Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartsled schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:06:
[...]

Klopt, het nummer vinden is ook niet het probleem. Ze willen documentatie van het nummer op een factuur oid :(

Wel gek op zich, het toestel is onmogelijk ouder dan een jaar en ik wil aanspraak maken op een fabricagefout.
Ik heb de originele doos nog O-)
daar staat het ook op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:37
ArcticWolf schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:08:
[...]

Ik heb de originele doos nog O-)
daar staat het ook op
Die heb ik ook nog, maar een doos is nu niet echt een bewijs van aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartsled schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:18:
[...]

Die heb ik ook nog, maar een doos is nu niet echt een bewijs van aankoop.
digitale factuur? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb sinds een paar dagen ineens rare vertragingen op m'n SXS, geen idee waar het vandaan komt.

Soms wil ik de telefoon uit standby halen en duurt het 10 seconden, vaak is het vervolgens het geval bij het security patroon tekenen, soms in een e-mail. Kortom, het lijkt wel of er iets dwars ligt maar vind de schuldige maar eens. Jullie tips/truuks om te vinden welke app (ga ik vooralsnog van uit) max CPU trekt? Via logging misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
TripleM schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:36:
Ik heb sinds een paar dagen ineens rare vertragingen op m'n SXS, geen idee waar het vandaan komt.

Soms wil ik de telefoon uit standby halen en duurt het 10 seconden, vaak is het vervolgens het geval bij het security patroon tekenen, soms in een e-mail. Kortom, het lijkt wel of er iets dwars ligt maar vind de schuldige maar eens. Jullie tips/truuks om te vinden welke app (ga ik vooralsnog van uit) max CPU trekt? Via logging misschien?
Even volledig uitzetten en dan weer opnieuw aanzetten?

Overigens, wat mij nu pas opvalt en wat volgens mij niet hoort: Als jullie een 3.5 mm jack in de hoofdtelefoon aansluiting duwen, komt er dan een symbooltje in de taakbalk te staan ? Bij mij niet meer namelijk, terwijl dat eerst wel het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:46:
[...]

Even volledig uitzetten en dan weer opnieuw aanzetten?

Overigens, wat mij nu pas opvalt en wat volgens mij niet hoort: Als jullie een 3.5 mm jack in de hoofdtelefoon aansluiting duwen, komt er dan een symbooltje in de taakbalk te staan ? Bij mij niet meer namelijk, terwijl dat eerst wel het geval was.
Vroeger met LiveWare wel, Smart Connect doet nu iets vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
AmbroosV schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:55:
[...]

Vroeger met LiveWare wel, Smart Connect doet nu iets vergelijkbaar.
Ja, maar in standaard android staat er ook een melding dat je iets hebt ingeplugt. Die heb ik nu ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google wil van de Xperia S een "nexus" maken. Zou dat ook gelden voor de Xperia SL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:13:
Google wil van de Xperia S een "nexus" maken. Zou dat ook gelden voor de Xperia SL?
Software voor de S draait zonder aanpassingen op de SL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt de SL wel uit in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee. De nieuwe kleur (zilver toch) komt wel naar de S in de BeNeLux dacht ik, maar of we die 200Mhz extra hier ook nog gaan zien betwijfel ik. Is ook niet de moeite in ieder geval, je gaat het verschil nauwelijks merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:30
Hebben jullie ook last van extreem snel leeglopende accu's? Met mijn xperia S is het nu zover dat ik niet eens een dag doorkom. 's Ochtends om 10 uur van de lader gehaald, net een uurtje thuis en nog maar 8% accu over... Dat is dus ruim 90% accu in 12 uur....

WiFi heb ik alleen 's avonds een halfuurtje aan, als remote voor xbmc, en verder is het gewoon whatsapp, buienradar, nieuws lezen, kort bellen (10 min. hooguit) en een beetje dropbox. Volgens batterij beheer bij instellingen gebruikt wifi ook niet zoveel, maar is de telefoon zo goed als altijd in 'ingeschakelde' modus. Dat vreet natuurlijk accu. Nog mooier is dat ik van 01:00-07:00 energiebesparing stand aan heb, waardoor ie niet synced en 3g uit is. Nog een besparing dus zou je denken.

En ook vreemd is dat de accu helemaal niet zo snel oplaadt, in precies 1 uur maar tot 74% vanaf 18%.... Terwijl de Xperia S toch echt een snellaad functie zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Trishul, veel in de auto/trein gezeten? Snelladen zit niet echt in de Xperia S ingebouwd, maar met de snellader van Sony zelf (EP850) gaat het normaal wel goed vooruit.

Wat je kan proberen is eens een soft battery reset. Telefoon uitzetten en de aan/uit-knop samen met volume omhoog ingedrukt houden tot je telefoon drie keer na elkaar trilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Ik ben sinds gisteren de gelukkige eigenaar van een Xperia Acro S (de LT26w). Zijn er hier nog meer bezitters van een Acro S?

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 22:35
barchettanl schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 06:42:
Ik ben sinds gisteren de gelukkige eigenaar van een Xperia Acro S (de LT26w). Zijn er hier nog meer bezitters van een Acro S?
Ziet er mooi uit die Acro S, jammer alleen dat het een S3 processor heeft, had ander wel mooi geweest voor mij. Ik wacht toch nog even op een S4 telefoon (volgende maand ongeveer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DGonlag2 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:10:
[...]

Ziet er mooi uit die Acro S, jammer alleen dat het een S3 processor heeft, had ander wel mooi geweest voor mij. Ik wacht toch nog even op een S4 telefoon (volgende maand ongeveer?)
Die zijn al meer dan een week beschikbaar, zie Sony Xperia T + TX + V en Sony Xperia T + TX + V - Shoptopic (winkels, abo's, ...)

[ Voor 5% gewijzigd door AmbroosV op 09-10-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
DGonlag2 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:10:
[...]Ziet er mooi uit die Acro S, jammer alleen dat het een S3 processor heeft, had ander wel mooi geweest voor mij. Ik wacht toch nog even op een S4 telefoon (volgende maand ongeveer?)
De Acro S is ook geen opvolger van de S, maar gewoon een S in een waterdichte behuizing (en een vaste accu, en een MicroSD-slot, en maar 16Gb geheugen, en alles achter klepjes verborgen, en een oplaadcradle met contactpuntjes zodat je die klepjes niet hoeft te openen om op te laden, en standaard ICS 4.0.4, en geen lichtbalk onderin, en misschien een steviger behuizing). Helaas niet in Nederland te koop, dus op Ebay gekocht.

Is wel leuk hoor, om collega's te laten schrikken als je je telefoon in het waterfonteintje houdt! 8)

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 22:35
barchettanl schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

De Acro S is ook geen opvolger van de S, maar gewoon een S in een waterdichte behuizing (en een vaste accu, en een MicroSD-slot, en maar 16Gb geheugen, en alles achter klepjes verborgen, en een oplaadcradle met contactpuntjes zodat je die klepjes niet hoeft te openen om op te laden, en standaard ICS 4.0.4, en geen lichtbalk onderin, en misschien een steviger behuizing). Helaas niet in Nederland te koop, dus op Ebay gekocht.

Is wel leuk hoor, om collega's te laten schrikken als je je telefoon in het waterfonteintje houdt! 8)
Haha, dat zal best, maar het lijkt mij door zo'n micro SD slot juist niet waterdicht, of zie ik dat verkeerd?
Ja klopt, maar ik moet aan een nieuw abonnement, en die meeste abonnementen vind ik toch te duur. Ik zoek een wat goedkoper abonnement waarbij ik dan bijvoorbeeld nog moet bijbetalen voor het mobieltje. Abonnement zelf gaat overigens naar iemand anders, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:30
AmbroosV schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 23:48:
@Trishul, veel in de auto/trein gezeten? Snelladen zit niet echt in de Xperia S ingebouwd, maar met de snellader van Sony zelf (EP850) gaat het normaal wel goed vooruit.

Wat je kan proberen is eens een soft battery reset. Telefoon uitzetten en de aan/uit-knop samen met volume omhoog ingedrukt houden tot je telefoon drie keer na elkaar trilt.
Ik gebruik de bijgeleverde lader van Sony. Gisteren heb ik wel veel heen en weer gereisd (auto, tram & metro), dat wel. Toch vreemd dat m'n xperia S langzamer oplaadt vergeleken met m'n vorige xperia, de neo. Die was soms zelfs binnen een uur al helemaal vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-01-2023
Komt small apps ook naar de xperia S?

http://www.xperiablog.net...d-to-2011-xperia-devices/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kans is groot, we zullen zien wat Jelly Bean eind deze maand geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:54
Trishul schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:20:
[...]

Ik gebruik de bijgeleverde lader van Sony. Gisteren heb ik wel veel heen en weer gereisd (auto, tram & metro), dat wel. Toch vreemd dat m'n xperia S langzamer oplaadt vergeleken met m'n vorige xperia, de neo. Die was soms zelfs binnen een uur al helemaal vol...
Bij mij hetzelfde verhaal: een dag thuis werken dan gaat de batterij makkelijk 24u mee. Maar dagje naar kantoor met de trein en als ik rond 18:00u thuis kom mag de xperia s aan de oplader. Blijkbaar kost van zendmast wisselen veel stroom ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel reizen aan hoge snelheid (trein/auto/bus) met je internetverbinding aan kost enorm veel energie. Je telefoon moet enorm hard zenden om het signaal in stand te houden, en elke keer dat een zendmast uit range gaat moet hij weer gaan zoeken naar de nieuwe sterkste. Dat trekt je batterij vanzelf leeg. Op een gewone schooldag gebruikt mijn telefoon bijna geen energie, maar toen ik in de vakantie heel België doormoest met de auto was m'n batterij tegen de avond helemaal leeg.

Het beste is gewoon tijdens het reizen je internetverbinding uitzetten of een lader gebruiken. Zelfde op de trein. Is wat irritant maar dat heb je gewoon met always-on-verbindingen... Zelfs tijdelijk op 2G-only (GSM only) zetten helpt best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Wat me hieraan niet zint is dat telkens mediaserver bovenaan staat bij betterbatterystats. Ook terwijl ik connected devices heb uitgeschakeld. Het vreemde is dan dat ik weleens de walkman gebruik met earplugs, maar na een uur puur walkman is er eigenlijk nauwelijks batterij gebruikt.

Hoe kan het dat mediaserver zo veel gebruikt? Of heeft dat ook te maken met de telefoonverbinding ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Vraag me af of de S genoeg kracht heeft om beide vloeiend weer te geven. Ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Cyleo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 00:25:
[...]

Vraag me af of de S genoeg kracht heeft om beide vloeiend weer te geven. Ben benieuwd ;)
Zolang het kleine apps zijn, zal het niet veel problemen opleveren. Hij heeft verder eigenlijk alleen problemen met applicaties die van de volle resolutie gebruik maken, photoshop touch bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds vorige week Asphalt 7... en daar heeft ie ook aardig moeite mee als er veel gebeurt zeg maar. Dan hapert ie soms een paar keer en hij wordt goed warm na een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:14
Gisteren me telefoon weer gekregen van reparatie en ineens kon mijn homescreen ook draaien terwijl dat voor die tijd nog niet kon.. Of kon dit al wel? Draai ICS.

Maar helaas is de telefoon vanmorgen alweer opgehaald voor reparatie aangezien de telefoon niet goed in elkaar is gezet waardoor het achterklepje niet meer past. Ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:35
Homescreen draaien kan volgens mij alleen als hij aan de stroom hangt..
Tenminste in de auto doet hij bij mij het eigenlijk alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wollie91 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:04:
Gisteren me telefoon weer gekregen van reparatie en ineens kon mijn homescreen ook draaien terwijl dat voor die tijd nog niet kon.. Of kon dit al wel? Draai ICS.

Maar helaas is de telefoon vanmorgen alweer opgehaald voor reparatie aangezien de telefoon niet goed in elkaar is gezet waardoor het achterklepje niet meer past. Ellende.
staat onder Display > auto rotate screen
kan idd sinds ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
DGonlag2 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:34:
[...]
Haha, dat zal best, maar het lijkt mij door zo'n micro SD slot juist niet waterdicht, of zie ik dat verkeerd?
Dat zie je natuurlijk verkeerd ;)
Het is nog erger: ook de SIM-kaart zit achter een klepje (omdat de batterij-cover niet open kan). Het was even peuteren, maar bleek dat je de SIM-kaart op een soort uitschuiflaatje moet plaatsen (moet ineens aan m'n CD-speler in m'n pc denken..!). Er zitten dus 5 klepjes op het ding: SIM, micro SD, USB, geluid en mini HDMI.

Is er trouwens ergens een HDMI-verloopje te koop?

Saampjes in bad: de Sony DSC-TX5 en de Xperia Acro S
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YqqRC.jpg

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
ArcticWolf schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:29:
[...]

staat onder Display > auto rotate screen
kan idd sinds ICS
Mijn homescreen roteert, zolang ik een alternatief installeer (Nova Launcher Prime). Maar die van Sony zelf, die draait echt niet bij mij.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De launcher van Sony zelf draait alleen wanneer er een charger/dock gevonden is of bij een zeldzame bug. Hij luistert ook niet naar de instelling ivm automatisch draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:43:
De launcher van Sony zelf draait alleen wanneer er een charger/dock gevonden is of bij een zeldzame bug. Hij luistert ook niet naar de instelling ivm automatisch draaien.
Dan zit die bug er bij mij in gok ik. Vanmorgen toen ik mijn toestel van de schermvergrendeling haalde was het homescreen opeens gekanteld. Het rechthouden van het toestel had helaas niet tot gevolg dat het weer terug draaide. Telefoon aan en uit moeten zetten omdat het niet meer terug wilde kantelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Even een vraagje. Als ik de balk van boven naar beneden haal verspringen de apps nog wel eens. Ik heb bv notification toggle, Last FM en Poweramp hier instaan. Als ik bv WIFI aan wil zetten gebeurt het nog wel eens dat ie naar beneden springt en ik in eens op play druk van Poweramp bv. Is hier wat aan te doen? Het is sinds ICS dat ze verspringen.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb even een zeer dringende vraag. Ik zit nu een paar weken voor project in Amerika en heb daarom een tijdelijk Amerikaans nummer genomen. In Amerika is het blijkbaar de gewoonte om nummers vrij snel te recyclen en ik word nu iedere dag lastig gevallen door mensen die ik NIET ken. Hoe kan ik in vredesnaam een blacklist instellen ZONDER app of root. Vertel me alsjeblieft niet dat Sony dat eruit heeft gehaald, want ik ken mensen met ICS die het wel kunnen (Samsung).

Your help would be really appreciated =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Chaos-Zero schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:43:
Even een vraagje. Als ik de balk van boven naar beneden haal verspringen de apps nog wel eens. Ik heb bv notification toggle, Last FM en Poweramp hier instaan. Als ik bv WIFI aan wil zetten gebeurt het nog wel eens dat ie naar beneden springt en ik in eens op play druk van Poweramp bv. Is hier wat aan te doen? Het is sinds ICS dat ze verspringen.
Een irritant iets van Notification Toggle. Ik vond het zo irritant dat ik Notification Toggle heb verwijderd. Gebruikte het overigens alleen om snel toegang te hebben tot een zaklamp functie (camera led).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Rubii18 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:01:
In Amerika is het blijkbaar de gewoonte om nummers vrij snel te recyclen en ik word nu iedere dag lastig gevallen door mensen die ik NIET ken.
Misschien een stom antwoord, maar wellicht weer een ander, nieuw nummer nemen?

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Niet online
M'n vrienden, die ook een Amerikaans nummer hebben genomen, hebben allemaal hetzelfde probleem. Blijkbaar iets Amerikaans. Plus ik heb 50 dollar voor een bepaalde periode betaald, dus denk niet dat dat hem gaat worden helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
MistaDevine schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:12:
[...]

Een irritant iets van Notification Toggle. Ik vond het zo irritant dat ik Notification Toggle heb verwijderd. Gebruikte het overigens alleen om snel toegang te hebben tot een zaklamp functie (camera led).
Precies om deze redenen ook verwijdert, maar blijkbaar heb je root nodig om bovenin te blijven. Misschien dat het ook kan met accesibility options, daar zou je nog even kunnen kijken. Dat is een optie in het programma, staat daar wel uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Cyleo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:41:
[...]

Precies om deze redenen ook verwijdert, maar blijkbaar heb je root nodig om bovenin te blijven. Misschien dat het ook kan met accesibility options, daar zou je nog even kunnen kijken. Dat is een optie in het programma, staat daar wel uitgelegd.
Volgens mij doen alle apps die in die notification bar terecht komen dat zonder root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubii18 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:38:
M'n vrienden, die ook een Amerikaans nummer hebben genomen, hebben allemaal hetzelfde probleem. Blijkbaar iets Amerikaans. Plus ik heb 50 dollar voor een bepaalde periode betaald, dus denk niet dat dat hem gaat worden helaas..
ik heb precies hetzelfde gehad (in Canada dan wel). :S echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Rubii18 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:01:
Ik heb even een zeer dringende vraag. Ik zit nu een paar weken voor project in Amerika en heb daarom een tijdelijk Amerikaans nummer genomen. In Amerika is het blijkbaar de gewoonte om nummers vrij snel te recyclen en ik word nu iedere dag lastig gevallen door mensen die ik NIET ken. Hoe kan ik in vredesnaam een blacklist instellen ZONDER app of root. Vertel me alsjeblieft niet dat Sony dat eruit heeft gehaald, want ik ken mensen met ICS die het wel kunnen (Samsung).

Your help would be really appreciated =)
Ik draai Kaspersky op m'n S, bij inkomende oproepen vraagt ie bij nieuwe nummers om actie.
Zo heb ik bijv. geen last meer van de anonieme oproep. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Niet online
Davy24 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:34:
[...]

Ik draai Kaspersky op m'n S, bij inkomende oproepen vraagt ie bij nieuwe nummers om actie.
Zo heb ik bijv. geen last meer van de anonieme oproep. ;)
Ik hoop dat die gratis versie dat ook doet? Want 15 dollar voor een app vind ik wel veel :|
Bedankt voor de tip i.i.g. Een app die meteen antivirus is vind ik wel weer de moeite waard namelijk =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een vaag probleem in Chrome; als ik iets type met swype krijg ik geen spaties en voegt hij alle woorden samen (heb wel de instelling voor spatie aan staan).
Als ik zelf de spatie in druk dan voegt hij extra letters toe of zelfs het woord voor een tweede keer.
Ik heb dit alleen als ik echt op een pagina wat invoer, ik heb er geen last van als ik in de url balk type of met enige andere apps.
Ook wordt er bij autocorrect het vorige getypte woord toegevoegd als optie voor bedoelde tekst.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3reC9.png

Is hier iets aan te doen?
Tot nu toe heb ik alleen als optie om swype en autocorrectie uit te zetten, maar dat doe ik liever niet om alleen daar wat te typen.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 00:23 . Reden: foto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Bedankt voor bovenstaande tips! van de week mn telefoon maar even rooten dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
"Ook kunt u ongewenste sms'jes en oproepen gemakkelijk uitfilteren."

Volgens de omschrijving van de lite versie doet die dat ook.
Ik heb de betaalde (was vorige jaar goedkoper) en als eenmalige investering het bedrag wel waard vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MistaDevine schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:12:
[...]

Die zaklamp functie heeft Sony in een officiële app gedaan nu met widget, staat in de gelekte app map van de Xperia T die wel ergens te vinden moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 00:17:
Ik zit met een vaag probleem in Chrome; als ik iets type met swype krijg ik geen spaties en voegt hij alle woorden samen (heb wel de instelling voor spatie aan staan).
Als ik zelf de spatie in druk dan voegt hij extra letters toe of zelfs het woord voor een tweede keer.
Ook wordt er bij autocorrect het vorige getypte woord toegevoegd als optie voor bedoelde tekst.
Ik heb geen antwoord waarom dit gebeurd, maar ik had er zelf ook last van. Heel stom, als ik iets type komt het als volgt op m'n scherm:
Alss ikk ietss typee enzz.
En wanneer je een woord wist en nog eens typt, krijg je hett woordd tweee keerkeer tee zienn.

Of het alleen bij Chrome is, en wanneer weet ik niet: ik was het direct zo beu dat ik een ander toetsenbord heb geïnstalleerd (Thumb Keyboard; eerder al voor m'n tablet gekocht).

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barchettanl schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:42:
[...]

Ik heb geen antwoord waarom dit gebeurd, maar ik had er zelf ook last van. Heel stom, als ik iets type komt het als volgt op m'n scherm:
Alss ikk ietss typee enzz.
En wanneer je een woord wist en nog eens typt, krijg je hett woordd tweee keerkeer tee zienn.

Of het alleen bij Chrome is, en wanneer weet ik niet: ik was het direct zo beu dat ik een ander toetsenbord heb geïnstalleerd (Thumb Keyboard; eerder al voor m'n tablet gekocht).
Mijn ervaring is dat dit alleen in Chrome gebeurt. Ik werd er ook echt moe van en ben dus weer terug gegaan naar Opera, nu nergens meer problemen mee.
Toch wel vreemd dat de eigen internet-app van Google niet goed werkt op ICS, of ligt dit toch gewoon aan het toetsenbord van Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:35
Dat merkte ik idd laatst ook met Chrome. Ik probeerde een captcha in te voeren, maar dat pakte hij gewoon niet, hij bleef maar letters toevoegen..
Opera is nog steeds een van de beste browsers. Dolphin mini gebruik ik ook nog wel om een klein linkje te volgen omdat die gewoon lekker klein en simpel is. Alleen heb ik daarin een probleem met het klikken op links wat vaak niet wil (hij gaat gewoon niet naar de links toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Chrome doet hier ook enorm vaag, als ik ook iets wil zoeken op Google via de adresbalk bijv. laat hij ineens letters weg of voegt hij letters toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb tegenwoordig firefox mobile en die werkt erg goed! (beter dan chrome vind ik...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:00:
ik heb tegenwoordig firefox mobile en die werkt erg goed! (beter dan chrome vind ik...)
Kun je swype gebruiken in firefox? (ik kan het iig niet vinden/werkend krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:03:
[...]

Kun je swype gebruiken in firefox? (ik kan het iig niet vinden/werkend krijgen)
geen idee 8)7

trouwens @Ambroos
.50 reboot altijd random bij mij... soms na 2 dagen en soms vaker.
al een paar keer opnieuw geflashed, snap echt niet waarom die dat doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArcticWolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:13:
[...]

geen idee 8)7

trouwens @Ambroos
.50 reboot altijd random bij mij... soms na 2 dagen en soms vaker.
al een paar keer opnieuw geflashed, snap echt niet waarom die dat doet
Vreemd. Doe je ook een wipe bij een flash? If yes, ga eens gewoon terug naar die Generic NL op XDAFileserver? Die doet het bij mij al zonder bugs sinds de dag van release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Laatst online: 05-08 16:39
Is er een manier om voicecontrol via de headset te krijgen? Ik mis dit het meeste... Als ik op de fiets zit wil ik mn headset knopje in kunnen drukken, kunnen zeggen: Call John Jackson en dat ie dat dan ... doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik heb sinds kort een probleem gevonden op mijn SXS, toevallig eigenlijk, doordat ik niet veel de mailapplicatie gebruik...ik ontving mijn mails...geen probleem, maar ik verstuurde er eigenlijk nooit vanaf mijn SXS, maar doordat ik nu opeens toch een dringende mail moest doorsturen kreeg ik een melding da ze niet kon verstuurd worden...dus zitten zoeken naar de instellingen, maar niks helpt !
Via mijn WIFI belgacom geen probleem, maar wanneer ik via 3G of data een mail wilde versturen lukte dit niet.
Dus heb ik SSL/TLS (alle certificaten accepteren) of STARTTLS (alle certificaten accepteren) proberen in te vullen, steeds met uitgaande poort 587.
ook dit werkt totaal niet...
Nu heb ik mijn account volledig verwijderd en uiteraard krijg ik ze nu helemaal niet meer aan de praat..omdat ze steeds die uitgaande mail vraagt om correct te werken.
Dus hopelijk heeft iemand dit ook voorgehad en reeds de oplossing daarvoor gevonden ???

Zie ook onderstaande foutmeldingen

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/landing/18/screenshot2012101118005.png

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/landing/12/screenshot2012101118020.png

[ Voor 10% gewijzigd door Reventon op 12-10-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 17:06
als het wel via wifi lukt, maar niet via 3g/gprs, dan denk ik dat het eerder ligt aan jouw provider.
Heb je gecheckt of ze misschien bepaalde poorten blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AmbroosV schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:09:
[...]

Vreemd. Doe je ook een wipe bij een flash? If yes, ga eens gewoon terug naar die Generic NL op XDAFileserver? Die doet het bij mij al zonder bugs sinds de dag van release.
idd ben nu weer op .45 Generic NL van de xdafileserver en nu ook geen issues meer.
blijkbaar zit er toch iets in .50 wat m'n toestel niet leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer Sony een bugfixrelease niet voor elke regio uitbrengt is daar bijna altijd een goede reden voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AmbroosV schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:26:
Wanneer Sony een bugfixrelease niet voor elke regio uitbrengt is daar bijna altijd een goede reden voor :P
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
@avec_style

thuis via WIFI werkte het wel (wifi ook via Belgacom netwerk)
maar nu kan ik ook thuis de mail niet meer configureren via WIFI...

ondertussen opgelost via WIFI...
via data netwerk moet ik steeds veranderen van instellingen...ook niet handig

[ Voor 28% gewijzigd door Reventon op 13-10-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Als jullie de S verbinden via de kabel aan jullie pc/laptop om bv muziek er op te zetten, hebben jullie dan ook zoveel problemen met verbinden?
Deze Computer loopt een half uur te zoeken en geeft vervolgens aan. Map gelijk openen werkt niet etc.. Meestal moet ik m 10x opnieuw aansluiten voor ik eindelijk eens wat muziek er op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos-Zero schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:48:
Als jullie de S verbinden via de kabel aan jullie pc/laptop om bv muziek er op te zetten, hebben jullie dan ook zoveel problemen met verbinden?
Deze Computer loopt een half uur te zoeken en geeft vervolgens aan. Map gelijk openen werkt niet etc.. Meestal moet ik m 10x opnieuw aansluiten voor ik eindelijk eens wat muziek er op kan zetten.
Ik moet vaak mijn telefoon unlocken voordat het werkt. Anders herkend mijn compu de telefoon wel, maar kan ik de map inderdaad niet in komen). Als ik echter unlock doet ie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft dit niet te maken met de beveiliging, dat niet iedereen die jou telefoon aan zn pc aansluit toegang heeft tot de bestanden op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 19:44:
Heeft dit niet te maken met de beveiliging, dat niet iedereen die jou telefoon aan zn pc aansluit toegang heeft tot de bestanden op je telefoon?
Inderdaad, is nieuwe beveiliging sinds ICS. Is ook een deel van de reden waarom je niet meer gewoon met Mass Storage aan de data kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Wauw wat een beveiliging dan :')
Kan het niet uitgezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaos-Zero schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:21:
Wauw wat een beveiliging dan :')
Kan het niet uitgezet worden?
Nope.

Het werkt wel echt hoor, die beveiliging. Zonder je telefoon te unlocken kan je niet zomaar snel de data eraf halen. Een wachtwoord of PIN erop is dus echt vrij veilig.

Wat dan wel weer grappig is is dat je altijd gewoon met Flashtool een data wipe kan doen, het grote geheugen blijft dan wel bewaard en dan kan je er toch gewoon aan. Dus het is een beetje valse bescherming. Maar goed genoeg als iemand snel je telefoon wil uitlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb m'n bootloader maar weer gerelocked... zelfs bij een full wipe en reflash van de .45 firmware bleef het toestel random rebooten. Nu vanaf de .75 GB firmware via PC Companion naar .45 ICS geupdate en met de originele backup&restore app alles weer terug gezet.
Ff afkloppen of het nu wel goed blijft gaan :P

[ Voor 8% gewijzigd door ArcticWolf op 15-10-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ArcticWolf schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:27:
ik heb m'n bootloader maar weer gerelocked... zelfs bij een full wipe en reflash van de .45 firmware bleef het toestel random rebooten. Nu vanaf de .75 GB firmware via PC Companion naar .45 ICS geupdate en met de originele backup&restore app alles weer terug gezet.
Ff afkloppen of het nu wel goed blijft gaan :P
Wel apart dat je er zoveel problemen mee hebt. Mijn S is echt rete stabiel vergeleken met andere Android apparaten. 90% Van de tijd draait hij zelfs soepeler dan mijn TF Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:47:
[...]

Wel apart dat je er zoveel problemen mee hebt. Mijn S is echt rete stabiel vergeleken met andere Android apparaten. 90% Van de tijd draait hij zelfs soepeler dan mijn TF Prime.
ja dunno :/ ik snap het ook niet, kwa performance is er niks mis mee, maar ding reboot gewoon random O-)
hij is nu helemaal weer stock... hopelijk blijft ie nu wel gewoon goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
AmbroosV schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 19:48:
[...]

Inderdaad, is nieuwe beveiliging sinds ICS. Is ook een deel van de reden waarom je niet meer gewoon met Mass Storage aan de data kan.
Grootste reden is toch zodat je het apparaat nog kan blijven gebruiken. Als Mass Storage kan je je geheugen maar op één device gebruiken, dus of je telefoon, of je pc. Lastig als je apps op je interne flash geheugen hebt staan, en deze wil spelen terwijl je telefoon aan je pc hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jroz2001 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:27:
[...]

Grootste reden is toch zodat je het apparaat nog kan blijven gebruiken. Als Mass Storage kan je je geheugen maar op één device gebruiken, dus of je telefoon, of je pc. Lastig als je apps op je interne flash geheugen hebt staan, en deze wil spelen terwijl je telefoon aan je pc hangt.
Inderdaad, dat is ook een deel van de reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij mount de partitie gewoon op de PC toch? Bij m'n Desire Z waar de SD kaart echt werd geunmount voordat je hem op de PC kon lezen. Dat is nu niet het geval, het geheugen wordt gewoon op 2 plaatsen gemount net zoals een netwerkschijf.

edit:
http://www.gsmarena.com/p...competition-news-4948.php
8)7 8)7 what the

[ Voor 22% gewijzigd door ArcticWolf op 15-10-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Dat MTP is ook niet perfect hoor. Ik bedoel, wat te doen met PDF?

En trouwens, hoor telkens dat cyanogenmod de xperia s heeft toegevoegd bij de M-releases. Maar zie nergens iets te downloaden etc.
http://get.cm/?device=nozomi&type=snapshot

[ Voor 57% gewijzigd door saintgein op 15-10-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
saintgein schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:14:
Dat MTP is ook niet perfect hoor. Ik bedoel, wat te doen met PDF?

En trouwens, hoor telkens dat cyanogenmod de xperia s heeft toegevoegd bij de M-releases. Maar zie nergens iets te downloaden etc.
http://get.cm/?device=nozomi&type=snapshot
Alleen bij CM9.1
CM10 voor Nozomi wordt door CM nog niet geadd omdat de JB source nog niet uit/compleet is en dus nog niet stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima als dat een Nexus gaat worden maar hopelijk is dit niet de kant waar Sony mee opgaat bij de 2013 modellen... ( En ik hoop dat de Nexus sowieso anders is als het vlaggenschip van Sony qua design )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:37
Ik vind het Sony logo er zo raar op staan, ziet er redelijk geshopped uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Cyleo en AmbroosV

Sinds ik m'n bootloader weer gelocked heb en een clean install vanaf GB .75 werkt hij weer gewoon normaal... blijkbaar kreeg de Recovery het toestel toch niet goed clean :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Ik heb mijn xperia S ook weer terug uit de garantie sinds gisteren. Werkt weer helemaal top. (De gele vlekken die aanleiding geven tot garantie aanvraag zijn nu ook weg)
Kijk ook al uit naar de officiele Android 4.1 release van sony, als die daadwerkelijk komt.

Hoe bevalt iedereen de CM10 m2? Is dat aan te bevelen? (waarom wel/niet?)
Mis ik mijn garantie (KPN) als ik die CM10 flash? Zoiets staat mij namelijk bij maar weet het niet zeker meer.

edit: Ik lees net hierboven dat hij dus nog niet te downloaden is.. Ik dacht hem al wel in het download rijtje te zien maar als hij er nog niet is hoef ik hem ook niet te flashen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door warcow op 16-10-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 17:06
CM10 m2 is wel degelijk te downloaden voor de Xperia S.

http://www.androidplanet....rsie-cm10-jelly-bean-uit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CM10 voor SXS is "stabiel" maar daar is dan ook alles mee gezegd :P
-flikkerend scherm
-geen volledig GPU support
-geen camera/camcorder
-battery drain bij het leven
-bellen werkt niet altijd
-wifi verbindt niet altijd

[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 17-10-2012 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
ArcticWolf schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 07:46:
CM10 voor SXS is "stabiel" maar daar is dan ook alles mee gezegd :P
-flikkerend scherm
-geen volledig GPU support
-geen camera/camcorder
-battery drain bij het leven
-bellen werkt niet altijd
-wifi verbindt niet altijd
ik geloof niet dat er wordt gezegd dat het stabiel is hoor.

-flikkerend scherm - geen last van
-geen volledig GPU support - ligt bij sony
-geen camera/camcorder - ligt bij sony
-battery drain bij het leven- echt totaal geen last van, haal makkelijk 18 uur.
-bellen werkt niet altijd, totaal geen last van
-wifi verbindt niet altijd, totaal geen last van.

het is dus niet dat dit een feit is maar meer een mening of een ervaring lijkt mij. alle devs zijn ook behoorlijk duidelijk als het gaan om een alpha status.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Something new!
Google Play: Google Agenda

Ik betwijfel zeer sterk of 't beter is dan de app van Sony zelf, maar ga 'm toch eens proberen.

Update: ew, nope, die van Sony is stukken beter.

[ Voor 10% gewijzigd door AmbroosV op 18-10-2012 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
AmbroosV schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 01:28:
Something new!

Ik betwijfel zeer sterk of 't beter is dan de app van Sony zelf, maar ga 'm toch eens proberen.

Thank god, ik vind die van Sony echt een ramp en de standaard Android echt een wonder vergeleken daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Something new!

acalander, is super.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Cyleo schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:16:
[...]

Thank god, ik vind die van Sony echt een ramp en de standaard Android echt een wonder vergeleken daarmee.
En daarbij laat de widget van Google tenminste wel verjaardagen en andere all day events zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Something new!

De sony kalender neemt de kleuren van je google agenda's niet over. Alle google agenda's krijgen daar dezelfde kleur. Heel vervelend als je met meerdere agenda's werkt.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
riotrick schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:23:
[...]

De sony kalender neemt de kleuren van je google agenda's niet over. Alle google agenda's krijgen daar dezelfde kleur. Heel vervelend als je met meerdere agenda's werkt.
De sony calendar pakt ook alleen maar de google agenda :s en dan ook alleen maar de standaard. Dus als je verjaardagen, feestdagen er apart inzet doet ie niks. Zelfs de FB events laat hij niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:38
inderdaad een goeie tip _/-\o_ , met een lekkere simpele tutorial ...
(klein foutje, moet acalender zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ArcticWolf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:44:
[...]

De sony calendar pakt ook alleen maar de google agenda :s en dan ook alleen maar de standaard. Dus als je verjaardagen, feestdagen er apart inzet doet ie niks. Zelfs de FB events laat hij niet zien.
Ja, inderdaad, was echt mijn grootste ergenis aan de software zo'n beetje :P (nogal een intensief calendar gebruiker). Nu een echt goed en mooi alternatief (goede alternatieven waren altijd te lelijk om aan te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
Hebben jullie Business Calendar al eens geprobeerd? Ik vindt hem namelijk wel fijn.
Ik ben niet zo'n intensieve gebruiker en het is ook de eerste die ik uitprobeer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 21:46
Ik gebruik simple calendar widget. Erg overzichtelijk en aanpasbaar. Kan je meerdere agenda's mee gebruiken en synchroniseert gelijk.

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
goed wat bizar dat dit zolang moet duren. een volledig werkende cm10 is er al behalve camera en video. en daar zijn al drivers voor maar nog in test fase. waarom moet dat zolang duren?

sony stelt mij echt wel teleur. eerste gele vlekken, toen matige update naar ics (duurde lang) en dan nu dit. ik snap niet goed wat hun strijd plan is. willen ze geen geld verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Heren van 't goede leven,

Gisteren voor de tweede maal gevlogen met mijn SXS (de terugreis, wel te verstaan). Voordat ik op steeg nog even gebeld met het thuisfront, geen enkel probleem. Toen ik geland was weer proberen bellen, kreeg ik wel verbinding maar hoorde ik niks. Vandaag even getest en wat blijkt, mijn luidsprekertje is kapot. Nu kan ik alleen nog op speaker bellen. Heel vreemd. Is dit softwarematig op te lossen? Of ben ik mijn telefoon weer een paar weken kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB voor de SXS komt eind deze maand~half november ;)

Ik snap wel dat Sony ervoor kiest om "goedkopere" devices geen update te geven. Business = business. updates kosten geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Venta schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:41:
Heren van 't goede leven,

Gisteren voor de tweede maal gevlogen met mijn SXS (de terugreis, wel te verstaan). Voordat ik op steeg nog even gebeld met het thuisfront, geen enkel probleem. Toen ik geland was weer proberen bellen, kreeg ik wel verbinding maar hoorde ik niks. Vandaag even getest en wat blijkt, mijn luidsprekertje is kapot. Nu kan ik alleen nog op speaker bellen. Heel vreemd. Is dit softwarematig op te lossen? Of ben ik mijn telefoon weer een paar weken kwijt?
Belt hij niet toevallig (altijd) via de luidspreker? Het kan zijn dat de audio policy lib fucked up is... dit komt sporadisch voor. Op te lossen door de software te reflashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer de earphone test eens, kan je uitvoeren door op het keypad *#*#SERVICE#*#* in te geven.
Pagina: 1 ... 26 ... 49 Laatste