Hallo, hier een ex member (nou ja, nooit eerder gepost, maar ik heb een paar jaar mogen genieten van een oudere laguna uit 2002, helaas wel wat problemen gehad met accu/electra enzo, maar hij reed heerlijk en de ruimte kwam goed van pas toen ik nog 2 buggy's voor de kids moest meenemen).
Momenteel rijdt ik een 09 civic. Eigenlijk naar volle tevredenheid m.u.v. dat ik em geleverd zou krijgen met carkit en navigatie, maar uiteindelijk zonder. En dat de auto boven mijn lease budget zit.
Inmiddels lijkt het erop dat ik een andere auto mag uitzoeken (lang verhaal). En een nieuwe clio estate lijkt erg goed bij mijn wensen te passen. Zijn er al mensen hier die er een rijden? Zijn er grote voor- of nadelen waar ik rekening mee moet houden? Ik heb afgelopen zaterdag een proefritje gemaakt met de benzine versie en het beviel op zich goed. Maar ik was niet instantly overtuigd.
Voor de volledigheid, heb al een proefit gemaakt met een Hyundai i30, opel astra en skoda fabia.
De opel viel tegen, reed erg stug en was ook relatief krap, de hyundai deed niets heel erg fout, maar ook niet heel erg goed en is ook 20% bijtelling, en de skoda reed prima, maar
is vind ik lelijk, en het console steeks uit waardoor het in de weg van mijn rechterknie zat...
Oftewel bij deze auto's rijdt ik liever door met mijn honda-tje (laat er dan wel een carkit inzeten via de zaak, kost me niets), en neem dan het financiele 'nadeel' maar voor lief. Hoewel jullie waarschijnlijk niet geheel objectief zullen zijn

ben ik toch nieuwsgierig wat jullie me adviseren.