Ha, ik kom op het juiste moment hier zie ik

Voeg me maar weer toe aan de TS Joopieboy
Inderdaad, de R26 is sinds half april naar een nieuwe liefhebber in Rockanje. Helaas heb ik weinig meer van hem gehoord, en is er geen FB te vinden.
De R26 in goede tijden:
En de laatste blik na het overschrijven op naam van de nieuwe eigenaar:
En ja, na zes weken mis ik heb nog steeds... Vooral het lekkere onderstel en het lekkere overschot aan vermogen (265pk).
Het klopt eveneens dat de R21 Monaco weg is. Die is als donor dienst gaan doen bij twee RTC clubleden.
Nog meer nieuws?
Ja, i.v.m. een nieuwe functie moet/mag ik gaan leasen.
Inmiddels is het nog ongeveer 12 weken wachten op een Mégane Estate GTline TCe130 (nieuwe motor met 20% bijtelling) die lekker afgeladen is.
Uiterlijk hetzelfde als deze GT:
Ondermeer voorzien van:
Parkeersensoren voor + achter + achteruitrijcamera, Cruisecontrol / begrenzer, Led dagrijverlichting, mistlampen, regen/lichtsensor, elektrische verstelbaar, verwarmbaar en inklapbare buitenspiegels, Climatecontrol 2 zones, Handfree-kaart, Elektrische ramen rondom, Ingebouwde TomTom navigatie, Sportieve bumpers, RenaultSport kuipstoelen, half leder, en nog veel meer...
Opties:
- Pack Xenon (bi-xenon, meesturend)
- Pack Lumiere (panoramadak, getinte ramen)
- Verwarmde voorstoelen
- Bose radio (subwoofer, extra boxen etc.)
- Kaart Europa
- Automatische handrem + Hill-start-assist
- Kleur: Blanc Nacré.(Parelmoerwit)
Accessoires:
- Afneembare 13-polige trekhaak
- TomTom Live service
- Luxe kentekenplaten
- Wielsloten
- Draaibare koffermat
- 18" GT wielen inclusief inruil 17" zomerbanden
- Winterbanden op originele 17" wielen
Aftellen dus... Als het goed is krijg ik volgende week te horen wat de productiedatum is.
Kan ik wel zonder iets sportiefs?
Nou eigenlijk niet nee, daarom is het de bedoeling dat de Twingo II van mijn vriendin binnen nu en twee jaar plaats maakt voor weer een RS. Die tweede auto gebruiken we namelijk alleen nog voor woon-werk van m'n vriendin en verder voor alles de leaser natuurlijk. Een Clio IV RS met de kop eraf zou best eens een goede optie kunnen worden.
Voorlopig gaan we 'vreemd' in een afgeladen Ford C-max Titanium 2.0-16v. Ok, echt klagen is het niet, maar toch is het niks voor mij.
Zo. Zijn jullie weer bijgepraat