Maar dan kan je weer niet makkelijk even je bagageruimte vergroten door de achterstoelen neer te klappen.
Over het algemeen heb ik dat flapje "opgevouwen", dus met de voorkant normaal opgehangen, de stang van de achterkant klem in de inkepingen aan de onderkant aan de voorkant (waar de haakjes van de voorkant zitten), en de haakjes van de achterkant vast aan de stang van de voorkant. Je kan hem dan simpel in één beweging neerklappen (door de stang van de voorkant boven los te halen en het opgevouwen scherm gewoon neer te leggen) of in twee bewegingen dicht maken (door eerst de stang van de achterkant op zijn plek terug te doen en dan de haakjes vast te maken. Beetje duidelijk zo?

Ik zal er wel eens foto'tjes van maken.
Wat me vanmorgen trouwens is overkomen... Ik sta om 7:50 voor de dealer (vandaag eerste onderhoud) maar ze zijn nog niet open dus ik ga weer in de auto zitten. Contactslot op I om nog even naar de radio te luisteren - alleen zachte ruis met een constante pieptoon. Op USB gezet, zelfde ruis en pieptoon. Contactslot uit, ruis en piep blijven. Sleutel eruit (dan hoort de radio uit te gaan), ruis en piep blijven! Na een halve minuut gaat het pas weg - en een halve minuut later komen spontaan de ruis en piep weer terug terwijl ik de sleutel nog in mijn hand heb. Na een minuut of twee gaat het weer weg. Sleutel erin, contact op I - daar zijn ruis en piep weer. Radio uit, ruis en piep blijven. Contact uit, ruis en piep blijven nog een halve minuut en verdwijnen dan, om een minuut later weer terug te komen en een minuut of twee later weer weg te gaan. WTF? Meteen maar gemeld, gaan ze dus ook naar kijken bij het onderhoud...
Grappig: ik heb een V50 meegekregen, ook met een XFG-kenteken dus vrijwel net zo oud als mijn C30 (XJZ), en toevallig ook met 20.450 km op de teller.

Is alleen een 2.0 (benzine), wel Luxury Line (met automatisch dagrijlicht, cruise control, regensensor, leren bekleding) maar geen R-Design of dakraam. Lekker vlot, die 2.0, maar wel een stuk meer kabaal dan mijn D2...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.