200% sluit ik mij daarbij aan.Loveparade schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:54:
[...]
Hoi Tim, ik weet dat jullie alleen maar wat kunnen met de informatie die jullie hebben, maar wordt het geen tijd om Jasper hier mee aan het werk te zetten. Dit kan toch niet zo?
Hoe serieus wil je als ISP nu nog zijn?
Dit geneuzel duurt nu al bijna 2 jaar.
Ondanks dat ik weet hoe moeilijk het is als je diensten bij derden afneemt, ben ik het hier ook volledig mee eens...Loveparade schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:54:
[...]
Hoi Tim, ik weet dat jullie alleen maar wat kunnen met de informatie die jullie hebben, maar wordt het geen tijd om Jasper hier mee aan het werk te zetten. Dit kan toch niet zo?
Hoe serieus wil je als ISP nu nog zijn?
Dit geneuzel duurt nu al bijna 2 jaar.
Tijd voor een oplossing!
Ik heb ondertussen voor alle bekenden die hier last van hebben maar gmail accounts aangemaakt.
Maar het kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn dat ik hier veel tijd in ga steken omdat de ISP een probleem heeft...
[ Voor 17% gewijzigd door Thasaidon op 08-10-2012 12:00 ]
"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."
Hier sta ik ook 200% achter!
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ik sta er ook achter, uit pure noodzaak heb ik alles maar overgezet naar de GMail SMTP server. Alhoewel dit een goede (tijdelijke) work-around is lijkt het me wenselijk dat er snel een oplossing voor het SMTP geneuzel komt.
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Verwijderd
Ik heb volgens Tim 1 abo, maar helaas geen inlog gegevens, annulering hebben ze niet doorgevoerd.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:20:
[...]
Je hebt er eentje terug, hoop dat het opgelost wordt.
Dan heb ik zoiets neem iemand eens serieus.
Alsnog weet ik niet veel, maar tis niet anders.
Paar leuke links inzake de smtp server:
http://www.projecthoneypot.org/ip_217.149.192.65
http://www.reversemx.com/spf/217.149.192.65/
http://answers.microsoft....69-46c9-9996-de6887a3c27c
http://grabpage.info/h/www.robtex.com/ip/217.149.192.65.html
http://forum.419eater.com/forum/viewtopic.php?p=1861661 (dat is die Sony Vaio weer)
http://www.scamwarners.co...viewtopic.php?f=7&t=52359
Het lijkt er dus op dat de spam waardoor we steeds maar weer op die RBL's terecht komen, de ouderwetse 419 scammails zijn van de welbekende Nigerianen. Hoe moeilijk is het om dat door een filter af te laten vangen?
http://www.projecthoneypot.org/ip_217.149.192.65
http://www.reversemx.com/spf/217.149.192.65/
http://answers.microsoft....69-46c9-9996-de6887a3c27c
http://grabpage.info/h/www.robtex.com/ip/217.149.192.65.html
http://forum.419eater.com/forum/viewtopic.php?p=1861661 (dat is die Sony Vaio weer)
http://www.scamwarners.co...viewtopic.php?f=7&t=52359
Het lijkt er dus op dat de spam waardoor we steeds maar weer op die RBL's terecht komen, de ouderwetse 419 scammails zijn van de welbekende Nigerianen. Hoe moeilijk is het om dat door een filter af te laten vangen?
GerkeP
Je moet ook niet gaan lopen klooien met annuleringen...Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:55:
[...] annulering...

Make up your mind, wil je nou wel of geen XMS abbo...?
[ Voor 13% gewijzigd door Fiber op 08-10-2012 13:05 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Wat is daar mis mee???? Inlog gegevens horen ze alsnog te sturen:-)Fiber schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:04:
[...]
Je moet ook niet gaan lopen klooien met annuleringen...
Anders mogen ze alles houden, tenslotte heb ik geannuleerd en later ze alsnog gekozen.
Ben nog altijd klant toch?
@webcare: ik heb nog geen DM ontvangen m.b.t. het HBO pakket dat ik lange tijd geleden heb aangevraagd.
Vorige week heb ik mijn gegevens naar Tim gestuurd. aub?
Verwijderd
Je had hier 2 DM's over gestuurd, 1 daarvan heb ik voor je beantwoord. -TimGerHo schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:11:
@webcare: ik heb nog geen DM ontvangen m.b.t. het HBO pakket dat ik lange tijd geleden heb aangevraagd.
Verwijderd
De inloggegevens worden opnieuw verzonden, de aannemer krijgt opnieuw de opdracht om contact met je op te nemen voor een afspraak. -TimVerwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:11:
[...]
Volgens Tim heb ik een abo, daar hoort zover ik op de hoogte ben "inlog gegevens bij" :-)) wordt lastig werken als er zowel geen modem , als geen inlog gegevens bij zijn toch?
Verwijderd
Bedankt Tim , ik wacht af.[
De inloggegevens worden opnieuw verzonden, de aannemer krijgt opnieuw de opdracht om contact met je op te nemen voor een afspraak. -Tim
Verwijderd
Je hebt dus nog niet eens een modem?Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:11:
[...]
Volgens Tim heb ik een abo, daar hoort zover ik op de hoogte ben "inlog gegevens bij" :-)) wordt lastig werken als er zowel geen modem , als geen inlog gegevens bij zijn toch?
Heb je de FTU al wel? Ik had toen ook via de Reggefiber winkel aangevraagd. Netjes brief (ook zonder inloggegevens) gekregen van XMS, later ook brief over BTW verhoging. 19 September kwam Reggefiber de FTU aansluiten. Ik contact gezocht met Webcare, waren mijn gegevens nergens terug te vinden. Op advies van Sophie (Webcare) nogmaals een aanvraag gedaan, met de garantie dat er maar 1 abonnement per adres mogelijk is, dus dat dubbele kosten niet zouden kunnen. Paar dagen later kreeg ik een nieuwe brief, hierin wel inloggegevens. Afgelopen woensdag werd ik gebeld door Reggefiber om een afspraak te maken om het modem te installeren.Deze is vrijdag geweest en nu is het wachten op XMS tot alles geactiveerd wordt. Zaterdag wel weer een nieuwe welkomstbrief (deze weer zonder inloggegevens) gekregen, waarin zelfs in stond dat ik nog 7 dagen had om op te zeggen. Beetje slordig als je het mij vraagt, want het modem hangt er nu al, dus de kosten voor die monteur zijn al gemaakt.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:11:
[...]
Verwijderd
Nee kabeltje steekt bij mij in de tuin uit de grond, toen destijds paste het niet in de meterkast:-) ken ik niks aan doen.
Verwijderd
Wat dacht je van bepaalde dingen wijzigen? Kan dat niet zonder inlog gegevens.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:23:
Wat maak je je dan druk over inloggegevens.
[b][Heb je de FTU al wel?/b]
geen idee wat dat is, volgens google het kastje , nee die heb ik niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 13:28 ]
Verwijderd
FTU = Fiber Termination Unit, dit wordt ook wel de dummy aansluiting genoemd omdat het actieve glasvezelmodem dan nog niet aanwezig is. -TimVerwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:24:
[...]
Wat dacht je van bepaalde dingen wijzigen? Kan dat niet zonder inlog gegevens.
[b][Heb je de FTU al wel?/b] Wat is dat als ik vragen mag?
Als je vezel nog in de tuin ligt heb je die nietVerwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:24:
[...]
Wat dacht je van bepaalde dingen wijzigen? Kan dat niet zonder inlog gegevens.
[b][Heb je de FTU al wel?/b] Wat is dat als ik vragen mag?
Maar om even antwoord te geven op je vraag, op de FTU wordt je vezel afgemonteerd in je woning/meterkast. Hier op komt dan het modem weer.
Wat wil je trouwens wijzigen met je inloggegevens? Ik heb ondertusen wel inloggegevens, maar het enige dat ik nu kan doen daar is nummerbehoud aanvragen, verder helemaal niks.
Ben ik niet met je eens, de FTU is ook aanwezig wanneer het modem er wel is. Bij de meeste mensen hangt er een FTU die is "doorgelust" naar het modem, bij mij hangt er een FTU waar het modem overheen geschoven is. Zo een als te zien op de volgende link:Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:28:
[...]
FTU = Fiber Termination Unit, dit wordt ook wel de dummy aansluiting genoemd omdat het actieve glasvezelmodem dan nog niet aanwezig is. -Tim
http://www.glasvezel.nu/n...voor-nieuwe-genexis-modem
[ Voor 32% gewijzigd door Phoolie op 08-10-2012 13:32 ]
Verwijderd
[quote]Phoolie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:28:
[...]
Als je vezel nog in de tuin ligt heb je die niet
Maar om even antwoord te geven op je vraag, op de FTU wordt je vezel afgemonteerd in je woning/meterkast. Hier op komt dan het modem weer.
Wat wil je trouwens wijzigen met je inloggegevens? Ik heb ondertusen wel inloggegevens, maar het enige dat ik nu kan doen daar is nummerbehoud aanvragen,
Jawel hoor, volgens mij is mij gezegd kan ik mijn nummer ongezien laten doen, dus niet zichtbaar voor anderen.
[...]
Wat wil je trouwens wijzigen met je inloggegevens? Ik heb ondertusen wel inloggegevens, maar het enige dat ik nu kan doen daar is nummerbehoud aanvragen,
verder helemaal niks.
[/quote]
[/quote]
Jawel hoor, volgens mij is mij gezegd kan ik mijn nummer ongezien laten doen, dus niet zichtbaar voor anderen.
Nogmaals, ik heb dus al inloggegevens van mijn XMSWeb en ik kan dat daar NIET instellen op dit moment, wie weet komt dat nog zodra mijn abonnement actief is, maar nu nog niet dus.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:30:
[...]
Wat wil je trouwens wijzigen met je inloggegevens? Ik heb ondertusen wel inloggegevens, maar het enige dat ik nu kan doen daar is nummerbehoud aanvragen,verder helemaal niks.
[/quote]
Verwijderd
@Phoolie , ik zie het allemaal wel, bedankt allemaal , hoop dat het niet te lang duurt.:-)
-
[ Voor 100% gewijzigd door White_Collar op 08-10-2012 13:44 ]
Gast, je fiber ligt zelfs nog buiten. Boeie dat je nog niks kan wijzigenVerwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:30:
[...]
Wat wil je trouwens wijzigen met je inloggegevens? Ik heb ondertusen wel inloggegevens, maar het enige dat ik nu kan doen daar is nummerbehoud aanvragen,verder helemaal niks.
[/quote]

Je hebt niet eens diensten.
Zodra je die hebt is het pas nuttig om de zaken te wijzigen. Daarvoor kan het namelijk ook niet. Het enige wat gewijzigd kan woorden is het telefoon nummer dat je wilt verhuizen naar xms toe.
[ Voor 10% gewijzigd door White_Collar op 08-10-2012 14:06 ]
Relax... Maak je niet zo druk, denk aan je hart...White_Collar schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:44:
[...]
Gast, je fiber ligt zelfs nog buiten. Boeie dat je nog niks kan wijzigen![]()
Je hebt niet eens diensten.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Laten we het vooral niet te vriendelijk maken hier. Stel je voor dat er straks andere mensen in dit topic komen posten!
Ik was nog bezig met een edit te schrijven omdat ik een paar zaken vergeten was.Fiber schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:55:
[...]
Relax... Maak je niet zo druk, denk aan je hart...
Als iemand zich druk maakt over inlog gegevens terwijl de fiber niet eens binnen is dan is dat redelijk doelloos voor dit topic. Ik zou mij eerder druk maken over het feit dat de fiber niet binnen is in de woning. Over dat proces kunnen nu weken overheen gaan omdat het maar 1 klantje betreft. Het is nog maar de vraag of reggefiber die orders nog wel gaat verwerken.Caelorum schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:56:
Laten we het vooral niet te vriendelijk maken hier. Stel je voor dat er straks andere mensen in dit topic komen posten!
[ Voor 54% gewijzigd door White_Collar op 08-10-2012 14:14 ]
@XMS_webcare
Vorige week (2 oktober) heeft ReggeFiber eindelijk de FTU (dummy) opgeleverd.
Heb dinsdag gelijk naar de helpdesk gemaild met de vraag wanneer mijn modem en XMS abbonement opgeleverd wordt, echter nog geen reactie op gehad.
Zouden jullie kunnen kijken naar 3621VH nr 9 te Breukelen?
Vorige week (2 oktober) heeft ReggeFiber eindelijk de FTU (dummy) opgeleverd.
Heb dinsdag gelijk naar de helpdesk gemaild met de vraag wanneer mijn modem en XMS abbonement opgeleverd wordt, echter nog geen reactie op gehad.
Zouden jullie kunnen kijken naar 3621VH nr 9 te Breukelen?
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Robinski schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:21:
... de heldesk ...

oops
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Verwijderd
Heeeee GAST, waar jij je druk om maakt zal mij een worst zijn.[
Ik
Als iemand zich druk maakt over inlog gegevens terwijl de fiber niet eens binnen is dan is dat redelijk doelloos voor dit topic. Ik zou mij eerder druk maken over het feit dat de fiber niet binnen is in de woning. Over dat proces kunnen nu weken overheen gaan omdat het maar 1 klantje betreft. Het is nog maar de vraag of reggefiber die orders nog wel gaat verwerken.
@ Anderen bedankt voor de hulp.
Verwijderd
Hoe kan je aan zoiets denken , als je die niet hebt?:-)Fiber schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:55:
[...]
Relax... Maak je niet zo druk, denk aan je hart...
Heb jij je hier alleen maar aangemeld om te komen zeuren en grappig bedoeld anderen af te zeiken?Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:52:
[...]
Hoe kan je aan zoiets denken , als je die niet hebt?:-)
Je weet blijkbaar niet dat WhiteCollar een oud medewerker van XMS is en mensen die hier normaal een vraag stellen gewoon altijd netjes helpt, maar al was dat niet zo. Dan nog hoor je je hier gewoon normaal te gedragen.
Verwijderd
Misschien kan je dat beter tegen hem zeggen, en alsnog zal het mij een worst wezen wat hij voor die tijd was.Phoolie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:14:
[...]
Heb jij je hier alleen maar aangemeld om te komen zeuren en grappig bedoeld anderen af te zeiken?
Je weet blijkbaar niet dat WhiteCollar een oud medewerker van XMS is en mensen die hier normaal een vraag stellen gewoon altijd netjes helpt, maar al was dat niet zo. Dan nog hoor je je hier gewoon normaal te gedragen.
Bevalt het je niet , jammer dan.
Je maakt je inderdaad nu wel populair.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:16:
[...]
Misschien kan je dat beter tegen hem zeggen, en alsnog zal het mij een worst wezen wat hij voor die tijd was.
Bevalt het je niet , jammer dan.
Ook al zijn we het niet allemaal met elkaar eens, een beetje respect moet toch altijd wel mogelijk zijn.
Gezien de manier van schrijven en de reacties schat ik dat je niet ouder bent dan een jaar of 20, dat zou het in ieder geval kunnen verklaren.
Laten we nu maar weer ontopic gaan
GerkeP
Nou wil ik niet heel vervelend doen, maar WC is ook niet bepaald het toppunt van vriendelijkheid in dit topic. Het slaat nergens op om andere gebruikers af te snauwen, omdat ze een vraag hebben. Hij mag dan wel ex medewerker zijn en op zekere hoogte ervaring hebben met levering en diensten, maar het is nog steeds een topic waar vragen over XMS gesteld kunnen worden en waar je dit soort vragen kan verwachten. Hij had ook gewoon op een vriendelijke manier kunnen zeggen: "Omdat je verbinding nog niet actief is, kan je nog niets wijzigen. Deze opties worden pas zichtbaar als je actief bent, als je toch nog iets wilt wijzigen, dan kan je contact opnemen met XMS".Phoolie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:14:
[...]
Heb jij je hier alleen maar aangemeld om te komen zeuren en grappig bedoeld anderen af te zeiken?
Of (ja het is heel simpel) reageer gewoon niet!
[ Voor 3% gewijzigd door DjVe op 08-10-2012 15:37 ]
Verwijderd
Mag ik effe lachen?? Iemand Gast noemen kan ik niet echt respect vinden.[Gezien de manier van schrijven en de reacties schat ik dat je niet ouder bent dan een jaar of 20, dat zou het in ieder geval kunnen verklaren.
Geeft niks , zegt meer over hem dan over mij.
Verwijderd
[quote]
ging iets fout.
Hij vraagt er zelf om ,door mij "gast "te noemen.
Actie = reactie.
ging iets fout.
Hij vraagt er zelf om ,door mij "gast "te noemen.
Actie = reactie.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 15:28 ]
Verwijderd
Dank je wel, ik zal zonodig weer on topic gaan.DjVe schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:25:
[...]
Nou wil ik niet heel vervelend doen, maar WC is ook niet bepaald het toppunt van vriendelijkheid in dit topic. Het slaat nergens op om andere gebruikers af te snauwen, omdat ze een vraag hebben. Hij mag dan wel ex medewerker zijn en op zekere hoogte ervaring hebben met levering en diensten, maar het is nog steeds een topic waar vragen over XMS gesteld kunnen worden. Hij had ook gewoon kunnen reageren: Omdat je verbinding nog niet actief is, kan je nog niets wijzigen. Deze opties worden pas zichtbaar als je actief bent, als je toch nog iets wilt wijzigen, dan kan je contact opnemen met XMS.
@ Yeps: 3 posts achter elkaar.... graag voortaan
knop gebruiken....
Ontopic: Is er inmiddels al een officiele reactie vanuit xms gekomen over de spam lijsten?

Ontopic: Is er inmiddels al een officiele reactie vanuit xms gekomen over de spam lijsten?
[ Voor 42% gewijzigd door muppet99 op 08-10-2012 15:32 ]
Carpe Diem
De woord keuze "gast" was van mij kant niet helemaal de juiste keuze. Ik probeerde te benadrukken dat je er niet zo groot probleem van moet maken dat je geen inlog gegevens hebt omdat je A: toch niks kan wijzigen en B:omdat er nu een groter problemen aan de hand is op het adres namelijk: De fiber is niet naar binnen gebracht bij het huis en dat best lang kan duren bij Reggefiber omdat als nog voor elkaar te krijgen.DjVe schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:25:
[...]
Nou wil ik niet heel vervelend doen, maar WC is ook niet bepaald het toppunt van vriendelijkheid in dit topic. Het slaat nergens op om andere gebruikers af te snauwen, omdat ze een vraag hebben. Hij mag dan wel ex medewerker zijn en op zekere hoogte ervaring hebben met levering en diensten, maar het is nog steeds een topic waar vragen over XMS gesteld kunnen worden en waar je dit soort vragen kan verwachten. Hij had ook gewoon op een vriendelijke manier kunnen zeggen: "Omdat je verbinding nog niet actief is, kan je nog niets wijzigen. Deze opties worden pas zichtbaar als je actief bent, als je toch nog iets wilt wijzigen, dan kan je contact opnemen met XMS".
Ik benadruk nog maar even dat ik het niet bedoeld had als snauwen, jammer dat dat zo wordt opgevat maar ik begrijp het wel.
Nogmaals, ik zou mij op dit moment meer zorgen maken om het feit dat de fiber niet in je huis zit. Dit kan namelijk weken gaan duren bij Reggefiber of nog erger: ze weigeren omdat het te veel geld kost.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:35:
[...]
Heeeee GAST, waar jij je druk om maakt zal mij een worst zijn.
@ Anderen bedankt voor de hulp.
Je kent mij duidelijk niet genoeg in welke context ik die reactie bedoel. Iemand de grond inboren heeft weinig nut, daarmee los je het probleem niet op. Ik zou zeggen: Lees mijn post even op een ander moment rustig nog een keer dan begrijp je misschien beter dat ik het beste met je voor heb.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:26:
[...]
Mag ik effe lachen?? Iemand Gast noemen kan ik niet echt respect vinden.
Geeft niks , zegt meer over hem dan over mij.
[ Voor 25% gewijzigd door White_Collar op 08-10-2012 15:51 ]
Verwijderd
Je woordkeuze was inderdaad niet vriendelijk, maar goed ben het al weer vergeten.White_Collar schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:46:
[...]
De woord keuze "gast" was van mij kant niet helemaal de juiste keuze. Ik probeerde te benadrukken dat je er niet zo groot probleem van moet maken dat je geen inlog gegevens hebt omdat je A: toch niks kan wijzigen en B:omdat er nu een groter problemen aan de hand is op het adres namelijk: De fiber is niet naar binnen gebracht bij het huis en dat best lang kan duren bij Reggefiber omdat als nog voor elkaar te krijgen.
Ik benadruk nog maar even dat ik het niet bedoeld had als snauwen, jammer dat dat zo wordt opgevat maar ik begrijp het wel.
[...]
Nogmaals, ik zou mij op dit moment meer zorgen maken om het feit dat de fiber niet in je huis zit. Dit kan namelijk weken gaan duren bij Reggefiber of nog erger: ze weigeren omdat het te veel geld kost.
Reggefiber heeft mij per mail laten weten dat het tot de 30ste van deze maand kan duren.
Als ze het helemaal niet plaatsen, tja dan gaat XMS niet door, kan weinig zonder modem.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 15:52 ]
Maar weet je ook zeker dat zij ook weten dat de fiber niet binnen gebracht is? Ik denk namelijk dat ze voor niks een monteur gaan sturen om er later alsnog achter te komen dat er nog een andere ploeg nodig is.
Ik zou voor de zekerheid even bellen en door geven dat je glasvezel nog niet is binnengebracht in de woning.
Zo voorkom je dat langer moet wachten en dat ze het juiste team naar je toe sturen om je aan te sluiten.
Ik zou voor de zekerheid even bellen en door geven dat je glasvezel nog niet is binnengebracht in de woning.
Zo voorkom je dat langer moet wachten en dat ze het juiste team naar je toe sturen om je aan te sluiten.
[ Voor 11% gewijzigd door White_Collar op 08-10-2012 15:56 ]
Verwijderd
Ze weten dat er een kabeltje uit mijn tuin komt, en dat het modem er niet is,
Lijkt mij meer een taak van XMS ? Ik kan geen opdrachten geven want ik betaal dat niet.
Lijkt mij meer een taak van XMS ? Ik kan geen opdrachten geven want ik betaal dat niet.
Dan lijkt het mij in orde dat ze het juiste team gaan sturen.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:56:
Ze weten dat er een kabeltje uit mijn tuin komt, en dat het modem er niet is,
Verwijderd
Ik hoop het, zoveel gedoe had ik niet verwacht maar bedankt.White_Collar schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:57:
[...]
Dan lijkt het mij in orde dat ze het juiste team gaan sturen.
Ik ben even in onbedoelde bashmode.
Maar ik wil toch even kwijt dat ik vindt dat XMS het nu wel aan het verprutsen in qua dienstverlening & communicatie (buiten de beste lui van webcare om die als enige wel hun best doen volgens mij)
QoS: is nog steeds een probleem, waar XMS en of zijn netwerk beheerder niets mee doet (heb ik het idee)
SMTP: nemen ze volgens mij ook niet erg serieus (heb ik het idee) brengt veel praktische problemen met zich mee
Statuic IP: waren geloof ik toezeggingen gedaan die nu al niet meer worden nagekomen en waar we nu weer in een bodemloze put terecht gaan komen (ze kunnen in tegenstelling tot wat ze zeiden eind september nu geen toezeggingen meer doen) het is dus afwachten.
Wie vult aan ?
Ik had dit keer echt het idee dat er wat van terecht zou gaan komen, en het wordt nu al niet nagekomen.
Maar ik wil toch even kwijt dat ik vindt dat XMS het nu wel aan het verprutsen in qua dienstverlening & communicatie (buiten de beste lui van webcare om die als enige wel hun best doen volgens mij)
QoS: is nog steeds een probleem, waar XMS en of zijn netwerk beheerder niets mee doet (heb ik het idee)
SMTP: nemen ze volgens mij ook niet erg serieus (heb ik het idee) brengt veel praktische problemen met zich mee
Statuic IP: waren geloof ik toezeggingen gedaan die nu al niet meer worden nagekomen en waar we nu weer in een bodemloze put terecht gaan komen (ze kunnen in tegenstelling tot wat ze zeiden eind september nu geen toezeggingen meer doen) het is dus afwachten.
Wie vult aan ?
Ik had dit keer echt het idee dat er wat van terecht zou gaan komen, en het wordt nu al niet nagekomen.
De vele iptv problemen die helaas nog steeds openstaan
Ik ben trouwens niet gebeld door reggefiber terwijl dit wel zou gebeuren.

Is het misschien een idee omdat een stukje in de topicstart in te richten om de openstaande problemen in te huisvesten.White_Collar schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:05:
De vele iptv problemen die helaas nog steeds openstaan
Niet leuk voor XMS maar wel handig voor nieuwe maar ook huidige bezoekers die weten wat er speelt.
Its just an idea
Ik heb ook het idee dat er na de Tweakers meeting ook niet echt veel meer is gebeurd.
Er is het een en ander besproken/toegezegd, maar daarna is het stil geworden vanuit XMS
Het enige wat van de grond is gekomen is het "Expert panel" waarop men zich in kan schrijven, maar meer dan dat ook niet. Nu weet is dat zoiets organisatorisch niet snel ingeregeld is, maar tot nu toe heb ik er, anders dan alleen de mogelijkheid om je in te schrijven, niets concreets van zien komen.
Mij begint dan ook het gevoel te bekruipen dat men de evt overname door KPN aan het afwachten is en tot die tijd gewoon niets meer doet (idd met uitzondering van Webcare).
Ondanks dat de NMA hier nog geen uitspraak over heeft gedaan (naar mijn weten).
Er is het een en ander besproken/toegezegd, maar daarna is het stil geworden vanuit XMS
Het enige wat van de grond is gekomen is het "Expert panel" waarop men zich in kan schrijven, maar meer dan dat ook niet. Nu weet is dat zoiets organisatorisch niet snel ingeregeld is, maar tot nu toe heb ik er, anders dan alleen de mogelijkheid om je in te schrijven, niets concreets van zien komen.
Mij begint dan ook het gevoel te bekruipen dat men de evt overname door KPN aan het afwachten is en tot die tijd gewoon niets meer doet (idd met uitzondering van Webcare).
Ondanks dat de NMA hier nog geen uitspraak over heeft gedaan (naar mijn weten).
Ondanks dat we nog niets gehoord hebben van @Webcare lijkt het er op dat er het een en ander aan het gebeuren is.
Er hangt een nieuw ipadres aan de smtp.xmsnet.nl
Resultaat is dat de machine niet meer voorkomt op RBL's (nu afwachten of dat zo blijft)
Sterker nog, volgens mij is het een compleet andere (of nieuwe) server.
Helaas nog geen TLS ondersteuning
Keep my fingers crossed
Er hangt een nieuw ipadres aan de smtp.xmsnet.nl
Resultaat is dat de machine niet meer voorkomt op RBL's (nu afwachten of dat zo blijft)
Sterker nog, volgens mij is het een compleet andere (of nieuwe) server.
Helaas nog geen TLS ondersteuning
Keep my fingers crossed
220 smtp105.mer-nm.internl.net ESMTP Postfix
Test Result
SMTP Reverse Dns OK - 217.149.192.134 resolves to smtp105.mer-nm.internl.net
SMTP Reverse DNS Mismatch OK - Reverse DNS matches SMTP Banner
SMTP TLS Warning - Does not support TLS.
SMTP Connection Time 0 seconds - Good on Connection time
SMTP Open Relay OK - Not an open relay.
SMTP Transaction Time 9.001 seconds - Not good! on Transaction Time
Session Transcript:
EHLO please-read-policy.mxtoolbox.com
250-smtp105.mer-nm.internl.net
250-PIPELINING
250-SIZE 150000000
250-ETRN
250-AUTH PLAIN LOGIN
250-AUTH=PLAIN LOGIN
250-ENHANCEDSTATUSCODES
250-8BITMIME
250 DSN [125 ms]
MAIL FROM: <supertool@mxtoolbox.com>
250 2.1.0 Ok [125 ms]
RCPT TO: <test@example.com>
554 5.7.1 <test@example.com>: Relay access denied [3338 ms]
QUIT
221 2.0.0 Bye [5132 ms]
[ Voor 56% gewijzigd door GerkeP op 08-10-2012 19:00 ]
GerkeP
Dat ziet er iig al veelbelovend uit 
Zou ons "zeuren" dan toch geholpen hebben?
Zou ons "zeuren" dan toch geholpen hebben?
[ Voor 38% gewijzigd door Thasaidon op 08-10-2012 19:21 ]
Ik ben redelijk blij met deze oplossing, als ik de headers goed interpreteer dan zit er een extra hop tussen met AMAVISD (http://www.ijs.si/software/amavisd/), er wordt dus nu op een aparte machine (?) gescand op bedreigingen. Lijkt erg snel te zijn, minder dan 5 seconden bij mijn testmail.
Jammer dat @Webcare dit niet kon/mocht communiceren vandaag op onze vragen.
Jammer dat @Webcare dit niet kon/mocht communiceren vandaag op onze vragen.
GerkeP
Ik denk dat dit vandaag pas geimplementeerd is en men eerst wilde afwachten of het werkte zodat ze het evt konden terug draaien? En Webcare het dus nog niet wist...
Als ik sabnzbd laat mailen via smtp.xmsnet.nl dan komt mail weer gewoon in mijn mailbox aan ipv spambox
Lijkt het op.
Mail met bijlage van 9 MB binnen 28 seconden verwerkt en gescand, ik ben onder de indruk
Mail met bijlage van 9 MB binnen 28 seconden verwerkt en gescand, ik ben onder de indruk
GerkeP
Ik had je mail ook zo binnenLoveparade schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:30:
Lijkt het op.
Dit lijkt goed
Als dit zo blijft lever ik volgende week een appeltaart af bij XMS op kantoor
GerkeP
Ik zal hem even quoten, voor je je posting gaat editten en de taart "vergeet"Loveparade schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:32:
Als dit zo blijft lever ik volgende week een appeltaart af bij XMS op kantoor
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Nou.. als Loveparade em niet brengt dan breng ik em welarjants schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:36:
[...]
Ik zal hem even quoten, voor je je posting gaat editten en de taart "vergeet"
Nee, ik ben een man van mijn woord, is natuurlijk wel belangrijk dat Tim en Sophie ook van die taart krijgen met hun engelengeduld en het maar rustig blijvenarjants schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:36:
[...]
Ik zal hem even quoten voor je je post gaat editten en de taart gaat vergeten
GerkeP
Wanbeleid belonen met een appeltaart..... hmmmm
Heeft dit niet gewoon veel te lang geduurd ? hebben wij als klant niet vreselijk moeten pushen.
Ze morgen ons een appeltaart sturen.... alhoewel ik helemaal niet van taart houd.
Van mij kunnen ze wel een taart krijgen hoor, maar dan moeten ze eerst maar eens bewijzen dat ze hun beloftes gaan nakomen en dat ze ons als klant serieus nemen, en niet aan het lijntje houden.
Sorry dat ik de pret verziek
Heeft dit niet gewoon veel te lang geduurd ? hebben wij als klant niet vreselijk moeten pushen.
Ze morgen ons een appeltaart sturen.... alhoewel ik helemaal niet van taart houd.
Van mij kunnen ze wel een taart krijgen hoor, maar dan moeten ze eerst maar eens bewijzen dat ze hun beloftes gaan nakomen en dat ze ons als klant serieus nemen, en niet aan het lijntje houden.
ik zie het anders, het heeft te lang geduurd, maar ze hebben wel wat gedaan met onze input, en ik ben er van overtuigd dat @webcare hier een grote rol in heeft gespeeld ;-)boekee schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:40:
Wanbeleid belonen met een appeltaart..... hmmmm
Altijd positief benaderen :-D
GerkeP
Ik ben he met beide eens.
Ja het heeft veel te lang geduurd en een hoop klanten waren hier de dupe van.
Maar ook ik denk dat Webcare die taart verdient omdat zij wel degelijk dingen voor elkaar proberen te krijgen, al is dat achter de schermen en zien/merken wij daar niet altijd wat van.
Dus count me in on de taart
Ja het heeft veel te lang geduurd en een hoop klanten waren hier de dupe van.
Maar ook ik denk dat Webcare die taart verdient omdat zij wel degelijk dingen voor elkaar proberen te krijgen, al is dat achter de schermen en zien/merken wij daar niet altijd wat van.
Dus count me in on de taart
[ Voor 5% gewijzigd door Thasaidon op 08-10-2012 19:56 ]
Webcare verdient zeker wel een taart.
Maar wat ik wil zeggen is dat er genoeg dingen / beloftes gemaakt worden die direct al niet zijn waar gemaakt, en na veel aandringen werkt de smtp weer woei, nu de rest nog, dit is echt geen weg naar suc6.... suc6 moet je verdienen.
Zo heb ik dat vroeger ook geleerd hoor, afmaken waar je mee begonnen bent, afspraken nakomen, niet te laat komen (tenzij overmacht) en zo kan ik wel even doorgaan.
Een compliment is altijd goed, maar eerst zien dan geloven, en daarna pas belonen.
Maar wat ik wil zeggen is dat er genoeg dingen / beloftes gemaakt worden die direct al niet zijn waar gemaakt, en na veel aandringen werkt de smtp weer woei, nu de rest nog, dit is echt geen weg naar suc6.... suc6 moet je verdienen.
Zo heb ik dat vroeger ook geleerd hoor, afmaken waar je mee begonnen bent, afspraken nakomen, niet te laat komen (tenzij overmacht) en zo kan ik wel even doorgaan.
Een compliment is altijd goed, maar eerst zien dan geloven, en daarna pas belonen.
Maar dat gaf ik ook aan, eerst zien dat dit goed blijft gaanboekee schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:12:
Webcare verdient zeker wel een taart.
GerkeP
Helder, nog een laatste vraag! Mijn moeder als XMS abonnee krijgt deze aanbieding wel, ik niet, is daar een reden voor?Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:09:
[...]
Als je na de 2 maanden de HD ontvanger niet retour stuurt dan gaan we er vanuit dat je interactieve TV wilt houden. Je betaald dan 5 euro per maand hiervoor maar geen eenmalig bedrag voor de ontvanger. -Tim
superB
Verwijderd
Mail komt ook weer aan via de smtp van XMS naar @live adressen.
Zou het dan eindelijk zijn opgelost
.
Maar ik geef inderdaad ook toe, dat daarvoor erg veel gepushed moest worden.
En ik vraag me af, dat als het tweak forum niet bestond,
het probleem dan ook wel, zo dan niet was aangepakt.
Zou het dan eindelijk zijn opgelost
Maar ik geef inderdaad ook toe, dat daarvoor erg veel gepushed moest worden.
En ik vraag me af, dat als het tweak forum niet bestond,
het probleem dan ook wel, zo dan niet was aangepakt.
Goed om te horen dat er wat aangedaan is. Eens kijken of ik vanavond weer terug switch naar XMS voor het versturen van mijn email.
Ben wel benieuwd naar wat meer informatie van webcare, zoals: wat is er gedaan en welke maatregelen zijn getroffen om het probleem in de toekomst te voorkomen?
Ben wel benieuwd naar wat meer informatie van webcare, zoals: wat is er gedaan en welke maatregelen zijn getroffen om het probleem in de toekomst te voorkomen?
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Kan geen mail versturen?
[ Voor 61% gewijzigd door chocka op 09-10-2012 10:07 ]
ik zou even de helpdesk bellen...
Volgens mij staan de spam filters nu iets te strak binnen Postfix
[ Voor 11% gewijzigd door Thasaidon op 09-10-2012 09:38 ]
of het is spam ;-)Thasaidon schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:32:
[...]
ik zou even de helpdesk bellen...
Volgens mij staan de spam filters nu iets te strak binnen Postfix
GerkeP
Dan hebben we onze spammer bij deze gevonden
Probleem verholpen! Ik ben bezig iets te downloaden waarvan de link niet werkte, verzender vroeg mij betreffende link toe te sturen. Nu ik http omgezet heb naar h.t.t.p., lukte het wel te verzenden. Schijnbaar was het zonder die aanpassing niet mogelijk het te verzenden.
dus als ik een url in me mail prop kan ik die niet versturen?
Dat lijkt me een beetje overkill...
wel effectief natuurlijk
wel effectief natuurlijk
[ Voor 18% gewijzigd door Thasaidon op 09-10-2012 10:14 ]
mja, als je alleen een url wilt versturenkan ik daar wel inkomen. Als er nog gewone tekst bij staat os het wel wat raarThasaidon schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:13:
dus als ik een url in me mail prop kan ik die niet versturen?
wel effectief natuurlijk
Verwijderd
Aanpassingen e-mailplatform XMS
Zoals een aantal van jullie gemerkt heeft zijn er aanpassingen gedaan in het e-mailplatform van XMS.
Het IP adres van de SMTP server en de webmail zijn aangepast, hierdoor zijn de blacklistmeldingen vervallen.
Ook wordt er vanaf heden actiever gekeken naar de e-mails die verzonden worden, is er een extra scan voor spam ingesteld en worden spammers sneller geblokkeerd.
Voor diegene de blacklistmeldingen en IP adressen hebben doorgegeven: namens XMS Webcare bedankt, wij ervaren het als prettig om op deze manier met "onze Tweakers" een probleem aan te kunnen pakken. -Tim
Zoals een aantal van jullie gemerkt heeft zijn er aanpassingen gedaan in het e-mailplatform van XMS.
Het IP adres van de SMTP server en de webmail zijn aangepast, hierdoor zijn de blacklistmeldingen vervallen.
Ook wordt er vanaf heden actiever gekeken naar de e-mails die verzonden worden, is er een extra scan voor spam ingesteld en worden spammers sneller geblokkeerd.
Voor diegene de blacklistmeldingen en IP adressen hebben doorgegeven: namens XMS Webcare bedankt, wij ervaren het als prettig om op deze manier met "onze Tweakers" een probleem aan te kunnen pakken. -Tim
Verwijderd
Deze actie is ontwikkeld voor de klanten die gebruik maken van het internet + (analoge) TV abonnement. Overige klanten kunnen geen gebruik maken van deze actie. -TiminXs schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:22:
[...]
Helder, nog een laatste vraag! Mijn moeder als XMS abonnee krijgt deze aanbieding wel, ik niet, is daar een reden voor?
Verwijderd
@Webcare
Kan jij over dit iets te weten komen voor mij?
Nogmaals, ik zou mij op dit moment meer zorgen maken om het feit dat de fiber niet in je huis zit. Dit kan namelijk weken gaan duren bij Reggefiber of nog erger: ze weigeren omdat het te veel geld kost
Tekst van WC
Nogmaals, ik zou mij op dit moment meer zorgen maken om het feit dat de fiber niet in je huis zit. Dit kan namelijk weken gaan duren bij Reggefiber of nog erger: ze weigeren omdat het te veel geld kost
Tekst van WC
De Belgische zender Eén is al meer dan een week zwart bij mij. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb wat pagina's terug gelezen, maar zie hier niets over voorbij komen.
Kan je er even bij aangeven of het analoog, DVB-C of IPTV betreft?R1chardTM schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:05:
De Belgische zender Eén is al meer dan een week zwart bij mij. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb wat pagina's terug gelezen, maar zie hier niets over voorbij komen.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Zowel analoog als IPTV doen het bij mij gewoon. 3906R1chardTM schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:05:
Mijn excuus. Het gaatom IPTV. Ik zal het vanavond nog eens nakijken, misschien dat het nu opeens wel werkt.R1chardTM schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:05:
Ik neem aan dat je die gewoon kijkt via je door XMS geleverde decoder?R1chardTM schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:14:
[...]
Mijn excuus. Het gaatom IPTV. Ik zal het vanavond nog eens nakijken, misschien dat het nu opeens wel werkt.
Jup, dat lijkt me volstrekt normaal. Gewoon de HD Recorder Animo geleverd door XMS. Alle andere zenders werken prima, maar het Belgische Eén is al een tijdje zwart. Zal het vanavond nog even dubbel checken en kijken of de andere Belgische zenders het wel doen. Jullie horen van mij.Thasaidon schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:17:
[...]
Ik neem aan dat je die gewoon kijkt via je door XMS geleverde decoder?
Om vast webcare of de helpdesk voor te zijn: heb je de Amino al een keer van de stroom gehaald, en als dat niet helpt al een keer het modem een uur van de stroom gehad?R1chardTM schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:22:
[...]
Jup, dat lijkt me volstrekt normaal. Gewoon de HD Recorder Animo geleverd door XMS. Alle andere zenders werken prima, maar het Belgische Eén is al een tijdje zwart. Zal het vanavond nog even dubbel checken en kijken of de andere Belgische zenders het wel doen. Jullie horen van mij.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Of kijken of er een firmware update beschikbaar is.
Ik wordt door Webcare al een paar weken bezig gehouden met tests en vragen van de techneuten om dit probleem te pinpointen. Tot nu toe nog zonder resultaat.R1chardTM schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:05:
Er helpt op dit moment maar één ding: Amino opnieuw opstarten. Dus als je graag naar de Belgen wilt kijken, even een reset en het werkt weer (even).
Met alleen het veranderen van de IP nummers van de mail servers schiet je i.m.h.o. niet veel op, want je nieuwe ip wordt weer net zo snel geblacklisted,het is veel beter maar wel intensiever om de opties op te volgen die de blacklists bieden om er af gehaald te worden, men weet dan dat het domein,of de beheerder ervan,serieus is.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:54:
Aanpassingen e-mailplatform XMS
Voordeel van ip veranderen is dat je in een keer van de blacklisten af bent,nadeel is dat dit eigenlijk spamgedrag is hetgeen door spamlists juist extra wordt bekeken, de spam verzender verandert van ip nummer, dat zou een echte spammer ook doen als ie teveel op blocklists kwam.
Wat is een spammer... omdat ik niet thuis ben sturen de beveiligingscam's berichten zodra er in een bepaald gebied (motion detection) beweging is, met 5 foto's ( 2 voor de actuele beweging, een met de actuele beweging, en 2 na de beweging.
Ik kan moeilijk controleren of dat als spam wordt beschouwd omdat het vanuit Griekenland erg lastig is om een oude fiets over mijn schutting te gooien.
Aangezien XMS geen spamfolder bezit ( wat ik een enorm nadeel vind ) kan ik dus ook daar niet kijken, spam is weg,terechte spam of ten onrechte aangemerkt als spam.
Aangezien nu een kudde duiven mijn tuin nu illegaal hebben ondergehuurd wordt er nog wel eens een mailtje verzonden.
Op mijn verlanglijstje staan 2 dingen:
Mail:
1= Spambox.
Telefonie:
2.De mogelijkheid om bepaalde inkomende nummers te blokkeren.
Nick,Nick39 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:48:
[...]
Met alleen het veranderen van de IP nummers van de mail servers schiet je i.m.h.o. niet veel op, want je nieuwe ip wordt weer net zo snel geblacklisted,het is veel beter maar wel intensiever om de opties op te volgen die de blacklists bieden om er af gehaald te worden, men weet dan dat het domein,of de beheerder ervan,serieus is.
Voordeel van ip veranderen is dat je in een keer van de blacklisten af bent,nadeel is dat dit eigenlijk spamgedrag is hetgeen door spamlists juist extra wordt bekeken, de spam verzender verandert van ip nummer, dat zou een echte spammer ook doen als ie teveel op blocklists kwam.
Wat is een spammer... omdat ik niet thuis ben sturen de beveiligingscam's berichten zodra er in een bepaald gebied (motion detection) beweging is, met 5 foto's ( 2 voor de actuele beweging, een met de actuele beweging, en 2 na de beweging.
Ik kan moeilijk controleren of dat als spam wordt beschouwd omdat het vanuit Griekenland erg lastig is om een oude fiets over mijn schutting te gooien.
Aangezien XMS geen spamfolder bezit ( wat ik een enorm nadeel vind ) kan ik dus ook daar niet kijken, spam is weg,terechte spam of ten onrechte aangemerkt als spam.
Aangezien nu een kudde duiven mijn tuin nu illegaal hebben ondergehuurd wordt er nog wel eens een mailtje verzonden.
Op mijn verlanglijstje staan 2 dingen:
Mail:
1= Spambox.
Telefonie:
2.De mogelijkheid om bepaalde inkomende nummers te blokkeren.
XMS heeft volgens mij wel een spambox, want al die viagra en Canadese medicijnen sites komen daar vrolijk in terecht bij mij (of ben ik in de war met de automatische filtering in Thunderbird?
En als je de reactie van Webcare goed leest (en die van Loveparade een paar posts eerder) is er meer gedaan dan alleen een IP verandering.
Spammende duiven, het moet niet veel gekker worden, Nick. Kun je geen remote windbuks installeren of zo...?
Anyway, als ze jou als spammer zien wordt je vanzelf afgesloten volgens het nieuwe protocol dus daar kom je gauw genoeg achter, maar ik vermoed dat het wel mee zal vallen. Waarom eigenlijk foto's via de e-mail in plaats van gewoon een remote ip webcam met bewegingsmelder waarmee je live naar de duiven en/of eventuele inbrekers kan kijken?
Anyway, als ze jou als spammer zien wordt je vanzelf afgesloten volgens het nieuwe protocol dus daar kom je gauw genoeg achter, maar ik vermoed dat het wel mee zal vallen. Waarom eigenlijk foto's via de e-mail in plaats van gewoon een remote ip webcam met bewegingsmelder waarmee je live naar de duiven en/of eventuele inbrekers kan kijken?
[offtopic]
Welke Tweaker zal mij willen helpen? Aangezien het mogelijk niets met XMS (althans dat veronderstel ik) te maken heeft, zal buiten dit topic om plaatsvinden. Ik probeer twee programma's te downloaden, wat maar niet lukken wil. Het betreft Superantispyware en Quicktime. Wat ik ook al gedaan heb, niets helpt! Om radeloos van te worden. Reageer aub via de DM, bij voorbaat dank.
Welke Tweaker zal mij willen helpen? Aangezien het mogelijk niets met XMS (althans dat veronderstel ik) te maken heeft, zal buiten dit topic om plaatsvinden. Ik probeer twee programma's te downloaden, wat maar niet lukken wil. Het betreft Superantispyware en Quicktime. Wat ik ook al gedaan heb, niets helpt! Om radeloos van te worden. Reageer aub via de DM, bij voorbaat dank.
je hebt een dm
Verwijderd
Webcare, zou je zo vriendelijk willen zijn om antwoord op de DM te geven, alvast bedankt.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:05:
@Webcare
Tekst van WC
@Webcare, ik heb nog geen reactie op mijn DM.
Probeer XMS nu al anderhalve dag te bereiken.
Reggefiber heeft laten weten dat ze geen opheforder hebben ontvangen van XMS, ondanks jullie bevestiging naar mij toe.
Ik wil nu wel eens glasvezel kunnen gebruiken.
Probeer XMS nu al anderhalve dag te bereiken.
Reggefiber heeft laten weten dat ze geen opheforder hebben ontvangen van XMS, ondanks jullie bevestiging naar mij toe.
Ik wil nu wel eens glasvezel kunnen gebruiken.
Verwijderd
Misschien moet je wat meer geduld hebben. Webcare zit hier niet 24/7 te wachten tot iemand weer wat heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:46:
[...]
Webcare, zou je zo vriendelijk willen zijn om antwoord op de DM te geven, alvast bedankt.
Verwijderd
Misschien ... laat maar. ( vul zelf maar in)Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:12:
[...]
Misschien moet je wat meer geduld hebben. Webcare zit hier niet 24/7 te wachten tot iemand weer wat heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 13:29 ]
Dit topic is gesloten.