XMS Glasvezel ervaring - XVI summer special Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 70 Laatste
Acties:
  • 242.267 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 21:26

GerkeP

Vragen mag altijd........

Doe die maar niet :D

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:40
offtopic:
Even voor de n00bs onder ons (als ik ;)) wat doet het? Nou ben ik ook benieuwd ook? En wtf is spf?

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 11:57

Thasaidon

If nothing goes right, go left

Luuk1983 schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:23:
[...]

offtopic:
Even voor de n00bs onder ons (als ik ;)) wat doet het? Nou ben ik ook benieuwd ook? En wtf is spf?
SPF = Sender Policy Framework.

Wikipedia: Sender Policy Framework

Hierin kun je aangeven wat wel en niet mag/kan vanaf je domeinen vwbt mail.
in het kort " In dit record wordt vermeld welke mailservers namens dit domein mail mogen verzenden."

code:
1
v=spf1 ?all

Als dit in je SPF record staat van je domein, betekend dat letterlijk dat iedere mailserver mail mag versturen namens dat domein.

[ Voor 12% gewijzigd door Thasaidon op 24-09-2012 12:59 ]

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

Thasaidon schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:57:
[...]

Ja, maar dat zijn het dus niet. Het zijn XMS klanten die de mailsever van XMS zelf gebruiken om spam te versturen. Blijkbaar laat de mailserver dit namelijk gewoon toe...
Das helemaal een lelijke zaak...

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

ToniW schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:57:
[...]
Maar niet andersom redeneren hoop ik! Niet alle fixed IP klanten hebben een open relay.

Ik probeer voor zover mogelijk mijn mail zelf af te leveren. Dat gaat in de meeste gevallen goed, ook naar gmail.com. Voor sommige domeinen moet ik een uitzondering maken omdat ze vinden dat ik een dynamisch ip-adres heb en mijn mail niet rechtstreeks willen accepteren. Die gaan dan via smtp.xmsnet.nl:

code:
1
2
3
4
mail:/etc/postfix# cat transport
upcmail.nl      :smtp.xmsnet.nl
chello.nl       :smtp.xmsnet.nl
mail.ru         :smtp.xmsnet.nl
Ik stuurde normaal ook zelf, totdat steeds meer domeinen dit dus niet accepteerde door het ontbreken van rDNS. En toen ben ik dus de XMS server maar gaan gebruiken, maar ik ga van de week toch eens kijken naar alternatieven, want dit werkt zo niet.

Ik vond dit ook op het net, geen idee of het werkt, maar voor diegenen die de XMS server gebruiken voor het versturen van eigen mail...
Onderstaand vindt u twee manieren om Gmail te gebruiken voor uw email-verkeer.

Methode 1: Gemakkelijk in te stellen, u kunt vanuit uw mail-client over e-mailen. Bepaalde mail-clients zullen echter weergeven dat Gmail de email behandelt.
- Uitgaande mailserver: smtp.gmail.com
- Uitgaande server poort: SMTP, 587
- Encryptie: TLS
- Inlognaam: uw gmail email-adres
- Wachtwoord: uw gmail wachtwoord

Methode 2: Lastiger in te stellen, al uw email-verkeer gaat via Gmail plaatsvinden (dus via de Gmail interface).
- Log in bij Gmail en klik achtereenvolgens op 'Instellingen' -> 'Accounts en Import' -> 'Email berichten sturen vanaf:' -> 'Nog een email adres toevoegen waarvan je eigenaar bent'.
- Vul de gevraagde gegevens in het pop-up venster in en schakel het vinkje bij 'Behandelen als alias' uit. Klik op 'Volgende stap >>'
- Kies voor 'Verzenden via uwdomeinnaam.nl SMTP-servers' en vul de gegevens in van uw eigen uitgaande mailserver (dus mail.domeinnaam.nl, poort 25, inloggegevens van uw eigen email adres, beveiligd met TLS). Sla het geheel op.
- Kies in Gmail voor 'Je eigen POP3-mailaccount toevoegen en doorloop de stappen nogmaals

Verder kunt u natuurlijk ook kiezen voor Google Apps. Voor deze instellingen verwijzen we u graag naar Google zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door Thasaidon op 24-09-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniW
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 14:19
Thasaidon schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:28:
Ik stuurde normaal ook zelf, totdat steeds meer domeinen dit dus niet accepteerde door het ontbreken van rDNS.
rDNS ontbreekt niet, maar staat alleen niet naar je eigen domein te wijzen.
Het probleem is dat het hele blok aan IP-adressen gezien wordt als zijnde dynamische adressen, en daarom niet geaccepteerd worden als SMTP-bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is er aansprakelijk als ik bij xmsnet een dienst afneem en, wat nu blijkt, de leverancier van de infrastructuur in gebreke blijft? In mijn geval heb ik 4 maanden onderstaande situatie gehad;

Abonnement: 50/50, radio/TV, Telefonie (€54,95)
Mei 2012 snelheidsverhoging naar 100/100 (de rest blijft gelijk)
(het oude abonnement 50/50 blijft ook bestaan en is goedkoper geworden €44,95)
Mail gestuurd met het probleem
Juni nog steeds geen snelheidsverhoging (betaal nog steeds €54,95)
Bellen en mail gestuurd
Juli 2012 nog steeds geen snelheidsverhoging (betaal nog steeds €54,95)
Bellen en mailen
Augustus 2012 nog steeds geen snelheidsverhoging (betaal nog steeds €54,95)
Bellen en mailen (en continue testen uitvoeren en vastleggen van de snelheidstesten)
Half September 2012. Ik wordt gebeld door iemand van Reggefiber die iets aangepast heeft en of ik nu nog eens wil testen....en voilà, de snelheid is nu wel verhoogd.
Ik vraag deze persoon wat het probleem was waarna ik te horen krijg dat er een verkeerd profiel gekoppeld was en dat na de rest van het modem alles oké was.
Nu hoor ik niets meer van xmsnet (dit is de partij waar ik de dienst van afneem en waar ik een overeenkomst mee heb). Ben ik nou de klos en heb ik gewoon €40 teveel betaald en kan ik fluiten naar mijn centen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

Je hebt niks meer betaald dan je anders ook zou doen. Je hebt alleen je gratis snelheidsverhoging een beetje laat gehad. Of je daar voor gecompenseerd zou moeten worden weet ik niet.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zelf ook een slechte zaak dat de mail al zo'n lange tijd aant't klooie is.
Er zit wel een spamfilter op de mail bij XMS, maar deze laat gewoon alles door.
Pffffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ webcare > Hoe kan ik derachter komen of voor mij ook de HBO geactiveerd is ?
Kunnen jullie dit nazien of alles goed is gegaan ?

en... wanneer gaat het precies actief ?
-vanavond om 00.00uur of
-kan dat de hele dag zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:02:

-vanavond om 00.00uur of
Ik weet wel eredivisie live dat het vaak maar een paar minuten duurt nadat ik 'm aangezet heb in MijnXMS voordat het werkt. Soms geef ik de amino even een schop (even aan/uit, of een reboot) zodat de authenticatie opnieuw gedaan wordt. Ik weet niet of dat bij HBO ook zo werkt of niet, maar ik kan me niet voorstellen dat dat heel anders zou lopen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:05:
[...]

Ik weet wel eredivisie live dat het vaak maar een paar minuten duurt nadat ik 'm aangezet heb in MijnXMS voordat het werkt. Soms geef ik de amino even een schop (even aan/uit, of een reboot) zodat de authenticatie opnieuw gedaan wordt. Ik weet niet of dat bij HBO ook zo werkt of niet, maar ik kan me niet voorstellen dat dat heel anders zou lopen.
HBO staat nog niet in mijn xms, dus vandaar dat ik het vroeg net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Fiber schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:21:
Je hebt niks meer betaald dan je anders ook zou doen. Je hebt alleen je gratis snelheidsverhoging een beetje laat gehad. Ze hebben alleen niet geleverd wat ze zeiden dat ze gingen leveren voor dat bedrag, Of je daar voor gecompenseerd zou moeten worden weet ik niet.
zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 22:40
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:13:
[...]

Wij hebben een melding gemaakt voor de netwerkbeheerder. Zij gaan kijken of zij dit op afstand voor je kunnen verhelpen. Als dat zo is, vragen wij je daarna of het weer werkt. Wanneer zij dit probleem alleen op locatie bij je kunnen oplossen, zullen wij je bellen om een afspraak met je te maken. - Sophie
Ik ben nog steeds niet gebeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

connos schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:23:
[...]

Ik ben nog steeds niet gebeld...
Wij hebben de aangemelde storing opnieuw onder de aandacht gebracht, we houden dit verder voor je in de gaten. -Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WEBCARE mijn berichtje gelezen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:02:

-vanavond om 00.00uur of
Morgen zal in de loop van de dag HBO geactiveerd worden voor diegene die zich al hebben ingeschreven. -Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 19:08
@Webcare: Weten jullie ook wat de looptijd is van zo'n abbo? Is dat gelijk voor een jaar? Of is het maandelijks opzegbaar?

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muppet99 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:45:
@Webcare: Weten jullie ook wat de looptijd is van zo'n abbo? Is dat gelijk voor een jaar? Of is het maandelijks opzegbaar?
De voorwaarden voor het HBO pakket zijn gelijk aan onze andere aanvullende zenderpakketten, inschrijven kan via http://xmsnet.nl/hbo. -Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 19:08
Dank je tim. Had de inschrijfsite wel gevonden, alleen stonden daar de voorwaarden niet. Bedankt voor het duidelijke antwoord.

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:39:
[...]

Morgen zal in de loop van de dag HBO geactiveerd worden voor diegene die zich al hebben ingeschreven. -Tim
Dank je tim :).

en als ik goed begrijp, zit je dus niet gelijk voor een jaar deraan vast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:15
@webcare Vriendinlief attendeerde mij op het feit dat www.groenewoud.nl bijna niet toegankelijk is, en dit lijkt alleen van toepassing op onze xms-verbinding (ik kan de site wel bereiken via mobiel internet op telefoon en collega's van vriendin hebben ook geen problemen). De site is heel af en toe wel te bereiken, maar 90% van de tijd niet. Enig idee wat hiervoor de reden kan zijn?

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:09
Kooj1980 schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:21:
@webcare Vriendinlief attendeerde mij op het feit dat www.groenewoud.nl bijna niet toegankelijk is, en dit lijkt alleen van toepassing op onze xms-verbinding (ik kan de site wel bereiken via mobiel internet op telefoon en collega's van vriendin hebben ook geen problemen). De site is heel af en toe wel te bereiken, maar 90% van de tijd niet. Enig idee wat hiervoor de reden kan zijn?
Staat hier verschillende keren direct op het scherm :S

Heb je je router/modem al een reboot gegeven ? heb je toevallig ook een andere pc of laptop geprobeerd op je verbinding.

Lijkt me niet iets in de routering van XMS

[ Voor 13% gewijzigd door boswandeling op 24-09-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Doet het hier prima via XMS. Wellicht toch die computer eens nakijken. Of iets als Open DNS, Google DNS oid proberen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
Dank voor de respons mensen. Diverse computers en OS'en gecheckt, router heeft al diverse resets gehad en Google DNS staat standaard ingesteld, maar ik vrees dat ik het dan toch lokaal moet zoeken. Ik ga eens puzzelen...

EDIT: en ook hier werkt de site nu weer. Wist ik nou maar hoe het probleem zichzelf heeft verholpen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Kooj1980 op 24-09-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:57
Kooj1980 schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:31:
Wist ik nou maar hoe het probleem zichzelf heeft verholpen :)
Artificial intelligence ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:09:
[...]

De opzegging kan verwerkt worden vanaf 1 oktober, mocht jij langer klant willen blijven dan vinden wij dat natuurlijk altijd goed :) -Tim
Dank je wel voor het antwoord. Kun je eigenlijk ook je abo "downgraden" van 100/100 internet/tv naar 50/50 internet/tv/bellen?

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, same here. Niet te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

CultFreak schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:11:
[...]
Dank je wel voor het antwoord. Kun je eigenlijk ook je abo "downgraden" van 100/100 internet/tv naar 50/50 internet/tv/bellen?
Tuurlijk, na het eerste jaar wel, schriftelijk en ondertekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor XMS_webcare: Moet je voor het HBO pakket je echt inschrijven? Of kan ik in de loop van de dag aanvinken in mijn XMS zoals ik met de andere pakketten kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

Kooj1980 schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:31:
Dank voor de respons mensen. Diverse computers en OS'en gecheckt, router heeft al diverse resets gehad en Google DNS staat standaard ingesteld, maar ik vrees dat ik het dan toch lokaal moet zoeken. Ik ga eens puzzelen...

EDIT: en ook hier werkt de site nu weer. Wist ik nou maar hoe het probleem zichzelf heeft verholpen :)
Als hij het nou weer niet doet, doe dan eens een traceroute, dan kun je misschien zien waar het "stokt".
Ook bij mij werkt de site prima namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 12:33

DjVe

Hatsaflats!

Ghe...ik heb wat jaartjes terug mijn Havo diploma op die school behaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

En het spammen gaat nog steeds door via de smtp server

@Webcare

Kunnen jullie de beheerders aansturen met deze link?
http://www.uceprotect.net...k.php?ipr=217.149.192.65#

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacques1971
  • Laatst online: 10-09 14:07
Hoi;

Hier geen probleem
ping www.groenewoud.nl
PING www.groenewoud.nl (192.87.100.184): 56 data bytes
64 bytes from 192.87.100.184: seq=0 ttl=53 time=16.618 ms
64 bytes from 192.87.100.184: seq=1 ttl=53 time=15.014 ms
64 bytes from 192.87.100.184: seq=2 ttl=53 time=10.046 ms
64 bytes from 192.87.100.184: seq=3 ttl=53 time=9.043 ms
64 bytes from 192.87.100.184: seq=4 ttl=53 time=9.043 ms
64 bytes from 192.87.100.184: seq=5 ttl=53 time=6.982 ms

Mvg Jacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPompidom
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33
Vandaag geen verbinding met de pop server van xms... zou er aan de spam problemen worden gewerkt ?

:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:37
Hier werkt de website nu niet.

C:\Users\Pieter-bas>tracert groenewoud.nl
Unable to resolve target system name groenewoud.nl.

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
En voor mij inderdaad ook niet:

C:\>tracert www.groenewoud.nl
Unable to resolve target system name www.groenewoud.nl.

C:\>ping www.groenewoud.nl
Ping request could not find host www.groenewoud.nl. Please check the name and tr
y again.

EDIT: en nu weer wel...

[ Voor 5% gewijzigd door Kooj1980 op 25-09-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

White_Collar schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:52:
Hier werkt de website nu niet.

C:\Users\Pieter-bas>tracert groenewoud.nl
Unable to resolve target system name groenewoud.nl.
DNS probleem.
Ik zit vandaag bij Global (dus niet op het XMS netwerk) en ook hier werkt het niet.

Mmm... www.groenewoud.nl werkt wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Thasaidon op 25-09-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loveparade schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:23:
En het spammen gaat nog steeds door via de smtp server

@Webcare

Kunnen jullie de beheerders aansturen met deze link?
http://www.uceprotect.net...k.php?ipr=217.149.192.65#
Ze hebben er gewoon weinig zin in ( de beheerders ).
We staan vandaag weer blacklisted op: INPS, DNSBL, dnsbl-1.uceprotect.net,
dnsbl.justspam.org,ip.v4bl.org,sbl.nszones.com,ubl.unsubscore.com,217.149.192.18 Blacklisted in ips.backscatterer.org

Spammail vannacht verstuurd vanaf smtp.xmsnet.nl naar mail.ixlab.de , relay.heise.de , mx0.gmx.net,mail.ixlab.de

Spamlog vanaf de afgelopen dagen:
2012-09-25 04:21:43 UTC: Spam reception reported via API by a customer

2012-09-25 04:00:45 UTC: Spam reception reported via API by a customer

2012-09-25 03:40:15 UTC: Spam reception reported via API by a customer

2012-09-25 01:40:34 UTC: Spam reception reported via API by a customer

2012-09-25 00:40:45 UTC: Spam reception reported via API by a customer

2012-09-24 23:41:36 UTC: Spam reception reported via API by a customer

2012-09-24 22:20:00 UTC: Spam reception reported via API by a customer

2012-09-24 16:02:49 UTC: Spam reception reported via API by a customer

2012-09-24 14:50:05 UTC: Spam reception reported via API by a customer

2012-09-24 04:20:07 UTC: Spam reception reported via API by a customer

2012-09-24 03:20:13 UTC: Spam reception reported via API by a customer

2012-09-24 00:51:56 UTC: Spam reception reported via API by a customer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

Nick39 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:56:
[...]

Ze hebben er gewoon weinig zin in ( de beheerders ).
We staan vandaag weer blacklisted op: INPS, DNSBL, dnsbl-1.uceprotect.net,
dnsbl.justspam.org,ip.v4bl.org,sbl.nszones.com,ubl.unsubscore.com,217.149.192.18 Blacklisted in ips.backscatterer.org
Ja het is echt drama!
http://www.blacklistalert.org/?q=217.149.192.65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Kennelijk doet Lijbrandt het beter, die doen het zelf?

@Webcare

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit kan toch niet zo?

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hier momenteel geen mail ontvangen blijkbaar. Outlook geeft aan geen verbinding te kunnen maken met de server voor inkomende mail.

Webmail werkt ook niet. Ding is traag en blijft maar doorladen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniW
@webcare: Zojuist geconstateerd dat de Belgische zenders er weer uitliggen op IPTV. Een reboot lost ook nu weer de problemen op.
Dit is de vijfde keer dat ik dit meldt...

@iedereen: kijkt er niemand van jullie naar de belgen of treedt bij jullie het probleem nooit op? Ik nodig iedereen uit om geregeld even langs de Belgische zenders te zappen en het te rapporteren als ze op zwart staan.
Als dit een generiek Amino/Verimatrix probleem is moet het uit de wereld voordat er meer zenders achter die codering gaan verdwijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

ToniW schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:38:
@webcare: Zojuist geconstateerd dat de Belgische zenders er weer uitliggen op IPTV. Een reboot lost ook nu weer de problemen op.

@iedereen: kijkt er niemand van jullie naar de belgen of treedt bij jullie het probleem nooit op? Ik nodig iedereen uit om geregeld even langs de Belgische zenders te zappen en het te rapporteren als ze op zwart staan.
Als dit een generiek Amino/Verimatrix probleem is moet het uit de wereld voordat er meer zenders achter die codering gaan verdwijnen...
Ik kijk wel naar de belgen, maar dat is op een 110 en dus SD en geen verimatrix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Ik heb hier nog nooit last van gehad met de M540

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980

Dit probleem is bij mij ook enkele keren opgetreden. Een reset van de mediabox lost het probleem inderdaad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loveparade schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:18:
@Webcare

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit kan toch niet zo?
We hebben de blacklist informatie van vanmorgen doorgezet naar onze collega's om verder uit te zoeken en af te handelen, we zullen zo gelijk vragen wat de actuele status is en of er indien mogelijk extra druk op gezet kan worden.

Voor het problemen met de belgische zenders ontvangen wij graag de volgende gegevens:

- NAW gegevens
- Type settopbox (probleem speelt alleen bij de HD varianten)
- MAC adress settopbox
- Serienummer settopbox
- IP adres settopbox
- Probleem omschrijving

Deze gegevens zullen wij bundelen en gezamelijk doorzetten voor aanvullend onderzoek. -Tim

AANVULLING: probeer sowieso een softwareupdate uit te voeren, mogelijk lost dit de problemen op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
Op de M532 kan ik de Belgische zenders ontvangen. Ik heb er eigenlijk nog geen last mee gehad sinds er is overgeschakeld naar Verimatrix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Geen probleem met de Belgen op een A110 SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

marigo schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:13:
Op de M532 kan ik de Belgische zenders ontvangen. Ik heb er eigenlijk nog geen last mee gehad sinds er is overgeschakeld naar Verimatrix.
Ook niet als je er voor langere tijd naar kijkt? Want dat zou het probleem zijn volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elwinvangestel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-05-2022

Hier ook een lange tijd problemen gehad met de Belgen. Bij mijn provider (OnsBrabantNet, blijft Glashart) hebben ze mijn modem gereset (als ik ze moet geloven), en nu werkt het al anderhalve week goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
Thasaidon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:23:
[...]

Ook niet als je er voor langere tijd naar kijkt? Want dat zou het probleem zijn volgens mij.
Ik heb net ingeschakeld op kanaal 21 en zal het even een tijdje zo laten staan. Mijn dochtertje zit 's ochtends naar ketnet te kijken, maar dat is volgens mij (nog) geen verimatrix.

Edit:
Het draait nu al ruim een uur; 't lijkt goed te gaan.

Edit2:
Na 2 uur nog steeds beeld en geluid. (test afgebroken)

[ Voor 13% gewijzigd door marigo op 25-09-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

marigo schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:58:
[...]

Ik heb net ingeschakeld op kanaal 21 en zal het even een tijdje zo laten staan. Mijn dochtertje zit 's ochtends naar ketnet te kijken, maar dat is volgens mij (nog) geen verimatrix.
Nee, ketnet is voor zover ik weet geen verimatrix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiber schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:21:
Je hebt niks meer betaald dan je anders ook zou doen. Je hebt alleen je gratis snelheidsverhoging een beetje laat gehad. Of je daar voor gecompenseerd zou moeten worden weet ik niet.
Lijkt met niet....ik zie het n.l. anders;
Iedereen is in een nieuw pakket geplaatst (in mijn geval 100/100). Mijn bestaande pakket is immers intakt gebleven en is qua prijs dus €10 goedkoper geworden.
Ik snap best waarom er gezegd wordt dat het een 'gratis' snelheidsverhoging is (voorkom je dat iedereen gaat kiezen voor (in mijn geval) de 50/50 variant). Toch wel handig deze actie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishly
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-07 20:36
Nog steeds geen HBO zichtbaar. Komt het nog wel vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krishly schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:58:
Inschrijven voor HBO kan via http://xmsnet.nl/hbo. -Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krishly schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:58:
HBO word voor GHM providers om 16:00 vandaag vrijgegeven. Daarna is het voor de service providers bestelbaar bij GHM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishly
Enkele weken geleden al gedaan, maar is nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
Hmmm, de Amino decoders zijn ineens in prijs gestegen. Als ik nu een extra HD recorder wil bestellen, dan betaal ik €265 i.p.v. €249.

Je zou er eerder vanuit gaan dat de Amino's goedkoper worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:40:
[...]
'gratis' snelheidsverhoging...
Mijn abbo is tussentijds al drie keer verhoogd zonder dat het daardoor duurder werd. Ik ben begonnen met 10 Mbit, dat werd verhoogd naar 25 Mbit, later 50 Mbit en nu 100 Mbit en ik betaal nog steeds min of meer hetzelfde. Helaas kan het nu voorlopig niet hoger door de verouderde hardware... Maar ooit zullen we heus wel een keer richting de 200, 500 en 1000 Mbit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
marigo schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:04:
Hmmm, de Amino decoders zijn ineens in prijs gestegen. Als ik nu een extra HD recorder wil bestellen, dan betaal ik €265 i.p.v. €249.

Dat is iig meer dan 2% BTW-verhoging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online

:Y Dat is vast de btw-correctie met een afronding naar boven naar een voor marketing mooi getal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Caelorum schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:08:
[...]

:Y Dat is vast de btw-correctie met een afronding naar boven naar een voor marketing mooi getal :P
HEEL ERG naar boven afgerond ja! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze nieuwe prijs heeft te maken met de gestegen inkoopprijs voor XMS + de BTW verhoging. -Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:12:
[...]

Deze nieuwe prijs heeft te maken met de gestegen inkoopprijs voor XMS + de BTW verhoging. -Tim
Meestal als je groter wordt kan je dingen toch goedkoper inkopen, of ligt dat aan mij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

@webcare

Is er al meer info over de smtp server?
Een niet functionerende dienst (we hebben hier nu al merr dan een jaar ellende mee) is erg slechte reclame.
Ik wordt door alle kennissen hier nu bestookt of ik het niet kan oplossen voor ze, en daar heb ik geen tijd voor en ook geen zin in.

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loveparade schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:17:
@webcare

Is er al meer info over de smtp server?
Een niet functionerende dienst (we hebben hier nu al merr dan een jaar ellende mee) is erg slechte reclame.
Ik wordt door alle kennissen hier nu bestookt of ik het niet kan oplossen voor ze, en daar heb ik geen tijd voor en ook geen zin in.
We hebben de links vanmorgen doorgestuurd naar onze collega's, deze zijn er mee aan de slag gegaan. We snappen dat deze situatie voor onze klanten erg vervelend is, we houden de afmelding actief in de gaten. -Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Kennelijk is alle uitgaande mail stopgezet?
Monitormails die mijn server vannacht via smtp.xmsnet.nl heeft gestuurd komen nu (ruim 24 uur later) pas binnen :-(

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:22:
[...]

We hebben de links vanmorgen doorgestuurd naar onze collega's, deze zijn er mee aan de slag gegaan. We snappen dat deze situatie voor onze klanten erg vervelend is, we houden de afmelding actief in de gaten. -Tim
afmelding inzake delisting van de rbl's is niet voldoende, de bron moet worden aangepakt, anders staat de boel er morgen weer op.

Ik verwacht toch wel dat er nu een echte oplossing wordt gemaakt?

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:22:
[...]

Ook Ik krijg vragen van familie/vrienden waarom het allemaal niet werkt en of ik er wat aan kan doen.

Nou kan ik natuurlijk zeggen dat ze allemaal maar massaal de helpdesk moeten gaan bellen :P , maar dat lijkt me voor jullie niet echt handig.
Ik weet alleen wel dat als dit niet (snel) opgelost word een aantal van mijn bekenden gaat overstappen naar andere providers... De bal ligt dus bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Wat mij verbaast (en dat doet niks af aan het feit dat het natuurlijk zou moeten werken) is dat er nog zoveel mensen zijn die mail van hun provider gebruiken. Elke keer als je overstapt moet je weer iedereen een nieuw e-mailadres sturen, dat lijkt me niet echt handig. Geef mij maar GMail (IMAP support!), of anders outlook.com/hotmail.com ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• post123men
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-11-2020
Krishly schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:01:
[...]

Enkele weken geleden al gedaan, maar is nog niet beschikbaar.
Ik zie in de config bij abonnement inmiddels HBO staan. Alleen staat er achter "niet geabonneerd" ik heb me toch echt aangemeld enkele weken geleden..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luuk1983 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:34:
Wat mij verbaast (en dat doet niks af aan het feit dat het natuurlijk zou moeten werken) is dat er nog zoveel mensen zijn die mail van hun provider gebruiken. Elke keer als je overstapt moet je weer iedereen een nieuw e-mailadres sturen, dat lijkt me niet echt handig. Geef mij maar GMail (IMAP support!), of anders outlook.com/hotmail.com ofzo.
Idem hier. Gmail met IMAP. Één en dezelfde mail in mijn Outlook op de PC, mijn telefoon en uiteraard altijd via de webversie van Gmail.
En geen gedoe met blacklistings.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

post123men schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:40:
[...]

Ik zie in de config bijnabonnement inmiddels HBO staan. Alleen staat er achter "niet geabonneerd" ik heb met toch echt aangemeld enkele weken geleden..??
HBO is zojuist door GHM aan het ipTV plattform toegevoegd. En is dus nu bestelbaar voor service providers, zodra XMS jouw order doorgeeft aan GHM word HBO actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

Eens, maar als je privacy je lief is is een Gmail of Hotmail al uitgesloten.
heb je die voorwaarden wel eens goed gelezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniW
Thasaidon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:43:
Eens, maar als je privacy je lief is is een Gmail of Hotmail al uitgesloten.
heb je die voorwaarden wel eens goed gelezen >:)
Eens!
Daarom doe ik het liever allemaal zelf, dus zelfs ook zonder relay van een ISP.
Maar toegegeven, dat is voor lang niet iedereen weggelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
Geef mij dan maar Outlook.com/Gmail met Exchange ActiveSync, want EAS owns IMAP. Voor echte prive-mail gebruik ik dan wel OpenPGP.

[ Voor 23% gewijzigd door Caelorum op 25-09-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

daarom draai ik mijn eigen mailserver, maar zonder rDNS moet je helaas een smarthost gebruiken

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Het wordt nog gekker :-/

Ik wordt net gebeld door mijn vader, die krijgt nu mail van mij binnen die 3 dagen geleden door mij is afgeleverd op de smtp van xms :-(

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loveparade schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:54:
Het wordt nog gekker :-/

Ik wordt net gebeld door mijn vader, die krijgt nu mail van mij binnen die 3 dagen geleden door mij is afgeleverd op de smtp van xms :-(
Kan jij aan je vader vragen of hij de header van deze e-mail naar webcare@xmsnet.nl kan versturen? Wij voegen deze graag toe aan het huidige onderzoek. -Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:58:
[...]

Kan jij aan je vader vragen of hij de header van deze e-mail naar webcare@xmsnet.nl kan versturen? Wij voegen deze graag toe aan het huidige onderzoek. -Tim
zal eens kijken of ik dat kan regelen, hij zit hier ruim 200 km vandaan en hij gebruikt windows mail, waar ik weinig kennis van heb

helaas, hij had de bijlagen al opgeslagen en de mail verwijderd.

Ik stuur in een DM ff een header van mijn monitoring die ook ruim 36 uur onderweg is geweest.

[ Voor 16% gewijzigd door GerkeP op 25-09-2012 17:05 ]

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

DM en ook in een mail gestuurd naar Webcare

DM hebben jullie dan in ieder geval direct.
Ik weet niet hoe lang de mail onderweg is })

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• post123men
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-11-2020
Prachtige introductie! HBO vanaf 25-09-2012. Ik was er klaar voor. Maar helaas geen HBO.
Jammer. Wanneer wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
post123men schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:40:
Prachtige introductie! HBO vanaf 25-09-2012. Ik was er klaar voor. Maar helaas geen HBO.
Jammer. Wanneer wel?
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:42:
[...]
HBO is zojuist door GHM aan het ipTV plattform toegevoegd. En is dus nu bestelbaar voor service providers, zodra XMS jouw order doorgeeft aan GHM word HBO actief.
Zo snel als XMS dus je abbo regelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N3vS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 14:54
in Hilversum (1212) werkt de dvb-c niet, nog meer mensen last van? Ik heb al de modem van stroom afgehaald, maar zonder succes. Het TV lampje brandt ook rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 22:40
N3vS schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:08:
in Hilversum (1212) werkt de dvb-c niet, nog meer mensen last van? Ik heb al de modem van stroom afgehaald, maar zonder succes. Het TV lampje brandt ook rood.
Hier op 1217 ook sinds afgelopen donderdag. Geen analoge tv en DVB-C en een oranje tv lampje op de packetfront.. Internet werkt prima. Morgenmiddag komt Reggefiber bij mij langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind hetgeen dat je tussen haakjes zet juist belangrijk, ik betaal voor een goede internet verbinding en een goed werkende mail server maakt deel uit van dat abonnement, dat ik ondertussen ook allang GMail ben gaan gebruiken is omdat de gebrekkige mail server een betrouwbare mailverbinding onmogelijk maakt ( even los daarvan was GMail er 5 jaar geleden nog niet was of of bood het deze opties niet.)
Het wordt eens tijd dat XMS iets goedmaakt en dan bedoel ik niet de laatste upgrade,dat moest wel omdat bijna elke provider qua download minimaal dezelfde snelheid bood voor minder geld.
Ik snap dat we op de verbinding van de toekomst zitten maar voorlopig wil het nog niet lukken met die toekomst en zitten we geloof ik in een spelletje tussen overnames en wordt alleen het nodige gedaan om het (net aan) werkend te houden, dus als ik mijn eigen mail moet regelen,prima,dan wat van de prijs af in plaats van een "correctie" naar boven.
Op de basis internet dienst na is er geen enkele dienst die het langer dan een maand probleemloos heeft gedaan,werden we eerst zelf bedolven onder de spam,ondertussen spamt het hele netwerk zo erg dat ie geen dag van de spamlists af blijft.
Mooie praatjes of niet Jasper, doe er iets aan.
Het enige dat in mijn box aankomt is de nota.
Ik wil best mijn eigen mail verzorgen via een provider als GMail, ik wil best mijn eigen telefonie gebruiken,providers zat,maar ook met de steeds continue haperende tv diensten kan ik alleen zeggen dat XMS zich kapot moet schamen en voor alle gebruikers moet komen met een vorm van compensatie of binnen een maand moet komen met vertrouwde verbindingen en als dat vereist dat ik naar een hoofdkantoor moet komen dan kan ik alleen maar zoveel mogelijk gebruikers oproepen om dat te doen.
Het lijkt het oude Superweb van vroeger wel.
We hebben niets aan mooie aftersales praatjes en het eeuwig repeterende riedeltje van "zet je modem zoveel uur zonder stroom" we hebben recht op een op zijn minst werkende basisdienst en die is er momenteel niet.
Het lijkt verdorie wel of er iemand in een tentje de uiteinden van een vezeltje tegen elkaar zit te houden.
Ik verwachtte niet dat het vanaf het begin goed werkte maar we zijn 5 jaar verder en het lukt niet eens om een dienst 30 dagen onafgebroken te laten werken.
Werk daar eerst maar eens aan, in plaats van sneaky de prijzen van o.a. telefonie gewoon onder het mom van btw verandering te verdubbelen.
Geef ons op zijn minst gewoon waar voor zijn geld of trek anders die stekker er uit ( zal ondertussen wel een kroonsteentje zijn..) mooie beloftes zijn er genoeg geweest en anders ontstaat er een spontane storing op mijn girorekening,die oude Ziggo "prehistorische" coax meuk doet het hier tenminste wel !
Of denken jullie daar dat tientallen bladzijdes geklaag een goede reclame is ?
Nog even los van het feit dat het niet alleen op Tweakers rond gaat.
En dan heb ik gelukkig de tv diensten nog niet eens anders had die duurder geworden amino al lang op straat gelegen... gestegen prijs.. yeah right.

[ Voor 4% gewijzigd door Nick39 op 25-09-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XingV
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04-2024
connos schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:38:
[...]

Hier op 1217 ook sinds afgelopen donderdag. Geen analoge tv en DVB-C en een oranje tv lampje op de packetfront.. Internet werkt prima. Morgenmiddag komt Reggefiber bij mij langs.
Hier ook op 1215 sinds afgelopen donderdag. Video lampje brand rood op de packetfront en Internet geen problemen. Lijkt erop dat XMS "centraal" iets heeft gewijzigd. Heb afgelopen vrijdag gebeld, ze zouden er naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ WEBCARE >>>. Ik had HBO aangevraagd bij de voorinschrijving maar het is dus NIET verwerkt door XMS !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meultje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06-2015
connos schreef dinsdag 25 september 2012 @ 22:38:
XingV schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:05:
Hier ook op 1215 sinds afgelopen donderdag. Video lampje brand rood op de packetfront en Internet geen problemen. Lijkt erop dat XMS "centraal" iets heeft gewijzigd. Heb afgelopen vrijdag gebeld, ze zouden er naar kijken.
Hier in H'sum geen probleem. Zit nog wel op InterNLnet (vast ip)...

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Meultje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:54:
[...]

[...]

[...]

Hier in H'sum geen probleem. Zit nog wel op InterNLnet (vast ip)...
Heeft niets met elkaar te maken. De IP-vezel en CATV vezels hebben geen invloed op elkaar, vooral niet op packetfront. De CATV-module daar is namelijk een apart onderdeel van het modem en wordt niet aangestuurd via de IP-vezel ofzo.

In alle gevallen met een rode LED op het modem, dan is er geen CATV signaal. Geef het modem een powerflip van een paar seconden. Als er dan nog steeds geen signaal is, gaat dat ook niet komen. Bel/mail/webcare/etc. dan naar de servicedesk. :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Krishly
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:41:
@ WEBCARE >>>. Ik had HBO aangevraagd bij de voorinschrijving maar het is dus NIET verwerkt door XMS !
Bij mij dus hetzelfde. Prijsverhogingen lukken wel maar beloftes nakomen ..........

• Thasaidon

Thasaidon

AMEN! ;)
Maar je hebt wel gelijk.

• Luuk1983
Klopt, maar als tegengeluid wil ik nog steeds even aangeven dat ik nagenoeg geen problemen ondervind. Ik kan me de laatste keer een reboot van de modem of de amino (gaat nooit van de stroom) niet herinneren (behalve een keer een stroomstoring). Goed, ik kijk geen belg, dus ik loop ook niet eventueel tegen dat probleem aan, maar op zich ben ik best tevreden over televisie.

[ Voor 3% gewijzigd door Luuk1983 op 26-09-2012 08:33 ]

• Thasaidon

Thasaidon

Luuk1983 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:33:
[...]

Klopt, maar als tegengeluid wil ik nog steeds even aangeven dat ik nagenoeg geen problemen ondervind. Ik kan me de laatste keer een reboot van de modem of de amino (gaat nooit van de stroom) niet herinneren (behalve een keer een stroomstoring). Goed, ik kijk geen belg, dus ik loop ook niet eventueel tegen dat probleem aan, maar op zich ben ik best tevreden over televisie.
Dan zijn jij en ik een van de weinigen zonder problemen op TV gebied.
Maar dat komt vast omdat ik de A110 nog heb ( en mijn htpc ;) ). Die A110 is af en toe wat traag, maar meer ook niet.
Internet werkt eigenlijk ook altijd wel, maar het zijn dan ook meer de problemen met de mailserver etc waar ik me dood aan erger.
Telefonie heb ik ook nooit problemen mee, maarja wij gebruiken ons vaste nummer alleen voor "nood", want eigenlijk doen wij alles mobiel.

[ Voor 10% gewijzigd door Thasaidon op 26-09-2012 09:25 ]

Verwijderd

post123men schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:40:
Jammer. Wanneer wel?
Als je ons via DM je NAW gegevens stuurt dan houden we je aanvraag in de gaten. -Tim

Verwijderd

Kan je ons via DM je NAW gegevens sturen, we kijken het modem na en sturen anders een storingsmelding naar onze collega's. -Tim

• Thasaidon

Thasaidon

We staan nog steeds op blacklists...
http://www.blacklistalert.org/?q=217.149.192.65

@Webcare
Al wat bekend over dit probleem?

[ Voor 23% gewijzigd door Thasaidon op 26-09-2012 10:04 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:41:
Ik hou de aanvraag voor je in de gaten, zodra deze is verwerkt zal ik een bericht naar je sturen. -Tim

Verwijderd

Krishly schreef op woensdag 26 september 2012 @ 07:30:
[...]

Bij mij dus hetzelfde. Prijsverhogingen lukken wel maar beloftes nakomen ..........
Kan jij ook via DM je NAW gegevens sturen? We houden de aanvraag in de gaten en laten het weten als deze verwerkt is. -Tim
Pagina: 1 ... 17 ... 70 Laatste

Dit topic is gesloten.