Haha, je hebt helemaal gelijk. Auto is in nette staat, kleine plekjes en een enkel roestplekje op de motorkap. Auto heeft 263k op de teller (!!). Rechterachterwiellager en rechter aandrijfas is aan vervanging toe. Afgelopen APK wel nieuwe banden onder gegaan (Continental, zomer) en nieuwe accu (Bosch). 2 jaar geleden zijn de linkeraandrijfas en de voorwiel lagers vervangen. Ook is één van de XENON units vervangen. Distributieriem is op 243k vervangen (2 jaar geleden).la_fusion schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:20:
Zonder iets van kmstand, onderhoud, hoe hij eruit ziet te weten is dat nogal lastig te zeggen.
Zelf heb ik afgelopen oktober voor mijn Clio 1.6 16V(dynamique) met 130k op de teller en een prima staat incl redelijk recent vervangen distributieriem etc nog 2750 euro gekregen waarvan 500 euro korting waren.
Dan even wat anders, weet iemand toevallig of er toen de Clio 3 RS daadwerkelijk te koop kwam veel Clio 2 RS'en te koop zijn komen te staan? Ik hoop daar namelijk wel op want hoe leuk mijn Fiesta ST is, een Clio 3 RS zou toch nog net wat leuker zijn
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)