Ik denk dat je je daar nog wel eens in kunt vergissen.
Met uitzondering van de "administratieve migratie" perikkelen na, heb ik nauwlijks tot geen uitval van mijn diensten.
Analoog en IPTV werken altijd.
Telefonie heb ik ook nooit problemen mee, al bel ik bijna nooit met de vaste lijn.
En ook de internet verbinding werkt eigenlijk altijd prima. Met IPTV aan, 90/95Mbps.
Dat de mailserver tijden lang op spamlijsten heeft gestaan en de huidige server ontzettend traag is in het afleveren van mail is een feit. Maar ik gebruikte die server enkel voor de relay van mijn eigen mailserver.
Dat heb ik inmiddels al een tijd via mijn hosting provider lopen, dus ik gebruik de XMS mailserver enkel voor mail van en naar XMS zelf toe.
En dan hebben we de mijn.xmsweb.nl site. Nee, die werkt bij mij ook (nog) niet goed. Maar daar kwam ik normaal toch al nooit. Het was dat er hier zoveel comotie was over die nieuwe website dat ik ben gaan kijken en constateerde dat het idd niet werkte zoals het zou moeten werken.
Maar ik ga er even van uit dat ook dat vanzelf wel goed komt.
Voor de rest heb ik eigenlijk geen échte problemen. Enkel vragen die XMS maar niet wil beantwoorden, ondanks herhaaldel vragen en aangeven bij Webcare.
Dat zou dan ook het enige echte minpunt voor mij zijn... communicatie vanuit XMS naar de klant toe!
En om heel eerlijk te zijn denk ik dat de ervaringen van "de gewone klant" ook redelijk in deze lijn lopen.
Ik hoor iig uit mijn omgeving vrij weinig over problemen op dit moment, terwijl ze meestal gelijk bij mij aankomen als er problemen zijn.
Wij hier op Tweakers zijn natuurlijk "een speciaal geval" met ze allen

, maar we blijven een kleine selecte club.