Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Venxir
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

Ik krijg zojuist een mail dat Toon nu officieel te bestellen is voor de gewone mens. Ik ben zelf nog in dubio, maar zit het wel serieus te overwegen. Hoe is het met de winnaars van de Toon-actie?
Ik begrijp ook dat er deze zomer nog een applicatie uitkomt om toon op afstand te bedienen/inzien.

http://thuis.eneco.nl/energie-besparen/toon-thermostaat voor meer info.
Op de site kan je de ToonTest doen om te zien of jouw woonsituatie geschikt is voor Toon :).

Dit topic is vooral bedoeld om ervaringen uit te wisselen rondom Toon.

Venxir wijzigde deze reactie 27-06-2012 12:12 (19%)
Reden: Plaatje erbij

If it aint broke, fix it till it is!

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True