Bedankt voor de tip alsook de overige reacties hier. Ik verwacht zelf dat het iets te maken heeft met te weinig druk in het systeem. De aircopomp is zo'n 25k km geleden nog vervangen maar gezien de ervaring van tha_bulldog niet uit te sluiten.PauseBreak schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:07:
Ik denk, maar weet het niet zeker, dat je om die optie uit te laten zetten de boardcomputer even in moet duiken. Melcon weet dat soort dingen meestal wel
Oh en la_fusion: Ongeacht of je kunt of niet, stuur de dealer een mailtje dat je climatecontrol het niet goed doet. Dan heb je het defect in ieder geval gemeld binnen de garantieperiode en moet het ook als een garantiegeval worden afgehandeld.
Ik ga er morgen even verder erachteraan ivm verplichtingen met werk vandaag. Ik laat hier wel even weten hoe en wat als ik meer weet.
/update blijkbaar druk bij Renault in Eindhoven want kan er pas 16 april voor terecht. Daarom nu maar alvast even een emailtje sturen ook naar van Kesteren waar ik hem gekocht heb zodat het zeker binnen de garantie valt.
[ Voor 11% gewijzigd door la_fusion op 07-04-2014 16:17 ]