Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
@Rino IMHO een no brainer, gezien het prijsverschil ;) https://www.amazon.co.uk/...-Subwoofer/dp/B0113XC3D4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29
Rino doelt waarschijnlijk op de nieuwe Heos soundbar van 1000 euro (exclusief subwoofer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-06 13:36
Ik doelde inderdaad op de nieuwste heos Bar, niet de homecinema.

Ik ben vooral benieuwd of ik de rears ga missen. Nu heb ik een Yamaha 5.1 setje, maar helemaal klaar met kabels en center speaker die ik niet goed kan plaatsen(ivm tv meubel en WAF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Oh sorry, verkeerd gelezen. Maar goed, als je de nieuwe Bar overweegt, dan waarom niet de home cinema? Ik heb beide gehoord en het geluid is inderdaad (iets) beter, maar of dat 600+ euro waard is... en dan nog heb je geen sub. Bevalt de home cinema niet, dan zul je hem voor hetzelfde geld kunnen doorverkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 898743

Een Atmos bar is natuurlijk wel wat anders dan een normale soundbar die hoofdzakelijk alleen maar stereo aankan.
Alleen is er nog niet heel veel Atmos content en ben ik blij dat de YSP5600 ook DTS:X aan kan maar zelfs met alleen een surround format erop werkt de 5600 behoorlijk heftig wat betreft geluidsprojectie maar goed dat zijn eenmaal andere prijskaartjes en kan je bijna niet verwachten van de LG atmos soundbar maar verwacht dat die beter een surround effect kan voort brengen dan een normale soundbar maar ook aan de LG hangt natuurlijk wel een iets ander prijskaartje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-06 23:48
Heb de LG SJ9 twee weken geleden gekocht voor 750 euro (loopt nu een kassakorting actie van 250,-). Tot nu toe erg tevreden en kan me grotendeels wel vinden in de review van homecinemamagazine. Bij het kijken van Blair Witch (2016) in Atmos kwam het regengeluid inderdaad van boven de speakers ipv boven de bank maar dat mocht de pret niet drukken, alsnog een erg indrukwekkende ervaring.
Ook simpelweg een playlist via Spotify (Bluetooth of Chromecast) levert meer dan prima geluid op met een heerlijke bass, die ik jammer genoeg niet te hard kan zetten vanwege de buren. DTS:X wordt door Plex (op een Odroid C2) naar DTS omgezet, hopelijk wordt dit ooit nog een keer middels een FW update ondersteund. Voorlopig zeer tevreden, als de Sony ST5000 uitkomt kijk ik wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 12:27

JSchut

.....

Ik wil heel graag de heos home cinema kopen. Alleen baal ik ervan dat er geen ab bij zit. Ik wil eigenlijk ook geen harmony ab.

Probleem is dat mijn kpn ab op de tv staat ingesteld en we nu alles met 1 ab kunnen doen. Een extra ab voor enkel het volume zou ik niet erg vinden. Maar beste wat ik nu kan doen is tv ab gebruiken voor aan uit en source. En kpn ab voor de rest. Of kan dat ook niet? Bij sonos lukte dat iig niet. Als ik de kpn ab ontkoppelde van de tv dan deed volume aanpassen het niet meer op de sonos.

Iemand ervaring met de heos en de kpn ab?

Edit: Mijn tv heeft geen hdmi arc. En geeft een nag scherm als ik volume naar extern switch. Dus het zou met 1 ab kunnen maar dat nag scherm is dan erg irritant.

[ Voor 12% gewijzigd door JSchut op 06-05-2017 10:14 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
JSchut schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:01:
Ik wil heel graag de heos home cinema kopen. Alleen baal ik ervan dat er geen ab bij zit. Ik wil eigenlijk ook geen harmony ab.

Probleem is dat mijn kpn ab op de tv staat ingesteld en we nu alles met 1 ab kunnen doen. Een extra ab voor enkel het volume zou ik niet erg vinden. Maar beste wat ik nu kan doen is tv ab gebruiken voor aan uit en source. En kpn ab voor de rest. Of kan dat ook niet? Bij sonos lukte dat iig niet. Als ik de kpn ab ontkoppelde van de tv dan deed volume aanpassen het niet meer op de sonos.

Iemand ervaring met de heos en de kpn ab?

Edit: Mijn tv heeft geen hdmi arc. En geeft een nag scherm als ik volume naar extern switch. Dus het zou met 1 ab kunnen maar dat nag scherm is dan erg irritant.
Als het een IR ab betreft (dus geen bluetooth), dan kun je hem inlezen in de Heos soundbar. Dat werkt voortreffelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

outlandos schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:27:
[...]

Als het een IR ab betreft (dus geen bluetooth), dan kun je hem inlezen in de Heos soundbar. Dat werkt voortreffelijk.
Ja maar dan werkt hij op de tv en op de bar. En dan krijg ik of echo (beide volumes aan) of nag scherm dat volume op extern apparaat geregeld moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 20:42
Noreia schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:11:
Vandaag mijn focal dome's verkocht en op zoek naar een soundbar. had eerst de Samsung K950 op het oog maar de vraag is of ik de atmos überhaupt veel ga gebruiken. Dus weer op zoek naar een gewone soundbar.

Hierbij is mijn oog gevallen op de Focal Dimension of Yamaha 2500. Heeft iemand deze twee kunnen beluisteren? Als ik zo de reviews lees is de Focal beter voor muziek en de Yamaha beter voor films?
Zoals het er nu naar uitziet gaat de HW-K950 vanaf juni DTS 5.1 ondersteunen via een firmware update.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Werkt een harmony eigenlijk met de heos aangezien die geen ab heeft. Ik zou willen dat de volume controles dan altijd de heos bedienen en niet de tv.

Als dat de oplossing is dan is het niet anders denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:43
Strider schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 11:57:
[...]

Zoals het er nu naar uitziet gaat de HW-K950 vanaf juni DTS 5.1 ondersteunen via een firmware update.
Waar is dat terug te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
JSchut schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:54:
[...]

Ja maar dan werkt hij op de tv en op de bar. En dan krijg ik of echo (beide volumes aan) of nag scherm dat volume op extern apparaat geregeld moet worden.
Geen idee wat je met ''nag'' bedoelt, maar hier werkt dat inlezen van de ab op de soundbar erg goed. Geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

outlandos schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:12:
[...]

Geen idee wat je met ''nag'' bedoelt, maar hier werkt dat inlezen van de ab op de soundbar erg goed. Geen klachten.
De tv geeft een melding dat het volume op de externe geluidsbron moet worden aangepast. Omdat de ab ook voor de tv gebruikt word. Bij mijn Samsung staat die melding er telkens 7 seconden als je het volume wijzigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
JSchut schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:53:
[...]

De tv geeft een melding dat het volume op de externe geluidsbron moet worden aangepast. Omdat de ab ook voor de tv gebruikt word. Bij mijn Samsung staat die melding er telkens 7 seconden als je het volume wijzigt.
Oke dat is idd niet acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommygun
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-04 11:09
De nieuwe HEOS soundbar in de ING rentepunten winkel € 649,00 + 32.500 Rentepunten:

https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6718212#127802

Heos Soundbar

[ Voor 36% gewijzigd door Thommygun op 06-05-2017 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Thommygun schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 22:21:
De nieuwe HEOS soundbar in de ING rentepunten winkel € 649,00 + 32.500 Rentepunten:

Heos Soundbar
Zie ik dat goed? Die heeft een ab? Ja dus. Daar word ik blij van!

Hoe verhoud hij zich tot de heos home cinema? Er zit natuurlijk standaard geen sub bij. Al hoeft de bass van mij niet zo aanwezig te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door JSchut op 07-05-2017 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
brtkpr schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:07:
[...]

Waar is dat terug te vinden?
Te horen gekregen van Samsung Singapore via FB :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Thommygun schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 22:21:

Heos Soundbar
Damn. Wil hem net bestellen. Uitverkocht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
enzoronald schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 07:06:
Heos Homecinema is nu 299 pond op amazon.co.uk . Omgerekend zal t incl verzenden uitkomen op iets rond de 350 euro. Echt geen geld natuurlijk .

Zelf vorige maand gekocht voor 50 pond extra. Zelf nog steeds heel tevreden.
Super tip was dit: Zojuist binnen gekregen (besteld voor mijn vader) en zelf even getest, wat een geluid voor nog geen 400 euro (380 met Rabo CC).

Zit nu zelf ook te twijfelen deze aan te schaffen: maar met slechts 1 HDMI kabel ingemetseld en 2 apparaten..

Welke komt in de buurt, voor hezelfde geld en bied wel meer HDMI aansluitingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stickz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:35
JSchut schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:28:
[...]

Damn. Wil hem net bestellen. Uitverkocht. :(
Sorry man, vrees dat ik hem dan voor je neus heb weggegapt... :9

Heb hem vanmiddag besteld met de rentepunten aan de hand van de tip (bedankt daarvoor!). Ben erg benieuwd, ga hem eerst zonder sub testen, maar verwacht dat de sub er vlotjes naast zal komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Stickz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:50:
[...]

Sorry man, vrees dat ik hem dan voor je neus heb weggegapt... :9

Heb hem vanmiddag besteld met de rentepunten aan de hand van de tip (bedankt daarvoor!). Ben erg benieuwd, ga hem eerst zonder sub testen, maar verwacht dat de sub er vlotjes naast zal komen te staan.
Moest naar mn oma omdat die een zooi rentepunten heeft maar geen internetbankieren. Moest dus bellen. Meestal komt het wel weer op voorraad toch?

Iig veel plezier ervan. Had hem zondag getest. Prima ding

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 08-05-2017 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stickz
JSchut schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:05:
[...]

Moest naar mn oma omdat die een zooi rentepunten heeft maar geen internetbankieren. Moest dus bellen. Meestal komt het wel weer op voorraad toch?

Iig veel plezier ervan. Had hem zondag getest. Prima ding
Ja, komen ongetwijfeld weer op voorraad! Ik heb mijn schoonouders beroofd van hun spaarpunten, gehe!

Mogelijk koop ik er tzt wel 2x een Heos 3 HS2 bij via de ING. Scheelt ook weer behoorlijk op de adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Stickz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:18:
[...]

Ja, komen ongetwijfeld weer op voorraad! Ik heb mijn schoonouders beroofd van hun spaarpunten, gehe!

Mogelijk koop ik er tzt wel 2x een Heos 3 HS2 bij via de ING. Scheelt ook weer behoorlijk op de adviesprijs.
Heb geen haast. Huis is nu toch in puin. Stuccen enzo 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommygun
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-04 11:09
Stickz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:50:
[...]
Nice! ben benieuwd naar hoe het klinkt. Meestal zijn de spullen die je daar besteld de volgende dag al binnen.
JSchut schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:23:
[...]
Heb geen haast. Huis is nu toch in puin. Stuccen enzo 😉
Je kan je mail achterlaten mocht je automatisch bericht willen hebben dat hij weer op voorraad is.

[ Voor 13% gewijzigd door Thommygun op 08-05-2017 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Thommygun schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:22:
[...]

Nice! ben benieuwd naar hoe het klinkt. Meestal zijn de spullen die je daar besteld de volgende dag al binnen.

[...]

Je kan je mail achterlaten mocht je automatisch bericht willen hebben dat hij weer op voorraad is.
Helaas alleen met mijn ing. En dat heeft en wil ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:14
Levertijd staat nu op 5 dagen. Zal wel goedkomen dus. Zojuist ook even mijn ouders bevraagd over de rentepunten. Lijkt me een prima deal zo :).

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Helaas is de prijs van de HomeCinema weer omhoog gegaan naar 350 pond. Net iets te lang getwijfeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 00:14
Zelf ook aan het twijfelen om ofwel de Yamaha YSP-5600 of de LG SJ9 te halen.
Lang altijd een surroundset willen halen maar geen budget voor de schilder werken en nu kabels trekken is niet echt meer mogenlijk.

Voordelen Yamaha:
- DTS:X (Hoe meer technologieën hoe beter)

Voordelen LG:
- Minder bombatisch
- Chromecast (Kan mijn huidige chromecast dan vervangen)
- Wireless sub
- Heb een LG tv :p

Gebruik is voor:
- muziek (spotify via chromecast)
- films / series via chromecast (plex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:13
belrpr schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 23:20:
Lang altijd een surroundset willen halen maar geen budget voor de schilder werken en nu kabels trekken is niet echt meer mogenlijk.

Voordelen Yamaha:

Voordelen LG:
- Minder bombatisch
- Wireless sub

Gebruik is voor:
Het kan ook zonder kabels trekken: pricewatch: Sony HT-RT5

Ik heb hem zelf vanaf afgelopen weekend in huis en aangesloten op een LG TV, ben er tot nu toe erg tevreden over. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:21
wildcardxl schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:53:
Helaas is de prijs van de HomeCinema weer omhoog gegaan naar 350 pond. Net iets te lang getwijfeld.
Prijs zakt toch met enige regelmaat naar 299 pond. Zie : https://uk.camelcamelcame...ive=amazon&context=search

Aan de andere kant : voor 349 pond heb je alsnog een topdeal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Nu online
Kan de Heos Homecinema dus nu kopen voor EUR 450. Of wellicht voor EUR 680 een Fidelio B8

Mijn vrouw word wat gelukkiger van de B8, met name het design. Is deze sounbar wel de EUR 230 extra waard als we het Design even buiten beschouwing laten?

Probeer al een paar dagen de B8 in het wild te beluisteren maar hij ligt hier bij de elektronica zaken in de buurt nergens in het schap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
guppie schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:14:
Kan de Heos Homecinema dus nu kopen voor EUR 450. Of wellicht voor EUR 680 een Fidelio B8

Mijn vrouw word wat gelukkiger van de B8, met name het design. Is deze sounbar wel de EUR 230 extra waard als we het Design even buiten beschouwing laten?

Probeer al een paar dagen de B8 in het wild te beluisteren maar hij ligt hier bij de elektronica zaken in de buurt nergens in het schap!
De Fidelio B8 staat in Utrecht als demo bij de MM. Ik heb hem beluisterd en voor films ongetwijfeld leuke soundbar. Kwa muziek vindt ik het tegenvallen. Maar het grootste struikelblok is het ontbreken van hdmi 2.0a en dus geen HDR en de minimale doorgifte van 4k. Laat nou net op de 4k blu-ray Atmos zitten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Nu online
brtkpr schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:56:
[...]

De Fidelio B8 staat in Utrecht als demo bij de MM. Ik heb hem beluisterd en voor films ongetwijfeld leuke soundbar. Kwa muziek vindt ik het tegenvallen. Maar het grootste struikelblok is het ontbreken van hdmi 2.0a en dus geen HDR en de minimale doorgifte van 4k. Laat nou net op de 4k blu-ray Atmos zitten ...
Dank voor je Mening! Zelf struikel ik momenteel vooral aan het gemis van een internet aansluting (Spotify connect, Apple airplay etc.) Bluetooth/nfc is waardeloos voor Spotify. Wellicht toch maar de centjes in de zak houden en voor de Denon homecinema gaan!

Probleem daar alleen... WAF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider

Voordelen Yamaha:

Voordelen LG:
- Minder bombatisch
- Wireless sub

Gebruik is voor:
De SJ9 heeft ook geen DTS 5.1 support ;)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
guppie schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:18:
[...]

Dank voor je Mening! Zelf struikel ik momenteel vooral aan het gemis van een internet aansluting (Spotify connect, Apple airplay etc.) Bluetooth/nfc is waardeloos voor Spotify. Wellicht toch maar de centjes in de zak houden en voor de Denon homecinema gaan!

Probleem daar alleen... WAF!
Of, je neemt een Sony Soundbar. DTS-HD, True HD, Spotify, DLNA, echte rear speakers, 3x HDMI 2.0 in ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Nu online
brtkpr schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:39:
[...]

Of, je neemt een Sony Soundbar. DTS-HD, True HD, Spotify, DLNA, echte rear speakers, 3x HDMI 2.0 in ... >:)
Tja, zag ook dat de SJ9 slechts 749 kost bij de MM. Deze beschikt door de kleurstelling ook over de WAF.

De vraag is dan alleen, Als je niks geeft om het Atmos embleem en zogenaamde 5.1.2, is dan de SJ8 wellicht de betere keuze voor de helft van het geld..

Man man, en ik maar denken dat ik "even" een soundbar kon kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voordelen Yamaha:

Voordelen LG:
- Minder bombatisch
- Wireless sub

Gebruik is voor:
Beetje appels met peren lijkt me
Sony komt wel met een soundbar wat misschien mee kan doen met de Yamaha
12 drivers 8 versterkers dus op papier lijkt het wat te zijn.
Zou ook extra hoge plafons aankunnen en lijkt me dat het wat zegt voor de projectie naar boven

LG en de Philips kan je denk ik lastig vergelijk tegenover een Yamaha maar kosten ook minder dan de helft en hebben veel minder drivers
Dat lompe is niet voor niks denk ik dan maar
De Philips wordt trouwens overal redelijk afgebrand dus die zou ik sowieso laten afvallen

De Yamaha moet je denk ik minimaal een 55 inch boven hangen anders ziet het denk ik wat minder uit

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/18404235_1311976432204538_2233195581289919125_o.jpg?oh=f9e7033b2c9a824c9f150628c2cc72be&oe=59BD2527

Beetje lastig om een idee te krijgen aangezien het kastje met de 4k speler niet erbij staat maar ik vind het lompe best meevallen of het komt doordat ik er al aan gewend ben :P
Je krijgt er wel heel wat voor terug dat scheelt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-06 16:17
Vanochtend een firmware update binnen gekregen voor mijn Yamaha YSP-2700 en wat viel direct op:
Deezer support _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja klopt de 5600 afgelopen week ook al
Nog niks mee gedaan en weet zelfs niet wat het is whahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:08
Leuk om te zien dat HEOS ook wordt ondersteund in de nieuwe slimline receivers van Marantz :)
https://www.homecinemamag...508-netwerk-av-receivers/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:44
Iemand hier nog tips voor een goede en betaalbare, losse (multi-room) speaker om te gebruiken bij mijn Yamaha 2700 soundbar? Plan is om buiten een speaker te zetten voor als we lekker op de loungebank hangen en dan via musicast daar muziek op af te kunnen spelen. Wellicht heeft iemand met hetzelfde idee een aanrader?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Iemand ervaring met deze soundbar:

http://www.ibood.com/nl/n...1-soundbar-subwoofer.html

Leuke prijs maar het ding vind ik niet bepaald mooi te noemen. Alternatief is de Denon op Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:50
Deze week een pricewatch: Sony HT-CT790 aangeschaft. Tot heden echter nog geen gebruik kunnen maken van de chromecast functionaliteit. Alleen mijn televisie verschijnt als beschikbaar apparaat.

Daarnaast vraag ik mij uberhaupt af hoe ik (Nederlandse) radio kan luisteren via chrome cast. Iemand ervaring daarmee? In de paar apps die ik heb geprobeerd kon ik geen chromecast knop ontdekken.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
sdk1985 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 18:37:
Deze week een pricewatch: Sony HT-CT790 aangeschaft. Tot heden echter nog geen gebruik kunnen maken van de chromecast functionaliteit. Alleen mijn televisie verschijnt als beschikbaar apparaat.

Daarnaast vraag ik mij uberhaupt af hoe ik (Nederlandse) radio kan luisteren via chrome cast. Iemand ervaring daarmee? In de paar apps die ik heb geprobeerd kon ik geen chromecast knop ontdekken.
Veel plezier met je soundbar, heb zelf de ht-ct800 en die bevalt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:50
brtkpr schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 18:45:
[...]

Veel plezier met je soundbar, heb zelf de ht-ct800 en die bevalt prima
Bedankt. Heb in de winkel vergeleken met de goedkopere CT390 en daarbij viel op dat het geluid bij dat model onder volume 15 erg magertjes werd. Laat ik nu net iemand zijn die het geluid zelden echt hard zet. De 390 had daarnaast ook wat extra features waarder de (nog niet werkende) chromecast built-in, wifi, lan-poort. Dus toen toch maar voor de 'dure' (kan altijd gekker natuurlijk) variant gegaan. (JBL SB400 en HK SB20 ook getest).

[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 17-05-2017 18:52 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:34

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Vandaag een bose soundtouch 300 opgehaald. Deze komt in mijn kantoortje/hobby kamer. Toch even snel aangesloten. Het geluid van de Bose vindt ik nog niet zo verkeerd voor een soundbar. Ik was aangenaam verrast. Denk er dan toch over om er straks nog een sub bij te zetten.

Nu is het alleen wachten tot we klaar zijn met de verbouwing en dan krijgt die zijn definitieve plek.

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Stickz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:18:
[...]

Ik heb hem nu net ook kunnen bestellen. Hoe snel had je hem binnen en hoe bevalt hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
sdk1985 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 18:49:
[...]

Bedankt. Heb in de winkel vergeleken met de goedkopere CT390 en daarbij viel op dat het geluid bij dat model onder volume 15 erg magertjes werd. Laat ik nu net iemand zijn die het geluid zelden echt hard zet. De 390 had daarnaast ook wat extra features waarder de (nog niet werkende) chromecast built-in, wifi, lan-poort. Dus toen toch maar voor de 'dure' (kan altijd gekker natuurlijk) variant gegaan. (JBL SB400 en HK SB20 ook getest).
Enige waar ik last van heb is dat de soundbar stopt na 30 seconden met Spotify (ook onder chromecast) en dat er lichte echo is met de achterspeakers srs-zr5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stickz
JSchut schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:12:
[...]

Ik heb hem nu net ook kunnen bestellen. Hoe snel had je hem binnen en hoe bevalt hij?
Geloof 2-3 dagen. Ligt ook aan het tijdstip van de bestelling gok ik. Maar ik had hem met dat tijdsbestek binnen.

De bar bevalt me erg goed. Installatie is erg gemakkelijk en alle functies werken zoals ze bedoeld zijn.

Tot op heden voel ik nog geen drang om er een sub bij te kopen. Het geluid is gewoon erg goed voor dagelijks gebruik. Tot op heden heb ik nog geen goeie film gekeken, dus wellicht dat dat mijn mening doet veranderen omtrent de sub. Echter is deze er zo bijgekocht, en om eerlijk te zijn hoop ik stiekem dat ING deze ook nog gaat toevoegen aan hun assortiment. Scheelt toch weer een paar euro.

Je gaat er hoe dan ook veel plezier van hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:19:
Iemand hier nog tips voor een goede en betaalbare, losse (multi-room) speaker om te gebruiken bij mijn Yamaha 2700 soundbar? Plan is om buiten een speaker te zetten voor als we lekker op de loungebank hangen en dan via musicast daar muziek op af te kunnen spelen. Wellicht heeft iemand met hetzelfde idee een aanrader?
Waarom niet gewoon die van Yamaha ? Ik lees er overal alleen maar goede dingen over en zag bij Otto de wx-030 voor 199,-eur
Zelf de overweging gedaan om er 2 voor op de slaapkamer te kopen maar om de was op te hangen 400eur te geven vond ik net wat te overbetaald 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 898743 op 17-05-2017 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Ik denk toch dat dit mijn nieuwe soundbar wordt; https://www.whathifi.com/sony/ht-st5000/review

Mag m'n ysp -2500 in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Ze hebben het voornamelijk over het "Atmos geluid via het plafond van boven" gebeuren, maar in hoeverre heb je nog een ruimtelijke 5.1 beleving zoals je die zou hebben met fysiek aanwezige rear-speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
catchingfire schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:44:
[...]

Ze hebben het voornamelijk over het "Atmos geluid via het plafond van boven" gebeuren, maar in hoeverre heb je nog een ruimtelijke 5.1 beleving zoals je die zou hebben met fysiek aanwezige rear-speakers?
Als je dat belangrijk vind kan je sowieso beter geen soundbar kopen, tenzij je rear speakers kan toevoegen. Twijfel is er nog tussen de Sony en de nieuwe heos soundbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
xavier! schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:46:
[...]

Als je dat belangrijk vind kan je sowieso beter geen soundbar kopen, tenzij je rear speakers kan toevoegen. Twijfel is er nog tussen de Sony en de nieuwe heos soundbar.
Ik heb een ht-ct800 met2x srs-zr5 en dat klinkt erg goed! Dan merk je direct wat de twee achterspeakers doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:14
xavier! schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:22:
Ik denk toch dat dit mijn nieuwe soundbar wordt; https://www.whathifi.com/sony/ht-st5000/review

Zit momenteel een cashback op van €250,- (https://www.hifinesse.be/wfi-763270.html). Actie loopt tot 2-7-2017, dus je hebt nog even de tijd om te beslissen.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB-S
  • Laatst online: 29-12-2022
Niemand ervaring met de Polk Audio SB1 soundbar, zoals ook hierboven gevraagd door: wildcardxl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xavier! schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:22:

Zal zeker beter zijn dan de YSP-2500 maar moet de eerste eerlijke review nog lezen en liefste zelf horen.
1250eur is trouwens geen geld
toch even bijna 1000eur goedkoper dan de 5600 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

catchingfire schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:44:
[...]

Heel behoorlijk
Regen lijkt echt van boven te komen en een vliegtuig lijkt echt langs te vliegen
Ben ervan overtuigd dan een 7.1.4 systeem beter zal zijn maar dat is vele malen duurder en vele malen lastiger.
Ik had bijna een 5.1 set gekocht en niet de minste ( denon met B&W speakers tw.v. 5500,- ) en schrok toen de YSP5600 aanging en mede doordat ik amper muziek luister ben ik gegaan voor de YSP5600 en nog steeds geen spijt van zeker niet nadat ik door wat problemen nog serieus geld retour gekregen heb en daardoor het systeem voor niet veel meer heb dan de Sony kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Anoniem: 898743 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:48:
Heel behoorlijk
Regen lijkt echt van boven te komen en een vliegtuig lijkt echt langs te vliegen
Ben ervan overtuigd dan een 7.1.4 systeem beter zal zijn maar dat is vele malen duurder en vele malen lastiger.
Ik had bijna een 5.1 set gekocht en niet de minste ( denon met B&W speakers tw.v. 5500,- ) en schrok toen de YSP5600 aanging en mede doordat ik amper muziek luister ben ik gegaan voor de YSP5600 en nog steeds geen spijt van zeker niet nadat ik door wat problemen nog serieus geld retour gekregen heb en daardoor het systeem voor niet veel meer heb dan de Sony kost
Hmmm. Ik heb nu dus een 5.1 set (Marantz receiver, Cambridge Audio speakers, SVS sub) maar denk wel eens om het wat visueel wat strakker/rustiger te maken én het wat qua bediening wat simpeler te maken voor de andere huisbewoners over te stappen naar een soundbar... vrees echter dat ik er qua surround-soundscape/bas uit een "echte sub" er nogal wat op achteruit zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyuu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-06 13:21
Hammetje schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:38:
[...]

Zit momenteel een cashback op van €250,- (https://www.hifinesse.be/wfi-763270.html). Actie loopt tot 2-7-2017, dus je hebt nog even de tijd om te beslissen.
cashback geldt alleen icm het kopen van een 4k tv van Sony. Maar deze soundbar wordt het voor mij ook.
Helaas nog nergens op voorraad. Ik vertrouw blind op WhatHIFI, Tot nu toe alles wat ik via hen gelezen heb, en evt daarna zelf getest klopt.

Voor mij wel fijn dat de YSP5600 zo duur is, door het sparen kwam de CES waar veel nieuwe modellen zijn gepresenteerd, waaronder de HT_ST5000.
Ook interessant is de Samsung HW-MS750, die is helemaal all in 1. Met ingebouwde subwoofer, en door hun speciale audio afdeling gebouwd (wat dat dan ook voor waarde heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

catchingfire schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:50:
[...]

Hmmm. Ik heb nu dus een 5.1 set (Marantz receiver, Cambridge Audio speakers, SVS sub) maar denk wel eens om het wat visueel wat strakker/rustiger te maken én het wat qua bediening wat simpeler te maken voor de andere huisbewoners over te stappen naar een soundbar... vrees echter dat ik er qua surround-soundscape/bas uit een "echte sub" er nogal wat op achteruit zal gaan.
Blijkbaar de subwoofer van Yamaha nog niet gehoord
Ik had ook best een aso woofer van B&W uitgezocht maar die van yamaha is nog wat heftiger
Thuis heb ik het ding zelfs maar heel laag staan en alles trilt nog en ook niet te overdreven.
Kijk voor muziek was die set wat ik had uitgekozen met vloerstaanders en Denon 4300 gewoon beter maar kost ook 3500eur meer dus mag je wel iets verwachten
voor films wat de soundbar echt beter
Poulissen in Roermond heeft een luisterstudio waar allerlei opstellingen staan ook de Yamaha dus als je in de buurt woont gewoon gaan luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rickyuu schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:43:
[...]

cashback geldt alleen icm het kopen van een 4k tv van Sony. Maar deze soundbar wordt het voor mij ook.
Helaas nog nergens op voorraad. Ik vertrouw blind op WhatHIFI, Tot nu toe alles wat ik via hen gelezen heb, en evt daarna zelf getest klopt.

Voor mij wel fijn dat de YSP5600 zo duur is, door het sparen kwam de CES waar veel nieuwe modellen zijn gepresenteerd, waaronder de HT_ST5000.
Ook interessant is de Samsung HW-MS750, die is helemaal all in 1. Met ingebouwde subwoofer, en door hun speciale audio afdeling gebouwd (wat dat dan ook voor waarde heeft).
Mwa dat van whathifi komt echt op mij over alsof het verkocht moet worden en niet bepaald nuttige input
Homecinema.nl of hifi.nl zal het ding ook vast testen en die gebruiken als benchmarkt meestal de Yamaha en dan kan je wel zien hoe het ding zich verhoud
Samsung zou ik zelf totaal niet zien zitten en al helemaal niet met een ingebouwde woofer
Die andere Atmos bar is het immers ook niet , speakers die ruisen en geen DTS:X ondersteuning

Sony ben ik ook echt op aan het wachten om die ergens te beluisteren gewoon omdat ik zoveel interesse in het ding had maar geen 6 maanden wou wachten en uiteindelijk goed eruit ben gekomen met de Yamaha
Ding kost mij nog maar een kleine 1600eur dus daar kon ik niet voor wachten en nu wist ik zeker dat het geluid goed was aangezien het ding al 2 maanden thuis was :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:34
Ik was zojuist in de plaatselijke electronica zaak en zag daar de samsung HW-M550 staan, wat is nou het verschil met een HWK550? hebben allebei 3.1 en 340W alleen de prijs is 140 duurder voor de M550.
In hoeverre is het die 140 euro meer waard voor de M50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

sjoerdvdijk schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:38:
Ik was zojuist in de plaatselijke electronica zaak en zag daar de samsung HW-M550 staan, wat is nou het verschil met een HWK550? hebben allebei 3.1 en 340W alleen de prijs is 140 duurder voor de M550.
Volgens mij zit het verschil in de afmetingen.
100 vs 121 cm breed en 5 vs 8 cm hoog.
Ook de sub wijkt af.

De M is volgens mij de grotere versie. Of er verder verschil is durf ik zo niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
sjoerdvdijk schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:38:
Wat ik zo van de Samsung site afhaal is het vooral de digital amp van de m550.

Is dat €140 waard moet je jezelf afvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 922141

Ben al een tijd op zoek naar een soundbar, maar ben een leek op dat gebied. Heb zowat heel dit topic doorgespit maar ga toch graag jullie hulp vragen.

Wat ik zoek is een soundbar die gebruikt wordt voor films series en muziek (spotify). Wil er graag een ingebouwde subwoofer bij en de mogelijkheid tot losse speakers erbij waarvan ik er een in de tuin wil zetten. Als ik muziek wil luisteren dan moet de tv wel uit kunnen blijven als dat kan

Prijsrange 300-400 euro.

Alle hulp is welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Anoniem: 922141 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 08:14:
Ben al een tijd op zoek naar een soundbar, maar ben een leek op dat gebied. Heb zowat heel dit topic doorgespit maar ga toch graag jullie hulp vragen.

Wat ik zoek is een soundbar die gebruikt wordt voor films series en muziek (spotify). Wil er graag een ingebouwde subwoofer bij en de mogelijkheid tot losse speakers erbij waarvan ik er een in de tuin wil zetten. Als ik muziek wil luisteren dan moet de tv wel uit kunnen blijven als dat kan

Prijsrange 300-400 euro.

Alle hulp is welkom
Voor die prijs is er eigenlijk maar 1 die er boven uit steekt:

https://www.amazon.co.uk/...ID=21owSj3buAL&ref=plSrch

Al zal het wellicht wat schipperen worden met de prijs. Voorheen ging deze set overigens voor 799 euro over de toonbank in Nederland. En met succes.

Hij heeft wel een (goede) externe draadloze subwoofer. Waarom zou je dat niet willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is wel iets te duur, als je daar nog speakers bij wil hebben zit je toch wel ver over mijn prijs heen.

Subwoofer ingebouwd is geen noodzaak, alleen de vrouw houdt niet van die grote apparaten in het huis vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Anoniem: 922141 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:56:
Dat is wel iets te duur, als je daar nog speakers bij wil hebben zit je toch wel ver over mijn prijs heen.

Subwoofer ingebouwd is geen noodzaak, alleen de vrouw houdt niet van die grote apparaten in het huis vandaar ;)
Zo nu en dan is het een Prime deal op Amazon en heb je um voor 299 GBP. De sufwoofer is draadloos dus je kan hem overal neerzetten (er moet natuurlijk wel een stroomstekker in de buurt zijn).

De losse Heos boxen zijn overigens niet goedkoop. Maar je kan ze wel aan je soundbar linken en dus TV horen in heel je huis/alle kamers waar je een Heos box hebt staan.

Een alternatief is Sonos, maar dat is niet per se beter, wel duurder.

[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 26-05-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik toch een goedkoper alternatief zou willn, wat zou ik dan moeten inleveren ?
Kun je daar iets over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Anoniem: 922141 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:20:
Als ik toch een goedkoper alternatief zou willn, wat zou ik dan moeten inleveren ?
Die zijn er niet als je multi-room support wilt (correct me if im wrong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Laatst online: 08:11
outlandos schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:39:
[...]

Die zijn er niet als je multi-room support wilt (correct me if im wrong).
Sony CT790 is uit te breiden met multiroom speakers. Wel een losse draadloze sub erbij. Prijsrange is wel meer in de buurt van je budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Anoniem: 922141 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:20:
Samsung heeft er ook een paar waaronder de HW-K650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
Weet iemand of er al een review is geweest over de HT-ST5000 van Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-04 22:24
brtkpr schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 06:38:
Weet iemand of er al een review is geweest over de HT-ST5000 van Sony?
https://www.whathifi.com/sony/ht-st5000/review
ik vind het niet zo een uitgebreide review maar het is er wel één ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 20:02
Hier is wel een topic op het AVforum van mensen die de bar al hebben :)

https://www.avforums.com/...t-st-5000-owners.2102569/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
Jarnoootje schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:33:
Hier is wel een topic op het AVforum van mensen die de bar al hebben :)

https://www.avforums.com/...t-st-5000-owners.2102569/
bedankt!

Voor een 1500 euro kostende bar komt die niet super goed uit de verf (ook niet slecht) maar het atmos stukje lijkt toch tegen te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Zeker de eerste paar pagina's wordt er negatief over gesproken. Echter diegene die hem daar heeft gebruikt maakt weinig gebruik van Atmos en niet met de juiste films.

Hoe verder ik in het topic kom hoe meer positief de geluiden worden. Even wachten of er nog meer mensen hier of in dat topic wat tests gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Najah als ik het zo lees heb ik dus geen foute keuze gedaan met de terug gave van een deel van het aanschaf bedrag van m`n Yamaha want vind het atmos gebeuren echt wel indruk wekkend
Koop zelfs specifiek m`n films erop , laat zelfs een 4k disc liggen als de blu ray versie bijv atmos erop heeft en de 4k disc niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 09:47
Heb de HT-ST5000 besteld. Benieuwd wanneer hij binnenkomt. Al meer mensen hem besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• randomice
Mrk87 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:17:
Heb de HT-ST5000 besteld. Benieuwd wanneer hij binnenkomt. Al meer mensen hem besteld?
ben benieuwd naar je ervaring. Ik zit te twijfelen tussen die en de ysp-5600. Het grootste struikelblok ,zoals ik hierboven lees, is dat mensen atmos verwachten zonder randapparatuur die dat niet ondersteund. Bijv tv's die atmos via arc retour kunnen sturen zijn er niet veel.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
randomice schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:11:
[...]

ben benieuwd naar je ervaring. Ik zit te twijfelen tussen die en de ysp-5600. Het grootste struikelblok ,zoals ik hierboven lees, is dat mensen atmos verwachten zonder randapparatuur die dat niet ondersteund. Bijv tv's die atmos via arc retour kunnen sturen zijn er niet veel.
Denk ook dat je niet snel tv uitzendingen met dolby Atmos zult hebben ;)

Voor de rest, mediaspeler en console, kan je het direct op de soundbar aansluiten voor je eventuele Atmos beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
Mrk87 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:17:
Bijna, maar ik wil eigenlijk nog wat meer reviews hebben. Tot nu toe alleen die van whathifi gelezen.

Kijk ook uit naar jouw bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
xavier! schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:45:
[...]

Denk ook dat je niet snel tv uitzendingen met dolby Atmos zult hebben ;)

Voor de rest, mediaspeler en console, kan je het direct op de soundbar aansluiten voor je eventuele Atmos beleving.
Bij die sony wel. De ysp kan geen hdr doorzetten dus moet je console etc op tv en de soundbar via tv arc hdmi aansluiten . Als je hdr content kijkt ofc

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HDCP 2.2 aansluiting geeft toch gewoon HDR door of niet dan ?
Kijk nooit in HDR omdat ik het niet mooi vind maar volgens mij kan het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
Anoniem: 898743 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 09:09:
HDCP 2.2 aansluiting geeft toch gewoon HDR door of niet dan ?
Kijk nooit in HDR omdat ik het niet mooi vind maar volgens mij kan het wel...
Normaal gesproken wel, alleen is de ysp-5600 uitzondering op de regel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een kutding dan :mrgreen: achja maar goed dat ik nooit in HDR kijk al kan ik m`n TV ook handmatig in HDR+ modus zetten :P
Geluid valt ook tegen als ik m`n buurman mag geloven ik vind het wel lekker zo :mrgreen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djensen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-06 22:00
Sinds afgelopen week de Sony HT-ST5000 in gebruik genomen. Ik heb een kleine review geschreven nadat sinds vandaag deze Sony ook in de pricewatch te vinden is.

Zie productreview: Sony HT-ST5000 review door Djensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Djensen schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:06:
Sinds afgelopen week de Sony HT-ST5000 in gebruik genomen. Ik heb een kleine review geschreven nadat sinds vandaag deze Sony ook in de pricewatch te vinden is.

Zie productreview: Sony HT-ST5000 review door Djensen
Nette review! Wel jammer dat er een optische kabel ipv hdmi meegeleverd wordt. Als je optimaal geluid uit de bar wilt halen moet je hem toch via hdmi aansluiten.

Ik kan niet wachten tot ik de mijne in mijn nieuwe huis heb staan (maar eerst nog klussen :P )

Mag ik vragen hoeveel korting je gekregen hebt?

[ Voor 20% gewijzigd door Mrk87 op 06-06-2017 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd goede revies
Wat betreft die kabel vind ik het uberhaupt al netjes dat ze iets erbij leveren
Vind het trouwens wel een hele mooie soundbar/projector die Yamaha is en blijft een flink ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djensen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-06 22:00
Mrk87 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:49:
[...]

Nette review! Wel jammer dat er een optische kabel ipv hdmi meegeleverd wordt. Als je optimaal geluid uit de bar wilt halen moet je hem toch via hdmi aansluiten.

Ik kan niet wachten tot ik de mijne in mijn nieuwe huis heb staan (maar eerst nog klussen :P )

Ik weet niet precies wat hier is toegestaan om over prijzen en kortingen te praten maar een procentje of 18 van de adviesprijs is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Djensen schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 07:56:
[...]

Ik weet niet precies wat hier is toegestaan om over prijzen en kortingen te praten maar een procentje of 18 van de adviesprijs is mogelijk.
Oke, dan zit ik ook redelijk goed met mijn aangeboden prijs. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:32
Djensen schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 07:56:
[...]

Ik heb tegen de 14% gekregen/gevraagd op de nieuwe HEOS bar met sub. Was toen net 2 weken uit. Niet vragen is ook niet krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:40
[...]

Typisch Sony, bij mij HT CT790 zat ook geen HDMI kabel maar wel een optische.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
[...]

HDMI kabel heeft enkel toegevoegde waarde bij enkele (zeldzame) audio-formaten. Daarbuiten is het qua kwaliteit gelijk aan optische kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fearbeek
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 02-03 13:30
Hi allemaal, sinds kort heb ik een Bose Soundtouch 300 aangeschaft met basmodule en virtually speakers.

Ik woon nu nog bij mijn ouders, en heb de set op mijn kamer staan. Ik heb het idee dat de bas harder klinkt, dan dat hij daadwerkelijk staat. Hebben jullie enig ervaring met de trilling van de Accoustimas?

Vanaf 1 augustus ga ik in een ruime tussenwoning wonen uit 1974. Er ligt een betonnen vloer in, met daaroverheen een massief eikenhouten vloer.

Hoe kan ik het beste de trilling van mijn sub verminderen, of heeft Bose dit zelf al geregeld?

Ik last iets van Bass Boost en Adaptive Bass waardoor de bas harder zou klinken voor je gevoel, maar toch weinig trilling oplevert omdat hij niet hard staat.

Natuurlijk ga ik wel met de buren praten en even luisteren tot welk volume ik zou kunnen gaan voordat ze er last van hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door Fearbeek op 09-06-2017 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Het wordt een interessante nazomer qua soundbars . Het zou volgens mij helemaal een geweldig idee zijn om soundbars als de YSP-5600 of HT-ST5000 te gaan combineren met DTS Virtual:X om zo een zo goed mogelijke ruimtelijke ervaring te genereren.

https://www.homecinemamag...07-soundbar-dts-virtualx/
http://dts.com/media-cent...product-launching-in-july

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Is dat niet iets wat gewoon softwarematig ingebouwd kan worden later bij alle soundbars?
Pagina: 1 ... 13 ... 58 Laatste