-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
+1Xtr3me4me schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:39:
Denk dat ik hier wel een +1 voor verdien
https://www.oculus.com/en...-orders-to-open-on-jan-6/
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Anders moet het via zo'n postbox constructie. Het kan wel maar is erg onhandig.
Zou dit het moment zijn om FB aandelen te kopen? Zo voelt het wel in ieder geval..
w00t
DK1 en DK2 kon je ook gewoon bestellen. Zou niet weten waarom niet met cv1FireStarter schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:10:
Maar ze zeggen niets over aantallen of dat je de preorder ook vanuit Nederland kan doen.
Anders moet het via zo'n postbox constructie. Het kan wel maar is erg onhandig.
Zou dit het moment zijn om FB aandelen te kopen? Zo voelt het wel in ieder geval..
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Nu ben ik wel net in Wenen voor werk op dat moment.. Maarja, ik zoek wel ff een rustig hoekje en dan F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
Ik ben benieuwd of hij inderdaad nog minder screen door effect heeft dan de versie die ze op beurzen hebben gedemo'd, ik heb die demo ook gedaan en hoewel het prima te doen was voor een eerste generatie, kon je nog wel duidelijk de pixels zien. Geen probleem voor een eerste generatie maar nog genoeg verbetering mogelijk dus. Als dat nog meer verbeterd is (volgens die reddit review) zou dat echt super zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 04-01-2016 18:46 ]
Omdat Palmer heeft aangegeven dat hij voor 20 landen een certificering heeft gekregen. Maar welke dat precies zijn is nog niet bekend. Kan goed zijn dat het bestellen van de CV1 nog even kan wachten voor NL. Ik weet niet of een "Developer Kit" - wat niet voor massaconsumptie bedoeld is - aan dezelfde certificering hoeft te voldoen.Xtr3me4me schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:17:
[...]
DK1 en DK2 kon je ook gewoon bestellen. Zou niet weten waarom niet met cv1
Daarnaast kwam er toch best een aardig bedrag bij als je de DK2 bestelde, ruim 80 dollar voor verzending en dergelijke. En volgens mij moesten sommige dan ook nog eens importkosten vergoeden. Dan lopen de kosten aardig op.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
@ CFC-Mathijs: Voor zover ik weet is er niets bekend over de aantallen. Palmer zei wel het volgende: "If enough people pre-order and somehow exhaust all the stock we are building up, later orders will just have a later ship date."
@SacreBleu: Ik hoop echt wel dat Nederland en België bij de 20 landen zijn. 20 lijkt me trouwens helemaal niet zo veel...
Mijn huidige 660gtx zal de spellen welke ik in VR wil spelen waarschijnlijk toch niet snel genoeg kunnen renderen voor een fatsoenlijke VR-ervaring, dus kan het net zo goed gelijktijdig kopen met een nieuwe 3d-kaart.
[ Voor 0% gewijzigd door Drumatiko op 04-01-2016 22:01 . Reden: typo ]
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Een GTX970 of 980 is al ruim voldoende. Ik weet niet hoe lekker het gaat draaien op de CV1 maar mijn GTX980 heeft nog geen één keer moeite gehad met een demo.Ribbon schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:56:
Het is heel verleidelijk om het te pre-orderen maar ik denk dat ik nog even wacht mijn het bestellen van een VR kit totdat de nieuwe generatie video-kaarten van Nvidia op de markt zijn (zal wel ergens in/na de zomer zijn o.i.d.).
Mijn huidige 660gtx zal de spellen welke ik in VR wil spelen waarschijnlijk toch niet snel genoeg kunnen renderen voor een fatsoenlijke VR-ervaring, dus kan het net zo goed gelijktijdig kopen met een nieuwe 3d-kaart.
Ik wacht zelf ook met pre-orderen tot minimaal april wanneer de Vive uitkomt. Die moet, als het goed is, wel direct uitkomen met controllers en ik zou toch graag eens willen weten wat de systemen in de praktijk gaan doen. De Vive spreekt me, sowieso, meer aan door de roomtracking en controllers.
Natuurlijk krijgt de Oculus dat ook, maar wel ergens in de tweede helft van 2016.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Misschien gebruiken ze de presale om ook echt daadwerkelijk de vraag te kunnen meten.
Het wordt in ieder geval vroeg opstaan donderdag. 0500u pffff...
w00t
Uh.. Hoe kom je bij donderdag 0500? Het is Woensdag om 17.00FireStarter schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 07:37:
Duitsland zal zeker bij die 20 landen horen. Ik ga mijn contacten in Duitsland maar voorbereiden dat er misschien een pakketje aan kan komen
Misschien gebruiken ze de presale om ook echt daadwerkelijk de vraag te kunnen meten.
Het wordt in ieder geval vroeg opstaan donderdag. 0500u pffff...
tussen de 350 en 499 denk ikcable-one schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 07:43:
Zou iemand een kunnen zeggen wat hij ongeveer gaat kosten?
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Dat weet niemand nog buiten Oculus. De prijzen die het meest worden genoemd liggen tussen de $400 en $600.cable-one schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 07:43:
Zou iemand een kunnen zeggen wat hij ongeveer gaat kosten?
Ook ik ga wachten tot er ten minste reviews van zowel de Rift als de Vive zijn en wellicht nog tot de nieuwe generatie GPUs. En ik wil bij voorkeur eerst zo'n ding op mijn hoofd hebben gehad voordat ik er een smak geld aan uitgeef. Al wordt het wel steeds lastiger om geduldig te blijven.
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Agreed maar ik ga hem zo ie zo kopen .. weet je als het niet bevalt is de markt voor de rift nog zo klein dat je hem makkelijk voor hetzelfde bedrag weer kan verkopen... een GPU upgrade is natuurlijk altijd wel lekkerPhehistyr schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 07:48:
[...]
Dat weet niemand nog buiten Oculus. De prijzen die het meest worden genoemd liggen tussen de $400 en $600.
Ook ik ga wachten tot er ten minste reviews van zowel de Rift als de Vive zijn en wellicht nog tot de nieuwe generatie GPUs. En ik wil bij voorkeur eerst zo'n ding op mijn hoofd hebben gehad voordat ik er een smak geld aan uitgeef. Al wordt het wel steeds lastiger om geduldig te blijven.
hopelijk komen de pascal's snel van nvidia
Ik zit er in ieder geval klaar voor!
Ben zelf erg benieuwd wanneer er geleverd wordt, ik neem aan dat ze een voorraad hebben. Met een beetje geluk misschien dat er over 3 weken de eerste pakjes binnen komen.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
https://twitter.com/PalmerLuckey/status/684264746120384512
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Voor dev's is het nu lekker makkelijk; oh alle gebruikers hebben X inputdevice. Voor het zelfde geld vind 90% van de gebruikers said inputdevice helemaal niks maar is er ook geen alternatieve optie omdat de dev daar geen rekening mee heeft gehouden.
Op 2 November was er een nieuwsbericht over dat kabels een struikelblok zullen worden tijdens het gebruik van een VR bril. En dat het het vrije gebruik er van flink minder op is. Ik zie de verwente gamers dit wel gebruiken, maar dan een maatje groter, of via een haak in het plafond en een laaaange kabel.
http://g02.a.alicdn.com/k...-font-b-Holder-b-font.jpg
Daarnaast vind ik de xbox controller ook nog steeds een vreemde toevoeging.. Ik heb al 3 controllers, een stuur en HOTAS.. hoef eigenlijk niet nog een controller. Tenzij ze een HELE goede deal met MS hebben en het de prijs niet opdrijft.
It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..
Hetzelfde verwacht ik ook met controllers: als developers alleen voor een game-pad ontwikkelen, zal het ook gericht zijn op het gebruik van die game-pad.
Palmer heeft ergens gezegd dat het hun vrijwel niets kost om de xbox controllers erbij te bundelen en het dus de prijs niet onnodig opdrijft.Roxsman schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:00:
Ik ben wel van mening dat ze best wat meer info mogen geven met betrekking tot beschikbaarheid. Als je daar achter moet komen op moment X waarop heel de wereld in hun browser op F5 zit te rammen is dat ontzettend irritant.. moet je informatie gaan vergaren op een site die waarschijnlijk niet vooruit te branden is.. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar daar ben ik wel een beetje bang voor..
Daarnaast vind ik de xbox controller ook nog steeds een vreemde toevoeging.. Ik heb al 3 controllers, een stuur en HOTAS.. hoef eigenlijk niet nog een controller. Tenzij ze een HELE goede deal met MS hebben en het de prijs niet opdrijft.
Ben al weer "in the mood" aan het komen met Elite: Dangerous Horizons de laatste paar dagen.. Zou mooi zijn als Frontier nu ook rap support in gaat bouwen voor de 1.0 runtime.
Ben wel erg benieuwd of ik het kan draaien op mijn systeem met de nieuwe Rift..
It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..
Beetje speculatief, maar uit een eerdere opmerking van Nate Mitchell zou kunnen worden afgeleid dat de levertijden eerder in de lijn van 2 à 4 weken zullen liggen (aanzienlijk korter dan bij het debuut van de DK2).
Spannende tijden
Tjah ik denk dat NL er wel bij zit anders pech... maar let's prayDionos schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:55:
Vooral de beschikbaarheid maakt me wat bezorgd. Wat als we om 17u morgen voor de PC zitten en België/Nederland niet in het lijstje staat? Ik zou eventueel wel kunnen afspreken met iemand in de UK, Nederland of Duitsland, maar als we het niet op voorhand weten...
Beetje speculatief, maar uit een eerdere opmerking van Nate Mitchell zou kunnen worden afgeleid dat de levertijden eerder in de lijn van 2 à 4 weken zullen liggen (aanzienlijk korter dan bij het debuut van de DK2).
Spannende tijden
Wikipedia: There ain't no such thing as a free lunchTweakarim schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:05:
[...]
Palmer heeft ergens gezegd dat het hun vrijwel niets kost om de xbox controllers erbij te bundelen en het dus de prijs niet onnodig opdrijft.
Het geld moet ergens vandaan komen..
De DK2's kwamen volgens mij ook uit Ierland of Engeland ergens.
Ik kan niet wachten!
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Eind 2016 gebruik ik dan wel mijn dertiende maand voor een nieuwe rig
[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 05-01-2016 14:34 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Een BorderLinx account is zo gemaakt! Presto, zo heb je een eigen post-adres in de US of de UK. Alleen het doorsturen kost je wat.Dionos schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:55:
Vooral de beschikbaarheid maakt me wat bezorgd. Wat als we om 17u morgen voor de PC zitten en België/Nederland niet in het lijstje staat?
Liege, liege, liegebeest!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja daar zit zeker verschil tussen. Teveel om op te noemen eigenlijk.Richh schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:53:
Kan een DK2 ook gebruikt worden als CV1; komen ze qua functionaliteit overeen? Een DK2 kan 2e hands nog best wel een interessante koop worden dan. Of zit er verschil tussen?
Echter een DK2 blijft wel ondersteund door Oculus.
Je kunt er dus een aanschaffen, maar verwacht niet de kwaliteit van de CV1.
Wel goed effect
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Lijkt me in geen opzicht een verstandige keuze. Heel leuk om mee te spelen, maar niet voor lange duur. En in elk opzicht is de CV1 zoveel beter (daar ga ik wel vanuit als je alles leest) dat je beter door kan sparen!
Alsof het uiterlijk zo veel uit maakt, je hebt dat ding over je ogen. De buitenkant zie je toch niet.evilpin0 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:59:
Mijn DK2 heb ik de volgende dag weer verkocht, niet om aan te zien. Echt puur ontwikkelaar, daar wil je niet mee spelen.
Niet alsof dat een goed excuus is om de DK2 te gaan gebruiken alsof het CV1 is.
En anders inderdaad...

[ Voor 22% gewijzigd door Bullettooth op 05-01-2016 15:40 ]
Verwijderd
Friends,
On August 1, 2012, we launched a Kickstarter campaign to seed the development of a groundbreaking virtual reality headset – Oculus Rift.
Tomorrow, we'll be opening Rift pre-orders on Oculus.com. This is a major milestone on the path to putting great VR in the hands of millions.
You’re going to experience thrilling adventures in Lucky’s Tale and Edge of Nowhere, feel your heart race as you scale mountains in The Climb, and become a rockstar in Rockband VR. You’ll create and share something magical in Oculus Medium and participate in the ultimate space dogfighting in EVE: Valkyrie. As one of the early supporters of Oculus, you helped make this revolution happen. And before we open Rift pre-orders to the world, we wanted to share one more special update with you, our Kickstarter community.
As a small token of our appreciation for your support, all Kickstarter backers who pledged for a Rift development kit will get a free Kickstarter Edition Oculus Rift! And like all Rift pre-order purchasers, you’ll receive a bundled copy of Lucky’s Tale and EVE: Valkyrie.
To claim your free Rift, fill out the survey you’ll receive from Kickstarter before February 1, 2016 and provide a shipping address that is located in one of the 20 countries Rift is launching in. For those who don’t live in one of those 20 countries, we’re working on an alternative, and you can let us know your preference in the form.
You were there at the beginning of our journey -- we couldn’t have done it without you. Today marks a new chapter.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Lees ik dat goed, krijgt iedereen die ooit een DK heeft gekocht een gratis CV!?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Wilde hem sowieso al morgen bestellen en nu krijg ik hem gewoon!!! Super actie van Oculus!
https://www.kickstarter.c...e/posts/1458224?ref=email
Ik ben echt verrast, wat een nieuws!
Nee, je leest een deel verkeerd. Iedereen die de Kickstarter in het begin gebackt heeft krijgt een gratis kickstarter editie van de rift. Dus de mensen die er vanaf dag 1 bij zijn in funding vorm.Tweakarim schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:10:
[...]
Wel een heel mooi gebaar naar alle haters die zo op de overname van facebook tegen waren. En die moord en brand schreeuwden over het in de steek laten van Oculus van de mensen die ze op kickstarter gesteund hadden in eerste instantie.
[ Voor 22% gewijzigd door Bullettooth op 05-01-2016 16:21 ]
Nee, alleen Kickstarter backers van de DK1. Maar dan nog, dat is wel een heel mooi gebaar!Tweakarim schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:10:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Phehistyr op 05-01-2016 16:34 ]
Preference : I live in the shippable countries, send me an Oculus Rift!
---
Reward survey
Oculus would like to send you a Kickstarter Edition Oculus Rift to thank you for your support!
This offer is only available in the following countries where Oculus Rift is shipping: United States, United Kingdom, Australia, Belgium, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Iceland, Ireland, Italy, Japan, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Spain, Sweden, and Taiwan.
If you are located in another country, please indicate below whether you'd like an Oculus Swag Bag or would like to wait and see if we can begin shipping to your country soon!
Ik had al een beetje gehoopt op wat korting (want eerlijk is eerlijk, als backers van het eerste uur hebben we wel de boel echt aan gang gezet, zonder dat hadden ze nooit de miljarden van facebook binnen gekregen) maar dit slaat alles... Dat had ik echt nooit verwacht. Nu hoef ik niet te preorderen en het is ook nog eens gratis.
@Tweakarim: Nee het is alleen voor de backers van de originele kickstarter als ik het goed begrijp.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Morgen zeker pre order! ik gok 450€ inclusief verzending.
ik zeg ik ben erbij
Die werkt ootb al met DK2 (1 regel aanpassen in een ini file): is niet te spelen... ZO ENGThe Chosen One schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:17:
1e VR die Alien Isolation gaat ondersteunen heeft een grote voorsprong.
Edit: tijdje geleden iig wel - weet niet of het nog steeds werkt. Had de Rift plugin van Oculus ook zelf geintegreerd: hoop dat ze het updaten naar CV1 idd.
[ Voor 21% gewijzigd door BaT op 05-01-2016 19:32 ]
Ik ben benieuwd.. Stel de rift gaat $499 kosten in de preorder. Vervolgens komt daar VAT bij en shipping, zeg iets van $100. We betalen dan $599 aan oculus, maar krijgen wij dan later ook nog een rekening van de douane? Ik lees dat als je iets van onder de €700 koopt, je 2,5% van het bedrag + 21% BTW moet betalen.Dionos schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 02:23:
Ter info, de DK2 kostte hier $486 inclusief tax ($81) en shipping ($55). Dat is momenteel €452. De verwachting is wel dat de consumentenversie iets duurder zal zijn.
Dan zouden de totale kosten uitkomen op +/- €680, bij een verkoopbedrag van de rift van $499 (en dat is wellicht nog ambitieus..?)
Vergeet niet dat ze nu echt aan consumenten verkocht gaan worden. Het zijn geen vage developer kits meer, maar ze willen nu ook echt de consument bereiken.
En vergeet ook niet dat Palmer gezegd heeft dat hij geen $ 350 ging kosten, maar nog wel in "the same ballpark" zou zitten. Dus ik verwacht dat $ 499,- te hoog is, ik hou eerder rekening met $ 399,-
[ Voor 28% gewijzigd door Bullettooth op 06-01-2016 09:44 ]
Ondertussen alle fora maar een beetje in de gaten houden voor alle kleine stukjes nieuws die er nog te vinden zijn.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Hou rekening met 499 dan kan het alleen maar mee vallenadamvansanten schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:53:
Ik kan niet wachten! Ik hoop echt op een prijs van € 399 (dan bestel ik hem meteen), als het meer wordt ga ik er nog even heel goed over nadenken... Ben helaas wel bang dat het eerder € 499 ofzo zal worden.
Denk dat we hier rond 17.00 uur een groepstherapie sessie moeten opzetten... Ik zal het in ieder geval nodig hebben en als ik het niet nodig heb, dan wel mijn bankrekeningTAA schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:56:
Boven de €500,- zou ik eigenlijk ook eerst nog ff achter m'n oren moeten krabben... Wil iemand dat tegen die tijd even tegen me roepen als de adrenaline door de aderen gepompt wordt

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ik blijf toch 90% zitten, of staan op de plek.
Maar als de rift rond de 500 word, wacht ik het denk toch even af.
[ Voor 19% gewijzigd door Standby op 06-01-2016 12:11 ]
Blaat het niet dan schaapt het niet
Dit denk ik dus ook.BaT schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:58:
Denk dat de shipping wel goed geregeld is voor die 20 landen.
Als het ook in Nederland te orderen is, neem ik aan dat de levering straks gewoon via een NL-leverancier loopt en je geen gezeik hebt met douane, inklaring, dure shipping.
Boven de 600 ga ik wel twijfelen.
[ Voor 33% gewijzigd door JDx op 06-01-2016 12:14 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Hoe kom je bij 399, de DK2 was 350 kostprijs, deze is veel geavanceerder, dus ga sowieso uit van 400, daarnaast hebben ze zelf al aangegeven dat ie NIET goedkoop wordt, dat is een hint naar stuk duurder.Standby schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:10:
Ik hoop ook 399,- want de htc vive krijgt die externe lichtkastjes en daar ben ik niet zo fan van.
Ik blijf toch 90% zitten, of staan op de plek.
Maar als de rift rond de 500 word, wacht ik het denk toch even af.
Ga maar uit van 500 minimaal.
https://twitter.com/palmerluckey/status/679907802962214912
[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 06-01-2016 12:13 ]
Je heb hopen en denken heJDx schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:12:
[...]
Hoe kom je bij 399, de DK2 was 350 kostprijs, deze is veel geavanceerder, dus ga sowieso uit van 400, daarnaast hebben ze zelf al aangegeven dat ie NIET goedkoop wordt, dat is een hint naar stuk duurder.
Ga maar uit van 500 minimaal.
https://twitter.com/palmerluckey/status/679907802962214912
Onder het motto "Hobby mag geld kosten" gaat hij er zeker komen
Legion 7i i9 3080 32gb
http://www.engadget.com/2016/01/06/oculus-touch-preorder/
Pfff... net ff gekeken; dikke i7 met 980Ti en wat frutsels als geheugen ed komt op zo'n €1.700,-
inderdaad en bevalt ie niet dan verkoop je hem weer bijna voor dezelfde prijs tochmarkklok schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:30:
Honderd meer of minder... Over een paar maanden verspreid maakt dat toch ook niet veel meer uit![]()
Onder het motto "Hobby mag geld kosten" gaat hij er zeker komen
Die i7 en 980Ti heb ik dan gelukkig al. Zoals de meeste hier hoop ik op 399, verwacht ik zelf 499 en zal ik boven de 500 toch wel even nadenken of ik hem ga kopen. Dat nadenken zal waarschijnlijk niet lang durenTAA schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:33:
Die ga ik zeker als argument gebruiken
Pfff... net ff gekeken; dikke i7 met 980Ti en wat frutsels als geheugen ed komt op zo'n €1.700,-
Wacht heel even met de video kaart, Nvidia komt binnenkort met de nieuwe Pascal kaarten.TAA schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:33:
Die ga ik zeker als argument gebruiken
Daar wacht ik ook op, en al word dat misschien niets, de huidige maxwel kaarten worden dan als het goed is wel een stuk goedkoper.
[ Voor 3% gewijzigd door Phehistyr op 06-01-2016 12:40 ]
De prijs is 1 ding, maar ook de exacte specs en functionaliteit. We weten ongeveer wat in CV1 zal zitten, maar absoluut niets van harde data. Ze gaan ook een AMA doen op reddit...uren NADAT de preorders opengegaan zijn.
Toch goed opletten wat je nu juist gaat preorderen.
Klopt, lees net dat het ergens in q2 zal zijn, dus het zal wel op het laatste moment wordenPhehistyr schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:38:
Binnenkort is ergens in de zomer toch? Mijn oorspronkelijke plan was om sowieso daar op te gaan wachten. Maar dankzij de pre-order gaat het toch jeuken en mijn 670 gaat het dan toch echt niet redden tot de zomer.

Maar ik wacht zowiezo totdat ik het in huis heb, en dan kijk ik wel hoe mijn 280x presteerd.
Ik kan bijvoorbeeld CS:GO met 200FPS draaien op m'n huidige 2560x1440 scherm. De resolutie van de Oculus is een stukje lager, dus eigenlijk zou het toch prima moeten kunnen?
Of renderen ze het op bijvoorbeeld 3800x1600 (formaat van diverse 180 graden/3d films) en dat je dan maar een deeltje van die render ziet? Vraag me echt af hoe dat precies werkt.
[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 06-01-2016 13:09 ]
- Discussieren over de Vive is offtopic, de Vive heeft een eigen topic.