Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:17:
[...]
Klopt Jacques, was hier in Soest ook niet vooruit te branden.
Na een paar uur deed de download het ineens weer
Ik heb dit de afgelopen week diverse keren ondervonden.....
Heb dit ook bij Webcare nagevraagd, daar gaven ze aan dat er geen verder medlingen waren?
Bedankt voor jou melding.
Groet,
Mike
Dit is hier al een tijdje zo, een aantal weken geleden werd hier door webcare een oproep geplaats een mail te sturen als je hier last van had, en het liefste met de foutmelding of screenshot als ik me niet vergis. (webcare@xmsnet.nl)
Dit had ik toen gedaan, vorig weekend vroeg ik in dit forum hoe het er mee stond, maar geen reatcie, daarna in de PM maar daar wisten ze niet waar ik het over had (webcare heeft het vast ook erg druk)
Daarna toch aangegeven dat ik op hun eigen verzoek gemaild had, maar of ik via hun xsnews direct kon opzeggen. Immers werkte het al vanaf de migratie begin november al bijna niet. Mailen wordt niet of na maanden op gereageerd, poststukken worden soms ook weken/maanden later verwerkt en XMSweb werkt niet.
Definitief nooit geen usenet meer via XMSnet, blijkelijk kunnen ze op redelijke termijn geen oplossingen bieden, een status update geven of iets waaruit blijkt dat ze er mee bezig zijn.
Vandaag een goeie vriend aan de telefoon gehad, die een maand geleden XMS heeft aangevraagd en of het normaal was er na de aanvraag geen enkele vorm van contact van XMS gekomen was, en het gaat hier om Portaal Leiden dus geen nieuwbouw.
Heb hem deze link gegeven en hij kon er zel wel uit opmaken dat bij XMS één grote bende is. Hij heeft getracht te bellen met XMS maar hij kwam er gewoon niet doorheen, voor iemand die nog geen huistelefoon heeft (hij woont er net en vraagt xms aan) is het een dure grap om mobiel te bellen en na 40 minuten heeft hij maar opgehangen.
Gaat een opzeg brief sturen morgen. en heb samen met hem ziggo voor hem aangevraagd.
Toen ik zei dat hij ook geen vast IP kon krijgen zei hij direct dan heeft de upload ook helemaal geen functie meer, dat is het unieke aan glas, dat je mail en sommige dingen zelf kon hosten.
Vertelde hem ook dat je bij XMS in Portaal gebied niet sneller kan downloaden en dat je bij HD tv ook die snelheid nog inlevert, en dat je ook geluk hebt dat je beeld niet stotter als je download.
Hij begon te lachen en zei, dit meen je niet, glas in de toekomst en het kan nu al niet concureren met de oude traditionele coax waar je 120 abbo hebt en waar tv kjken geen enkele storing oplevert.
Toen hij vroeg waarom ik nog wel XMS had zei ik toch wel met schaamte dat ik nog wel via een ingewikkelde manier een vast IP adres van ze gekregen heb.
Er zijn geregeld problemen, en bellen naar XMS is een drama, ik ben het nu weer aan het proberen.
Ik accepteer geen hikups meer in beeld tijdens downloaden, direct naar ziggo en IPTV de deur uit, mijn vriendin is er ook wel klaar mee, staat er van te kijken dat een XMS goed centen kan verdienen maar heel slecht met zijn klanten omgaat.
XMS SCHAAM JE KAPOT ECHT WAAR.
Jullie maken er een grote benden van, waar is dat expert panel, waar zijn jullie beloftes.
Ik merk dat ik nu echt heel woest wordt van deze situatie, ik weet dat het geen zin heeft, maar het is gewoon onwerkelijk XMS Is helemaal niet ISP waardig, niet nu in ieder geval. Het gaat alleen maar berg afwaards elke dag.
Sorry moest het even kwijt, het is net een windje dat dwars zat