djidee schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 08:57:
^^
Inhaalacties in 6 of in de 5de gedaan? Wil op de snelweg als ik ruimte krijg (tussen 100-130) nog wel eens terug naar de 5 om net even vlotter door te pakken. De 6 is echt een overdrive namelijk.
Dat nieuwe Sensus systeem (Sensus Connected Touch) is echt kwijlen... Maar vind 1250 euro (kan ook achteraf namelijk geïnstalleerd worden in Volvo's met een 7" RTI systeem) veel geld om even zo te lappen... Met iGO navigatie erbij 1550 euries. Maar die gadgetlijst

Bij het business-pakket is de meerprijs 500 euro, dus dan is het te doen. Nu maar hopen dat het allemaal goed werkt, dat er bijv. een redelijke hardware achterzit en geen fps van 5 geeft. Die laatste functie is wel lache, dan kan ik blijkbaar ook gewoon google-navigatie van mijn telefoon streamen?
Ja, in de 5 en 6. In de 6e is het op zich goed te doen, maar zoals ik al zei mis ik toch wel wat. Ik had iets meer verwacht van 270Nm koppel.
Overigens heeft de R-design een paar nadelen: ik vind die dashboard-beplating foeilelijk, het TFT-klokkenscherm is niet in kleur in te stellen (alleen blauw, wie verzint dat om die multikleur-setting uit te zetten in de R-design

...als het al "standaard" in dat digitale ding zit om meerdere kleuren in te stellen) en ik vind de LED-dagrijverlichting van de R-design ook minder fraai dan die vlakke strepen van de standaardvoorkant. En ik vind de wielen eigenlijk niet zo mooi, te druk.
Het stoort me altijd enorm dat je eigenlijk totaal geen vrijheid hebt om een nieuwe auto ECHT naar jouw smaak in te delen. Andere wielen? Niet mogelijk...
Ik kan een Momentum nemen met wat optische details (diffuser bijv), dan ben ik van de dashboardproblemen af, krijg ik de andere LED-verlichting en kan ik andere wielen kiezen. Alleen dan is het Nubuckleer weer niet mogelijk.... En de standaardbekleding vind ik erg plastic aanvoelen. Wel 500 euro duurder met de goedkoopste wielen.
Zou die kleurinstelling met een computerupdate weer terug te halen zijn?
[
Voor 16% gewijzigd door
Stefke op 30-03-2013 10:53
]