De auto zelf is niet gekocht bij een volvo dealer dus neem die garage ook niks kwalijk. Dit hadden ze namelijk moeilijk kunnen weten.Mx. Alba schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:14:
Was het een Volvodealer? Dan zou ik toch wel van ze verwacht hebben dat ze dat ding vervangen zouden hebben als dat door de vorige eigenaar niet gedaan was - daar zijn ze toch Volvodealer voor? Of in ieder geval voor de verkoop vermelden dat het ding niet is vervangen en dat eventuele problemen daarmee niet onder de garantie vallen. Ik vind dat die dealer flink tekort is geschoten... Dat een dealer überhaupt een auto kan verkopen met een aan een terugroepactie onderworpen onderdeel erin?
Alleen dat vervolgens Volvo zelf totaal geen coulance verricht o.i.d. dat valt me eerlijk gezegd nogal tegen.
Er kwamen aardig wat storingen naar voren bij uitlezen door mijn eigen garage, waaronder brandstofdruk te hoog en geen brandstofdruk. Die zijn eruit gehaald en vervolgens niet weer naar voren gekomen. Over een weekje of twee weer uitlezen en in de tussentijd in de gaten houden of het wederom naar voren komt. Ik heb gelukkig 6 maand bovag garantie, dus mocht didivervangen moeten worden kost het me niks.
Er waren geen motorstoringen tijdens de proefrit en ook niks merkbaar. En ik heb ook geen OBD reader bij me haha.Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:24:
[...]
^^^^
[...]
[...]
Oeps...![]()
Gewoon langsgaan bij die dealer en lekker zeuren aan de balie, werkt vaak beter dan bellen (waar je niet echt kunt inschatten of je nou de topmonteur of de chagrijnige man met een tekort aan rookpauzes aan de lijn hebt)
En ja, ik had bij de dealer degene aan de balie die chagrijnig was en te weinig gerookt had volgens mij. Wat een zak hooi haha
[ Voor 20% gewijzigd door MartijnAbel op 06-01-2015 17:41 ]