die 5 cylinder tromgeroffels zijn zo ontzettend mooi. Voor mij is dat echt een fanfare, en vaak de reden om ff in zijn 3 het gas in te trappen; dan zijn ze het mooist vind ik; tegendruk/opbouw druk voor de turbo het grootst en de trekkracht het langst.
Ik vind die D4 in dat filmpje maar langzaam eigenlijk; als je ziet hoe lang het duurt voordat ie van 80-100 km/u kruipt, zie je echt dat er wat koppel cq vermogen mist.
Binnenkort met mijn huisgenootje mijn D5 chippen naar 200 PK denk ik maar eens; die kerel stond o.a. aan de wieg van het chippen van auto's in NL en heeft al zijn benodigde uitleesapparatuur meegenomen

.
Zo'n T5R moet er echt ooit komen, maar dat is 'als ik later groot ben'...............zo'n S60R of een V70R met een bescheidde bodykit zoals deze:

Daar kan naar mijn mening geen enkele sedan tegenop; ook geem M3/M5 of AMG'tjes. Wellicht wel in power/snelheid, maar qua uiterlijk precies de balans tussen sportief, gematigd, volwassen en geen jambek wagen........
Vandaag mijn droplinks aan de achterkant vervangen; al weken zitten zoeken waar het 'clunken' vandaan kwam en al de veren eronder uitgehad; de schokdempers en zijn zetels maar die waren allemaal OK; daarna de spanning van de x-bar eraf gehaald en toen bleek een van de droplinks helemaal uitgehold te zijn. Was water ingekomen en die heeft een speling van 3mm.......ff vervangen en hlij ligt weer mooi op de weg!
Volgende week de draagarm rubbers vervangen en de zetels voor de voorste schokdempers. Dan is ie weer het baasje!
[
Voor 18% gewijzigd door
Seesar op 10-06-2014 23:34
]