Osram maakt goed spul. Na alles van Philips geprobeerd te hebben dat steeds na 6 maand stuk was (zelfs de extra life time dingen die een minder aangenaam licht gaven waren even snel stuk) heb ik nu al bijna een jaar Osram erin zitten en die blijven het goed doen!
Even over wat nieuwe Volvo's: heeft iemand al kunnen testrijden met zo'n 4 cil diesel van de laatste generatie? Ik kreeg onlangs een uitnodiging in de bus om "de nieuwe S60 te gaan ontdekken met 181pk 2 liter en 99g CO2". Helaas blijf ik het voorlopig te druk hebben met de verbouwing aan m'n huis en moest dus passen.
In de verbouwing doet de XC60 het trouwens erg goed als muilezel. Onlangs aanhanger weggevoerd met iets meer gewicht aan steengruis dan wettelijk toegelaten

(zat toch wel dik over de 1,5 ton, terwijl de aanhanger een dubbelasser is die niet gekeurd is voor meer dan 750kg en ook geen remmen heeft. En ik heb dus ook geen rijbewijs voor 3,5ton te mogen rollen)
Die biturbo D5 had er wel zin in en gromt echt heerlijk met zo'n gewicht erachter, de remmen vonden het iets minder leuk. Moest gelukkig niet ver en kon alle grote wegen vermijden, dus rustig langs binnendoor aan een tempo <50km/h is alles veilig verlopen. Volgende keer toch maar opletten als ik nog eens enthousiast muren aan het slopen ben en alles lekker op de aanhanger gooi
[
Voor 67% gewijzigd door
ppFreddy op 17-12-2013 23:16
]
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...