Ik woon in Aberdeen, Schotland, vandaar de sneeuw op de achtergrond van de foto.
Maar meer regen en fulltime grijze overcast hier moet ik zeggen
T60P Widescreen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik woon in Aberdeen, Schotland, vandaar de sneeuw op de achtergrond van de foto.
T60P Widescreen
Ik vind shooting brake een vage term. En als je het opzoekt, kom je ook geen eenduidige definitie tegen. Is het niet gewoon een term die ze aan iets geven om het bijzonder te laten lijken? Zoals met 10.000 varianten van jazz of metal? Die 1800 is gewoon een station met 3 deuren. Maar er zijn ook coupés en 5-deur stations die ze shooting brake noemen...zeg het maar.Youk schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:27:
[...]
Hun achterkant was er inderdaad op geïnspireerd, maar het waren maar hatchbacks. Dit ziet er terug een volwaardige shooting-brake uit met langere achterkant.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
ik zit 522 mijl zuidelijkerSeesar schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:57:
[...]
Maar meer regen en fulltime grijze overcast hier moet ik zeggen, jij?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
En daar reden de jagers mee.Bart-Willem schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:06:
Brake slaat niet op break, maar op wat een brake van oorsprong is: een koets.
Goeie zoektocht geweest zo te lezen, klinkt als een net en compleet exemplaar!Seesar schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:36:
Zo eindelijk tijd een (gare) foto van mijn eindelijk, vulva te kunnen posten.
Al mijn hele leven lang een volvo gewild (opgegroeid met) en nu eindelijk de tijd en stabiliteit gevonden om er eentje op de kop te tikken.
Voor appel en ei gekocht (in UK dan) met een aantal punten die nog moesten gebeuren, die ik eindelijk heb kunnen vervangen (in de troosteloze regen in de UK) zoals distributieriem, voorpoot rubbers en rempedaal sensoren zodat mijn ABS lampies en cruisecontrol weer werkt.
Ook zo'n gromaudio module ingebouwd, thx voor de tip in dit topic. Werkt uitstekend!
Specs:
-2002, 91k mijl, is ongeveer 145k km.
-D5 (heerlijk in UK betaal je zelfde belasting voor diesel als benzine; namelijk 200 pond per jaar)
-Premium Dolby Surround sound, wat een systeem is dat zeg....ik had geld apart gelegt voor zelf een versterker aanleggen, maar dat kan ik zelf niet beter.
-open dak/sunroof.............was echt een verrassing. Dat vind ik fantastich en onverwacht 1 gevonden met zo'n dak
-leren bekleding
Echt een hele fijne auto, mijn pa heeft een D5 voor 7 jaar, en ik heb die altijd willen overkopen, maar nu hebben we er samen 1! Echt een super comfortabele en betrouwbare wagen. Ooit zullen de injectors aan de beurt zijn, maar die ga ik met plezier vervangen. Ik hoop dat ik deze nog 5 jaar minimaal rij, zeker als je ziet dat ik 1:18 rijd met toch een redelijk zware voet.
Enige wat ik mis is een trekhaak.
Ik heb heel lang gezocht en ongeveer 15 auto's gezien, meeste kampten met roest (vooral de V/S40 lijn) omdat hier heel zwaar gestrooid wordt. Alle S60 waren wel nog goed (beter zinkproces denk ik), maar vele afgeracht, oud of gewoon gaar.
Deze is bijna als nieuw afgezien van de gebruikerssporen (krasjes, en helaas wel redelijk beschadigde velgen, maar goed, dat boeit me niet echt).
Onverwacht kwam deze op mijn pad toen ik wou gaan opgeven, omdat ik binnen 3 weken een nieuwe auto gevonden moest hebben dus ik was aangenaam verrast!
En nu het plaatje, want text is maar saai:
[afbeelding]
Gefeliciteerd en veel veilige km's hiermee!boaty schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:40:
Hierbij een crappie telefoonfoto van mijn nieuwe aanwinst.
[afbeelding]
Een S40 2.4 Momentum Navigatie editie. Compleet met leren stuur en versnellingspook.
Hiervoor mocht ik me de gelukkige bezitter van een Peugeot 206 GTI noemen, maar qua comfort en opties is dit toch wel een hele verbetering.
Nu binnenkort de distributieriem laten vervangen en een beurt geven want die heeft hij nog niet gehad.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Blijf het zelf toch 1 van de mooiere Volvo modellen vinden. Daarnaast ook nog 1 van de mooiste motoren... De 2.4 5-cilinder!boaty schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:40:
Hierbij een crappie telefoonfoto van mijn nieuwe aanwinst.
[afbeelding]
Een S40 2.4 Momentum Navigatie editie. Compleet met leren stuur en versnellingspook.
Hiervoor mocht ik me de gelukkige bezitter van een Peugeot 206 GTI noemen, maar qua comfort en opties is dit toch wel een hele verbetering.
Nu binnenkort de distributieriem laten vervangen en een beurt geven want die heeft hij nog niet gehad.
True that! Ik geniet ook nog dagelijks van die fijne 5pitter in mijn C70. Heerlijke bak!fredkroket schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:12:
[...]
Blijf het zelf toch 1 van de mooiere Volvo modellen vinden. Daarnaast ook nog 1 van de mooiste motoren... De 2.4 5-cilinder!
¯\_(ツ)_/¯
Mijn broer had ook een kapotte waterpomp na 20K, vond het ook erg slordig.beschuitfluiter schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:16:
Zo de eerste 20k beurt zit er ook weer op; waterpomp stuk en na de beurt maakt een ventilator rechtsvoor ineens meer herrie dan voorheen. Kan weer terug dus.
Maar vond het wel apart dat de waterpomp t na 20k al begeven had, maar goed. Kan gebeuren natuurlijk.
Voor de rest dik tevreden met mijn V40 D2 R-design, al blijven de stoelen slechter dan de C30.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
[ Voor 20% gewijzigd door knakworst op 25-02-2014 10:41 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Eigenlijk belachelijk dat de overheid die auto's zo belachelijk veel voordeel/subsidie geeft. Een gemiddeld verbruik van 1:14, kom op... Als ik echt wil kan ik met mijn S80 ook de 1:12 halen (ik zit nu op 1:11), en dan hebben we het over een auto van 1600 kg, met een 2.5 liter turbo achter een conventionele automaat van 10 jaar oud.knakworst schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:49:
Waar Toyota al vroeg brood zag in een laag verbruik komen andere fabrikanten in allereil ook met alternatieven op de proppen. Dat leidt soms tot goede producten die weliswaar niet zuinig zijn (daar durf ik de V60 D6 bij te scharen), maar soms ook tot echt aandoenlijke producten. Lees dit maar eens:
http://www.autoweek.nl/autotest/2671/volkswagen-jetta-hybrid
En wel lezen tot de laatste comment.
Vaak bu'j te bang!
Ze moeten dan ook vertellen dat deze nieuwe V40 D4 begrensd is op 190 km/h... Dat zal wel nodig zijn omdat de eco-bandjes die ze eronder plaatsen niet harder mogen. Ergens moet je concessies doen om de lage CO2 uitstoot te kunnen realiseren. Verder natuurlijk wel een mooie prestatie van Volvo om zo'n 14% leasebak met deze specs te kunnen makenknakworst schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:36:
190 PK en in 7,4 seconden naar de 100 in 14% wagen is wel een topprestatie. De D2 zie je al bij massa's op de weg, nu met deze zal het wel helemaal een gekte worden. Nou zie ik dit wel liever op de weg dan de gemiddelde golf of megane.
Dat vind ik dan weer niet zo heel erg gelukkig, al moet je het idd wel in de kleine lettertjes zoeken..C00KW4US schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:50:
[...]
Ze moeten dan ook vertellen dat deze nieuwe V40 D4 begrensd is op 190 km/h...
205/55 R16 H - uit diezelfde brochure (en H is tot 210 km/h), of je moet die 190 km/h gewoon ergens hebben gelezen natuurlijk.C00KW4US schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:50:
[...]
Ze moeten dan ook vertellen dat deze nieuwe V40 D4 begrensd is op 190 km/h... Dat zal wel nodig zijn omdat de eco-bandjes die ze eronder plaatsen niet harder mogen. Ergens moet je concessies doen om de lage CO2 uitstoot te kunnen realiseren. Verder natuurlijk wel een mooie prestatie van Volvo om zo'n 14% leasebak met deze specs te kunnen maken
[ Voor 4% gewijzigd door fredkroket op 25-02-2014 12:08 ]
Wanneer rij jij harder dan 190 dan?Flatlinernl schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:01:
Dat vind ik dan weer niet zo heel erg gelukkig, al moet je het idd wel in de kleine lettertjes zoeken..
Met mijn C30 1 keer gereden om te kijken hoe hard hij gaat, en of dat een beetje lekker klinkt/rijd. Voor de rest rij ik het nooit. 140 vind ik al hard zat.
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
De Prius is waarschijnlijk net als de Lexus CT200H begrensd op 180 omdat dat de snelheid is die je met enkel de verbrandingsmotor kan halen. Met een vol accupakket zit je redelijk rap op de 180 en daar houdt het feest dan ook vrij abrupt opMx. Alba schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:05:
Exact, dus wat maakt die begrenzing op 190 uit? De Prius die ik voorheen had was begrensd op 180. Welgeteld in de 4 jaar dat ik erin heb rondgereden één keer die begrenzing opgezocht, gewoon om te zien wat hij dan doet: hij trekt lekker door naar de 180 en dan is het afgelopen. Woehoe. Nuttig? Nee. Nodig? Nee. Begrenzing op 150 zou ik ook tevreden mee zijn geweest. Het is dat het voor de verkeersveiligheid nog geen deuk in een pakje boter zou slaan, maar als alle straatauto's begrensd zouden zijn op 150 zou ik dat een goed idee vinden.
Ik woon zelf zuidelijk bij de A59 (langs Fijnaart) en A29. Het hangt van de periode en de auto af, maar geregeld laat ik daar de naald het eind van de wijzerplaat aanrakenMx. Alba schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:05:
Exact, dus wat maakt die begrenzing op 190 uit?
[ Voor 7% gewijzigd door fredkroket op 25-02-2014 13:18 ]
Het staat gewoon in de specsheet/prijslijst, daar heb ik het gelezen.fredkroket schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:03:
205/55 R16 H - uit diezelfde brochure (en H is tot 210 km/h), of je moet die 190 km/h gewoon ergens hebben gelezen natuurlijk.
fredkroket schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:17:
Ik woon zelf zuidelijk bij de A59 (langs Fijnaart) en A29. Het hangt van de periode en de auto af, maar geregeld laat ik daar de naald het eind van de wijzerplaat aanraken.
Dus van mij mag die begrenzing er best af. Gewoon omdat het leuk is, heeft verder inderdaad geen nut.
In Duitsland wil ik nog wel eens 160-170 rijden (vlakke stukken) maar 190 vind ik al best engitsalwaysme schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:49:
Met mijn C30 1 keer gereden om te kijken hoe hard hij gaat, en of dat een beetje lekker klinkt/rijd. Voor de rest rij ik het nooit. 140 vind ik al hard zat.
https://niels.nu
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Waarschijnlijk om de eerder genoemde Eco banden die maar gecertificeerd zijn tot bepaalde snelheid (ja banden hebben een Vmax rating)..Abbadon schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:27:
Die snap ik ook niet helemaal, misschien iets met overbenging? Ik zou het waardeloos vinden met zo'n stevige dieselmotor rijden en dan op 190 begrensd te worden, want ik rij regelmatig 190+. Maar als dat de prijs is voor 14% bijtelling mag je eigenlijk helemaal niet zeuren
Die begrenzing maakt mij niet uit, ik zou zo ruilen met m'n V40 D2 die toch maar 180 kan (bergaf en wind meeC00KW4US schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:50:
[...]
Ze moeten dan ook vertellen dat deze nieuwe V40 D4 begrensd is op 190 km/h... Dat zal wel nodig zijn omdat de eco-bandjes die ze eronder plaatsen niet harder mogen. Ergens moet je concessies doen om de lage CO2 uitstoot te kunnen realiseren. Verder natuurlijk wel een mooie prestatie van Volvo om zo'n 14% leasebak met deze specs te kunnen maken
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Verwijderd
Kies met uw hoofd, maar ook met uw hart. De Volvo V40 is de unieke combinatie van veel pk's en een lage bijtelling.
Zo rijdt u de V40 D4 al vanaf € 133 per maand*. Door deze nieuwe D4 Drive-E dieselmotor geniet u van maar liefst 140 kW (190 pk) en een acceleratie van 0 tot 100 in 7,4 seconden! Daarnaast beschikt de V40 D4 over maar liefst 400 Nm koppel vanaf 1.750 toeren per minuut. De Volvo V40 is de énige auto in zijn klasse waarin u van dit alles kunt profiteren.
"Mekker, blaat"
Heb jij de afgelopen 40 post al gelezenVerwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:47:
De V40 is weer van de partij met 14% bijtelling
http://www.autoweek.nl/ni...lvo-v40-d4-met-14-procent
http://www.volvocars.com/...t14procentbijtelling.aspx
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door Stampertje op 25-02-2014 19:56 ]
Living the American Dream
Move along people. Nothing to see here.
Verwijderd
Super combo, ik had op zoiets gehoopt maar uiteindelijk geen geduld om hierop te wachten. Heb net mijn V40 D2 (gechipped) twee maandjes, snik snik. Tweedehands zullen de D2'tjes nu wel een enorme klap krijgen, maar goed de vooruitgang is wel fantastisch met de 190pk.djidee schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:51:
Haha, mooi die begrenzing op 190... Dan rij ik ze uiteindelijk met mijn D2 ze er toch uit (die houdt in bij 199 namelijk)..... Duurt wel even voor ik weer bij ben, maar toch
Maar wow, dat blok in de V40 is dus een ijzersterke combi. Jammer dat de non business zoveel 'duurder' is, al was mijn D2 Momentum (nog uit de 20% tijd) ook 34mille op de offerte.... Daar heb je nu een full opties D4 voor, of een D4 non business en dan ben je ook redelijk op weg om die fijne nieuwe 8bak automaat erbij in te leggen
Niet, en daarom zeg ik dus ook dat ik het niet zo erg vind.
Ach, uiteindelijk gebruik ik die PK's alleen om sjiek weg te scheuren bij de verkeerslichtenC00KW4US schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:23:
Dat je maximaal 190 km/h kan rijden vind ik het probleem niet. Het is imho raar om een dikke diesel te hebben met 190pk, 400Nm, twee turbo's en vervolgens de snelheid gaat begrenzen op 190 km/h.
Verwijderd
Heb het de afgelopen 2/3 weken erg druk gehad, ik denk dat ik vanmiddag maar eens ga teruglezenStampertje schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:51:
[...]
Heb jij de afgelopen 40 post al gelezen
Of het kies je lease auto topic, gaat ook hard sinds dit nieuws.
Overigens zal ik binnenkort eens wat foto's maken van mijn V60 D6 PIH. nu 10 dagen in bezit en morgen tikt die de 2000 km aan. Rijdt heerlijk kan ik wel verklappen.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
knakworst schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:14:
Hier 6.500 km met de D6 en 5 keer getankt. Gemiddeld 3,8 liter per 100 km. Wel heel veel pluggen
Mooi om te lezen dat die bijtellingskwestie niet helemaal een wassen neus is.evol schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:18:
Hier 12.500 km met de D6 en wat vaker getanktGemiddeld 4,6 liter per 100 km. Veel pluggen, maar lange snelwegritten doen het effect wat te niet.
Dat nooit inpluggen van plug-in hybrids willen ze ook iets aan gaan doen, de leasemaatschappijen dan.Mx. Alba schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:02:
Maar het valt of staat bij hoe je de auto gebruikt. Iemand die zijn V60 D6 nooit plugt en een zware rechtervoet heeft, krijgt het zelfde fiscale voordeel als iemand die rustig aan doet en zo veel mogelijk elektrisch rijdt...
Ja maar dan krijg je nog een extra belastingvoordeel omdat je zo'n zuinige auto hebt - waarna je er zo lomp mee omgaat dat je zo onzuinig rijdt als een Hummer...Hydra schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:04:
Dat nooit inpluggen van plug-in hybrids willen ze ook iets aan gaan doen, de leasemaatschappijen dan.
Daarnaast: een zware rechtervoet wordt al tijden gewoon belast: we betalen nogal wat belastingen op brandstof.
Dat gaat je niet lukken. Zelfs met een 'zware' voet is een zuinige auto gewoon zuiniger. Iemand die dat belastingvoordeel niet zou hebben zou in een hummer nog VEEL meer brandstof verstoken.Mx. Alba schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:09:
Ja maar dan krijg je nog een extra belastingvoordeel omdat je zo'n zuinige auto hebt - waarna je er zo lomp mee omgaat dat je zo onzuinig rijdt als een Hummer...
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Ja, aan de hoeveelheid CO2. Waar denk je dat die C in CO2 vandaan komt?ralpje schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:25:
Waar komt toch die suggestie vandaag dat die bijtellingscategorie te maken heeft verbruik? De bijtelling wordt bepaald aan de hand van de uitstoot.
Heb je de reeële verbruiken gezien van die nieuwe Mitsubishi Outlander I-MIEV gezien? Als je die niet gebruikt als plug-in hybride loopt zo'n ding rond de 1:10 ofzoHydra schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:17:
[...]
Dat gaat je niet lukken. Zelfs met een 'zware' voet is een zuinige auto gewoon zuiniger. Iemand die dat belastingvoordeel niet zou hebben zou in een hummer nog VEEL meer brandstof verstoken.
Daarbij komt ook nog eens dat je de meeste brandstof verstookt op de snelweg. En daar is grootste kostenpost gewoon de rol/windweerstand. Een minder zware voet heeft minder effect dan wat minder hard gaan rijden.
Vaak bu'j te bang!
Ach, net als de PHEV waarmee Mitsubishi vervolgens adverteert met 1,9 l/l00km aan brandstofverbruik.-tom-562 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:48:
[...]
Heb je de reeële verbruiken gezien van die nieuwe Mitsubishi Outlander I-MIEV gezien? Als je die niet gebruikt als plug-in hybride loopt zo'n ding rond de 1:10 ofzo
Vaak bu'j te bang!
[ Voor 27% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 26-02-2014 18:28 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
2002 S60, zal straks ff checken welke kant het was..-tom-562 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:14:
Welk bouwjaar heb je, en van welke zijde is 'ie? Kan wel ff het artikelnummer opzoeken, kan je ook makkelijk op ebay zoeken
T60P Widescreen
[ Voor 11% gewijzigd door MisteRMeesteR op 26-02-2014 23:12 ]
www.google.nl
[ Voor 3% gewijzigd door jadjong op 26-02-2014 22:35 ]
AA86 niet nee, maar het kenteken uit dit filmpje wel:jadjong schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:34:
De auto, en daardoor ook het kenteken, is niet van Willem. Zijn kenteken kan je niet natrekken....
[ Voor 6% gewijzigd door MisteRMeesteR op 26-02-2014 23:13 ]
www.google.nl
Kan hem geen ongelijk geven. Sinds Volvo Cars is overgenomen is door Geely het politiek gezien net iets verantwoorder om een echte Europaan te rijden ipv het geld en de evt kennis over staatsgeheimen naar de Chinezen te laten gaan. Dikke kans dat de AIVD het risico niet eens wilde nemen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
[ Voor 8% gewijzigd door jadjong op 26-02-2014 23:22 ]
"Mekker, blaat"
"Mekker, blaat"
Wat moet je dan, een zure man van 50 in een spencer er neer zettenJoostk schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:35:
Een 4 zitter?
Beetje jammer dat Volvo met de nieuwe reclames zich helemaal in wil zetten als jong, hipster merk.
Tja, als het aan de 'echte' Volvomannen had gelegen, reden er nu nog modellen ala 940/850 ronddjidee schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 07:06:
^^
Dat is toch niet anders als bij de andere conceptcars?
Denk dat straks de nieuwe modellen wel wat minder 'excentriek' zijn vormgegeven....
Al hoor ik soms echte 'Volvomannen' al klagen over de exotische nieuwe V40.... Al die lijnen...
[ Voor 42% gewijzigd door -tom-562 op 27-02-2014 08:19 ]
Vaak bu'j te bang!
[ Voor 109% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 27-02-2014 09:51 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 76% gewijzigd door Blik1984 op 27-02-2014 14:16 ]
P1800ES bestaat niet.Youk schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:07:
Nee hoor P1800ES, er hangt zelfs een "concept ES" badge achterop!
[ Voor 11% gewijzigd door Mx. Alba op 27-02-2014 14:21 ]
---RAWE CEEK!!!---
Je hebt gelijk, het is zonder P, is een slechte gewoonte waar ik niet vanaf geraak.Mx. Alba schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:20:
[...]
P1800ES bestaat niet.
Eerst was er de P1800, daarna de 1800E, daarna de 1800ES. Zonder P.
En de 480ES, die was inderdaad ook gebaseerd op de 1800ES, Touchdomex!
Dat viel me ook op, heel apart.Youk schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:07:
Nee hoor P1800ES, er hangt zelfs een "concept ES" badge achterop!
[ Voor 5% gewijzigd door Bart-Willem op 27-02-2014 15:02 ]
[ Voor 98% gewijzigd door DopdeDouwer op 27-02-2014 15:06 ]
"Mekker, blaat"
Ooh dat vind ik echt he-le-maal geweldig! Ik hoop echt dit dat gauw toekomst wordt, het moet toch allang mogelijk zijn om zoiets geniaals te bouwen. Volvo loopt qua navigatie en bediening wel achter op haar duitse concurrenten. Met zoiets zou dat in 1 slag vergeten zijn.
* ToolkiT wants!djidee schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:33:
En daar is de derde en laatste concept richting het SPA platform....
En mijn hemel![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron en meer plaatjes/filmpje:
http://www.autoweek.nl/ni...s-volvo-concept-estate-al
http://jalopnik.com/the-v...ly-gorgeous-sh-1531777678
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verbruik, wegenbelasting & onderhoudskosten. Daardoor niet populair waardoor de vraagprijs zakt. Voor hetzelfde geld koop je een jongere japanner die jaarlijks de helft kost.Jazzper schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:32:
Gents, ik ben op zoek naar een volgende auto. Enigszins zakelijk ogend, niet onsportief, handbak, benzine en zwart, lm-velgen en trekhaak een pre. Kom je snel uit op bakken van 2000-2004, rond de 2 ton op de teller. Shortlist is momenteel S60, V70 classic, Saab 9-3 SS, Saab 9-3 OG, Lexus IS200 en evt X-type
Maar die S60, die ik ken ik niet zo goed (nooit in verdiept). Een wagen als hieronder. Wat is de catch? Komt als koopje over. Enlighten me!
http://link.marktplaats.nl/m783051375
Ik heb ook naar een paar S60's gekeken, allemaal rond die prijsklasse. Ik denk dat de grap is dat dit niet echt heel erg gewilde auto's zijn voor privégebruik. Het zijn meer executive bakken en het zijn doorgaans ook zakelijk gereden auto's (ex-lease). Maar in principe hoeft er niets mis mee te zijn denk ik. Alleen zijn het geen eco-mobielen, dus dat zal de hoofdreden zijn dat het geen populaire gezinsbak is.Jazzper schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:32:
Maar die S60, die ik ken ik niet zo goed (nooit in verdiept). Een wagen als hieronder. Wat is de catch? Komt als koopje over. Enlighten me!
http://link.marktplaats.nl/m783051375
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq