Kak! Verkoopt die floeperd die 850 nota bene aan de APK keurmeneer...
Terwijl ik had toegezegd dat ik 'm wilde hebben na een keuring bij mijn garage. Ik moest juist op HEM wachten want hij wilde zo nodig eerst de APK hebben voor ie 'm verkocht. Nu de keurmeester 'm nog een keer gezien heeft (hij zal wel geweten hebben dat ie te koop stond en er over na hebben kunnen denken) deed ie een bod op de auto. Apart dat ie mij dan niet effe belt, dat er iemand met geld in z'n handen staat.
Maar ik denk wel dat ik het snap. Hij zei al voorzichtig in zijn berichtje dat er wel wat puntjes waren (geen APK afkeur, want hij is goedgekeurd) die wel te verwachten waren bij een auto van die leeftijd. Hij zal wel bang zijn geweest dat mijn monteur zou waarschuwen voor reparaties binnen afzienbare tijd en dat dat de prijs zou drukken.
En ik zei precies dat nog tegen 'm: jullie handige sleutelaars vinden bepaalde zaken geen probleem omdat je het zelf met een weekendje knutselen op kunt lossen. Maar ik moet naar de garage. En daarom wilde ik ook mijn eigen monteur laten kijken. Maar ja, laat 'm dat dan eerlijk zeggen en niet laf dat ding achter mij om aan iemand anders verkopen. Dan had ik er geen 2 weken wachten aan verspild.
Goed, misschien een teken van boven

Dergelijke oude auto's zijn misschien toch niets voor mij. Ik richt mijn pijlen maar weer op waar ik in eerste instantie naar keek: een leuke S60 of C70. Die zijn er zat, soms zelfs nog uit deze eeuw met alles erop en eraan. Ook leuk rijden. Zo'n classic lijkt me op zich wel leuk, maar is misschien meer iets voor een thuisknutselaar of iemand die graag de lokale garage te vriend houdt...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.