Dat is ook wel zo. Hiet is niet dat ik me druk maak om wat anderen denken, maar voor mezelf vind ik het ergens een beetje over the top. Aan de andere kant is het bedrag dat ik uitgeef hetzelfde, alleen hoe nieuwer de auto, hoe kleiner ie wordt...

Het erge is dat ik nu al een week ofzo naar verschillende auto's aan het kijken ben en het gros staat bij een dealer die 'm waarschijnlijk ingeruild heeft. En dan moet je op de vaak summiere info afgaan of hele slechte foto's. Die probeer ik dan ook over te slaan. Aan de staat van de auto kun je eea aflezen, maar onderhoudshistorie zegt ook heel veel. Wat dat betreft is na een paar dagen kijken die ene
850 nog steeds erg aantrekkelijk. Want ik heb liever een oude auto waar het onderhoud tot in detail gedocumenteerd is en de dure zaken recentelijk zijn vervangen, dan een van 5 jaar oud waar ik alleen maar stempeljtes in het boekje van heb. En die misschien een hogere km stand heeft.
Ik moet er nog eens goed over nadenken.
De leukies die ik de afgelopen dagen heb gezien:
* Een gouden
C70
* Een brandweerwagen
V70
* Jammer van de gore bekleding
V70 AWD aut
En nog wat spul dat hier tussenin zweeft, zoals een oerdegelijke
S40 die er keurig uitziet. Maar ja...als je dan naar zo'n gouden C70 hebt gekeken... Ik zie me er in februari al het parkeerterrein van mijn nieuwe werkgever mee oprijden. Ik heb meteen een naam: 'The Golden Boy'

Dit is toch de ultieme pimpmobiel? Ik denk dat mijn moeder er niet in durft te stappen...
Ik zou dan ook dit soort kettingen moeten gaan dragen:
[
Voor 7% gewijzigd door
mphilipp op 31-12-2013 03:08
]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.