Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
lanerios schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:03:
Souldrinker is ook een dps wapen volgens blizzard (blue post over geweest).

En Spine op de adds, Dat is heel gewoon bij LFR. De kans dat je het tegenwoordig zonder wipe/stupidity doet is echt heel klein.
souldrinker is de enige strength one-hander die er dropt, dus ook de enige mogelijkheid voor dual-wielding dk's (en evt. warriors, ook al gaan die eigenlijk allemaal voor titan's grip)

1 avondje 5 HoT hc's met m'n 2e priest en deze is van ivl 353 naar 378 gegaan. gevolg: geen ugrades meer te halen daar. En aangezien ik cba LFR te doen, mag ik me 2 weken gaan vervelen ofzo.
nou ja, beetje pvp-en misschien, maar dat houd ik geen 2 weken vol :')

[ Voor 20% gewijzigd door JoeBravo op 15-08-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
@Joe, dus DPS krijgen 2H, en 1H. En tanks moeten maar accepteren dat we tegen dps moeten rollen voor een wapen. Geweldige logica weer van blizzard. Geef ons nou gewoon een tank, tank wapen. Niet een pseudo tank wapen. het is al erg genoeg dat een dps wapen (Hand of Morchok) BiS heroic paladin tank wapen is.

[ Voor 39% gewijzigd door corset op 15-08-2012 09:35 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

JoeBravo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:47:
[...]

souldrinker is de enige strength one-hander die er dropt, dus ook de enige mogelijkheid voor dual-wielding dk's (en evt. warriors, ook al gaan die eigenlijk allemaal voor titan's grip)

1 avondje 5 HoT hc's met m'n 2e priest en deze is van ivl 353 naar 378 gegaan. gevolg: geen ugrades meer te halen daar. En aangezien ik cba LFR te doen, mag ik me 2 weken gaan vervelen ofzo.
nou ja, beetje pvp-en misschien, maar dat houd ik geen 2 weken vol :')
Welkom bij de club ;)

Gisteravond met de guild rated battleground gedaan, het was een zootje ongeregeld, is er iemand die tips heeft om ze beter te laten verlopen (kwa leiding geven)?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 13:08

thunderlight

Tja...

ValHallen schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:36:
[...]

Welkom bij de club ;)

Gisteravond met de guild rated battleground gedaan, het was een zootje ongeregeld, is er iemand die tips heeft om ze beter te laten verlopen (kwa leiding geven)?
ben geen pvper maar denk dat je net als met raids vooruit een stragegie moet bespreken.
Daarnaast is het natuurlijk ook nog zo dat vooral in een RBG je communicatie de sterkste kant is
dus gebruik van TS/Vent/enz... is toch wel erg prettig lijkt mij zo

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:45
De raid gister was echt een rommeltje. Je merkt duidelijk dat de focus weg is.

Inderdaad na veel pijn en moeite ship neer. En zoals altijd kaapt onze lock mijn mooie loot weg ;)
Zelfs Spine was een rommeltje, en waarom ging jij ineens neer op Madness? Geen cooldown gebruikt op die impale?

Ben wel blij dat Rejecting weer terug is. Die gast maakt raiden wel echt makkelijker... Super healer!

Nu nog even onze warriortank, rogue en shaman terug en we zijn weer op oorlogsterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:29
Gisteren met 2 vrienden wat HoT dungeons gelopen met als doel om ze ilvl 372 te laten halen. Ze waren gestopt met een ilvl van rond de 355 een half jaar terug. Binnen 4 a 5 dungeons beiden op 372 en volgende keer dus op naar LFR. Ben benieuwd of ze daarna niet meteen weer een half jaar stoppen :p

@tank wapen voor pallies: ik lees juist meestal dat souldrinker lfr zelfs nog beter is dan heroic hand of morchok volgens velen door de proc. Nu is dat misschien wat gechargeerd, maar ik weet niet wat ik zou kiezen als ik m'n normal souldrinker tegenover heroic hand of morchok zou zetten. De laatste is nog nooit gedropt bij ons, dus voorlopig is de keuze simpel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
lanerios schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:31:
@Joe, dus DPS krijgen 2H, en 1H. En tanks moeten maar accepteren dat we tegen dps moeten rollen voor een wapen. Geweldige logica weer van blizzard. Geef ons nou gewoon een tank, tank wapen. Niet een pseudo tank wapen. het is al erg genoeg dat een dps wapen (Hand of Morchok) BiS heroic paladin tank wapen is.
is de dps-2hander ook niet flagged als tankwapen wegen blood dk's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JoeBravo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:54:
[...]

is de dps-2hander ook niet flagged als tankwapen wegen blood dk's?
Klopt, ik heb gurthalak ooit gewonnen als tank met role bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
ValHallen schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:36:
[...]

Welkom bij de club ;)

Ja, maar dat verschilt nogal per battleground, welke heb je vooral gespeeld tot nu toe ? en heb je in iedere bg problemen gehad ?

Ik pm je wel even m'n battle.net id, praten ingame zal wat makkelijker gaan.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben de laatste tijd geen spine meer kunnen doen door vakanties en breaks van spelers. Het gevolg is dat ik al bijna twee maanden alleen nog madness heroic moet om klaar te zijn. Hopelijk komt de kans nog een keer tussen 1 september en MoP release, want nu ga ik zelf op vakantie :(

Intussen zitten we met een groep van zeker 10 man die spine en/of madness heroic nog moeten. Maar raids met drie druids en drie hunters zijn nu niet echt fijn. Laatst hadden we zelfs een raid met maar 1 ranged dps en hebben we er alts bij moeten halen voor warmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
de hoeveelheil gear benodigd voor alle classes/spec's en maar 8 bosses om deze te verdelen, levert al een (te) grote hoeveelheid loot per boss op.
Meer wapens toevoegen per rol gaat echt je kans op een wapen niet vergroten, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

In MoP wordt de lootverdeling in LFR flink veranderd; je hoeft niet meer te rollen maar je krijgt een % kans op een drop, wat dan een class en spec specific item is. Geen ninja acties meer dus.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Teunis schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:24:
[...]
kan ik weer helemaal ingaan lezen over alle changes, is er al goede newb guide over de pet battles ?
De pet battles worden op zich vrij goed uitgelegd bij de pet battlemasterdinkie. Dat samen met de informatie die je zo uit je pet schermpje kunt halen vertelt eigenlijk al heel veel. Ik heb in de 2 dagen dat ik op de Beta bezig ben geweest met pet battles ook geen website aangeraakt :)

Vreemd genoeg werkt het allemaal best wel verslavend. Het is een hele leuke toevoeging aan WoW, maar gelukkig zal het WoW geen pokémanz maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hulkie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:48:
De raid gister was echt een rommeltje. Je merkt duidelijk dat de focus weg is.

Inderdaad na veel pijn en moeite ship neer. En zoals altijd kaapt onze lock mijn mooie loot weg ;)
Zelfs Spine was een rommeltje, en waarom ging jij ineens neer op Madness? Geen cooldown gebruikt op die impale?

Ben wel blij dat Rejecting weer terug is. Die gast maakt raiden wel echt makkelijker... Super healer!

Nu nog even onze warriortank, rogue en shaman terug en we zijn weer op oorlogsterkte!
Had mn -20% damage + Ardent defender bij die Impale, heb echt geen idee wat er fout ging. Stond waarschijnlijk net verkeerd denk ik. Maar goed, ik zie wel wat er gebeurt, had gister ook mn dag totaal niet (prive situatie) dus dat zal er ook mee te maken hebben.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blitzdoctor schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:01:
In MoP wordt de lootverdeling in LFR flink veranderd; je hoeft niet meer te rollen maar je krijgt een % kans op een drop, wat dan een class en spec specific item is. Geen ninja acties meer dus.
Awesome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
nieuwe class leren is teveel moeite, speel er wel één die ik al ken :')
2 hunters, 2 shamans, 2 dk's en 2 priests :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
JoeBravo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:15:
[...]

nieuwe class leren is teveel moeite, speel er wel één die ik al ken :')
2 hunters, 2 shamans, 2 dk's en 2 priests :P
*cough 3 shamans, 3 warriors, 2 hunters, 3 paladins (laatste nog tot 85 aan het levelen) :p
Voor de rest heb ik alleen een warlock nog niet op 85 ...

Ik hou niet van server transfers, ik reroll gewoon :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vanavond bezig met honored worden met de guild. heeft iemand een idee hoe je het snelst de guild rep kan krijgen? Raiden, questen? moet nog 3k :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:53:
[...]

*cough 3 shamans, 3 warriors, 2 hunters, 3 paladins (laatste nog tot 85 aan het levelen) :p
Voor de rest heb ik alleen een warlock nog niet op 85 ...

Ik hou niet van server transfers, ik reroll gewoon :3
Ik ook :D 1 mage :P

Verder ook wel van alles en nog wat maar nooit verder dan 80 ofzo, boeite me ook weinig, maar in MoP met account wide stuff ga ik zeker meer levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
met een groep van 5 guildies dungeons runnen (zonder rep tabart, of met guild tabart), raiden leverd geen guild rep op (als ik goed heb, of was zielig amount per baas)

anders questen/dailies, (aka gewoon wachten op mop, ben je zo exalted)

[ Voor 26% gewijzigd door Teunis op 15-08-2012 11:23 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
lanerios schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:16:
Vanavond bezig met honored worden met de guild. heeft iemand een idee hoe je het snelst de guild rep kan krijgen? Raiden, questen? moet nog 3k :(
Fireland dailies. Gaat als een malle als je de guild tabard hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

IntToStr schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:35:
[...]

Fireland dailies. Gaat als een malle als je de guild tabard hebt.
Je hoeft die tabard niet eens aan. Als je alle dailies die je kan doet dan kom je in een week echt wel aan je cap :P

Gisteravond met guild(en 2 PuGged healers) weer DS10 geprobeerd, deze poging ging iets beter, in 1x vol gecleared :) Zelf nog wat leuke items opgehaald, nu iLvl 392. M'n DPS gaat wel echt hard omhoog met iedere upgrade nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blitzdoctor schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:01:
Maar wordt drop dan ook gebaseerd op de setup van de raid? Stel dat 20 van 25 bestaat uit leather (druid, monk, rogue) en mail (shaman, hunter), beetje lullig als er dan plate en str-based items droppen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even terugkomend op jullie discussie over low level PvP van eerder deze week;
Neem gewoon een Hunter, 95% van de mensen is zo achterlijk makkelijk te kiten, ook al lopen ze in Heirlooms rond. Sub Rogue is ook goede fun, op het moment dat je uit je stealth breekt en de eerst crit+stun in hun rug stopt laten ze volgens mij meteen hun keyboard los omdat ze er toch al vanuit gaan dat ze dood zijn...

Uit ervaring weet ik dat dit voor de hunter en roque op hoger level trouwens nog steeds geldt :)

Voor de rest heb ik mijn WoW subscription maar weer stop gezet, heb even de MoP beta gespeeld (tegen mijn principes in, dat wel..) maar ik weet zeker dat deze expansion mij niet langer dan een maand gaat boeien (zelfde gevoel als bij Cata)
Ik weet niet wat het is maar ergens mis ik toch het gevoel dat ik vroeger wel bij WoW had en tegenwoordig niet meer (zal wel grotendeels nostalgie zijn nu :))

Maarja, ga me nu maar een tijdje druk maken met EVE, misschien dat ik over een jaartje wel weer een paar maanden langs kom om die Panda's te checken en een beetje te PvPen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
SinergyX schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:52:
[...]

Maar wordt drop dan ook gebaseerd op de setup van de raid? Stel dat 20 van 25 bestaat uit leather (druid, monk, rogue) en mail (shaman, hunter), beetje lullig als er dan plate en str-based items droppen :P
Je krijgt alleen loot die voor jou is. Zie het maar als iedereen doet een /roll en als je boven de 90 zit krijg je een item uit de loot table van de boss dat bruikbaar is voor je. In theorie kan de hele raid dus een item krijgen :)

Uiteraard kun je pech hebben en telkens hetzelfde item bij een boss winnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:54:
[...]

Je krijgt alleen loot die voor jou is. Zie het maar als iedereen doet een /roll en als je boven de 90 zit krijg je een item uit de loot table van de boss dat bruikbaar is voor je. In theorie kan de hele raid dus een item krijgen :)

Uiteraard kun je pech hebben en telkens hetzelfde item bij een boss winnen :p
Oooh dat zou erg leuk zijn :)

Als heb ik op de beta nog geen enkele boss in LFR weten neer te halen van Cata, ergens grappig hoeveel mensen er zo enorm afhankelijk zijn van addons. (eerste boss deel 2 met die nuke, de helft heeft niet eens door dat die boss hem cast).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou gisteren For the Alliance geprobeerd..
op 4% in Org een wipe omdat er opeens 50 hordes binnen kwamen lopen..
Daarna de andere cities wel gehaald.. binnenkort dan nog maar een kijken om Org te halen xD

Daarna even nog op m'n warrior alt 2x shadowfang keep en 1x blackfanthom deeps getankt.. ze krijgen de aggro helemaal niet van me af.. ik doe 2x zoveel dps en damage als de dpser die na mij staat ik zeg heirlooms ftw xD

(misschien dan toch eens een idee om pvp heirlooms te sparen en een huntard aan te maken.. das genoeg jp weer sparen of moet ik dan toch gaan pvpen voor die heirlooms te kopen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik heb tijden geleden FTA ge 4 manned. 3 uur in de ochtend gewoon bezig gaan op een donderdag. Niemand aanwezig dus lekker simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
lanerios schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:12:
ik heb tijden geleden FTA ge 4 manned. 3 uur in de ochtend gewoon bezig gaan op een donderdag. Niemand aanwezig dus lekker simpel
haha ja enigste probleem is dat ik dan lekker lig te slapen omdat ik gewoon moet gaan werken de volgende dag xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik eigenlijk ook, was een lastige dag werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

SinergyX schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:52:
[...]

Setup van de raid doet er niet toe, een x item van de boss kan meerdere keren uitgedeeld worden. Dus als de boss 1 fist weapon heeft in zijn loot table, kunnen 2 enhancement shamans hem krijgen als ze een drop krijgen van die boss.
Verder kun je items die je krijgt niet traden met anderen.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
DE PROTO DRAKES KOMEN TERUG VAN NAXXRAMAS!!!!!

ja daar was caps voor nodig. Ik wil die plagued hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
lanerios schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:45:

kga toch binnenkort ook maar weer eens mounts farmen.. heb der nu denk ik maar stuk of 10.. (op ander char 87 ofzo..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40

Heb je een bron ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WAIT WHUUUUUUT LD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

heb je een bron? vindt het best wel lame.

(Ik had alle naxx achievements al voor ulduar uit kwam, daar niet van :P)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Op dit moment geven de meta's in mists de mount weer. Blizzard weigert informatie er over te geven maar zegt wel "We kunnen niet zeggen dat deze informatie fout is"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ValHallen schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:54:
[...]

Ach ik zou het niet erg vinden ( heb ze niet ).

En aan de andere kant alle andere meta's blijven ook, dus waarom die niet weer terug.
Dat ze invin en raggy mount en dw mount en mimi's head allemaal nu 1% drop maken ofc logisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dopiej schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:47:
[...]

kga toch binnenkort ook maar weer eens mounts farmen.. heb der nu denk ik maar stuk of 10.. (op ander char 87 ofzo..)
Niet nodig als je die chars op dezelfde account hebt. Bijna alle mounts worden accountbound :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Jerry schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:02:
[...]

Niet nodig als je die chars op dezelfde account hebt. Bijna alle mounts worden accountbound :).
geld dat dan voor degene die je al gehaald heb of alleen degene die je dan pas haalt? en worden faction mounts niet meegenomen zeker? want m'n dk is horde op ander realm met super veel mounts

edit: zijn er 76 op me dk xD dacht dat het der meer waren>.>

[ Voor 7% gewijzigd door Dopiej op 15-08-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
ValHallen schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:54:
[...]

Ik had alle achievs op 1 na, maar door een burn-out niet meer gehaald.
Als deze echt terug komen dan ben ik ze zwaar dankbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik moet alleen nog de THaddius don't cross the charges en de disc van malygos, dan heb ik m ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Dopiej schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:05:
[...]

geld dat dan voor degene die je al gehaald heb of alleen degene die je dan pas haalt? en worden faction mounts niet meegenomen zeker? want m'n dk is horde op ander realm met super veel mounts

edit: zijn er 76 op me dk xD dacht dat het der meer waren>.>
Alles dat je al gehaald hebt. De faction mounts tellen niet. Dus die moet je weer halen op je andere character.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
klopt niet helemaal. In de beta heb ik nu:

Dwarf, honored met alle capitals

Alle nightsabers, alle human mounts, alle pandaren mounts

puur omdat ik wat andere chars heb aangemaakt en die mounts heb gehaald.

Ik denk een bug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Hmmm ik heb WoW vanaf release gespeeld tot en met december 2011, heb abonement toen niet meer verlengd. Ik heb de neiging om toch weer eens te gaan spelen.

Mijn vraag is hoe werkt zo'n scroll of ress? Krijg je dan gewoon je oude character terug (lvl 85 pala) met alle gear / gold wat je had? En op de oude server waar je gestopt was? Zit daar ook nog een tijdslimiet aan vast hoe lang je niet gespeeld hebt? Zou fijn zijn als iemand hierop zou kunnen antwoorden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Mistymo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:16:
Hmmm ik heb WoW vanaf release gespeeld tot en met december 2011, heb abonement toen niet meer verlengd. Ik heb de neiging om toch weer eens te gaan spelen.

Mijn vraag is hoe werkt zo'n scroll of ress? Krijg je dan gewoon je oude character terug (lvl 85 pala) met alle gear / gold wat je had? En op de oude server waar je gestopt was? Zit daar ook nog een tijdslimiet aan vast hoe lang je niet gespeeld hebt? Zou fijn zijn als iemand hierop zou kunnen antwoorden. :)
laat je battle.net email adres weten aan iemand hier, en we kunnen em versturen.

je krijgt dat je originele chars terug met alle gear en items die ze hadden. en als bonus mag je 1 char naar level 80 boosten, faction transferren, en realm transferren naar de gene die de scroll heeft verstuurd.

De persoon die de scroll verstuurd krijgt een mount.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

lanerios schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:10:
klopt niet helemaal. In de beta heb ik nu:

Dwarf, honored met alle capitals

Alle nightsabers, alle human mounts, alle pandaren mounts

puur omdat ik wat andere chars heb aangemaakt en die mounts heb gehaald.

Ik denk een bug :)
Ik bedoel dat je geen mounts van alliance faction mounts op horde krijgt en vice versa ;).
Uiteraard kan je wel alle mounts van alliance op een ander alliance character hebben.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
aaah, maar wel raar dat ze dan de exalted gig hebben weg gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
DrFlash schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:18:
[...]

laat je battle.net email adres weten aan iemand hier, en we kunnen em versturen.

je krijgt dat je originele chars terug met alle gear en items die ze hadden. en als bonus mag je 1 char naar level 80 boosten, faction transferren, en realm transferren naar de gene die de scroll heeft verstuurd.

En als ik die scroll dan accepteer, moet ik dan ook meteen een maand kopen? of zit er een soort proeftijd op.
Ik zit op mijn werk , kan dus niet op bnet / wow site kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
lanerios schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:21:
aaah, maar wel raar dat ze dan de exalted gig hebben weg gehaald :P
Waarschijnlijk mis ik iets, maar bedoel je de exalted requirement of wat? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

DrFlash schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:18:
[...]

Je krijgt alleen de mount als diegene een maand playtime koopt :).
Mistymo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:24:
[...]

En als ik die scroll dan accepteer, moet ik dan ook meteen een maand kopen? of zit er een soort proeftijd op.
Ik zit op mijn werk , kan dus niet op bnet / wow site kijken.
7 dagen proeftijd.

[ Voor 22% gewijzigd door Jerry op 15-08-2012 14:25 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Jerry schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:25:
[...]

Je krijgt alleen de mount als diegene een maand playtime koopt :).

[...]

7 dagen proeftijd.
Jerry, wanneer ga jij trouwens weer spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Arnlith schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:33:
[...]

Jerry, wanneer ga jij trouwens weer spelen? :P
Ik ben druk aan het spelen.... in de beta :+

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Vraagje over mijn Disc Priest
Overdrijf ik met mastery? Alles zoveel mogelijk naar SPI reforged en waar niet anders kon crit vervangen voor mastery. Heb alleen geen idee of de verhouding mastery/haste/crit een beetje klopt... Of maakt dat met mijn gear niet zoveel uit nog?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:05
RaDKiLL schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:09:
Vraagje over mijn Disc Priest
Overdrijf ik met mastery? Alles zoveel mogelijk naar SPI reforged en waar niet anders kon crit vervangen voor mastery. Heb alleen geen idee of de verhouding mastery/haste/crit een beetje klopt... Of maakt dat met mijn gear niet zoveel uit nog?
Ik zou, als ik jou was, inderdaad eerst betere gear verzamelen. Je Main-hand is ilvl 308..
Daarnaast komt over 5 weken MoP eraan. Is het nodig om nu alles op alles te zetten voor de beste items? Je kan ook je geld bewaren voor de start van MoP.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mmm feral is wel anders op de beta zeg. Geen extragratis ravage meer nadat je feral cat charge hebt gedaan, savage roar geeft standaard 30% meer damage en kan geglyphed worden zodat je geen combo points nodig hebt (opzicht wel leuk tov de oude savage roar), en mangle heeft geen increased effect op bleeds meer. Heb tank & resto nog niet geprobeerd.

Hebben jullie trouwens die huge wortel pet gezien @ beta 8)7 Haha ik vind 'm kewl :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Xerox schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:12:
[...]

Ik zou, als ik jou was, inderdaad eerst betere gear verzamelen. Je Main-hand is ilvl 308..
Daarnaast komt over 5 weken MoP eraan. Is het nodig om nu alles op alles te zetten voor de beste items? Je kan ook je geld bewaren voor de start van MoP.
True, nog helemaal niet aan gedacht.
MH zuigt bigtime idd, maar er valt maar geen betere... :/
Same with rings.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ik heb op mijn premade Mage op Beta de anzu mount. Blizzard weet mooi waar de pijn zit. :)

Over RBG. Bij ons hebben we een assist macro gemaakt. 1 persoon valt steeds een target aan en dat assisten we dan. En verder roepen we om een bepaalde healer te cc-en. Verder hebben we allemaal de battlegroundtargets addon.

En gewoon veel oefenen met elkaar. En goeie comp samenstellen natuurlijk als dat lukt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

temp00 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:13:
Mmm feral is wel anders op de beta zeg. Geen extragratis ravage meer nadat je feral cat charge hebt gedaan, savage roar geeft standaard 30% meer damage en kan geglyphed worden zodat je geen combo points nodig hebt (opzicht wel leuk tov de oude savage roar), en mangle heeft geen increased effect op bleeds meer. Heb tank & resto nog niet geprobeerd.

Hebben jullie trouwens die huge wortel pet gezien @ beta 8)7 Haha ik vind 'm kewl :)
Resto is niet heel veel veranderd (wat ik tot nu toe heb gespeeld). Sommige glyphs zijn wel makkelijk zoals de glyph waarbij je je lifebloom stacks op iemand anders kan verplaatsen. Handig met 2 tank gevechten.
Mushrooms die kunnen healen zijn ook wel leuk, maar ze healen nog iets te weinig voor de moeite die je ervoor moet doen.
Ligt het aan mij of zijn de talents voor Druids wat minder dan de rest van de classes? Sommige classes hebben talents die de speelstyle daadwerkelijk veranderen (mage/warlock/priest/etc), maar die van druids zijn wat meh.

Deze persoon geeft precies weer wat ik ook denk over de druid talents:
To sum up, while there's clearly still room for the talents to change some more, I'm not going to mince words. The new talents feel like a missed opportunity for druids. Yes, simplification was sorely needed, but trying to cram four separate roles into one single set of talents has led to several passive-type talents that are there solely for balance purposes, not because they're interesting, which is exactly what the new system was supposed to combat. While I like the six-talent model, I hope they reconsider the talent system for the next expansion and give each specialization an individual talent grid.

[ Voor 33% gewijzigd door Jerry op 15-08-2012 15:57 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

junglebeast schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:25:
Ik heb op mijn premade Mage op Beta de anzu mount. Blizzard weet mooi waar de pijn zit. :)

Over RBG. Bij ons hebben we een assist macro gemaakt. 1 persoon valt steeds een target aan en dat assisten we dan. En verder roepen we om een bepaalde healer te cc-en. Verder hebben we allemaal de battlegroundtargets addon.

En gewoon veel oefenen met elkaar. En goeie comp samenstellen natuurlijk als dat lukt.
Wij hebben ook allemaal de battlegroundtargets add-on. De comp is niet echt denderend, zou het liefst met een DoT/Cleave setup werken, maar zit constant met random mensen in de RBG in de guild (Ik kan recruiten btw).

Edit: typo's eruit gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Maare, hoe speelt een mage op de Beta? Veel veranderd? Ik kan weinig nuttige informatie destilleren uit de verschillende fora...

Vooral raids/ instances ben ik benieuwd naar. PvP boeit me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:59
Gefeliciteerd!

Je hebt één van de 800 bètakeys gewonnen van World of Warcraft: Mists of Pandaria.

De key waarmee je aan de test kunt deelnemen is : 7327604315334114686260395

Om te kunnen spelen, heb je een account nodig van Battle.net, de portal van Blizzard. Het aanvragen van een account is gratis, en je het is niet nodig om een andere game van Blizzard in bezit te hebben voor je je kunt registreren.

Blizzard heeft verder een korte (Engelstalige) handleiding geschreven om je te helpen bij het installeren van de Mists of Pandaria-bèta. Die vind je hier: http://tweakimg.net/files/upload/WoWMoPBetaInvite.docx

First come, first serve.
Ik heb een aantal tentamens niet gehaald, dus dan begin ik hier maar niet aan (herkansing eind augustus) :+ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

hulkie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:07:
[...]

Maare, hoe speelt een mage op de Beta? Veel veranderd? Ik kan weinig nuttige informatie destilleren uit de verschillende fora...

Vooral raids/ instances ben ik benieuwd naar. PvP boeit me niet zo.
Zoveel heb ik nog niet gespeeld vanwege bugs en crashes. Dus kan er niet veel over zeggen nog.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

login servers down?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Niet dat ik weet, zit er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ValHallen schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:16:
[...]

Niet dat ik weet, zit er gewoon in.
Kan niet inloggen op battle.net

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Raar dan, ik kan zowel op WoW als diablo 3 gewoon inloggen. De website was net wel even down, maar is nu weer up, mischien dat het daar aan heeft gelegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Login server is busy. Met beetje geluk en wat proberen zou je kunnen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

uashy schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:28:
Login server is busy. Met beetje geluk en wat proberen zou je kunnen inloggen.
Moet mijn sub vernieuwen... en de website is down .. Bummer!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
hmr schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:28:
[...]

Moet mijn sub vernieuwen... en de website is down .. Bummer!
Het is mij net gelukt, gewoon even paar minuutjes blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:13
Weet niet of het topic hiervoor bedoeld is, maar goed... heb zelf jarenlang WoW gespeeld, halverwege 2011 gestopt, was het best wel zat. Nu begint het wel weer te kriebelen en zou ik A: willen kijken hoe WoW draait op mijn nieuwe systeem en B: willen zien of de game me uberhaupt weer trekt. Zou een scroll of resurrection wel kunnen waarderen dus :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Denman schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:34:
Weet niet of het topic hiervoor bedoeld is, maar goed... heb zelf jarenlang WoW gespeeld, halverwege 2011 gestopt, was het best wel zat. Nu begint het wel weer te kriebelen en zou ik A: willen kijken hoe WoW draait op mijn nieuwe systeem en B: willen zien of de game me uberhaupt weer trekt. Zou een scroll of resurrection wel kunnen waarderen dus :)
Dm maar even je email adres!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Free faction/race changes op de beta _O_ Erg nice is dat altijd, beetje m'n chars checken als andere race.

Retri paladin is erg tof trouwens.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Goh ga zometeen een scroll of res krijgen van HMR (waarvoor dank), ben alleen zo bang dat mijn character volledig outdated is :). Ik ben gestopt op ilvl 360 ofzo, maar na zolang niet meer gespeeld te hebben, loopt iedereen zeker in ilvl 400+ dat ik mij afvraag of ik dat nog kan bij catchen.

Iemand tips hoe je tegenwoordig op het gewenste ilvl niveau het makkelijkst kan geraken? Toen ik stopte was ik een vet gegearde pala tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gewoon even wat Hour of Twilight dungeons doen en LFR (ctrl + i). Dan ben je binnen no time weer redelijk up to date :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Ik speel sinds februari geen Wow meer en heb niet veel bekeken van de Pandaria expansion tot dusver. Toch begint het wel weer een beetje te kriebelen. Misschien dat ik de nieuwe expansion een kans gun. Hopelijk is het een stuk beter dan Cataclysm dat ondanks wat goede veranderingen 1 van de saaiste expansions voor mij was persoonlijk.En dan wordt Pandaria natuurlijk sowieso de collectors edition om bij de rest te zetten als het doorgaat :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

SoR versturen lijkt bugged te zijn op dit moment..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Mistymo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:02:
Goh ga zometeen een scroll of res krijgen van HMR (waarvoor dank), ben alleen zo bang dat mijn character volledig outdated is :). Ik ben gestopt op ilvl 360 ofzo, maar na zolang niet meer gespeeld te hebben, loopt iedereen zeker in ilvl 400+ dat ik mij afvraag of ik dat nog kan bij catchen.

Iemand tips hoe je tegenwoordig op het gewenste ilvl niveau het makkelijkst kan geraken? Toen ik stopte was ik een vet gegearde pala tank :)
De meeste mensen hangen zo rond de 380-395. Ik heb nog geen PuG gezien die meer dan Morchok/Ultrax HC doet, en zoveel mensen raiden er ook niet in guildverband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Ik weet dat ik hier niet mag smeken maar ik doe het toch omdat ik een beta key nodig heb. ik wil namelijk server first halen met mijn druid en daarvoor moet ik de content doorlopen. In cata heb ik het net niet gehaald maar als iemand er een heeft plz stuur mij dan een personal message en dan krijg je van mij nog 2 diablo 3 guest passes en een wow guest pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaez
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-02 14:28
destroye schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:20:
Ik weet dat ik hier niet mag smeken maar ik doe het toch omdat ik een beta key nodig heb. ik wil namelijk server first halen met mijn druid en daarvoor moet ik de content doorlopen. In cata heb ik het net niet gehaald maar als iemand er een heeft plz stuur mij dan een personal message en dan krijg je van mij nog 2 diablo 3 guest passes en een wow guest pass
Welke realm en guild zit je? :)

Oh en trouwens er komen nog maar 2 beta raiding testdagen, om voor die tijd 90 te dingen is eigenlijk niet te doen :p

[ Voor 10% gewijzigd door Jaez op 15-08-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Ik zit op The Venture Co een kleine maar fijne realm. Ik zit in de guild Dark Intentions. Maar ik heb een beta key nodig niet voor het raiden maar voor het levelen ik wil namelijk realm first lvl 90 halen op me druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gnome lightsaber + faction change (op de beta) + dual wield = FUCK YEAH BADASS COW _O_

Afbeeldingslocatie: http://i231.photobucket.com/albums/ee102/blistering11/th_WoWScrnShot_081512_215740.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i231.photobucket.com/albums/ee102/blistering11/th_WoWScrnShot_081512_215820.jpg

edit: Helaas zijn al m'n chars op live ally :'(

[ Voor 4% gewijzigd door London op 15-08-2012 22:06 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

destroye schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:57:
Ik zit op The Venture Co een kleine maar fijne realm. Ik zit in de guild Dark Intentions. Maar ik heb een beta key nodig niet voor het raiden maar voor het levelen ik wil namelijk realm first lvl 90 halen op me druid
TVC heeft een groot probleem met raid guilds though. Er zijn er bijna geen. Ik ga er niet weg want degenen die er zitten zijn over het algemeen goede mensen om mee te groupen. Weinig shit enzo, maar voor serieus rraiden zou ik een andere realm nemen vandaag de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Weet ik maar ik raid niet veel. deze guild die raid niet hardcore en dat vind ik best fijn want heb namelijk ook niet veel tijd meer. Maar heb al vakantie genomen van 24 september tot 10 oktober dus dat komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

destroye schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:29:
Weet ik maar ik raid niet veel. deze guild die raid niet hardcore en dat vind ik best fijn want heb namelijk ook niet veel tijd meer. Maar heb al vakantie genomen van 24 september tot 10 oktober dus dat komt wel goed
Wie ben je trouwens op TVC, DI is horde dan kan ik je als groet een keer vol dotten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye

• corset
dit moet er even uit:

Wat ging het ruk gister! Heroic DS. Ik maakte fout na fout als tank. Sloeg nergens op. Toen maar gaan DPS'en.. en al blij met 22k zucht >_> Misschien maar ff een pauze nemen met raiden en mn skills qua dps omhoog krijgen?

http://eu.battle.net/wow/...nblight/Bastille/advanced is mn ret set ><

Ik hoop dat de logs van deze try online komen, en ik ze ff uit elkaar kan gaan slopen om te zien wat er fout gaat

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 16-08-2012 08:30 ]

• FT Twisty
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

destroye schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:20:
Je kan proberen mee te doen aan de Sweepstakes op World of Warcraft pagina op Facebook.
Als je dan je gegevens invult moet je United Kingdom selecteren, maakt niet uit of het niet overeen komt met je account. Ze geven elke dinsdag 2000 beta keys weg.

Het is het proberen waard terwijl je wacht of iemand anders nog een key heeft.

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

• IntToStr
lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 08:27:
dit moet er even uit:

Wat ging het ruk gister! Heroic DS. Ik maakte fout na fout als tank. Sloeg nergens op. Toen maar gaan DPS'en.. en al blij met 22k zucht >_> Misschien maar ff een pauze nemen met raiden en mn skills qua dps omhoog krijgen?

Ik hoop dat de logs van deze try online komen, en ik ze ff uit elkaar kan gaan slopen om te zien wat er fout gaat
Zo heel gek is 22k niet met deze gear denk ik. Nog geen gems/enchants, wat veel scheelt, en best een paar items met iets lager ilvl.

Gisteren was weer behelpen in de raid. Viel eerst bijna van m'n stoel van verbazing: de tank ring dropte! Verlies ik uiteraard de roll tegen een invaltank ;( De eerste 4 gevechten ook met 9 man gedaan, 1 daarvan ook nog een gelegenheidshealer en 2 pugs. En nog steeds valt alles om alsof ze de nacht ervoor flink hebben gezopen. Ach ja, ik zou toch alleen nog maar meegaan ter ondersteuning. Gear heb ik opgegeven en MoP komt toch over een paar weken.

• corset
Ok, ik ga even mn frustratie uiten. Dit is NIET tegen mensen bedoelt, maar pure eigen kritiek.

Morchok:

"Marco, jij gaat links" ok! zelfde als vorige keer. Split, ik pak de linker op, en wordt opeens van me af getaunt door de andere tank. Dus ik probeer maar te redden en de rechter op te pakken. Helaas geen succes, en wipe.
Ik had sneller moeten reageren, helaas niet gelukt

Wipe #2 Geen stomp soaker bij mij, helaas te langzaam naar de crystal, stompsplat (zelfs door mn GoAK heen)

Kill. Gelukkig.

Orb Boss

eerste keer dat ik hem tank op heroic. 2.54 -> Psychic Drain hits you for X 0.5 -> Melee hits you for Y. Ardent Defender werkte op een of andere manier niet, was dood (LoH was al gebruikt)
#2 -> Ik pak te laat de claw op, wipe
#3 -> Ik mis 1 orb bounce, geen enkel issue in principe (ik had beter op moeten letten) (zat op 6 ipv 5) raid in paniek, alles gaat down the drain.
--> Ik ga dps 22k dps op deze boss

Yorshak oid -> Gaat lekker goed, geen wipe dacht ik, gelijk kill

Hagara -> Ice phase als eerste (echt de makkelijke phase imo), ik duik om de muur heen ipv meelopen, dus loop 1 muur achter op de raid. Faal.
#2 Teveel, te vroeg dispelled, wipe
#3 Geen focus meer helaas.

again! dit is geen kritiek op de guild, maar meer hoe ik zie dat ik het fout doe. (zoals, ik ben echt slecht qua dps op movement fights, zie de ooze boss en hagara)

Verwijderd

Mjah als Enhance shammy in WOTLK had ik in het begin ook wat moeite met movement fights, maar oefening baart kunst.
In het begin gewoon safe spelen, net ff eerder gaan lopen en dergelijke.. en als je de fight steeds beter leert dan word je timing ook steeds beter (nu helemaal makkelijk te oefenen doordat je ongelimiteerd LFR kan doen :P )

En ook je gear is niet optimaal natuurlijk met gems/enchants enz

zolang je maar van je fouten leert en wilt leren is er niks aan de hand toch.. its still a game :)

• corset
its still a game, true. Maar ik kan dat niet :p ik wil performen. Ik wil nuttig zijn voor de raid. Ik doe nu minder dan de tank qua dps. Dat kan niet. Ik moet hier meer aan doen.

• hulkie
lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 08:27:
dit moet er even uit:

Goede morgen,

Dat was inderdaad niet veel soeps gister. In je eentje de verkeerde kant op rennen met Kochrom ondanks mijn enigszins wanhopige pogingen je de goede kant op te sturen (ik alt-tabde zelfs om te checken of je wel op ventrilo zat)

Toen Zon’Ozz met bolts de verkeerde kant op en de Claw die niet getankt werd met oneshots op dps en healers als gevolg. We hadden daar gister überhaupt zeer zwakke healing en dispells.

Yor als dps met 22k. Hier heb je trouwens de links naar de logs:
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=6908&e=7332

Ik ben zelf erg benieuwd naar de wipe op Yor. Zijn er hier mensen handig genoeg om te kijken door welke heals van welke healer we daar als groep werden opgeblazen?

Hagara was zoals gewoonlijk een pijnlijke ervaring.

Het was trouwens sowieso een rommeltje. 15 minuten voor de raid gaat onze pala healer ineens offline… de rest van de avond crashes, blijkt zijn PC kapot te zijn. De DK die zou komen kwam 30 minuten te laat. Zo waren er wel meer dingen die gewoon niet lekker liepen. Zondag moet er echt meer focus zijn bij de hele raid anders heeft het wat mij betreft geen zin.

• IntToStr
Ik ben in tank spec uitgelogd zie ik, maar ik heb volgens mij zo'n 1000 strength extra door gems en enchants. Dat scheelt een hoop ;) Ook nog een berg extra andere stats uiteraard.

• corset
@hulkie, als ik recount moet geloven weet ik precies wie mij de damage bezorgde qua heals. Ik ga voorlopig niet meer signen voor raids, ben voorlopig nog te nutteloos om iets toe te voegen, ik ga eerst bezig met mn retri spec en gewoon LFR etc weer tanken.

http://www.worldoflogs.co...coe/deaths/?s=6303&e=6677

staat precies wie de debuff overstackte :)

[ Voor 19% gewijzigd door corset op 16-08-2012 09:59 ]

• hulkie
lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:56:
its still a game, true. Maar ik kan dat niet :p ik wil performen. Ik wil nuttig zijn voor de raid. Ik doe nu minder dan de tank qua dps. Dat kan niet. Ik moet hier meer aan doen.
Fouten worden gemaakt. Don't worry. Je was niet de enige met een offnight.

Je retri gear moet inderdaad iets aan gebeuren. Ik denk dat we nog wel een 397 belt in de guildbank voor je hebben. De rest moet je zelf even regelen...

Zondag zul je zien dat we alles in 1 keer omleggen. Ik ga proberen onze MT en onze rogue dan ook online te krijgen. Met een beetje mazzel (en een gefixte pc van onze holydin) leggen we spine dan zo plat.

PS. Gewoon lekker blijven raiden...

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

lanerios schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:56:
Heb zelf ook zo'n instelling, wil nuttig zijn in een raid, anders hoeft het voor mij niet.

Maar zie ook dat je retri speelt, hoe moeilijk kan het zijn om met 2 knoppen te dpsen? :P (Mijn persoonlijk ervaring is dat een paladin een 2 knops class is) Hoe zit je in je gear?

• corset
Armory staat iets hoger, helaas is retri iets moeilijker geworden dan 2 knoppen :P

Judgement, Crusader strike, Exor op proc, Inquis, die andere HP consumer, Blergh, gewoon lastig timen nog ff :P

[ Voor 41% gewijzigd door corset op 16-08-2012 10:05 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.