Het grote Volvo topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 92 Laatste
Acties:
  • 470.317 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:58

Dentheman

Zie signature

Mx. Alba schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:16:
Doet mij denken aan een ongelukje dat mijn moeder had ergens in de jaren '80. Ze kwam met haar Volvo 240 uit een parkeervak en zag een Golf I niet die eraan kwam. Kaboem. De 240 had een scheve bumper (zo weer recht gebogen), de Golf was total loss...
Dat ik net m'n eerste slagschip had (ook een 240 ) en 'm ietwat nonchalant in een parkeervak bij de super schoof had ik ook een paaltje over het hoofd gezien, ik zag het overigens pas toen ik uit de winkel kwam gelopen en me afvroeg waarom dat paaltje onder m'n auto lag :p De volvo had gewoon 0,0 schade.

Ze waren ook voorzien van een hele degelijke bumperconstructie op rubbers bevestigd zodat het allemaal 'made to bump' was

[ Voor 12% gewijzigd door Dentheman op 27-11-2012 13:32 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Kaspers schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:36:
Kan iemand mij vertellen waarom in de configurator de pakketten "Driver Support Line" én "Intro Line" niet aan te vinken zijn bij het R-Design model van de v40 ?
Joopieboy schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:39:
Het R Pakket is al behoorlijk compleet en daardoor zouden allerlei opties zich overlappen, iig dat verwacht ik. :)
Waarom valt het pakket dan wel afzonderlijk te selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:56

-tom-562

Oliesjeik

Dentheman schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:32:
[...]

Dat ik net m'n eerste slagschip had (ook een 240 ) en 'm ietwat nonchalant in een parkeervak bij de super schoof had ik ook een paaltje over het hoofd gezien, ik zag het overigens pas toen ik uit de winkel kwam gelopen en me afvroeg waarom dat paaltje onder m'n auto lag :p De volvo had gewoon 0,0 schade.

Ze waren ook voorzien van een hele degelijke bumperconstructie op rubbers bevestigd zodat het allemaal 'made to bump' was
Heeft een 940 eigenlijk van die botsbumpers? Het lijkt er wel op alsof ze een stuk in kunnen schuiven. Nee, ik ga het niet testen :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8065/8214647221_f478a7ed07_b.jpg

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

-tom-562 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:00:
Idd. En ze knippen al best gauw iemand uit de auto. Kan me niet voorstellen (zo aan die Fiat te zien) dat de bestuurder echt bekneld zat
Ik ben wel eens van achter aangereden door zo'n wagentje, ik reed 50 in mijn astra station (met trekhaak) en remde harder dan de bestuurster had verwacht.. gevolg: haar fiatje (die net afbetaald was) total loss (bestuurdersdeur was ontzet en kon niet meer open) en ik toch nog iets van 3000 gulden schade terwijl er weinig zichtbare schade was...
die fiatjes zijn echt gemaakt van zilverfolie.. :X

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Zo, na weken lassen (nieuwe dorpels, wielranden en bodemstukken, en dan echt 100% perfect op maat gelast en geen puntlas-beunhaaswerk) , spuitwerk en andere reparaties is m'n 240 eindelijk weer klaar! :) En een grote beurt had ik de auto al gegeven voordat eraan gelast was (evenals de APK, die was ook nog van voor het laswerk). :P

Ziehier een geheel roestvrije 240, klaar voor de volgende 26 jaar! 8)

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/117e0qc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/10n8h7n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/242togi.jpg

Nu nog polijsten, in de was zetten en het dashboard schoonmaken. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Polijsten ghehe, dat ga ik dus niet met de hand doen he! :D

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik wel, tis toch een niet-metallic lak dus daar ga ik mooi de halve pot Commandant aan op maken. :+

Ik vind wit niet de tofste kleur voor een Volvo, maar op een 240 staat 't wel goed. :P Op een 740 vind ik het verschrikkelijk, terwijl 't op een 940 wel weer heel stoer kan zijn. :P

Hier een filmpje hoe slecht de auto voor al het laswerk was (nou ja slecht: het was zelfs geen probleem voor de APK en ik heb veel rottere 240's gezien, maar toch). Toen we begonnen met slijpen bleken de plekken aan de rechterkant nog vele malen groter te zijn. :X

Zal een dezer dagen een "after"-filmpje maken, het is echt een hele wereld van verschil geworden! 8)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Bart-Willem schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:49:
Toen we begonnen met slijpen bleken de plekken aan de rechterkant nog vele malen groter te zijn. :X
Precies hetzelfde als de roestplekken op mijn 144 destijds, alleen waren bij mij de wielranden nog goed.
Vandaar dat ik wat sceptisch was toen ik m te koop zag staan.

Mooi dat het weer gefixt is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

De buitenwielranden waren bij mij nog best okee, alleen de binnenwielranden niet. :P Dat was ook niet erger dan verwacht (sterker nog: het viel eigenlijk gigantisch mee maar het netjes erin lassen vergt gewoon een lang weekend werk), maar wat wel echt veel erger bleek te zijn waren de dorpels: dat gat wat je rechtsachter bij het openen van de achterportier zag bleek echt gigantisch te zijn. :X Dus is de gehele dorpel maar vervangen. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf zaterdag 1 december is ondergetekende de trotse eigenaar van een zwarte V40 2.0T uit 2003.

Kwam 'm via-via tegen in Veenendaal, en viel direct op z'n slanke looks. 190k gereden, nieuwe distributieriem, nieuwe koppeling, interieur ziet eruit alsof de auto nooit gebruikt is.

Zodra ik hem (of haar?) heb opgehaald volgen er meer ervaringen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iYw89l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Gefeliciteerd Skygge! De V40 phase 2 is en blijft (naar mijn niet al te bescheiden mening) een van de mooiste Volvo's. Heb er zelf ook een gehad die ik met veel plezier van de 200k naar de 300k heb gereden. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-05 14:03
Ziet er goed uit BW is weer een mooie witte 240 geworden na de opknapbeurt!
Is wel een model dat ik ook nog wel een keer zou willen hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:26:
Gefeliciteerd Skygge! De V40 phase 2 is en blijft (naar mijn niet al te bescheiden mening) een van de mooiste Volvo's. Heb er zelf ook een gehad die ik met veel plezier van de 200k naar de 300k heb gereden. :)
Wat ben je in die periode tegengekomen aan repairs en bijzonder onderhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:09:
Wat ben je in die periode tegengekomen aan repairs en bijzonder onderhoud?
Het was de 1.9D-uitvoering, dus een lekke turboslang - hoewel, die van jou is de 2.0T dus daar zou het zelfde euvel voorbij kunnen komen. Die slangen hebben niet het eeuwige leven natuurlijk...

Verder alleen standaardonderhoud: remschijven, remblokjes, filters, etc.

Let in ieder geval op wanneer de distributieriem voor het laatst is vervangen en wanneer je dat dus weer moet doen. Als het onbekend is wanneer die is vervangen zou ik je willen aanraden dat preventief te doen. Kost een paar duiten maar geeft wel veel zekerheid. Bij die van mij was de D-riem aan vervanging toe toen ik de wagen verkocht (ook duidelijk gemaakt aan de koper uiteraard) maar die zag er bij inspectie toen nog heel goed uit... Maar dat is gewoon standaard autokoopadvies natuurlijk. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Mx. Alba op 28-11-2012 14:16 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:12:
[...]

Het was de 1.9D-uitvoering, dus een lekke turboslang - hoewel, die van jou is de 2.0T dus daar zou het zelfde euvel voorbij kunnen komen. Die slangen hebben niet het eeuwige leven natuurlijk...

Verder alleen standaardonderhoud: remschijven, remblokjes, filters, etc.

Let in ieder geval op wanneer de distributieriem voor het laatst is vervangen en wanneer je dat dus weer moet doen. Als het onbekend is wanneer die is vervangen zou ik je willen aanraden dat preventief te doen. Kost een paar duiten maar geeft wel veel zekerheid. Bij die van mij was de D-riem aan vervanging toe toen ik de wagen verkocht (ook duidelijk gemaakt aan de koper uiteraard) maar die zag er bij inspectie toen nog heel goed uit... Maar dat is gewoon standaard autokoopadvies natuurlijk. ;)
Distributieriem is bij 160k vervangen, dus die is praktisch nieuw. Dat turboslang-verhaal, was dat een dure grap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik zou het eigenlijk niet meer weten hoeveel dat heeft gekost. We woonden nog in Frankrijk en mijn ex (toen nog mijn vrouw) was met de V40 in Nederland op bezoek toen het gebeurde en het is toen dus ook in NL gefixt. Symptoom: plotseling vrijwel geen vermogen meer - ja wat wil je ook als de turbo effectief is uitgeschakeld. :D De slang was gewoon van ouderdom gescheurd en dat schijnt normaal te zijn zo rond de 250.000km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 15:29
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:31:
[...]

Distributieriem is bij 160k vervangen, dus die is praktisch nieuw. Dat turboslang-verhaal, was dat een dure grap?
Geloof dat ik laatst gelezen heb dat die slang 4 tientjes was en dat t n kwartiertje werk was voor de garage. Valt wel mee dus ;)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Mx. Alba schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:26:
Vind het inderdaad een mooie auto, maar vind de opvolger net weer een tikkie beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Zojuist even bij de dealer geweest met de s60 voor het laden van nieuwe software:

- Gordelverklikker uit laten zetten (niet gelukt)
- Nieuwe software voor de automatische versnellingsbak.

De monteur verklaarde me voor gek en ik moest m'n bak maar laten spoelen dan pas zou ik er wat van merken. Maar dat staat pas voor volgend jaar op het budget (samen met 30 PK erbij :9 ). Tevens was hij van mening dat m'n gasklep vervangen moest worden want die motor liep niet goed (wtf :? dat ding loopt als een zwitsers uurwerk) en dat ik een nieuwe accu moet (ok, die wordt inderdaad minder, maar zolang ze nog start....)

Na het aftikken van ruim €80 voor alleen nieuwe baksoftware (€50 arbeidsloon voor even een auto aan de pc hangen vind ik veel geld), ben ik wel blij dat ik nu al verschil merk met schakelen, de bak schakelt eerder door, het schakelen duurt korter, schakelt minder snel terug, en loopt niet meer te deinen als ik voor het stoplicht sta te wachten.

Omdat de auto nu toch smerig is maar een archief-foto erbij :)

Afbeeldingslocatie: http://www.dentheman.nl/Fotos/oost.jpg

Dit weekend de winterbanden eronder en misschien binnenkort een leuke visuele upgrade

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Welke bak heb jij? De Geartronic of gewoon de standaard automaatbak zoals ik ook heb? :P Ik vind het "softwarematig in de vrij zetten" best annoying bij mijn V70, heb liever dat 'ie kruipt als ik het rempedaal loslaat in plaats van dat 'ie eerst moet denken om 'm weer terug te gooien in de versnelling.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Bart-Willem schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:38:
Welke bak heb jij? De Geartronic of gewoon de standaard automaatbak zoals ik ook heb? :P Ik vind het "softwarematig in de vrij zetten" best annoying bij mijn V70, heb liever dat 'ie kruipt als ik het rempedaal loslaat in plaats van dat 'ie eerst moet denken om 'm weer terug te gooien in de versnelling.
Gewone automaatbak, dat in Neutraal gooien als je stilstaat is nu dus over :D

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hmm klinkt wel interessant. :P Het powerflushen heb ik al laten doen, maar eerlijk gezegd merk ik nauwelijks verschil (wel ietjes maar ik denk dat 't nog geen 10% is). :P

Volvotips.com

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vandaag de S maar is even een welverdiend wasbeurtje gegeven. Staat er nu weer lekker fris bij.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/Volvo%20S70/WP_000248.jpg

---RAWE CEEK!!!---

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

En dan komt een lieve Oekraiense collega trots naar me toe om haar nieuwe V40 te showen. Mooi auto'tje hoor. Maar toch vond ze uiteindelijk mijn C30 mooier (want R-design + Luxury Line, wat zij beide niet heeft op haar V40). :D

• RubenJ
Ik zou het ook een moeilijke keuze vinden, beide erg mooie wagens :)

Tussen de werkzaamheden door even aan m'n lijntekening gewerkt.
Afbeeldingslocatie: http://volvo.rubenj.nl/Volvo340/Volvo_line_art.png

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:59

ST10©DE

Dus.............

Kaspers schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:36:
Kan iemand mij vertellen waarom in de configurator de pakketten "Driver Support Line" én "Intro Line" niet aan te vinken zijn bij het R-Design model van de v40 ?
Omdat dat dat bij de R-design een gecombineerd pakket is. Deze staat onder "Introline".

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

RubenJ schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:33:
Ik zou het ook een moeilijke keuze vinden, beide erg mooie wagens :)

Tussen de werkzaamheden door even aan m'n lijntekening gewerkt.
[afbeelding]
Erg tof, maar had je niet gewoon de scan van de folder kunnen pakken? :P

Volvotips.com

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Of de dikke jaren '80 graphics uit VADIS
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2igg1hh.jpg
8)

Vaak bu'j te bang!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Heb eindelijk een "after"-filmpje gemaakt van m'n 240. :P Dus nu een mooie vergelijking. :P

Before:

En de after:

Volvotips.com

• RubenJ
Bart-Willem schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:20:
Erg tof, maar had je niet gewoon de scan van de folder kunnen pakken? :P
Nah, leuker om zelf te doen ;) en begint ondertussen een gewoonte te worden om van iedere auto die ik koop een lijntekening te maken. 8)7

De 240 is er behoorlijk op vooruit gegaan, goed bezig! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:16:
Vanaf zaterdag 1 december is ondergetekende de trotse eigenaar van een zwarte V40 2.0T uit 2003.

Kwam 'm via-via tegen in Veenendaal, en viel direct op z'n slanke looks. 190k gereden, nieuwe distributieriem, nieuwe koppeling, interieur ziet eruit alsof de auto nooit gebruikt is.

Zodra ik hem (of haar?) heb opgehaald volgen er meer ervaringen.

[afbeelding]
Gefeliciteerd! :) Gave auto zeg, heel veel plezier hiermee! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Heeft iemand hier ervaring met Paashuis uit Lichtenvoorde? Staan een aantal V70's met intressante opties. Wellicht laat ik de lease V40 schieten en ga prive rijden met een V70 D5 (wij hebben een intressante km-regeling op het werk).

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vandaag de Honda van een maat van mij verkocht, gaan morgen kijken bij een 850. Aanstekelijk die Volvo's :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Nou, wij hebben hier vandaag weer een Volvo-kamp voor de deur gehad...

Mijn C30 D2, de V70 2.5T AWD van mijn ouders, de 960 6-cilinder van mijn zusje en de V40 phase I van de schoonmoeder van mijn zusje. :D

Mijn zwager heeft trouwens die klassieke 960 met lekke koppakking weggedaan en er een "nieuwe" 960 "facelift" voor terug. Mooi bordeaux-rood is niet lelijk, leren bekleding, alles erop en eraan, dat moet een machtig dure auto zijn geweest toen hij nieuw was... :D

[ Voor 38% gewijzigd door Mx. Alba op 01-12-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 21:13

wouterve

Swinger of States

Volvo in de sneeuw vanmorgen! Lekker ploegen met de winterbandjes :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/16401760/Volvo/sneeuw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Mx. Alba schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 19:15:
Nou, wij hebben hier vandaag weer een Volvo-kamp voor de deur gehad...

Mijn C30 D2, de V70 2.5T AWD van mijn ouders, de 960 6-cilinder van mijn zusje en de V40 phase I van de schoonmoeder van mijn zusje. :D

Mijn zwager heeft trouwens die klassieke 960 met lekke koppakking weggedaan en er een "nieuwe" 960 "facelift" voor terug. Mooi bordeaux-rood is niet lelijk, leren bekleding, alles erop en eraan, dat moet een machtig dure auto zijn geweest toen hij nieuw was... :D
Je zusje heeft een 6-cilinder en jij een D2? Het leven is niet eerlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Tsja je moet wat over hebben voor de bijtelling! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Tja, we doen het allebei voor de bijtelling... Mijn zwager is huisarts en heeft zijn auto op zijn praktijk staan. Omdat hij er privé mee rijdt moet hij dus bijtelling betalen, maar boven een bepaalde leeftijd is die bijtelling niet meer over de nieuwwaarde maar over de dagwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Gisteren van de 940 de distributieriem vervangen, jezus wat is dat simpel, je hebt echt gigantisch veel sleutelruimte :D ik denk dat ik het de volgende keer in een uurtje kan.
Verder m'n airbox aangepast, deze had standaard maar 1 gat van hooguit 50mm, dat gat is nu groter gemaakt en er zijn 2 extra gaten (aan iedere zijkant 1) bij gekomen, op de plek waar de HPT versie (snelle versie van mijn B230FK) origineel ook gaten heeft.
Resultaat is merkbaar, turbo spoelt sneller op, en je hoort 'm nu lekker afblazen 8)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

NoFearCreations schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:32:
Vandaag de Honda van een maat van mij verkocht, gaan morgen kijken bij een 850. Aanstekelijk die Volvo's :P
Update hiervan, ik ben weer Volvo loos. Hij heeft mijn auto gekocht, ga ik op me gemak naar een andere Volvo kijken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Lol dat gaat ook snel. :P Wat gaat 't nu worden? :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

960 3.0 L6 24v, nuff said

:P

[ Voor 27% gewijzigd door max op 02-12-2012 20:22 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Grote kans dat het een 850 wordt. Heb al een mooie estate gezien, en ook een mooie sedan.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

940 denks, turbo redblock power :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ain't no substitute fo' cubic inches! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

Reinier

\o/

Net opgehaald!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ofF4z4dhF8GzWqqhKgV5k9Rf/full.jpg

Volvo V40 D2 Summum in Vibrant Copper, Charcoal-Blond/Charcoal lederen interieur, Intro Line, half stylingpakket (diffuser, pijpjes), afneembare trekhaak, verwarmbare voorruit, alarm en nog wat dingetjes.
Hier op 16" velgen (Matres) met winterbanden, heb er ook 17" Mannan-velgen bij voor de zomer :)

En iedereen die graag de automatisch dimmende binnenspiegel met kompas wil (acccessoire), vink óók de af-fabriek optie dimmende binnenspiegel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Gave auto, en erg leuke kleur! Doe je goed, veel plezier en veel veilige kilometers hiermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Dankjewel! De eerste vijf kilometers zitten er al op ;) Rijdt heerlijk. Staks even kijken of hij m'n USB-stickje lust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Reinier schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:28:
En iedereen die graag de automatisch dimmende binnenspiegel met kompas wil (acccessoire), vink óók de af-fabriek optie dimmende binnenspiegel aan ;)
In de configurator kan hij niet beide hebben. Als ik het kompas kies, is de dimmende spiegel niet mogelijk. Kies ik dan toch voor de dimmende spiegel dan verwijderd hij het kompas.

Is een mooie auto, trouwens. Als ik geen 'nieuwe' s40 had, zou ik naar de v40 aan het kijken zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door kluyze op 03-12-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Mooi kleurtje hoor! Ik vond hem net iets te, maar een mooie koppendraaier is het zeker!

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben vrijwel zeker dat ik een rode 850 estate wil....

Afbeeldingslocatie: http://straightspeed.files.wordpress.com/2012/10/6982110158_e74062348a_b.jpg

Nu alleen nog een goede vinden...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

NoFearCreations schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:00:
Ben vrijwel zeker dat ik een rode 850 estate wil....

[afbeelding]

Nu alleen nog een goede vinden...
Hier, half leder, en net ingereden :+

http://www.autoscout24.nl...734&cd=634898037820000000

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wel mooi, maar handgeschakeld, en maar 126PK. En dat is voor zo'n grote auto echt te weinig.

Zit aan deze te denken, alleen die km.stand geloof ik niks van:
http://www.marktplaats.nl...cd&previousPage=mympBuyer

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Het ding lijkt ook een samenraapsel van meerdere auto's. :X Zo bestaat het interieur uit 3 verschillende kleuren en 2 verschillende types. :')

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Het ding stond zaterdag nog bij een handelaar in Koog aan Zaan, en nu ineens bij een handelaar in Haarlem. Denk niet dat ik het vertrouw.

En deze dan?
http://www.autoscout24.nl...268&cd=634899152610000000

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Die komt al een heel stuk betrouwbaarder over. :P Maar als ik jou was zou ik m'n ex-850 Estate automaat van Rostvertol-Mil overnemen. Die heeft welliswaar meer kilometers maar dat ding is perfect onderhouden en heeft never nooit 1 beurtje gemist. :) En er zitten erg leuke upgrades onder/op. :P

Als ik nu een andere auto nodig zou hebben had ik meteen dat ding terug gekocht. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Bart-Willem op 04-12-2012 11:40 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Link?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Topicstart? :P Ding staat niet op MP/Speurders ofzo. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Maar die is dus wel te koop?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ja, want hij heeft een V50 diesel gekocht. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Omdat ik me toch steeds meer begon te ergeren aan de beroerde verlichting van m'n 940 (ik ben al 5 jaar xenon gewend :P). toch maar spul besteld om het zwikje om te bouwen naar xenon/LED. Ballasten heb ik al (uit m'n vorige auto's, alleen de lampen waren daar allemaal niet H4 :P). Heb nu een setje H4 lampen besteld (4300K), geen bi-xenon. Mss koop ik later nog een setje voor grootlicht (heb de ballasten in principe liggen).
Voor de stadslichten heb ik 7 Watt Cree LED's gekocht :P Voor de knipperlichten een setje gekocht met 24 gele LED's erop

[ Voor 6% gewijzigd door -tom-562 op 04-12-2012 22:12 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:52
Volgens mij ben ik precies op tijd :+
850 GLT Hij staat inderdaad te koop omdat ik nu met een vrachtwagen diesel rijd >:)

Heb hem iig zijn leaserijderssloffen weer aangetrokken :)
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2dcczth.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 05-12-2012 08:31 ]

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik zie in je advertentie dat je het er een ander knipperlichtrelais heb in zitten. Is dat puur en alleen het relais? Dat wil ik namelijk ook wel hebben. Ik weet dat ze voor de 740/940 ook dat ruitenwisserinterval relais vervangen voor zo'n programmeerbaar ding van VW. Mss dat zo'n knipperlichtrelais dan ook past

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 15:29
Had nog een foto gevonden van die van mij die ik wel leuk genoeg vond om hier te plaatsen ;)

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8345/8245355465_ea5213f70e_z.jpg
IMG_2416.jpg by ed-oorklep, on Flickr

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

-tom-562 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:05:
Omdat ik me toch steeds meer begon te ergeren aan de beroerde verlichting van m'n 940 (ik ben al 5 jaar xenon gewend :P). toch maar spul besteld om het zwikje om te bouwen naar xenon/LED. Ballasten heb ik al (uit m'n vorige auto's, alleen de lampen waren daar allemaal niet H4 :P). Heb nu een setje H4 lampen besteld (4300K), geen bi-xenon. Mss koop ik later nog een setje voor grootlicht (heb de ballasten in principe liggen).
Voor de stadslichten heb ik 7 Watt Cree LED's gekocht :P Voor de knipperlichten een setje gekocht met 24 gele LED's erop
Heb je eventueel dan ook een set projector/lenzen koplampen aangeschaft of ga je gewoon rond rijden met een stel aquariums waarin een nucleaire explosie heeft plaats gevonden?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Gewoon, standaard reflectorlampen. Kwestie van goed afstellen :P Helaas zijn geen projector koplampen te krijgen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:09
Reinier schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:28:
Net opgehaald!

[afbeelding]

Volvo V40 D2 Summum in Vibrant Copper, Charcoal-Blond/Charcoal lederen interieur, Intro Line, half stylingpakket (diffuser, pijpjes), afneembare trekhaak, verwarmbare voorruit, alarm en nog wat dingetjes.
Hier op 16" velgen (Matres) met winterbanden, heb er ook 17" Mannan-velgen bij voor de zomer :)

Gaaf, de eerste echte foto die ik zie van de configuratie die ik besteld heb :)
Behalve het kompas hebben we exact hetzelfd. inclusief het "halve" stylingpakket!
Gave foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Net de 940 weer volgegooid, met boostcontroller afgesteld op 0,7 bar en op Duitse E10, 1:10,4 gereden :o

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
ed-oorklep schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:25:
Had nog een foto gevonden van die van mij die ik wel leuk genoeg vond om hier te plaatsen ;)

[afbeelding]
IMG_2416.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Afbeeldingslocatie: http://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2012/11/P1070658-Small.jpg
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Rostvertol-Mil schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:24:
Volgens mij ben ik precies op tijd :+
850 GLT Hij staat inderdaad te koop omdat ik nu met een vrachtwagen diesel rijd >:)
Vind hem erg netjes, maar wat meer dan ik nu wil uitgeven, en dat in samenwerking met een hoge km.stand, en geen werkende airco/stoelverwarming en nog maar kort APK. Denk ik niet dat het wat voor mij is.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Nieuwe apk haalt hij gemakkelijk met alles wat er al gedaan is. En daarom zou ik die kilometerstand ook niet echt een probleem vinden. En prijs is niet echt duur als je kijkt wat er aan onderdelen onder zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Nogmaals, erg nette auto. Had hij iets langer apk gehad, en had de airco het gedaan, had ik hem gelijk gekocht voor die prijs.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Wil je perse een 850? Waarom geen echte RWD Volvo :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Omdat ik die net te hoekig vind. En RWD is niet goed voor mij, kost me m'n rijbewijs :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

S90 heeft een wat modernere neus, en een moderner interieur. Nadeel is alleen dat ze rond de 1500 kg wegen :')

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

NoFearCreations schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:17:
Nogmaals, erg nette auto. Had hij iets langer apk gehad, en had de airco het gedaan, had ik hem gelijk gekocht voor die prijs.
Dan lul je er 100,- af laat je dat ding in maart gewoon keuren. Magneetkoppeling fixen + opnieuw afvullen moet ook wel te doen zijn voor max. 200,-

Gezien de verdere staat van dat ding kun je je toekomstige kinderen er minimaal nog mee naar de kleuterschool brengen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Is een S90 rwd dan? Dacht dat dat gewoon een grote S70 was.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

S70 = V70 sedan
S90 = 960

Volg je hem nog? :P

[ Voor 73% gewijzigd door max op 05-12-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Jep, en RWD dus.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
-tom-562 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:22:
S90 heeft een wat modernere neus, en een moderner interieur. Nadeel is alleen dat ze rond de 1500 kg wegen :')
Hee, het is een volvo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

De airco valt te fixen en APK kan je zelf altijd nog doen. :P Toen ik de auto weg deed, deed de airco het nog maar moest 'ie wel langzamerhand bijgevuld worden. :P Ik weet niet of Rostdinges dat nog gedaan had? Maar voor de rest is 'ie erg goed onderhouden dus de APK zal geen grote problemen opleveren lijkt me. :P

En anders doe je maar de spreekwoordelijke handjeklap. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Mijn leaseauto is inmiddels ook besteld:

V40 D2 84kW R-Design
Kleur: Black Sapphire
Bekleding: Charcoal
Paketten: INTRO LINE + DRIVER SUPPORT LINE + DYNAMIC LINE
Fabrieksopties: Automatisch dimmende binnenspiegel + Zonder motortype en modelaanduiding

Wilde er eigenlijk ook nog 18 inch Atreus velgen op hebben, als:

Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/5130/evernotecameraroll20121.jpg

Maar had die €1.995,- er eigenlijk niet voor over. Als het goed is komt hij als volgt van de band rollen:

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/5379/80070936434132465c59.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Heeel, maar dan ook heeel erg vet! Ik zie deze auto's nu steeds vaker rijen, en hoe vaker ik hem tegen kom, hoe liever ik er zelf ook 1 wil hebben. Vind de strakke lijnen en ledverlichting etc erg mooi. Het r-design pakket en mooie velgen maken het natuurlijk helemaal af! Stiekem jammer van de motor (ik weet het, 20% bijtelling en evt prijs) maar verder een super auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Op die onderste foto ziet die V40 er nogal misvormd uit. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Tc-Chub schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:51:
Stiekem jammer van de motor (ik weet het, 20% bijtelling en evt prijs) maar verder een super auto.
Jup, heb een leasebudget van 718 inclusief brandstof, zit met deze config op 670,37. Krijg dus 47,63 op de eigen bijdrage terug. Maar vanaf 01-01-2014 wordt er houderschapsbelasting van 86 euro in rekening gebracht en icm met de extra afdracht aan loonheffing van 260 euro kom je toch al gauw uit op een krappe €300 die je voor lief moet nemen, dus ben toen maar gestopt met het aanvinken van opties :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Mooi man, een zwarte R-Design! Succes met wachten ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Reinier op 06-12-2012 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
Een verse APK is zeker te regelen! Overigens doet de stoelverwarming het bij bijna geen enkele 850 meer omdat de verwarmingspads allemaal doorbranden, ik ben teminste eerlijk :P

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Jep, 850's waar de stoelverwarming het doet is erg zeldzaam. Idem voor de airco bij dat budget. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik ga vandaag of morgen eerst even kijken bij een 850 sedan. Mocht dat niks worden, neem ik contact op, en kunnen we kijken of we het eens kunnen worden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Linkie? :P Bedenk trouwens wel dat 850 Estates aanzienlijk makkelijker te verkopen zijn. :P M'n broer was blij dat 'ie zijn 850 T-5 sedan na 4 maanden in de verkoop te hebben gestaan kwijt kon aan een handelaar. En dan te bedenken dat die auto in perfecte staat van onderhoud verkeerde en ook erg netjes was. :/ In al die tijd slechts 3 reacties en 1 kijker gehad. :/ Maar dat is kennelijk een probleem die je altijd met Volvo sedans hebt: stationwagons ben je zo kwijt maar een sedan duurt even (geldt ook voor de oldtimers: een 245 was je vóór het nieuws over de MRB zo kwijt).

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wil bij deze gaan kijken. Zit alleen nog op foto's van de voorstoelen te wachten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53
De actieradius wordt wel wat vaag berekent bij mijn auto:
Bij vertrek kon ik nog 540km rijden, bij aankomst en 60km verder stond de actieradius op 640.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Geheime wapen van Volvo, auto die brandstof aanmaakt. :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
-tom-562 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:43:
Ik zie in je advertentie dat je het er een ander knipperlichtrelais heb in zitten. Is dat puur en alleen het relais? Dat wil ik namelijk ook wel hebben. Ik weet dat ze voor de 740/940 ook dat ruitenwisserinterval relais vervangen voor zo'n programmeerbaar ding van VW. Mss dat zo'n knipperlichtrelais dan ook past
Ik had over je vraag heengelezen, dus vandaar de wat late reactie :+
Het ruitenwisser relais is 1op1 over te zetten, de komfortblinker van VW komt als een los relais naast het huidige knipperlichtrelais. Je moet hem dus in de kabelboom splicen.
Mocht de verkoop van de auto niet lukken ga ik hem slopen en kun je beide relais wel van me overnemen :)

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

rinkel schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:58:
De actieradius wordt wel wat vaag berekent bij mijn auto:
Bij vertrek kon ik nog 540km rijden, bij aankomst en 60km verder stond de actieradius op 640.
Doet de mijne ook wel eens, hij berekend het met de hoeveelheid brandstof in de tank/ gemiddeld verbruik van laatste X km. Als je eerst veel stadsverkeer heb gedaan en daarna constant 80 blijf rijden gaat verbruik dusdanig omlaag dat de berekening uitkomt op een hoger verwacht bereik dan bij vertrek..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Zweedse auto in z'n element...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pNEsT3ebKF8vnOtoAv1rmmJb/full.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

NoFearCreations schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:58:
Wil bij deze gaan kijken. Zit alleen nog op foto's van de voorstoelen te wachten.
Hmm het eerste type.... Hoewel ik ze wel heel leuk vind kan je beter voor de Alter2 gaan. Het eerste type heeft namelijk een aantal "bugs" die Volvo er na 1 jaar meteen uitgehaald heeft. Waaronder:
- distributieriem die te dun blijkt te zijn (probleem kwam ook voor bij de 960 van 1991 en 1992 en daar klapten ze zelfs, bij de 850 gelukkig niet) en de vervangingsinterval van de distributieriem is 20k lager dan die van augustus 1993 en later.
- 4-gaats ipv 5-gaats. Met nogal hard rijden kwam Volvo erachter dat 4-gaats toch niet sterk genoeg is (op Zandvoort gaan genoeg verhalen rond over 92'er 850's die bij de Vrij Rijden-sessies wielen verloren omdat de bouten afbraken). Komt met normaal rijden natuurlijk nooit voor. :P Maar een ander nadeel is dat je er haast geen enkele velg voor kan vinden, want 4x108 met ET43 komt nauwelijks tot haast nooit voor. ;(
- Electronica is ietwat gevoeliger dan de latere series, waaronder: contactslot, centrale portiervergrendeling en nog wat klein grut.

Oftewel: ik zou er eerlijk gezegd niet snel aan beginnen. Tenzij 'ie aantoonbaar goed onderhouden is, maar dan zit je nog steeds met de dunnere distributieriem en de velgen die je niet leuk kan upgraden (tenzij je dat niet van plan bent). :P En waarom hebben ze er een modernere achterkant op gezet? :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:17

Youk

Volvo For Life

NoFearCreations schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:58:
Ziet er op het eerste zicht ook zeker een mooie wagen uit. Paar puntjes (hoeft niet slecht te zijn hoor), de achterlichten zijn vervangen. Dit is een alter 1 model waar de achterlichten van een alter 2 in zitten (wordt veel gedaan om van de orange knippers vanaf te zijn, heb zelf voor mijn alter 1,5 een set alter 2 lichten klaar liggen, maar de alter 1's staan er nog op). Ook de spoiler op de achterklep is niet de originele uit die periode. Waarschijnlijk dus gewoon achteraf erop geplaatst. En als je ooit van plan bent om andere velgen te plaatsen kan dat wel een moeilijkere zoektocht worden. De alter 1 had namelijk 4-gaats velgen en de alter 2 5-gaats. In de alter 2 versie zijn veel meer verschillende modellen van velgen uitgebracht en dus ook meer 2-dehands te vinden. 't Is maar dat je het weet.

Edit: @BW: moet je mij nu weer voor zijn :( :+

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Uiteraard! :+

Volvotips.com

Pagina: 1 ... 8 ... 92 Laatste