk in RBG als we dat ook gaan doen in MoP.
Maar ik hoor her en der dat mensen nu onderhand uitgekeken zijn op DS en we de komende maand niet veel raids meer plannen. Hooguit om wat talents en skills te testen.
[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 17-08-2012 14:26 ]
Ik heb via een tweakers.net gebruiker een key bemachtigd voor de Mists of Pandaria beta. Deze key heb ik toegevoegd aan mijn Battle.net account via "Add New Key". Ik zag daarna ook "Mists of Pandoria beta" toegevoegd in de lijst staan.
Vervolgens heb ik WoW opgestart, maar ik zag geen manier om MoP te spelen. Vervolgens geprobeerd een nieuwe char te maken (in de veronderstelling dat ik dan een panda zou kunnen maken), maar ook dat was niet de oplossing.
Vanuit mijn account heb ik een andere client (de PTR) gedownload. 22GB en een dag later bleek dat dat ook niet de oplossing is.
Nu zie ik in mijn Battle.net account ook "Mists of Pandoria beta" niet meer staan. Echter, als ik de key weer probeer toe te voegen krijg ik een melding dat deze al is gekoppeld aan mijn account.
Ik begrijp hier dus geen zak van. Help?
Vervolgens heb ik WoW opgestart, maar ik zag geen manier om MoP te spelen. Vervolgens geprobeerd een nieuwe char te maken (in de veronderstelling dat ik dan een panda zou kunnen maken), maar ook dat was niet de oplossing.
Vanuit mijn account heb ik een andere client (de PTR) gedownload. 22GB en een dag later bleek dat dat ook niet de oplossing is.
Nu zie ik in mijn Battle.net account ook "Mists of Pandoria beta" niet meer staan. Echter, als ik de key weer probeer toe te voegen krijg ik een melding dat deze al is gekoppeld aan mijn account.
Ik begrijp hier dus geen zak van. Help?
Onder account management staat als het goed is een warcraft account met de naam [WOW*]. Via de details van de accounts kom je bij de juiste client uit.
Voorbeeld van mijn account pagina:
World of Warcraft®: Mists of Pandaria®
[Accountnaam]
Europe (EU)
(mijn actieve subscription)
World of Warcraft®: Cataclysm®
[WoW1]
Public Test Realm (PTR)
(de normale public test realm)
World of Warcraft®
[WoW3]
Public Test Realm (PTR)
(Mists of Pandaria Beta)
De accountnamen kunnen per persoon verschillen, i.v.m. eerdere beta's en/of gebruik ptr.
dit zou in ieder geval de juiste client moeten zijn voor de beta: http://enus.nydus.battle.net/WoW/enUS/MoP-Beta-Installer-PC/
Voorbeeld van mijn account pagina:
World of Warcraft®: Mists of Pandaria®
[Accountnaam]
Europe (EU)
(mijn actieve subscription)
World of Warcraft®: Cataclysm®
[WoW1]
Public Test Realm (PTR)
(de normale public test realm)
World of Warcraft®
[WoW3]
Public Test Realm (PTR)
(Mists of Pandaria Beta)
De accountnamen kunnen per persoon verschillen, i.v.m. eerdere beta's en/of gebruik ptr.
dit zou in ieder geval de juiste client moeten zijn voor de beta: http://enus.nydus.battle.net/WoW/enUS/MoP-Beta-Installer-PC/
Ziet er dan uit als zoiets: (rode tekst heb ik toegevoegd)

De 2e & 3de account heten beiden PTR, maar de eerste is de cataclysm ptr, dat kun je ook herkennen omdat dit in de volledige naam staat. Ik vermoed ook dat je die PTR client gedownload hebt.
De 3de in de lijst (bij mij dan) is Mists of pandaria, hier staat als naam ook alleen wow, als je op de link klikt zie je echter wel het MoP plaatje staan.. De client van die pagina moet je downloaden.
En bij het inloggen moet je dan de account kiezen die onder de WoW naam staat tussen haakjes, bij mij is dat dus "WoW2"

De 2e & 3de account heten beiden PTR, maar de eerste is de cataclysm ptr, dat kun je ook herkennen omdat dit in de volledige naam staat. Ik vermoed ook dat je die PTR client gedownload hebt.
De 3de in de lijst (bij mij dan) is Mists of pandaria, hier staat als naam ook alleen wow, als je op de link klikt zie je echter wel het MoP plaatje staan.. De client van die pagina moet je downloaden.
En bij het inloggen moet je dan de account kiezen die onder de WoW naam staat tussen haakjes, bij mij is dat dus "WoW2"
Alcmaria schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:36:
[...]
PRECIES!.. dit is iets waar ik me al tijden aan erger... !
Tja de top guilds zijn de top omdat ze beiden dus kunnen. Het maximale dps halen terwijl ze altijd perfect gepositioneerd staan en de boel ontwijken/dispellen.
En zij halen DPS uit hun classes met "normal" gear waar wij al moeite mee hebben in heroic gear
Dat was het dus!Helza schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:13:
Ik zal 't proberen waneer ik thuis ben vanavond
Helza schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:17:
[...]
Tja de top guilds zijn de top omdat ze beiden dus kunnen. Het maximale dps halen terwijl ze altijd perfect gepositioneerd staan en de boel ontwijken/dispellen.
En zij halen DPS uit hun classes met "normal" gear waar wij al moeite mee hebben in heroic gear

Heb dit al zo vaak gezien en meegemaakt, maar dan krijg je de keus heb je zin om er zoveel tijd en energie in te stoppen ?, of neem je genoegen met minder en een lachje erbij en af en toe WHO SHIT SHADOW TRAP BOOM.
Of dat het ander
Willen ze dat niet heb ik er ook respect voor.
To be or not to be
Ik ken het probleem.
Ik hoop in de raiding core te zitten van mn huidige guild, en officer zijn blijft geweldig. Maar zou het erg zijn als het niet zo was? Totaal niet, vermaak me zo ook wel
Ik hoop in de raiding core te zitten van mn huidige guild, en officer zijn blijft geweldig. Maar zou het erg zijn als het niet zo was? Totaal niet, vermaak me zo ook wel
Verwijderd
@helza: Weet je zeker dat de client voor beta en PTR verschillend zijn? Ik heb namelijk de link gehad van een vriend. (als het goed is degene met MoP plaatje), maar ik kom alsnog op PTR uit.
(ik ga nog met hem dubbelchecken)
@lordsnow: Ik heb dus hetzelfde probleem. Ben al 6 dagen bezig met Customer Support, welke ondertussen 3 trial accounts hebben weggehaald om "ruimte te maken". De laatste reactie is dat ik eerst op Cataclysm PTR moet inloggen, en dat dan de MoP PTR tevoorschijn moet komen. Helaas gebeurde dit niet.
@lordsnow: Ik heb dus hetzelfde probleem. Ben al 6 dagen bezig met Customer Support, welke ondertussen 3 trial accounts hebben weggehaald om "ruimte te maken". De laatste reactie is dat ik eerst op Cataclysm PTR moet inloggen, en dat dan de MoP PTR tevoorschijn moet komen. Helaas gebeurde dit niet.
Iemand die beta speelt en toevallig weet waar je nu glyphs kan kopen? Die grote vendor is verdwenen, en de glyphs die ik wil staan niet op AH.
Tesla M3LR '21
Ga naar iemand die inscription heeftLas Vegas schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:52:
Iemand die beta speelt en toevallig weet waar je nu glyphs kan kopen? Die grote vendor is verdwenen, en de glyphs die ik wil staan niet op AH.
Ja ok, maar die hebben ook de nieuwe glyphs niet. Had gehoopt dat er nog wel een vendor was ergens.
[ Voor 33% gewijzigd door London op 17-08-2012 16:53 ]
Tesla M3LR '21
Dit topic is gesloten.