Zo eindelijk tijd een (gare) foto van mijn eindelijk, vulva te kunnen posten.
Al mijn hele leven lang een volvo gewild (opgegroeid met) en nu eindelijk de tijd en stabiliteit gevonden om er eentje op de kop te tikken.
Voor appel en ei gekocht (in UK dan) met een aantal punten die nog moesten gebeuren, die ik eindelijk heb kunnen vervangen (in de troosteloze regen in de UK) zoals distributieriem, voorpoot rubbers en rempedaal sensoren zodat mijn ABS lampies en cruisecontrol weer werkt.
Ook zo'n gromaudio module ingebouwd, thx voor de tip in dit topic. Werkt uitstekend!
Specs:
-2002, 91k mijl, is ongeveer 145k km.
-D5 (heerlijk in UK betaal je zelfde belasting voor diesel als benzine; namelijk 200 pond per jaar

)
-Premium Dolby Surround sound, wat een systeem is dat zeg....ik had geld apart gelegt voor zelf een versterker aanleggen, maar dat kan ik zelf niet beter.
-open dak/sunroof.............was echt een verrassing. Dat vind ik fantastich en onverwacht 1 gevonden met zo'n dak
-leren bekleding
Echt een hele fijne auto, mijn pa heeft een D5 voor 7 jaar, en ik heb die altijd willen overkopen, maar nu hebben we er samen 1! Echt een super comfortabele en betrouwbare wagen. Ooit zullen de injectors aan de beurt zijn, maar die ga ik met plezier vervangen. Ik hoop dat ik deze nog 5 jaar minimaal rij, zeker als je ziet dat ik 1:18 rijd met toch een redelijk zware voet.
Enige wat ik mis is een trekhaak.
Ik heb heel lang gezocht en ongeveer 15 auto's gezien, meeste kampten met roest (vooral de V/S40 lijn) omdat hier heel zwaar gestrooid wordt. Alle S60 waren wel nog goed (beter zinkproces denk ik), maar vele afgeracht, oud of gewoon gaar.
Deze is bijna als nieuw afgezien van de gebruikerssporen (krasjes, en helaas wel redelijk beschadigde velgen, maar goed, dat boeit me niet echt).
Onverwacht kwam deze op mijn pad toen ik wou gaan opgeven, omdat ik binnen 3 weken een nieuwe auto gevonden moest hebben dus ik was aangenaam verrast!
En nu het plaatje, want text is maar saai:
[
Voor 18% gewijzigd door
Seesar op 19-02-2014 21:50
]