Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Welkom in het shoptopic voor de nieuwe Xperia's: de Xperia T, TX en V.

Let op!
Voor algemene discussie kan je tericht in dit topic:
Sony Xperia T + TX + V

De prijzen voor zowel de Xperia T en V gaan rond €500 zijn bij lancering, en daarmee komen ze wel wat goedkoper uit dan gelijkaardige topmodellen van de concurrentie! De TX komt naar alle waarschijnlijkheid niet naar Europa, maar is qua hardware bijna exact gelijk aan de T.

[ Voor 45% gewijzigd door AmbroosV op 09-09-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Bij Coolblue staan zowel de T als de V al op de site voor €499 (€519 voor ons Belgen):
http://www.smartphoneshop.../sony-xperia-t-zwart.html
http://www.smartphoneshop.../sony-xperia-v-zwart.html

GSMWijzer heeft ze ook al online staan maar nog zonder prijsinfo:
https://www.gsmwijzer.nl/sony-xperia-t
https://www.gsmwijzer.nl/sony-xperia-v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
AND → TP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekos
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 15:09
nieuws: Qualcomm: tekort S4-smartphonechips duurt tot eind dit jaar
Zou dat een invloed kunnen hebben op de release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:00

Priet

To boldly do what no one has..

Een lokale telecomwinkel hier in de stad wist mij te vertellen dan ze vanaf maandag zouden binnenkomen :)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Laatst online: 04-04 18:56
Hmm, de T voorlopig nog dan denk ik, en ook al voor de verkoop, of alleen demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekos
Priet schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:54:
Een lokale telecomwinkel hier in de stad wist mij te vertellen dan ze vanaf maandag zouden binnenkomen :)
Zou perfect zijn aangezien ik nog een weekje vakantie heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 10:00

Priet

To boldly do what no one has..

Diablow schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 18:23:
Hmm, de T voorlopig nog dan denk ik, en ook al voor de verkoop, of alleen demo?
De T idd, sorry. En voor verkoop bestemd.

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

• AmbroosV
Verkoopt T-Mobile z'n toestellen eigenlijk ook zonder abo? Zou ik als Belg in een shop van T-Mobile kunnen binnenstappen en gewoon de volle pot betalen voor een Xperia T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Nee, Bij zowel T-mobile als Hi is de xperia T voorlopig niet los te koop helaas.

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hi valt me nu wel heel erg tegen... Ik kreeg vanochtend een brief van Hi met mijn bestelling (nadat ik al 2x heb moeten bestellen (telefonisch) eer het doorkwam) en nu blijkt dat ze ook nog de verkeerde telefoon hebben besteld. Tijdens de laatste keer bestellen heb ik nog 3x gevraagd of hij wel de Xperia T en niet de Xperia P besteld had (maandbedrag kwam lager uit dan op de website dus ik vond het al raar) kreeg ik een geïrriteerd antwoord terug; Ja meneer, de T van Tinus. Toen had ik zoiets van, het zal dan wel goed zijn.. maar nee helaas.

Dus ik bellen naar Hi, daar kreeg ik te horen dat ik eerst moest wachten tot de P geleverd werd, deze dan niet aan te nemen zodat hij terug naar Hi gaat en pas dan konden ze mijn bestelling wijzigen in de T en deze leveren (mits op voorraad uiteraard). Dit lijkt me nogal een omslachtig, duur, tijdrovend en bovendien onnodig proces (aangezien ze de P nog niet naar mij verzonden hebben omdat ze er zelf ook nog op wachten) en vandaar mijn vraag aan meneer waarom dit zo werkt. 'Ja meneer zo werkt het systeem nu eenmaal' was het antwoord wat ik kreeg.Toen was ik een beetje klaar met Hi om het zo maar te zeggen dus ik vertelde het jongetje aan de andere kant van de lijn dat hij mijn bestelling mocht annuleren en dat ik hem wel bij een andere provider haal (T-Mobile). Toen kwam er opeens actie aan de andere kant van de lijn, hij zou het wel even navragen bij zijn manager en ja hoor, sorry ik kan het niet spannender maken, het probleem was opeens opgelost. De Xperia P word niet meer verstuurd en ik kan via de website gewoon verlengen en voor een T kiezen, dat ik het via de website ga doen is wel zeker, vertrouwen in de medewerkers van Hi heb ik niet echt meer.

Toen had ik nog een laatste vraag voor meneer; waarom hebben klanten van T-Mobile hun T eerder dan klanten van Hi want er staat tenslotte op de Hi website dat zij hem als eerste leveren kreeg ik een antwoord terug 'dat kan helemaal niet want hij word nog niet verkocht in nederland'.
Dus tweakers in het xperia T topic, niet meer liegen AUB!!!! 8)7

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Je moet gewoon zeggen dat Alberto Steegeman naast je staat. Dan is alles in een minuut gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
Is er al wat bekend over de komst van de V? Tweakers noemde op de IFA begin 2013; de Consumentenbond oktober.

Lijkt me icm de lader voor op het bureau een mooie combi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
nightcrow schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:50:
Is er al wat bekend over de komst van de V? Tweakers noemde op de IFA begin 2013; de Consumentenbond oktober.

Lijkt me icm de lader voor op het bureau een mooie combi!
Eind 2012 ten vroegste voor alle markten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Is de Xperia T inmiddels al te koop? Lijkt me interessant ding en als ie in de winkels ligt wil ik 'm graag eens bekijken.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:51
NoepZor schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:05:
Is de Xperia T inmiddels al te koop? Lijkt me interessant ding en als ie in de winkels ligt wil ik 'm graag eens bekijken.
Ik zie 'm alleen bij T-Mobile....... Wat meer keus zou fijn zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Bij Hi ook, maar bij allebei alleen nog i.c.m. een abbonement :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
KPN gaat hem gewoon los in de winkels verkopen (zonder simlock), werd me net bevestigd via Twitter. Ik wacht nog op een datum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 05:45

-db-

Hoi

Ik zoek ook voor een alernatief. Mijn abbo bij Hi loopt over een week af en ik wil eigenlijk de T.
Hi zal de eerste maanden sowieso alleen de zwarte uitleveren is me zojuist verteld, maar ik wil graag de zilvere.

Daarbij kunnen ze voor vaste klanten niet meer regelen dan een €2,- korting per maand waar dit vroeger makkelijk €150,- was op een nieuw toestel.

Vodaphone heeft de T helemaal niet op de website staan. T-mobile heeft hem, maar is significant duurder bij het abbo dat ik zou willen. ( En ik woon dicht bij de grens en zou daarom graag op het KPN netwerk blijven )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omega78
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05-2022
Phonehouse heeft hem in de winkels liggen, los kost ie 549,-...beetje duur imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Omega78 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:18:
Phonehouse heeft hem in de winkels liggen, los kost ie 549,-...beetje duur imo
Welke kleur(en) hebben ze liggen? Abbo verlengen namelijk ook via hun kunnen voor dezelfde kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omega78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Hi is vandaag begonnen met uitleveren. Heb de zwarte maar besteld, lijkt erop dat alleen t-mobile binnenkort de zilveren kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Had gisteren bij de phone house toch echt een grijze in mijn handen meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Iemand al een idee wanneer de gemiddelde webshop de T in stock heeft? Met alleen phonehouse die ze aanbiedt voor 550 euro gaat de prijs natuurlijk niet omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Diablow schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:55:
Had gisteren bij de phone house toch echt een grijze in mijn handen meen ik.
Ik weet het niet, de plaatselijke phonehouse kon in hun systeem niets anders vinden dan de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:12
Ter info: de phonehouse in Hoofddorp heeft de T in ieder geval nog niet op voorraad, ze verwachten hem binnen nu en 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-08 22:36
Ik heb hem de xperia t zilver t-mobile , mooi gsm moet ik zeggen , tja alleen heeft t- mobile er weer een lelijk plaatje eopgezet , als de GSM opstart en afsluit ( wit plaatje met rode t-mob ) weet iemand hoe je dit eenvoudig kunt verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
niek1974 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 22:36:
Ik heb hem de xperia t zilver t-mobile , mooi gsm moet ik zeggen , tja alleen heeft t- mobile er weer een lelijk plaatje eopgezet , als de GSM opstart en afsluit ( wit plaatje met rode t-mob ) weet iemand hoe je dit eenvoudig kunt verwijderen
Binnenkort zullen de eerste .ftf's wel online staan. Eens de unlocked Generic NL-kits verkocht worden kan je die software op je eigen T flashen (zonder risico, geen gegevensverlies) en dan heb je alles zonder T-Mobile-branding. Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omega78
Zo, sinds afgelopen vrijdag de trotse eigenaar van de T, heb hem bij de phonehouse in Amstelveen op de kop kunnen tikken (was hun eerste en enige exemplaar) voor 549 eur. Gelukkig betaald de baas 75% anders had ik hem nog ff moeten laten liggen denk ik.

Eerste indruk is goed, strak apparaatje i.c.m. Android 4.1 en Sony UI eroverheen werkt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Niet online
Mijn telefoon is vandaag verzonden zag ik op de Hi website. Waarschijnlijk heb ik hem morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Het toestel is toch niet t-mobile branded aan de buitenkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:37
Wlie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:10:
Mijn telefoon is vandaag verzonden zag ik op de Hi website. Waarschijnlijk heb ik hem morgen.
Wanneer heb jij je bestelling geplaatst? Ik 'al' op 19 september, maar vooralsnog niets dan radiostilte bij Hi. Begint op zijn zachtst gezegd frustrerend te worden. Mooie beloftes als 'Als eerste ter wereld' en sinds vrijdag staat er 'vandaag besteld morgen in huis', maar niks van dat alles, mijn bestelling is gewoon 'niet op voorraad', terwijl Hi er toch echt >400 heeft liggen :( En alle kanalen die je probeert om informatie te krijgen hebben eigenlijk geen idee wat er qua bestellingen gebeurd.

</einde frustratiemodes :P >
Eerste indruk is goed, strak apparaatje i.c.m. Android 4.1 en Sony UI eroverheen werkt top!
Android 4.1? Hij wordt toch geleverd met 4.0.4?

[ Voor 9% gewijzigd door KoekjevanLU op 09-10-2012 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Niet online
KoekjevanLU schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:11:
[...]

Wanneer heb jij je bestelling geplaatst? Ik 'al' op 19 september, maar vooralsnog niets dan radiostilte bij Hi. Begint op zijn zachtst gezegd frustrerend te worden. Mooie beloftes als 'Als eerste ter wereld' en sinds vrijdag staat er 'vandaag besteld morgen in huis', maar niks van dat alles, mijn bestelling is gewoon 'niet op voorraad', terwijl Hi er toch echt >400 heeft liggen :( En alle kanalen die je probeert om informatie te krijgen hebben eigenlijk geen idee wat er qua bestellingen gebeurd.

</einde frustratiemodes :P >
Ik heb hem ong 10 dagen later besteld. Heb geen bericht van Hi gehad oid maar ik zag het toevallig op de "hoe lang duurt mijn bestelling" die toevallig een keer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Wlie schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:41:
[...]

Ik heb hem ong 10 dagen later besteld. Heb geen bericht van Hi gehad oid maar ik zag het toevallig op de "hoe lang duurt mijn bestelling" die toevallig een keer werkte.
Irritant, die staat bij mij nog altijd op 'niet leverbaar'. Ik krijg het idee dat er maar 1 iemand werkt daar in het magazijn, die een beetje doet waar hij zin in heeft ofzo |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Ik heb hem sinds 28 september. Hij wordt geleverd met 4.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Ik heb afgelopen woendag bij Hi besteld en zaterdag is hij door de post geleverd. Geen enkel bericht ontvangen, behalve woensdag dat hij niet op voorraad was.
Grappig detail is ook nog dat de man van de post zij dat deze zendingen normaal altijd getekend moeten worden maar dat het deze keer niet hoefde volgend zijn apparaat.
Heb dus niet eens getekend voor ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gemzaa31
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-12-2024
hey tweakers,
ik krijg morgen mijn xperia t thuisgestuurd, via the phonehouse.
kheb de zwarte bij een vodafone abbo.
ik laat morgen nog wel horen of het me bevalt, en met n beetje geluk eind van de week nog n review P:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Het blijft maar stil bij Hi. Verschillende kanalen zwijgen of geven een melding als 'we verwachten...' of 'Als het goed is...'. Geen idee of en zo ja wanneer ze iets gaan leveren en volgens mij weten ze het zelf ook niet. Er staat een mooi getalletje bij de voorraad op hun site, maar dit lijkt kant nog wal te raken.

<edit>
Een belletje naar de helpdesk verheldert een en ander. De voorraad genoemd op de site is voor nieuwe klanten. Zij krijgen direct hun telefoon. Voor verleningen hebben ze geen toestellen en ook geen flauw idee wanneer deze binnen gaan komen. Ze hebben dus >400 telefoons klaar liggen voor nieuwe klanten en zelf nog geen enkele bestelling gedaan voor bestaande klanten.

Typisch gevalletje van "wordt abonnee, dan staan we met man en macht voor je klaar", en "zodra je abonnee bent, kun je kapot vallen". Belachelijk.

Laatste jaar hi dit, sterker: ik ga proberen op te zeggen en dan stap ik over.

[ Voor 49% gewijzigd door KoekjevanLU op 10-10-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Ik heb de mijne via een verlenging gekregen. Lijkt me ook een heel vreemd verhaal als ze een voorraad alleen aanhouden voor nieuwe klanten. Annuleer anders je verlenging en regel het vervolgens via phonehouse ofzo. Prijs is uiteindelijk hetzelfde, alleen is het niet Hi die je de telefoon stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
De T is net beschikbaar bij Coolblue, ook T-Mobile branded.

Net op de dag dat mijn wedde van m'n vakantiewerk gestort is. Gemeen :P

[ Voor 38% gewijzigd door AmbroosV op 10-10-2012 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
-db- schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:40:
[...]

Ik heb de mijne via een verlenging gekregen. Lijkt me ook een heel vreemd verhaal als ze een voorraad alleen aanhouden voor nieuwe klanten. Annuleer anders je verlenging en regel het vervolgens via phonehouse ofzo. Prijs is uiteindelijk hetzelfde, alleen is het niet Hi die je de telefoon stuurt.
Toch is dit letterlijk wat me verteld werd! Het gesprek:
  • Ik: "Ik ben benieuwd naar mijn bestelstatus."
  • <gegevens uitwisselen>
  • Zij: "De Xperia T? die is niet op voorraad."
  • Ik: "Maar op de site staat een flinke voorraad en vermeld 'voor 17u besteld morgen in huis'"
  • Zij: "Ja, dat klopt, maar dat is alleen voor nieuwe klanten. U bent al klant. U kunt het beste de online status-tool in de gaten blijven houden, die wordt wel bijgewerkt als hij geleverd wordt"
  • Ik, met stomheid geslagen: "He, hu, wat? eh oh ja bedankt denk ik"
Hoe langer ik er over nadenk hoe absurder ik het vind. Gisteren geen tijd gehad om verdere acties te ondernemen, vandaag eens kijken of ik de boel kan annuleren. Overigens wordt op een andere site (kassa) geopperd dat dergelijke getallen door hi neergezet worden als lokkertje voor nieuwe klanten, zodat zij snel bestellen, terwijl er helemaal geen voorraad is.

[ Voor 7% gewijzigd door KoekjevanLU op 11-10-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Lekker weggaan bij hi. Dat is zo onbeschoft. Moeten ze eens in andere landen flikken, ze zouden geen klanten meer overhebben. Maar Nederlanders schijnen het wel te pikken? Nou ik zou het niet pikken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Arsenius schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:57:
Lekker weggaan bij hi. Dat is zo onbeschoft. Moeten ze eens in andere landen flikken, ze zouden geen klanten meer overhebben. Maar Nederlanders schijnen het wel te pikken? Nou ik zou het niet pikken. :(
Ik heb morgen vrij, dan ga ik dat inderdaad regelen. Ff bij de phonehouse langs, kijken of ze me daar van dienst kunnen zijn. Hi ben ik wel klaar mee inderdaad. Niet eens omdat ik een weekje moet wachten, maar wel om de onbeschofte manier van doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Wanneer krijgen andere providers de T? Toestellease weiger ik aan mee te werken en t-mobile's netwerk is me nog te fragiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
heeft iemand al meerdere hoesjes gevonden voor de xperia t?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Krusell heeft een hoop interessante dingen voor Xperia's, ook online te bestellen!

http://www.krusellcases.com/uk/p_krusell_group.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Laatst online: 12-09 15:42
Framoes schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:47:
Wanneer krijgen andere providers de T? Toestellease weiger ik aan mee te werken en t-mobile's netwerk is me nog te fragiel.
T-mobile schijnt de eerste maanden het alleen recht te hebben op de verkoop i.c.m. abonnementen. Tot hoe lang weet ik helaas niet.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Heeft iemand toevallig een simlock free toestel te koop gezien? In het buitenland zijn ze er al, maar ben te huiverig om er daar een te kopen.

Smartphoneshop/pdashop levert bijvoorbeeld met simlock.

[ Voor 4% gewijzigd door Xeiji op 12-10-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Laatst online: 12-09 15:42
Xeiji schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:14:
Heeft iemand toevallig een simlock free toestel te koop gezien? In het buitenland zijn ze er al, maar ben te huiverig om er daar een te kopen.

Smartphoneshop/pdashop levert bijvoorbeeld met simlock.
Hoe weet je dat hij niet simlock vrij is? En met welke provider is hij gelocked?

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Staat in de specificaties onder "Overig > Simlock vrij". Misschien dat dit anders is voor het losse model, ik zal eens even mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Sony levert alleen zonder simlock in Nederland dacht ik. De losse op Coolblue zijn ook zonder lock maar met T-Mobile-branding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Coolblue heeft net gereageerd: de Xperia T is inderdaad simlock vrij en er staat dus een foutje op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:00:
[...]

T-mobile schijnt de eerste maanden het alleen recht te hebben op de verkoop i.c.m. abonnementen. Tot hoe lang weet ik helaas niet.
Volgens mij heeft heeft t-mobile alleen de eerste maand het alleen recht.
Ik hoop dat vanaf november ook andere providers hem kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij Studentmobiel besteld, hopelijk morgen in huis en het is de James Bond Editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
hallo heeft iemand ook probleme met de microsim.. erin en eruit te halen.. je schuift hem er eigenlijk zo in , maar eruithalen gaat niet. ik moet met een mesje pielen, om hem er uit te trekken . ik dacht dat het slot hetzelfde mechanisme had als de micoSD( erindrukken is klik-klik gelocked nogmaals indrukken klik-klik en hij schiet er iets uit..)

is het slot van de microsim kapot bij mijn ??? heeft iemand dit ook ???
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Bij hi werd het feest compleet. Zag donderdag op de statustool dat hij verzonden was, dus ik denk "nouja mooi, dan heb ik m vrijdag, uiterlijk zaterdag alsnog". Zaterdag ochtend: nog altijd is het pakket onbekend bij de Post. Dus ik bellen: "Door een fout in ons systeem is uw bestelling helaas geannueleerd".

WTF :? en dat meld niemand ff? Nouja, bedankt voor het annueleren hi, hoef ik dat niet zelf te doen :)

Inmiddels heb ik m dus ook bij studentmobiel besteld en neem er een simyo abbotje bij. Daaaaag, hi :w

*ZUCHT* inmiddels heeft Hi besloten om (stilzwijgend) het probleem op te lossen en worden de orders alsnog verstuurd. Moet ik m dus aan de deur weigeren. g*d*gl*ende!! En als ik nu enig idee had wannéér dat zal zijn?!!?! Nee nee. En dat is normaal nog niet eens erg, maar mijn ouders wonen op hetzelfde adres, dus ik hoop maar dat ik ze aan het verstand krijg dat ze m weigeren en dat zij hem niet per ongeluk aannemen. Ik zit er wel aardig doorheen met hi inmiddels.

Gelukkig heeft studentmobiel vanmiddag een kadootje voor me bezorgd, een losse nieuwe Xperia T :)

[ Voor 35% gewijzigd door KoekjevanLU op 16-10-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Coolblue heeft z'n prijs in België opgegooid tot €549. Eikels. Nederland blijft €499 voor exact dezelfde kit. (GSMWijzer.be heeft 'm wel nog aan €500 moesten er Belgen op zoek zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
tjong even naar t-mobile gegaan met probleem met sim kaartje. alles werkte, alleen het verwijderen van sim ging moeilijk, zal zie boven.. de gast ging naar achtern om te kijken en kwam na 2 min terug ja geluk sim kan eruit met een mesje kun je hem eruithalen ....... maar de gsm pakte het simmetje niet meer... tja zij die ach moet toch gerepareerd worden als het lock systeem niet werkt kun ja dat verwachten .. !!!! he .. ga maar naar phone house daar kunne ze je bete helpen zijn officieel dealer ik sta verbaas he wat wie .. het is een t-mob toestel ???????? na inspectie thuis ja hooe die T-MOB gast heeft de pinnetje van de sim slot verbogen WEL *&((*^)&^&^%^&E$ .verdomme dat zijn telefoon specialisten . dan kan ik het zelfs beter .
nu zal sony zeker wel zeggen dat is geen garantie iemand heeft zitten te PRUTSEN .in het slot....
.
nou bedankt prutsers van T-mob , nu ben ik zeker mijn gsm 3 wk kwijt en een dikke reparatie rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Actie die alleen vandaag geldig is bij T-Mobile Utrecht: http://tweakers.net/ext/f/D64Z2lmcbJCH9KpQxeDupR1a/full.jpg
(ik weet dat mensen die al T-Mobile hebben, prepaid of abo maakt niet uit, geen aansluitkosten hoeven te betalen. Of er überhaupt geen aansluitkosten betaald hoeven te worden, wanneer je bv. van kpn of vodafone komt, weet ik niet)

Sony Xperia T voor €22,82 p/maand gedurende 2 jaar lang. Eénmalig €29,95 maakt:

€22,82 x 24 + €29,95 = €577,63 ! :o

[ Voor 45% gewijzigd door GS88 op 25-10-2012 10:08 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-co
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 10:09

M-co

Arf!

GS88 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:02:
Actie die alleen vandaag geldig is bij T-Mobile Utrecht: http://tweakers.net/ext/f/D64Z2lmcbJCH9KpQxeDupR1a/full.jpg
(ik weet dat mensen die al T-Mobile hebben, prepaid of abo maakt niet uit, geen aansluitkosten hoeven te betalen. Of er überhaupt geen aansluitkosten betaald hoeven te worden, wanneer je bv. van kpn of vodafone komt, weet ik niet)

WTFH? :o

Ik heb € 500 betaald voor mn toestel. En een appart t-mobile sim only abonnement nog niet meegerekend. Nah...dat kan niet kloppen..toch? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Sja blijkbaar een lokale (openings)stunt. Als ik nu geen abo zou hebben zou ik zeker daarheen zijn gegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
GS88 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:02:

Onder dat pamflet staan er nog wat kleine lettertjes :P die zijn niet te lezen, maar ik vermoed dat er tussen staat: 'Korting alleen geldig de eerste drie maanden van het abonnement' :F

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
staringgg schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:14:
[...]
Onder dat pamflet staan er nog wat kleine lettertjes :P die zijn niet te lezen, maar ik vermoed dat er tussen staat: 'Korting alleen geldig de eerste drie maanden van het abonnement' :F
Nee, want boven staat met koeienletters 24 maanden 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Nee hoor, dat is gewoon zo bij de opening van een nieuwe winkel. Was een tijdje geleden met de Xperia S ook waardoor hij echt belachelijk goedkoop werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-co
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 10:09

M-co

Arf!

Copy paste van de andere topic:

Moet je fysiek aanwezig zijn voor die aanbieding? Of kan die ook via het internet besteld worden? (mn moeder wilt namelijk ook een T nadat ze de mijne gezien had) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 13:13

Smurf

Detri

Ik vermoed van wel, aangezien het een actie van die winkel is. Kon op de T-mobile site er ook niks over vinden.

Wel weet ik dat ik hem zo gelijk uit werk ga halen. Was toch al aan het kijken voor sim-only abo's en dan mn DHD voorlopig nog aanhouden, maar dit is toch wel een erg mooie actie.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
SChief schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:24:
[...]

Nee, want boven staat met koeienletters 24 maanden 50% korting.
8)7 ik zal de volgende keer verder kijken dan mijn neus lang is... Maar dan is het wel een super aanbieding! Het is dat ik 'm al heb, maar anders had ik vanmiddag een retourtje Utrecht gehaald :)

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:49
Toestel was zelfs gratis ipv 29,95€. Bedankt voor de tip, heb hem gehaald als opvolger van mijn Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 17:22

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwachten jullie nog meer van die acties zoals in Utrecht? (Ervaringen met winkels die op zo'n gelijke manier stunten.) En is er iets bekend of er rond de premiere van James Bond nog een "echter" James Bondpakket komt? Ik vind de James Bondversie nu namelijk wel heel magertjes. Een wallpaper en een mooiere doos, daar komt het geloof ik wel op neer.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Jorgen schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:13:
Verwachten jullie nog meer van die acties zoals in Utrecht? (Ervaringen met winkels die op zo'n gelijke manier stunten.) En is er iets bekend of er rond de premiere van James Bond nog een "echter" James Bondpakket komt? Ik vind de James Bondversie nu namelijk wel heel magertjes. Een wallpaper en een mooiere doos, daar komt het geloof ik wel op neer.
Dat is het qua Bond-pakket.

Ik heb de film donderdag al gezien en het is nu ook niet dat James elke vijf minuten met z'n telefoon zwaait en je het Xperia-logo kan zien. Als ik op voorhand niet wist dat hij de T vasthad zou ik ook niet geweten hebben dat het de T was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 17:22

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

OK. Ik had het gewoon wat "grootser aangepakt" verwacht/gehoopt. :)

Dan maar eens zien of er nog zo'n mooie aanbieding voorbij komt. Het lijkt mij wel een heel gaaf toestel.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenan82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
bij vodafone / belcompany:

bv Bel+Sms+Web Altijd € 55 2jaar (eerste jaar 41,25 euro)
200 belminuten
Extreem veel data! 10 GB data, daarna 32 kbp/s.
Onberkt sms'en
Onbeperkt bellen met Vodafone nummers.
En het toestel gratis, zonder toestel lease.

Vodafone klanten kunnen 4 maanden van te voren verlengen.
Beste een goede deal vond ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10-2024
Al wat meer winkels met de Xperia T? Ik vind het aanbod online nogal matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Bij Coolblue in België hebben ze de Xperia T en V uit hun productpagina's gehaald :| Waarschijnlijk op vraag van Sony Mobile België. Die zijn altijd verschrikkelijk traag, de Xperia T komt hier pas in januari op de markt en ze willen waarschijnlijk niet dat Coolblue (die Nederlandse toestellen verkoopt) de verkopen van de Belgische markt 'afneemt'. Best idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
dat is best vervelend! In Nederland is hij nu überhaupt niet echt goed beschikbaar los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Hier nog een lijst met winkels:
http://www.typhone.nl/gsm...6&AbonnementenTonen=False
http://www.phoneshop.nl/telefoon/11611/sony-xperia-t-black
https://www.gsmwijzer.nl/sony-xperia-t

heb mijn T bij belsimpel gekocht. Volgende week vrijdag krijgen ze hem binnen dus duurt nog een week voordat ik hem heb :( Even wachten dan

[ Voor 25% gewijzigd door silasje1 op 10-11-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 11:10

Gmount

Ecorunner lid

https://www.gsmwijzer.nl/...al=#product-provider-tabs
als je de "Bel+SMS+Web 10GB € 42,50" neemt betaal je maar €605 voor een jaar (bijna) onbeperkt internet + telefoon.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 22:12
Nieuwe aanbieding: http://www.belcompany.nl/...ia-t.aspx?ticketid=007284

50euro bij i.c.m.Bel+Sms+Web Altijd € 65 1 jaar en 1e 8 maanden 48,75. Goedkoper niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
Ik wil mijn Xperia T wel verkopen. Het is de James Bond editie, 5 dagen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcticbreeze
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:20
LVGH schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 23:51:
Ik wil mijn Xperia T wel verkopen. Het is de James Bond editie, 5 dagen gebruikt.
waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
Viel me een beetje tegen. Vooral de GPS was niet zo nauwkeurig als concurrerende toestellen en dat vind ik belangrijk voor het loggen van sportactiviteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
LVGH schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:57:
Viel me een beetje tegen. Vooral de GPS was niet zo nauwkeurig als concurrerende toestellen en dat vind ik belangrijk voor het loggen van sportactiviteiten.
Dat lijkt me sterk. De GPS is gewoon de GPS van de Qualcomm Snapdragon en maakt gebruik van zowel GPS als Glonass. Normaal is die net even nauwkeurig op andere toestellen met die SoC bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 18:26
De T en V zijn nu ook direct bij sony in NL te bestellen: http://shop.sonymobile.com/nl/

Alleen de V is nog niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
AmbroosV schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:15:
[...]

Dat lijkt me sterk. De GPS is gewoon de GPS van de Qualcomm Snapdragon en maakt gebruik van zowel GPS als Glonass. Normaal is die net even nauwkeurig op andere toestellen met die SoC bijvoorbeeld.
Bij mijn telefoon blijkbaar niet, maar misschien lag het wel aan de software. De eerste paar keer raakte hij het signaal ook kwijt totdat ik de telefoon opnieuw opstartte, wat na een firmware update verholpen was. Ik heb honderden GPS logs gezien van verschillende telefoons en de logs die ik met de Xperia T maakte waren duidelijk minder van kwaliteit dan logs met S2, S3, Iphone 4 en 5 gemaakt onder gelijke omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LVGH schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 23:51:
Voor hoeveel wil je hem kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
Is al een tijdje geleden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeve
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:22
Hallo ik heb een vraag over de prijzen van de Xperia T bij de verschillend webshops
Bij alternate kost het toestel € 369 en inclusief de toeslagen € 378,-
Bij coolblue is de prijs echter € 489,-
Nu is de service van Coolblue uitstekend maar dat kan toch niet het prijsverschil maken?
Zit er ook vershcil in toestellen? Kan iemand mij het geheim vertellen?

alvast bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwesiq
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:00
Volgens mij is het gewoon hetzelfde toestel, alleen kiest de verkoper voor een andere marge. Je ziet bij verschillende telefoons (of andere artikelen) in de Pricewatch een flink verschil tussen laagste en hoogste prijs. Dat is niet alleen zo bij de Xperia T.
En dan is het aan jou waar je je toestel wilt kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
De Xperia T staat bij Coolblue België als Cooldeal nu ook voor €399, dus het verschil is niet zo heel groot meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Heb deze telefoon een paar dagen geleden bij Belsimpel gehaald. De reviews van de winkel waren nogal bagger maar bij nadere inspectie kwam ik er achter dat dat voornamelijk lag aan de slechte leverbaarheid van nieuwe modellen. De Xperia T bestaat al een tijdje en werd dan ook netjes na een dag al bezorgd. Ik heb er 360 EUR voor betaald. Naar mijn idee een zeer goede prijs voor dit apparaat.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Xperia T gisteren besteld bij Alternate. Ik had toch mijn twijfels bij Belsimpel a.h.v. shopsurvey en bij de Ladyphonewinkel oogden de aftersales nogal beroerd. Ik had gehoopt deze ochtend het toestel te mogen ontvangen. Helaas bezorgt PostNL pas laat in de middag wanneer ik niet meer thuis ben en kan ik de bezorging zelf nog niet wijzigen. :( Dus moet ik nog minimaal een dag wachten tot ik het apparaat in handen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien91
  • Laatst online: 12-09 14:37
http://www.gsmtopdeal.nl/...undel=met-internet-250opt

250 min + 250 sms + 500 mb voor €23,95 p/mnd (24mnd lang), met gratis TV-dock. Best een goede deal, volgens mij?

Edit: Nu zelfs €21,25 p/mnd!

[ Voor 12% gewijzigd door Rien91 op 19-04-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billabong23
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 31-08 21:32
Rien91 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:09:
http://www.gsmtopdeal.nl/...undel=met-internet-250opt

250 min + 250 sms + 500 mb voor €23,95 p/mnd (24mnd lang), met gratis TV-dock. Best een goede deal, volgens mij?

Edit: Nu zelfs €21,25 p/mnd!
Twee dagen geleden besteld voor € 23,95 p.mnd, net een mail gestuurd naar de helpdesk om te vragen of ze dit nog kunnen omzetten naar de abbo van € 21,25. Fingers crossed :|

En jawel:

Bedankt voor uw e-mailbericht.

Uw bestelling wordt vandaag/mrogen automatisch omgezet naar het nieuwe bedrag.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Floor
Gsmtopdeal.nl team

[ Voor 19% gewijzigd door Billabong23 op 22-04-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quannah
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-05 11:07
Wat is er eigenlijk van de TX in Nederland / Europa geworden? Ik kan er nergens iets over vinden, behalve aankondigingen uit augustus/september dat ie ook in Nederland zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds vandaag ook de eigenaar van een xperia T.
Het toestel starte feilloos op, wou dan een update doen en sindsdien geen leven meer.
Ik krijg een bootscherm van sony, vervolgens een "lege doos" scherm en dan een scherm xperia telefoon met een gevaarsdriehoek en dan valt het scherm uit.

Kan iemand mij verderhelpen aub?
Pagina: 1