• -OPTICAL-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:39
hulkie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:57:
Ik ben zelf erg benieuwd naar de wipe op Yor. Zijn er hier mensen handig genoeg om te kijken door welke heals van welke healer we daar als groep werden opgeblazen?
Ik heb hier ook al eens naar gezocht, en kwam toen het onderstaande verhaaltje tegen.
http://forums.worldoflogs.com/viewtopic.php?f=16&t=2984

Zelf zijn we eindelijk aan het werken aan madness hc. 't is wat laat... maar voor een casual guildje ook niet weer heel slecht dat we er aan toe komen. Beste try was 9%. het tanken van de 2 terrors door onze blood dk lijkt net een beetje teveel voor onze healers.... even zien hoe ik dat op probeer te vangen.

[ Voor 39% gewijzigd door -OPTICAL- op 16-08-2012 10:11 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Je kan het in de logs goed zien hoor, even een voorbeeld:

[22:24:01.506] Aarsplug Deep Corruption Bastille 70733 (O: 16404, R: 9682) (more)

Is toch duidelijk wie het veroorzaakt :) 70k damage van de heal

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Gister voor het eerst gehealed met monk in de eerste dungeon van MoP, dat is flink wennen :/

An sich is het best goed te doen, maar combinatie chi/mana en de soms onlogische AoE, zeker op die laatste boss viel dat flink tegen. Gelukkig hadden we een flinke tank, dat scheelt al enorm veel.

Miste alleen de glyphs, mischien dat daar nog wat verschil in zit (zoals die instant-drink ipv channeled).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• -OPTICAL-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:39
lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:11:
Je kan het in de logs goed zien hoor, even een voorbeeld:

[22:24:01.506] Aarsplug Deep Corruption Bastille 70733 (O: 16404, R: 9682) (more)

Is toch duidelijk wie het veroorzaakt :) 70k damage van de heal
Ik geloof dat dit de damage is die je krijgt nadat iemand als het ware explodeert. staat imo los van wie er healt of niet. zie bijvoorbeeld:
[22:23:59.863] Zoetje Deep Corruption Bastille 84138 (R: 9349)

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
-OPTICAL- schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:16:
[...]

Ik geloof dat dit de damage is die je krijgt nadat iemand als het ware explodeert. staat imo los van wie er healt of niet. zie bijvoorbeeld:
[22:23:59.863] Zoetje Deep Corruption Bastille 84138 (R: 9349)
de damage krijg je idd van de 5 stacks debuff op degene die gehealed werd, niet de healer die de 5e heal cast.
je moet dus op zoek naar de laatst ontvangen heal op de exploderende persoon :)

edit:
[22:23:59.342] Forgotten One Psychic Slice Zoetje 28488 (R: 7122)
[22:23:59.650] Zoetje Explosive Shot Mana Void *21749*
[22:23:59.750] Rejecting Rejuvenation Zoetje +3776
[22:23:59.750] Zoetje Deep Corruption Aspx 82062 (R: 9118)
[22:23:59.801] Zoetje Deep Corruption Xfierceness 56182 (A: 14046, R: 30098)

dat lijkt de boosdoener te zijn
hoewel
[22:23:58.948] Aarsplug Atonement Zoetje +15273
ook absoluut een no go is: atonement proct de debuff en mag dus niet gebruikt worden met de paarse blob up.

[ Voor 33% gewijzigd door JoeBravo op 16-08-2012 10:25 . Reden: aanvulling/typo ]

• corset
aaah :p ik snap het :) dat wordt dus uitzoeken

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:48
Je moet volgens mij inderdaad kijken naar de laatste 2 a 3 heals die de target laten ontploffen.

Ik had eigenlijk een berg tranquility procs verwacht van Tupilak, maar dat lijkt niet het geval. :)

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Ik zag net op mmo-champ de monk trailer, allemaal 2h gebruiken ! is dual wield gewoon slecht of is het puur toeval ?

ps. ben groot dual-wield fan, dus tank met dual wield optie is best intersand, tenzij al van basis een no-go is

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• JoeBravo
hulkie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:29:
Je moet volgens mij inderdaad kijken naar de laatste 2 a 3 heals die de target laten ontploffen.

Ik had eigenlijk een berg tranquility procs verwacht van Tupilak, maar dat lijkt niet het geval. :)
als je in het gelinkte log op 'more' klikt bij zoetje, zie je
[22:23:49.722] Aarsplug Glyph of Power Word: Shield Zoetje +6911
[22:23:50.940] Rejecting Healing Touch Zoetje +26689 (O: 3491)
[23:52.551] Tupilak Nourish Zoetje +9871
[22:23:58.555] Aarsplug Atonement Zoetje +539

alle disc priest heals waren iig fout, druid heals kan ik niks van zeggen.
glyped pw:s en atonement geven stack, penance twijfel ik over, dus eigenlijk alleen greater heal is te gebruiken daar.
unglyped pw:s weet ik niet zeker of die te gebruiken is.
Teunis schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:33:
Ik zag net op mmo-champ de monk trailer, allemaal 2h gebruiken ! is dual wield gewoon slecht of is het puur toeval ?

ps. ben groot dual-wield fan, dus tank met dual wield optie is best intersand, tenzij al van basis een no-go is
Het probleem is, je kan geen dual whield equipten op de beta momenteel :P
Athans, ik in iedergeval niet :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
nou gisteren even mijn chars op bloodhoof leeggeroofd en alles naar mijn hunter daar gestuurd (ik verbaasde me maar heb 12 stukken BoA gear op dat realm xD) en gelijk met 5k gold mn hunter getransfert naar Aszune nu nog faction change doen en ik kan er tegenaan met al mijn BoA gear en mn total van 10k gold xD

• hulkie
JoeBravo schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:38:
[...]

als je in het gelinkte log op 'more' klikt bij zoetje, zie je
[22:23:49.722] Aarsplug Glyph of Power Word: Shield Zoetje +6911
[22:23:50.940] Rejecting Healing Touch Zoetje +26689 (O: 3491)
[23:52.551] Tupilak Nourish Zoetje +9871
[22:23:58.555] Aarsplug Atonement Zoetje +539

alle disc priest heals waren iig fout, druid heals kan ik niks van zeggen.
glyped pw:s en atonement geven stack, penance twijfel ik over, dus eigenlijk alleen greater heal is te gebruiken daar.
unglyped pw:s weet ik niet zeker of die te gebruiken is.
Hmm, ja het is duidelijk... Ben zelf ook nog even de logs in gedoken. De disc heeft de raid opgeblazen met hele kleine atonement heals. Dit is een mechanic die hij waarschijnlijk niet kent. Normaal is shadow en volgens mij is zn disc offspec normaal zonder attonement. :D

• corset
WoG healing ftw, moet ik daar vaker gaan doen :p levert geen stacks op

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:42
Paladins kunnen inderdaad gewoon WoG doen en paladin healers hebben nog een leuke heal die de debuff niet triggert. Die zijn best handig op dit gevecht :)

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Zojuist mijn beta key ontvangen met dan aan IntToStr. Maar zit nu met het probleem dat ik geen premades 85 kan aanmaken klopt dit? ik krijg PTR Template Character Copy is currently unavailable, please try again later

• JoeBravo
IntToStr schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:07:
Paladins kunnen inderdaad gewoon WoG doen en paladin healers hebben nog een leuke heal die de debuff niet triggert. Die zijn best handig op dit gevecht :)
beacon op de te healen persoon en dan een pet healen.
OP much?

Verwijderd

IntToStr schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:07:
Druids kunnen pets swiftmenden, wel even zorgen dat het een pet is die dichtbij genoeg staat voor de aoe heal :)

• JoeBravo
hulkie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:51:
[...]

Hmm, ja het is duidelijk... Ben zelf ook nog even de logs in gedoken. De disc heeft de raid opgeblazen met hele kleine atonement heals. Dit is een mechanic die hij waarschijnlijk niet kent. Normaal is shadow en volgens mij is zn disc offspec normaal zonder attonement. :D
is ook behoorlijk crap als 90% van je toolbox onbruikbaar wordt :'(

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Zo heb ik zelf de raid ook eens opgeblazen met divine hymn ......
Ging HEEEEEEEL snel ineens :'(

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Lief dagboek,

Woensdag 16-8. Met nog maar 5 weken te gaan tot de uitbreiding naar MOP vond ik het wel tijd worden om de bank op m'n chars te gaan opruimen. Met alle level 85's op max trading skills is het niet meer nodig spullen in de bank te houden die niets meer waard zijn met de nieuwe uitbreiding. Lekker ruimte maken dus voor leveling spul. S'avonds stond er ook nog een raid op het programma. Met de guild naar Dragon Soul. Daar dit om een social guild gaat is de progress nog niet zo ver met 1/8 op heroic. Dus morchok op heroic doen, de rest lekker op normal en maar achievements farmen. Daar ik op m'n priest nog niet echt geweldige gear had kon ik mooi wat drops ontvangen. Uiteindelijk geeindigd met nieuwe head, shoulders en legs. Allemaal Tier. Ook meteen mooi 4-set samen met m'n gloves van LFR. 6 vd 8 bazen neer, donderdag nog even de laatste 2 en we zijn ook weer klaar voor deze week.

Wowhead profiel

• JoeBravo
detheavn schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:29:
_O-

• hulkie
detheavn schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:29:
Een oude bekende van die forum 'Rodie' deed dit ook een keer met zijn uil...

"Ik zag dat mensen laag zaten, dus pop ik tranquility"

Daar werd voor mij de echte betekenis van BOOOOMkin duidelijk ;)

• corset
bwhahaha, daarom heal ik dus niet xD dat zou zo maar mij kunnen overkomen, of ik zou na het einde van de debuff niet weten dat ik weer vol kon healen. Derp

• FT Twisty
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

destroye schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:13:
Zojuist mijn beta key ontvangen met dan aan IntToStr. Maar zit nu met het probleem dat ik geen premades 85 kan aanmaken klopt dit? ik krijg PTR Template Character Copy is currently unavailable, please try again later
Je kan een premade in de Beta zelf maken als je een char aanmaakt dan krijg je een drop down menu'tje te zien links onder en dan kun je kiezen voor 85 premade en daarna kun je de class/race selecteren.

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

• corset
Hey, een vraagje. Ik hoor nu zeer tegenstrijdige berichten. Wat is beter voor retri

Axe of the Tauren Chieftains http://www.wowhead.com/item=72814
of

Pit Lord Destroyer http://www.wowhead.com/item=72844

Qua hit heb ik het niet meer nodig :)

Dus het is Exp+mastery vs Exp+hit, lijkt me toch geen moeilijke keuze?

• corset
Jep, maar ik lees tegenstrijdige verhalen. De een zegt dat de EXP+Master beter is, de ander weer dat exp+hit beter is qua reforging omdat je dan toch hit overhoudt die je ergens anders weer af kan halen xD

• JoeBravo
lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:28:
Jep, maar ik lees tegenstrijdige verhalen. De een zegt dat de EXP+Master beter is, de ander weer dat exp+hit beter is qua reforging omdat je dan toch hit overhoudt die je ergens anders weer af kan halen xD
gebruik wat je hebt, zou ik zeggen 8)7
en heb je ze beide: niet te moeilijk (meer) doen met reforgen en de mace gebruiken. ;)

• corset
Heb ze beide, ik ga lekker voor de mace. Nu nog transmoggen naar een echte mace :p En wachten tot ik Gurta of Exp Spec Slicer krijg xD

• detheavn
Ik denk dat de rest van je gear hier heel erg in mee speelt. Als je weinig hit op gear hebt, dan is de axe een uitkomst, als hit geen issue is, dan zou ik ook geen moeite doen om hit als een stat te stacken om er van te kunnen reforgen... Lijkt me dat als je je hitcap makkelijk kunt halen de value van per definitie mastery hoger is.

Ik vergelijk dit voor het gemak maar even met m'n enhance shammy. Ik probeer eigenlijk zo min mogelijk +hit en +exp te stacken op gear en probeer daar eigenlijk vooral naar toe te reforge met de meer depreciated DPS stats :)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zit nu de GamesCon trailers te bekijken van de dungeons, zones etc. AWESOME!!! Echt een mooie sfeer.
Monk trailer was iets minder.

Om 14:00 komt de MoP cinematic trailer.. :)

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 16-08-2012 13:15 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

junglebeast schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:09:
Zit nu de GamesCon trailers te bekijken van de dungeons, zones etc. AWESOME!!! Echt een mooie sfeer.

Om 14:00 komt de MoP cinematic trailer.. :)
Awwesome :) !

• corset
/snore uitzoeken van mn retri gear is toch wat meer werk dan ik dacht >< Daar gaat mn vers verdiende 7k (moet wel zeggen, ga echt geen dure enchant op LFR en 5 man zooi gooien qua wapens, die vervang ik te snel) :P

Askmrrobot vind ik niet echt betrouwbaar meer helaas

• hulkie
lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:20:
/snore uitzoeken van mn retri gear is toch wat meer werk dan ik dacht >< Daar gaat mn vers verdiende 7k (moet wel zeggen, ga echt geen dure enchant op LFR en 5 man zooi gooien qua wapens, die vervang ik te snel) :P

Askmrrobot vind ik niet echt betrouwbaar meer helaas
Eerst maar eens al die 377 pvp troep vervangen voor 378 HoT items gecombineerd met 397 craftables, BoEs en hier en daar een offspec DS HC item :D

• corset
dan moet mn guild maar eerst gaan performen, vooral een of andere firemage ofzo is nogal scrubbish :p

Ik ga vanavond HoT's aanvallen voor nieuwe gear. Hopen dat het helpt :P

ok: Nodig volgens Askrrobot, als ik puur 5 man loot gebruik:

Relic -> 700 JP
Cloak -> Well of Eternity
Belt -> Well of Eternity
Chest -> FL gear 2200 JP
Gloves -> FL gear 1650 JP

Darkmoon Card Hurricane (twijfel ik zeer over, Rosary of Light lijkt me echt beter)

Dus niet zoveel eigenlijk.

Gems:

3x Bold Chimeara Eye
2x Bold Inferno Ruby

Enchants:

Veel xD

avondje werk dus. Dat ziet er al een stuk minder erg uit

[ Voor 56% gewijzigd door corset op 16-08-2012 13:32 ]

• hulkie
lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:27:
dan moet mn guild maar eerst gaan performen, vooral een of andere firemage ofzo is nogal scrubbish :p

Ik ga vanavond HoT's aanvallen voor nieuwe gear. Hopen dat het helpt :P
Dezs crub firemage zal je vanavond een 397 BoE belt toesturen. En misschien een beetje boosten met wat instances op één van zijn alts...

Zondag gaan we heroics killen. Tijd dat mijn mage zn HC staff krijgt.

• corset
haha is goed, bedankt. En was open doel. Moet wel zeggen, vind het altijd gaaf om te zien, goed gespeelde fire mages en shadow priests. Je merkt gewoon dat het er een stuk beter uitziet dan haperende animaties :P

Verwijderd

heb je de addon clcret wel al eens geprobeerd? vooral in het begin van je retri carriere erg handig voor priorities vond ik

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Nog een minuut of 7...

Was enchanting aan het levelen op mijn lock, maar bij 350 maar gestopt omdat runed adamantite rod een beetje duur is om te maken, en met MoP alle rods behalve de runed copper rod weggaan...

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• IntToStr
Blitzdoctor schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:54:
Nog een minuut of 7...

Was enchanting aan het levelen op mijn lock, maar bij 350 maar gestopt omdat runed adamantite rod een beetje duur is om te maken, en met MoP alle rods behalve de runed copper rod weggaan...
Goeie tip! Tnx :D

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Sow, mijn Pandadroom collectors editie is besteld.
Nu maar hopen datie op de dag van launch binnen is ^_^

Want a cookie?!

• detheavn
Als het goed is begint het nu?

Ik willem zien :(

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:33
Ik heb via tweakers zo een beta key gewonnen van de MoP beta. Na bijna een jaar geen wow meer te hebben gespeeld, waagde ik mij daar maar weer eens aan.

Eerst kwam de lvl 1-10 voor een pandaren monk, vond het niet zo ontzettend lekker.

Toen kwam de shaman, de shaman was wat ik toch hiervoor had gespeeld als main en zou dus een makkie moeten zijn om te spelen. Niets is minder waar. Ze hebben het hele systeem omgegooid, en de totems zijn niet meer zoals vroeger. Dus weg ermee, te veel verandering.

Then come in Warrior, hier ben ik wel tevreden mee en ik wist ook gewoon hoe ik dingen moest doen. Deze heb ik geleveld naar halverwege 86. Fury is wel cool zodra je weet hoe je het wilt spelen. Op het moment geen zin om kritiek te krijgen als ik niet kan tanken, dus tanken ga ik niet doen voorlopig :).

The come in rogue... Die skip ik maar want dat snap ik toch niet :)

En toen kwam de mage ... Deze is gister uiteindelijk lvl 86 geworden en damn... dat duurde 13 uur :/. Ik ben er ook achter gekomen dat arcane nu wel wat meer is dan 2 buttons, maar toch weer 2 buttons. En toen kwam fire: pew pew poef pew pew pew pew own. Dat zou een beetje moeten zeggen hoe ik fire heb ervaring. makkelijk te spelen, grote damage als blijft critten. En dan doe je op lvl 85 als premade char(met alle ilvl 378 spul) bijna 40k dps... (geen idee of dat veel of weinig is, maar laatst dat ik speelde was dat veel :)).

Dus al met al heb ik mij wel zitten vermaken in de beta. Overigens ga ik het spel niet kopen, aangezien ik guild wars 2 wil spelen.

/rant about how I played in WoW:MoP :)

• detheavn
Ik vind de verandering qua totems bij shammies reuze meevallen, ik had het zelf liever gezien dat er nog grover gesneden werd en dat alle totems CD gebaseerd waren :)
Felsch schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:03:
Toen kwam de shaman, de shaman was wat ik toch hiervoor had gespeeld als main en zou dus een makkie moeten zijn om te spelen. Niets is minder waar. Ze hebben het hele systeem omgegooid, en de totems zijn niet meer zoals vroeger. Dus weg ermee, te veel verandering.
Shaman is juist de class waar bijna niets veranderd is, buiten dat totems nu cooldown totems zijn . Ele is identiek gebleven als pre-MoP (al krijg je dan op 90 je fill-in ability) en enh-shaman is nog nagenoeg hetzelfde (wederom met enkel de 90-talent als extra ability). Je zet enkel niet je 4 standaard totems meer neer, maar enkel de 2 die je nodig hebt (zoals die proc op damage en fire totem).

Als je dan kijkt hoe Balance Druid, warlock of Mage op de schop is gegaan, is shaman vrijwel hetzelfde gebleven.

Leukste veranderingen vind ik rogue en druid, lock vind ik stuk minder interessant, maar compenseert door het feit dat je als Demo kan tanken (denk geen HC's, maar in kleine parties vrij makkelijk).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 16-08-2012 14:34 ]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

De Mage is een beetje de RNG class. Als je een mooie stroom aan crits hebt(RNG luck dus) dan kun je zelfs met ilvl 378 bovenaan DPS staan. Het is alleen niet erg stabiel, want als crits uitblijven is 't einde verhaal :P

• corset
holy crap hij is epic!

Verwijderd

Alleen jammer dat je in de game zelf weinig van deze epicness terug vindt..
Filmpje is leuk gemaakt hoor, maar in-game sta je weer een beetje in de lucht te slaan op mobs die altijd op dezelfde manier doodvallen :)

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

In 2025 spelen we allemaal een CGI spel met onze quantum computers.

EPIC OPENING!!!

• corset
@Kwartel, dat doe je in elke MMO :P helaas zal dat zo blijven

• IntToStr
Epic panda is epic :)

Nog even die "hamer" een klein zetje geven om recht te zetten :D
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:56:
Alleen jammer dat je in de game zelf weinig van deze epicness terug vindt..
Filmpje is leuk gemaakt hoor, maar in-game sta je weer een beetje in de lucht te slaan op mobs die altijd op dezelfde manier doodvallen :)
Tja, diverse games kunnen ingame cinematics gebruiken als trailer, maar de engine van WoW begint toch wat grijze haren te krijgen, dat dat anno 2012 niet echt meer kan :P

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:33
SinergyX schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:33:
[...]

Shaman is juist de class waar bijna niets veranderd is, buiten dat totems nu cooldown totems zijn . Ele is identiek gebleven als pre-MoP (al krijg je dan op 90 je fill-in ability) en enh-shaman is nog nagenoeg hetzelfde (wederom met enkel de 90-talent als extra ability). Je zet enkel niet je 4 standaard totems meer neer, maar enkel de 2 die je nodig hebt (zoals die proc op damage en fire totem).
Ik kan niet zeggen dat je niet ongelijk hebt, maar het zal er ook gewoon mee te maken hebben dat ik best lang niet meer heb gespeeld. Een mage was dus makkelijker om te spelen op het moment :)

die nieuwe cinematic trailer is goed :). Laten mooi zien dat het om Alliance vs. Horde gaat en dat panda's kunnen vechten :). De vecht scenes waren ook gewoon mooi, voor hoe ze werden ge-ownt door een panda(ren). :) >:)

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

Tja, diverse games kunnen ingame cinematics gebruiken als trailer, maar de engine van WoW begint toch wat grijze haren te krijgen, dat dat anno 2012 niet echt meer kan :P
Haha inderdaad ja!

Zelfde idee als met de reclames van een gemiddelde Aziatische auto. In de reclame ziet het er altijd heel gelikt uit, in het echt komt er een stuk plastic langs gerammeld, om over het interieur maar te zwijgen wat meteen begint te kraken als je er op drukt :)

• detheavn
Poepyoutube ... kan ik nog thuis gaan kijken ... :'(

• JoeBravo
SinergyX schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

de, wat is het, ~9,5 miljoen(?) subcribers bewijzen wat mij betreft je ongelijk.
Alle supergraphics van de concurenten ten spijt, ze weten toch het succes van WoW niet te benaderen.
Met mooie plaatjes alleen red je het niet.

maar leuke trailer idd, zelfs zonder geluid :P
Thuis nog maar eens bekijken :9
JoeBravo schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:44:
de, wat is het, ~9,5 miljoen(?) subcribers bewijzen wat mij betreft je ongelijk.
Alle supergraphics van de concurenten ten spijt, ze weten toch het succes van WoW niet te benaderen.
Met mooie plaatjes alleen red je het niet.
Of je leest even goed?

• JoeBravo
oeps, je hebt gelijk, m'n rant is meer op KwarteL z'n post van toepassing. :)

Verwijderd

JoeBravo schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:55:
[...]
oeps, je hebt gelijk, m'n rant is meer op KwarteL z'n post van toepassing. :)
Dan heb je nog steeds niet goed gelezen!

Enige wat ik zeg is dat je in de lucht staat te maaien op mobs die immer hetzelfde neervallen. (valt m.i. niet te ontkennen) Over een player base en succes van de game heb ik niets gezegd ;w

Misschien even je fanboy goggles afzetten... :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 16:04 ]

• IntToStr
Het klopt natuurlijk wel dat zo'n filmpje heel mooi is, maar dat je er ingame niets aan hebt. De grafische engine van wow is nou niet echt hoogstaand, maar dit is tegelijkertijd ook de grote kracht van wow. Je hebt geen supercomputer nodig om wow fatsoenlijk te kunnen spelen. En voor mij persoonlijk gameplay >>> graphics.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Iemand viel op dat de Human in de trailer erg op die ene piraat uit Pirates of the Caribbean leek. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J7HkA.png

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:02:
[...]

Enige wat ik zeg is dat je in de lucht staat te maaien op mobs die immer hetzelfde neervallen. (valt m.i. niet te ontkennen) Over een player base en succes van de game heb ik niets gezegd ;w

Je gaat op een game topic, diezelfde game afzeiken (minder kan ik er niet van maken) en dan zeuren dat fanboys je aanvallen? I wonder why... hmm

on topic:

Voor mij de list:

1.) Pandaria
2.) TBC
3.) Lich
4.) Vanilla

qua cinematic kwaliteit

• JoeBravo
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:02:
[...]

ja, 't is goed.

word een beetje moe van alle "blizzard is ruk en wow is ruk en mop is ruk en dit en dat en alles wordt door ze verpest" dat ik de laatste weken binnen en buiten wow hoor.
gezeik allemaal.
stop met spelen en betalen als het je allemaal niet aan staat, of 'do the math' en toon aan dat het niet klopt.

Zo, ik moest ff terugzeiken :P

bovendien, de eerste game met volledig correcte fysieke interactie tussen karakters moet ik nog zien, zeker in een MMO. Het blijven toch een aantal aan elkaar gebraden animaties. :P
IntToStr schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:11:
Het klopt natuurlijk wel dat zo'n filmpje heel mooi is, maar dat je er ingame niets aan hebt. De grafische engine van wow is nou niet echt hoogstaand, maar dit is tegelijkertijd ook de grote kracht van wow. Je hebt geen supercomputer nodig om wow fatsoenlijk te kunnen spelen. En voor mij persoonlijk gameplay >>> graphics.
Ik heb diep restecp voor de Blizzard art-afdeling, hoe zij met kleurtjes zelfs op zo'n engine nog steeds zo'n omgeving kunnen creeeren.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Even een vraagje.

Als men een SoR krijgt en een lvl 80 een nieuwe realm aanmaakt. Krijgt die lvl 80 al gelijk Epic Flying + Azeroth Flying met een standaard mount ?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:15:
[...]
Je gaat op een game topic, diezelfde game afzeiken (minder kan ik er niet van maken) en dan zeuren dat fanboys je aanvallen? I wonder why... hmm
JoeBravo schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:15:
[...]
ja, 't is goed.

word een beetje moe van alle "blizzard is ruk en wow is ruk en mop is ruk en dit en dat en alles wordt door ze verpest" dat ik de laatste weken binnen en buiten wow hoor.
gezeik allemaal.
stop met spelen en betalen als het je allemaal niet aan staat, of 'do the math' en toon aan dat het niet klopt.

Zo, ik moest ff terugzeiken :P

bovendien, de eerste game met volledig correcte fysieke interactie tussen karakters moet ik nog zien, zeker in een MMO. Het blijven toch een aantal aan elkaar gebraden animaties. :P
Sorry hoor maar dit slaat echt nergens op...
Het enige, maar dan ook echt het enige wat ik heb gezegd is dat de combat animatie van WoW behoorlijk gammel is. (wat ook zo is en op zijn beurt ook weer niet verwonderlijk aangezien de game 10 jaar oud is)
Wanneer Blizzard vervolgens een epische trailer uitbrengt met hedendaagse graphics dan is het toch niet zo heel gek dat ik daar iets van zeg?
Vervolgens worden er opeens feitjes op tafel geslingerd over aantal subscribers, wat dus weer compleet los staat van mijn opmerking. Vandaar dus mijn opmerking over je fanboy goggles.

Even duidelijk, ik heb zelf ook jaren WoW gespeeld en draag de game ook zeker een warm hart toe. Heel jammer dat je bij het minste of geringste tegengas meteen de kortzichtige jongetjes op de kast jaagt...

• corset
heeft niks met kortzichtig te maken. Je gaat specifiek op een topic zitten waar veel fanboys komen, en dan zeiken over WoW. Sorry hoor, maar dat is gewoon 1+1.

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:30:
heeft niks met kortzichtig te maken. Je gaat specifiek op een topic zitten waar veel fanboys komen, en dan zeiken over WoW. Sorry hoor, maar dat is gewoon 1+1.
Drop it... volgens mij lees je niet eens..

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Ik heb dat ook wel opgemerkt dat de cinematics er velen malen beter uitzien dan de game zelf, dan krijg ik ook wel beetje het gevoel van 'waarom kan ik de cinematic niet spelen, dat ziet er pas gaaf uit!'

Maar wat Sinergy zei, ze krijgen het toch voor elkaar om op zo'n oude engine een hele mooie sfeer in het spel te creeeren die gewoon tijdloos is.

Het blijft natuurlijk alleen de vraag, hoeveel mooier kan het wel niet worden met een nieuwere engine? :D

Maar dat zal niet zo snel gebeuren als het ooit gebeurd, want ik had ergens gelezen dat Blizzard WoW graag toegankelijk wil houden voor mensen die niet een high end game computer hebben staan en het ook nog redelijk kunnen spelen.
Het is dus een bewuste keuze geweest om op die oudere engine verder te borduren denk ik.

En dan is het gewoon een persoonlijke mening of je de graphics nog goed genoeg vindt of dat je te verwend bent door spellen zoals Battlefield 3 of CoD of andere MMO's met betere graphics.

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:35:
[...]

Drop it... volgens mij lees je niet eens..
Ik lees juist wel, jij zoekt zelf de confrontatie op (anders maak je die post gewoon niet, je gaat ook niet op een Ajax topic posten dat Feyenoord 100x beter is zonder dat je de discussie aan wil gaan). Wees dan ook bereid om de gevolgen aan te gaan, zo simpel is het.

• destroye
Kan je met een hd 5450 Radeon kaart en een 2000 GB HDD, intel core i5 processor en 8GB RAM wow op ongeveer 40-50 fps op medium spelen?

• corset
zeker wel :) ik kom al aardig in de buurt met een stuk minder (20-35)

• destroye
Ook strax in MoP?
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:24:
[...]

[...]

Sorry hoor maar dit slaat echt nergens op...
Het enige, maar dan ook echt het enige wat ik heb gezegd is dat de combat animatie van WoW behoorlijk gammel is. (wat ook zo is en op zijn beurt ook weer niet verwonderlijk aangezien de game 10 jaar oud is)
Wanneer Blizzard vervolgens een epische trailer uitbrengt met hedendaagse graphics dan is het toch niet zo heel gek dat ik daar iets van zeg?
Vervolgens worden er opeens feitjes op tafel geslingerd over aantal subscribers, wat dus weer compleet los staat van mijn opmerking. Vandaar dus mijn opmerking over je fanboy goggles.

Even duidelijk, ik heb zelf ook jaren WoW gespeeld en draag de game ook zeker een warm hart toe. Heel jammer dat je bij het minste of geringste tegengas meteen de kortzichtige jongetjes op de kast jaagt...
Mja toch blijft het de best uitziende MMO out there imho..
Ik hou niet van dat Guildwars achtige of Oblivion style.. ( daar kan ik echt van afknappen van die games zonder sfeer ) .

Maar goed het is altijd goed om commentaar te hebben !, want daar krijgen we een discussie uit voort.
Maar het in het algemeen kan blizzard nooit iets goed doen.
Maar de Trailer was weer is top :), zoals al jaren geleden gezegt het gaat tijden worden voor een FILM.

• detheavn
lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:37:
[...]

Ik lees juist wel, jij zoekt zelf de confrontatie op (anders maak je die post gewoon niet, je gaat ook niet op een Ajax topic posten dat Feyenoord 100x beter is zonder dat je de discussie aan wil gaan). Wees dan ook bereid om de gevolgen aan te gaan, zo simpel is het.
Volgens mij is dit forum voor discussies bedoelt. Het is natuurlijk voor mensen heel makkelijk om snel op de tenen getrapt te worden, maar als ik heel eerlijk moet zijn heeft Kwartel zeker een punt met betrekking tot de engine. Bepaalde animaties zijn ook heel herkenbaar, vooral het voorbeeld dat er maar 1 death animation per ras & gender is, daar heeft hij gewoon gelijk in.

Ook hebben bepaalde combat animaties wel een oppoetsbeurt nodig, vooral van de vanilla rassen, maar zoals hij zelf al aangeeft heeft dit geen impact op hoeveel mensen dit spel geweldig vinden, inclus ikzelf. Een ander voorbeeld: Fallout 3 had ook gigantisch veel bugs en gare character animaties, maar dat spel vond ik zelf ook geweldig.

Zaken als dit hebben geen drol met een voetbal vergelijking te maken :p

• corset
detheavn schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:45:
[...]

Volgens mij is dit forum voor discussies bedoelt. Het is natuurlijk voor mensen heel makkelijk om snel op de tenen getrapt te worden, maar als ik heel eerlijk moet zijn heeft Kwartel zeker een punt met betrekking tot de engine. Bepaalde animaties zijn ook heel herkenbaar, vooral het voorbeeld dat er maar 1 death animation per ras & gender is, daar heeft hij gewoon gelijk in.

Ook hebben bepaalde combat animaties wel een oppoetsbeurt nodig, vooral van de vanilla rassen, maar zoals hij zelf al aangeeft heeft dit geen impact op hoeveel mensen dit spel geweldig vinden, inclus ikzelf. Een ander voorbeeld: Fallout 3 had ook gigantisch veel bugs en gare character animaties, maar dat spel vond ik zelf ook geweldig.

Zaken als dit hebben geen drol met een voetbal vergelijking te maken :p
Mee eens, maar beetje kansloos om alleen WoW erop aan te vallen als elke game hier last van heeft? Noem 1 game waarbij het realistisch is? Nee geen ragdoll physics, want dat is nog fouter.

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:37:
[...]
Wederom een voorbeeld dat je niet leest.... Ik maak geen vergelijking (wat jij in je kromme voorbeeld wel insinueert)
Daarnaast ben ik best bereid de gevolgen of een discussie aan te gaan. Dat is ook best wel af te leiden aan de posts die ik daarna heb geplaatst om jou duidelijk te maken wat ik bedoel en waar het vandaan komt. Als je nou mijn posts behoorlijk had gelezen dan ben ik ook helemaal niet uit op een welles/nietes flame-war. Jij daarentegen blijkbaar wel aangezien je er van alles bij gaat betrekken wat niets met mijn originele post te maken heeft.

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Mektheb schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:45:
[...]

Mja toch blijft het de best uitziende MMO out there imho..
Ik hou niet van dat Guildwars achtige of Oblivion style.. ( daar kan ik echt van afknappen van die games zonder sfeer ) .

Maar goed het is altijd goed om commentaar te hebben !, want daar krijgen we een discussie uit voort.
Maar het in het algemeen kan blizzard nooit iets goed doen.
Maar de Trailer was weer is top :), zoals al jaren geleden gezegt het gaat tijden worden voor een FILM.
Ik vind het zelf ook een fantastisch uitziende MMO.
Ik heb velen anderen geprobeerd te spelen en ze waren altijd zwaar teleurstellend voor mij in vergelijking met WoW. Ik kom altijd bij WoW terug uit, no matter what!

Jaaaaaaa de film!!! Daar ben ik ook super benieuwd naar wanneer die eens een keertje gemaakt wordt/uit gaat komen

Verwijderd

Iemand die een bèta gamekey wil van Mists of Pandaria?
Stuur mij dan een berichtje of stuur een mail!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Net even de nieuwe cinematic gezien. Hij's wel gaaf zeg :) Ook grafisch gezien is hij volgens mij iets beter dan de cinematic's van eerdere expansions.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• JoeBravo
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:50:
[...]

Wederom een voorbeeld dat je niet leest.... Ik maak geen vergelijking (wat jij in je kromme voorbeeld wel insinueert)
Daarnaast ben ik best bereid de gevolgen of een discussie aan te gaan. Dat is ook best wel af te leiden aan de posts die ik daarna heb geplaatst om jou duidelijk te maken wat ik bedoel en waar het vandaan komt. Als je nou mijn posts behoorlijk had gelezen dan ben ik ook helemaal niet uit op een welles/nietes flame-war. Jij daarentegen blijkbaar wel aangezien je er van alles bij gaat betrekken wat niets met mijn originele post te maken heeft.
wat je er feitelijk stelde is correct ja (je slaat vaak in de lucht en alles heeft maar 1 sterfanimatie). de indruk die de opmerking wekt is echter ietwat anders (negatief) en ik vind het nogal een zeurargument om een game op af te kraken.
dus druppel -> emmer -> rant

maar je mag mijn rant net zo onterecht vinden als ik jou opmerking vind (en dat doe je volgens mij ook :P)

• Dopiej
Echt super vette cinematic _o_
Kan niet wachten.. nog iets meer dan een maandje!!!
KwarteL heeft gewoon een punt, hoeveel games zie je intro's of trailers met vette CGI en uiteindelijk in de game is daar weinig van te vinden? (met name de B-titels gebruiken dat erg vaak :P). Collisions, high-polygon, gfx en animaties, allemaal geweldig in de trailer, maar ingame is het allemaal beetje.. meh.

Grafisch kan je ook op 2 manieren zien, qua art behoren ze nog steeds aan de top (samen met A.net wat ze bijvoorbeeld konden met EotN in GW1), maar kijk je dieper naar de 3D modellen dan zie je gewoon dat de engine zo gedetaileerd niet meer kan werken. Het is juist de art die dit zo perfect weet te verbloemen/maskeren, dat het grafisch nog steeds indrukwekkend is.

Ik speel al lang niet meer om de graphics of combat-engine, enkel omdat het nog steeds 1 van de meest toegankelijke games is.

Bedenk je dan eens, neem engine anno 2012 met de art-mensen van Blizzard, hoe een Titan eruit zou kunnen zien? Zelfs als je de combat van actionMMO's pakt, de settings/sfeer uit bv TSW en omvang van GW2, dan kom je volgens mij nog niet in de buurt :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 16-08-2012 17:07 ]

• IntToStr
Over 2 weken al de pre-event :) Ben benieuwd.

De heersende opinie lijkt te zijn dat alle valor points --> justice points tot aan de cap en de rest wordt omgezet naar gold. Wat gebeurt er met de huidige justice points? Worden die ook omgezet naar gold? Misschien dat ik nog even wat dungeons loop om vervolgens een heirloom te kopen van de JP.

Als justice points blijven staan zou je zelfs al je JP om kunnen zetten naar honor points en die nadat je je bewaarde JP hebt uitgegeven in MoP weer HP => JP doen en dan heb je nog 3k extra JP te besteden.

[ Voor 23% gewijzigd door IntToStr op 16-08-2012 17:11 ]

• detheavn
lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:47:
[...]

Mee eens, maar beetje kansloos om alleen WoW erop aan te vallen als elke game hier last van heeft? Noem 1 game waarbij het realistisch is? Nee geen ragdoll physics, want dat is nog fouter.
Het heeft hier niet eens niets met realisme te maken. Veel van de animaties zijn juist wat cartoony en overdreven, wat juist de pracht is van WoW, maar van een spel welke al bijna 8 jaar updates krijgt zijn de standaard animaties gewoon hetzelfde gebleven en dat zie je gewoon, vooral als je in een nieuwe expansion duidelijke 1-op-1 kopieen van skeletal animations van bijvoorbeeld nightelves tegen komt bij een nieuw NPC ras.

Als je kijkt naar de nieuwere rassen (Worgen, Goblins & Pandaren) dan zie je gewoon dat er veel meer detail in bepaalde zaken kan zitten, maar tegelijkertijd ook dat deze rassen bloot gesteld zijn aan bepaalde limieten mbt het aantal animaties. Maar goed, Blizzard heeft zelf al aangegeven dat ze de oude player models op de schop willen nemen, dus ik ben benieuwd wat dat met zich mee brengt.

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
IntToStr schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:10:
Over 2 weken al de pre-event :) Ben benieuwd.

De heersende opinie lijkt te zijn dat alle valor points --> justice points tot aan de cap en de rest wordt omgezet naar gold. Wat gebeurt er met de huidige justice points? Worden die ook omgezet naar gold? Misschien dat ik nog even wat dungeons loop om vervolgens een heirloom te kopen van de JP.

Als justice points blijven staan zou je zelfs al je JP om kunnen zetten naar honor points en die nadat je je bewaarde JP hebt uitgegeven in MoP weer HP => JP doen en dan heb je nog 3k extra JP te besteden.
Ik heb idd van mn JP een laatste heirloom gekocht voor mn nog aan te maken monk, de overige heirlooms heb ik al, dus ik kan dr straks tegenaan :)
Het is altijd wel een droom van ze geweest om meer tijd in oude engine te steken en met name character animatie's en ik hoop ze daar ooit nog is aan toe komen :).

Dat zou ik zelfs nog liever hebben dan een content patch ! :D

• Dopiej
EelcoB schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:17:
[...]

Ik heb idd van mn JP een laatste heirloom gekocht voor mn nog aan te maken monk, de overige heirlooms heb ik al, dus ik kan dr straks tegenaan :)
wat voor een soort dragen monks eigg?

• detheavn
Mektheb schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:20:
Het is altijd wel een droom van ze geweest om meer tijd in oude engine te steken en met name character animatie's en ik hoop ze daar ooit nog is aan toe komen :).

Maar dan krijg je huilende mensjes :'(

Ik ben het verder helemaal met je eens. Van wat ik begreep zijn ze ook echt hard van plan dit te doen en willen ze met de dwarves beginnen en dan ras-voor-ras afwerken.

Als het ooit maar gebeurt :D

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

detheavn schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:22:
[...]

Maar dan krijg je huilende mensjes :'(

Ik ben het verder helemaal met je eens. Van wat ik begreep zijn ze ook echt hard van plan dit te doen en willen ze met de dwarves beginnen en dan ras-voor-ras afwerken.

Als het ooit maar gebeurt :D
Vast wel. Dance-Studio anyone? :)

Ik vraag me dan wel af of ze de armors ook moeten aanpassen dan. Ik snap wel dat er een armor is voor Pandaren. Maar al die andere dan?

Mektheb schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:20:

Ergens is het wel bijzonder hoe ze toch weer iets extra uit zo'n oude engine kunnen halen, ze zullen ws wel aan de max zitten of het wordt te complex om oude (hardcoded?) animaties nog te wijzigen. NCsoft doet dit ook erg netjes met City of Heroes, met elke nieuwe set of zone gaan ze weer een stap hoger qua graphics/animaties, maar nog steeds dezelfde engine.
junglebeast schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:31:
Vast wel. Dance-Studio anyone? :)

Ik vraag me dan wel af of ze de armors ook moeten aanpassen dan. Ik snap wel dat er een armor is voor Pandaren. Maar al die andere dan?
Armor is gewoon een scaled deel skin over het model heen (chest/legs zijn zelfs gewoon 'skin'), alle 'zichtbare' delen schalen gewoon met het model. Fixed punten op een shoulder voor de graphics, clipping heb je bij elk ras wel met bepaalde items.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 16-08-2012 17:33 ]

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51
hmr schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:16:
SoR versturen lijkt bugged te zijn op dit moment..
Idd, het lijkt bugged... volgens mij heb je me keurig een SoR gestuurd gister. Iemand anders heeft dat zelfs in de tussentijd ook nog gedaan maar ze zijn beiden helaas niet aangekomen, ik heb iig geen bevestiging gehad per mail en mijn battle.net account page geeft ook niks weer :(

Is hier al iets over bekend toevallig?

Join het GoT Pulse-Team!

Dopiej schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:20:

Monks dragen leather.

Net de opening cinematic gekeken. Wat :o :o ... Een... Enorm... Gave.... Trailer. De expansion gaat sowieso heel erg gaaf worden en met zo'n trailer erbij maakt datgene het helemaal af. Petje af hoor, Blizzard!!!

Als dit de kwaliteit (of hoger) gaat worden van de Warcraft film die nog moet komen, dan gaat dat ook een enorme gave film worden. Ik kan sowieso niet wachten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Dopiej schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:20:
[...]

Leather, dus de rogue heirlooms in combinatie met een 1h heirloom mace moet ik wel mee vooruit kunnen

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:58
Net de cinematic gezien. Ik vond er echt totaal niets moois aan. Als je het vergelijkt met de eerste cinematic van vanilla dan merk je dat het imo te kinderlijk is gemaakt.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ryatzu schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:45:
Net de cinematic gezien. Ik vond er echt totaal niets moois aan. Als je het vergelijkt met de eerste cinematic van vanilla dan merk je dat het imo te kinderlijk is gemaakt.
Wat is er zo kinderlijk aan dan?

(I know dont feed the trolls)

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
SinergyX schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:31:
[...]
Armor is gewoon een scaled deel skin over het model heen (chest/legs zijn zelfs gewoon 'skin'), alle 'zichtbare' delen schalen gewoon met het model. Fixed punten op een shoulder voor de graphics, clipping heb je bij elk ras wel met bepaalde items.
Het probleem met een 'echte' model redesign is natuurlijk dat al deze fixed points op andere plaatsen kunnen komen. Het model voor de pandaren is bijvoorbeeld niet wezenlijk veel 'geavanceerder' of anders als de vanilla models, vanwege dit feit. De skins zien er beter uit, dat natuurlijk, maar om nou te spreken van een aanzienlijk hogere polygon-count..

Hoe dan ook; een échte grafische update voor WoW is absoluut welkom. Het is zondermeer mogelijk om dezelfde stijl aan te houden, maar toch alles er beter uit laten zien. Het probleem zit 'm denk ik dan ook meer in het feit dat de engine het niet toelaat om én veel betere models te gebruiken én bruikbaar te blijven op de gemiddelde rekendoos van Blizzards klanten.

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Jammer, concurrentie op de leather drops ;__;

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo nieuwe achtergrond op mijn pc. http://i.imgur.com/Ls4b0.jpg