Daartegenover staat dat het ook geen reden moet zijn voor een positieve moderatie, er is ook een heel aantal keer +3 gegeven.
En een +3 is deze reactie in mijn ogen ook niet waard. De 0 waar deze nu op staat is wellicht 1 punt te laag, maar is dat dan direct reden om in de toekomst geen reacties meer te willen plaatsen?
Als iedereen waarbij de reactie ten negatieve 1 punt afwijkt geen reactie meer zou plaatsen zou het heel erg rustig worden denk ik zo.
Ik vind een reactie als deze op dit forum dan ook behoorlijk overdone, toch heb je van mij een +1 gehad.
edit (waarom ik jouw reactie twijfel tussen een 0 en een +1):
Het is naar mijn idee een standaard dood doener waarmee elke vorm van privacyschending tot in het absurde gerechtvaardigd kan worden, tot en met het letterlijke 1983 van Orwell.
Immers, als alles wat iedereen doet op video is opgenomen en het strafbaar is buiten camerabeeld te komen zou theoretisch iedere vorm van criminaliteit op te sporen en te beboeten zijn.
Mij is in jouw post ook geen nuancering opgevallen waarbij jij aan deze standaard dood doener een grens stelt, tot daar en niet verder omdat.
Ik kan me ook goed voorstellen dat objectieve moderators hierdoor geneigd zijn een 0 te geven.
Ik kan me zelfs voorstellen dat er (objectieve) moderators zijn die denken dat je deze post enkel plaatst om een storm aan reacties te ontketenen. Als een moderator dat denkt kan dat voor hem/haar reden zijn er zelfs een -1 van te maken.
[
Voor 37% gewijzigd door
JDVB op 29-11-2012 09:43
]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!