Wil hem op zo een gaan draaien met de tijd.
pricewatch: Western Digital My Book Live 3TB
Of ik moet een oude pc gaan ombouwen maar dat lijkt mij niet echt de oplossing qua stroomverbruik.
Iets anders.
Ik heb een serie bij gevoegd in mijn folder tvshows. :Arne Dahl: The Blinded Man part 1 en 2..
Als ik deze via Eden scrape op de pc staat hij in mijn library. Via de Rpi staat hij wel bij bestanden compleet met map season 01 en de afleveringen daarin. Maar in de library staat alleen de hoofdmap maar zonder season 01.
In de library staat hij als nieuw maar in bestanden staat hij als bekeken gemarkeerd

Terwijl ik hem nog moet kijken. Hetzelfde met de Serie Elementary compleet Season 01. staat als bekeken gemarkeerd.
Ik kan het context menu openen en aanvinken als niet bekeken markeren maar dat doet hij niet. hij laat het vinkje staan.
Meer mensen met een soortgelijk probleem bij het toevoegen van series of speelfilms??
Heb al de map tvshows verwijderd en opnieuw toegevoegd, bibliotheek opgeschoond reboot en toen pas weer opnieuw toegevoegd. Maar de vinkjes blijven hoe dan ook staan.
Is dit een welbekende bug of heb ik iets nieuws?
[
Voor 62% gewijzigd door
Sepp14 op 11-06-2013 18:42
]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.