✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb je al eens overwogen om naar een B&O sound stage te gaan luisteren, ik heb 3 verschillende soundbars gehad maar deze geeft een geweldig goed geluid,voordeel veel instel mogelijkheden om je geluid aan te passen,nadeel weinig aansluitingen en geen uitbreiding mogelijk maar als het puur om geluid gaat heb ik niets beters kunnen vinden.
Niet meer gelezen van de week maar ik denk dat je er geen spijt van gaat krijgen. Ik ben er in ieder geval blij mee. Ik heb nog de 'oude' sub, SW5.G_Dragon schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 17:16:
[...]
[...]
Wij hebben zojuist deGekocht voor € 1,269,00
- Sony Bravia HT-A9000
- Sony Bravia Theatre Sub 8
Overigens doet mijn oude Sony soundbar de HT-ST5000 het ook nog steeds prima al stopt Sony met de ondersteuning van Spotify en de ingebouwde chromecast.
Live today! Nobody promised you tomorrow.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
:strip_exif()/f/image/rtfj15yX1iHrZLPgTiuWv7sJ.jpg?f=fotoalbum_large)