Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mja oké de nieuwe serie van de huidige N7 is beter, maar ik vind het nog steeds merkbaar dat er op built quality bezuinigd is. Gezien de specs en de prijs kan ik dit begrijpen en accepteer ik dit.
Maar bij mij kraakt ie ook en is ie op z'n best 'losjes'. Daarmee bedoel ik dat hij best buigzaam is wat ik bij mijn vorige tablet nooit last van had (htc flyer). En van mijn vier exemplaren heb ik met alle vier accu problemen gehad. Dit zijn toch echt allemaal 32GB modellen. Als je de tablet openmaakt zie je bij mij ook dat het een en ander gewoon vastzit met wat tape, bij de laatste twee exemplaren (recentste) was er meer tape op het probleemgebied van de accu. Maar ik heb ook één exemplaar waarbij de audio uitgang op zijn best als 'brak' te beschrijven is (ja daar zit ook tape)
Ik vind het nog steeds een prima tablet, maar ik kan mezelf niet voor de gek houden, voor mij is er gewoon sprake van brakke bouwkwaliteit. Ik ben blij dat niet iedereen er veel last van heeft en dat Asus enigszins aanpassingen maakt. (joepie extra tape!)
Ietsje meer on topic:
mhl-uit of hdmi uit zou wel welkom zijn voor mij, dit mis nog het meest buiten het ontbreken van een SD slot. Maar mocht ik uit beide opties één kunnen kiezen wordt het toch SD.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:51
http://androidcommunity.c...-on-android-4-2-20130208/

Wanneer komt er nu eindelijk eens een fix? |:(

Mijn tablet ligt er nu een beetje nutteloos te liggen -O-

[ Voor 17% gewijzigd door NeutraleTeun op 21-07-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je aanbevelen om mooi down te graden naar Android 4.1.2 want dat Android 4.2.x is veel te buggy, mijn Nexus 7 is nu weer veel sneller nu ik Android 4.1.2 draai en kwa interface verschilt het nauwelijk van Android 4.2.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:51
Ehhh... dan moet ik zeker via iets anders iets downloaden en ROM'en/BOOT'en/FLASH'en oid?

Mijn tablet is nog gewoon stock en niks geen root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf heb het gedaan via een custom recovery en dan een stock rom geflashed ( Dus originele 4.1.2 rom, maar met root ), maar volgens mij moet je ook gewoon ergens de gewone update vinden en dan via je computer downgraden ofzo.

Maar ik vind via custom recovery zelf makkelijkere, je moet er wel beetje moeite voor doen maar dan heb je wel tenminste een Nexus 7 die lekker snel loopt.

Hier vind je factory images, daarmee zou je ook terug naar Android 4.1.2 moeten kunnen gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15

jmk

Hopelijk geeft Android 4.3 geen reden meer tot downgraden, ik zit nog wel even aan de "oude" N7 vast namelijk.

En ik gebruik een custom rom (PA icm full screen, halo, en pie) en dat is altijd op basis van de nieuwste versie van Android. Ik vindt dat zon grote verbetering dat ik die paar lags voor lief neem. Maar het hoort niet.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:35

iChaos

It's Lupus.

Mensen die Android 4.2.2 buggy noemen: draaien jullie de stock ROM? Ik heb hem de eerste dagen niet vaak gebruikt, en ben pas echt actief gaan tweaken toen ik hem geroot had en CM10 geinstalleerd had. Heb daarmee niks te klagen over bugs.

Edit: en Franco Kernel r65.

[ Voor 6% gewijzigd door iChaos op 22-07-2013 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Ik heb een raar probleem met mijn nexus. Ik had voor de lol even een tweede gebruiker aangemaakt, maar zag dat die 2 apps had die ik niet had op mijn hoofdaccount. Die apps zijn; Google Movies en "wallet". Wallet kan ik niet openen want dan staat er dat ik dat alleen kan openen op mijn hoofdaccount, maar ik heb ze dus niet op mijn hoofdaccount. Heel raar dit. Ik draai 4.2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
Arthur-M. schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:48:
Ik heb een raar probleem met mijn nexus. Ik had voor de lol even een tweede gebruiker aangemaakt, maar zag dat die 2 apps had die ik niet had op mijn hoofdaccount. Die apps zijn; Google Movies en "wallet". Wallet kan ik niet openen want dan staat er dat ik dat alleen kan openen op mijn hoofdaccount, maar ik heb ze dus niet op mijn hoofdaccount. Heel raar dit. Ik draai 4.2.2.
Die diensten zijn niet beschikbaar in NL, en staan dus niet op de versie die je hier in de winkel kan kopen.
Waarschijnlijk zijn ze weg zodra je met die nieuwe user de play store opent.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Is er iemand die een 7' en een 10"tablet gebruikt?
Ik heb nu een transformer 10" maar ik geloof dat ik een nieuwe nexus 7 wel zie zitten, want compacter dunner en duidelijk update programma.
Maar aangezien ik ook wel internet op dat ding ben ik benieuwd of je niet de hele tijd zit te zoomen

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Pinin schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:31:
Ik heb nu een transformer 10" maar ik geloof dat ik een nieuwe nexus 7 wel zie zitten, want compacter dunner en duidelijk update programma.
Maar aangezien ik ook wel internet op dat ding ben ik benieuwd of je niet de hele tijd zit te zoomen
Op bijvoorbeeld tweakers.net frontpage dubbeltap ik op de tekst. Hij zoomt dan een stukje in (zodat de sidebars van het beeld vallen). Dan kun je het nieuwsbericht lezen zonder verder in te zoomen in portret mode.
In landscape hoef je helemaal niet te zoomen om het fatsoenlijk te kunnen lezen, maar dan moet je weer scrollen.

Hij is voor 2 dingen eigenlijk te klein:

A4 size pdf lezen. Als ze gemaakt zijn zonder tekst reflow zijn de letters gewoon te klein om te lezen. Alsof je A4 op A5 hebt afgedrukt.

Typen met onscreen toetsenbord. Als je halve scherm een toetsenbord wordt raak je al heel snel het overzicht kwijt op hetgeen wat je aan het typen bent.

[ Voor 18% gewijzigd door RocketKoen op 22-07-2013 13:42 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Oja, dat typen wordt dan wel erg klein idd. Moet maar eens zo'n ding zien te vinden om wat te testen. Een oldscool offline winkel bijv.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:39
Pinin schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:09:
Oja, dat typen wordt dan wel erg klein idd. Moet maar eens zo'n ding zien te vinden om wat te testen. Een oldscool offline winkel bijv.
mediamarkt bijvoorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:22
maar vergeet niet dat de resolutie van de nieuwe behoorlijk veel beter is (1920*1200 ipv 1280x800)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Pinin schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:31:
Stel je van dat update programma niet zo veel voor. Ik heb de mijne sinds januari en sindsdien zijn er geen updates geweest. Maar oké als er een update komt ben je eerste rang.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Prulleman schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:55:
maar vergeet niet dat de resolutie van de nieuwe behoorlijk veel beter is (1920*1200 ipv 1280x800)
Dat maakt niet uit voor de grootte van de tekst :P
Het wordt niet onleesbaar omdat de resolutie te laag is, maar gewoon omdat de lettertjes te klein zijn.
rockhopper schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:59:
[...]

Stel je van dat update programma niet zo veel voor. Ik heb de mijne sinds januari en sindsdien zijn er geen updates geweest. Maar oké als er een update komt ben je eerste rang.
Volgende week 4.3.
Dus ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die op de oude nexus 7 komt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:55:
Eerlijk gezegd vind ik socs van 2013 niet zo geweldig als je dat vergelijkt met de stap van dualcore naar quadcore, dat waren veel grotere stappen kwa performance.

Nu worden er vooral grote stappen gemaakt op gebied van GPU en dat is weer nodig voor die 1080p schermen aan te draaien.

Ik denk dat ik gewoon bij huidige Nexus 7 blijf, want het zou alleen geld verspillen zijn om na een jaar weer een nieuwe Nexus 7 te kopen terwijl de huidige nog goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:16
Ik ervaring op mijn Nexus 7 problemen met Wifi.
Is het handig om zoals aangegeven in deze thread om de tablet open te maken, of gebruik te maken van de garantieperiode (mediamarkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op software geven ze niet echt garantie, de MM levert jou namelijk een Nexus 7 met bijvoorbeeld Android 4.1.2 en ze geven geen garantie dat hij nog net zo goed werkt als je update naar Android 4.2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
RocketKoen schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:18:
[...]

Dat maakt niet uit voor de grootte van de tekst :P
Het wordt niet onleesbaar omdat de resolutie te laag is, maar gewoon omdat de lettertjes te klein zijn.
licht eraan hoe goed of hoe slecht je ogen zijn.. als je letters steeds kleiner gaat maken (in mm) blijven ze met goede ogen een stuk langer leesbaar op een high res scherm. Als je ogen slecht zijn zal het geheel misschien op high en low res op hetzelfde moment onleesbaar worden (of in ieder geval een stuk dichter bij elkaar)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:57:
Op software geven ze niet echt garantie, de MM levert jou namelijk een Nexus 7 met bijvoorbeeld Android 4.1.2 en ze geven geen garantie dat hij nog net zo goed werkt als je update naar Android 4.2.2.
En als ik verschillende android tabblets met zelfde OS-version naast elkaar houd en mijn tablet heeft een stuk slechter ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
waar komt de software bij dit probleem kijken, ik lees nergens dat wifi bij 4.1 beter was dan bij 4.2...?
verder van belang: is het altijd al geweest, of pas na een valpartij?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht te lezen dat de WiFi slechter geworden was met Android 4.2.2? Dat poste ToyotaMR2 gister. Maar ja er is wel een zekere deathgrip wat WiFi betreft, maar voor rest hier werkt WiFi prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Als ik 2 maal android 4.2.2 heb , en 1 tabblet heeft meer als 10 Db minder ontvangst, dan is deze toch gewoon defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
wifi lijkt me in eerste instantie een hardware zaak, je kan niet zomaar 2 verschillende tablets (ook al hebben ze beide 4.2.2) met elkaar vergelijken. Het hangt vooral af van de gebruikte wifi chip en antenne.
(of vergelijk je wel 2 x een Nexus 7?)

In het geval van de Nexus kan de antenne los zitten zoals hier beschreven:
jmk in "Google Nexus 7-Tablet"

zoals je misschien wel merkt aan de gemengde reacties is je verhaal ook niet heel duidelijk en volledig....antwoord op mijn vraag heb ik ook nog niet gezien.
verder van belang: is het altijd al geweest, of pas na een valpartij?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
Ik hou mijn Nexus 7 gewoon. Waarom zou ik een nieuwe kopen als mijn "oude" nexus nog prima werkt voor hetgeen wat ik ermee doe. De nieuwe N7 is sneller, maar als ik de kracht ervan toch niet gebruik, zie ik niet waarom ik zou updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:57
Ik ga de nieuwe denk ik wel aanschaffen. Mijn vorige N7 is na anderhalve week gejat in de trein en ik vind het toch een te coole gadget. Moeten we niet een nieuw topic aanmaken voor de 2e generatie?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Arthur-M. schreef op maandag 22 juli 2013 @ 21:45:
Ik hou mijn Nexus 7 gewoon. Waarom zou ik een nieuwe kopen als mijn "oude" nexus nog prima werkt voor hetgeen wat ik ermee doe. De nieuwe N7 is sneller, maar als ik de kracht ervan toch niet gebruik, zie ik niet waarom ik zou updaten.
Voor mij zou de resolutie doorslaggevend kunnen zijn, en misschien missen sommigen de camera functie (ik ergens wel maar gelukkig niet vaak). Desalniettemin ga ik ook niet voor de nieuwe versie tenzij ik er eentje zie voor onder de €150 (not gonna happen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Maardiweb schreef op maandag 22 juli 2013 @ 23:47:
Moeten we niet een nieuw topic aanmaken voor de 2e generatie?
Prima :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
Raar dat iedereen opeens gaat zeggen dat de resolutie van de Nexus 7 1ste gen. slecht is, terwijl iedereen een week geleden zei dat de resolutie nog goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 11:29

The Wizard

Moderator Mobile
De resolutie wordt niet slecht gevonden, deze is goed zat voor een 7 inch, maar 1920x1080 is een stuk aantrekkelijker en past naar mijn mening ook goed bij een 7 inch.

Ik ga ook voor de nieuwe Nexus 7, ook puur voor de hogere resolutie en de extra camera voor Hangout gebruik. Ook ben ik nog steeds erg tevreden met de huidige 7, maar kan hem goed kwijt, dus laat die nieuwe nexus maar komen :).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
The Wizard schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:29:
De resolutie wordt niet slecht gevonden, deze is goed zat voor een 7 inch, maar 1920x1080 is een stuk aantrekkelijker en past naar mijn mening ook goed bij een 7 inch.

Ik ga ook voor de nieuwe Nexus 7, ook puur voor de hogere resolutie en de extra camera voor Hangout gebruik. Ook ben ik nog steeds erg tevreden met de huidige 7, maar kan hem goed kwijt, dus laat die nieuwe nexus maar komen :).
voor hangout is toch juist de frontcam van de oude al prima? of doel je op het versturen van foto's ipv videobellen?

/edit
zaken over de volgende N7 (new nexus 7, nexus 7 2) kan vanaf nu hier:
Google Nexus 7 2 (New Nexus 7)

[ Voor 14% gewijzigd door Prulleman op 23-07-2013 10:25 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 11:29

The Wizard

Moderator Mobile
Prulleman schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:33:
[...]

voor hangout is toch juist de frontcam van de oude al prima? of doel je op het versturen van foto's ipv videobellen?

/edit
zaken over de volgende N7 (new nexus 7, nexus 7 2) kan vanaf nu hier:
Google Nexus 7 2 (New Nexus 7)
Nee, juist ook de achtercamera, Oma wil graag de kleinkinderen zien :). Bedankt voor de nieuwe topic!

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
aha op die manier, :) ik moet oma nog aan de tablet/smartphone zien te krijgen :) hoewel hangouts ook prima op de laptop werkt overigens.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Al een push methode beschikbaar voor Android 4.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Als je een compuer en fastboot drivers bij de hand hebt kun je hem flashen via de terminal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Michiele93 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:01:
Al een push methode beschikbaar voor Android 4.3?
https://developers.google.com/android/nexus/images

Of gebruik Nexus Root Toolkit, dat is zo kinderachtig simpel dat mijn vriendin het zou kunnen :P. Daar alleen nog geen ondersteuning voor 4.3 maar zou alsnog moeten lukken als je even door de instellingen kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 21-09 08:55
Die OTA zipfiles zijn veel makkelijker, al schijn je ook deze somehow te kunnen flashen zonder al je data kwijt te raken. Die OTA zal nog wel even op zich wachten, maar iemand zal deze vast wel eerder krijgen en de link ervan achterhalen (en delen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grapefruit schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:27:
[...]

https://developers.google.com/android/nexus/images

Of gebruik Nexus Root Toolkit, dat is zo kinderachtig simpel dat mijn vriendin het zou kunnen :P. Daar alleen nog geen ondersteuning voor 4.3 maar zou alsnog moeten lukken als je even door de instellingen kijkt.
Als je het via die manier doet zou ik wel even backups gaan maken via Titanium backup en de custom recovery.

Want ik moet nog maar zien of Android 4.3 beter draait dan Android 4.1.2

Zo en bij staat de Android 4.3 erop, het lijkt erop dat Android 4.3 wel lekker snappy loopt.

Oh en voor root moet je deze even flashen via custom recovery.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk-Gemeente
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 21:11
Livia schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:09:
In verband met het lezen op bed, heb ik altijd de schermrotatielock aanstaan (staand). Sinds ik een docking station gebruik (waar hij liggend in zit, handig voor op mijn nachtkastje), heb ik de indruk dat die de schermrotatie "overschrijft".
Probeer deze app eens, die pakt de controle over en heeft veel meer keuzemogelijkheden. Zitten een paar mooie/handige widgets bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Zou Android 4.3 al te forceren zijn via de officiële updates?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk als eerste die Android 4.3 update hebben, maar mijn titanium backups terug zetten wilt niet bepaalde lukken helaas dus dat is minder.

En al op gelost, je moet de locatie naar legacy veranderen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Touchdomex schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 21:42:
Zou Android 4.3 al te forceren zijn via de officiële updates?
Kan inderdaad: http://www.howtogeek.com/...-to-find-a-system-update/

Ik heb dat bij 4.2.2 gedaan maar had naderhand wel wat problemen (staan ergens in dit topic geloof ik nog beschreven). Die waren wel op te lossen maar dus forceren is dus wel op eigen risico.

Heb zelf custom rom draaien waar ik niets over te klagen heb dus ik laat deze aan voorbij gaan voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Zometeen eigen flashable ZIP van 4.3 erop zetten, kijken of het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Jammer, de OTA Rootkeeper werkt niet met 4.3. Had dat even eerder moeten lezen vóór ik ging sideloaden, damn :(

Blijkbaar is /system nu anders gemount waardoor superuser apps niet meer werken. De enige reden waarvoor ik root (nodig) had is voor USB OTG middels Stickmount. Geroot via die motochopper "exploit" waardoor je geen wipe/unlocks oid nodig hebt om je apparaat van root te voorzien. Erg fijn, maar ja... Hopelijk komt het nog goed met oog op vakantie, anders moet ik de boel downgraden naar 4.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister Android 4.3 gewoon geroot en zo moeilijk was het niet, kwestie van goeie supersu zipje vinden op internet.

De onderstaande root werkt, zoek het zipje maar via Google en dan flashen via custom recovery.

SuperSU-JWR66N-S005-130625-1.41.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:38:
Ik heb gister Android 4.3 gewoon geroot en zo moeilijk was het niet, kwestie van goeie supersu zipje vinden op internet.

De onderstaande root werkt, zoek het zipje maar via Google en dan flashen via custom recovery.

SuperSU-JWR66N-S005-130625-1.41.zip
Ja, maar dat vereist custom recovery en dat vereist op zijn beurt weer een unlocked bootloader.
Bootloader unlocken kost je je data (geen idee waarom, slaat nergens op IMHO). Nou ja, vrees dat het toch die kant op moet gaan als ik OTG wil kunnen geberuiken... :/

Daarom dus: "The procedure must be confirmed on-screen, and deletes the user data for privacy reasons. It only needs to be run once.". Fijn. Nou ja een schone start is ook geen probleem wellicht. Zuigt wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Sypher op 25-07-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het rooten kun je hem ook weer locken als je wilt. Voorlopig lijkt me dat de enige manier met dat zipje, ik was gister namelijk ook klooien met rooten en dat zipje werkte toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:49:
Na het rooten kun je hem ook weer locken als je wilt. Voorlopig lijkt me dat de enige manier met dat zipje, ik was gister namelijk ook klooien met rooten en dat zipje werkte toen.
Het is me niet om locken/unlocken te doen, meer om het feit dat ze je data wipen uit "privacy oogpunt". Tsja, theoretisch zou je er natuurlijk een ROM op kunnen zetten die je data kan benaderen waarmee je dus feitelijk de pin/pass/vegen/camera lockscreens zou kunnen omzeilen. Maar dat is wat ver gezocht IMHO. Maak dan een optie in het Developers menu :)

Nou ja, misschien toch maar doen van het weekend. Meteen een schone start. Een alternatief is meteen een rooted rom flashen maar ook dat vereist die stappen natuurlijk.

Let wel op: Er schijnen wat issues te zijn met die speciale SuperSU mbt CPU usage e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was eerst ook verplan om zo'n rooted rom te flashen, maar was ongeduldig en heb daar niet op gewacht, maar zo had ik wel mijn data kunnen behouden, aan de andere kant is een schone start ook wel fijn, ik heb mijn backups toch, dus ik ben niet echt iets kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Hoe lang zou het duren eer de update via OTA wordt aangeboden?

[ Voor 1% gewijzigd door Card Nox op 25-07-2013 23:15 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Card Nox schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:26:
Hoe lang zou het duren eer de update via OTG wordt aangeboden?
Eh uit ervaring kan het wel een paar weken duren als het tegen zit. Ik kreeg zelf bij mijn Nexus devices de OTA vrij laat, terwijl je dan wel leest dat anderen die wel krijgen. Sideloaden is een prima alternatief, misschien wat complex maar aan de andere kant ook weer niet. Geen root/unlocks oid nodig, werkt verder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Door dat kloten met google play services in de hoop de OTA update te krijgen, had ik mn google play gesloopt...

Uiteindelijk google play moeten restoren naar factory settings. Google account verwijderen en opnieuw toevoegen. Nu werkt ie weer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Jep! De ZIP die ik in elkaar heb gezet van 4.3 is hier te vinden:

https://mega.co.nz/#!Qsl0...VyHBeExDo5xBrwhL16uufKWeg (WiFi N7/Grouper)

https://mega.co.nz/#!xskH...wVBSAv8yZ3QoKKgUCtzVe66lY (3G N7/Tilapia)

Eerst een Wipe Data/Factory Reset, daarna de bovenstaande ZIP flashen. Daarna deze ZIP eroverheen flashen voor root:

http://download.chainfire.../UPDATE-SuperSU-v1.43.zip

En voila. Je draait de officiele Android 4.3 zonder aanpassingen, met de meegeleverde kernel van Google, met SuperSU en werkende rootfunctionaliteit. Heb er nog niet veel mee kunnen spelen, maar alles werkt prima en volgens sommigen is de batterijduur ook beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBSDM
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:41
Na 25x Framework stoppen en clearen heb ik het wel gehad... wacht wel gewoon:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Zo, CF-AutoRoot toegepast op mijn N7. Weg data, maar tsja heb wel mijn root terug zodat ik OTG kan doen :D
JBSDM schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:18:
Na 25x Framework stoppen en clearen heb ik het wel gehad... wacht wel gewoon:(
Ga gewoon sideloaden. Framework clearen heeft nare gevolgen dus kan je beter gewoon niet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 19:20
Heeft hier iemand reeds OTA-update ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Prev schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 17:08:
Heeft hier iemand reeds OTA-update ontvangen?
Sypher in "Google Nexus 7-Tablet"

Ben bang dat het dus wel even kan gaan duren. Valt me eerlijk gezegd tegen aangezien ik meende dat Nexus altijd vrij snel (binnen paar dagen) geupdate werden...

[ Voor 27% gewijzigd door Card Nox op 26-07-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanxxx511
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:38
Ik had geen zin om te wachten. Heb gewoon gedownload van Google
https://developers.google.com/android/nexus/images?hl=nl

Werkt perfect. Ik kan me verbeelden maar heb indruk dat iets snappier reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 00:19:
Door dat kloten met google play services in de hoop de OTA update te krijgen, had ik mn google play gesloopt...

Uiteindelijk google play moeten restoren naar factory settings. Google account verwijderen en opnieuw toevoegen. Nu werkt ie weer.
Same here :') Helaas geen update so far. Zal even moeten afwachten, was vorige keer vrij snel met update naar 4.2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 21:32
stefanxxx511 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 17:27:
Ik had geen zin om te wachten. Heb gewoon gedownload van Google
https://developers.google.com/android/nexus/images?hl=nl

Werkt perfect. Ik kan me verbeelden maar heb indruk dat iets snappier reageert.
Op deze manier ben je toch je userdata en geinstalleerde apps kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanxxx511
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:38
dik_voormekaar schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 18:30:
[...]

Op deze manier ben je toch je userdata en geinstalleerde apps kwijt ?
Ja want je moet je bootloader unlocken via fastboot en dan gaat ie 'm wipen

Daarna heb ik gewoon weer de bootloader een relock gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trubo
  • Laatst online: 21-09 09:01
OTA update wordt nu binnengehaald op mijn NL Nexus 7. Heb niet het framework gestopt enkel op controleren geklikt.

Editie: en is geïnstalleerd. Nog geen issues tegengekomen.

[ Voor 21% gewijzigd door Trubo op 26-07-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update is net binnen gekomen aan het updaten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bij mij ook update OTA binnen, bij vrouwlief nog niet. Werkt inderdaad soepeltjes. Update duurt een minuutje of vijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Vanavond ook een WIFI-probleem met een nexus7 opgelost door de behuizing goed dicht te klikken. Hoe simpel kan een oplossing zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:30

pinda powerrr

Slow down...

Voor degenen met OTA update en root, blijft de root van toepassing?
Bij de vorige OTA was ik gelijk root kwijt. Nu heb ik wel weer geroot, met als doel om een OTG kabel usb aan te kunnen sluiten.
Is wel zo handig op vakantie om de kids films te kunnen laten kijken op de tablet vanaf usb.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Ik krijg nu ook de 4.3 system update. Dat ging vrij snel moet ik zeggen. De vorige keer moest ik wat langer wachten.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

pinda powerrr schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:38:
Voor degenen met OTA update en root, blijft de root van toepassing?
Nee.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou niet direct het gevoel dat ik blij met die update ben, ik had net toch wat vertragingen waar ik van zoiets had dat mag eigenlijk ook niet met een tablet als de onze.

Dus of het toeval is? Maar wat wel ergerlijk is dat sommige apps zoals MX Speler nog niet Android 4.3 ondersteunen.

Dus persoonlijk denk ik dat Android 4.1.2 wel eens de beste firmware zou kunnen zijn voor onze Nexus 7, maar ik ga het nog een tijdje aan zien, als het gewoon snappy loopt dan kan Android 4.3 erop blijven, maar als het te vaak zou vertragen dan ben ik zo terug naar Android 4.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Damn, ik check meerdere keren per dag op de update maar wordt nog steeds niet OTA aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:58

Pierre

Van nature lui!

Card Nox schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:08:
Damn, ik check meerdere keren per dag op de update maar wordt nog steeds niet OTA aangeboden.
Inderdaad hier ook nog niks

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik heb de OTA melding op mijn Nexus 7 gekregen gistermiddag...maar nog niet geüpdatet. De performance gaat achteruit met de nieuwe firmware en daar heb ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Cubic X schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:30:
Ik heb de OTA melding op mijn Nexus 7 gekregen gistermiddag...maar nog niet geüpdatet. De performance gaat achteruit met de nieuwe firmware en daar heb ik geen zin in.
Ik heb juist dat hij soepeler loopt en sneller reageert. Alleen Chrome die nog bij bepaalde dingen roet in het eten gooit maar dat is Chrome :X Mijn telefoon heeft er ook moeite mee en dat is verdomme een Snapdragon S4 :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb gisterenavond 4.3 met root geflashed en mijn nexus 7 is toch een stuk sneller /soepeler dan daarvoor. Wel Dalvik cache gewiped, daar kan het ook wel een beetje aan liggen.
Tot nu toe erg tevreden :Y

Ik had een OTA melding gekregen maar kon die niet flashen wegens root.
Ik snap niet waar de berichten over minder performance vandaan komen, bij mij werkt hij echt snappy, stukken beter dan daarvoor.

[ Voor 33% gewijzigd door janvanduschoten op 27-07-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:30
De OTA RootKeeper werkt ook helaas niet bij de update naar 4.3.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
janvanduschoten schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:40:
Ik heb gisterenavond 4.3 met root geflashed en mijn nexus 7 is toch een stuk sneller /soepeler dan daarvoor. Wel Dalvik cache gewiped, daar kan het ook wel een beetje aan liggen.

Ik snap niet waar de berichten over minder performance vandaan komen, bij mij werkt hij echt snappy, stukken beter dan daarvoor.
Ik zou eigenlijk ook alles moeten wissen nu na 8 maanden intensief gebruik maar zou dan alles moeten backuppen en daar heb ik nog geen zin in :+

Opzich het opnieuw flashen zou heerlijk zijn vooral voor de prestaties maar gewoon geen zin in want hij werkt nu ook super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb alleen de stock android 4.3 er op gezet met root en Dalvik cache gewiped, alle apps en instellingen zijn er nog zoals ervoor. Ik ben dus niets kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik heb net ook een install van 4.3 gedaan via de "Nexus root toolkit"
Alles werkt, maar kennelijk is het geen clean install, want superuser staat nog steeds in de lijst van apps.

Hoe krijg ik hem compleet schoon? (handmatige factory reset??)

edit:

Wanneer ik in de recovery mode wil, krijg ik een rode driehoek. Er is dus kennelijk iets niet helemaal goed gegaan.

edit2:

Er was nog een toetscombinatie nodig om de keuzes zichtbaar te maken. 8)7

Ik ben gewoon met teveel dingen tegelijk bezig. Mijn S1, S4 en nexus 7 hangen allemaal aan de PC. :)

Het werkt perfect nu!

[ Voor 42% gewijzigd door kendo op 27-07-2013 15:12 ]

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu CM10.1 op mijn N7. Bestaat er de mogelijk om vanaf CM up te daten naar de nieuwe 4.3 stock met behoud van apps, instellingen en dergelijke? Of is dit überhaupt niet mogelijk met de update van 4.2.2 naar 4.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik heb gewoon deze stappen gevolgd en dan scenario 2 (aangezien mijn Nexus 7 nog geen update had gevonden). Tevens werkte het flashen van de SuperSU zip niet via CWM, dus die maar vervangen door TWRP wat wel werkte. Dus nu heb ik een geroote stock 4.3 op mijn Nexus 7. Zo te zien is ESET Mobile Security nog niet helemaal op 4.3 ingesteld, aangezien die nu 2 iconen laat zien in de balk. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baal beetje mx player pro werkt niet met android 4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
MegaTronics schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 16:19:
Ik heb gewoon deze stappen gevolgd en dan scenario 2 (aangezien mijn Nexus 7 nog geen update had gevonden). Tevens werkte het flashen van de SuperSU zip niet via CWM, dus die maar vervangen door TWRP wat wel werkte. Dus nu heb ik een geroote stock 4.3 op mijn Nexus 7. Zo te zien is ESET Mobile Security nog niet helemaal op 4.3 ingesteld, aangezien die nu 2 iconen laat zien in de balk. :p
Ik heb die van mij geflasht met CF-Autoroot. Geen custom recovery nodig, wil zo dicht mogelijk bij stock blijven momenteel.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 17:04:
Baal beetje mx player pro werkt niet met android 4.3
Heb tot nu toe nog geen enkele fatsoenlijke player gevonden die goed werkt op 4.3.
Ze hebben allemaal óf geen beeld (o.a. MX met HW+), geen geluid (MX, HW & SW) of gewoon crapware. IPlayer werkt wel, zowel beeld en geluid maar zit tjokvol met troep. Ads, Airpush, aanpassing van je homepage e.d. gaat me allemaal wel heel erg ver!

Met decline op de terms kan je wel de player in en afspelen (zonder airpush of andere wijzigingen te accepteren), maar dan zit je alsnog met de ads en die zijn een stuk irritanter dan in MX. Hopelijk komt er snel een nieuwe, zou hem graag op vakantie willen gebruiken. Om nou weer terug te gaan naar 4.2.....

Edit: XBMC werkt prima met beeld en geluid :9~ Wat complexer dan gewoon vanuit ES File Explorer een file te openen maar goed, zolang MX player niet werkt is het een prima alternatief!

Edit2: Hmm, XBMC is niet helemaal lagvrij. Kan ook aan het feit liggen dat het van USB afkomt oid. Maar toch helaas niet zo'n goed alternatief vrees ik.

[ Voor 41% gewijzigd door Sypher op 27-07-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind hem nu met android 4.3 erg flets en grainy. Dat was me nog niet eerder opgevallen met vorige Android versies.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:07
Bij mij werken alle Gameloft games niet meer na de update. Ze sluiten na het laadscherm automatisch af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Liggen al die problemen aan het updaten buiten de officiële OTA om, of zijn alle apps 'achterhaald'?

Zelf nog geen update binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
horizon1978 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 20:48:
Liggen al die problemen aan het updaten buiten de officiële OTA om, of zijn alle apps 'achterhaald'?

Zelf nog geen update binnen....
De update via sideloading is verder gelijk aan die je via de gewone OTA functie binnenkrijgt, flashen van de standaard images idem dito. De problemen die er nu zijn, zijn omdat developers blijkbaar niet voldoende getest hebben. Dat is natuurlijk ook wat lastig, maar hopelijk worden de meeste apps de komende week/weken gefixed zodat het weer naar behoren werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Sypher op 27-07-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 20:43
Uit de review van de nieuwe Nexus op Anadtech
One of the big problems was that the slowness which occurred with the prior Nexus 7 took device aging to appear – it was great for the first few months, but after you started loading it things tailed off. The new Nexus 7 (2013) with Android 4.3 includes support for fstrim, essentially idle garbage collection, which TRIMs the eMMC when a few conditions are met – the device is idle, screen off, and battery above roughly 70-percent. I’m told that TRIM support has been part of the eMMC standard since around version 4.2, it was just a matter of enabling it in software. The result is that the new Nexus 7 shouldn’t have these aging affects at all. Better yet, fstrim support has also been added to the old Nexus 7 with as of the Android 4.3 update, so if you’ve got a Nexus 7 that feels slow, I/O performance should get better after fstrim runs in the background.
Erg goede zet van google om de 'geheugen achteruitgang' ook op de oude Nexus aan te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Cubic X schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:30:
:? Hoe kom je daar nou weer bij?

Dit is juist een update waardoor alles weer wat sneller en soepeler gaat lopen.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Na een update zullen er er altijd een hoop apps zijn die niet goed met het nieuwst besturingssysteem werken. Meestal wordt dit vrij snel opgelost. Maar ik wacht in ieder geval nog een weekje, tot nu toe lijken de meningen wat verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Sypher schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 17:30:
[...]

Ik heb die van mij geflasht met CF-Autoroot. Geen custom recovery nodig, wil zo dicht mogelijk bij stock blijven momenteel.

[...]

Heb tot nu toe nog geen enkele fatsoenlijke player gevonden die goed werkt op 4.3.
Ze hebben allemaal óf geen beeld (o.a. MX met HW+), geen geluid (MX, HW & SW) of gewoon crapware. IPlayer werkt wel, zowel beeld en geluid maar zit tjokvol met troep. Ads, Airpush, aanpassing van je homepage e.d. gaat me allemaal wel heel erg ver!

Met decline op de terms kan je wel de player in en afspelen (zonder airpush of andere wijzigingen te accepteren), maar dan zit je alsnog met de ads en die zijn een stuk irritanter dan in MX. Hopelijk komt er snel een nieuwe, zou hem graag op vakantie willen gebruiken. Om nou weer terug te gaan naar 4.2.....

Edit: XBMC werkt prima met beeld en geluid :9~ Wat complexer dan gewoon vanuit ES File Explorer een file te openen maar goed, zolang MX player niet werkt is het een prima alternatief!

Edit2: Hmm, XBMC is niet helemaal lagvrij. Kan ook aan het feit liggen dat het van USB afkomt oid. Maar toch helaas niet zo'n goed alternatief vrees ik.
BS Player? Doet het hier prima, incl. streaming met BubbleUPNP vanaf mijn NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
iChaos schreef op zondag 28 juli 2013 @ 02:34:
[...]

BS Player? Doet het hier prima, incl. streaming met BubbleUPNP vanaf mijn NAS
Die had ik ook al geprobeerd. Krijg wel beeld, maar geluid ontbreekt helaas. Met streaming zal je NAS wel zorg dragen voor de omzetting naar een formaat wat hij blijkbaar wel kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Hier nog geen OTA melding gehad, al heb ik nog niet echt behoefte aan updates. Misschien is het omdat ik de tablet pas kort heb maar de lag waar ik veel overhoor merk ik weinig van, alleen de scherm rotatie duurt wat langer (3 seconden max, meestal minder).
Maarja, een Nexus moet up to date zijn he, dus af en toe maar checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:29

Sick Nick

Drop the top!

Up to date maar geen films meer kunnen kijken, ik wacht wel even tot mx player weer werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Films op tv of pc scherm is beter ;)

Bij mij draait de 422 versie sneller dan ooit... Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

janvanduschoten schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:40:

Heb jij voor mij een link waar je deze file vandaan hebt?, kan ik hem ook flashen, heb zelf root en cwm, dus ota lukte bij mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb deze -> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2378855 erop gezet, werkt goed, is de originele stock rooted ROM.

[ Voor 43% gewijzigd door janvanduschoten op 28-07-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Thanks, is hiermee de nexus 7 terug naar originele staat?, of staat alles er nog gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik kan mijn usb disk/stick niet meer benaderen na upgrade naar 4.3 :(
Pagina: 1 ... 44 ... 57 Laatste

Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.

Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).

Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)