Het grote Renault topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:
  • 147.811 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 17:41
Hallo, mag ik me hier aansluiten? :) Komende zaterdag mijn Renault Grand Scenic 1.5 dCI (2010) ophalen en mijn Citroën Xsara Picasso 1.8 (2002) inruilen! Grote vooruitgang!

Vorige week zaterdag een proefrit gemaakt met een Privilege model, maar die was net buiten budget helaas. Volgens RDW is het een Dynamique uitvoering, maar volgens mij is een "kale" Expression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:27
Als je het zeker wilt weten kun je altijd nog even de oude brochures en prijslijsten raadplegen via Google. Of je vraagt de dealer bij het ophalen of hij dat even wil opzoeken, samen met de onderhoudshistorie. Renault houdt de onderhoudshistorie bij Renault-dealers namelijk landelijk bij :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Vimana schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 01:25:
Sinds vrijdag in mijn trotse bezit.

[afbeelding]

[afbeelding]

Twingo 90 TCe in Dynamique uitvoering.
Pack Sport
Pack Outdoor
Pack Comfort
Pack R-Link
Schuifdak
Hoe bevalt de Rlink evolution? net zo crap als mijn versie in de clito?

:(

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperlamers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-07 14:36

Jasperlamers

Carpe Diem!

Nou bijna een maand veder is het probleem met de deur opgelost. Kwam er achter dat de Anti-hijack modus van de centrale deurvergrendeling de boos doender was heb dit uitgezet en nu geen rare klachten meer..

. MacBook Pro 13"  iPad (2017)  iPhone XS  AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 14:44
Njay schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:37:
[...]

Ik ben nog steeds erg tevreden over R-Link. Navigatie is erg goed, menu werkt goed mee. Minder "connected" als advertised, maar nog steeds een stuk beter dan die standaard media dingen in auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Dr. Horrible schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:53:
[...]

Ik ben nog steeds erg tevreden over R-Link. Navigatie is erg goed, menu werkt goed mee. Minder "connected" als advertised, maar nog steeds een stuk beter dan die standaard media dingen in auto's.
Ok :) ... tis wel jammer dat het geluid uit de speakerts crap is... kartonne dingetjes zijn et zelfs dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:14
Njay schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:37:
[...]

Tot nu toe erg tevreden mee, geen problemen. Welke versie van de R-Link heb je? Ik heb begrepen dat deze namelijk al een paar keer is een upgrade heeft gehad de afgelopen jaren.

Geluid is ook erg goed, maar ik heb ook de sound pack.

Mis alleen wel veel apps die b.v. wel op de Franse R-link beschikbaar zijn (b.v. toerenteller app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 10:24
Toerenteller is toch op de R&GO en niet op de R-Link evo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Vimana schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:15:
[...]

Tot nu toe erg tevreden mee, geen problemen. Welke versie van de R-Link heb je? Ik heb begrepen dat deze namelijk al een paar keer is een upgrade heeft gehad de afgelopen jaren.

Geluid is ook erg goed, maar ik heb ook de sound pack.

Mis alleen wel veel apps die b.v. wel op de Franse R-link beschikbaar zijn (b.v. toerenteller app)
een van de eerste uit mijn clio denk ik ... log traag geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:44

Sport_Life

Solvitur ambulando

Volgende week mijn Clio (2014) ophalen, ben benieuwd hoe dat rijdt. En vooral hoe de standaard speakers zijn. Ivm lease kan ik geen aanpassingen doen, dus ik hoop dat de standaarduitrusting een beetje in orde is.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kadjar anyone?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Sport_Life schreef op maandag 25 mei 2015 @ 00:20:
Volgende week mijn Clio (2014) ophalen, ben benieuwd hoe dat rijdt. En vooral hoe de standaard speakers zijn. Ivm lease kan ik geen aanpassingen doen, dus ik hoop dat de standaarduitrusting een beetje in orde is.
Ligt heel erg aan je eigen verwachtingen. Ik ken een aantal mensen met een Clio IV en ze vinden het allemaal een waardeloos audio systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:50
Waar is de tijd gebleven van dubbel D(in) .. allemaal leuk en aardig dat allemaal mooi integreerd met het dashboard .. maar als het een zuigend systeem is zit je .. wissel je hele auto maar in ipv alleen de audio en navi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:17
Ik vind het audio systeem in de clio prima, eigenlijk niet zo heel veel op aan te merken. Kan voldoende hard. Uiteraard komt het niet in de buurt van een fatsoenlijke set die je thuis hebt staan maar daarvoor heb ik ook een fatsoenlijke set thuis staan. In de auto heb je toch altijd externe invloeden, kun je nog zulke goede speakers hebben het haalt toch nooit bij thuis. Dus als het een beetje hard kan is het prima ;)

Het systeem in de clio is trouwens dubbel din kwa hoogte, weliswaar 1 din kwa diepte maar er zijn maskers verkrijgbaar zodat je een normale radio kan installeren of een radio met scherm wat 2 din hoog is. Geen probleem om te wisselen dus.

Kwa lease kun je overigens rustig andere speakers installeren, zo lang je maar geen stekkers gaat afknippen en bij inleveren herstel je de originele situatie weer. Geen LM die daar moeilijk over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:27
hostler schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:33:
[...]

Ligt heel erg aan je eigen verwachtingen. Ik ken een aantal mensen met een Clio IV en ze vinden het allemaal een waardeloos audio systeem.
Renault monteert eigenlijk standaard audiosystemen die ik op zijn best als matig zou bestempelen. En eigenlijk gaat het dan vooral mis bij de speakers. Die zijn gewoon niet goed, terwijl de headunit wel gewoon een mooi ding is qua techniek. En ach, om die speakers te vervangen kost je de wereld ook weer niet.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Clio IV dynamique (weet niet of jullie NL'ers dezelfde uitrustingsniveaus hebben). Ik ben wel aardig tevreden over het audio systeem. Heb standaard bass reflex speakers in zitten en die zijn wel aardig (een pak beter dan in onze Captur).
Je zit wel vast aan het touchscreen, wat soms wel wat lag kan geven. Bovendien doet de bluetooth bij mijn iPhone 6 soms wel moeiljk (valt effe een seconde uit en komt dan weer terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Als je de speakers vervangt ga dan voor grotere speakers. 16,5 cm of zo. Op clioclub.nl staan wel wat topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Gezien dat we inmiddels weer over de 100 pagina's zitten is er weer een vers deeltje. :)

Het grote Renault topic - Deel 6

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.