page404 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:29:
[...]
Nog even terug komen op mijn ervaring met de audio. Ik heb wat met de instellingen gespeeld en, nog belangrijker, me gerealiseerd dat ook speakers vaak moeten inspelen.
Na enige uren spelen klinken ze al een stuk beter, wat minder mat en dof. De middentonen mogen nog wel iets beter, maar ik verwacht dat die ook nog wel loskomen de komende tijd.
De bediening van audio is nog steeds.... wennen. Zeker via bluetooth erg beperkt.
Ik vind het anders behoorlijk goed klinken eigenlijk. Maar mn vorige auto had een veel slechtere audio.
Wat bedoel je precies met die beperkte bluetooth? Ik vind dat juist wel goed; mn telefoonboek ging over, telefoongesprekken klinken perfect, audio streamen gaat super. Je kunt dan alleen niet meer je playlist bedienen, dat moet dan via de telefoon, maar dat vind ik eigenlijk wel prettig, die staat in de houder en is sneller te bedienen dan sensus.
Verder vind ik de bediening redelijk logisch, behalve dat als je een nummer afspeelt via usb, de exit knop niet terug gaat naar de lijst, maar je eerst even moet scrollen. Daar vergis ik me steeds in, erg onhandig.
Wat ik wel vind is dat sensus vrij traag is. Maar t gaat net.
Dit is overigens in de v60