Voordat ik begin met reageren moet ik toegeven dat je behoorlijk creatief bent in het vinden van een andere totaal overbodige negatieve interpretatie van mijn bericht.

Ik heb het NIET meer, ik heb het WEL gehad, tijdens de pilot had ik 1x 130 en 2x 110 draaien en mijn buren hebben het.
Of je het wel of niet hebt gehad, doet toch niet ter zake? Sorry hoor, maar je baseren op een
PILOT met
PILOT software en
PILOT hardware heeft totaal geen enkele bijdrage op discussie van een dienst of het wel of niet goed werkt. In de periode van de pilot en nu zit zo veel tijd en veranderingen dat het de informatie gewoon niet meer relevant is. Of je het wil of niet

Als ik me niet zou mogen baseren op opmerkingen die hier gemaakt worden
Je zet ze niet in verhouding, daar ging het mij om. Natuurlijk lees je op een forum alleen maar negatieve berichten. Als het gewoon goed werkt post niemand dat. Daarop baseren is gewoon krom omdat je niet het totaal plaatje neemt maar alleen het stuk negatieve berichten. En naast het feit dat je het product niet afneemt, vraag ik mij af waarom je uitspreekt over iptv als je zelf niet over informatie beschikt die redelijk up to date is?
dan wel op jouw antwoorden moeten baseren terwijl je niet eens meer bij XMS werkt,je werkte een paar dagen per week als bijbaantje bij een XMS-huis om een studie te betalen die niet gericht was op welke vorm van glasvezel dan ook. (ook al heb je velen geholpen)
Als je een hele tijd werkt bij een bedrijf dan bouw je connecties op met verschillende lagen. Een van de dingen waar ik nog steeds erg goed in ben.

Als je weg gaat, betekend dat niet dat de connecties er opeens ook niet meer zijn. Echter beschik ik natuurlijk niet meer over de informatie stroom van vroeger, maar ik heb nog altijd een paar ingangen bij XMS.
Daarnaast kan je het werken bij een XMS-huis niet zien als een bijbaantje. Je hebt een dermate hoge verantwoordelijkheid om problemen professioneel aan te pakken, dat je direct door het ijs valt als je dat niet doet.
Want, als je het niet op tijd oplost, dan staat de zelfde klant weer voor je neus.
Maar als je je niet wilt baseren op mijn antwoorden, dat staat je natuurlijk uiteraard vrij.
De opmerking dat jij redelijk storingsvrij bent,getuigt zelfs van enige onkunde.
Ik zit op zowel een packetfront netwerk als een genexis netwerk. Dus hoezo onkunde, ik heb op beide netwerken last van een paar issues?
Ja ik heb last van het QOS probleem, ja ik heb last van het zeldzame 2 of 3 amino's op 1 CPE probleem en zo nu en dan een melding "de gids informatie wordt ververst bug" die ik al een jaar geleden moest melden die afgedaan werd met een "het zit in de amino" terwijl ik al 10 had gezegd dat het een FW bug moest zijn.
De opmerking dat jij redelijk storingsvrij bent,getuigt zelfs van enige onkunde.
Hangt er bij jou dezelfde apparatuur in de pop als bij klagers, zitten bij jou dezelfde tussen stations, loopt jouw route naar de aanvoer exact hetzelfde als bij de anderen ? Ben jij dus representatief ? Zit jij op een al meer dan 5 jaar oud netwerk en kijk je evenveel TV als klagers, op dezelfde momenten ? Weegt jouw ik heb er geen last van,zwaarder dan de klachten van anderen ?
Het is feitelijk een loze kreet,want als ik me niet mag laten leiden door klachten van anderen,mogen anderen zich niet laten leiden door jou,en aan jouw "bij mij loopt het redelijk" zit exact dezelfde waarde als van klagers,[i]jij bent ook niet meer en niet minder dan een gebruiker.
Sorry maar er is een verschil tussen:
ik neem de dienst niet af en ik ga mij ermee bemoeien terwijl ik eigenlijk helemaal geen dienst afneem
en
Ik neem de dienst wel af en ik ga mij ermee bemoeien.