Nou gister weer wat meegemaakt zeg! guild wilde die twilight (en nog wat) 10 man raid doen en vroegen mij of ik mee wilde,ik zei toen dat ik net van holy naar retri was gegaan en in mn trinket slots en ringen en wat offset items slots nog holy pvp gear had (stats wogen niet op tegen de hoge resillience) en dat ik wat blauwe craftables had haha
enfin toen het guildchat gesprek de kant op ging van "dan proberen we het met 9 man" heb ik toch aangeboden om wat te helpen,aan het eind vd instance zat daar ineens "Cho'gall" die ik nog kende van warcraft 2 haha in totaal twee keer dood allemaal en de derde keer ging cho'gall tegen de vlakte...wat een mooi moment zeg! iedereen vond het normaal maar ik heb sinds vanilla niet meer aan PVE gedaan dus dat was voor mij wel weer even een wauw! momentje haha
nadat ie dood was stond iedereen een beetje over te geven en ze waren nog in combat dus geen ress, toen de combat weg was was in 1x zijn lijk verdwenen dus geen loot maar dat geeft niks,was een mooie ervaring na zoveel jaar,nu weer druk verder met mijn dagelijkse dingetjes (mount farmpjes) en het vergaren van Retri pvp gear.
dat had ik gisteren ook in het begin, toen ik ineens agroo pakte vd tank bij de thrash, had ik gelukkig snel genoeg door

in pvp zet ik RF altijd aan als laatste (weet niet eens meer of dat nog nut heeft) vroeger was het wel handig als mensen buffs van je afpakten dan pakten ze RF van je af en 1 buff anders zou je er twee kwijt geweest zijn.
moet wel even terugkomen op wat ik gezegd heb over retri toen de "holy power"patch uitkwam
ik was toen zeer ontevreden over de nieuwe speelstijl en wilde het eigelijk geen kans geven, vandaar dat ik toen Holy en prot ben gegaan in pvp maar ik vind het eigelijk best meevallen,veel gezeur enzo op de forums maar ik kan er prima mee uit den voeten nu,ook al redelijk wat 1 op 1 gevechten gewonnen in de battlegrounds ondanks mijn redelijk crappy gear, en in MOP krijgt de retri pally er een behoorlijk goed gevulde Goodie bag met spells bij! de cosmetische dingetjes (zoals die ashbringer) vind ik ook geweldig leuk...
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 14-08-2012 10:41
]