Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
unlocked? knapspeedme schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:26:
Ik dacht inderdaad ook dat het een los accu-kabeltje (inwendig) was en dus heb ik hem terug gebracht naar de MM en een andere mee gekregen.
Deze laad wel in een keer goed op, dus het was duidelijk een hardware defect.
Zo, maar gelijk 4.2.1 erop gezet en dan nu eens kijken of ik hem even kan rooten
EDIT : En ja hoor, hij is unlocked en geroot
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
RocketKoen schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:00:
[...]
unlocked? knapwaar stop jij de SIM kaart in?
Edit: DarkSide beat me.....
[ Voor 6% gewijzigd door Gohan040 op 04-12-2012 12:04 ]
Verwijderd
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.Versteegrob schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:19:
Is het al bekend wanneer deze leverbaar is in NL? Zag hem op de site van bol.com staan alleen zonder datum.
Moeilijk hé lezen?
Thuis gaat het wel met goede wifi, maar zoals op vakantie laatst, zere kop krijg je er van als je een slecht ontvangst hebt.
Voorlopig toch niet meer op vakantie, mooie tijd voor een RMA
Hopelijk kennen ze het probleem en kunnen ze het goed reproduceren.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Hier nog steeds geen coupon, terwijl begin november ingestuurd. Eind november voor de zekerheid nogmaals gedaan, maar voorlopig nog zonder resultaat.ukoziak schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:18:
Ik kreeg vandaag die 30 euro coupon. Heb daarmee de officiele hoes besteld, alleen moet je wel zelf de 6 euro verzendkosten betalen terwijl de hoes 23 kost...
Meer mensen die nog geen 30 euro coupon hebben ontvangen?
[ Voor 7% gewijzigd door snarf op 04-12-2012 20:25 . Reden: Vraag toegevoegd ]
Kreeg hem van de week binnen. De hoes die bijna iedereen hier van ebay heeft gehaald is een heel stuk fijner. Stuk steviger en zet het scherm uit bij sluiting.ukoziak schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:18:
Ik kreeg vandaag die 30 euro coupon. Heb daarmee de officiele hoes besteld, alleen moet je wel zelf de 6 euro verzendkosten betalen terwijl de hoes 23 kost...
YouTube: Nexus 7 #2 C70 Display Issue flashing linesVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:08:
Ik zie heel soms zo'n glitch / streep eventjes over het scherm, maar echt maar af en toe, zal waarschijnlijk wel aan Chrome liggen, want op mijn smartphone heb ik nog ergere glitches km Chrome.
Zoals die?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
The devil is in the details.
Welk hoesje is dat precies?jonny htc schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:23:
Grappig te zien,nu ik een hoes er omheen heb met een magneetsluiting,dat die dan gelijk je scherm activeert bij het openen vet!!!
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
http://dx.com/p/protectiv...-tab-2-p3100-black-160259
Die heb ik en daar werkt het mangneetje ook zo :-)
Heb ik eigenlijk nog niet bekeken.BatmanHorizon schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:40:
Ik kijk er misschien helemaal overheen, maar is het ook mogelijk om bestanden op het apparaat ook te delen met de andere accounts die je erop hebt zitten. Nu heb ik een paar bestanden per account apart erop gezet, maar deze staan nu dus eigenlijk 2x erop. Als dat voor videos ook moet is dat wat minder natuurlijk
Veel bestanden (word etc) staan ofwel in dropbox of wel op skydrive. En daar kan je ook in het andere account makkelijk bij.
Heb wel gezien dat je applicaties opnieuw moet installeren. Maar als ze al aanwezig zijn onder het andere account nemen ze geen extra ruimte in beslag.
Zal eens kijken hoe dat met bestanden lokaal gaat.
Zeker voor foto's is dat eigenlijk wel handig.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Volgens mij is het geen probleem met een app naar de andere map te browsen voor video's
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
grr
Flickr PSN ID= cheironnl
Past ook netjes? Nog beetje kwaliteit?steveman schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:57:
[...]
http://dx.com/p/protectiv...-tab-2-p3100-black-160259
Die heb ik en daar werkt het mangneetje ook zo :-)
Kijk je naar goede 7" tablets dan kun je gaan voor de Nexus 7, Samsung Galaxy Tab 2 7.0 en misschien ook de iPad mini.. Zelf wil ik graag een Nexus 7 omdat de extra functies van de Samsung (SD kaart en camera aan de achterkant niet belangrijk voor me zijn) en de Nexus betere hardware en scherm heeft en altijd de nieuwste Android.. De iPad mini valt ook voor me af omdat die te breed is voor mij (de tablet moet in de binnenzak van mijn jas passen), iOS niet helemaal mijn ding is (al ben ik ook een Android newbie) en ik vind hem gewoon te duur (zeker met 3G etc).. De Nexus 7 is voor mij daarom op dit moment de beste keuze, goede hardware met goed scherm, niet te duur, doet wat ik wil (moet alleen nog even wachten op de versie met 3G wat voor mij ook belangrijk is).. Wat voor jou het beste is moet je zelf bepalen.. Lees en bekijk reviews en vergelijkingen op het internet, er staan er genoeg op allerlei sites..
[ Voor 9% gewijzigd door Inflatable op 05-12-2012 20:54 ]
Applicaties wist ik idd al, goed dat dat iig zo werkt. Maar ik denk dat je lokale bestanden op het apparaat zelf niet kan delen met andere users (music/videos etc.). Op xda heb ik ook nog geen oplossing gevonden (of ik vind niet de juiste threads).DarkSide schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:32:
[...]
Heb wel gezien dat je applicaties opnieuw moet installeren. Maar als ze al aanwezig zijn onder het andere account nemen ze geen extra ruimte in beslag.
Zal eens kijken hoe dat met bestanden lokaal gaat.
Zeker voor foto's is dat eigenlijk wel handig.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1993351
Ik kan vanuit het hoofdaccount (beheerder) alles zien en installeren, maar vanuit een nieuw aangemaakt account kan ik niet eens folders zien die door de beheerder zijn aangemaakt.
Anders gezegd : ik heb op de SD kaart een folder "Apps" aangemaakt met daarin een backup (apk bestanden) van mijn programma's. Mocht ik mijn tablet opnieuw moeten flashen, dan hoef ik niet alles opnieuw te downloaden, maar simpelweg even vanuit die folder opnieuw installeren.
Welnu, in een nieuw aangemaakt account zie ik niet eens deze folder.....
Het zou dus erg fijn zijn als er op 1 of andere manier een mogelijkheid is waarbij met meerdere accounts data of bestanden gedeeld kan worden.
En hoe zit het eigenlijk met data van games ?
Bijvoorbeeld Gameloft games moeten nogal veel additionele data downloaden na het voor de eerste keer opstarten van de game.
Moet in een nieuw account weer opnieuw de game + de data gedownload worden ? (nog niet kunnen testen namelijk....).
Zou namelijk wel erg krom zijn, want een beetje spel tegenwoordig heeft al ongeveer 1 GB aan game-data. Als dat op 3 accounts geinstalleerd moet worden, dan ben je al 3 GB kwijt....
Dus ook het delen van die data zou erg wenselijk zijn.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Dat had ik nou vanochtend met mijn wekker. Dat is beroerd wakker worden joh!Bacchero schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:12:
Gisteren mijn Nexus 7 na nog geen veertien dagen in het het bezit te zijn voor herstelling binnengegeven. Het scherm begon "raar te doen". Wanneer ik de rand buiten het scherm aanraakte (dit kon eerder waar op de rand zijn) opende deze spontaan applicaties. Soms was het zelfs voldoende om het toestel een beetje te bewegen of stevig vast te nemen om spontaan een applicatie te laten openen. Is er iemand reeds met dergelijk probleem geconfronteerd geweest ?
Binnenkort eens kijken of hem kunnen rooten en een mooi hoesje ergens kunnen scoren ik ben happy
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Voor hoesjes zie dx.comPierre61 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 07:54:
Sinds gisteren een Nexus 7 (gekregen) in mijn bezit wat een fijn ding zeg niet normaal.
Binnenkort eens kijken of hem kunnen rooten en een mooi hoesje ergens kunnen scoren ik ben happy
belachelijk goedkoop en riante keuze
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
(hij was met deze launcher in den beginnen vrijwel even snel, het is dus pas later langzaam wat slomer geworden allemaal
[ Voor 17% gewijzigd door Nanax op 06-12-2012 16:28 ]
op mn smartphone merk ik het als ik 5 homescreens vol hem staan er er 10 apps op de achtergrond draaien (galaxy s)Nanax schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:26:
Hmm ik ben zeer teverden met de nexus 7, maar nu naar de eerste 3 weken begint ie wat minder snappy aan te voelen, iemand een vergelijkbare afname van 'snappyheid' kunnen constateren? Ik gebruik hololauncher, mogelijk zit daar een kink in de kabel, maar ben benieuwd of jullie vergelijkbare ervaringen hebben
(hij was met deze launcher in den beginnen vrijwel even snel, het is dus pas later langzaam wat slomer geworden allemaal)
maar op de nexus nog geen last van.
Hij klikt er lekker in, zit goed op z'n plek. En het materiaal voelt als echt nepleer
Ik durf hem aan te raden
Ok dan, heb die besteld, en nog een meer... Hou je op de hoogte!steveman schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:40:
[...]
Hij klikt er lekker in, zit goed op z'n plek. En het materiaal voelt als echt nepleer
Ik durf hem aan te raden
Wel mijn Nexus 7 werkt als bagger sinds de 4.2 update (wat ongeveer 3 weken geleden zal zijn geweest)Nanax schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:26:
Hmm ik ben zeer teverden met de nexus 7, maar nu naar de eerste 3 weken begint ie wat minder snappy aan te voelen, iemand een vergelijkbare afname van 'snappyheid' kunnen constateren? Ik gebruik hololauncher, mogelijk zit daar een kink in de kabel, maar ben benieuwd of jullie vergelijkbare ervaringen hebben
(hij was met deze launcher in den beginnen vrijwel even snel, het is dus pas later langzaam wat slomer geworden allemaal)
Gewoon 1 groot lag festijn, na een reboot is het iets beter, maar niet voor lang.
Verwijderd
tntkiller in "Google Nexus 7-Tablet"AndRo555 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:16:
[...]
Wel mijn Nexus 7 werkt als bagger sinds de 4.2 update (wat ongeveer 3 weken geleden zal zijn geweest)
Gewoon 1 groot lag festijn, na een reboot is het iets beter, maar niet voor lang.
Suc6
Misschien hebben ze teveel Nexus apparaten? Ik bedoel niemand wil toch meer features als dat betekend dat de boel lagt en dat je op zoek moet naar workarounds?
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Je hoort natuurlijk alleen maar de mensen met problemen op dit topic. Ik heb geen enkel probleem met 4.2 op mijn N7. Ik weet niet hoe men hem zo "stroperig" krijgt maar ik vermoed dat dat dan toch te maken heeft met een app die op de achtergrond aan het syncen is en daarvoor iets teveel geheugen in beslag neemt.jmk schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:41:
Toch heb ik het idee dat Google een paar steken heeft laten vallen. Ik zie hier zoveel mensen die niet blij zijn met hun Nexus 7 icm android 4,2.
Misschien hebben ze teveel Nexus apparaten? Ik bedoel niemand wil toch meer features als dat betekend dat de boel lagt en dat je op zoek moet naar workarounds?
Nou, net met de support van Asus gebeld. de pas gaat met de RMA terug helaas.cheiron schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:09:
Ok dan.. ik zit een beetje te surfen op mn Nexus en hij valt uit. Dat gebeurt wel eens, maar nu wil hij niet meer door het google scherm heen booten. heel af en toe komt de "X"tevoorschijn (waarna hij weer reboot), maar meestal niet.
grr
Ik vroeg nog of het de moeite was om zelf nog te vogelen met het flashen van het apparaat, maar daarvoor moet de bootloader unlocked worden. En dat zou de garantie ongedaan maken. Dat ga ik dus niet doen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Inderdaad, ik heb ook nog geen schokkende problemen ondervonden op mijn nexus. Wel heb ik soms dat de tab niet aan gaat met een simpele druk op de power knop, maar moet ik deze wat langer ingedrukt houden. Heb een 16gb tab draaien op 4.2.1 en hij is geroot.Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:50:
[...]
Je hoort natuurlijk alleen maar de mensen met problemen op dit topic. Ik heb geen enkel probleem met 4.2 op mijn N7. Ik weet niet hoe men hem zo "stroperig" krijgt maar ik vermoed dat dat dan toch te maken heeft met een app die op de achtergrond aan het syncen is en daarvoor iets teveel geheugen in beslag neemt.
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Elke keer als ik op dit forum iets wil typen en druk een paar keer op backspace, ook bij heel rustig tik voor tik, verdwint mijn hele tekst. Ik ga nu dus bewust niet backspacen anders ben ik alles weer kwijt en ben ik ,inimaal 5 pogingen verder en een hele boel frustratie.
Waar kan dit aan liggen?
Ik heb het al in de gaten gehouden en het is niet zo dat meerdere woorden geselecteerd staan ofzo.
Gewoon bij 2-3x bacspace drukken ben ik me hele tekst kwijt.
Ik heb een bluetooth boombox van logitech en werkt goed samen met de nexus 7, alleen jammer dat die youtube app nu zo tegen werkt.. Enige tips?
"Je hebt wel een Spotify Premium abonnement nodig om muziek van Spotify’s online catalogus te streamen."
+
"Als je je eigen muziekbestanden op je pc in Spotify hebt geïmporteerd kun je Spotify gebruiken om op je mobiele telefoon naar al je eigen muziekbestanden te luisteren"
Dus: niet gratis.. en voor het 2e puntje, kan ik evengoed mijn mp3's overzetten op men nexus zonder dat ik spotify toegang geef tot al mijn mp3 bestanden.
Daar kan je 20.000 nummers gratis naar uploaden. En dan kan die streamen als je een internet verbinding hebt.
Of een paar nummers / albums downloaden als je bv in de trein wat wilt luisteren.
Werkt prima. heb zo ook zo;n 35gb opgeslagen.
Is inderdaad een goed alternatief die ik eens ga moeten overwegen, maar ben soms nogal lui en probeer dus de makkelijkste oplossing te zoeken. Wat ideaal zou zijn, was als ik op een of andere manier de desktop site van grooveshark zou krijgen, dan was men probleem opgelost. Jammer genoeg helpt de optie "Request desktop site" niet bij ChromeDarkSide schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:29:
Als je je google account via een VPN activeert. Dan heb je ook toegang tot Google Music.
Daar kan je 20.000 nummers gratis naar uploaden. En dan kan die streamen als je een internet verbinding hebt.
Of een paar nummers / albums downloaden als je bv in de trein wat wilt luisteren.
Werkt prima. heb zo ook zo;n 35gb opgeslagen.
mountainbiker
Verwijderd
Je heb gewoon toegang tot 30 miljoen muziek nummers.
En je kan ze ook lokaal opslaan zodat het ook werkt buiten je wifi netwerk
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Google Play: NextVid - YouTube playerEthiC schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:10:
Weet er hier iemand een alternatief voor de youtube app of iets dergelijks? Ik gebruik youtube op men laptops/dekstops nogal veel om puur naar muziek te luisteren. Je vind er namelijk alles op en het is gratis. Het probleem met de youtube app is, dat hij direct stopt vanaf je weggaat van het scherm, enorm irritant imho. (alle andere programma's die ik ken voor mobile toestellen zijn betalend bv. spotify, grooveshark, last fm (laat je niet kiezen wat je afspeelt..))
Ik heb een bluetooth boombox van logitech en werkt goed samen met de nexus 7, alleen jammer dat die youtube app nu zo tegen werkt.. Enige tips?
Werkt ideaal. Fijne interface en je kunt gemakkelijk op playlists zoeken. Ook kun je andere apps ingaan zonder dat hij stopt met spelen (mits je Flash hebt).
Verwijderd
Dat heeft amper geholpen, jammer genoeg. Ik heb ook meer als 3gb vrij dus daaraan kan het ook niet liggen.
4.1.2 had toch wel een pak meer 'butter' dan 4.2.1, sommige momenten is het niet om aan te zien hoe schokkend de animaties gaan met 4.2.1.
Verwijderd
Wie heeft dit ook uit geprobeerd, en hoe kan dit.
Verwijderd
Of bedoel je meer streepjes op systeembalk?
Een hogere link snelheid die bij je netwerk informatie staat?
Verwijderd
Heb ik ook, ongeveer halverwege de rechterkant. Maar goed, merk het alleen als ik echt in de tablet knijp, dus boeit me niet zo veel.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:59:
Hier ook een tevreden Nexus 7 gebruiker (32 Gb). Wat mij wel opvalt is dat de tablet stevig aanvoelt, behalve in de buurt van de volume knop. Als je daar in de buurt de tablet vast pakt voel je wat beweging tussen de achterkant en de voorkant van de Nexus en een klein knisper geluidje. Is dit exemplarisch of hebben jullie dat ook?
Vind de snelheid af en toe wel erg jammer. Heb een reset gedaan en hou nu flink wat GBs vrij, maar vind het wel slecht en blijkbaar hapert de tablet nog steeds regelmatig. Het is dan weer een verademing om mijn One X te gebruiken, toch een stuk vloeiender, zelfs voor JB!
En ja, heb currents al uitgeschakeld en google now ook. Maar goed, al met al toch erg blij met mijn Nexus hoor!
Jammer genoeg heb ik wel last van random reboots. Het scherm begint te haperen/reageert niet meer en toestel reboot dan vanzelf. Op internet vind ik er veel met hetzelfde probleem, mss toch een zware bug in 4.2?
Ik heb dit ook. Overwoog al om terug te gaan naar de winkel... Is er al meer duidelijk? Is dit iets softwarematigs wat zal worden verholpen?EthiC schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:17:
Ben er tot nu toe ook ferm tevreden van. Gisteren nog zitten kijken naar 'battlestar galactica: chrome & blood' op youtube, 2u aan een stuk kijken en amper 19% batterij kwijt.
Jammer genoeg heb ik wel last van random reboots. Het scherm begint te haperen/reageert niet meer en toestel reboot dan vanzelf. Op internet vind ik er veel met hetzelfde probleem, mss toch een zware bug in 4.2?
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Google heeft het probleem alleszins al herkend, maar nog niets verteld over een update. Blijkbaar zou het helpen als je de "use my location" (weet ff de juiste term niet meer) setting aflegt, vanavond eens proberen.erikjannemann schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:09:
[...]
Ik heb dit ook. Overwoog al om terug te gaan naar de winkel... Is er al meer duidelijk? Is dit iets softwarematigs wat zal worden verholpen?
Hier: http://blogs.computerworl...android-42-random-reboots meer info.
Bol heeft ze vandaag weer binnen gehad, maar bij mijn weten worden de 16GB's al 1,5-2 maanden niet meer geproduceerd.
Vermoedelijk zijn dit misschien toch 32GB modellen, je kan immers nergens meer 16GB's krijgen/bestellen.
Kan iemand dit bevestigen dat deze inderdaad niet meer geproduceerd worden ?
[ Voor 7% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 10-12-2012 15:56 ]
Turn it off and on again.
16GB wordt nog wel gemaakt hoor. de 8GB niet meer.SmokeyTheBandit schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:35:
Weet iemand hoe het zit met de levering van 16 GB modellen.
Bol heeft ze vandaag weer binnen gehad, maar bij mijn weten worden de 16GB's al 1,5-2 maanden niet meer geproduceerd.
Vermoedelijk zijn dit misschien toch 32GB modellen, je kan immers nergens meer 16GB's krijgen/bestellen.
Kan iemand dit bevestigen dat deze inderdaad niet meer geproduceerd worden ?
Alleen toen er een 8 en 16GB versie was, verkochten de winkels in NL ook alleen maar de 16GB versie.
https://support.mozilla.o...ab=a&s=backspace&r=0&as=s
Ok super, bedankt voor je bericht. Ik heb overigens ook HD widgets (ook op het lockscreen). Maar volgens die link kan dat niet meer het probleem zijn na een update van die app. Zal eens kijken of het uitzetten van de locatie instellingen iets doet.EthiC schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:14:
[...]
Google heeft het probleem alleszins al herkend, maar nog niets verteld over een update. Blijkbaar zou het helpen als je de "use my location" (weet ff de juiste term niet meer) setting aflegt, vanavond eens proberen.
Hier: http://blogs.computerworl...android-42-random-reboots meer info.
Ik ben ondertussen toch ook opnieuw weer naar 4.2.1 gegaan en Google currents sync uitgezet en eigenlijk merk ik nu nog enkel een beetje lag bij het intypen van de PIN om het scherm te ontgrendelen (dit was veel snappier in 4.1).AndRo555 schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:59:
[...]
Dat heeft amper geholpen, jammer genoeg. Ik heb ook meer als 3gb vrij dus daaraan kan het ook niet liggen.
4.1.2 had toch wel een pak meer 'butter' dan 4.2.1, sommige momenten is het niet om aan te zien hoe schokkend de animaties gaan met 4.2.1.
Ik weet niet in hoeverre Google currents sync uitzetten nu eigenlijk bijdraagt aan het verminderen van de lag in 4.2, want ik heb tevens Forever Gone gedraait omdat dat dat in deze draad ook werd aangeraden. Dus dat kan er ook een aandeel in gehad hebben.
Steam/uPlay: EvulKlowne
Verder ben ik al mn accounts langs gegaan en onzin sync's zoals google contacten, agenda enz.. uitgezet wat ik zelf nooit gebruik.
edit: ik heb dan geen 4.1.2 gehad om te vergelijken...
[ Voor 6% gewijzigd door ProfaNe op 11-12-2012 12:55 ]
Verder draait mijn Nexus 7 helemaal standaard...
Helemaal standaard was mijn Nexus.
Ik zeg was want hij is voor de 2x opgestuurd naar Asus nu mooi met een brief erbij in de hoop dat mijn nexus nu wel gerepareerd retour komt.
Verwijderd
Als ik switch tussen gebruikers, blijven apps van beide gebruikers gewoon in taakbeheer staan. Het geheugen is volgens mij gewoon à volonté. Ik vermoed niet dat de ene gebruiker gecapped wordt op 15GB zodat de andere gebruiker ook nog 15GB kan verbruiken. 25GB / 3GB lijkt me ook perfect mogelijk. Maar goed, daar zou je even op moeten Googlen.Deadterrorist22 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:49:
Hoe werkt het als je in 4.2.1 een tweede gebruiker maakt en je switched tussen gebruikers, blijven de apps door draaien of word alles echt afgesloten? En hoe zit het met geheugen, krijgt elke gebruiker een deel?
Oké thnx, hoopte eigenlijk dat de apps ook volledig word afgesloten als je van gebruiker veranderd. Is het nou niet zo dat de accu sneller op raakt? Of gebruik je een task killerVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:55:
[...]
Als ik switch tussen gebruikers, blijven apps van beide gebruikers gewoon in taakbeheer staan. Het geheugen is volgens mij gewoon à volonté. Ik vermoed niet dat de ene gebruiker gecapped wordt op 15GB zodat de andere gebruiker ook nog 15GB kan verbruiken. 25GB / 3GB lijkt me ook perfect mogelijk. Maar goed, daar zou je even op moeten Googlen.
Verwijderd
Uitloggen en opnieuw aanloggen is gewoon uitschakelen en opnieuw opstarten.
Verwijderd
Het rechter notificatiescherm is erg handig. Het is alleen even wennen dat je 2 notificatieschermen hebt en soms de verkeerdere naar beneden sleept.
Het enige minpuntje wat ik tot nu toe heb ontdekt is de backlight bleeding van het scherm. Vooral wanneer je de tablet inschakelt en het scherm helemaal zwart geleurd is. Dan zie je het vooral links- en rechtsonder. Maar aangezien ik een Note II heb met een AMOLED scherm valt zoiets al snel op!
Bij ons bedrijfsuitje had de directeur een verrassing door iedereen een nexus te geven
Vandaag eindelijk mee kunnen spelen, syncen was een eitje dankzij mn android phone. Eerst maar eens alles updaten
Jij kan ook al aardig wat schermoppervlak op tafel leggenVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:25:
Heb mijn Nexus 7 sinds gisteren en ... ik een Note II heb
...
Welk bedrijf is dat waar jij het geluk hebt te werken?bolleh schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:01:
Bij ons bedrijfsuitje had de directeur een verrassing door iedereen een nexus te geven
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Verwijderd
Haha. Sommige vragen zich af waarom ik een tablet heb gekocht omdat ik al zo'n grote telefoon heb.kristo schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:31:
[...]
Jij kan ook al aardig wat schermoppervlak op tafel leggen![]()
...
[...]
Welk bedrijf is dat waar jij het geluk hebt te werken?
mja, geluk. krijg je straks een naheffing van de belastingdienst over dat extra inkomen in naturakristo schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:31:
[...]
Jij kan ook al aardig wat schermoppervlak op tafel leggen![]()
...
[...]
Welk bedrijf is dat waar jij het geluk hebt te werken?
playstore: Multi-User App Share
Alleen de savegames van het spel worden niet gedeeld, de rest wel.
Ik zag op androidpolice een tip naar deze app.
Yippie kayak, other buckets!
nieuws: Rechter: werkgever mag niet zomaar onbelast iPad verstrekken
http://www.nexus7.nl/over...verstrekt-aan-werknemers/
RocketKoen schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 08:50:
[...]
mja, geluk. krijg je straks een naheffing van de belastingdienst over dat extra inkomen in natura
Ah, ik had uit "vanaf 7" begrepen dat de 7"tablets nog wel belast werden, maar grote telefoon (note ofzo) niet.JooGhum schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:37:
En laat dat nou net met een Nexus 7 niet te hoeven gebeuren...![]()
nieuws: Rechter: werkgever mag niet zomaar onbelast iPad verstrekken
http://www.nexus7.nl/over...verstrekt-aan-werknemers/
[...]
Als je het op deze manier bekijkt is het voor de afwisseling wel leuk dat Apple de standaard is bij de leken
Tof ding in die paar minuten dat ik hem gebruikt heb.
Kerstkadootje zeker?horizon1978 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 22:54:
Yay, sinds vandaag Nexus 7 in bezit. Alleen opgeladen en updates laten installeren plus gebruiksklaar maken en dan een week wachten tot kerst tot ik hem echt mag gaan gebruiken.
Tof ding in die paar minuten dat ik hem gebruikt heb.
NFS werkt dus niet met meerdere accounts, andere spelletjes tot nog toe wel
[ Voor 11% gewijzigd door TiNNiT op 16-12-2012 15:03 ]
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 16-12-2012 14:28 ]
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 16-12-2012 14:28 ]
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
RMA aangevraagd. Afgehaald en opgestuurd naar Emmen. Paar dagen later ineens weer een aflevering van een helemaal nieuwe Nexus 7. Geen bericht ofzo van de service afdeling gehad, maar ik ben wel echt blij. Ook niets hoeven betalen.
Verder kan ik de app Nexus Media Importer zeer aanbevelen. Enige reden dat ik de Nexus had geroot was om Stickmount te installeren. Deze app doet echter alles wat ik daarmee deed. Zeer zeker het geld waard.
Van een lijn dooie pixels heb ik in ieder geval nog nooit gehoord.Amanoo schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:22:
Mijn broertje heeft een lijn met dooie pixels door zijn scherm lopen en een niet meer-functionele aan/uit-knop. Komen dit soort problemen nu relatief vaak voor of heeft hij gewoon echt net pech?
Aan/uit knop die het niet meer doet eerlijk gezegd ook niet maar zie wel dat dat kan gebeuren,
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ik zit er namelijk aan te denken de Nexus 7 met 3G te vergeten omdat het te lang duurt en nog meer eigenlijk omdat een apart mobiel internetabonnement eerlijk gezegd niet echt aantrekkelijk is op dit moment.. Ik ben denk ik beter af met een goedkope smartphone die kan dienen als WiFi hotspot en zo'n 10GB data sim-only abonnement die Vodafone nu aanbiedt.. Vraag is nu alleen, welke smartphone voor de tethering?
Deze hebben ze waarschijnlijk ook in Nederland,het is een klein modempje zou je kunnen zeggen.
http://webshop.scarlet.be/nl/huw-e5.html
EDIT:
Ik zie net dat mobile vikings niet dezelfde (internet only) abo's verkoopt als in België.
Dus ik denk dat je mijn vorige reactie mag negeren.
[ Voor 33% gewijzigd door darkvortex op 16-12-2012 19:58 ]
Elk android toestel kan als het goed is tetheren.Inflatable schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:11:
Iemand hier ervaring met tetheren naar de Nexus 7? Zoja, wat is zo'n beetje de goedkoopste smartphone die daarvoor geschikt is? Ik heb zelf al een beetje zitten zoeken, is de HTC Wildfire S een goede optie?
Ik zit er namelijk aan te denken de Nexus 7 met 3G te vergeten omdat het te lang duurt en nog meer eigenlijk omdat een apart mobiel internetabonnement eerlijk gezegd niet echt aantrekkelijk is op dit moment.. Ik ben denk ik beter af met een goedkope smartphone die kan dienen als WiFi hotspot en zo'n 10GB data sim-only abonnement die Vodafone nu aanbiedt.. Vraag is nu alleen, welke smartphone voor de tethering?
Ik zou het dan wel via bluetooth doen, stukken beter voor je accu.
Als je op zeker wilt spelen, kies een model waar custom roms (zoals cyogenmod) voor beschikbaar zijn. Aangezien er nog providers zijn die een versie van android op hun telefoons zetten die tetheren blokkeert.
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.
Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.
Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).
Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)