Voor 741 euro kijk ik de kat nog even uit de boom en wacht ik rustig de hands on reviews af waarin de Vive en de Rift vergeleken worden...
Jammer...
Jammer...
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Legion 7i i9 3080 32gb
Same hereNjay schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:19:
ik snap er niks van haha ... wel een history maar geen order nummer
Legion 7i i9 3080 32gb
same here.. maar betalen gaat niet en krijg geen order nummermarkklok schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:20:
Shipping Address
This item is limit 1 per customer, you have already pre-ordered this item.
Na tig keer proberen... Kijk ik bij m'n order history... staat hij er tussen... schiet mij maar lek
Ach kunnen we er op een later moment alsnog aanspraak op makenNjay schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:20:
[...]
same here.. maar betalen gaat niet en krijg geen order nummer
Legion 7i i9 3080 32gb
Ja, maar ik heb via PayPal gedaan.markklok schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:22:
Voor diegene waar het wel in 1x goed is gegaan.. Krijg je iets van een mail ter bevestiging van je bestelling ?
?Taxes, Surcharges and Fees: Applicable shipping, taxes and duties will be added to and charged in your payment upon shipment of the unit.
[ Voor 26% gewijzigd door DaCoTa op 06-01-2016 17:24 ]
Iedere keer opnieuw geprobeerd ofzo?DaCoTa schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:22:
[...]
Ja, maar ik heb via PayPal gedaan.
Hoe interpreteer ik dit:
[...]
?
w00t
Stay safe
Ja, hier via CC gedaan en heb een e-mail bevestiging voor levering in Maart.markklok schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:22:
Voor diegene waar het wel in 1x goed is gegaan.. Krijg je iets van een mail ter bevestiging van je bestelling ?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
[ Voor 45% gewijzigd door Azerion op 06-01-2016 17:26 ]
Jep! Email was er binnen 30 seconden (gmail). Staat zelfde in als op de site.markklok schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:22:
Bij mij stond de mail in de spam, dus voor degene die hem niet kunnen vinden kijk even in je spam box.MaartenBos schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:26:
[...]
Jep! Email was er binnen 30 seconden (gmail). Staat zelfde in als op de site.
ik eigenlijk ook net de 3dmark demo gedraaid en die zegt 4300 punten terwijl 9200 punten wordt aangeraden oftewel bestel ook maar een 970 erbijQuendo schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:18:
[...]
Ikzelf zou een nieuwe videokaart nodig hebben. Dan wordt het een aardig dure grap: €741,00 + €349,00 = €1090,00
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Er werd hierboven gesuggereerd dat het al incl was niet te hopen dat je gelijk hebt anders komt er nog even 30% bij[b][message=45548726,noline]
Taxes, Surcharges and Fees: Applicable shipping, taxes and duties will be added to and charged in your payment upon shipment of the unit.
haha ook genaaid. Ja dat is ook nog maart, maar wel wat gekunsteld. Ik zou inmiddels meer over hebben voor eenzelfde product van een ander bedrijf.koentje3 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:27:
First shipments march 28!
https://www.oculus.com/en...first-shipments-march-28/
Staat op deze manier in de mailErikRo schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:28:
[...]
Er werd hierboven gesuggereerd dat het al incl was niet te hopen dat je gelijk hebt anders komt er nog even 30% bij
Legion 7i i9 3080 32gb
It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..
w00t
Check je spam, gmail gooide hem bij mij in de spam box.FireStarter schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:31:
Ik heb nu 2 maal een pagina gekregen dat het is gelukt. Maar geen mail gekregen. In de order staat ook geen totaalprijs.
Is het fout gegaan?
Same here.... wel een history geen prijs heb al een ticket geopend bij oculusFireStarter schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:31:
Ik heb nu 2 maal een pagina gekregen dat het is gelukt. Maar geen mail gekregen. In de order staat ook geen totaalprijs.
Is het fout gegaan?
Precies hetzelfde hier. Ik ben er wel klaar mee. Ik probeer het morgen nog eens.Roxsman schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:31:
Something went wrong inmiddels al een keer of 50 gekregen.. zowel met paypal als cc, en in verschillende browsers
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Dat is in de verste verte niet te vergelijken met een goede VR HMD. Zelf een Gear VR is een stuk mindere ervaring en is vergelijkbaar van prijs met de Rift als je de telefoon ook nog moet kopen.kuusj98 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:32:
Ach ja, je kunt voor veel minder geld nog steeds een Google Cardboard (of voor 2/3 tientjes een fatsoenlijke uit China) halen, daar je telefoon in duwen, Freetrack voor head tracking en een willekeurige app om PC signaal naar je telefoon te versturen. Als je dan ook nog een 1440x2560 telefoon hebt is het feest compleet
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Helaas geen mail ontvangen...Azerion schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:32:
[...]
Check je spam, gmail gooide hem bij mij in de spam box.
w00t
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Jaja, het was ook maar een grapje, maar niet eens onrealistisch...Phehistyr schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:34:
[...]
Dat is in de verste verte niet te vergelijken met een goede VR HMD. Zelf een Gear VR is een stuk mindere ervaring en is vergelijkbaar van prijs met de Rift als je de telefoon ook nog moet kopen.
Legion 7i i9 3080 32gb
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ach, je betaalt toch al te veel. Dan zullen die paar centen extra ook niet echt uitmaken.Bweap schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:34:
check je bank... bij elke poging met CC wordt er wel 1 dollar - 93 euro cent afgeschreven op je CC.....
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Ja op je account kan je de betaalmethode nog aanpassen.markklok schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:35:
abn CC was bij mij een no go (en paypal werkte ook niet mee)..
Mocht de pre-order er toch doorheen zijn.. Kan je later de betaalmethode nog gewoon aanpassen ?
"May our framerates be high and our temperatures low."
Pre-order is nooit nodig. Uiteindelijk zit het allemaal tussen de oren.Roxsman schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:41:
"Rift will also be available in limited locations at select retailers starting in April."
aangezien hij met de pre-order ook pas in april binnen is, is pre-order misschien niet ECHT nodig
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
[ Voor 26% gewijzigd door FireStarter op 06-01-2016 17:52 ]
w00t
Klopt ze schrijven pas af wanneer ze gaan leveren.FireStarter schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:52:
Oké het is me nu gelukt een order te verwerken waar ook €741,- op staat. De mail is binnen, maar het is nog niet afgeschreven
Ik heb nu wel op 2 andere mailadressen nog 4 orders openstaanff cancelen denk ik..
http://www.twitch.tv/jannustitannus
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
LoadedBaton schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:01:
I'm in !
Zal voornamelijk racers spelen in mijn Playseat, wat volgens mij echt de killerapp is van dat ding. Nu alleen hopen dat mijn PC echt vloeiend de volle resolutie aan kan. Is daar al een benchmark voor ?
Snel naar huis en testen... Will keep you postedroyalt123 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:03:
Oculus zegt als je bij 3DMark firestrike 9000 punten haalt dan zit je goed.
[...]
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Xtr3me4me schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:14:
3D Firestrike score: 22535 ohhhh met gemak dus
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Verwijderd
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
No animals were harmed in the making of this comment.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
erutangiS
[ Voor 5% gewijzigd door Roamor op 06-01-2016 19:45 ]
Nee, maar de verwachting lag een heel stuk lager, dat maakt het lastig. Als ze vanaf het begin of gaandeweg een betere indicatie hadden gegeven was de pil een stuk minder bitter.
Maar een iPhone is een product wat ook voor andere redenen wordt aangeschaft, die je zelf ook wel voor ogen kan halen. VR is niet iets wat iedere consument in huis gaat halen, je hebt om te beginnen al eens een aardig stevige PC voor nodig, iets wat waarschijnlijk 90-95% van de Nederlanders al niet heeft.Roamor schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:45:
Maar is hij nu echt zo duur?
Als je ziet hoeveel mensen zonder problemen bijna 800 euro voor een smartphone neerleggen:
pricewatch: Apple iPhone 6s 64GB Grijs
Tuurlijk is het meer dan "men" verwachtte, maar dit is een uniek, revolutionair apparaat. Met veel meer techniek aan boord dan de iPhone. Ik wacht ook even op de Vive om een definitief besluit te maken.
ik heb al zelf uitgezocht, Oculus Rift 2160 x 1200 (=LCD) vs Gear VR 2560 x 1440 (=AMOLED).CyberAmp schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:31:
Weet iemand de scherm specs van de officiele Oculus Rift en is die beter dan de Samsung S6 Edge / VR headgear?
Groetjes, FaceDown.
Yup. Nog steeds duur. En daarnaast worden er genoeg telefoons in combinatie met een abonnement gekocht.Roamor schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:45:
Maar is hij nu echt zo duur?
Als je ziet hoeveel mensen zonder problemen bijna 800 euro voor een smartphone neerleggen:
pricewatch: Apple iPhone 6s 64GB Grijs
Tuurlijk is het meer dan "men" verwachtte, maar dit is een uniek, revolutionair apparaat. Met veel meer techniek aan boord dan de iPhone. Ik wacht ook even op de Vive om een definitief besluit te maken.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Bedenk je wel dat bij veel AMOLED schermen de subpixels in veel mindere mate aanwezig zijn, en daarom ziet het niet per-see even scherp uit als een LCD paneel met dezelfde (of zelfs lagere) resolutie. Diamond pentile-matrix noemt men dat volgens mij.CyberAmp schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:54:
[...]
ik heb al zelf uitgezocht, Oculus Rift 2160 x 1200 (=LCD) vs Gear VR 2560 x 1440 (=AMOLED).
Voor mij hoeft het niet.
Rift en Gear VR verschillen als dag en nacht. De waargenomen resolutie is hoger in de Rift, scherm is beter, hardwarematige IPD-adjustment, VEEL betere processing power (bij gebruik van de juiste pc), veel betere sensoren, positionele tracking, hogere refreshrate, beter latency, je hoeft geen batterij op te laden, in H2 beschikbaarheid van de Oculus Touch controllers.Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:53:
Holy shit, zeg... Wat een prijs...! Nu ben ik opeens toch wel heel blij met mijn Gear VR voor 99 euro...!!! Ik had ook iets gedacht als 350 max, mss wel 300, vanwege de geruchten. En dan zou ik eigenlijk ook nog een nieuwe GPU moeten kopen. Nou, hahaha, dit gaat 'm dus absoluut niet worden!!! Bye bye Rift! Helemaal omdat 'ie nog geeneens heel veel beter is dan de Hear VR. Wat een tegenvaller, zeg.... Vooral als je geen Samsung hebt voor de Gear VR...
Groetjes, FaceDown.
Daarom wacht ik de reviews afkuusj98 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:58:
[...]
Bedenk je wel dat bij veel AMOLED schermen de subpixels in veel mindere mate aanwezig zijn, en daarom ziet het niet per-see even scherp uit als een LCD paneel met dezelfde (of zelfs lagere) resolutie. Diamond pentile-matrix noemt men dat volgens mij.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq