De klokthermostaat functie eruit halen werkt averechts voor verbruik. Vooral met een opentherm ketel want die komt tot zijn recht door geleidelijk het huis op te warmen (moduleren). Als ik zonder klokthermostaat 's ochtends beneden kom, en de Toon manueel bedien dan gaat de ketel maximaal verwarmen, wat veel meer energie kost dan als ik een klokthermostaat gebruik. Bovendien; als ik stop met updates, wat geeft Eneco dan het recht om de Toon op deze manier via mijn internetverbinding te downgraden? Werk je soms bij Eneco Psycho? Ik heb aan je antwoorden gemerkt dat je het regelmatig voor Eneco opneemt, en daarbij onjuiste stellingen in neemt.Psycho_Mantis schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 21:18:
[...]
Want? Hij helpt toch gewoon nog steeds met besparen en maakt je bewuster van je verbruik?
Ja, ze maken reclame van hun product. Lijkt mij dan niet dat het gelijk een melkkoe is.
En voor die 3,50 draag je bij aan de kosten die ze hebben zoals servers en ontwikkeling. Die prijs is nooit veranderd. Niet betalen = Geen service.
[ Voor 3% gewijzigd door Jarlian op 21-01-2016 09:09 ]
"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."