Ik heb via tweakers zo een beta key gewonnen van de MoP beta. Na bijna een jaar geen wow meer te hebben gespeeld, waagde ik mij daar maar weer eens aan.
Eerst kwam de lvl 1-10 voor een pandaren monk, vond het niet zo ontzettend lekker.
Toen kwam de shaman, de shaman was wat ik toch hiervoor had gespeeld als main en zou dus een makkie moeten zijn om te spelen. Niets is minder waar. Ze hebben het hele systeem omgegooid, en de totems zijn niet meer zoals vroeger. Dus weg ermee, te veel verandering.
Then come in Warrior, hier ben ik wel tevreden mee en ik wist ook gewoon hoe ik dingen moest doen. Deze heb ik geleveld naar halverwege 86. Fury is wel cool zodra je weet hoe je het wilt spelen. Op het moment geen zin om kritiek te krijgen als ik niet kan tanken, dus tanken ga ik niet doen voorlopig

.
The come in rogue... Die skip ik maar want dat snap ik toch niet
En toen kwam de mage ... Deze is gister uiteindelijk lvl 86 geworden en damn... dat duurde 13 uur

. Ik ben er ook achter gekomen dat arcane nu wel wat meer is dan 2 buttons, maar toch weer 2 buttons. En toen kwam fire: pew pew poef pew pew pew pew own. Dat zou een beetje moeten zeggen hoe ik fire heb ervaring. makkelijk te spelen, grote damage als blijft critten. En dan doe je op lvl 85 als premade char(met alle ilvl 378 spul) bijna 40k dps... (geen idee of dat veel of weinig is, maar laatst dat ik speelde was dat veel

).
Dus al met al heb ik mij wel zitten vermaken in de beta. Overigens ga ik het spel niet kopen, aangezien ik guild wars 2 wil spelen.
/rant about how I played in WoW:MoP