adinsx schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:13:
Haha, het is bizar hoeveel je er kan tellen inderdaad. Daarom nam ik ook geen zwart of blauw. Hoewel je wit ook al steeds meer ziet. Gelukkig nog niet met de 18" wielen, maar zoals ik al zei, zodra de winterset er onder gaat rij ik ook in zo'n "dozijn-bak". *geen zin in... :p*
@thefox
Ah, kom jij dan niet regelmatig over de Eltensestraat of die straat bij de Candea's? Ik herken je kenteken namelijk. (Ik kijk bijna altijd naar het kenteken van een auto overigens).
@Renzoo
EDC inmiddels gefixt?
Nope, dat is iemand die volgens mij op de venus woont. Daar staat een 100% copy van mijn auto

Die hoek van Duiven kom ik eignelijk nooit.
Maar als je de zhx-2 reeks door de kentekenchecker gooi krijg je allemaal megane's eruit en ook veel gt-lines. Zullen vast allemaal door Bochane afgeleverd zijn dus zullen veel in onze regio rondrijden. Per ongeluk ooit het verkeerde kenteken doorgegeven aan de dekra, en die kwamen met het verkeede kenteken ook op een blue malte gt-line uit
Afgelopen weekend overigens de tweede vage storing. Nabij Kassel duitsland in eens olie melding

Had niet veel rare dingen met de auto uitgehaald. Gewoon 150 op de cc en rollen. De megane heeft er net 22k opstaan dus leek me wat vroeg om nu al over olie te gaan zeuren. Op bestemming zat er toevallig een Renault dealer onderaan de afrit. Deze beste man had volgens mij nog nooit een key less entry gezien. Eerst kreeg hij hem niet open, en toen niet aan
Maar ja, peilstokeruit, zag er prima uit. Garage toch maar een litertje olie bij gegooid. Peilstok nog steeds exact hetzelfde. Duitser stond heel vreemd te kijken, ik ook een beetje. Nog maar een litertje erbij, peilstok nog steeds hetzelfde.. Volgens de beste man moest ik met 2 liter extra olie NL in ieder geval wel halen

Melding is ook nog niet terug geweest... En voor 8 euro 2 liter olie lukt je volgens mij in nl niet.
Wel slecht overigens dat ze een nieuwe auto afleveren zonder even ergens een flesje olie te verstoppen
[
Voor 31% gewijzigd door
thefox154 op 12-11-2013 23:16
]