Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik hoop dat bij de staatsloterij en die andere loten je geluk wel aan je zijde is dan.temp00 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:55:
Ohhh no shit.....haha strooi nog ff wat zout in de wond. Vanavond staatsloterij en 2 loten in m'n bezit, als ik er nu al zo dichtbij zat, dan zal ik straks wel prijs hebben (wishful thinking
)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Hmmm misschien had ik ook nog een lot moeten halentemp00 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:55:
Ohhh no shit.....haha strooi nog ff wat zout in de wond. Vanavond staatsloterij en 2 loten in m'n bezit, als ik er nu al zo dichtbij zat, dan zal ik straks wel prijs hebben (wishful thinking
)
Mochten we ooit een GoT WoW meet doen en jij hebt een gevallen lot. Nou ... vriend!temp00 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:55:
)
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Misschien dat na het tonen van het MoP filmpje het Theramore event aanstaande is..
ben aan het wachten tot beta download klaar is... maar met de hockey finale dames op de tv niet ergjunglebeast schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:29:
Hmm ik denk dat de event patch op de downloader zit.
[afbeelding]
Misschien dat na het tonen van het MoP filmpje het Theramore event aanstaande is..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat is een beste patchjunglebeast schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:29:
[afbeelding]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ja best wel..
Hij slaat het trouwens op in /TempMig/5.0migration-data/
MoP is echt de shit
Helemaal mijn smaak en feeling...( fluffy woods

Advocatus ineptias | Free Speech Online
Overigens, realm problemen of?
.
Nordrassil hangt ook idd. sta bij DW 25 man en kunnen helemaal niks jammer geneogMJ85 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:18:
Als iemand nog een key over heeft ik hou me zeer aanbevolen!
Overigens, realm problemen of?
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Bij mij staat hij onder wow4. Klik anders eens op elke wow en dan zal je hem wel vinden.XanaduNL schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:04:
Ik had de key toegevoegd, maar kreeg een error. Toen ik het opnieuw probeerde, zei hij dat deze al op mijn account toegevoegd is. Maar ik zie geen Pandaria in de lijst staan. Klopt dit?
Ik denk het niet. Dan had er namelijk dit gestaan onderin: Downloading "WoW-4.3.3.15354-to-5.0.1.?????-patch"junglebeast schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:29:
[afbeelding]
De event patch is altijd de eerste patch van een expansion die met het expansion nummer begint, in dit geval dus 5.
Blijkbaar heb ik ongelijk. MMO-Champion zegt idd ook dat dit de event patch is.
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 11-08-2012 08:50 ]
En dan heb ik het over levelen en omgeving ervaring !, en ik ben de gene die questen haat
Heb gistere gewoon 4/5 uur zitten questen Oo
- overige lvl 85 rond de ilevel 370 (Warrior/DK)
- 200k gold
- 4 bank tabs vol met azeroth/tbc leathers, ores voor levelers.
- Nopain, Priest naar lvl 85
- Dreadbeast naar lvl 85
- Winterspring mount
[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 11-08-2012 14:29 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Uhmmm...moet je niet weer opnieuw met de Zeppelin ?.Conscience NL schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:42:
Waar bevindt zich de portal in Orgrimmar om naar Pandaria terug te gaan? Ik ben uit Pandaria geheartstoned naar Orgrimmar, maar ik zie geen enkele mogelijkheid om weer terug naar Pandaria te gaan.
En daarmee bedoel ik dat : excuse of a warship ding van de horde
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 11-08-2012 15:44 ]
Die staat er niet meer...Mektheb schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:44:
[...]
Uhmmm...moet je niet weer opnieuw met de Zeppelin ?.
En daarmee bedoel ik dat : excuse of a warship ding van de horde
[edit] verstuurd!
[ Voor 16% gewijzigd door Xavier op 12-08-2012 11:50 ]
Volgens mij is het ook wel gewoon dezelfde hoor..XanaduNL schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:51:
Hmm, maar het heet wel Beta in mijn startmenu. En ik zie verder geen andere client om te downloaden op battle.net
Ik had eerst geen beta, en de PTR laatste gedownload om die te proberen.
Nu vrijdag de key gewonnen, en met die PTR client die ik al had kunnen inloggen. Na inoggen kreeg ik de vraag welk account ik wou gebruiken: WoW2 of WoW3. De tweede is dus de beta.
Sinds Cataclysm al vaak bezig geweest met het krijgen van Kingslayer. En natuurlijk vandaag weer. Alles gaat goed, tot Lich King. Daar stopt de raid weer. Wordt het langzamerhand wel erg zat. Zelfde met Firelands Pugs, AQ40 pugs etc. Ik vraag me af of er uberhaupt pugs bestaan die wel de laatste bosses in instances afmaken.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Probeer anders eens: http://www.openraid.eu/lanerios schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 22:41:
even mijn irritatie kwijt:
Sinds Cataclysm al vaak bezig geweest met het krijgen van Kingslayer. En natuurlijk vandaag weer. Alles gaat goed, tot Lich King. Daar stopt de raid weer. Wordt het langzamerhand wel erg zat. Zelfde met Firelands Pugs, AQ40 pugs etc. Ik vraag me af of er uberhaupt pugs bestaan die wel de laatste bosses in instances afmaken.
Heb nog 's avonds wel wat kunnen spelen..
Healen gaat steeds veel beter aangezien ik mijn manapool verdubbeld heb vergeleken met 2 weken geleden.
de DW raidfinder gedaan en 4 upgrades geloot dus mijn dag kon niet meer stuk..
Ondertussen op aanvraag van onze lieve Guildleadster een dranei Warrior aangemaakt (aangezien we die nog niet hebben, en ze de achievment willen hebben om de 8e guildbank tab te openen..) dus tussendoor JP aan het farmen voor nog wat BoA gear..
Me ook even bezig gehouden met alle outland hc's te voltooien.. zo freaking easy.. gisteren nog even met een guildmaat de lichking instances gedaan (2 bears) piss easy xD
Eerste instelling: Red (Ik disc), green (resto shaman), blue (paladin). Na een paar wipes was het: Red (resto shaman), Green (paladin), Blue (ik disc). Meteen kill daarna
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
moet eerlijk zeggen dat ik die nu 1x heb gedaan maar de tactics weet ik helemaal niks van op die 25 mans dan toch.. was samen met onze GL die zij alsmaar dat ik gewoon iedereen moest healen en voor bepaalde dingen moest uitkijken meer niet xDValHallen schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:25:
Gister dacht ik even een DS pug te kunnen doen met mijn paladin als healer, ging best wel bagger andere 2 healers waren niet echt de besten, dus ben gerelogged naar mijn tweede priest met PvP disc spec. Vreemd genoeg ging het toen wel goed. Moest alleen bij ultraxion wel de raidleader overtuigen om mijn de blauwe buff te geven, ze hadden de instelling paladin + blue = OP. Die paladin kon de healing sowieso al niet bijbenen, terwijl alle healers dezelfde gear hadden zo'n beetje.
Eerste instelling: Red (Ik disc), green (resto shaman), blue (paladin). Na een paar wipes was het: Red (resto shaman), Green (paladin), Blue (ik disc). Meteen kill daarnaLater op spine was het wel wat lastiger omdat ik geen vatsoenlijke greater heal had. Al met al, leuke pug
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Morgen eens even tussen de pandas gaan kijken!
Achja.. ze hopen natuurlijk dat je als je gear hebt dingen terug doet en goodwil voor MoPlanerios schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:11:
Zo, laatste paar dagen helaas geen Heroic Spine attempts gehad. Hopelijk binnenkort wel, lijkt me echt een geweldig gevecht. En vind het zo lullig dat ik zo lang geboost wordt door de guild, en niks nuttigs terug kan doen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Leuk he?!JoeBravo schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 08:43:
gisteravond een paar uur met m'n shaman als glass cannon random bg's gedaan. Best wel lollig
ben ook zeer benieuwd naar het "Nieuwe PvP" in MOP
ze willen de instapdrempel voor zowel pvpers die een dungeon willen runnen als de PvE-ers die willen PvPen verlagen door iedereen "30% minder dmg van spelers "te geven.
op PvP gear komt dan PvP-power wat gearwise een gratis stat wordt zodat er meer andere stats op je gear komen, nu is het nog zo dat je met je PvE gear aan in pvp veel hardere dmg doet wat weer gedeeltelijk verdwijnt door resillience maar met je pve gear kan je ook veeeel minder hebben dan een pvp gegearde persoon met pvp power zal dat verschil verdwijnen.
je begint dus straks in pvp met sowiezo 30% minder dmg van spelers en pvp power geeft je dan nog meer dmg reduction en...tadaa! meer dmg op andere spelers! ben benieuwd hoe dat gaat werken,iemand al beta ervaringen daarmee?
gisteren ook druk gekeken naar de nieuwe Retribution goodies voor de paladin, ziet er leuk uit allemaal!
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
haha, dat gebeurt zeker! MoP wil ik of de main Shadowpriest of de main Tank wordenhmr schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:25:
[...]
Achja.. ze hopen natuurlijk dat je als je gear hebt dingen terug doet en goodwil voor MoP
Ik heb al een 85 pala alliance side, maar ik heb gisteren met een kameraad maar nog eentje op horde side gerolled. Omdat ik altijd prot en ret ben geweest is het nu ZIJN taak om te tanken en ga ik holy proberen.
Go go power rangers!!
De enige reden voor mijn om challenge mode te doen is om goud te scoren en de achievements
Ik gebruik als transmog ook meestal T5, maar dan met de T6 lookalike head (die witte). Ik vind de T5 head een beetje derp en nogal groot in vergelijking met het hoofd.
Anoniem: 465171
Trouwens zijn er nog realms die worden aangeraden hier? De realm (karazhan) waar ik nu op zit sterft namelijk uit al een tijdje. Mocht iemand een tip hebben ik hoor het graag!
Nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan pvp..
die stomme twinks 5 hitten je, ik stond helemaal onderaan en werd gespawn camped als een gek.. vandaar dat ik geen pvp meer ga doen xD
[ Voor 6% gewijzigd door ValHallen op 13-08-2012 10:53 ]
.... o wait
Er is een rose kristallen mace die dropt in de Mount Hyjal raid. Weet even niet meer hoe die heet
[ Voor 31% gewijzigd door detheavn op 13-08-2012 10:54 ]
ik ga liever wat lowbie quests doen dan voor de loremaster dan pvpen xDdetheavn schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:53:
Vreemd, ik vind PvP altijd heel leuk. WSG in, 2 flags cappen en dan mensen graveyard campen
.... o wait
Er is een rose kristallen mace die dropt in de Mount Hyjal raid. Weet even niet meer hoe die heet
Twinks kan je toch alleen maar tegenkomen als je je XP inkomsten op stop zet? zitten in een speciale twink bracket, waren het Heirloom stackers ofzo?Dopiej schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:52:
Nou jullie pvpen maar een eind weg xD gisteren met m'n lvl 19 warrior eens een poging gedaan in WG..
Nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan pvp..
die stomme twinks 5 hitten je, ik stond helemaal onderaan en werd gespawn camped als een gek.. vandaar dat ik geen pvp meer ga doen xD
Spawncampen is helaas een zeer succesvolle tactiek in BG's als WSG gebruik hem met name in RBG's (wsg) waarbij je met ongeveer 75% van je manschappen de tegenstander vastzet ergens in het midden en met 25% alvast naar de GY vd tegenstander gaat, vervolgens langzaam je manschappen verplaatsen van midfield naar de GY en dan kan je bijvoorbeeld iedereen in je team vd wreckingball achievement voorzien alvorens je de druid ff 3x de vlag laat cappen.lanerios schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:53:
Jep, zelfde reden dat ik stop met PVP, het niveau van de spelers is gewoon totaal asociaal. Spawncamping en constant schelden en schreeuwen is gewoon erg laag.
Kunst in een random WSG tegen een georganiseerde tegenstander is juist om niet Ge-GY-camped te worden.
is in random PVE toch precies hetzelfde? wil je een goede PVP experience dan moet je toch echt naar een pvp guild imolanerios schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:57:
Dus iemand voor retard, homo etc uitmaken is geoorlooft? Sorry hoor, maar totaal niet. Dat is waarom PVP gewoon bagger is, het niveau van de spelers.
[ Voor 12% gewijzigd door Vivaladen op 13-08-2012 10:59 ]
ja indeed je neemt me de woorden uit de mond...lanerios schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:57:
Dus iemand voor retard, homo etc uitmaken is geoorlooft? Sorry hoor, maar totaal niet. Dat is waarom PVP gewoon bagger is, het niveau van de spelers.
Gisteren waren ze me ook steeds aan het uitschelden omdat ik tegen een rogue twink in hun base verloor terwijl die twink onze vlag had..
ja denk dat het indd heirloom stackers waren maar das alsnog hatelijk xDVivaladen schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:58:toon volledige bericht
[...]
Twinks kan je toch alleen maar tegenkomen als je je XP inkomsten op stop zet? zitten in een speciale twink bracket, waren het Heirloom stackers ofzo?
[...]
Spawncampen is helaas een zeer succesvolle tactiek in BG's als WSG gebruik hem met name in RBG's (wsg) waarbij je met ongeveer 75% van je manschappen de tegenstander vastzet ergens in het midden en met 25% alvast naar de GY vd tegenstander gaat, vervolgens langzaam je manschappen verplaatsen van midfield naar de GY en dan kan je bijvoorbeeld iedereen in je team vd wreckingball achievement voorzien alvorens je de druid ff 3x de vlag laat cappen.
Kunst in een random WSG tegen een georganiseerde tegenstander is juist om niet Ge-GY-camped te worden.
[...]
is in random PVE toch precies hetzelfde? wil je een goede PVP experience dan moet je toch echt naar een pvp guild imo
edit: oops dubbel post
Ik had het nog steeds over m'n graveyard campen, maar goed. Het gescheld en geschreeuw is iets wat uit jouw groep komt, dus daar hebben je tegenstanders weinig mee te maken.lanerios schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:57:
En nee, ik ben het met je eens als je zegt dat het nergens voor nodig is om iemand de huid vol te schelden, maar je kunt het natuurlijk ook wel te serieus oppikken. Gewoon op ignore zetten en verder spelen. Meeste van die schreeuweds hebben zelf namelijk ook geen drol toe te voegen qua skill in PvP
Inderdaad, en wat betreft de morons in random pvp (helemaal met je eens) het is er meestal eentje die drukker schijnt te zijn met typen en zeggen hoe iedereen wel niet zuigt en hoe geweldig hijzelf wel niet is.Dopiej schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:01:
[...]
ja denk dat het indd heirloom stackers waren maar das alsnog hatelijk xD
edit: oops dubbel post
heb een macrootje gemaakt voor dat soort mensen om de rest te motiveren om de "Mark as AFK" button op hem te spammen,werkt meestal binnen een aantal minuten
het is jammer dat er toch in de randoms zoveel van die lui rondlopen en niet beseffen dat positiviteit en opbouwende kritiek veel beter werk dan dat elitaire gezwam, aan het eind blijft het toch een teamsport en als je verliest verlies je als team en niet als individu!
Zou je die macro kunnen posten? (neem aan dat er ook meteen een report als afk in zit?)Vivaladen schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:05:
[...]
heb een macrootje gemaakt voor dat soort mensen om de rest te motiveren om de "Mark as AFK" button op hem te spammen,werkt meestal binnen een aantal minuten
Inderdaad de mace van MHValHallen schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:53:
Ik heb mijn paladin al roze powerranger gemaakt met Tier 5 en de shield van gruul's lair, moet alleen nog een goede roze/paarse mace. Iemand suggesties?
http://www.wowhead.com/item=34009
Of als je een fighting spec neemt, de hammer of the naaru ( 2h van gruul )

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 13-08-2012 11:08 ]
ik ben van mening, heb je geen heirlooms, ga dan asjeblieft lekker questen en blijf weg van PVP...
Dank je, jij dient als perfect voorbeeld waarom PVP op lowbies niet werkt. Die mentaliteit.fenylalaline schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:08:
low lvl doe ik altijd in full Heirloom, waar ik mij altijd aan erger is dat je op low lvls mensen binnen ziet komen met de helft van de hp die jij heb -.- je weet gewoon dat je aan zulke mensen helemaal niets heb en dat ze ge-oneshot gaan worden.
ik ben van mening, heb je geen heirlooms, ga dan asjeblieft lekker questen en blijf weg van PVP...
Jij zegt dus letterlijk:
"Als je geen 85 hebt, dan ben je compleet nutteloos in lowbie PVP en moet je maar oprotten" Want je kan alleen op een 85 op een beetje tempo heirlooms halen. Jij zegt dus ook letterlijk dat nieuwe spelers niet! in content mogen komen die voor laag level spelers bedoelt is.
Sorry hoor, maar dit is dus waarom lowbie PVP kapot gaat.
Over gescheld:
Helaas merk ik het meer bij AB en AV dan bij andere BG's. En dat terwijl AB nog de meest simpele is qua layout. 1 grote circel qua points met 1 in het midden. Hoe moeilijk kan je het maken.
[ Voor 10% gewijzigd door corset op 13-08-2012 11:12 ]
ben ik geheel met je eens. als ik een char heb zonder heirlooms, dan blijf ik weg van PVP, ik weet dat ik niets kan maken zonder heirlooms. het zal nutteloos wezen als ik een match zou joinen, als ik een rogue tegen kom wordt ik met 1 ambush neergemaaid. dan heb ik zo weinig nut voor het team is het niet ?lanerios schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:11:
[...]
Dank je, jij dient als perfect voorbeeld waarom PVP op lowbies niet werkt. Die mentaliteit.
Jij zegt dus letterlijk:
"Als je geen 85 hebt, dan ben je compleet nutteloos in lowbie PVP en moet je maar oprotten" Want je kan alleen op een 85 op een beetje tempo heirlooms halen. Jij zegt dus ook letterlijk dat nieuwe spelers niet! in content mogen komen die voor laag level spelers bedoelt is.
Sorry hoor, maar dit is dus waarom lowbie PVP kapot gaat.
graag heb ik in enemy team natuurlijk wel van zulke lui, die dot je op (warlock / priest) en je loopt weer door. heirlooms heb je gewoon nodig in low lvl pvp anders ga je het niet halen. dan kan je er beter uit blijven omdat je er gewoon niets hebt te zoeken.
en ik zeg niet dat ze er niet in mogen komen, heb liever dat ze lekker gaan questen en eruit blijven, verbieden content in te gaan kan niemand.
[ Voor 12% gewijzigd door Hajame op 13-08-2012 11:15 ]
Over de BG spammer, ik denk dat we zojuist er 1 hebben gevonden.
misschien maar beter jalanerios schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:16:
Ik ga er gewoon niet op in, zo kansloos heb ik iets nog nooit mee gemaakt zeg.
en lanerois, laat je aggresieve kant even thuis
[ Voor 13% gewijzigd door Hajame op 13-08-2012 11:18 ]
Jij kan ook normaal reageren hoor..fenylalaline schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:17:
[...]
misschien maar beter jabeide kanten zullen niet winnen, jij kijkt er als newbie na, ik kijk er als ervaren speler naar, 2 compleet verschillende kanten.
en lanerois, laat je aggresieve kant even thuisik reageer normaal en jij gaat met beschuldigingen gooien, beetje flauw.
Je zegt niks toevoegends op die eerdere post..
Maar jij bent zo 'pro' dan moet je ook begrijpen dat nieuwe mensen die geen lvl 85 hebben willen pvpen..
Jullie zouden dat liever verbieden?
God ik mis die tijd dat die Heirlooms niet bestonden.. toen was low lvl pvp nog leuk..
Maak je niet druk joh.. als hun het zo willen bekijken laat ze dan..lanerios schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:16:
Ik ga er gewoon niet op in, zo kansloos heb ik iets nog nooit mee gemaakt zeg.
Ik denk dat de meeste er hetzelfde als ons over denken..
Ik wil eens gaan pvpen en dan heb je al dat gezeik weer zodat je er geen zin meer in hebt..
[ Voor 43% gewijzigd door Dopiej op 13-08-2012 11:20 ]
die macro is meer een verhaaltje wat in de /BG komt waar de persoon vriendelijk gevraagd wordt om meer energie in het vechten te steken met de tegenstander dan met zijn eigen team en waarom zijn gedrag de sfeer en prpestaties van het team niet ten goede komt en uiteraart het verzoek aan het team om hem AFK te marken mocht hij op dezelfde voet verder gaan..ValHallen schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:07:
[...]
Zou je die macro kunnen posten? (neem aan dat er ook meteen een report als afk in zit?)
ennuh mensen.... PvP is voor iedereen,iedereen moet ergens beginnen toch? waarom iemand in PvE gear die een keertje pvp wil uitproberen gelijk ontmoedigen enzo? misschien bevalt het hem wel zo erg dat hij een setje pvp gear bij elkaar gaat grinden...
als die persoon loopt te zeiken op iedereen is het een ander verhaal natuurlijk haha vechten in PVP doe je tegen de tegenstander niet tegen je eigen team want dat is slecht voor het moreel vd troepen haha en tja als er in bijv. wsg nadat de tegenstander de vlag voor de eerste keer capped geroepen wordt "let them win please" dan zakt mijn Plate-broek er vanaf haha ik vecht altijd door tot de dikke dame begint te zingen of ik nou win of verlies ik doe het voor het pvpen zelf, niet voor een overwinning of een nederlaag
[ Voor 15% gewijzigd door Vivaladen op 13-08-2012 11:26 ]
DitVivaladen schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:23:
[...]
die macro is meer een verhaaltje wat in de /BG komt waar de persoon vriendelijk gevraagd wordt om meer energie in het vechten te steken met de tegenstander dan met zijn eigen team en waarom zijn gedrag de sfeer en prpestaties van het team niet ten goede komt en uiteraart het verzoek aan het team om hem AFK te marken mocht hij op dezelfde voet verder gaan..
ennuh mensen.... PvP is voor iedereen,iedereen moet ergens beginnen toch? waarom iemand in PvE gear die een keertje pvp wil uitproberen gelijk ontmoedigen enzo? misschien bevalt het hem wel zo erg dat hij een setje pvp gear bij elkaar gaat grinden...
als die persoon loopt te zeiken op iedereen is het een ander verhaal natuurlijk haha vechten in PVP doe je tegen de tegenstander niet tegen je eigen team
En al helemaal als je boven aan staat in top kills en dmg en minste deaths in je full PvE gear :<.
kan ik er wat aan doen dat heirlooms low lvl pvp omzeep hebben geholpen? ik zeg alleen dat low lvls die zonder heirlooms weinig kunnen tegenbrengen tegen de spelers die in de match rondlopen met full heirloom.Dopiej schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:18:
[...]
Jij kan ook normaal reageren hoor..
Je zegt niks toevoegends op die eerdere post..
Maar jij bent zo 'pro' dan moet je ook begrijpen dat nieuwe mensen die geen lvl 85 hebben willen pvpen..
Jullie zouden dat liever verbieden?
God ik mis die tijd dat die Heirlooms niet bestonden.. toen was low lvl pvp nog leuk..
natuurlijk kan je joinen, je zal vast wel een andere speler van de tegenpartij kunnen killen die ook geen heirlooms heb. maar tegen iemand met full heirloom leg je het compleet af.
en ik ben zeker geen schreeuwert in de chats, ik praat nooit in pvp. is ook niet nodig. iedereen weet het toch beter.
zelfde als hier eigenlijk, ik geef mijn mening/mijn inzicht, op low lvl pvp. dat jullie daar niet eens mee zijn kan best. maar om mij daar direct zo voor aan te vallen is zeer laag.
zulke mensen zijn er ook inderdaadMektheb schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:25:
[...]
Dit.
En al helemaal als je boven aan staat in top kills en dmg en minste deaths in je full PvE gear :<.
Nee je verdraait het weer.. je zegt letterlijk dat mensen zonder heirlooms weg moeten blijven uit low lvl pvp..fenylalaline schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:26:
[...]
kan ik er wat aan doen dat heirlooms low lvl pvp omzeep hebben geholpen? ik zeg alleen dat low lvls die zonder heirlooms weinig kunnen tegenbrengen tegen de spelers die in de match rondlopen met full heirloom.
natuurlijk kan je joinen, je zal vast wel een andere speler van de tegenpartij kunnen killen die ook geen heirlooms heb. maar tegen iemand met full heirloom leg je het compleet af.
en ik ben zeker geen schreeuwert in de chats, ik praat nooit in pvp. is ook niet nodig. iedereen weet het toch beter.
zelfde als hier eigenlijk, ik geef mijn mening/mijn inzicht, op low lvl pvp. dat jullie daar niet eens mee zijn kan best. maar om mij daar direct zo voor aan te vallen is zeer laag.
en als je gewoon reeël post vallen we je niet aan (wat we overigens niet eens doen)
ik quote
fenylalaline schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:08:
low lvl doe ik altijd in full Heirloom, waar ik mij altijd aan erger is dat je op low lvls mensen binnen ziet komen met de helft van de hp die jij heb -.- je weet gewoon dat je aan zulke mensen helemaal niets heb en dat ze ge-oneshot gaan worden.
[ Voor 18% gewijzigd door Dopiej op 13-08-2012 11:30 ]
Het is in eerste instantie niet de mindset welke low-level pvp 'om zeep' geholpen heeft, het is gewoon puur het gear verschil ... maar goed, als 'wielder of heirlooms' zal mij dat ook daadwerkelijk weinig uitmaken. Als mensen mij weten te killen hebben ze dat verdiend ook
Hoe goed de tegenstander ook in de gear zit je maakt altijd een kans, door samen te spelen, maximaal gebruik te maken van je CC-spells en door je prio-target lijstje netjes af te werken en mocht de motivatie ontbreken dan kan je altijd je team maatjes aanmoedigen om er het maximale uit te halen,die warrior of roque die volledig in de heirlooms zit lijkt mischien overwinnelijk maar als je die bedreiging weg haalt (CC) dan kan je team de rest makkelijker uitschakelen.fenylalaline schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:26:
[...]
kan ik er wat aan doen dat heirlooms low lvl pvp omzeep hebben geholpen? ik zeg alleen dat low lvls die zonder heirlooms weinig kunnen tegenbrengen tegen de spelers die in de match rondlopen met full heirloom.
dan kan het mij niet schelen of je in PVE gear loopt haha en met de hedendaagse Transmogrification middelen kan je de tegenstander ook laten denken dat je in full pve gear looptMektheb schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:25:
[...]
Dit.
ik verdraai het niet, ik zeg inderdaad dat ik liever heb dat ze weg moeten blijven uit low lvl pvp. mensen die de moeite doen om hun class te lezen en wat normal pve gear bij elkaar te verzamelen. daar heb ik geen last van. maar mensen die op lvl 10 met 200hp aan komen zetten.. die redden het gewoon niet, die kunnen beter nog een aantal lvls questen om daarna met hun bij elkaar gespaarde pve gear nog een keer te proberen en wat bij kunnen dragen aan de match.Dopiej schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:28:
[...]
Nee je verdraait het weer.. je zegt letterlijk dat mensen zonder heirlooms weg moeten blijven uit low lvl pvp..
en als je gewoon reeël post vallen we je niet aan (wat we overigens niet eens doen)
maar ik hou ermee op, ben hier niet gekomen om ruzie te zoeken of ego's te voeden. laten we weer verder on topic gaan want dit draalt alweer te ver af.
dat klopt inderdaad, maar dat gaat je niet lukken in een random low lvl pvp group. 8/10 gaan toch hun eigen gang en gaan andere dingen lopen doen.Vivaladen schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:31:
[...]
Hoe goed de tegenstander ook in de gear zit je maakt altijd een kans, door samen te spelen, maximaal gebruik te maken van je CC-spells en door je prio-target lijstje netjes af te werken en mocht de motivatie ontbreken dan kan je altijd je team maatjes aanmoedigen om er het maximale uit te halen,die warrior of roque die volledig in de heirlooms zit lijkt mischien overwinnelijk maar als je die bedreiging weg haalt (CC) dan kan je team de rest makkelijker uitschakelen.
[...]
Your'e Doing it Wrongfenylalaline schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:32:
[...]
low lvl pvp.
mensen die de moeite doen om hun class te lezen
wat normal pve gear bij elkaar te verzamelen
wat bij kunnen dragen aan de match.
Denk dat mediamarkt je beste optie is iddBazenKruistocht schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:33:
Heeft iemand een goede suggestie waar ik het beste een Collecters editie kan bestellen die ik het aller, allerliefste een dag van te voren of midden in de nacht kan ophalen? (mediamarkt alkmaar) of die ik online kan bestellen maar een dag van te voren bij je langs word gebracht? ik vind het altijd kei tof om midden in de openings nacht te spelen! alvast bedankt!
[ Voor 46% gewijzigd door Vivaladen op 13-08-2012 11:35 ]
Ja, dit in het bijzonder in low level PvPfenylalaline schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:33:
[...]
dat klopt inderdaad, maar dat gaat je niet lukken in een random low lvl pvp group. 8/10 gaan toch hun eigen gang en gaan andere dingen lopen doen.
Ik en level vaker samen met wat vrienden ... gewoon omdat levelen lache is. Dan hebben we meestal een setup van 3 dps en 1 healer. In bijvoorbeel WSG is dat echt heers. Ditzelfde krijg je nooit voor elkaar met een random group ...
Ik heb m'n CE's bij Bol.com besteld. Ik denk dat ik voor mezelf misschien nog gewoon een digital edition haal om deze middernacht al te activeren, voor het geval Bol niet op tijd levert ... Hopenlijk doet Blizzard daar iets leuks mee, zoals game time voor terug gevenBazenKruistocht schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:33:
Heeft iemand een goede suggestie waar ik het beste een Collecters editie kan bestellen die ik het aller, allerliefste een dag van te voren of midden in de nacht kan ophalen? (mediamarkt alkmaar) of die ik online kan bestellen maar een dag van te voren bij je langs word gebracht? ik vind het altijd kei tof om midden in de openings nacht te spelen! alvast bedankt!
[ Voor 40% gewijzigd door detheavn op 13-08-2012 11:38 ]
wat is iedereens view op de nieuwe Vengeance en paladin tanking changes in de beta? Ik merk zelf dat de threat management een grotere uitdaging is geworden, iets waar ik zelf zeer blij mee ben. Als pala was het erg saai
Iemand een stukje post wat er verandert? Kan niet op MMO
Ik ga er vanuit dat indien je 85's bgs ook wegblijft zonder t2 Arena gear full epic gemmed?fenylalaline schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:33:
[...]
dat klopt inderdaad, maar dat gaat je niet lukken in een random low lvl pvp group. 8/10 gaan toch hun eigen gang en gaan andere dingen lopen doen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
@Feny, met jou logica, mag ik dus 85 PVP in als ik full 410 PVP gear heb? Zelfde idee als geen mensen zonder heirlooms op low levels. En trouwens, een TEAM van 10 non heirloomed spelers, verslaat zonder issues een PUG van 10 heirloomed spelers. En ja dat heb ik al meerdere malen gedaan.
+1 hahalanerios schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:44:
@Feny, met jou logica, mag ik dus 85 PVP in als ik full 410 PVP gear heb? Zelfde idee als geen mensen zonder heirlooms op low levels. En trouwens, een TEAM van 10 non heirloomed spelers, verslaat zonder issues een PUG van 10 heirloomed spelers. En ja dat heb ik al meerdere malen gedaan.
ennuh dan zou het wel heel erg rustig worden in PvP-land als die allemaal weg zouden blijven toch?
dat komt de queue's vast niet ten goede
@ Fenny : Wil je echt "Letterlijk" Ownen in PvP dan moet je toch echt een "Flag of Ownership" aanschaffen!
[ Voor 9% gewijzigd door Vivaladen op 13-08-2012 11:50 ]
vengeance mechanics zijn zo gewijzigd dat er geen stam gerelateerde cap meer op zit zoals op live, maar ongelimiteerd kan stacken en deze is meer afhankelijk van de damage die je krijgt.lanerios schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:39:
Vraagje,
wat is iedereens view op de nieuwe Vengeance en paladin tanking changes in de beta? Ik merk zelf dat de threat management een grotere uitdaging is geworden, iets waar ik zelf zeer blij mee ben. Als pala was het erg saai
Met als gevolg dat je in 5-mans veel minder vengeance hebt dan nu, in 10 mans ongeveer gelijk en in 25 mans veel meer.
Eerste wol-log daarna van een 25-mans raid: tanks op 1 (monk) en 5 (dk) van damage done...
pardon?
zie ook http://sacredduty.net/201...eed-pants-anyhow-to-tank/ voor commentaar
lol ... en ik maar denken dat we hier klaar mee warenlanerios schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:44:
Ik ben persoonlijk iig al blij als mensen de blue craftables hebben
t13hc gear ftw!detheavn schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:56:
[...]
lol ... en ik maar denken dat we hier klaar mee waren
Ik ben persoonlijk iig al blij als mensen de blue craftables hebben
hopen lol als glass cannon met <1k res en een paar honderd spell penetration
zodra de priests je constant uit de elende gaan grippen weet je dat je goed bezig bent

Heb het over nieuwe spelers he? Dan ben je blij als ze wat anders aan hebben dan lvl 83 quest greeniesJoeBravo schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:59:
[...]
t13hc gear ftw!
hopen lol als glass cannon met <1k res en een paar honderd spell penetration
zodra de priests je constant uit de elende gaan grippen weet je dat je goed bezig bent
En een beetje degelijke priest weet zelf ook dat je zoiets niet moet gaan lopen grippen. Moet je sparen voor mensen welke (komt ie weer) niet elke 3 seconde omvallen
ik heb gisteravond zo'n beetje alle 'standaard' starter pvp achievements gehaald. Ik ben echt een grote pvp-noob.detheavn schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:03:
[...]
Heb het over nieuwe spelers he? Dan ben je blij als ze wat anders aan hebben dan lvl 83 quest greenies
En een beetje degelijke priest weet zelf ook dat je zoiets niet moet gaan lopen grippen. Moet je sparen voor mensen welke (komt ie weer) niet elke 3 seconde omvallen
ok, m'n pala heeft een pvpmount die ik in bc bij elkaar gegrind heb, maar dat was ook meer in de weg lopen dan wat anders.
En 3 seconden is een eeuwigheid: ik val binnen 2 seconden al om als ik getarget wordt zonder healer in m'n rug.
Wel een hoop dingen aangepast, niet allemaal ten goede. Ik vind het lichtelijk irritant dat je bij het questen zo aan het handje gehouden wordt, dat is wel heel erg n00b-proof geworden door de area indicators op de map.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dit topic is gesloten.