Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:29
Afgelopen weekend m'n mage van 68 naar bijna 75 gekregen. Het einde komt langzaamaan in zicht...

Vind het toch wel fijn als ik straks in MoP meerdere professions tot m'n beschikking heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 12:54
detheavn schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:56:
[...]

lol ... en ik maar denken dat we hier klaar mee waren :p

Ik ben persoonlijk iig al blij als mensen de blue craftables hebben :)
dat dacht ik ook, maar goed blijkbaar willen sommige graag hun gelijk hebben. achja we zullen zien wanneer wij elkaar tegen komen in endgame pvp ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

detheavn schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:03:
[...]

Heb het over nieuwe spelers he? Dan ben je blij als ze wat anders aan hebben dan lvl 83 quest greenies :p
En een beetje degelijke priest weet zelf ook dat je zoiets niet moet gaan lopen grippen. Moet je sparen voor mensen welke (komt ie weer) niet elke 3 seconde omvallen :)
Oh wacht, leap of faith is er om mensen te redden? Ik doe wat verkeerd dan geloof ik :P. Ik maak er altijd een sport van om mensen ermee dood te krijgen. Bij voorkeur deathknights in de raid (om hun irritante death grip in pvp).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Ik hoop dat de patch deze week al live gaat...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik verwacht volgende week of de 2 weken erna. Deze week zou te snel zijn ivm PVP seizoen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:16:
Ik verwacht volgende week of de 2 weken erna. Deze week zou te snel zijn ivm PVP seizoen.
True.. :( helaas..Vanavond HOT met mijn shammy, indien er hordes meewillen doen, graag!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
zou d'r nog een mogelijkheid zijn dat ze MoP gaan uitstellen?

d3 uitstel was ook redelijk aan de late kant iirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Mogelijkheid is er altijd natuurlijk. Dit zullen ze alleen niet graag willen doen :)

Hoe gaat dat met zo'n pre-event? Krijg je dan allemaal al je nieuwe abilities en zo of komen er gewoon wat nieuwe quests die een inleiding geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
IntToStr schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:29:
Mogelijkheid is er altijd natuurlijk. Dit zullen ze alleen niet graag willen doen :)
nee dat snap ik, maar er is een moment dat ze ze gaan persen dan kunnen ze bijna niet meer terug.
kan namelijk me vrije dagen niet makkelijk omzetten en om nou voor jan l*l een week vrij te nemen is ook weer zo wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Intostr, erg simpel eigenlijk:

5.01 hits live -> Iedereen krijgt talent reset naar het nieuwe systeem, refund voor de valor/honor <-- Valor/Justice, excuses als ik eventuele PVP mensen heb beledigd.

Paar dagen/weken later -> Event begint -> Questline in SW waarschijnlijk die je erdoorheen stuurt

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 13-08-2012 15:45 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
lanerios schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:39:
Vraagje,

wat is iedereens view op de nieuwe Vengeance en paladin tanking changes in de beta? Ik merk zelf dat de threat management een grotere uitdaging is geworden, iets waar ik zelf zeer blij mee ben. Als pala was het erg saai :(
zeker als je veel 5-mans doet is dit geen geweldige change,
het is juist in 5-mans waar treat de issue is (geweest).
Nu moet ik maar hopen dat de DPS tijd geeft om ook argo te krijgen, helaas is dat 9/10 in Pug echt niet gebeurenl.

Al wil ik de paladin niet de kast instoppen, maar als zo door gaan neig steeds meer naar een dps

- Edit

Denk dat ze 5.0.1 aankondigen na Gamescon, mijn persoonlijk gok rond 25-aug (release gw2)

[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 13-08-2012 15:48 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Zo, vorige weekend eindelijk Battlemaster gehaald en nu nog 2k verwijderd van "Of The Horde", hopelijk als alles van m'n account in mop bij elkaar komt zal ik zo ongeveer op 180k zitten zodat "The Bloodthirsty" redelijk dichtbij is.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Teunis schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:45:
[...]

Nu moet ik maar hopen dat de DPS tijd geeft om ook argo te krijgen, helaas is dat 9/10 in Pug echt niet gebeurenl.

Al wil ik de paladin niet de kast instoppen, maar als zo door gaan neig steeds meer naar een dps

- Edit

Denk dat ze 5.0.1 aankondigen na Gamescon, mijn persoonlijk gok rond 25-aug (release gw2)
Heb je helemaal zelf in de hand. Triggerhappy dps die continu pullt voordat jij dat kan doen -> 1x whisper naar de healer dat ie ff wacht met healen -> /dance -> dps leert t vanzelf af.
Als je momenteel aggro issues hebt als je zelf pullt dan ben je of serieus undergeared t.o.v. de dps, of je doet iets heel erg verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik kwam gisteren nog een hunter tegen (level 73 of zo) en die had wel heel bijzondere gear. Het was een mix van cloth, leather, mail, plate en allerlei stats die niets met een hunter te maken hadden. Zijn dps was ongeveer 600 geloof ik :p

Zolang je dat soort figuren in je pug/lfg hebt zitten hoef je je over threat geen zorgen te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ben ik slecht als ik DPS bij voorbaad al dood laat gaan als ze niet kunnen wachten op de tank?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
doe ik ook, blijft heerijk om te doen. Vooral omdat ik dan eerst de tank whisper, en ze gelijk meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
als tank kan ik dat niet.
Ik tank met een 'TAKE ALL THE AGGRO' (insert meme plaatje) instelling, liefst zonder te taunten.
nog erger: moeten taunten voelt als falen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
JoeBravo schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:29:
als tank kan ik dat niet.
Ik tank met een 'TAKE ALL THE AGGRO' (insert meme plaatje) instelling, liefst zonder te taunten.
nog erger: moeten taunten voelt als falen :')
Als dps will pullen dan ga ik echt geen moeite doen om te tanken, zeker als warrior is het gewoon zwaar irritant om aggro van mobs te moeten trekken die je niet zelf gepulled heb, vooral omdat je wel eerste rage moet hebben om ook maar fuck all threat te doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik zou bijna niet meer weten hoe je moet tanken in 5-man dungeons :p Is bijna een half jaar geleden dat ik dat gedaan heb denk ik. Toevallig vorige week voor het eerst sinds tijden weer eens een HoT dungeon gedaan als dps om wat vrienden te boosten, maar dat was het wel. Dat laatste kwam af en toe ook neer op tanken als ik vol los ging met dps :p

Ik ga maar eens een paar dungeons tanken in de beta en wat quests uitproberen om een beetje de weg te leren kennen en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:19:
Ik zou bijna niet meer weten hoe je moet tanken in 5-man dungeons :p Is bijna een half jaar geleden dat ik dat gedaan heb denk ik. Toevallig vorige week voor het eerst sinds tijden weer eens een HoT dungeon gedaan als dps om wat vrienden te boosten, maar dat was het wel. Dat laatste kwam af en toe ook neer op tanken als ik vol los ging met dps :p

Ik ga maar eens een paar dungeons tanken in de beta en wat quests uitproberen om een beetje de weg te leren kennen en zo.
Grootste irritatie die ik nu tegenkom als healer, ik doe nog steeds normals en HC's voor puntjes (allemaal verse 85's) en komt met een tank die volledig DPS gear (en het liefst in dps spec) gaat tanken. Best dat je een sloot aan HP hebt, maar zonder enige vorm van defense zijn de klappen behoorlijk. Om 'even' 160-170k terug te healen met net beginnende blue gear is een nachtmerrie.

Ga dan gewoon in je tankgear/spec, je dps is marginaal minder, maar dan gaat het voor de healer een aanzienlijk stuk makkelijker. Zeker bij Warrior/paladin zonder shield is dat niet leuk meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Teunis schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:45:
[...]

- Edit

hmm vreemd, van de week heb ik via een scroll of resurrection me account weer geactiveerd. Ik in me volledige lvl 80 LK 25 HC gear op lvl 85 wat instances getanked maar echt geen threat issues gehad hoor. Waar heb jij problemen mee dan? Als ik het in lvl 80 gear nog easy red :p

Unbuffed had ik 105k hp ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Het gaat ook over de beta, niet over live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Is er iemand (lvl85) op beta, bij voorkeur met full cataclysmic set, die met mij 2s of evt. 3s wil doen? Ik kan spelen op m'n mage (A), feral (H) of evt. disc (H) (al heel lang geen disc gespeeld though). Voorkeur heeft m'n mage.

[ Voor 4% gewijzigd door temp00 op 13-08-2012 21:24 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Net met 6 guildies en 3 PuGged mensen HC Morchok geprobeerd. Ging perfect tot er bij de andere groep iets mis ging en ze dood gingen, toen moesten wij 2 bosses tegelijk doen, wil natuurlijk niet, gaan die 3 weg :| Zoek maar eens een extra tank en 2 healers op maandagavond op Jaedenar, lekker dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
IntToStr schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:21:
Ik kwam gisteren nog een hunter tegen (level 73 of zo) en die had wel heel bijzondere gear. Het was een mix van cloth, leather, mail, plate en allerlei stats die niets met een hunter te maken hadden. Zijn dps was ongeveer 600 geloof ik :p

Zolang je dat soort figuren in je pug/lfg hebt zitten hoef je je over threat geen zorgen te maken :p
hmm plate op een huntard? dacht het niet he xD

Ik gisteren met guildmaat paar normal cata instances gedaan om JP te farmen voor de BoA gear..
Heb nu nog voor 3 dingen te sparen.. Wapen en 2 trinkets..
Merk dat mijn xp gaat als een malle.. op begin lvl 19 WC in gegaan en er op lvl 21 terug uitgekomen..
35% meer xp van gear en nog eens van lvl 25 guild ik denk 10% (correct me if I'm wrong)

Was goed voor ons samen xD ik een beetje healen (meer dpsen aangezien ik de tank amper moest healen) Hij leerde gelijk tanken (druid en hij had nog nooit bear gespeeld)..
Ondertussen op zoek geweest naar die figurines in uldum voor die mount.. Weet iemand hoe vaak die te vinden zijn? Heb 3 rondjes gevlogen en helemaal niks gevonden..

Al bij al was het een lekker productief avondje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hmmm shammy eerste keer LFR gedaan...

Op ultra dropte de chest en ik en nog iemand rolde, en voordat de rol plaats van leaved die 2e persoon. Hij wint echter wel de roll en nu bleef de chest token zitten in de chest bij ultra.... :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Dopiej schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:53:
[...]

hmm plate op een huntard? dacht het niet he xD

Ik gisteren met guildmaat paar normal cata instances gedaan om JP te farmen voor de BoA gear..
Heb nu nog voor 3 dingen te sparen.. Wapen en 2 trinkets..
Merk dat mijn xp gaat als een malle.. op begin lvl 19 WC in gegaan en er op lvl 21 terug uitgekomen..
35% meer xp van gear en nog eens van lvl 25 guild ik denk 10% (correct me if I'm wrong)

Was goed voor ons samen xD ik een beetje healen (meer dpsen aangezien ik de tank amper moest healen) Hij leerde gelijk tanken (druid en hij had nog nooit bear gespeeld)..
Ondertussen op zoek geweest naar die figurines in uldum voor die mount.. Weet iemand hoe vaak die te vinden zijn? Heb 3 rondjes gevlogen en helemaal niks gevonden..

Al bij al was het een lekker productief avondje :P
vroeg ik me laatst ook af, maar ben er na een wowheadsearch weer mee opgehouden.
max 3 statues tegelijk aanwezig op een ~12h respawntimer. 1 op de ~10 (geloof ik) teleport je naar de mob die je ervoor moet killen.

mij teveel moeite voor een lelijke mount :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:58:
Hmmm shammy eerste keer LFR gedaan...

Op ultra dropte de chest en ik en nog iemand rolde, en voordat de rol plaats van leaved die 2e persoon. Hij wint echter wel de roll en nu bleef de chest token zitten in de chest bij ultra.... :(
Even een ticket maken, dan zou het zomaar kunnen dat je een tier chest token in je mail vindt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

toolkist schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:11:
[...]

Even een ticket maken, dan zou het zomaar kunnen dat je een tier chest token in je mail vind ;)
Heb ik gedaan... alleen de gemiddelde waiting time staat op 5 dagen |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
JoeBravo schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:10:
[...]

vroeg ik me laatst ook af, maar ben er na een wowheadsearch weer mee opgehouden.
max 3 statues tegelijk aanwezig op een ~12h respawntimer. 1 op de ~10 (geloof ik) teleport je naar de mob die je ervoor moet killen.

mij teveel moeite voor een lelijke mount :')
hmm ja heb op youtube gekeken en npsscan erop gezet en laten scannen naar die gevallen.. nja als ik even in que sta voor instance vlieg ik daar wel een beetje rond om te zoeken.. alleen nog niks gevonden :(

nja ik ga weer eens beginnen met mounts sparen dus wil ik deze ook wel xD
van de week ook eens voor die netherwing drakes eieren gaan farmen xD

[ Voor 10% gewijzigd door Dopiej op 14-08-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
toolkist schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:11:
[...]

Even een ticket maken, dan zou het zomaar kunnen dat je een tier chest token in je mail vindt ;)
Werkt niet. Al verschillende malen geprobeerd in onze guild, je krijgt dan niet je token. Alleen een "Tsja, dit is deel van het spel" (Beerscore Kul Tiras EU, mijn oude guild)

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 14-08-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Voor mij heeft het een tijdje terug wel gewerkt, maar zou kunnen dat ze de policy tegenwoordig gewijzigd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
IntToStr schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:21:

Ach, ik heb laatst een warrior tank gehad met een warlock cloth heirloom als headpiece, en een heirloom cloak met int erop. Verder liep ie @ ~73 nog rond met mail en leather.... De healer had et aardig druk met em iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gister mn priest verder geleveled, 22 nu <3

denken jullie dat het mogelijk is om een druid & priest samen te levellen, en die naar 85 te krijgen voordat MoP er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

lanerios schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:57:
Gister mn priest verder geleveled, 22 nu <3

denken jullie dat het mogelijk is om een druid & priest samen te levellen, en die naar 85 te krijgen voordat MoP er is?
Ja, als je fulltime speelt moet je binnen een 1 - 2 weken level 85 op beide kunnen zijn.

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Helaas geen fulltime, ik werk zelf 40 uur per week, en kan dus uiterlijk 4 uur per dag + weekenden er aan besteden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:04:
Helaas geen fulltime, ik werk zelf 40 uur per week, en kan dus maximaal 4 uur per dag + weekenden er aan besteden :(

* hmr the grammar nazi
Moet wel te doen zijn; even in full heirloom hijsen. Of je gebruikt RAF? Kost je wel wat meer maar gaat wel sneller en dan kan je ze multiboxxen! :) Heb ik ook gedaan met priest en warlock een hele tijd geleden!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha :p dank (mijn engels is een stuk beter). Ik ben zelf in 2 heirlooms, na de reset deze week op 4 heirlooms (honored met guild). Mijn vriendin heeft 0 heirlooms, maar ook meer tijd om te levellen voorlopig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

SinergyX schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:32:
[...]

Grootste irritatie die ik nu tegenkom als healer, ik doe nog steeds normals en HC's voor puntjes (allemaal verse 85's) en komt met een tank die volledig DPS gear (en het liefst in dps spec) gaat tanken. Best dat je een sloot aan HP hebt, maar zonder enige vorm van defense zijn de klappen behoorlijk. Om 'even' 160-170k terug te healen met net beginnende blue gear is een nachtmerrie.
Als ik zo'n tank krijg dan zorg ik ervoor dat deze gekicked wordt, ik weiger tanks te healen die er geen goede gear voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Helaas geen fulltime, ik werk zelf 40 uur per week, en kan dus uiterlijk 4 uur per dag + weekenden er aan besteden :(
Oh een maandje dan, haal je wel :P

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
0-85 is goed te doen in ~3,5d /played = 84 uur, 84 uur / 4 uur/dag = 21 dagen. MoP is over 5 weken, dus het kan. :P

En met 'goed te doen' bedoel ik 'alleen guild perk', heirlooms maakt het alleen maar makkelijker.

[ Voor 12% gewijzigd door JoeBravo op 14-08-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
SinergyX schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:32:
[...]

Ga dan gewoon in je tankgear/spec, je dps is marginaal minder, maar dan gaat het voor de healer een aanzienlijk stuk makkelijker. Zeker bij Warrior/paladin zonder shield is dat niet leuk meer.
Ik was zelf uiteraard als dps gequeued. Alleen als je volledig los gaat als 397 ret paladin met full burst houdt de tank het niet altijd meer als ze pas net in de HoT dungeons zijn gekomen. Af en toe gewoon grappig om te kijken of het lukt om aggro van een tank af te pakken zonder taunt ;) De healer was een vriend van me, dus die wist er van. Verder maak ik zoiets wel goed door > 50% van de damage done te doen bijv.

@huntard met mooie gear: hij had vast inderdaad geen plate aan, maar het zal een neck/ring/trinket zijn geweest. Hij had in ieder geval zeker 2 of 3 items met dodge en strength aan viel me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Gisteren voor het eerst gebruik gemaakt van openraid, tot mijn verbazing werkte dit toch wel goed, icc10 hc gecleared voor wat achiefs :D

thanks voor de tip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gister ook een leuke. Ja ik weet het, het was een level 20 dungeon (SFK) dus niet zo'n ramp:

Druid, in volledig grijze cloth gear. Werd door alles ge2shot, kon er gewoon niet doorheen healen. We hadden een mage, met gewoon groene goede gear qua stats. En raad eens? Die was 100x beter te healen. Uiteindelijk heeft hij maar getanked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:14:
Ik was zelf uiteraard als dps gequeued. Alleen als je volledig los gaat als 397 ret paladin met full burst houdt de tank het niet altijd meer als ze pas net in de HoT dungeons zijn gekomen. Af en toe gewoon grappig om te kijken of het lukt om aggro van een tank af te pakken zonder taunt ;) De healer was een vriend van me, dus die wist er van. Verder maak ik zoiets wel goed door > 50% van de damage done te doen bijv.
Genoeg paladins die regelmatig agro pakken van de tank, maar dat is meer omdat ze vergeten Righteous fury uit te zetten :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
lanerios schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:18:
Gister ook een leuke. Ja ik weet het, het was een level 20 dungeon (SFK) dus niet zo'n ramp:

Druid, in volledig grijze cloth gear. Werd door alles ge2shot, kon er gewoon niet doorheen healen. We hadden een mage, met gewoon groene goede gear qua stats. En raad eens? Die was 100x beter te healen. Uiteindelijk heeft hij maar getanked.
Had ik in WC ik werd amper gehealed maar dat was een priest full grey en die healde zichzelf telkens xD
had in het begin problemen met agro krijgen maar moest gewoon even mijn rotatie vinden en heb helemaal geen problemen meer..
Ben wel blij dat als je die gast moet halen in het begin hij nu tenminste beetje doorloopt.. vergeleken met vroeger dan was je 20 min onderweg voor dat kleine stukje xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:23:
[...]

Genoeg paladins die regelmatig agro pakken van de tank, maar dat is meer omdat ze vergeten Righteous fury uit te zetten :+
Dat gaat tegenwoordig toch automatisch als je van talentspec verandert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:31:
[...]

volgens mij wel ja. en behalve meer aggro heeft het geen enkele functie (meer), dus waarom mensen het überhaupt aanzetten is me een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:31:
[...]

Als je specs wisselt staat righteous fury uit inderdaad. Net als je aura en buffs. Ik wissel zelf heel veel van spec in DS door m'n dubbelrol, dus ik ben wel gewend om er op te letten ondertussen en 1 van m'n addons gaat lawaai maken als ik righteous fury niet aan heb als tank.

Maar als dps/tank paladin ken ik uiteraard het gevoel "Waarom heb ik ineens geen aggro als tank :? ", om er dan achter te komen dat je inderdaad righteous fury weer eens was vergeten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Dopiej schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:12:
[...]

hmm ja heb op youtube gekeken en npsscan erop gezet en laten scannen naar die gevallen.. nja als ik even in que sta voor instance vlieg ik daar wel een beetje rond om te zoeken.. alleen nog niks gevonden :(

nja ik ga weer eens beginnen met mounts sparen dus wil ik deze ook wel xD
van de week ook eens voor die netherwing drakes eieren gaan farmen xD
Gebruik je ook een addon zoals TomTom, Routes of gathermate2 ? dan staan hier alle plaatsen waar de beeldjes kunnen spawnen, http://www.wowhead.com/npc=50410

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gister weer wat meegemaakt zeg! guild wilde die twilight (en nog wat) 10 man raid doen en vroegen mij of ik mee wilde,ik zei toen dat ik net van holy naar retri was gegaan en in mn trinket slots en ringen en wat offset items slots nog holy pvp gear had (stats wogen niet op tegen de hoge resillience) en dat ik wat blauwe craftables had haha

enfin toen het guildchat gesprek de kant op ging van "dan proberen we het met 9 man" heb ik toch aangeboden om wat te helpen,aan het eind vd instance zat daar ineens "Cho'gall" die ik nog kende van warcraft 2 haha in totaal twee keer dood allemaal en de derde keer ging cho'gall tegen de vlakte...wat een mooi moment zeg! iedereen vond het normaal maar ik heb sinds vanilla niet meer aan PVE gedaan dus dat was voor mij wel weer even een wauw! momentje haha

nadat ie dood was stond iedereen een beetje over te geven en ze waren nog in combat dus geen ress, toen de combat weg was was in 1x zijn lijk verdwenen dus geen loot maar dat geeft niks,was een mooie ervaring na zoveel jaar,nu weer druk verder met mijn dagelijkse dingetjes (mount farmpjes) en het vergaren van Retri pvp gear.
JoeBravo schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:37:
[...]

volgens mij wel ja. en behalve meer aggro heeft het geen enkele functie (meer), dus waarom mensen het überhaupt aanzetten is me een raadsel.
SinergyX schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:23:
[...]

dat had ik gisteren ook in het begin, toen ik ineens agroo pakte vd tank bij de thrash, had ik gelukkig snel genoeg door :P in pvp zet ik RF altijd aan als laatste (weet niet eens meer of dat nog nut heeft) vroeger was het wel handig als mensen buffs van je afpakten dan pakten ze RF van je af en 1 buff anders zou je er twee kwijt geweest zijn.

moet wel even terugkomen op wat ik gezegd heb over retri toen de "holy power"patch uitkwam
ik was toen zeer ontevreden over de nieuwe speelstijl en wilde het eigelijk geen kans geven, vandaar dat ik toen Holy en prot ben gegaan in pvp maar ik vind het eigelijk best meevallen,veel gezeur enzo op de forums maar ik kan er prima mee uit den voeten nu,ook al redelijk wat 1 op 1 gevechten gewonnen in de battlegrounds ondanks mijn redelijk crappy gear, en in MOP krijgt de retri pally er een behoorlijk goed gevulde Goodie bag met spells bij! de cosmetische dingetjes (zoals die ashbringer) vind ik ook geweldig leuk...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:45
@ Lanerios: Jij speelt vals, je grindende vriendinnetje heeft beide characters binnen een week op 85 ;)
Enne, wat mij betreft ga je in MoP gewoon lekker maintank spelen hoor!

Gister mn leatherworking op de druid maar eens richting de 525 geschopt. Kostte een beetje cash, maar ben nu in ieder geval ook op dit character profession maxxed!

Vanavond eens kijken of ik nog een leuke raid kan vinden op mijn rogue of priest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hulkie, ik speel niet vals, ik speel.. minder eerlijk :p Bend the rules, not break em ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
ValHallen schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:10:
[...]

Als ik zo'n tank krijg dan zorg ik ervoor dat deze gekicked wordt, ik weiger tanks te healen die er geen goede gear voor hebben.
Ligt eraan wat het voor tank is. Als het een relatief goed gegearde DK is die blood spec heeft en WEET wat hij doet, dan boeit DPS gear niet eens echt. Kameraad van mij tankt in z'n cata PvP gear als ik 'm heal op m'n priest. Gaat die dungeon weer net wat sneller :p

Ik vind het wel uitdaging om een wat ondergearde tank te healen ... waar ik me nog steeds aan stoor is volk welke bijna vol 370+ heeft en nog geen 7k aan DPS uit kan poepen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
detheavn schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:08:
[...]

Ligt eraan wat het voor tank is. Als het een relatief goed gegearde DK is die blood spec heeft en WEET wat hij doet, dan boeit DPS gear niet eens echt. Kameraad van mij tankt in z'n cata PvP gear als ik 'm heal op m'n priest. Gaat die dungeon weer net wat sneller :p

Ik vind het wel uitdaging om een wat ondergearde tank te healen ... waar ik me nog steeds aan stoor is volk welke bijna vol 370+ heeft en nog geen 7k aan DPS uit kan poepen :(
heb ik ook hoor :P maar ik ben healer en heb krap aan 370 in m'n tank/dps gear.. en ik heb puur geleveld al tankend dus heb in m'n cat nog nooit fatsoenlijk gedpst.. soms doe ik gewoon met wat guildies een normal cata dungeon en dan dps ik voor de gein maar ze weten dat ik dan crappy dps doe..
Valt me btw op bij het healen dat DK tanks super veel self healing hebben dus dat je die niet super veel moet healen.. mja hetzelfde bij bear tanks.. Vind warrior en pala's crap om te healen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
7k dps haalde ik met m'n mage op level 73 met een redelijke grote groep trash :+

Op boss fights iets als 3k dps als het een beetje mee zit. Toch knap hoe mensen zo laag kunnen blijven op zulke ilvls :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Dopiej schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:11:
[...]

heb ik ook hoor :P maar ik ben healer en heb krap aan 370 in m'n tank/dps gear.. en ik heb puur geleveld al tankend dus heb in m'n cat nog nooit fatsoenlijk gedpst.. soms doe ik gewoon met wat guildies een normal cata dungeon en dan dps ik voor de gein maar ze weten dat ik dan crappy dps doe..
Valt me btw op bij het healen dat DK tanks super veel self healing hebben dus dat je die niet super veel moet healen.. mja hetzelfde bij bear tanks.. Vind warrior en pala's crap om te healen..
Dat je in een guild groep geen drol aan DPS doet zou mij ook niets uitmaken, zoiets weet je van tevoren ;)

DKs kunnen inderdaad zieke selfhealing hebben, maar je merkt daarbij het onderscheid echt heel goed tussen een DK die die z'n class kent en een DK die 'wel kan tanken'. Als die kameraad van mij tankt hoef ik in een heroic niet veel anders te doen dan een bubbel, wat attonement heals en her en der een healtje gooien in de wat pijnlijkere situaties :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha, ik tnak ook alleen maar. Ik weet dat ik als ret crap dps doe. Maar mn guild is er nog niet al te boos over geweest tot nu toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorren
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-04 23:41
Ik zat te denken om misschien weer is wow te gaan spelen, ben een jaar gestopt en zag laatst dat je met een Scroll of ressurection een character naar level 80 kan boosten. Wat is een leuke server voor horde en Nederlanders en is er misschien iemand die een scroll of ressurection naar mij wil sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
detheavn schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:27:
[...]

Dat je in een guild groep geen drol aan DPS doet zou mij ook niets uitmaken, zoiets weet je van tevoren ;)

DKs kunnen inderdaad zieke selfhealing hebben, maar je merkt daarbij het onderscheid echt heel goed tussen een DK die die z'n class kent en een DK die 'wel kan tanken'. Als die kameraad van mij tankt hoef ik in een heroic niet veel anders te doen dan een bubbel, wat attonement heals en her en der een healtje gooien in de wat pijnlijkere situaties :p
jup dat heb ik dus ook bij guildie die bear is en unbuffed al 189k hp heeft + redelijke selfhealing.. af en toe een lifebloom en een reju of regrowth en dat is het..
Enigste probleem is dat hij nogal eens agro verliest maar dat is omdat hij pas 2 dagen tankt :P ik had in het begin ook problemen met healen.. maar eigenlijk is dat helemaal niet zo moeilijk als ik dacht xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
jorren schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:29:
Ik zat te denken om misschien weer is wow te gaan spelen, ben een jaar gestopt en zag laatst dat je met een Scroll of ressurection een character naar level 80 kan boosten. Wat is een leuke server voor horde en Nederlanders en is er misschien iemand die een scroll of ressurection naar mij wil sturen?
DM me je gegevens even, battle.net username dan krijg je een SoR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Dopiej schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:11:
[...]

In HC dungeons is dat wel fijn maar in raids maakt dat natuurlijk niet meer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
jorren schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:29:
Bladefist Horde heeft zeker wel 2 Nederlandse guilds. Verhouding Alliance - Horde is ongeveer gelijk. Geen dode realm maar ook niet te druk. Laat het me maar weten, stuur ik je wel een Scroll.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Frerk schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:52:
[...]

In HC dungeons is dat wel fijn maar in raids maakt dat natuurlijk niet meer uit :P
Ja heb je gelijk in.. self healing in Raids werkt toch niet xD aangezien de damage output van trash en bosses een x aantal keren hoger is dan in HC's xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorren
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-04 23:41
Zertaxka schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:55:
[...]

Bladefist Horde heeft zeker wel 2 Nederlandse guilds. Verhouding Alliance - Horde is ongeveer gelijk. Geen dode realm maar ook niet te druk. Laat het me maar weten, stuur ik je wel een Scroll.
Ik heb ondertussen een scroll gekregen van eelco, maar toch bedankt voor het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik hoop dat Eelco dan wel horde is en een beetje op een goede realm zit aangezien je gratis transfer en eventuele race change alleen gelden naar zijn realm en faction :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dopiej schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:56:
[...]

Ja heb je gelijk in.. self healing in Raids werkt toch niet xD aangezien de damage output van trash en bosses een x aantal keren hoger is dan in HC's xD
xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
zondag enkele keren Stonecore normal solo gedaan. Wat is dat makkelijk zeg. Slaat nergens op. Helaas geen mount :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:22:
zondag enkele keren Stonecore normal solo gedaan. Wat is dat makkelijk zeg. Slaat nergens op. Helaas geen mount :(
als mage zijnde is het best lastig :P.

Maar ik ga hem wel farmen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha, als protadin is er gewoon niks aan. Ik zat me echt af te vragen wat mensen er moeilijk aan vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:34:
haha, als protadin is er gewoon niks aan. Ik zat me echt af te vragen wat mensen er moeilijk aan vinden :p
Ja als Prot Pally / Warrior / DK of Druid roll je er ook door heen :).

Als Mage zijnde lukt het eigenlijk alleen als frost, maar ik farm altijd alles met een warrior maat van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:42:
Hulkie, ik speel niet vals, ik speel.. minder eerlijk :p Bend the rules, not break em ;)
Account sharing is a bannable violation! :7 :7 :7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Dopiej schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:56:
[...]

Ja dat ook, maar in raids heb je veel meer AoE damage dan in HCs, dus je bent sowieso een stuk minder met de tank bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hmr schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:16:
[...]

Account sharing is a bannable violation! :7 :7 :7
Ik share niet, ik heb een minion :P en trouwens, zolang het in dezelfde household is, mag het ;) Volgens de GM's ten minste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

lanerios schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:31:
[...]

Ik share niet, ik heb een minion :P en trouwens, zolang het in dezelfde household is, mag het ;) Volgens de GM's ten minste
Dat lijkt mij de grootste onzin, want dan zeggen ze dus eigenlijk dat je zelf nergens anders mag inloggen en alleen op je eigen computer op je eigen netwerk.
Dus dan zou je ook geen LAN party etc. kunnen doen of mogen verhuizen als je een ander ip adres krijgt. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat zeg ik totaal niet. Dat is ook nergens uit te halen in mijn opmerking.

Account sharing is toegestaan binnen dezelfde household. Dus de actie dat iemand anders op jou account speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Heeft ze al dezelfde achternaam dan? Dan is er sowieso geen discussie!

Enne, is het al bijna tijd om naar huis te gaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Vind het jammer dat mijn vriendin niet speelt xD die zit vandaag met de late dus die had mooi kunnen farmen voor me xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hulkie schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:47:
Heeft ze al dezelfde achternaam dan? Dan is er sowieso geen discussie!

Enne, is het al bijna tijd om naar huis te gaan? ;)
Nog niet helaas, wordt aan gewerkt.

En was het maar zo'n feest

ff guild vraag tussendoor:

Hulkie, gaat de raid door vanavond denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:31:
[...]

Tenzij die gene niet familie is :P, en dan zelfs nog moet je toestemming geven ervoor en willen je ouders de baas zijn over je account, moeten ze een kopie van hun en jouw paspoort sturen als ze info willen over hoe en wat ( bij controle geloof ik )

Maar goed als het je vriendin / vrouw is ofzo dan gok ik dat dat allemaal niet hoeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 14-08-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
lanerios schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:58:
[...]
Hulkie, gaat de raid door vanavond denk je?
/guildchat: ik denk eerlijk gezegd van niet. 5 signs en 1 tentative. En alleen de lastigere bosses staan nog open, dus pugs vinden is lastig. Helemaal aangezien deady zn maatjes al heeft gebruikt om geboost te worden op DW HC en Raggy HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mektheb schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:03:
[...]

Tenzij die gene niet familie is :P, en dan zelfs nog moet je toestemming geven ervoor en willen je ouders de baas zijn over je account, moeten ze een kopie van hun en jouw paspoort sturen als ze info willen over hoe en wat ( bij controle geloof ik )

Maar goed als het je vriendin / vrouw is ofzo dan gok ik dat dat allemaal niet hoeft.
Volgens mij is het alleen geoorlooft op het moment dat het een ouder en een kind betreft, waarvan het kind nog niet de legale leeftijd heeft om een contract af te sluiten. Maar goed, zolang je nu niet inlogt in amsterdam en 1 uur later in korea, dan zal het allemaal wel weer meevallen :)

Daarnaast is ALLES een bannable offense, aangezien een GM je mag bannen zonder opgaaf van reden :p

Gotta love the TOS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hulkie schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:16:
[...]

/guildchat: ik denk eerlijk gezegd van niet. 5 signs en 1 tentative. En alleen de lastigere bosses staan nog open, dus pugs vinden is lastig. Helemaal aangezien deady zn maatjes al heeft gebruikt om geboost te worden op DW HC en Raggy HC.
darn, dan ga ik vanavond maar mn priest weer levellen. Of een Firelands raidje zoeken. Hoop dat we wel nog voor release Madness heroic dood krijgen, ik wil Savior of Azeroth :P En het zou zeker goed zijn voor het moraal van de guild, het "yay we kunnen het" idee

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 14-08-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:19:
[...]

darn, dan ga ik vanavond maar mn priest weer levellen. Of een Firelands raidje zoeken. Hoop dat we wel nog voor release Madness heroic dood krijgen, ik wil Savior of Azeroth :P En het zou zeker goed zijn voor het moraal van de guild, het "yay we kunnen het" idee
Ik ook wil me mount :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

detheavn schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

Volgens mij is het alleen geoorlooft op het moment dat het een ouder en een kind betreft, waarvan het kind nog niet de legale leeftijd heeft om een contract af te sluiten. Maar goed, zolang je nu niet inlogt in amsterdam en 1 uur later in korea, dan zal het allemaal wel weer meevallen :)
Ik log geregeld in op verschillende locaties, heb er nog nooit problemen mee gehad (maar wel constant mijn eigen pc of laptop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 13:08

thunderlight

Tja...

zit voor men werkzaamheden nog wel eens in hongkong en LA
en log ook daar in zonder problemen.

denk dat het ook een beetje zit aan de tijd dat je inlogt tussen de verschillende regio's
als het binnen 5 uur gebeurd denk ik dat ze wel aan de bel gaan trekken.

anders zullen ze er niet echt een probleem van maken gok ik

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vond het even leuk om wat meer te weten over de ToS: En zoals ik al dacht zijn de ToS van Blizzard waarschijnlijk niet eens rechtsgeldig voor de meeste spelers in Nederland.. Maar goed niet dat dit je iets helpt, tenzij je een rechtszaak wilt beginnen!
Over de End User License Agreement (EULA) en Terms Of Service (TOS) is veel te doen in gameland.
Zijn ze rechtsgeldig, wat mag je erin zetten en kan een Amerikaanse aanbieder een Nederlandse
gebruiker bannen op grond van Amerikaanse fatsoensnormen? Zowel de EULA als de

TOS zijn voorbeelden van algemene voorwaarden,oftewel bepalingen met een algemeen karakter.
Binnen de game industrie zijn algemene voorwaarden op twee verschillende manieren van
belang: ze regelen de relatie tussen partners maar ook met consumenten.

Algemene voorwaarden moeten op de juiste manier worden aangeboden, anders kunnen ze ongeldig
verklaard worden (vernietiging). In principe betekent dit dat de algemene voorwaarden
voor of bij het sluiten van de overeenkomst ter hand moeten worden gesteld en van toepassing
worden verklaard. Bij games worden de EULA en TOS praktisch altijd elektronisch aangeboden.
De veelgebruikte scrollvensters zijn hiervoor echter niet genoeg: de gebruiker moet de voorwaarden
eenvoudig kunnen uitprinten of opslaan.

Om van toepassing te zijn maakt het niet uit of ze ook daadwerkelijk gelezen zijn voordat er akkoord wordt gegaan.Bepalingen in een EULA of TOS mogen daarnaast niet “onredelijk bezwarend” zijn voor consumenten
(of kleine ondernemers). Een voorbeeld van een onredelijk bezwarend beding is het
permanent (en in zijn geheel) onmogelijk maken van het spelen van een game (oftewel een
permaban) voor een triviale overtreding. Ook het uitsluiten van aansprakelijkheid naar consumenten
is op deze grond problematisch, tenzij de noodzaak hiervoor voldoende onderbouwd is.

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 14-08-2012 16:21 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
ValHallen schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:29:
Ik log geregeld in op verschillende locaties, heb er nog nooit problemen mee gehad (maar wel constant mijn eigen pc of laptop).
thunderlight schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:34:
zit voor men werkzaamheden nog wel eens in hongkong en LA
en log ook daar in zonder problemen.

denk dat het ook een beetje zit aan de tijd dat je inlogt tussen de verschillende regio's
als het binnen 5 uur gebeurd denk ik dat ze wel aan de bel gaan trekken.

anders zullen ze er niet echt een probleem van maken gok ik
Daarom zeg ik ook 'binnen 1 uur in korea' :)

Ik reis ook behoorlijk wat af en heb het 1 keer meegemaakt dat m'n account gelocked werd 'due to suspicious activities'. Maar goed... Dag 1 logde ik in in Venlo, Breda en 's avonds in Zeeland ... de dag erop 's ochtends in zeeland en later die dag in noord Duitsland :p

Familie bezoekjes zijn win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik zou er niet echt aan denken om bij familiebezoekjes wow te gaan spelen eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
IntToStr schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:40:
Ik zou er niet echt aan denken om bij familiebezoekjes wow te gaan spelen eigenlijk :p
Ligt dat aan jou, of aan de familie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ik zou graag WoW weer even willen proberen zo vlak voor MoP, kan iemand mij verblijden met een scroll of resurrection! Much appreciated!

johandeen@hotmail.com
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

biggydeen2 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:11:
Ik zou graag WoW weer even willen proberen zo vlak voor MoP, kan iemand mij verblijden met een scroll of resurrection! Much appreciated!

Thanks!
Gestuurd! Welkom terug.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

En de pre-patch datum is announced:

Please be aware that with the release of the pre-expansion 5.0.4 patch on Wednesday, August 29, all raid lockouts will be reset. This means that you will not be able to extend a raid lockout beyond the week before the patch release.

Of was dat al bekend?

Arena season eindigt ook op de 28ste.

[ Voor 6% gewijzigd door temp00 op 14-08-2012 18:40 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Niet online
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Nactive op 14-08-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gister Warhamster Blackhorn heroic dood gekregen! woo, Wat een heerlijk gevecht om te tanken, er gebeurt van alles tegelijk en je moet toch overal op letten, als tank was het voor het eerst sinds tijden dat ik weer echt een "yay! ik ben aan het raiden" gevoel had :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen,

Gisteravond weer een gezellige LFR run gehad :)
Ik joinde op me Pala tank(je) bij Warmaster, nu weet ik dat me gear nog niet super is, maar daar doe je dan ook LFR voor, maar ik werd gelijk uitgelachen en beschuldigt dat ik de tactics niet kon....zucht.

Ze waren blijkbaar net gewiped want er was wat recovery aan de gang en de sfeer was allerminst gezellig.. maar dit was me laatste kans dus ik ben toch maar blijven hangen. Warmaster gaf dan ook weinig problemen en ging down as usual.
Bij Spine of Deathwing begon het gezeik helaas weer.. de DPS kon niet van me mob afblijven dus tegen de tijd dat ik aan bloods verzamelen toe kwam zat hij al op 1% en natuurlijk ontploft dat ding als ik nog niet juist gepositioneerd ben, een hoop dooie en iedereen blamed mij haha
De 2e try ging alles wel "gewoon" goed en was het een vlotte kill, toch kreeg ik weer whispers dat ik een noobtank was en weet ik het allemaal... wat is het toch met dat soort mensen??
Madness ging wel in een keer goed en dropte Souldrinker, de andere tank had hem al en zei dat hij mee ging rollen voor mij.. ik nog replyen met "nvm only we in tankspec get a rollbonus right?" hij wist het niet zeker en rollde dus maar...en won gelukkig. een aantal plate DPS kregen ook een rollbonus?? hoe kan dit eigenlijk?
Maar zoals de tank al zei trade hij hem met me... eenmaal terug in Oggri was hij alleen uit me bags verdwenen :/ dus heb maar een ticket aangemaakt en hoop dat ik wat in me mailbox heb vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Souldrinker is ook een dps wapen volgens blizzard (blue post over geweest).

En Spine op de adds, Dat is heel gewoon bij LFR. De kans dat je het tegenwoordig zonder wipe/stupidity doet is echt heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
temp00 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:38:
En de pre-patch datum is announced:

Please be aware that with the release of the pre-expansion 5.0.4 patch on Wednesday, August 29, all raid lockouts will be reset. This means that you will not be able to extend a raid lockout beyond the week before the patch release.

Arena season eindigt ook op de 28ste.
lol had nog gelijk ook, das dag na offical launch van gw2,
ben al veel te lang uit wow (sw:tor, diablo3, minecraft :x),
kan ik weer helemaal ingaan lezen over alle changes, is er al goede newb guide over de pet battles ?
de rest van changes zie ik wel tijdens het levelen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.