Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals al eerder gezegd zijn de homescreens niet gelijk aan het lockscreen. Dit werkt alleen voor je homescreens. Je lockscreen blijft nog steeds vast staan in portait. Homescreen en lockscreen zijn hierin dus 2 aparte dingen.

Dus nog steeds opzoek naar een oplossing die werkt voor je lockscreens.

Edit: zie dat je bericht hebt aangepast. Ik ben nu in ieder geval aan het kijken of ik via de framework-res.apk aan te passen het lockscreen mee kan laten draaien.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie in verschillende review video's dat je niet helemaal fullscreen kan gamen bijvoorbeeld want die home knop enzo blijft er gewoon onder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 18:13:
Ik zie in verschillende review video's dat je niet helemaal fullscreen kan gamen bijvoorbeeld want die home knop enzo blijft er gewoon onder zitten.
Ehh, ok. Bedankt voor het melden. Wilde er soms iets over weten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 18:47:
[...]

Ehh, ok. Bedankt voor het melden. Wilde er soms iets over weten ofzo?
Ja of die balk niet kan verdwijnen zodat je echt fullscreen kan gamen zonder dat die balk aanwezig blijft. Ik weet bij video programma's is het mogelijk.

Dus dat ie weg valt en terug komt als je het scherm onder aanraakt, zoiets kan je ook in Linux desktop omgevingen instellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Nee, dat kan niet, niet standaard in ieder geval. Die home-knop enzo zijn in plaats van fysieke knoppen (iPad heeft bijvoorbeeld ook dat rondje onderaan, die kan ook niet verdwijnen :+).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:48
Hebben andere mensen ook last van dat de Nexus 7 soms niet aan wil en je hem 10 seconden moet inhouden. Als ie aan is staat er niet dat die gecrasht is of iets: vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fleximex schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:38:
Hebben andere mensen ook last van dat de Nexus 7 soms niet aan wil en je hem 10 seconden moet inhouden. Als ie aan is staat er niet dat die gecrasht is of iets: vreemd.
Laat me raden, hij start ook traag op ...

Moet je hem voor de gein eens unlocken, rooten en op tablet ui zetten. Dan start hij snel op en reageert hij direct op de powerbutton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richar
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:31
Ik heb hem inmiddels geroot en stickmount erop gezet en met een otg kabel een USB stick aangesloten. Maar het mounten lukt niet. Volgens mij komt het omdat stickmount geen superuser Rechten vraagt op het moment dat ik hem mount.
Iemand al gelukt om een USB stick te gebruiken met de n7?

verzonden vanaf mijn n7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richar schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:06:
Ik heb hem inmiddels geroot en stickmount erop gezet en met een otg kabel een USB stick aangesloten. Maar het mounten lukt niet. Volgens mij komt het omdat stickmount geen superuser Rechten vraagt op het moment dat ik hem mount.
Iemand al gelukt om een USB stick te gebruiken met de n7?

verzonden vanaf mijn n7
Ja, is me zonder problemen gelukt. Op xda heb ik gelezen dat het meestal aan de otg kabel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 15:45:
[...]

Een tablet is inderdaad geen smartphone of smartphone vervanger, maar ik ben van mening dat je niet beide nodig zou hoeven hebben.

Dus in die zin vergelijk ik dus echt wel een tablet met grote smartphones en dan heb ik niet over kleine smartphones als een iPhone.

Als ik dan in mijn hoofd een checklijstje heb dan loop ik dat dus af en kom ik tot een conclusie
  • Goed om mee te surfen
  • Goed om mee te e-mailen
  • Goed om snel nieuws mee te lezen
  • Goed om video's mee te bekijken
Zowel de Nexus 7 als mijn HTC Evo 3D voldoen aan dat lijstje, maar wat mij tegen valt van mijn smartphone is dat die dus nooit 9 uur film kijken haalt.

Ja er zit een verschil in scherm grote en de Nexus 7 wint daar gewoon, maar daarom levert hij in op mobiliteit en ik ben dus bang dat een van de twee devices bij mij verwaarloost zou worden.

Want thuis gebruik ik wel mijn notebook en on the go word momenteel mijn smartphone gebruikt, maar denk dat als er dus een 7 inch tablet bij mij bij zou komen dat ik feitelijk een hele krachtige HTC Evo 3D verwaarloos en ja hij loopt echt soepel en voert alles goed uit.

Dus voor mij persoonlijk zijn smartphones en tablets apparaten die dezelfde functie hebben, alleen de smartphone stop je makkelijk in je zak en met een tablet gaat dat minder makkelijk, maar een Nexus 7 schijnt dus wel in jaszakken en broekzakken te passen.

Dus ik heb serieus al gedacht puur vanwege de specificaties van Nexus 7 om die Nexus 7 te kopen en mijn smartphone weg te doen omdat ik ook met mijn smartphone straks op wifi only ga en de Nexus 7 heeft een microfoon dus je kunt er met Skype en sip over internet mee bellen.

De Nexus 7 is inderdaad licht want mijn HTC Evo 3D weegt 190 gram.
Tsja, als je dan per se één apparaat wilt hebben, heb je de galaxy note 2 al bekeken?

Ik zie de N7 puur als extra, en meer als vervanger voor de meeste apps/games

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richar
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:31
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:22:
[...]

Ja, is me zonder problemen gelukt. Op xda heb ik gelezen dat het meestal aan de otg kabel ligt.
Waar heb jij je kabel gekocht? Mijne komt van koopjesjager.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Richar schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 21:06:
[...]

Ik gok ebay of een of andere koreaanse site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
MegaTronics schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 16:23:
Vanmorgen mijn exemplaar opgehaald en hij is geweldig. Streamen vanaf de satellietontvanger gaat ook goed (althans zolang het SD beeld blijft), dus kan nu overal in huis TV kijken. :p
Hoe kun je streamen vanaf een salaliet ontvanger? Klinkt goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richar schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 21:06:
[...]

Gekocht bij recycleman.nl en had er nog eentje bij de tab van de kids zitten (had nog verloop je van mini naar micro USB nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 00:28:
[...]

Gekocht bij recycleman.nl en had er nog eentje bij de tab van de kids zitten (had nog verloop je van mini naar micro USB nodig)
Ik heb drie "zogenaamde" OTG kabels , 2 werken en 1 niet. Die ligt iig nu op de grote vuilnisbelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* dit topic is alleen om de N7 te bespreken.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 09-09-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HTC Flyer 3G 32GB is een goeie aanbieding, maar hij draait op honeycomb en heeft hardware van twee generaties terug.

Dus hij zou niet eens in mijn overweging komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 08:49:
De HTC Flyer 3G 32GB is een goeie aanbieding, maar hij draait op honeycomb en heeft hardware van twee generaties terug.

Dus hij zou niet eens in mijn overweging komen.
+1. En ik vind de JB UI veeeeel fijner dan HTC Sense. Ook krijgt de Flyer geen updates meer. Samsung heb ik niks mee, heb wel de Galaxy Nexus. Maar ook alleen omdat het een Nexus device is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Nu een aantal dagen de nexus 7 te hebben gebruikt, vind ik het echt een geweldig tablet!
Het is mijn eerste tablet en ik ben er enorm mee, mijn Macbook Pro raak ik nu een stuk minder aan.

Ik zoek alleen nog wat accessoires voor de nexus 7, iemand die kunnen vinden?
Vooral de officiële dock voor de nexus vind ik heel interessant, in Amerika is hij al uit maar ik kan hem nergens vinden op een site waar hij te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
BTBoy schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:06:
Nu een aantal dagen de nexus 7 te hebben gebruikt, vind ik het echt een geweldig tablet!
Het is mijn eerste tablet en ik ben er enorm mee, mijn Macbook Pro raak ik nu een stuk minder aan.

Ik zoek alleen nog wat accessoires voor de nexus 7, iemand die kunnen vinden?
Vooral de officiële dock voor de nexus vind ik heel interessant, in Amerika is hij al uit maar ik kan hem nergens vinden op een site waar hij te koop is.
Kan inderdaad alleen "andere" varianten vinden op bijvoorbeeld ebay.

http://www.ebay.com/itm/C...ories&hash=item23210e9d2e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokken nou.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 09-09-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Accessoires graag in het daarvoor bedoelde forum, niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:20
@mod welk forum is dat en waarom staat dat niet vermeld in de fipo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Haas_nl schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:44:
Kom op zeg, GoT is geen helpdesk. Je mag best even zelf je best doen om iets op te zoeken. Accessoires voor de Google Nexus 7 by ASUS

En nu weer ontopic graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Haas_nl schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:44:
Het staat bij de waarschuwing. Als je het graag nog wilt zien kan ik hem wel in de First Post zetten. Alleen omdat jij blijkbaar de waarschuwing niet kan lezen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:20
Touchdomex schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:45:
[...]

Het staat bij de waarschuwing. Als je het graag nog wilt zien kan ik hem wel in de First Post zetten. Alleen omdat jij blijkbaar de waarschuwing niet kan lezen.
Waarschuwing:

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - leverentijden en prijzen topic

Alles over het Play tegoed hoort thuis in Play tegoed Nexus 7

Ik zie daar niks staan over accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

streelder schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 23:06:
[...]

Hoe kun je streamen vanaf een salaliet ontvanger? Klinkt goed !
Via Dreamdroid (voor dreambox compatible ontvangers) en MX player.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40
Weet niet waarom op internet aangegeven staat dat LCD Density op 170 moet voor de tablet UI, maar ik heb het op 175 gezet en dat bevalt mij beter.
Is alles net iets groter, 170 is wel erg klein.

Overigens zijn alle apps compatible behalve de Glashart media, maar die is met geen van mijn devices werkzaam.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb mijn Nexus 7 vanuit Amerika meegenomen. Nu heb ik al twee keer heel kort een zwarte/witte lijn in het scherm zien verschijnen. Tot nu toe is het alleen in Chrome gebeurd, maar ik twijfel er nu wel aan of ik hiermee naar de helpdesk moet stappen. Op internet zijn meer mensen met dit probleem te vinden, zoals hier: http://forum.xda-develope.../index.php/t-1853466.html. Heeft hier iemand iets dergelijks al ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:45
Ja, zelf ook al gehad. 2x in korte tijd, maar nu al dagen niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wat een geniale app voor op de nexus is, is Splashtop Remote.
Werkt heerlijk zo!

http://www.splashtop.com/home

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 15:54
Devilly schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:48:
Ik heb mijn Nexus 7 vanuit Amerika meegenomen. Nu heb ik al twee keer heel kort een zwarte/witte lijn in het scherm zien verschijnen. Tot nu toe is het alleen in Chrome gebeurd, maar ik twijfel er nu wel aan of ik hiermee naar de helpdesk moet stappen. Op internet zijn meer mensen met dit probleem te vinden, zoals hier: http://forum.xda-develope.../index.php/t-1853466.html. Heeft hier iemand iets dergelijks al ondervonden?
Same problem here. Ik hoop dat het softwarematig is en niet verergerd.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Laatst online: 23-08 17:12
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 17:44:
Zoals al eerder gezegd zijn de homescreens niet gelijk aan het lockscreen. Dit werkt alleen voor je homescreens. Je lockscreen blijft nog steeds vast staan in portait. Homescreen en lockscreen zijn hierin dus 2 aparte dingen.

Dus nog steeds opzoek naar een oplossing die werkt voor je lockscreens.

Edit: zie dat je bericht hebt aangepast. Ik ben nu in ieder geval aan het kijken of ik via de framework-res.apk aan te passen het lockscreen mee kan laten draaien.
Misschien begrijp ik het niet, maar bij mij draaien homescreen en lockscreen gewoon mee met de stand van de tablet? Ik heb de app Ultimate Rotation Control daarvoor geïnstalleerd. 1e 7 dagen gratis, daarna volgens mij 1,99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:48:
[...]

Tsja, als je dan per se één apparaat wilt hebben, heb je de galaxy note 2 al bekeken?

Ik zie de N7 puur als extra, en meer als vervanger voor de meeste apps/games
Je kan ook de HTC 5 inch 1080p bekijken. Als de geruchten kloppen zal die 19 sept gepresenteerd worden.
Zelf vind ik dat je voor thuis beter een tablet pc kan gebruiken.
Ik heb een Note maar als ik die gebruik loopt de batterij snel leeg.

En de ervaring met beeld en geluid is dermate beter dan een op een smartpone.
Probeer de nexus 7 mocht het niet bevallen kan je het altijd wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 16:14:
[...]

Je kan ook de HTC 5 inch 1080p bekijken. Als de geruchten kloppen zal die 19 sept gepresenteerd worden.
Zelf vind ik dat je voor thuis beter een tablet pc kan gebruiken.
Ik heb een Note maar als ik die gebruik loopt de batterij snel leeg.

En de ervaring met beeld en geluid is dermate beter dan een op een smartpone.
Probeer de nexus 7 mocht het niet bevallen kan je het altijd wel kwijt.
Dat is allemaal zeker interessant, maar of het de prijs van Nexus 7 kan matchen is maar de vraag en daar denk ik wel het antwoord op te weten en dat is nee.

Je kunt in Nederland trouwens 7 dagen een tablet uit proberen en daarna kun je hem weer terug sturen, dus als ik niet zeker ben bestel ik liever online.

@onder ik weet dat het puur bedoeld is voor het uitproberen zoals je dat in winkel ook zou kunnen doen, alleen in winkel krijg ik geen goed beeld van de tablet omdat hij helemaal kaal is en er alleen standaard apps op zitten.

Thuis zou ik op dat ding apps kunnen zetten die ik wil uitproberen en mocht niet bevallen dan kan ik hem resetten en retour sturen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 16:21:
Je kunt in Nederland trouwens 7 dagen een tablet uit proberen en daarna kun je hem weer terug sturen, dus als ik niet zeker ben bestel ik liever online.
Let wel op dat proberen een beperkt recht is.
Wel stelt het Hof grenzen aan het gebruik, als dat is “op een wijze die onverenigbaar is met de beginselen van burgerlijk recht”. Wie misbruik maakt van dat recht om een kopje koffie te zetten (bijvoorbeeld door het hele weekend de sportclub van koffie te voorzien) raakt het kwijt, of kan in ieder geval worden verplicht een schadevergoeding te betalen aan de webwinkel. Net zo goed mag je dus niet een dure jurk kopen, deze naar een gala aandoen en maandag de jurk retourneren op grond van de Wet Koop op Afstand. Het zal alleen wel lastig worden voor de winkel om te bewijzen dat dit is gebeurd, maar sporen van een stomerij zouden een stevige aanwijzing kunnen zijn. In ieder geval heeft de winkel de bewijslast dat de consument misbruikt maakt van het recht, aldus Loos.
Meerdere tablets bestellen en dan thuis de leukste uitzoeken en dergelijke constructies zijn dus niet de bedoeling van die wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:49
Quad schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:58:
Werkt heerlijk zo!

Ik gebruik zelf Logmein. Werkt super makkelijk en snel. Er zijn ook iOs apps voor vandaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Khayma op 09-09-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marker
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-11-2023
Quad schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:58:
Werkt heerlijk zo!

ben m nu aan t uitproberen, super! verder nog (mensen met) tips voor apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Ook software hoort hier niet thuis. Gebruik aub de topics waar ze voor bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een idee waar die 4 koper puntjes links onder voor zijn?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Voor accessoires die nog op de markt moeten komen, zoals een dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 16:29
Heeft er iemand het probleem gemerkt dat als je de nexus oplaad dat hij na een uur of 6 pas op 68% is? Ik gebruik de originele lader en kabel. De tablet heeft tot vanochtend perfect opgeladen iedere keer....

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snarf schreef op zondag 09 september 2012 @ 16:00:
[...]

Misschien begrijp ik het niet, maar bij mij draaien homescreen en lockscreen gewoon mee met de stand van de tablet? Ik heb de app Ultimate Rotation Control daarvoor geïnstalleerd. 1e 7 dagen gratis, daarna volgens mij 1,99 euro.
Die heb ik al geprobeerd met een paar andere soort gelijke apps. Echter zijn mijn ervaringen daar niet zo best mee, Android begint bij mij behoorlijk te laggen met dit soort apps. Dus ze zijn dan ook weer verwijderd ondanks dat ze inderdaad doen wat ze moeten doen. Maar vind de bijwerkingen niet prettig.
Quad schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:43:
Weet niet waarom op internet aangegeven staat dat LCD Density op 170 moet voor de tablet UI, maar ik heb het op 175 gezet en dat bevalt mij beter.
Is alles net iets groter, 170 is wel erg klein.

Overigens zijn alle apps compatible behalve de Glashart media, maar die is met geen van mijn devices werkzaam.
Je komt van alles tegen. 160 zie je ook veel langs komen. Wat dat betreft is dat wel persoonlijk. Ik heb hem zelf inmiddels op 165 staan. Per app wil het nog wel verschillen wanneer deze in Tablet mode gaat. Bij 170 en 175 heb ik nog wel enkele apps die in telefoon mode blijven werken. Ik heb gewoon het liefst de tablet ui van de apps.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 20:05:
[...]

Die heb ik al geprobeerd met een paar andere soort gelijke apps. Echter zijn mijn ervaringen daar niet zo best mee, Android begint bij mij behoorlijk te laggen met dit soort apps. Dus ze zijn dan ook weer verwijderd ondanks dat ze inderdaad doen wat ze moeten doen. Maar vind de bijwerkingen niet prettig.

[...]

Je komt van alles tegen. 160 zie je ook veel langs komen. Wat dat betreft is dat wel persoonlijk. Ik heb hem zelf inmiddels op 165 staan. Per app wil het nog wel verschillen wanneer deze in Tablet mode gaat. Bij 170 en 175 heb ik nog wel enkele apps die in telefoon mode blijven werken. Ik heb gewoon het liefst de tablet ui van de apps.
Installeer paranoid android rom op je tab en klaar. Dan kun je per app instellen welke dpi je wilt om het zo helemaal naar wens te maken, bijv. tablet youtube met telefoon launcher. Ik draai hem zelf ook en ik vind het een must voor deze tab

[ Voor 3% gewijzigd door tobitronics op 09-09-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
tobitronics schreef op zondag 09 september 2012 @ 20:58:
[...]

Installeer paranoid android rom op je tab en klaar. Dan kun je per app instellen welke dpi je wilt om het zo helemaal naar wens te maken, bijv. tablet youtube met telefoon launcher. Ik draai hem zelf ook en ik vind het een must voor deze tab
Helemaal mee eens!
Met PA kun je voor elke app of service een aparte dpi instellen. Dus ook voor de instellingen, Launcher, alles.

Doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 23:46

Kit

Afgelopen woensdag 5 sept opgehaald bij BCC. Maar zie nu dat er stukken van de zilveren rand beschadigd zijn. Hebben jullie dat ook?

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/osa1e1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/vx0nds.jpg

Wat kan ik eraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 11:42
Terug brengen. Dit hoort namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik heb dat ook een plekje erop zitten. Viel mij gisteren op.
Ik kijk wel even of het verergerd anders laat ik het wel zo..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:08
Afgelopen weekend even lekker ervoor gaan zitten en me Nexus unlocked en geroot.
Was namelijk mijn eerste keer, maar viel me erg mee.
Dit deed ik met de bedoeling om StickMount draaiend te krijgen.

In eerste instantie werkte alles helemaal super. Het zat allemaal lekker mee en ik had the Avengers 720p erop gezet (.avi... jullie zien die bui al hangen denk).
Ik vorige week een USB 3.0 64GB USB-Stick besteld van 60Euro en werken .mkv bestanden niet...... |:(
Alle series die ik kijk zijn .mkv... alle films die ik heb gedownload zijn .mkv (met uitzondering van the Avengers dan)

Ik heb van te voren YouTube films gekeken van andere mensen met een N7. Ook op me Galaxy Nexus draait .mkv gewoon vloeiend, want heb wel eens een aflevering Game of Thrones erop gezet. Waarom werkt het dan niet op me N7 ? Zelfde programma (MK player pro)

Iemand hier ideeen of liever oplossingen voor?
Dit had namelijk wel een breekpunt voor mij kunnen zijn bij het aanschaffen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een andere video speler proberen? Zoals MXplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Google Voice Search een aantal keer getest op de Nexus 7. Ik moet zeggen, hij 'verstaat' goed wat je zegt. Maar het is mij nog nooit gelukt dat ik antwoord krijg van de N7 op een vraag in de vorm van stemgeluid. Ik gebruik gewoon standaard vragen die je bijvoorbeeld ook tegenkomt in testfilmpjes op YouTube.

Ik heb de settings ook eens op English (US) gezet, maar ik krijg geen gesproken antwoorden terug. Hoe zit dat bij jullie?

Btw, hebben jullie gratis content gekregen op jullie Nexus 7? Voor mij geen gratis Transformer film bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:31:
Misschien een andere video speler proberen? Zoals MXplayer?
BS Player kan het sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kit schreef op zondag 09 september 2012 @ 22:54:
Afgelopen woensdag 5 sept opgehaald bij BCC. Maar zie nu dat er stukken van de zilveren rand beschadigd zijn. Hebben jullie dat ook?

Wat kan ik eraan doen?
Die op het hoekje lijkt valschade. Dat gaan ze ook in de winkel zeggen. Maar die andere lijkt me productiefoutje. Dus zal dat op de hoek ook zijn.
Maar waarom wacht je er 4 dagen mee ? Waarom ben je 6 september niet meteen terug gegaan naar de winkel ?
Dubrillion schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:22:
Afgelopen weekend even lekker ervoor gaan zitten en me Nexus unlocked en geroot.
Was namelijk mijn eerste keer, maar viel me erg mee.
Dit deed ik met de bedoeling om StickMount draaiend te krijgen.

In eerste instantie werkte alles helemaal super. Het zat allemaal lekker mee en ik had the Avengers 720p erop gezet (.avi... jullie zien die bui al hangen denk).
Ik vorige week een USB 3.0 64GB USB-Stick besteld van 60Euro en werken .mkv bestanden niet...... |:(
Alle series die ik kijk zijn .mkv... alle films die ik heb gedownload zijn .mkv (met uitzondering van the Avengers dan)

Ik heb van te voren YouTube films gekeken van andere mensen met een N7. Ook op me Galaxy Nexus draait .mkv gewoon vloeiend, want heb wel eens een aflevering Game of Thrones erop gezet. Waarom werkt het dan niet op me N7 ? Zelfde programma (MK player pro)

Iemand hier ideeen of liever oplossingen voor?
Dit had namelijk wel een breekpunt voor mij kunnen zijn bij het aanschaffen :w
Wat een waardeloze tester ben je dan ;) , als het afspelen van .mkv zo belangrijk is en je test alleen de .avi (het enige bestand wat je in dat formaat hebt). Best wel lachuh. 8)7

Maar goed. .mkv kan hij gewoon afspelen. Er zijn hele goede videoplayers op de markt.
- Google Play: DicePlayer
- Google Play: MX Speler (al genoemd)
- Google Play: BSPlayer (al genoemd)

Afspelen vanaf de USB stick moet ook geen probleem zijn (alhoewel ik het zelf prefereer om het eerst naar de tablet te kopieren en dan (op een later tijdstip) te kijken).

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kit schreef op zondag 09 september 2012 @ 22:54:

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat kan ik eraan doen?
Het is bij geen één product normaal dat die beschadigd uit de doos komt.

Je kan er zelf niets aan doen, behalve zo snel mogelijk terug gaan naar de winkel. des te langer dat je wacht met dit soort mankementen terug te sturen, de meer twijfel er zal ontstaan over je schadeclaim.

Dit geld ook bij krasjes op het scherm of welke krasjes waar dan ook.

Ook "screenlift" wat eigenlijk een verbogen backplate is zul je dit zo snel mogelijk moeten melden.
Om niet als "normale" gebruikersschade te laten doorgaan

Het is daarom aan te raden bij alle producten die je koopt:
Verpakking controleren, als deze is beschadigd deze niet openmaken maar omruilen.
Naar het uitpakken het product controleren op onregelmatigheden.
Indien je onregelmatigheden constateert dit documenteren door middel van fotocamera en deze foto dezelfde dag nog e-mailen naar de fabrikant met een CC naar de tussenhandelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:08:
[...]
Het is daarom aan te raden bij alle producten die je koopt:
Verpakking controleren, als deze is beschadigd deze niet openmaken maar omruilen.
Naar het uitpakken het product controleren op onregelmatigheden.
Indien je onregelmatigheden constateert dit documenteren door middel van fotocamera en deze foto dezelfde dag nog e-mailen naar de fabrikant met een CC naar de tussenhandelaar.
Als je hem uit een winkel hebt, direct terug gaan of tenminste de volgende dag en proberen dezelfde verkoper te spreken als diegene die hem je verkocht heeft. Dan heb je 100% geen gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:11:
[...]

Als je hem uit een winkel hebt, direct terug gaan of tenminste de volgende dag en proberen dezelfde verkoper te spreken als diegene die hem je verkocht heeft. Dan heb je 100% geen gezeik.
Natuurlijk is dat het beste maar je kan nog steeds die foto maken en e-mailen.

Je kan namelijk aan de hand van die email namelijk bewijzen dat die schade op die datum en tijdstip al aanwezig was op het apparaat.

Als je een product koopt op zaterdag en maandag moet je overwerken dan zitten er al 3 dagen tussen.
Ook bij de aankoop bij webshops is dit heel handig en een kleine moeite om te doen wat een hoop getouwtrek kan voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AC77
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2024
ik heb mijn nexus nu een paar dagen en ben er erg blij mee.

ik heb een vraag over opladen. Wat is jullie oplaad strategie en wat is het beste?

Laten jullie hem zoveel mogelijk aan de lader hangen of doen jullie hem er alleen aan als ie bijna leeg is?

Wat is het beste? Je hoort vaak dat constant opladen eigenlijk niet goed is, maar dat moderne accu's daar weer geen last van hebben? any thoughts ??

verder merk ik dat als het scherm helemaal zwart is zoals bij het aan zetten of in films dat dan onder in het scherm er wat bleeding van de backlight zichtbaar is. hebben andere dat ook?

AMD FX 6300, gforce GTX 1050ti, 12gb +1500gb hd;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-09 13:58
AC77 schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:32:
ik heb mijn nexus nu een paar dagen en ben er erg blij mee.

ik heb een vraag over opladen. Wat is jullie oplaad strategie en wat is het beste?

Laten jullie hem zoveel mogelijk aan de lader hangen of doen jullie hem er alleen aan als ie bijna leeg is?

Wat is het beste? Je hoort vaak dat constant opladen eigenlijk niet goed is, maar dat moderne accu's daar weer geen last van hebben? any thoughts ??

verder merk ik dat als het scherm helemaal zwart is zoals bij het aan zetten of in films dat dan onder in het scherm er wat bleeding van de backlight zichtbaar is. hebben andere dat ook?
Ik doe het zelfde als met mijn smartphones: meestal als ik kan opladen dan laden ze op.
Af en toe laat ik ze wat "lager" dalen in batterij zeg maar rond de 40- 50%
Volledige ontladingen moet je eigenlijk willen vermijden (snap dat het niet altijd kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:04:

[...]

Wat een waardeloze tester ben je dan ;) , als het afspelen van .mkv zo belangrijk is en je test alleen de .avi (het enige bestand wat je in dat formaat hebt). Best wel lachuh. 8)7

Maar goed. .mkv kan hij gewoon afspelen. Er zijn hele goede videoplayers op de markt.
- Google Play: DicePlayer
- Google Play: MX Speler (al genoemd)
- Google Play: BSPlayer (al genoemd)

Afspelen vanaf de USB stick moet ook geen probleem zijn (alhoewel ik het zelf prefereer om het eerst naar de tablet te kopieren en dan (op een later tijdstip) te kijken).
MX player was het sorry. Heb ook BS player en Dice player geprobeerd.
Zelfs geprobeerd om een .mkv naar de Nexus te kopieren. Niks werkt.
Ik kon in MXplayer netjes de ondertiteling en het geluid selecteren. Alles resulteerde in een crash van de player. Deed ik niks aan de instellingen dan stopte de player na een seconden of 15. Ander .mkv bestand werd niet eens geprobeerd en crashte gelijk. In zowel Dice als MX als BSplayer.

Dus ben erg benieuwd wat hiervoor zorgt. Voor de rest is de Nexus helemaal leeg, want moest hem tijdens het unlocken toch wipen en vond het niet nodig om een backup te maken van mijn save van Plants vs Zombies ;). Dus het is niet dat ik een programma heb dat ervoor zorgt dat hij trager loopt of dergelijke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Zit er toevall DTS geluid in?

Ik heb bergen MKV's afgespeeld met zowel MX als met Dice, zonder problemen. Alleen DTS is een probleem ivm licenties. Dit kun je geloof ik wel oplossen door libffmpeg.so te gebruiken in Dice (moet je apart downloaden en op de /sdcard zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
zAo schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:03:
Zit er toevall DTS geluid in?

Ik heb bergen MKV's afgespeeld met zowel MX als met Dice, zonder problemen. Alleen DTS is een probleem ivm licenties. Dit kun je geloof ik wel oplossen door libffmpeg.so te gebruiken in Dice (moet je apart downloaden en op de /sdcard zetten).
libffmpeg.so ??? Nooit van gehoord :9
Ik zal het eens Googlen. En kan me niet voorstellen dat ik precies 3 videos met DTS heb geprobeerd ;)
Maar vond het erg jammer om na een paar uur unlocken, rooten enz enz enz erachter te komen dat mijn Nexus 7 met een Tegra 3 geen .mkv afspeelt en mijn GNex met een OMAP4460 het wel kan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

Dubrillion schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:09:
[...]

libffmpeg.so ??? Nooit van gehoord :9
Ik zal het eens Googlen. En kan me niet voorstellen dat ik precies 3 videos met DTS heb geprobeerd ;)
Maar vond het erg jammer om na een paar uur unlocken, rooten enz enz enz erachter te komen dat mijn Nexus 7 met een Tegra 3 geen .mkv afspeelt en mijn GNex met een OMAP4460 het wel kan |:(
kwestie van converteren naar een ander bestand :).
een mp4 van youtube met 1080p ( niet dat het egt 1080p is maargoed) speelt prima af

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
psyy138 schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:16:
[...]

kwestie van converteren naar een ander bestand :).
een mp4 van youtube met 1080p ( niet dat het egt 1080p is maargoed) speelt prima af
Ja maar heb jij zin om een film te downloaden en dan 2,5 uur te wachten voor hij geconverteerd is ???
Ik namelijk niet echt >:)
Als ik een aflevering Game of Thrones download wil ik hem op een USB-Stick zetten en direct kijken. Niet nog even een uur wachten als een aflevering 45minuten duurt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aflevering van Games of Thrones heeft meestal ook geen DTS als audio maar AC3, want ik heb precies hetzelfde probleem met me tv, .mkv's speelt hij af maar als de audio codec DTS is dan heb ik dus geen geluid.

Ik heb zojuist trouwens zelf een Nexus 7 gekocht, ik heb veel erover gelezen en video's gezien en ik ben denk ik ook wel overtuigd van het nut van 7 inch tablet en volgens mij zal die ook nog in sommige zakken passen.

Zo denk ik dat ie in mijn jaszak zal passen. Helaas moet ik zometeen werken dus vanavond kan ik er mee aan de gang, denk niet dat ik er spijt van zal hebben maar ik moet wel even wennen aan de pure Android ervaring want ik ben HTC Sense gewend en die hebben hele mooie widgets.

Maar eigenlijk is het ook de prijs want als er een tablet met precies dezelfde specificaties was als deze met zelfde prijs maar dan een 10 inch scherm dan had ik die wellicht gekocht, al zal dat niet zo draagbaar zijn en die zal geen € 249 gekost hebben en juist duurdere.

Maar Jellybean ziet er inderdaad goed uit, maar zoals met mijn smartphone moet ik het helemaal naar mijn smaak in gaan richten.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaassie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 20:03
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 16:09:
Zijn er tweakers die zowel een iPad als een Nexus hebben? Welke pak je nu als eerste op om te internetten/facebooken/gamen? Zie je hem als vervanger of aanvullend op?
Ik pak eigenlijk altijd de iPad, blijkt toch een stuk makkelijker bij het internetten. Heb de Nexus de laatste dagen al niet meer aangeraakt.

Voor video kijken voldoen ze beide even goed. Gamen doe ik niet echt, maar dan lijkt me de nexus door zijn handzamer formaat een voordeel hebben. Ook wanneer je hem bijvoorbeeld mee zou willen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:32:
[...]

Ja maar heb jij zin om een film te downloaden en dan 2,5 uur te wachten voor hij geconverteerd is ???
Ik namelijk niet echt >:)
Als ik een aflevering Game of Thrones download wil ik hem op een USB-Stick zetten en direct kijken. Niet nog even een uur wachten als een aflevering 45minuten duurt 8)7
Je kan nadat de torent klaar is een programma automatisch laten straten die de video converteert naar de output die jij wil hebben. Of beter nog een website opzoeken die de video direct aanbied in de juiste format.

Ook heeft het downloaden van 1080P geen meerwaarden als je deze wilt bekijken op een 720P beeldscherm.
Bovendien moet je ook langer wachten voordat je deze bestanden gedownload hebt en het uploaden naar de USB-stick duurt ook langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Klaassie schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:59:
[...]

Ik pak eigenlijk altijd de iPad, blijkt toch een stuk makkelijker bij het internetten. Heb de Nexus de laatste dagen al niet meer aangeraakt.

Voor video kijken voldoen ze beide even goed. Gamen doe ik niet echt, maar dan lijkt me de nexus door zijn handzamer formaat een voordeel hebben. Ook wanneer je hem bijvoorbeeld mee zou willen nemen.
Voor het internetten is 10" inderdaad wat makkelijker, maar qua films ben ik juist van mijn iPad afgestapt omdat het echt niet goed werkt op een iPad.

Ik download de films direct naar mijn iPad met tTorrent en speel ze dan af met Dice Player. Probeer dat maar eens op een iPad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaassie schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:59:
[...]

"het internetten" wat versta jij daar dan onder?

Bij mij is het internetten het lezen van tekst. Daarom heb ik juist een 7 inch aangeschaft aangezien je die makkelijker lange tijd vast kunt houden.
Een 10 inch tablet kun je minder makkelijk vasthouden en die weegt zwaarder.

Het is dus veel fijner internetten op een 7 inch imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Tsja, ieder zijn ding toch :)

Ik heb de iPad de deur uit gedaan, ik merkte na een week dat ik die al niet meer gebruikte.
Ik had nog een ipad 2, en het scherm van de N7 vind ik mooier, en daarnaast is de N7 sneller, vooral met browsen. Chrome doet het erg goed iig!

Als ik "echt" wil internetten, veel tikken e.d. ipv een beetje browsen en lezen ga ik toch achter de pc zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaassie
zAo schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:05:
[...]

Voor het internetten is 10" inderdaad wat makkelijker, maar qua films ben ik juist van mijn iPad afgestapt omdat het echt niet goed werkt op een iPad.

Ik download de films direct naar mijn iPad met tTorrent en speel ze dan af met Dice Player. Probeer dat maar eens op een iPad :X
Ik heb geen problemen met films op de iPad, gebruik voornamelijk AcePlayer, werkt prima! Wat heb jij voor problemen dan?
Downloaden doe ik automatisch op m'n NAS, heb dan de keus om op Nexus, iPad of ATV af te spelen.
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:08:
[...]

"het internetten" wat versta jij daar dan onder?

Bij mij is het internetten het lezen van tekst. Daarom heb ik juist een 7 inch aangeschaft aangezien je die makkelijker lange tijd vast kunt houden.
Bij de Nexus heb ik vaker dat ik moet zoomen om de tekst prettig leesbaar te houden. Ook passen webpagina's vaak net niet mooi op het scherm en het aanklikken van links vergt wat meer precisie. De Nexus is inderdaad makkelijker vast te houden (ook een reden waarom ik deze gekocht heb), maar dat weegt bij mij blijkbaar toch niet op tegen de "nadelen", zodat ik toch sneller de iPad pak. Qua snelheid merk ik geen verschil, browsen gaat bij beiden soepel.

Maar goed, het zijn details. Bij een ander zal het handzame formaat weer 'zwaarder wegen'. ;) En zeker voor onderweg zou ik 7" aanraden. Als je het vergelijkt met een smartphone is browsen op de Nexus zowiezo een verademing.
Blijf die Nexus 7 ook een prachtig apparaat vinden, zeker als je bedenkt dat je er 2 hebt voor de prijs van 1 iPad! _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Klaassie op 10-09-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaassie schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:25:
[...]

Ik heb geen problemen met films op de iPad, gebruik voornamelijk AcePlayer, werkt prima! Wat heb jij voor problemen dan?
Downloaden doe ik automatisch op m'n NAS, heb dan de keus om op Nexus, iPad of ATV af te spelen.
Vanaf je NAS iets afspelen is iets anders als downloaden naar je tablet en dan afspelen.

Ook werkt het streamen vanaf je NAS naar je tablet alleen maar als je in de hotspot van je eigen netwerk zit waar die NAS aanhangt.
Dus niet onderweg of op een andere locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-03 14:25
Is het iemand gelukt Whatsapp werkend te krijgen op de Nexus7?

Ik heb het geprobeerd maar krijg geen sms van Whatsapp, de bel mij optie lijkt ook niet te werken hier krijg ik direct de melding dat ik het aantal pogingen heb overschreden terwijl het toch echt me 1e poging was.

Heb het van het weekend geprobeerd, misschien door de Whatsapp storing?

Ik heb deze methode gebruikt:
1) Required apps:
A. Whatsapp apk (must be the absolute latest from the play store - to download the apk from the play store, see APK Downloader – Download APK files from Android Market to PC « code ki

B. Appguard apk: SRT AppGuard | Backes SRT

2) Start up open/run appguard.
- Select "Secure a new app"
- Select "Whatsapp"
- Appguard will take you through 3-steps:• scan and secure application• Uninstall existing application• Install secured application

Once the process is completed, within Appguard, you'll need to change Whatsapp Permissions by removing the setting for "Phone calls - read phone status and identity"

3) Setting up Whatsapp:
- You must have gotten a 3-digit verification code from whatsapp.
-I got this by using a mobile phone, setting my landline as the number and got Whatsapp to call me with the 3-digit verification code.

With verification code and the phone number (my landline) ready:
- Now open/run Whatsapp.
- Enter the phone number (used to get the 3-digit verification code).
- Select the three-dots tab to enter the code.- Enter 3-digit code.

and thats it.
Bron Bron2

Edit: Bron toegevoegd

Edit 2:

Heb een andere manier gevonden, ga deze vanavond proberen: http://forum.xda-develope...p?p=30665494&postcount=55

[ Voor 10% gewijzigd door Almo op 10-09-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Almo86 schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:01:
Is het iemand gelukt Whatsapp werkend te krijgen op de Nexus7?

Ik heb het geprobeerd maar krijg geen sms van Whatsapp, de bel mij optie lijkt ook niet te werken hier krijg ik direct de melding dat ik het aantal pogingen heb overschreden terwijl het toch echt me 1e poging was.

Heb het van het weekend geprobeerd, misschien door de Whatsapp storing?

Ik heb deze methode gebruikt:

[...]

Bron Bron2

Edit: Bron toegevoegd

Edit 2:

Heb een andere manier gevonden, ga deze vanavond proberen: http://forum.xda-develope...p?p=30665494&postcount=55
Zover ik hier gelezen en begrepen heb op het forum hier.

Moet je een back-up van whatsapp terug zetten van je smartphone op je N7.

Nadeel is dat je de whatsapp teksten berichten maar 1 maal ontvangt of op je tablet of op je smartphone niet echt werkbaar dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almo
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:28:
[...]
Zover ik hier gelezen en begrepen heb op het forum hier.

Moet je een back-up van whatsapp terug zetten van je smartphone op je N7.

Nadeel is dat je de whatsapp teksten berichten maar 1 maal ontvangt of op je tablet of op je smartphone niet echt werkbaar dus?
Ja... dat gaat niet lukken, ik heb geen android telefoon.
Daarnaast wou ik een prepaid nr gebruiken, juist om die synchronisatie problemen te voorkomen.

Maar de tweede methode ga ik vanavond proberen.
Denk dat Whatsapp een nieuwe beveiliging erin heeft gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:46
Heeft iemand deze tweak al geprobeerd? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1855100

Sounds promising, maar wel veel handmatige stappen en ben vooral benieuwd naar het eindresultaat!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Beste tweakers,
Ik wil ook videos gaan streamen, alleen heb ik geen NAS. Dus het zou via mijn Windows7 machine moeten lopen. In dit topic heb ik gelezen dat DLNA de voorkeur heeft.
Mijn vraag is; wat zijn jullie ervaringen met streamen via een windoos? Streaming-functie gebruiken van windows media player 12 of VLC of anders? Ik zou graag de optie hebben voor het kiezen van ondertitelingen.

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist geprobeerd => Het werkt. Code laat wel even op zich wachten, maar komt toch binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almo
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:16:
[...]

Zojuist geprobeerd => Het werkt. Code laat wel even op zich wachten, maar komt toch binnen.
Das goed om te horen, is er toch nog een manier om het voor elkaar te krijgen.

Bellen en Sms'en ging al via Viber maar Whatsapp dus nu ook !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Almo86 schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:25:
[...]
Das goed om te horen, is er toch nog een manier om het voor elkaar te krijgen.

Bellen en Sms'en ging al via Viber maar Whatsapp dus nu ook !!
Nu nog een manier om de WhatApps van je GSM nummer op zowel je telefoon als je Tablet te gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
zAo schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:41:
[...]

Nu nog een manier om de WhatApps van je GSM nummer op zowel je telefoon als je Tablet te gebruiken ;)
Dat is niet mogelijk helaas.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almo
zAo schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:41:
[...]

Weet niet of je dat wel wil, al je berichten worden naar 2 locaties verstuurd. Dan ben je een x niet thuis en kan de rest je chat lezen. Hmm lijkt mij niet prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Almo86 schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:44:
[...]
Weet niet of je dat wel wil, al je berichten worden naar 2 locaties verstuurd. Dan ben je een x niet thuis en kan de rest je chat lezen. Hmm lijkt mij niet prettig.
Als men mijn telefoon pakt in de kroeg ook; tja. Dan nog zou ik het graag willen.

Via Google Talk werkt dit overigens ook zo.

Iedereen nog steeds tevreden met zijn Nexus 7? Ik ben er nog steeds erg content mee, alleen zou ik toch liever een 3G versie hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Over 3g gesproken, heeft iemand toevallig ervaring met zowel een nexus als een flyer?
Ik heb nu een flyer 3g en die bevalt me prima, maar de nexus zou een stuk vlotter moeten zijn. Daartegenover staat 3g en pennetje.

Hmm, decisions, decisions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik gebruik de Nexus mét 3G. Bluetooth hotspot met mijn One X is erg vlot.

Ideaal voor gebruik in de trein, de One X is te klein, en een laptop is te groot.
De Nexus7 is de perfecte tablet voor mij.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleurieus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07 15:50
Maardiweb schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:02:
Heeft iemand deze tweak al geprobeerd? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1855100

Sounds promising, maar wel veel handmatige stappen en ben vooral benieuwd naar het eindresultaat!
Klinkt inderdaad veelbelovend. Nu geen tijd om te proberen, maar lees graag de resultaten.

Heeft er iemand al een handige app die geschreven tekst (met/zonder stylus) omzet naar digitale tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almo
zAo schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:45:
[...]
Iedereen nog steeds tevreden met zijn Nexus 7? Ik ben er nog steeds erg content mee, alleen zou ik toch liever een 3G versie hebben. :)
Heel tevreden !! Sinds de Nexus7 een android gebruiker, ontdek elke dag wel nieuwe handige apps. Ben alleen nog geen "leuke" games tegengekomen. Nog iets aan te raden?? Wel FREE natuurlijk, heb nog geen creditcard toegevoegd.

Ik mis ook een app om contacten te beheren, gaat nu via me Gmail account, vind ik toch niet prettig. Dit zou ik in combinatie met Whatsapp en Viber willen gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door Almo op 10-09-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaassie
styx1 schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:15:
Beste tweakers,
Ik wil ook videos gaan streamen, alleen heb ik geen NAS. Dus het zou via mijn Windows7 machine moeten lopen. In dit topic heb ik gelezen dat DLNA de voorkeur heeft.
Mijn vraag is; wat zijn jullie ervaringen met streamen via een windoos? Streaming-functie gebruiken van windows media player 12 of VLC of anders? Ik zou graag de optie hebben voor het kiezen van ondertitelingen.
Het kiezen van ondertitels gaat niet lukken via DLNA. Ik gebruik daarom meestal SMB of NFS naar mijn NAS. Geen idee hoe c.q. of dat werkt naar een Windows7 machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik wilde een MPEG bestand van 8GB afspelen op de tablet. Dat ging helaas niet. Geluid liep niet synchroon en beeld schokkerde (S/D) HW(+) werkt niet eens.

Gebruikte players: Commander 2 player, MX Player, default player. Allen werken niet tot niet goed.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Quad schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:24:
Ik wilde een MPEG bestand van 8GB afspelen op de tablet. Dat ging helaas niet. Geluid liep niet synchroon en beeld schokkerde (S/D) HW(+) werkt niet eens.

Gebruikte players: Commander 2 player, MX Player, default player. Allen werken niet tot niet goed.
Ik ben ook niet echt te spreken over de prestaties van het afspelen van verschillende bestanden.
MX, Dice, BS.... allen kunnen ze geen .mkv afspelen. Dus begin bijna te denken dat het aan de Tegra 3 ligt |:(

In de Nexus 7 zit de Tegra 3 Kai versie i.p.v. de Kal-el. Ik kan alleen niet vinden wat nu echt de concessies zijn.
Ik ga nog even spitten, want vind het erg jammer dat ie geen .mkv afspeelt en me GNex wel 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Dubrillion op 10-09-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:46
Quad schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:56:
Ik gebruik de Nexus mét 3G. Bluetooth hotspot met mijn One X is erg vlot.

Ideaal voor gebruik in de trein, de One X is te klein, en een laptop is te groot.
De Nexus7 is de perfecte tablet voor mij.
Is er een reden waarom je bt gebruikt en geen wifi hot spot? Wifi is toch sneller? Ik gebruik de n7 met mn galaxy Nexus als ik geen wifi in de buurt heb (bijvoorbeeld ook in de trein) en dat werkt echt top!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Maardiweb schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:25:
[...]

Is er een reden waarom je bt gebruikt en geen wifi hot spot? Wifi is toch sneller? Ik gebruik de n7 met mn galaxy Nexus als ik geen wifi in de buurt heb (bijvoorbeeld ook in de trein) en dat werkt echt top!
Mijn WiFi hotspot is voor andere zaken geconfigureerd. Niet hidden SSID etc.
Bluetooth staat altijd aan op mijn HOX, samen met de Hotspot, en is voor mij snelste verbinding nu om te maken.
Snel genoeg in elk geval om vlot de FP van Tweakers te tonen bijvoorbeeld.
TuneIn werkt ook nog wel (radio app).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Dubrillion schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:25:
[...]

Ik ben ook niet echt te spreken over de prestaties van het afspelen van verschillende bestanden.
MX, Dice, BS.... allen kunnen ze geen .mkv afspelen. Dus begin bijna te denken dat het aan de Tegra 3 ligt |:(

In de Nexus 7 zit de Tegra 3 Kai versie i.p.v. de Kal-el. Ik kan alleen niet vinden wat nu echt de concessies zijn.
Ik ga nog even spitten, want vind het erg jammer dat ie geen .mkv afspeelt en me GNex wel 8)7
heb nog geen hele film afgespeelt. maar een 720p mkv file speelt prima af met vplayer streamend vanaf wifi.
1080p prima lokaal

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
DarkSide schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:44:
[...]

heb nog geen hele film afgespeelt. maar een 720p mkv file speelt prima af met vplayer streamend vanaf wifi.
1080p prima lokaal
Hoe kan het dan dat het bij mij niet werkt met de players die eigenlijk voorgeschreven worden door iedereen :$
Het is niet dat me USB-Stick te traag is, want heb het ook lokaal geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Vanaf usb heb ik het nog niet geprobeerd. Heb nog geen stickmount geinstalleerd en geen OTG kabel.
Ik stream vanaf mijn HTPC. en 1080 is dan niet te doen. Maar 720p gaat tot nu toe goed als er niet ergens anders veel gedownload word.
Als ik een bestand lokaal neerzet gaat alles prima.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
DarkSide schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:50:
Vanaf usb heb ik het nog niet geprobeerd. Heb nog geen stickmount geinstalleerd en geen OTG kabel.
Ik stream vanaf mijn HTPC. en 1080 is dan niet te doen. Maar 720p gaat tot nu toe goed als er niet ergens anders veel gedownload word.
Als ik een bestand lokaal neerzet gaat alles prima.
Mmmmmm... toch maar eens VPlayer proberen en dan laat ik het wel weten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Dubrillion schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:51:
[...]

Mmmmmm... toch maar eens VPlayer proberen en dan laat ik het wel weten :9
Probeer ook is verschillende video encoding modi (Hardware en Software), dat wil nog wel is verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:45:
[...]

Hoe kan het dan dat het bij mij niet werkt met de players die eigenlijk voorgeschreven worden door iedereen :$
Het is niet dat me USB-Stick te traag is, want heb het ook lokaal geprobeerd
Heeft er ook mee te maken met welke bitrates de video en audio is ge-encodeerd door de ripper.

1080P is al overkill op een 720P beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:04:
[...]

Heeft er ook mee te maken met welke bitrates de video is ge-encodeerd door de ripper.

1080P is al overkill op een 720P beeldscherm.
Afleveringen van series download ik sowieso in 720p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:40
Met BS player lukt het me om een 1080p film inc ondertiteling draadloos van een nas te streamen (SMB). Met de overige players lukt me dat weer niet.
Pagina: 1 ... 11 ... 57 Laatste

Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.

Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).

Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)