JohnnyV76 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:59:
Na dagen reviews lezen had ik besloten voor de Yamaha 2700 te gaan. Wat boven t budget eigenlijk maar met de BTW actie van MM net te doen. Zat al voor 00:00 klaar en t is me gelukt er een te bestellen dus kan niet wachten tot ie binnen is. Onze oude Onkyo versterker (zelfs zonder HDMI) is pas overleden en werkte al een tijd lang niet lekker meer dus we luisteren al maanden naar het vlakke geluid van onze platte smart TV. Vanochtend vroeg zag ik dat zowel de 2500 als de 2700 al niet meer in de webshop te vinden waren dus heel blij dat ik maar opgebleven ben. Wellicht hebben ze ze nog ergens bij je lokale MM staan als je er echt graag een wil. Heb wel de verwachting dat er straks een wereld voor ons open gaat.

Hahaha, ik heb speciaal een account aangemaakt om te reageren hierop. Ik zat namelijk OOK klaar gisterenavond om 00:00 en had de Yamaha 2700 in mijn mandje gedaan. Ik zag dat ik niet was ingelogd, dus logde in en veranderde ook gelijk even mijn woonadres van mijn account. Ik ging terug naar mijn mandje en HET ARTIKEL WAS UITVERKOCHT

Wow, ik ben zelden zo intens sacherijnig geweest.
Om het nog mooier te maken, toen dacht ik: Ok, dit ding is populair. Ik moet om 08:00 bij de mediamarkt zijn morgenochtend (Amersfoort). Ik daar wachten, in de vrieskou voor de deur met wat andere trieste mensen zoals ik

. YES, deuren open "WAAR ZIJN DE SOUNDBARS?!" Gevonden! "HEBBEN JULLIE DE YPS2700 NOgggggggggggggggg?!?!?!?!?1111" ...
.."Nee, meneer. Nooit gehad ook. De MM Arena heeft ze. Maar ze hebben er nog maar 3 en reserveren doen we niet vandaag"
AARGH. PISLINK die winkel uit, stormde naar mijn auto en met 220 naar Amsterdam de MM Arena gereden - waar maar 3 mensen rondliepen en...... ja hoor.... Daar was-ie nog

Hoe fokt een mens zichzelf op
Ok, lang verhaal kort: je hebt er goed aan gedaan direct te bestellen en ik heb mn les geleerd op zo een dag in de webshop. Ik heb wel 1 voordeel: ik heb 'm al, vanavond aansluiten
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 26-01-2017 11:36
]